פינת הגולש: מה קורה בסלטיקס? סקירת השחקנים / BIRDMAN 91

 

כפי שהבטחתי – כל פוסט שנישלח אלי והוא ראוי לפרסום, אני מפרסמו כפי שהוא ללא בדיקה מדוקדקת אן עריכה. תגובות הגולשים יהיו עבורי המבחן הראוי ביותר!

 

בוסטון סלטיקס: סקירת שחקנים נכון להיום

 מאת BIRDMAN91


1. ראז'ון רונדו – מהווה את מקור המשיכה העיקרי לשחקנים חופשיים בקיץ של 2014. חוזה מסתיים בסוף 2015 – 12 מיליון לעונה.
2. פיל פרסי (Phil Pressey)-  פוינט גארד של 1.80 בעונת רוקי, לא נבחר בדראפט, היה הפחות גרוע מבין הפוינטים שנבחנו בקיץ. הוחתם על חוזה לשנתיים של 0.6 מיליון לעונה (בממוצע) ואף עונה לא מובטחת.
3. אייברי בראדלי – סקונד גארד שהשמירה שלו הושוותה לא פעם לזו של גארי פייטון. השנה משחיל 14.4 נק, בממוצע למשחק. בתום השנה הופך לשחקן חופשי מוגבל, יש להניח שבוסטון יעשו מאמצים לזכות בשירותיו עם חוזה חדש.
4. ג'ורדן קרופורד – ההפתעה הנעימה של העונה. קומבו גארד 1.93 בתחילת העונה תופקד כקלעי, כאשר הוסב לעמדת הרכז הגיעה שרשרת ניצחונות. בסוף השנה הופך לשחקן חופשי מוגבל, עם ממוצאים של 13.8 נק' ו-5.8 אס', סביר להניח שבוסטון תנסה להשאיר אותו אצלה.
5. ג'ריד ביילס – הובא בטרייד עם ממפיס תמורת קורטני לי והגיבנת של 5 מיליון עד סוף 2016, מה שמוכיח שפריירים לא מתים. חוזהו פג בתום העונה, ובוסטון יפתחו שולחן לכבוד הפרידה ממנו עם בפלות וקינלי.
7-6. קית' בוגאנס ומרשון ברוקס – שני חבר'ס חביבים מהטרייד עם ברוקלין, שכמעט לא מקבלים דקות משחק העונה, חוזיהים מאפשרים פרידה לא כואבת בתום העונה.
8. ג'ף גרין – שחקן סולידי שציפו ממנו ליותר. התקווה של בוסטון בקיץ היא למיקום טוב בדראפט ולדוג משהו שמן בשוק השחקנים החופשיים. אם גרין יצליח לשמור על ממוצעים של 16 נק' ו-5 ריב' כשהוא לא ה'גו-טו-גאי' אז הוא יצדיק את החוזה של 8.8 מיל לעונה עד סוף 2016.
9. ג'ראלד וולאס – כאן פרוחורובסקי הביא לסלטיקס שטרונגול. 10 מיליון עד סוף 2016, אאוץ'. בצד החיובי הוא מוגדר כשחקן של מאמנים – שומר טוב ולא מכריח זריקות – עם ממוצאים של 22 דק' ו-4 נק' לערב.
10. קריס האמפריז – פאואר פורווארד שבמשחקים האחרונים פותח כסנטר. חוזה של 12 מיל' שיפוג בתום העונה. שחקן אנ.בי.איי. לגיטימי, אך לא מעבר לכך. אם הוא היה בצה"ל כנראה היו כותבים עליו משהו כמו: "הוא פשוט שריונר, לא פחות ולא יותר" (אינני זוכר אם כתבו כך בשיר). לדעתי, בסוף העונה, בוסטון יכולים להציע לו חוזה של מיליון וחצי בערך.
11. ג'ארד סולינג'ר –  פאוור בעונתו השניה של 13 נק' ו-7.4 ריב'. אחד הצעירים שאמור להוות את שלד הקבוצה העתידי אם הגב המועד לפורענות שלו לא יבגוד בו.
12. בראנדון באס – פאוור עם יד רכה מחצי מרחק. 7 מיליון בעונתו האחרונה. יש להניח שיקבל הצעה לחוזה חדש.
13. קלי אוליניק – 'סבן פוטר' מהדראפט האחרון. קצת איטי, קצת לא קופץ, קצת לבן… המספרים אומרים: 6.5 נק' 4.4 ריב', לך תתווכח.
14. ויטור פאברני – סנטר ברזילאי שמצאו אותו בירכתי הליגה הספרדית. 14 דק' למשחק. 2 מיל' עד סוף 2015, 2016 לא מובטח.

השלד לעונה הבאה: רונדו, בראדלי, קרופורד, גרין, וואלס, סולינג'ר, אוליניק, פאברני, שק מזומנים לפרי אייג'נסי ותקווה לבציר טוב בשתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט (שלהם ושל אטלנטה או ברוקלין – מי שתסיים יותר גבוה).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. אשרי המאמין
    אני חושב שחצי קבוצה הולכת בסוף העונה כולל האמפריס שההגנה שלו לפעמים שערורייתית. מקווה שיגיע כוכב או שנים ושתי בחירות דראפט טובות מאד כך ששנה הבאה תהיה שנת בנייה.
    בוסטון מפסידים כרגע לרוקט גם בגלל שגרין נותן את המשחק החלש ביותר שלו השנה. פשוט נזק היום. מכריח את עצמו על המשחק ומחרב אותו בגדול. בוסטון ששלטה בבית הפכה לנמושה שחשבתי שהיא בתחילת העונה ומה לעשות שזה מה שהיא. לא תגיע לפליאוף והלוואי שתגיע לבחירה אחת טובה מאד בדראפט.

  2. עד שהחוזה המסרטן הזה של ג'רארלד וואלאס יעלם לנו מהעין אני לא רואה פרי אייג'נס מגיעים לבוסטון עם כל הכבוד לעיר הירוקה שמלאה באיריות ג'נג'יות.

    פשוט לא רואה את זה קורה.

    אבל לי ברור יותר מהעובדה שהבוקר זה-14.1.14, יום ג', שאיינדג' מכוון למקום אחד בלבד!!! לדראפטים של השנה וזה של שנה הבאה שאמור להביא כמה פריקים נוספים שיכולים להפוך תוך שנתיים קבוצה כזאת לאטרקטיבית במיוחד בתוספת של פריי אייג'נטס בעוד שנתיים.

    בוסטון היא מלכת הטנקינגים של הליגה והיה ברור אחרי ההפסד לניקס שהוא הולך לפרק את החבילה עד היסוד בשביל דראפט!!

    1. לאיינג נשארה עוד הרבה עבודה לפרק את החבילה..
      הייתי רוצה לראות את גוליוס רנדל בבוסטון,שיתוף פעולה שלו עם רונדו יהיה תאווה לעיניים!!!

    2. איזה שטויות בוסטון לעולם לא עושה טנקינג תמיד נלחמת עד הסוף למעט אולי בשנים של דראפט חזק שהפרס שווה במיוחד אז מותר אבל לא קוראים לזה טנקינג קוראים לזה הצערה או בניה מחדש 🙂 דרך אגב אני לא זוכר איפה היו בוסטון בדראפט של 2003?

      1. למיטב זכרוני ב2007 בוסטון סיימו עם אחד המאזנים הגרועים כשהיו דוראנט ואודן,אבל זה לא הצליח והם נפלו לבחירה חמישית כנל ב-97 כשניסו להביא את דאנקן וקיבלו את בילאפס ככה שבוסטון יודעים להפסיד כשצריך פשוט אלילת המזל לא תמיד איתם השנה יש לפחות 7 שחקנים שיכולים להיות אול סטארס ככה שבוסטון לא יכולים לפספס השנה

  3. תודה על הסקירה.

    היא אפילו מעודדת במקצת.

    למיטב ידיעתי הסלטיקס יוכלו לבעוט את וואלאס באמנסטי,
    מה שיפנה גם את העז האחרונה מהרוסטר.
    בלי וואלוס, האמפריז, קורטני לי ושאר ירקות- נשאר ליין אפ רזה ובו המשתכרים היחידים (רונדו וגרין) שווים את הכסף ויש מקום להחתמות רציניות.

    כמובן אחרי שנביא את רנדל בדראפט…

    אז הנה אנחנו חוזרים.

    1. הם לא יכולים להעיף את וואלאס כיהוא חתם על החוזה ב-2012 תחת הcba החדש
      רהם יכולים לעשות אמנסטי רק על רונדו לדעתי וזה לא יקרה
      נתקעתם עם וואלאס לשנתיים הקרובות לפחות

  4. המקרה של וואלאס מראה כמה שחקן יכול ליפול בעקבות חוזה גדול מדיי שנותנים לו. אני מאוד אוהב את וואלאס כשחקן. במקום להיות אקס פקטור כמו שחקנים שמשתכרים מעט כמו בירדמן, ריי אלן או לואיס סקולה הוא הופך להיות נטל על הקבוצה שלו בגלל תלוש המשכורת שלו, וזה משפיע בצורה ישירה על צורת המשחק שלו.

  5. לדעתי אין שחקן אחד בסגל שבטוח שיפתח את השנה הבאה בבוסטון
    טוב נו… חוץ מוואלאס כי אף אחד לא יקח אותו

    כל אחד יהיה זמין לטרייד תמורת בחירות דרפט/קיצוץ בתקציב/כשרונות צעירים

        1. מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מי זה חוזה? המקסיקני הזה שנראה שכולם מחזיקים בגינה בחיים לא הופיע אצלי. אולי אני צריך גינה

  6. רונדו חוזר ביום שישי מול הלייקרס ואז נראה כיצד בוסטון נראית באמת.
    לדעתי שנה הבאה הרבה שחקנים לא יהיו כגון:בוגנס,האמפריז,ברוקס ובאס. ( כנראה שגם אחד הצעירים יאלץ לעזוב במסגרת טרייד )
    עם וואלאס לצערי נתקענו.
    לצד שחקנים צעירים מהדראפט נקווה לקיץ מעניין ב 2015.
    לצערי הבניה תמשך גם בשנה הבאה.

    1. הבעיה של בוסטון היא שהם לא נחשבים למקום אטרקטיבי לשחקנים חופשיים, אז הם צריכים לבנות על צבירת נכסים בדראפט יותר מאשר על החתמת שחקנים חופשיים.

  7. כדי שיהיה לבוסטון מקום משמעותי להחתים פרח אחחג'נט, הם יצטרכו לשחרר את בראדלי וקרופורד ללא תמורה (בהנחה שלא יהיו עוד טריידים נוספים – מה שלא בטוח בכלל).

    גם מהלך כזה יתן להם רק כ 12 מיליון פלוס מינוס להחתים שחקן/נים חופשיים.

  8. לגבי המפריז. האם יש לו גם נבזיות כמו שמוזכרת בהמשך השיר שציינת ?

    "הוא פשוט שריונר לא פחות ולא יותר
    קצת נחמד קצת נבזה זה הכל זהו זה… "

  9. BIRDMAN91!
    לפי התגובות עברת את הבחינה בהצלחה מרובה! המשך לכתוב!
    אבל כדי להקל על העיניים, בפעם הבאה אם אתה עושה
    1.JJJJJJJJJJJJJ
    2.YYYYYYYYYY
    3.UUUUUUUUUU

    אז אנא הקל עלינו עם:

    1. MMMMMMMM

    2. KKKKKKKKKKKKK

    3. GGGGGGGGGGGGG

    ואני שוכר את דובי כערוך הלשוני שלך!

  10. בירד מן, סקירה מצויינת ואכן מדכאת. מה שממש לא ברור לי זה רצף ההפסדים של עכשיו. קצת מדאיג אותי אבדן הרוח שמאחורי זה…

  11. הם לא יכולים לעשות עליו אמנסטי.

    ותורידו עוד 3.8 מיליון מהמקום בתקרת השכר שדיברתי עליו – אחרי הטרייד עבור החוזה של ג'ואל אנתוני…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט