אמביד ומיטשל בהופעות ענק וניצחונות חשובים /צ'יקו

שני משחקים היו לנו בלילה, במשחק הראשון פילי רצתה להחזיר את כבודה האבוד והצליחה הרבה בזכות תצוגה מדהימה של אמביד שהופך להיות הסיקסר הראשון מאז 2003 שקולע 40. במשחק השני מיטשל התפוצץ במחצית השנייה כל הדרך לניצחון חשוב בסדרה קשה.

פילדלפיה 76 (1-1) – אטלנטה הוקס (1-1): 102-118

משחק 2 בעיר אחוות האחים יוצא לדרך עם קריאות עידוד אדירות של הקהל. השחקנים לא נשארים אדישים ופותחים חזק ברבע הראשון. כעבור שלוש דקות התוצאה היא 2-10, וכעבור עוד ארבע דקות הקבוצות מכפילות את התוצאה, 4-20 לפילי. ההוקס ההמומים סגרו את הפער ונראו טוב יותר מאשר בפתיחה, אך בכל זאת פילי יורדת בתום הרבע עם יתרון דו ספרתי, 20-33.
מקמילן לקח את ההפסקה בין הרבעים כדי לדבר עם שחקניו, או לתת להם משקה פלא כי ב-5 דק' אטלנטה עושה ריצת 15-4, דבר שמוריד את ההפרש ל-2 בלבד. אך אמביד, האריס וקרי עם שלשות מחזירים את הפער ל-11. מן הון להון דקה לסיום המחצית פילי מובילים ב-10 אך ריצת 8-0 מהירה סוגרת את הפער ואת המחצית בפער זעום של פוזישן בודד.

בפתיחת המחצית השנייה אטלנטה משווה אך אמביד וקרי פותחים מבערים בעוד בוגי מנסה לעצור אותם. האריס מצטרף לחגיגה ומחזיר את הפער לדו"ס. בוגי ואטלנטה סוגרים את הפער ועם שתי זריקות עונשין הניצים עולים ליתרון ראשון 3 דק' לסיום הרבע. מילטון ותייבול עונים בנק' משלהם, ועם שלשה על הבאזר מחזירים את היתרון לפילי בבטחה.

אותה שלשה של מילטון פתחה את הסכר והמחליפים של הסיקסרס יוצאים לריצת 2-20 שבמהלכה היל והווארד נראים בשיאם. גאלינארי ויאנג עוד ניסו לעשות קאמבק אך אמביד היה שם כדי לעצור את הריצה בזמן, ולקבוע שיא קריירה חדש בנק'.
פילי משווים את הסדרה ויוצאים כעת לאטלנטה ג'ורג'יה כדי לבקר את מנחם ולנסות לצאת עם ניצחונות נוספים.

אמביד סיים עם 40 נק' (שיא קריירה בפליאוף) אדירות ו-13 ריב'. האריס סייע עם 22 וקרי 21. מילטון עלה מהספסל ותרם 14 ב-14 דק'. גרין וסימונס סיימו עם 5 ו-4 נק' בהתאמה אך גם 8 ו-7 אס' ושתי חטיפות לכל אחד.
בצד השני של הפרקט, יאנג (11 אס') וגאלינארי (9 ריב') עם 21 לראש, הורטר 20, בוגי 14, קאפלה 10 לצד 8 ריב' וקולינס עם 8 נק' לצד 10 ריב'.

יוטה ג'אז (0-1) – לוס אנג'לס קליפרס (1-0): 109-112

משחק ראשון בסדרת חצי הגמר הזאת, והיא נפתחת לא טוב מצד הקבוצה הטובה בליגה. אחרי פתיחה של 10-2, הקליפרס מתעוררים ויוצאים לריצה משלהם עמוק אל סוף הרבע שבו הם מחזיקים את הג'אז על 2 נקודות בלבד בזמן שהם קולעים 22. יוטה קולעת 6 מהירות (כולל שלשה על הבאזר) כדי לסגור את הרבע בכבוד מסוים. היכולת של הקליפרס ממשיכה גם לרבע השני שם היא חוזרת במהרה ליתרון דו-ספרתי. קלרקסון קולע טיק, מאן קולע טק, קאזינס משלים לטיק-טק, ורונדו מזכיר לנו שיש יד 2. הפער הולך וגדל ובסיום הרבע הקליפרס עם שלשה חשובה של באטום, ביתרון 13.

בזמן המחצית נצפה שחקן היסטורי מדבר עם מיצ'ל ואמר לו כמה דברים. ווייד הכניס משהו למשקה של נאמבר 45 אחרת אי אפשר להסביר את היכולת המדהימה שלו ברבע השלישי. הרבע התחיל וכעבור 4 דק' מיטשל עם 11 נק' ברבע והפער עומד על 3 בלבד. הוא החל ריצת 12-2 ומשם המומנטום בידיים הכתומות-שחורות. קאווי ומיטשל מחליפים טיק-טק, קלרקסון משלוש מקרב את יוטה לנקודה בלבד ואוניל מעלה את הג'אז ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון. רונדו והקליפרס עוד מנסים לעצור את הסחף ומצליחים. הקבוצות יורדות למנוחה בשוויון 79 לקראת הרבע המכריע.

קאנרד ומיטשל מחליפים סלים ופול ג'ורג' קולע שלשה (אני מציין את זה כי זה דבר נדיר), מיטשל וקלרקסון מצטרפים עם שלשות משלהם והפער מתחיל להיפתח. 6 הפרש בלבד. קאנרד מצמצם ואז יוטה יוצאת לריצה הקטלנית שלה, 5-12 בסיומה בוגי תופר שלשה קשה ומעלה את הפער לדו ספרתי. 6 דק' לסיום המשחק.

ג'ורג' מהקו ועוד סלים של הלבנים מורידים את ההפרש לחמש נק' הבדל אך מישטל עם שתי חדירות, האחת לייאפ, השנייה עבירה עליו והוא הולך לקו. הקהל דומם בזריקה ורועש כאשר הוא קולע אותם. 9 הפרש, 3 דק' לסיום. PG13 עם חצי מרחק מוריד אך גובר קוטף ריב' התקפה קשה ונשלח לקו, הוא מדייק באחת בלבד ואז ג'ורג' עם 2 מהקו (וקריאות אוברייטד מהקהל). מיטשל עם חדירה נוספת וסל נוסף. הקליפרס מצמצמים וזה רק 6, 50 שניות לסיום.
ג'ורג' תופר שלשה ונותן תקווה, מהצד השני מיטשל מחטיא והזדמנות של הקליפרס להשוות. מהלך אחרון רע שלהם או מדהים הגנתית של יוטה וניסיון השלשה מגיע למוריס שמשחרר זריקת התאבדות על הפרצוף של גובר והכדור הולך החוצה. הניצחון בידיים הכתומות.
מיטשל עם משחק רביעי בקריירה של 40 נק' ויותר ומשתווה לדוור מאלון ברשימה הזאת.

מיטשל סגר מחצית שנייה של 33 נק' וסה"כ 45, באחוזים טובים. לצדו קלארקסון ובוגדנוביץ' עם 18 כל אחד, גובר תרם 10 נק', 12 ריב' ושלוש חסימות, אינגלס (7 אס') ואוניל (11 ריב') עם 8 נק' כל אחד.
בצד המפסיד של הדברים קאווי קלע 23 לצד 7 ריב'. ג'ורג' 20 נק' (3-8 משלוש, 1-9 בתוך הקשת) לצד 10 ריב', קנארד עם 18, זובאץ' 11 ומוריס וג'קסון עם 9 כ"א.

לפוסט הזה יש 147 תגובות

  1. תודה על הסיקור הסופר זריז!
    פילי קיבלה היום תרומה משמעותית מהספסל. אמביד אדיר אבל אני מאוד חושש שהוא לא יוכל להמשיך ככה, הוא נראה כבד, חופר לו שם, יהיה לו מאוד קשה להחזיק ככה את כל הסדרה, שלא לדבר על סדרות ההמשך. הגמר? בכלל רחוק מאוד.
    מיצ׳ל היה נפלא היום, ממש רואים שהוא בא טעון אחרי מנוחה ארוכה. כיף של משחק (וגם ״הטובים״ ניצחו)

    1. קוואי היה מעולה כהרגלו אבל פול ג׳ורג׳ המושמץ, בסך הכל, נותן כבר כמה משחקים מצוינים. הוא לא סופרסטאר כמו פעם אבל הוא סטאר ושחקן שלם ושימושי

      1. הבעיה עם פול גורג שהוא מחטיא זריקות פנויות. כל המשחק הוא צל של עצמו, פה ושם הוא בולט. קאווי לעומת זאת כל המשחק עליו, גם אם הוא לא צריך לקלוע.

    2. בטח שאמביד ימשיך ככה מי יש מולו? הוקס? נטס? הוא בעצמו ינגב בכל מקרה אין אף אחד שיכול לעצור אותו בליגה בטח לא ההוקס או הנטס עם קאפלה ובלייק 😂😂😂 זה לא יאניס הוא יאכל את בלייק ויטביע אותו.
      הבעיה של פילי היא שהאחרים מוגבלים וריברס לא יסמוך על מילטון ומקסי. מקסי אגב היה על הפנים בגיים 1 אבל תקף את הסל שזה מה שצריך לעשות לא להיות פאסיבי.
      הפאסיביות שיש בבאקס יש גם בפילי.
      הבאקס במקום לשחק ולתקוף את המגיני אוויר של הנטס מנסים להניע כדור….
      גם סימונס וגרין לא יכולים לתקוף. דני גרין מאפשר לטריי לנוח עליו בהגנה

            1. זה משהו אחר. נראה לי הוא המציא קרע😂😂 יש לי חשד קל
              הכי מצחיק היום אחרי הפלגרנט איך הוא הלך לנוח על הכסא חחחחח אמר איזה כיף יש ריוויו 5 דק לנוח יש מצב עשה את זה בכוונה 😂😂

  2. בוגי פה ובוגי שם…. הבוגימן משתלט על העולם
    🙂
    משחק עם אופי לפילי, וכמו שדיברתי עם חבר מהעבודה – אם סימונס רק ילמד לקלוע הוא יהיה שחקן אפילו יותר טוב מעצמו…..

  3. מצוין, תודה רבה צ'יקו.
    .
    קוואי לא היה מספיק דומיננטי בסוף המשחק, לטעמי, הרבה כדורים הלכו לגורג, למוריס ושאר שחקנים שמקבלים החלטות פחות טוב ממנו.
    .
    מיטשל עשה לוקה במחצית השניה. זה השתלם הפעם, אבל לא נטול סיכון להמשך.
    .
    שמח שיוטה ניצחו. תהיה סדרה מצוינת.

            1. קוץ טאטא או טוטה?

          1. היה גם דאבל טים עליו. הבעיה היא שלא פשוט לארגן דאבל טים עם הריווח של יוטה. היה פעם שזה נגמר באיגוד אבל גם היו סלים קלים שנגרמו בעקבות זה

            1. אז מה אפשר לעשות מול שחקן כזה שלא משנה את מי תשים לשמור עליו הוא יעבור אותו

          2. קוואי היה עליו עד שתי הדקות האחרונות. רונדו שמר עליו בסיום ווואו איזה קטע הוא לא קלע עליו.
            על קנארד הוא עשה סל אחד כתוצאה מחילוף (אחד מני רבים בהם הוא מצא את עצמו מול כל אחד משחקני הקליפרס).
            אז הבדיחה כאן היא בעיקר מי שראה 5 דקות אחרונות…

            1. שמעון הפעם צודק למרות שהוא לא צפה במשחק, בסוף בקושי היה עליו דאבל טים (וגם מאוד רפוי אחרי שהוא עובר את השחקן הראשון בחדירה), וזה שקוואי היה עליו בתחילת מהלך לא אומר שהוא שמר עליו כי יוטה יצרו חילוף פשוט שבו הוא מקבל שחקן אחר כמעט כל הערב.
              .
              בערב כזה שהוא רותח (במיוחד מהחצי השני) דאבל טים הייתה אמורה להיות החלטה נכונה עליו שלא קרתה,מאשר לתת לו לנגב את כל הערב את הגופה של הצרפתי מוריס ורגי גקסון.
              .
              לו דביל מפמפם כוכבים ואחרי שעוזר להוסיף על האגדה על דונציץ בונה אגדה חדשה כעת על מיטצל.

            2. והדבר הדפוק ביותר שליוטה לא היה את קונלי הערב שיודע לנהל משחק ולהעניש דאבל טים. מיצטל הוא סקורר אדיר אבל מנהל משחק הוא לא, אבל כאשר לו הדביל נותן לו לקבל את מוריס בחילוף מה הוא צריך למסור? ההפסד היום רשום על שמו. ועל שם המתפרס השני שלא מפסיק להחמיא לשחקנים ומציג יכולת של סמרטוט פלייאוף גורג עלק.

      1. השמירה עליו הייתה לרוב קאווי/ג'ורג'. החסימות שינו את המשוואה אבל הוא קיבל שמירה הדוקה במיוחד.
        ברגע שהאתר יוציא את מי שמר על מי וכמה זמן אכתוב בדיוק.

        1. מי שנוגבו זה הקליפרס ולו לא אני. אבל ההייתי מוכן להיות מנוגב תמורת המיליונים שלהם והייתי מצליח יותר גם על הדרך.
          גם אני אוהב שהכוכבים חוגגים משחק הבא מעניין אם סניידר יתן לקאווי לחגוג😎

        2. שמעון הפעם צודק למרות שהוא לא צפה במשחק, בסוף בקושי היה עליו דאבל טים (וגם מאוד רפוי אחרי שהוא עובר את השחקן הראשון בחדירה), וזה שקוואי היה עליו בתחילת מהלך לא אומר שהוא שמר עליו כי יוטה יצרו חילוף פשוט שבו הוא מקבל שחקן אחר כמעט כל הערב.
          .
          בערב כזה שהוא רותח (במיוחד מהחצי השני) דאבל טים הייתה אמורה להיות החלטה נכונה עליו שלא קרתה,מאשר לתת לו לנגב את כל הערב את הגופה של הצרפתי מוריס ורגי גקסון.
          .
          לו דביל מפמפם כוכבים ואחרי שעוזר להוסיף על האגדה על דונציץ בונה אגדה חדשה כעת על מיטצל.
          .
          אבל מה אני אסבך אותך ואת גילרי עם עובדות ונתונים, יש לי שאלה אלייך אם קוואי שמר על מיצטל בתחילת מהלך ויוטה יוצרים חילוף פשוט שהוא מקבל את מוריס, האם מוריס או קוואי שמר עליו?

          1. שמעון אל תדאג אני פה מאחורייך כמו אמביד בצבע מול אטלנטה. חבל שלא עצרו את טיירון לו בשדה תעופה, כלב הקאבליר של הנכדה שלי היה עושה עבודה טובה יותר מהדביל

  4. המשחק הזה כצפוי הלך לפי השלשות של הרוקטס.
    חצי ראשון -יוטה קלעו 7 מ-27 (כולל 20 נסיונות ברבע הראשון – זה חייב להיות סוג של שיא…). הקליפרס דייקו באותו זמן ב11 מ-23.
    חצי שני – יוטה עם 10 מ-23 בזמן שהקליפרס על 5 מ-19.

    1. הם דומים לרוקטס בפילוספיה של השלשות, אבל מחזיקים סנטרים הגנתיים בכירים יותר. הם גם תלכיד מרשים יותר ופחות תלויים בכוכב אחד (במשחק האחרון, זה דווקא פחות בלט).
      קלארקסון היה נהדר ברבע האחרון.

  5. 1. השחקן הכי חשוב אחרי מיטשל ברבע הרביעי היה גובר. הקליפרס לא הסתדרו איתו בהגנה ועשו עליו כמה עבירות שנתנו ליוטה הרבה אוויר במרדף של הקליפרס אחריהם, וזה בנוסף לתרומה הרגילה שהוא מביא בצד השני. בניגוד לסדרות עבר, הוא נראה מאוד שייך לפלייאוף.

    2. קנארד לא יכול לשמור על שחקנים בספורטק. אם הקליפרס משאירים אותו לדקות הסיום אז הוא צריך להיות אקטיבי בהתקפה באותה מידה שיוטה משתמשים בו בהגנה.

    3. 2 הקבוצות נראות מאוד צמודות מבחינת הרמה, אבל אני נשאר עם הבראקט שלי שמביא את יוטה להפסד מכובד בגמר הנ.ב.א לברוקלין.

    1. בויאן בוגדנוביץ הפורוורד של יוטה, ובוגדן בוגדנוביץ (שאני זוכר אותו מימיו בפרטיזן בלגרד מול מכבי ת"א בעונת האליפות…) של אטלנטה

  6. בן סימונס פשוט נוראי פילי לא יכולה לזכות עם הדבר הזה באליפות. זה 4 שחקנים בהתקפה הבן אדם פשוט ללא השפעה במשחק עומד 0 איום בקליעה מכל טווח.
    מי שחושב שהוא היה טוב בהגנה היום על טריי שילך ויצפה במשחק. לא רק שהוא לא היה טוב טריי עשה ממנו צחוק. ממש צחוק. הוא הביא לטריי גג אחד זהו סה הדבר היחיד הטוב שהוא עשה. כל מהלך טריי פשוט עבר אותו כמו קונוס ונכנס לסל ממש בקלילות.
    דוק לא מקשיב סימונס לא יכול לשמור את טריי הוא טוב כדאבל טימר על טריי שבא לעזור כי הוא גדול רחב ואתלט ויכול לחטוף בקווי מסירה. רק טייבול צריך להיות על טריי אבל בגלל שהוא זרג מדביקים לו סתם עבירות אוויר. טריי מתקשה מולו. אני לא חושב שיש בליגה שומר טוב על טריי מטייבול, אולי קראודר.
    פילי לא היו טובים. הם פתחו רצחני אבל אחכ מאד נחלשו ונזקקו לזון של מילטון לברוח.
    גם אצל ההוקס סוויט לו יגיע מתישהו גם הוא עדיין לא בסידרה אלא בתפקיד רונדו.
    פילי צריכה להוציא את דני גרין מהחמישייה הוא חלש מאד ומאפשר לטריי לנוח בהגנה.
    אני לא לפילי שמץ סיכוי לנצח את הביג 3 של ברוקלין פחות מידי כוח אש מילטון ומקסי יצטרכו לראות הרבה דקות גם מול הנטס וגם מול ההוקס כי הם תוקםים את הסל טריי ובוגדן לא יכולים לנוח עליהם כמו על סימונס וגרין

  7. תודה על אחלה סיקור.
    ראיתי בקושי מחצית שניה ביוטה אז לא אגיב יותר מדי. הקליפרס היו עייפים. הם יתעשתו. משחק 2 ייראה אחרת. מיצ׳ל כוכב גדול. יכול להתפתח לשחקן מוביל בקונטנדרית (הוא כבר כמעט שם עכשיו).
    .
    תודה למיקי, אור, סמיילי ופיני על ההיערות אתמול. פיני – אכן שכחתי את טי מאק !!! איך יכולתי ? 🙂
    עניין הקליעה הפסיכית בליגה בהחלט מסקרן אותי. מה עושים בארה״ב שלא עושים פה? הדבר הכי קרוב לצלף שגדל כאן בשנים האחרונות זה אדם אריאל – אבל הוא לא מתקרב לרמות האלה. אמשיך לעקוב. כנ״ל לגבי סוגיית הכושר הגופני והפציעות.

      1. היה סוג של פטרוביץ' לעניים. הבעייה שבתקופתו ההגנה הייתה הרבה יותר "נחשבת" וגם האירופאים עוד לא מילאו את הליגה כמו היום. הוא היה קלעי ברמות הכי גבוהות בעולם – תשאל את לימוז' – עד היום הם סופרים שם עד 50
        היום כששחקן ישראלי במכבי קולע 17 עושים עליו כתבת שער

        1. הפנטזיה שלי היא שהוא היה משחק היום, כשיש אישור לזרוק כמה שרוצים (הגנה זו מילה גסה?)
          ברור שהוא היה צריך להשתפר המון בהגנה אבל היה לו מוסר עבודה מצוין אז הוא היה מסתדר.

  8. לגבי ויכוח ישן כאן בנוגע לחשיבות של תארים אישיים – הנה ציטוט של אמביד (לקוח מוואלה)
    "זה מאכזב, אני מודה", אמר אמביד כשנשאל על העובדה שלא זכה בפרס השחקן המצטיין של העונה, למרות שהצהיר לא אחת שהוא מאמין שהוא ראוי לתואר. "כספורטאי, אתה מקדיש את כל מה שיש לך בשביל לזכות בתארים כאלה.״

      1. הויכוח היה על עד כמה זה חשוב להם. האם למשל ליאניס לפני שנתיים היה חשוב ה-MVP יותר מטבעת (אז, בגילו ובנקודת הזמן ההיא). אני אמרתי שכן.

        1. אתה טוען שסטיב נאש, לדוגמה,
          לא מחליף את צמד הזכויות שלו תמורת פיינלס mvp אחד?
          .
          להבדיל,
          לי אין מושג על צפונות הנפש של אחרים.
          אני יכול רק לנחש שהתשובה היא "בלי למצמץ".

            1. אז הוא סתם אמר את זה…
              ואתה כרגיל יודע יותר טוב מכולם מה אחרים חושבים.

            2. גם ראס אמר שסטט לא חשוב לו והוא לא יודע כמה יש לו בזמן משחק😎
              וגם לברון אמר שסטט לא מעניין אותו

            3. בסדר שמעון אתה יודע יותר טוב מאחרים מה הם חושבים. לא משנה שנאש חזר על זה כבר מספיק פעמים מאז.
              בוא תדפוק עוד כמה אימוג'ים זה בטח יעשה את זה יותר נכון.

            1. תראה,
              לא כולנו נולדו עם חוש שישי ויכולות מופלאות כשלך.
              .
              לפעמים,
              בהיעדר מידע ברור,
              לא נותר אלא לנחש.

            2. מושג – ידיעה.
              ניחוש – השערה מושכלת (או שלא).
              כמובן יש אופציה שלישית, ששייכת יותר למושג "זיכרון יצירתי" ו"עובדות גמישות"

            3. "בלי למצמץ" ממש ניחוש
              יפה, דרך חדשה להביע עמדה נחרצת במסווה של 'צניעות' או 'אחריות' או 'שכלתנות' או מה שזה לא יהיה. נייס.
              השלם את החסר :
              ד _ ג _ _ _ ה
              חייב להגיד שאתה מעלה את המשחק שלך בפלייאוף
              🙂

            1. אז גם אתה חושב שאתה יודע יותר טוב מנאש עצמו מה טוב לו?

            2. הוא אמר שהוא היה מעדיף אליפות?
              לא משנה, זה מה שאני חושב שעדיף לו, לא מה שהוא חושב שעדיף לו.

            3. מה שעדיף לו זה מה שהוא רוצה. אתה אולי חושב על הלגסי שלו.

            4. בכל מקרה זאת לא הייתה מהות הדיון והטענה של שמעון.

            5. גילרי מתי נאש אמר את זה? שהיה זקן בדיעבד או בשנים בהם זכה הmvp? כי בזמן אמת זה אחרת
              חוץ מזה ברור שזה סתם לאוהדים שלא יחשבו אגויסטגם ראס אמר שסטט לא מעניין אותו בכלל והוא לא יודע מה הסטט שלו תוך כדי משחק. למה אתה לא מאמין לו? זה מה שהוא אמר

            6. אז בלייב

          1. צריך תמיד לדבר ע דברים בתוך הקשר.
            הוויכוח שזכור לי היה האם יאניס צריך לשחק בסוף העונה דקות משמעותיות למרות שהיו חסרות חשיבות למיקום (2019) כדי להבטיח לעצמו את ה-MVP הראשון, למרות שיש בכך סיכון לגבי ההצלחה שלו בהמשך בפלייאוף.
            אני טענתי שכן כיוון שהתואר הזה מאוד חשוב.
            לא דובר כאן על החלפות היפותטיות של תארים קיימים בתארים מדומיינים (דוגמת סטיב נאש). דובר על דברים אמיתיים – עד כמה צריך שחקן בודד להקריב כדי לזכות ב-MVP? בעיני – בזמן אמת – בלי תוארים עתידיים "מובטחים" – צריך להקריב הכל.

            1. זה מן הסתם תלוי ברצון השחקן לא נראה לי שיהיה מאמן שיעמוד בדרכו.

          1. מעניין אם ראית את המשחק או שאתה שוב עם שריקה מהבית. כי כל מי שראה את המשחק ראה מה יוקיץ' עשה ברבע השלישי. לא ברוע לב, בעיקר מתוך עייפות וזחיחות.
            בכלל, תגיד, כמה שריקות יש לך בבית? אולי תיתן כמה לברוך – הוא ביזבז את כל מה שהיה לו על ווסטברוק (לא לקח בחשבון את הפלייאין והפציעה של אמביד – זה הוסיף לו עוד 3 משחקי-ראס).

            1. אני לא מאמין שתגובה שלי אפילו ברמז מגבה את ברוך . . .
              .
              חביבי,
              אתה נוגבת. ממש.
              רק שמעון ניקה את רצפת הופס יותר ממך…

            2. יש גם חוק דה איירבול- כל מה שדה מגוג אומר תעשה הפוך 100% הצלחה ופגיעה.
              .
              אמביד ״פצוע״ – זייפו קרע במיניסקוס, הצוות הרפואי של פילי נתפס כמה וכמה פעמים העונה שהוא שיקר, אין הבדל הפעם להאדיר את המורשת, שחקן עם קרי במיניסקוס לא קולע 40 נקודות.

          1. גם קשה מאוד להיות מועמד בטופ-3 בסוף. יש הרבה מאוד משתנים ולא כולם תלויים בך. צריך גם מזל. תראה למשל את ג'ורג' – היה מועמד באוק' סיטי, לא התקרב לזה מאז. מי יודע מתי אמביד יהיה מועמד שוב? בגלל זה הוא כל כך מאוכזב.

        1. מה זה חוק סמיילי? פספסתי את זה.
          ד"א ראית גם אתמול את ה-66% שהם 100% ? אחרי הניצחון של פילי היה ברור שהקליפרס יפסידו. לא מבין בשביל מה הם בכלל עלו לפרקט (טוב אולי קהל וזכויות שידור וכאלה).
          הערב ה-66% הולכים להיות מאותגרים. האנשים שלי עובדים על זה ממש ברגעים אלה.

            1. תראה,
              אני משתדל לא להתבלבל ממילים גדולות כמו אפקטיבי…

  9. פורסמו המאצ-אפים
    להלן רשימת השומרים ששמרו על מיטשל:
    באטום – 3 דק' כ10 פוז. קלע עליו 7 והקבוצה קלעה 8
    קאווי 1.58 דק, כ 6 פוזישנים. קלע עליו 2 והקגוצה 10
    רונדו 1.53 דק כ 7 פוז קלע מולו 0
    מןריס 1.25 דק קלע מולו 11 והקגוצה 13
    גורג' כדקה קלע 3 קבוצה קלעה 6
    רגי גקסון 58 שניות קלע 10 והקבוצה 12 (והוציא ב6 עבירות )
    בברלי 48 שניות שיחק במחצית הראשונה

      1. אז למה טנש אמרו שקאווי שמר עליו? ואיפה קנארד הוא בודאות היה לפחות מהלך על מיצל אז יש טעות בנתונים. למה פח כמו רונדו ובאטום מקבלים בכלל דקות עליו לוקה לא ניגב אותם מספיק? מה השלב הבא רונדו על דוראנט חחחחחח

        1. אמרתי לך חרטא ומזל שהתעוררתי באמצע הלילה כדי להקים עף איתם את הפארקט, מיצטל קיבל בחילוף את השחקנים זה שקוואי שמר עליו בתחילת מהלך לא אומר שהוא שמר עליו כל המשחק, יוטה יצרו לחלוב שבו מיצטל מקבל אחת מהגופות לסל קל, ואף אחד לא מביא עזרה הגנתית הזייה!!! וכל זה שקו לי על הספסל ואין מנהל משחק

            1. בזיון זה השיטה של הדביל לו, ורואים שהוא משמיד את מוריס/רגי/באטום באחד על אחד רבאק תביא דאבל אין מנהל משחק ביוטה שקונלי פצוע. נגמר ב45 נקודות ב60+ אחוז אפקטיבי, טיירון לו בונה האגדות

  10. ולגבי הטענה של שמעון שטרי טרף את סימונס.
    סימונס שמר את טריי 5.11 דקות, בזמן הזה טריי קלע 4 נק' בלבד וחילק 4 אס'.
    להשוואה – טייבול שמר כל טריי 3.24, בזמן הזה יאנג קלע 9. אך גם איבד פעמיים ונחסם פעמיים

    1. שמעון כרגיל מדבר שטויות
      השנאה שלו לסימונס והאהבה שלו ליאנג מעבירה אותו על דעתו .
      במשחק הראשון כולם היו בשוק שסימונס לא שמר על יאנג .
      במשחק השני סימונס שמר על יאנג , הוריד אותו ל 21 נקודות באחוזים לא טובים , הרבה פחות מהממוצע שלו בפלייאוף ויותר חשוב מנע ממנו את הכדור וגרם לו לאבד את הכדור די הרבה .
      ושמעון לוקח איזה מהלך אחד או שניים וטוען שזה בכלל לא קשור לסימונס כי יאנג לא שיחק טוב…מעניין למה.

      1. די לרמות בוא נלך קטע קטע ממשחק 2 אני מוכן לנגב את כולכם. אם תציגו לי יותר מ2 סטופים של סימונס על טרי פיצה עליי.
        טראסט מה קרה עברת לגיים 1? כי אתה יודע שבגיים 2 סימונס חוץ מהגג לא עשה כלום חחחחחח
        בחצי 2 של גיים 1 סימונס בהחלט עשה מהלכים יפים על טריי בעיקר כדאבל טימר שבא לעזור לא כשומר ראשי.
        יאללה חוץ מהגג בגיים 2 אני רוצה לראות איפה טריי עצר את סימונס חחחחחחחחחחחח.
        טריי חדר אותו כמו זונה בוגאס כל פעם שסימונס היה עליו

        1. שמעון, אתה יכול להביא דימויים אחרים כמו " חתך אותו כמו סכין בחמאה, אכל אותו כמו שצמחוני אוכל לראשונה בשר. למה אתה הולך לכיוון כזה??
          זה לא שייך ומגעיל במיוחד

          1. כי אני לא אוהב שמביאים איזה סטט חרטא שוב מראה מה שווה הסטט חחח שהוא לא תואם למה שהיה במשחק בכלל.
            יעני אם טריי מסר למישהו זה נחשב שסימונס עצר אותו? חחח גם במסירות שהוא מסר סימונס לא היה קרוב אליו שמר מרחק לא לקבל נאטמאג.

      1. שמעון גיא& גילרי ברחן מהדיון למעלה ברגע שהתעוררתי וגיבית אותך, השמירה על מיטצל הייתה שערורייתית , קוואי שמר עליו בתחילת מהלך אממה מיצטל קיבל חילוף קל וקלע על הגופות של באטון מוריס ורגי ג’קסון באחד על אחד פשוט פושע, בלי דאבל וזה שיוטה היו בלי מנהל משחק אתמול.
        .
        טיירון לו בונה האגדות

  11. מיטשל זה השיבוט של וויד, הפלאשיות, החתוליות, הכח המתפרץ, רק שלמיטשל הקליעה מרחוק טובה יותר וויד היה מומחה של מידריינג' ברמת על.
    נקווה שלא תהיה לו היסטוריה של פציעות כמוהו🥺

  12. ככה טריי יאנג ניער את סימונס כל המשחק חחחחחח בלי הכרה אין בתקציר את ההחטאות של קולינס ובוגי שפינק להם
    מרוב שסימונס נוגב וההוקס השוו הורידו אותו מטריי חחח

    https://youtu.be/2zAWGWDtJBE?t=84

    https://youtu.be/2zAWGWDtJBE?t=110
    https://youtu.be/2zAWGWDtJBE?t=121

    https://youtu.be/2zAWGWDtJBE?t=131

    https://youtu.be/2zAWGWDtJBE?t=140

    https://youtu.be/2zAWGWDtJBE?t=156 זונה בוגאס

    חחח ככה הוא עושה לסימונס כל שנה

    העיקר טנש באו עם איזה סטט חרטא שהוא שקר לחלוטין למה שהלך במשחק. אין יותר ממהלך אחד שסימונס עצר את טריי (נתתי 2 כסטיית תקן אם בטעות שכחתי) במשחק כולו

    יאללה ציקו וטראסט כנסו למכבסה סיב 1 חינם עליי

    1. יופי, תביא סרטון שמביא את מה שהוא *כן* עשה במשחק. גאון אתה
      בוא נביא את ההחטאות הנוראיות שלו, את השמירה הטובה של פילי עליו. רוב החדירות שהוא עשה (למעט הכניסה האחרונה בסרטון שהבאת) באו כתוצאה מחסימה ואי החלפה בזמן של פילי.
      https://youtu.be/prhfH4uQZKE
      .
      ותעשה טובה, בוא נתכווח בלי הגועל נפש שאתה כותב, לא על נשים ולא שאר שטויות

        1. סיפור המשחק היה בכלל אמביד עם ״קרע במיניסקוס״, אמביד ראה את משחק ״השפעת״ של ג’ורדן, את מקולם עם ״השברים בגב״ דופק קרוסאובר, את לוקה ״הפצוע״ מפרק את הקליפרס, אז הוא בא בהמצאה חדשה עם קרע במיניסקוס,, גאון

            1. הקטע שהצוות הרפואי של פילי נתפס כבר משקר השנה כמה פעמים, למה אתה חושב זה שונה? ״קרע במיניסקוס״ אחלה המצאה רק שחקנים nba ״פצועים״ יכולים לקלוע 40 נקודות…

            2. ברור שהקרע שלו חרטא זה היה אליבי לתחילת הסידרה להוריד עומס מנטלי אולי חחח בשנים קודמות הוא היה בהיריון באמצע סידרה וכאלה הפציעות היו באות באמצע חחח והוא תמיד היה משחק

      1. חחחחחחחחחחח מה הקשר ציקו לסרטון שהבאת לבן סימונס????? מראים שם את ההגנה של פילי כולה לא של סימונס. את סימונס הראו בגג היחיד שהוא נתן חחחחחחח כי זה רק מה שהוא עשה.
        והסרטון בלי קשר חרטא טריי מספיק שהיה קולע 4 שלשות שהיה לבד לגמרי הכל היה מדובר אחרת חחח.

        מה שפילי עשו זה שהם שמו את טייבול עליו והוא כן מקשה על טריי בחדירות טריי לא יכול לחגוג עליו בחדירות אם השלשות יכנסו זה משהו אחר כי אז טריי בלתי עציר.
        תחילת המשחק קולינס ובוגי החטיאו סנטימטר ממסירות שלו מספיק כל אלה בפנים והמשחק נראה אחרת. אל תבוא לי עם איזה סרטון של רפה הבנה שערך אותו.
        תראה את המשחק ותראה שלבן סימונס לא היה שום השפעה על טריי במשחק כלל, להיפך סימונס נוגב כמו מטלית לחה.
        סימונס טוב כדאבל טימר שעוזר כי הוא גבוה חזק רחב וקופץ כמו קנגורו וטריי נמוך אז שם הוא יכול יותר להועיל. לא באחד על אחד.
        לא סתם דוק ריברס הוריד את סימונס מטריי בהמשך המשחק, כולם ראו מה טריי עשה לו

  13. מי שרואה את תייבול רואה מה זה שומר עילית. הוא השומר הכי טוב בליגה בעמדות 1-3. פשוט הוא מחליף וזרג אז לא מקבל את ההכרה. אם הוא היה משחק בקבוצת סופר טים שלוקחת אליפויות הוא היה חמישיית הגנה ראשונה כל עונה 10 שנים והיה זוכה גם בשחקן ההגנה.
    הוא נלחם בחסימות כמו אריה בד"כ מה שכמעט אף שחקן לא עושה בליגה. הוא חכם מאד בתזמון של להקשות ויש לו ידי נחש שהוא משחיל אותם. לצערו הוא זרג מדביקים לו ימבה שריקות אוויר על כוכבים בהרבה מקרים.

  14. בס"ד
    תודה רבה על סיקור נפלא.
    פילי הוקס הכל פתוח. תלוי הרבה בבריאות של אמביד וגם של טריי.
    מיטשל נתן פלייאוף ענק גם שנה שעברה, לפעמים זה נראה שהוא מול קוואי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט