ברוקלין ניצחה ב-39 הפרש, פניקס ב-17 / רועי ויינברג

הלילה ב-NBA: שני משחקים. הנטס חגגו בלי ג'יימס הארדן כל הדרך ל-86-125 משפיל את הבאקס, חמישייה בדאבל פיגרס הובילה את הסאנס ליתרון בסדרה על דנבר.

פניקס סאנס (1) 122-דנבר נאגטס (0) 105

מצב הסדרה: 0:1 לפניקס.

המחצית הראשונה הייתה צמודה ודנבר פתחה את הרבע השלישי בריצת 12-3 שהעניקה לה 70-60 בחוץ, 08:13 לסיום הרבע. ואז הגיע מייקאל ברידג'ס. זריקות חשובות שלו, ואסיסט אחד לדיאנדרה אייטון, הפכו ל-72-79, ריצת 2-19. הרבע נגמר ב-79-88 והרביעי היה לפרוטוקול בלבד, כשפניקס מגיעה בשלב מסוים ל-20 הפרש. שאק האריסון וזיק ננג'י צמצמו בסיום.

בפניקס, ברידג'ס הוביל עם 23 נק', 5 ריב' ו-5 אס'. פול (11 אס') ובוקר (8 מ-12 מהשדה, 8 אס') 21 כל אחד, אייטון 20 עם 10 ריב', קראודר 14.

בדנבר, יוקיץ' 22 עם 9 ריב'. גורדון 18, פורטר 15 עם 7 ריב', קמפאצו 14 וג'מייקל גרין 10 עם 11 כדורים חוזרים.

ברוקלין נטס (2) 125-מילווקי באקס (0) 86

מצב הסדרה: 0:2 לברוקלין.

משחק אדיר של ברוקלין. 21 מ-42 מהשלוש והגנה אדירה (מילווקי עם 7 מ-29 מהשלוש ו-16 איבודים על 14 אסיסטים) העניקו להם יתרון מהרבע הראשון שנגמר ב-19:36. הם לא הורידו רגל מהגז עד לסיום, למרות חלוקת דקות שוויונית בין שחקני הנטס. ג'יימס הארדן הפצוע לא שיחק.

בברוקלין, דוראנט הוביל עם 32 נקודות. קיירי אירווינג קלע 22, בראון והאריס 13 כל אחד, מייק ג'יימס (30+!) קלע 10.

במילווקי, יאניס (2 מ-7 מהעונשין) הוביל עם 18 ו-11 ריבאונדים. קריס מידלטון (7 מ-20, 5 איב' על אסיסט) 17, ג'רו הולידיי 13, ברוק לופז וברין פורבס 10 כל אחד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
128 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידו גילרי
08/06/2021 8:51:54

שעזרה להביא את טוביאס האריס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תן תזכורת איך עזר?

עידו גילרי
08/06/2021 12:22:04

הייתה קלף בטרייד עם הקליפרס (בינתיים גולגלה כמו על בחירות הדראפט העתידיות לתאנדר בטרייד על פול ג'ורג'.)

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 8:35:18

ברוקלין ללא הארדן משייטים כל הדרך לגמר המזרח. אם או אם לא יחזור המזוקנן הם המועמדים הגדולים למחוק את כל מי שיבוא מולם. קבוצת התקפה מושלמת. בוא נראה אם הם יכולים לטאטא לגמרי את מילווקי או שהאחרונים יצליחו לקחת משחק אחד.

bobby
08/06/2021 11:42:39

רק מזכיר שב-2019 בגמר המזרח, היו מי שחשבו שמילווקי בדרך לטאטא את טורונטו עם יתרון 2-0. משחק 3 הירואי של טורונטו וקוואי שנגמר לדעתי ב-2 הארכות, הביא למפנה בסדרה כל הדרך ל4-2 לקנדים.
לכן לא הייתי ממהר להספיד את מילווקי, אם ינצחו את משחק 3 הכל פתוח, בטח אם הארדן עדיין בחוץ.

bobby
08/06/2021 11:45:43
הגב ל  bobby

שיהיה ברור אגב – אם מילווקי היו לוקחים את אותו משחק 3, סבירות גבוהה שהיו ממשיכים לניצחון בסדרה. הפסד בנשחק צמוד אחד יכול לעשות את כל ההבדל לפעמים.
גם ב-1995, אם אנדרסון לא היה משקשק מקו העונשין, אולי אורלנדו היו מנצחים את המשחק הראשון ובהמשך מחברים עוד 3 ניצחונות לאליפות היסטורית. במקום, הפסידו משחק צמוד, כל הדרך לשבר מנטאלי ומטאטא מאולג׳וואן ושות׳.

אור
אור
08/06/2021 11:47:57
הגב ל  bobby

ואם גרין לא מורחק דוראנט לא מגיע לווריורס 🙂 אי אפשר לצאת מזה

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 14:56:46
הגב ל  bobby

לדעתי, הארדן לא חוזר לסדרה הזו אלא אם לא תהיה ברירה.
אם הייתי מאמן, לא הייתי מסכן אותו גם בסדרה הבאה בהנחה שתהייה כזו. עדיף שההמסטרינג שלו יחלים כמו שצריך ושלא נקבל דייויס 2X.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/06/2021 8:40:00

תודה על הסיקור.
יש צפי לחזרה/החלמה של הארדן?

Alex Rabino
08/06/2021 10:01:02

לדברי מאמנו סטיב נאש, הארדן יחזור עד סוף הסדרה נגד מילווקי.

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 14:58:34
הגב ל  Alex Rabino

ממש לא כדאי!
אם מנחם אומר, אני סומך על הידע שלו בתחום.

ירון, החלום
ירון, החלום
08/06/2021 8:41:45

בס"ד
תודה רבה.
ראיתי חלקים גדולים מ 2 המשחקים.
פיניקס נהדרים, נטס מפתיעים מאד בהגנה, ומייק ג'ימס מצויין.
כמה אסיסיטים היו ליוקיץ'?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא מבין מה עובר על מילוואקי. לא ראיתי את המשחק, אבל לקלוע 86 נקודות במשחק פלייאוף זה בלתי מתקבל על הדעת.

גיא רוזן
08/06/2021 8:48:46

מה אפשר לכתוב על הנטס, למעט אולי –
.
!WOW
.
אני אבחר להרחיב מעט על הסאנס:
.
אייטון. הדבר המשמעותי ביותר שעשה הלילה הוא להצליח להימנע מעבירות מהירות/מיותרות. הנוכחות שלו מאפשרת לסאנס להצליח לשחק עם הפורוורדים הדינמיים שלה מבלי להזדקק לפאוור פורוורד קלאסי.
.
בוקר וכריס פול. גם כאשר יש את הרושם שמע מהצמד לא במיטבו,
הם לא מפסיקים לתרום להנעת/הנאת הכדור שהיא הבסיס להתקפת הקבוצה העונה.
.
ההגנה של הסאנס. זו הורידה את התקפת הנאגטס מ-122 מפחידים ל-112 הגיוניים.
.
תודה רבה.
בוקר טוב!!!

עידו גילרי
08/06/2021 8:50:09
הגב ל  גיא רוזן

הנאגטס יתלוננו לדעתי שלא שרקו להם עבירות במשחק הזה (מה שדי נכון).

גיא רוזן
08/06/2021 8:54:27

לשמחתי, זו לא בעיה שלי . . .
.
(אכן לא שרקו כמעט בכלל למגע בצבע על הגבוהים. יוקיץ' המפסיד העיקרי מהמגמה)

עידו גילרי
08/06/2021 8:51:18
הגב ל  גיא רוזן

ובוקר ופול היו טובים היום אפילו שלא התפוצצו.
כל השנה שיחקנו כקבוצה מאד יעזור אם זה ימשיך גם לתוך הפלייאוף.

שייקה
08/06/2021 16:13:57

בינתיים זה ממשיך, לא? מאוד מהנה הקבוצה שלכם עד כה.

עידו גילרי
08/06/2021 9:06:00

יוקיץ' סוליסט שלא רואה אף אחד ממטר. כשהוא כבר סוף סוף מוסר אז זה לעצמו.
https://twitter.com/i/status/1402088533142032384

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 10:53:05

אז איך יש לו ממוצע רזה גבוהה מאוד לציר?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 10:53:36

*ממוצע אס'

עידו גילרי
08/06/2021 10:55:05

כי הליגה מנפחת לו את המספרים בכוונה כדי שיקבל MVP.

חגי "התותח" ניסני
08/06/2021 12:21:17

לגמרי נשמע כמו המקור

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 14:15:00

מה זאת אומרת מנפחת, ממציאה רזה שלא היו?
חיוקיץ' ממוצע אס' גבוה לציר כי חכת המשחק שלו וראיית המשחק שלו ויכולת המסירה שלו נפלאים והוא בהחלט משחק קבוצתי בדרך כלל. אז לעתים הוא הוא לא מוסר כשצריך, אך ממוצע האס' הגבוה מעיד שהוא מנצל היטב את ראיית המשחק ויכולת המסירה שלו, גם אם היה יכול לנצל יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 14:16:20

*ממציאה אס'.
המערכת משנה אוטומטית מ"אס'" ל"רזה".

עידו גילרי
08/06/2021 14:17:50

איזה חכמת משחק ואיזה נעליים. עומד במקום ונותן את הכדור לשחקן שעושה את כל העבודה. הכל כדי להאדיר אותו ולמנוע את ה-MVP מאמביד הברברי. ברגע שלברון נפצע הוא נתן הוראה לסילבר לדאוג להעלות לו את המספרים.
ופעם האחרונה – הוא לא רזה!!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 14:18:50

בשורה השלישית צ"ל "ליוקיץ'"

גיא רוזן
08/06/2021 10:55:41

התגובה של השנה!

עידו גילרי
08/06/2021 10:57:34
הגב ל  גיא רוזן

ליוקיץ' אף פעם לא היה ממוצע רזה!!!
ואל תגיד לי עכשיו שהמצלמה מוסיפה 5 ק"ג.

פיני
08/06/2021 11:00:18

זה נראה שיש לכם אלגוריתם לתגובות של קרמר

אור
אור
08/06/2021 11:51:11
הגב ל  פיני

האלגוריתם זה הרבה סימני קריאה ולהשאיר את הציניות בבית

niros
niros
08/06/2021 12:36:07
הגב ל  פיני

מלא חווית
*מילה כוכביות
*מלא כוכביות
זהו עכשו האלגוריתם עובד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 14:17:34

המערכת משנה אוטומטית מ"אס'" ל"רזה".

עידו גילרי
08/06/2021 14:19:00

המערכת לא משנה כלום!!!
זה רק אתה!!!!!!

גיא רוזן
08/06/2021 14:27:34

יהיה שמו מיום זה ואילך,
עידו הרשע.
יאמרו אמן.

עידו גילרי
08/06/2021 14:28:07

אוקיי אוקי צודק.
עלה לי הפול לראש.

גיא רוזן
08/06/2021 14:35:04

If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 15:01:22

לא רשע, אבל יש לו בעייה מטית…..

עידו גילרי
08/06/2021 15:04:08

שוב חזר הפסיכולוג הנודע.

Jonathan
08/06/2021 11:33:44

יכול לשים תמונה של ממוצע?
אם היא רזה וגבוהה נשמח לראות אותה לפני שיוקיץ' יוסיף אותה לציר.

אשך טמיר המקורי
08/06/2021 12:39:21

זאת הזחיחות המפורסמת שלו.

עידו גילרי
08/06/2021 12:41:33

באנג – עשית את זה טוב יותר…

ברבור שחור
ברבור שחור
08/06/2021 16:53:43

יוקיץ סוליסט ?? השחקן עם המסירה הכי טובה בליגה סוליסט ???

עידו גילרי
08/06/2021 16:55:53

🤦

גיא רוזן
08/06/2021 17:15:26

…Embrace thr dark side

NFS
NFS
08/06/2021 9:09:22

מונטה מוריס שהיה אקס פקטור מול הבלייזרס, היה נון פקטור הלילה עם 1/10 מהשדה (0/4 מהשלוש).
דווקא חשבתי שהמחליפים של הנאגטס יהוו יתרון בסדרה, אבל הם היו על הפנים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/06/2021 9:09:30

פול גמר את המשחק ברבע הרביעי עם 3 ג'מפים רצופים ושלשה שהביאו את זה מ-9 לכמעט 20. אני לא רוצה לתמוך בתיאוריות מפוקפקות, אבל איכשהו נראה שנח לו הרבה יותר לשחק נגד קבוצות שלברון ג'יימס לא משחק בהן…

גיא רוזן
08/06/2021 9:12:46

נכון!
.
(כמעט כמו שנוח לו לשחק ללא השפעות חבלה בכתף)

עידו גילרי
08/06/2021 9:14:18

כריס פול מעולם לא הפסיד סדרת פלייאוף ללברון.
רק אומר…

פיני
08/06/2021 10:28:39

זה היה המצב גם לפני הפלייאוף הנוכחי.
אמור מעתה: כריס פול ניצח את לברון, בכל המפגשים שלהם בפוסט סיזן

עידו גילרי
08/06/2021 10:59:37
הגב ל  פיני

LeBitch?

פיני
08/06/2021 11:01:04

🙂

Smiley
08/06/2021 11:51:22

עזוב… ניפח סטטיסטיקה כדי לא להשתמש בתירוץ של הפציעה

Berch
08/06/2021 9:16:42

תודה על הסיקור… גם אם מתומצת
🙂

אבג
אבג
08/06/2021 9:32:59

משחק מאוד חלש של יוקיץ בחצי השני. החטיא והחטיא בלי הכרה ואז איבד. חבל בשביל דנבר כי דוקא גורדון וקאמפצו בערב טוב.
מהצד השני כריס פול לקח על עצמו כמו בימים ההם בניו אורלינס. מסתמן שזו הסדרה של הסיבוב השני כי דנבר יחזרו לעצמם לדעתי

captain beefheart
captain beefheart
08/06/2021 9:43:46

הלילה צפינו בשתי קבוצות הגמר!
על הנטס אין מה להרחיב. הגלאקטיקוס עובד (שלא לדבר על חזרת הזקן מהפציעה אם תקרה). פיניקס סיפור הרבה יותר מעניין. בגלל הג'וקר אני בעד דנבר אבל הסאנס קבוצה הרבה הרבה יותר טובה. הסתכלו על הסקור בוקס שלהם ותראו מופת של חלוקת עבודה. הם גם קבוצת הום-גרואן לתפארת שהחיזוק שלה יותר יפה ממה שקיבלה ג"ס מדוראנט. הוא היה פרנצ'ייז פלייר בשיאו וכריס פול הוא וטראן בתפארתו. אם אייטון מוסיף שדרוג ובגרות (כפי שעשה בוקר) הם יתנו פייט ענק בגמר ואינשאללה גם ינצחו את חבורת שכירי החרב מברוקלין.

אוהד ס"א
08/06/2021 9:46:47

מאד מפתיע מה שהולך שם עם מילווקי (ועם הנטס). הייתי בטוח שיהיה הרבה יותר שקול.
כמובן, שום דבר לא סגור, את הכסף סופרים במדרגות וכו'.
יש קבוצות שתבוסה כזאת סידרה להם את הברגים (המקרה הכי מפורסם זה הלייקרס מ- 87). אני מקווה שזה המקרה של יאניס.

עם כל הזהירות הנדרשת, שווה לדבר על המאצ'אפ על הקווים.
את קואץ' באד כולנו מכירים. לחיוב ובעיקר לשלילה (כשהוא היה ע. מאמן בספרס, הוא כנראה דילג על על הקורס של הפליאוף)
לגבי קואץ' נאש, זה שהוא היה שחקן נהדר אנחנו יודעים (במיוחד התקפית), אינטילגנצית משחק עילאית
האם צריך להיות מופתע שהוא מאמן מצויין? ניהול האגואים על המגרש, הפאן באימונים ושחרור הלחץ, המחליפים שעושים עבודה מצויינת (לדעתי הם מרימים את עצמם בפליאוף) ועכשיו הפתעה גם במשחק ההגנה. הרבה שאפו.

Zvika Bar-Lev
08/06/2021 10:07:28
הגב ל  אוהד ס"א

לגמרי לא מפתיע לדעתי אף אחד בעולם שסטיב נאש יוצא מאמן מצויין

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 15:04:50
הגב ל  Zvika Bar-Lev

נאש לקח 3 שחקני טופ 10 ובהם 2 טופ 5.
מה הוא עושה הכי טוב? מנהל אותם ואת האגו שלהם כמו שצריך.
1, 2, 3….. במובן של לברון, לא הנודניקים!

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 15:03:08
הגב ל  אוהד ס"א

כאילו באד?
פליאוף באד?
אני לוקח באדוויזר במקום

פיני
08/06/2021 10:30:01

אשך, מה עם אייטון?
סיכמנו שבמשחק הראשון, הוא יאט את יוקיץ' ויתן 20 ו10 בשינה. אתה סיכמת את זה ב-חחחח

אשך טמיר המקורי
08/06/2021 12:36:33
הגב ל  פיני

סיכמנו בסידרה חביבי, אתה מקדים לשמוח.

פיני
08/06/2021 12:40:04

צודק.
אז כתבתי, נתראה בשבוע הבא. אבל הנושא התחיל על כל הסדרה

פיני
08/06/2021 10:31:55

מי שזו לא תהיה, באקס, פילי, סאנס, ג'אז, קליפרס, או נאגטס, שתעצורנה מתישהו את מלכות הרשעה מברוקלין.
עדיפות לפילדלפיה במזרח, וכל קבוצה שהיא לא קליפרס במערב

etayle
etayle
08/06/2021 10:41:04

כמה שזה הזוי, KD ממש שיפר את הקליעה משלוש שלו. העונה הוא ב45% משלוש, שהממוצע בקריירה שלו זה בסביבות ה38%. בפליאוף הוא כבר בסביבות ה50%! . זה הופך אותו לעוד יותר בלתי עציר, משום שדוראנט תמיד היה קלע מיד ריינג' היסטורי, הצורך להיצמד איליו עוד יותר, מאפשרת לו להגיע לספוטים בתוך הקשת, שאולי לשאר השחקנים נחשבים לא אפקטיבים, אבל בשבילו זה קטלני.
איזה שחקן, רק שישאר בריא.
יום חימישי ב8 משחק להיות או לחדול של מילווקי.

פיני
08/06/2021 10:50:26

פיניקס פשוט משחקת נפלא. גם בהתקפה, היא משחקת נכון, גם אם לא הכי נוצץ, הכדור זז טוב, פול מרכז נהדר, בוקר נראה בשל יותר ויותר, אייטון מגלה בגרות וקמרון פיין זורע הרס בכל מקום.
אבל ההגנה שלהם, זו תאווה לעיניים. קראודר מספק קשיחות (יחד עם כל הקטנות המעצבנות שלו) של D&3, ויכול לעצבן ולהקשות אפילו על יוקיץ' כשהוא רחוק מהסל. אייטון מגן טבעת טוב מאוד (יש לו עוד כברת דרך למימוש הפוטנציאל ההגנתי שלו), הפורוורדים שלהם חונקים את התנועה של היריב ופול מנצח מלמעלה. קשה להגיע מולם לנקודות קלות

ד"ר פופרס
08/06/2021 10:51:54

טנש באורגזמה
כולם לעלות לעגלה של פיניקס כל הקודם זוכה

אור
אור
08/06/2021 11:46:57
הגב ל  ד"ר פופרס

נגמרו הכרטיסים
מוכרים בשוק האפור ב-10k לחתיכה

עמיחי קטן
08/06/2021 10:52:56

תודה על הסיקור.
דנבר קיבלו בראש בדיוק באותם שלבים גם במשחק 1 נגד פורטלנד, אז אני מאמין שהם יתאוששו יפה. מילווקי לעומת זאת בבעיה לא קלה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 10:55:08

בסיכום עצמו נכתב 0-2 למילווקי…

דה שוט
08/06/2021 11:19:27

תודה רועי.
על ברוקלין נאמר כבר הכל.
רק אוסיף: הביג-3 שיחקו יחד איזה 20 משחקים, ברוקלין היא בין הקבוצות הפצועות בליגה, היא הצליחה לתפוס את המקום השני במזרח למרות כל הפציעות.
גם בפלייאוף היא מאוד פצועה וחסרה אתמול את הארדן וגרין. זאת בנוסף על אולדריג' שעזב מזמן ועל דינווידי שכמעט לא שיחק השנה והיה שחקן חמישייה.
הרוטציה של ברוקלין קצרה, מחליפים לגיטימיים הם קלאקסטון (בחירת סיבוב שני) ומייק ג'יימס שבא בכלל מאירופה.
בלייק גריפין לא עשה דאנק אחד בדטרוייט במשך שנתיים וחצי.
שני הכוכבים הנותרים החלימו מפציעות ארוכות והחסירו הרבה משחקים השנה.
הקבוצה שיחקה עם למעלה מ-30 חמישיות פותחות שונות במהלך העונה.
מה שהם עושים עם הסגל הקצר והפצוע שלהם זה לא פחות מסנסציה.
.
מילווקי תתאושש בבית במשחק הבא. היא תבוא בחמת זעם והמשחק יהיה מאוד קשוח פיזית. יש לה את כל הכלים לכך. אני מקווה שברוקלין תדע לשרוד את המחצית הראשונה שהולכת להיות שדה קרב. אם היא לא תקרוס עד אז – הלחץ ידבר בחצי השני והידיים יתחילו לרעוד. לקיירי הידיים לא רועדות. הוא השחקן הראשון באנ בי איי שאני רוצה את הכדור אצלו בקלאץ'.
.
הסאנס ממשיכים להרשים. מתברר שיש שם אפילו קצת עומק. קרייג בחצי הראשון, פיין וסאריץ' קצת בשני, ומעל לכל התעלות של בריג'ס – הביאו את האקסטרה שהיה נחוץ לניצחון. אייטון במשחק טוב התיש את יוקיץ' (עם קצת עזרה מהשופטים אבל ככה זה כשמשחקים חזק, לא על הכל שורקים). למרות הסטריק של פול (שאני אוהד מספר 1 שלו) זה בא שהמשחק כבר "עבר צד". לא פול ניצח (כאמור זה היה בריג'ס). בוקר אכל מרורים אצל גורדון וריברס, עבד קשה בשביל כל סל והיה מתחת לרמתו הכללית. לזכותו ייאמר שהוא לא כפה כלום ונתן לאחרים למשוך. ממש התבגר.
.
יוקיץ' זחוח עד כדי להכעיס! במו ידיו חירב את המשחק של דנבר בחצי השני. זריקות שלא קשורות לכלום, איבודים, ביזבוז זמן של ההתקפה. דנבר שוב נופלת למה שהפיל אותה בבועה – יוקיץ' לא צריך לנהל את המשחק. עדיף שיהיה מוציא לפועל. דנבר מתעקשת לאמץ את המודל של דאלאס. שילמד מדוראנט ומקיירי איך להפול את החברים ליותר טובים – קיבלת כדור? תקוף! או שתתן למישהו אחר. ליד קיירי ודוראנט כולם שמחים. ליד לוקה ויוקיץ' כולם "מסתובבים".

פיני
08/06/2021 11:37:46
הגב ל  דה שוט

"אמר ליה: עולם הפוך ראיתי, עליונים למטה ותחתונים למעלה". (ב"ב י:)

דה שוט
08/06/2021 11:51:06
הגב ל  פיני

כן, קצת בעייתי, לא מסתדר כל כך טוב עם "מלכות הרשע"

פיני
08/06/2021 11:55:35
הגב ל  דה שוט

דיברתי על לעשות את החברים טובים… אתה אשכרה טוען, שמשחקי סולו של הכוכבים, משפרים את החברים, לעומת שחקנים שמשתפים את כל הקבוצה והכדור נע מיד ליד.
עוד מעט תאמר שגם ווסטברוק ווילט עשו את החברים טובים יותר. וגם קובי היה סמל לאלטרואיזם

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  פיני

איפה הכדור עובר מיד ליד בדאלאס? 🙂 מיד ימין לשמאל התכוונת
יוקיץ רכז לא יעבוד בשביל תואר אמרתי את זה כבר לפני המון זמן. פלייאוף זה עולם אחר. יוקיץ בלתי עציר בצבע והוא סתם מבזבז את הזמן שלו בניהול משחק. חסר להם רכז? שיביאו. הרבה פעמים נמנע ככה משחק ריצה במקום שגארדים יטוסו קדימה. אפשר כמובן להשתמש בניהול משחק שלו פה ושם אבל לא כל הזמן, הוא יהיה הרבה יותר קטלני כספק נק

פיני
08/06/2021 12:12:34

נחמד..
כשהצוות המסייע מזייף, לוקה לוקח יותר. זה לא כדרך חיים.
בדנבר בוודאי הכדור זז. אח… כמה הייתי רוצה לראות מארי בפלייאוף…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תשמע פנחס ראיתי הרבה מאבס ב3 שנים האלה. הנעת כדור זה הדבר האחרון שיש שם. לא בא כביקורת אלא כעובדה

פיני
08/06/2021 12:19:34

כי יש שם צוות מסייע של פחונים

דה שוט
08/06/2021 15:33:01

בדיוק

דה שוט
08/06/2021 16:44:10

״בדיוק״ למה ששמעון כתב על דאלאס.

פיני
08/06/2021 11:57:48
הגב ל  דה שוט

וזה "מלכות הרשעה". עזוב, השורשים שלך ביהדות, לא משהו…

דה שוט
08/06/2021 12:41:01
הגב ל  פיני

כן שכחתי מה זה להיות יהודי
מזלי שיש יהודים טובים כמוך
🙂

פיני
08/06/2021 12:43:01
הגב ל  דה שוט

אל תכניס לי מילים…
דיברתי נטו על המושג "מלכות הרשעה"
האחרון שאמר את זה, תופש את היהודות בצורה ככ מעוותת, שאין מה להתייחס לכך

פיני
08/06/2021 12:44:07
הגב ל  דה שוט

היהדות*

דה שוט
08/06/2021 13:44:35
הגב ל  דה שוט

סבבה. לוקח צעד אחורה 🙂
לגבי כדורסל אכתוב בהמשך. רבוטה בלשויה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

תזהר אתה נכנס פה ב2 כוכבי טנש וללל. זה יכול לגרום להרחקה שלך בפלגרנט 2 או שיזרקו עליך איזה נגר להתחיל מכות כמו שהבאקס עשו היו עם סיסקו.
צודק לגבי יוקיץ
צודק לגבי הנטס
צודק גם ביתר הפסקאות

מגיע לנאש/דאנטוני (לדעתי דאנטוני אחראי לכל ההתקפה וההגנה שם, אלו רעיונות שיושמו גם בקבוצות קודמות שלו) קרדיט גדול
הבאקס לדעתי יפסידו 1 בבית

דה שוט
08/06/2021 12:44:27

סיסקו זאת אחת ההברקות!!!! תחתים את אדיסו
.
גיא – אייטון איטי! כתבתי את זה בעבר (יש אלגוריתם)
זאת הסיבה שקשה לו לייצר מהלכים. הוא אפילו יותר איטי מיוקיץ.
בהתקפה אין לו מהלכים. בכלל לא מחפשים אותו. נגד יוקיץ גם אני אעשה 20 נקודות

גיא רוזן
08/06/2021 12:14:47
הגב ל  דה שוט

זהו,
זה מה שיש לך לכתוב על אייטון?
.
אני זוכר שבמהלך המחצית הראשונה הוא היה "צב".
.
הלכה למעשה, אייטון היום הציג מנעד מרשים של יכולת השגת נק'. מיד ריינג', סלים על השומר בצבע, כניסות לסל.
תענוג.
.
(עכשיו זה הרגע בו אתה כותב "אופס. טעיתי")

פיני
08/06/2021 12:17:12
הגב ל  גיא רוזן

זה הווישפול ת'ינקינג הכי גדול שאני זוכר ממך. ואתה אוהד סאנס.
שדה שוט יחזור בו על אייטון???

גיא רוזן
08/06/2021 12:19:52
הגב ל  פיני

(אנחנו הצוענים, מכלכלים את צעדנו בזהירות. דה שוט הוא תעודת הביטוח לניצחון במשחק הבא…)

דה שוט
08/06/2021 12:44:55
הגב ל  גיא רוזן

מה שנכון נכון – אתם צריכים אותי

עידו גילרי
08/06/2021 12:46:47
הגב ל  דה שוט

אם אתה עושה באטלר עכשיו תודיע, אני אשאר בבית.

דה שוט
08/06/2021 13:15:10
הגב ל  דה שוט

😂😂😂
באטלר קליעה חשודה

אשך טמיר המקורי
08/06/2021 12:44:30
הגב ל  דה שוט

יוקיץ' – "זחוח"
לוקה – "נראה אדם לא נחמד"
גם לוקה – "מקטין ומייבש את החברים"
ראס – "אין לו תקרה. עושה את החברים טובים יותר"
המצפן מקולקל לחלוטין חביבי, יש לך היפוך קטבים.

דה שוט
08/06/2021 15:34:11

לא רואה בעייה עם שום דבר שכתבת. אולי לוקה כן נחמד – לא מכיר אותו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נו אשך לא אמרת שטריי לא אדם נחמד ולא אוהבים אותו😎

ברוך רובין
08/06/2021 15:50:02

אשך הקטע של ווסטרוק היה iusg הרבה יותר גדול מזה של דונציץ (45.8%), אבל מה אני מעסיק את איירבול עם עובדות.

ברוך רובין
08/06/2021 15:57:46

אבל מה שטוב בדה איירבול הוא כמו שעון שוויצרי, כל מה שהוא אומר זה הפוך, דה מגוג ממליץ לך ללכת שמאלה להימנע מפקקים לך ימינה, אומר לך לקחת מעיל כי ירד גשם כאשר בחוף שרב. אני היייתי רוצה לקחת את הנגר לקזינו וכל מה שהוא אומר להמר אני שם הפוך נראה לי שיטה בטוחה להצלחה.

אשך טמיר המקורי
08/06/2021 16:03:42

חחחחחחחח

דה שוט
08/06/2021 16:50:12

ברוך אם אתה לא רואה שיוקיץ זחוח וקילקל אתמול לדנבר את המשחק, ושלוקה בול הוג שיהיה חייב לשנות את דרכיו כדי לעבור סיבוב – אז תירשם אצל הטמיר לכיוון פרונט – החיישנים שלכם פוזלים לאותו כיוון 😀
ב-2017 ראס לקח MVP עם בול הוג, סיים 5 ועף סיבוב ראשון. נשמע לך מוכר?

ברוך רובין
08/06/2021 20:22:11
הגב ל  דה שוט

דה איירבול אתה צריך להצדיק את התאוריה שלך, ראסל זה האמא של הבול הוג, הוא מחזיק בכדור הרבה יותר מדונציץ וזה שהוא הרבה פחות יעיל, ועדיין אתה כותב שראסל מפעיל את הקבוצה בעוד דונציץ משתק את החברים שלו (ויש לראסל USG% גדול מזה של דונציץ).
.
יוקיץ זחוח במה זה מתבטא בצבע עיניים נעליים? דה איירבול לבד אין לך סיכוי אני שם אותך בבלנדר (גם את שמעון דרך אגב).

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 15:07:32
הגב ל  דה שוט

המשחק יהיה מאוד קשוח פיזית ובסוף ברוקלין לוקחים?
יוקיץ באמת היה קוץ בXXת בחצי השני, איפה הוא ואיפה מוצארט?

אור
אור
08/06/2021 11:50:23

כפי שטענתי, נטס-באקס זה לא הגמר האמיתי.. פילי וכל קבוצה שנשארה במערב שווה או עדיפה לבאקס (כמובן שעכשיו ההוקס ימשיכו להוציא אותי חומוס)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

הבאקס חלשים אל תתנצל אמרתי בעבר שההוקס אפילו יכולים לעבור אותם. יש בהוקס יותר כשרון מאשר בבאקס. פילי הרבה יותר טובה מהבאקס. עדיין הם יישחטו עי הנטס

אור
אור
08/06/2021 11:59:07

לצערי נכנעתי להתלהבות מהם ובמקום נטס ב-5 הימרתי נטס ב-7. נראה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

אני שמתי נטס ב6 🙂

אור
אור
08/06/2021 12:08:53

אני לא אוהב להמר שסדרה נגמרת במשחק חוץ אבל זה בהחלט אפשרי

etayle
etayle
08/06/2021 12:03:38
הגב ל  אור

אתה נסחף,ברוקלין פשוט מפתיעים. ועדיין זה רחוק מלהיות גמור. (בהנחה שאבו זקן לא חוזר).

אור
אור
08/06/2021 12:08:03
הגב ל  etayle

להגיד שהנטס-באקס זה הגמר האמיתי זו ההיסחפות, לא רק מנחם היה עוד פוסט על זה והסכימו בחלק מהתגובות.

etayle
etayle
08/06/2021 12:11:20
הגב ל  אור

א.הסדרה עוד ארוכה.
ב. אני בספק שיש קבוצה שיכולה להפריע להם, שדוראנט וקיירי משחקים ככה..
בסוף הפליאוף ניהיה יותר חכמים. (אני ממש לא חושב שפילי, מסוגלת לעצור אותם).

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayle

זה לא קשור לדוראנט וקיירי בחייאת אין לבאקס התקפה תצוגת אימון מחפירה של באד ומול מי? קבוצת הגנה של שחקניפ פח בתחום זה. גו האריס בלייק גריפין קיירי ארווינג זה בדיחות בהגנה. איפה יאניס שיטביע אותם עם 40 נק חחח היה לו 6!! נק היום. היתר בא בגארבג.
מאמן שקולע 86 נק נגד מגינים כמו ברוס בראון קיירי האריס בלייק זה חרפה. זה רק ברט בראון יכול. באד פשוט נחנק בסידרה הזאת. מאמן נוראי

דה שוט
08/06/2021 16:52:53

שמעון הבאקס ינגבו כל קבוצה שתבוא מולם. הם חיות רעות. ברוקלין הפתיעו אותם. אף אחד לא חשב שדוראנט כזה טוב. אני עדיין בהלם מקיירי. איפה הוא ואיפה לוקה. חצי מהכדורים הוא העביר בטאצ׳ פאס – חלק מהם אסיסטים פשוטים לקלעי פנוי, חלק סתם למישהו אחר שיהנה גם.

אור
אור
08/06/2021 12:10:00
הגב ל  etayle

אגב, אני לא מבין גדול אבל לשם השוואה היה נראה לי שהקליפרס יחזרו ולא סגרתי את הסדרה לטובת המאבס, פה אני לא רואה את זה קורה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

קליפרס סאנס פילי קבוצות טובות מהבאקס

אשך טמיר המקורי
08/06/2021 12:34:26

לא ראיתי דקה של מילווקי בסידרה.
אבל עברתי על הבלוג והבוקס סקור.
אני ממש שמח שערוותו של יאניס נחשפת, שוב.
בושה של שחקן, רק יודע לדרוס בדרך לסל, 0 כדורסל, בחוקי שיפוט נורמליים הוא סתם נגר משלים שעולה לתת פאולים.
ובאד – כמו באד, מאז הקריסה הראשונה של אטלנטה ראינו שהוא פשוט טכנאי כדורסל, מאמן לעונה רגילה שהמטריצה לא עובדת בפלייאוף ולא מסוגל לשנות כלום, 0 מנהיגות בתור מאמן, ילדה בוכייה.
.
פיניקס – תפסתי אותם ברבע השלישי, בדיוק כשחזרו מפיגור ועלו ליתרון עם כל ההתלהבות.
קבוצה מרשימה!
ציפינו לסידרה צמודה מאוד, יותר נראה לכיוון "לא כוחות".

גיא רוזן
08/06/2021 12:39:07

לא!!!!!
.
קפלה > אייטון
בוקר קלוריות ריקות
פול שיקוץ
.
נגעת נסעת,
שברת שילמת,
אין החזרות!

אשך טמיר המקורי
08/06/2021 12:47:03
הגב ל  גיא רוזן

🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סימונס הולך לשמור היום את טריי והוא הולך לקבל הרבה דאבל טים. אמביד רמז שפילי יוציאו לו את הכדור מהיד נראה מה הוארטר שווה…
אה וצפו לנאטמאג על סימונס
אמביד ישחק למי שדאג.
זה משחק שפילי חייבים לקחת ולדעתי ינגבו היום

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 15:11:50

אני לא דואג שישחק העמבה כן דואג שלא יפצע יותר גרוע ואז נצטער מאד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בלי העמבה הניצים יאכלו את הפגר שלנו

ג'ט לג
ג'ט לג
08/06/2021 13:09:20

הבעיה הכי גדולה של הבאקס היא שאין שם קלעים.
זה עד כדי כך פשוט.
יאניס הוא לא קלעי והבעיה הכי גדולה בו מאז ומעולם שאין לו גו טו מוב -מהלך שמביא לו נקודות באחוזים גבוהים.
לכל השחקנים הגדולים בליגה יש כזה, לא רק לקלעים מבינהם: ללברון תמיד היה זריקה מחצי מרחק טובה, לאמביד יש קלע רכה מחצי מרחק, אנתוני דיוויס עם קליעה טובה מחצי מרחק וגם מה3 הוא השתפר מאוד בשנים האחרונות, אפילו ווסטברוק שהוא נגר מארץ הנגרים מ3 יש קליעה מחצי מרחק טובה.
המוב של יאניס הוא להיכנס ולחפור בצבע. מהלך שצורך המון אנרגיות ממנו וגם הופך את השמירה עליו לנורא צפויה.
ברוקלין בכיף נותנים לו את המרחק לתפור מ3 כי הוא לא באמת יתפור יותר מ3 שלשות במשחק.
וזה בלי לדבר על מידלטון והולידי שהם שחקנים סולידים אבל לא כאלה שיכולים להתפוצץ במשחק נתון ולסחוב את הקבוצה.
הסדרה הזאת עוד עלולה להיגמר בסוויפ ג'נטלמני כי הבאקס לא יכולים להרשות לעצמם אפילו יום קליעה סביר של ברוקלין.

ומילה אחת על גריפין- ברור שזה לא השחקן שהיה בקליפרס אבל וזה אבל גדול זה לא שחקן גמור בכלל והוא הרבה יותר טוב ממה שדמארכוס קאזינס נראה אחרי הפציעה שלו, ובטח לא כמו איזה דיוויד ווסט שבא לג"ס כדי להוסיף כמה שורות לרזומה.

דוקטור רזי הופמן
08/06/2021 15:12:59
הגב ל  ג'ט לג

אחת מקבוצות ההתקפה של השנה אז כן יש להם כמה שוטרים טובים לעונה סדירה. הבעייה היא בפליאופים ובמאמן לדעתי.

עגל
08/06/2021 13:42:12

קייט מידלטון חייבת להתחיל לתת עבודה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/06/2021 14:31:48

בחמישייה המובילה הנטס ניצחו ב-22 ופיניקס ב-20.
בשאר השחקנים הנטס ניצחו ב-17 אך הפיניקס הפסידו ב-3 ולכן ניצחו ב-17.

שחר אלוני
08/06/2021 15:51:22

לגבי הבאקס, רואים על יאניס שהוא ממש בסטרס, נראה תזזיתי, קצת המום, לא מפוקס, בהתקפה תורם מעט, בהגנה פחות טוב מבדרך כלל. אם זה לא ישתנה ,הם לא יתקדמו גם בשנים הבאות בפלייאוף. זה לא קשור לבאד, מאמן אחר לא יעזור להם.
האפקט של המעמד על יאניס מזכיר את האפקט על פול ג'ורג' (גם אמביד היה ככה לפני שנתיים).

שייקה
08/06/2021 16:07:30

מעולה, רועי.
רק למען השם, מה יהיה עם ה"מייקאל" שלך?? באיזה יקום השם שלו נשמע או נכתב ככה..?

מיקל, מיכל, רבאק אפילו מיכאל/מיקאל עדיף.

אני אישית הייתי הולך עם מיקל.