האוייב הגדול ביותר של ההאוקס היה ה-20 הפרש לטובתם בחצי הראשון / מנחם לס

ראו מי מנצח את פילדלפיה: יו"ר היורמים של ארה"ב:

כשהייתי מאמן אמרתי לשחקני באוניברסיטת אדלפי: "אל תבקיעו לי שער בדקותיים הראשונות אם אתם לא מבטיחים לי שער נוסף עד הדקה העשירית". זה קרה לי פעמיים בקריירה: הובלנו 0-1 אחרי כמה דקות. המשכנו ללחוץ. 10 דקות לחצי. שער שכבשנו בוטל. מחצית 0-1. לוחצים ולוחצים במחצית השנייה. המגינים מתחילים לעלות למעלה לעזור להתקפה, ו-5 דקות לסיום NYU בהתקפה בודדת אחת בועטת כדור ארוך שהשוער בילי ויליאמס הדף, ישר לרגלי מוחמד ג'והנס הסעודי, שהבקיע שער וניגמר 1-1.

במקרה אחר הפסדנו את ההפסד היחיד במשך העונה כשהובלנו 0-1 עד הדקה ה-88, ואחרי שיוקון הישוותה בתוספת זמן בדקה ה-92, היא ניצחה 2-1 בדקה ה-96 במשחק בו בעטנו לשערם 26 בעיטות לעומת 4 שלהם.

אותה הרגשה היתה לי היום ברבע השלישי אחרי שההאוקס הובילה ברבע הראשון 42-27, ובחצי 74-54 , וברבע השלישי ההפרש החל לרדת בהתמדה כשההאוקס – במקום להמשיך לטרוף – החלה רק לקוות שהשעון יגיע לאפס.

טוב, העיקר שניצחנו, ואין לי ויכוח עם TRUST ושמעון, שני אוהדי פילי שבחרו להם את אחת הלוזריות הגדולות ב-NBA להיות 'הקבוצה שלהם'.

טוב. ניצחנו 128-124 שנותן לנו 0-1 קטן. לא יכול להיות טוב מזה אחרעי משחק חוץ אחד. שמעון בוודאי יודע (טראסט לעולם לא היה מודה) שהזיברות נתנו בסוף לסיקסרס איזה 6-7 נקודות ע"י שיפוט ביתי ברור ומעצבן בדקות האחרונות, אבל זה עדיין 0-1.

מה דעת הרוב כאן על טריי יאנג? אני הייתי נותן לו 'כמעט טוב', לא יותר. אני יודע כמו כל אחד כאן שהוא קלע 35 נק' ב-11 מ-23 (כולל 4 מ-11 מהטריי), עם 10 חלוקות ו-2 קטיפות. אבל ה'כמעט טוב' הוא בגלל 4 איבודי כדור, שלושה מהם קריטיים ביותר, כששניים מהם כמעט הורידו את הפרש ההאוקס לפחות מעשר נקודות. הוא סיים גם עם 11- בנטו.

ג'ון וודן מאמן UCLA אמר פעם ללו אלסינדור, ושחקניו הצעירים האחרים: "אתם יודעים מה יקבע את גורלכם כשחקני NBA עתידיים? אם תיקלטו, תזכרו, ותשתמשו בכל מה שתלמדו כאן אחרי שאתם חושבים שאתם יודעים כבר את הכל, אז אולי תעשו זאת!"

אז אולי טריי יאנג למד אמש שהוא לא מהיר מספיק, אינו חזק מספיק, ואין לו כפות ידיים גדולות מספיק לכדרר מאחור כשמספר השניות שנשארו מה-24 מתקרב לאפס ושלושה שחקנים גבוהים ממנו סוגרים אותו. אני לא יודע מה הוא ניסה לעשות, אבל דבר כזה לא היה קורה לעולם לשחקנים כמו מג'יק, ג'ייסון קיד, סטיב נאש, או ג'ון סטוקטון. אני מקווה שהוא למד שעור חשוב כי עליו להוביל את קבוצתו לנצחון 4-3 עם אמביד. 4-2 סליחה, 4-1, אם אמביד לא עולה לשחק יותר.

עכשיו אני מגיע ל'מומחה הסיקסרס מספר אחד שבין הגולשים' – TRUST. טראסט, האם אתה יכול לגלות לנו נקודה אחת, תרגיל אחד, דבר אחד שדוק ריברס שיפר בסיקסרס מאז שהוא הגיע? האם אתה רואה שיפור אחד, חצי שיפור. אתה יודע מה, רבע שיפור במשחקם? האם הם משחקים אחרת במשהו? מצטיינים במשהו, מלבד לתת כדור לג'ואל אמביד ולחכות לראות מה הולך לקרות?

כמה מילים על נייט מקמילן: מאמן ההאוקס הוא לא הפרנק סינטרה של המאמנים, וזה בטוח. אבל לך תדע אם הוא לא בדיוק מה ש'מלאך הישועה' ציווה לאטלנטה האוקס הצעירה, כשהוא אמר להם בטיים-אאוט "דבר אחד שאני מבקש הוא שלא תפחדו מההפרש שיצרנו ותשחקו כאילו המשחק שקול" רציתי לחבקו. קראתי זאת בשפתיו כי אלה בדיוק המילים שאני הייתי אומר להם. אבל הם קבוצה צעירה מלבד 'סוויט לו' ויליאמס ודנילו גלינרי, ולמרות אזהרתו של המאמן הם התחילו לשחק 'לא לאבד את ההפרש' במקום להמשיך ולהלעיט את הסיקסרס בנקודות. ראית אותם תוקעים מבטים בשעון כל הזדמנות. הם רצו שהשעון ייגמר במקום להמשיך ולקלוע.

TRUST בוודאי יגיד שההאוקס ניצחו במזל. הסיקסרס לקחו אותם בקלות ולפני שאמרת 'TRUSTWORTHY" כבר היה 20 הפרש. ההאוקס לא ניצחו. מי שניצח היה השעון שאזל. סתם חוסר צדק!".

אז אני עונה לטראסט שאם היה צדק בעולם, בעלי תחנות דלק בישראל היו שומרים את בתי השימוש שלהם באותו נקיון כפי שהם שומרים את בתי השימוש בבתיהם, ובקשר ל'צדק', לך לסטטיסטיקה ותראה שההאוקס היו טובים בשורה התחתונה ב-5 מתןוך 8 הקלסיפיקציות.

ועתה מילה לאוהד שני עצוב ומר פנים של הסיקסרס, שמעון טלבי בכבודו ובעצמו:

שימון, כמה פעמים הכפשת, העלבת, לעגת, ועקצת את קווין הוארטר? רד בבקשה לדף הסטטיסטיקה וראה מה הוא עשה לכם אמש. אהבתי ביותר את השלשה המושלמת שלו מהפינה הימנית כשהסיקסרס הורידו לפתע הפרש של 83-64 ל-11. ידעתי שאסור לתת להפרש לרדת מתחת 10 לפני תחילת הרבע הרביעי.

אז בעת צרה, כשההאוקס מייחלת לקרן אור קטנה ביותר, לפתע הוא מקבל כדור בפינה. עולה לג'אמם עם רגליים צמודות, גוו זקוף, וזרוע מתוחה. עתה שיחרור כדור כשידו נשארת אל-על כמכוונת את הכדור לסל. פרבולה מושלמת. הכדור צולל. NET ONLY. ההפרש קופץ ל-14. אפשר לנשום קצת.

זה הסיפור רבותי. העתון פילדלפיה אינקוויירר מדווח שבעיר אנשים הנוטים להתאבד החלו להשחיז סכינים. כלב נושך את בעליו. זקנים בני 83 עומדים בתור לגרושין, וילדים בני 12 מעדיפים לעשות שעורים מאשר להסתכל על טלוויזיה.

והסיקסרס??? מפסידים בבית עם קבוצה שלמה להאוקס. מה אגיד לכם? לאחרונה ההאוקס הזאת מפסידה באותה תדירות שכורים פחם בעמק יזרעאל.

הסיקסרס תחזור להיות הסיקסרס של 1983? לפני שזה יקרה השמש תיזרח במערב, הנהרות יזרמו במעלה ההר, וטראסט לא יחלוק יותר על דעתי.

(רגע…אם טראסט לא יחלוק על דעתי, איך אני אדע שאני תמיד צודק?)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. האוקס קבוצה עמוקה. ובפלייאוף כמו של העונה הם יכולים ללכת עד הסוף! כמובן שאשמח אם כדורסל קבוצתי יזכה השנה ואולי יזכיר לכולם שזהו ספורט קבוצתי ונפסיק להתלהב מ 55 של לילארד אלא משחקנים שהם הכי טובים בקבוצה ולא הכוכבים היחידים שלה (כל הדברים נאמרים כי הלייקרס כבר לא שם)
    ומפה אני מודיע לפילי ספיישל שלא ברור לי מניין הביטחון שקיבל אתמול להקניט אותי שהוא לא יזכה לראות את הסיקסרס אלופים בימי חייו. אז אני ממש מקווה בשבילו שגן עדן קיים כי רק שם אולי תצליחו

    1. אני תוהה אם לטרוח ולענות לאוהד של מועדון כל כך דוחה ופאתטי. אני אולי לא אראה אליפות של פילי בחיים אבל לפחות אני לא במצב נואש כמוך שאני סוגד לדושבג הכי גדול בהיסטוריה רק כי הוא בא להציל את המועדון שלי מבור הצואה, תכלס אם לא הבועה המביכה הזו גם אליפות לא הייתה לכם.
      אתה אדון צפריר היית מגדול השונאים של לברון בדיוק כמוני, שנתיים בלייקרס ואתה כבר מעריץ שקונה מרצ'נדייס של הדוש.
      אז תן לי את פילי שלי, מטונפת ועלובה רק בלי הדבר הנוראי הזה

  2. בס"ד
    שלום עליכם.
    תודה רבה מנחם.
    מהכתיבה נראה שהתאוששת, ברוך השם.
    אני מקוה לגמר דמיוני של הוקס נגד פיניקס.
    פילי כן השתפרו, בשיתוף של טוביאס וסת',
    אהל ההגנה קצת רדומה.

  3. חחחחחח אחלה מעורב
    תודה מנחם
    .
    ההוקס ניראו כאילו יצאו מלוע של תותח. קצב מטורף וחבורה של חתולים על המגרש שיורים שלשות מכל עבר
    ויאנג בכלל החתול הראשי. זה היה נראה כאילו הוא במהירות כפולה מכל השאר….
    .
    אם לא הסיקסרס והחבורה ההגנתית הרחבה שיש להם תעצור את טריי מי כן יעצור?
    לריברס יש הרבה כלים הגנתיים טובים והוא חייב למצוא דרך להאט את יאנג
    הבעיה הכי קשה שתהיה לו זה הפיק אנד רול שעושים על הראש של אמביד המסכן שלא ישרוד את הקצב הזה.

  4. אני לא בטוח כי בגלל הקוביד לא טסתי השנה לפילי לראות משחק.
    אבל אמרו לי שעד שנה שעברה ברט בראון נתן הוראה לשים קרח במשתנות הציבוריות, והשנה דוק ריברס החליף את זה בפלסטיק מיוחד כזה שמונע שפריצים והרבה פחות רצפה רטובה בשתן איפה שצריכים לעמוד עם הזין ביד .

    זה השיפור היחיד למיטב ידיעתי

  5. מנחם הוארטר זה נזק כל פעם שהכדור אצלו יש לי הרגשה משהו רע יקרה. אם הוא קולע אני מופתע. אני יודע שאתה חולה על הגינגי אבל הוא לא לרמות האלה.
    צפה לנגרות שלו כבר משחק הבא.
    אתה אומר זה לא קרה למייקל מגיק וכו…. אם תוכל למצוא לי הגנת לחץ ודאבל וטריפל טים כזה על מייקל או מגיק או לברון נדבר 😂😂😂
    אבל אין. לא תמצא כזה על לברון אולי עשו לחץ בגיל 14 באקרון בפעם האחרונה חח
    טריי למעשה גמר את המשחק בחצי הראשון האלוהי שלו אחכ זה היה רק מרדף

  6. טור נפלא דוקטור.
    פספסתי את משחקי אמש, יצא לי לראות קצת סיקסרס אחרי שפיגרו כבר 20 במחצית ולפני שסגרו את הפער.
    גם בשיא הפער, התחושה שלי הייתה שפילי קבוצה טובה יותר שתשלוט בסידרה.
    לדעתי תהיה סידרה צמודה שתלך לפילי ב-7.
    יאנג יילך וייחלש ממשחק למשחק ופילי תלמד לסגור אותו.
    יצא לי לראות גם את עבירת הפנטום שהדביקו לתייבול, טריי נכנס בו עם הזרוע וזרק ראש ושרקו עבירה לתייבול.
    אדיסו צדק – טריי הופך מהר מאוד לשחקן השנוא בליגה, על שחקנים ואוהדים.
    האוהדים פשוט מתעבים את הגמד השחצן עם הטריקים המלוכלכים שעוד תוקע להם אחרי זה אצבע בעין.
    כל האולם התרומם שם אחרי העבירה הזאת.

  7. אחלה מעורב מנחם.
    לאטלנטה יש כוח אש נהדר.
    אני חושב שאיש המפתח שלהם היה בוגדנוביץ'.,
    שהיה היחיד שהצליח לשמור על קור רוח בסוף.

    בן סימונס משחק פוינט פורוורד בסגנון לברון ג'יימס,
    אולי הוא מגן יותר טוב מג'יימס,
    אבל, חסרה לו יכולת זניחה בכדורסל – קליעה.

    אמביד עשה את התפקיד שלו.
    גם כשקיבל את הכדור כמה פעמים על הקשת,
    הוא חשב לרגע לזרוק,
    ואז עשה את הדבר הנכון,
    ונכנס לצבע לקלוע מחצי מרחק/ חצי פינה.

  8. מעורב לוהט, אין כמוך דוקטור.
    -לא יודע אם זה בגלל שהסיקסרס באו בחצי כוח, אבל כל אטלנטה נראו טוב אתמול, לא רק הצעיר. צריך לראות אם הם יכולים להמשיך כך, ומה יש לפילי לומר בנידון.
    לוקה היה ענק אתמול, גם אתמול, אבל פשוט נפל מהרגליים. יהיה נחמד אם בקיץ הקבוצה תוסיף כמה שיפורים, ולוקה יפחית קצת בכמות הסביח שלו.

  9. תודה מנחם
    היה משחק תענוג, אטלנטה קלעו כמו משוגעים במחצית הראשונה. אמרתי לאורך כל המשחק שזה לא גמור.
    מי שחרב לפילי את המשחק זה דני גרין.
    משחק פשוט מזעזע שלו, היו 3-4 הזדמנויות לפילי לחזור למשחק והוא פספס שלשות או שעלה ל 3 באמצע פאסט ברייק.
    באשר לשמוק ריברס … הבן אדם רואה גמר קונפרנס מתחיל לשלשל במכנס
    זה המאמן הכי אוברייטד בהיסטוריה. הוא נכשל באופן עיקבי עם הקליפרס ולהוציא אליפות אחת בבוסטון הוא לא הצליח במיוחד בפליאוף

    1. בסלטיקס הגיע גם לגמר נוסף עם הפסד במשחק השביעי בחוץ ב-4 נק' הפרש כשהקבוצה ללא הציר הפותח שנפצע במשחק השישי, מה שפגע במשחק הפנים בשני צדי המגרש.

      1. דיברתי על היכולות כזמר ושחקן ובדרן ואל ג'ולסון הוא זה שכונה "הבדרן הגדול ביותר בעולם".
        בכל מקרה אני בטוח שגם אל לא יכול היה להתלונן מבחינה כלכלית.

  10. נהדר מנחם!
    איזה כיף לקרוא אותך.
    חייבים להודות שהאופטימיות שלך לגבי אטלנטה לא הייתה מוגזמת. כל הכבוד.
    התדירות שבה כורים פחם בעמק יזרעאל זהמעולה.
    ואגב, אתמול לא הספקתי להגיב אבל קרעת אותי עם המיס-מאץ'הכי גדול מאז אדם וחווה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט