מעורב הופס ליום ראשון: הנטס ניצחו את הבאקס במשחק הראשון של גמר ה-NBA / מנחם לס

1.המשחק הלילה היה המשחק הראשון של גמר ה-NBA!

א)עם הבעיטה בתחת שהלייקרס חטפה, ובעיית הברך של ג'ואל אמביד, אין דרך אחרת להסתכל על משחק זה – (אלא אם-כן אתה TRUST ואתה בוטח בסיקסרס ללא אמביד לעבור את אטלנטה האוקס, עוד אמונה טסמנית. של בינוני-מושג) אין דרך אחרת לחשוב על סידרה זאת בין הנטס והבאקס מאשר סידרת הגמר האמיתית.

ב) בלייק גריפין היה כוכב המשחק כשהוא משחק הערב – אחרי שקברו אותו, שפכו חול, והתחילו לקבור כבר מעליו – את אחד ממשחקי הקריירה הטובים ביותר שלו. אני מת על השחקן הזה, ואני כה מאושר שהוא הראה מה עוד יש לו, אחרי שכבר התחילו להתבדח עליו.

ג) הבדיחה האחרונה עליו הייתה אחרי משחק הלילה כשבאתר החובבים של דטרויט כתבו שבפעם האחרונה שהיה לו משחק טוב כזה, עוד קראו לשחורים NEGROES.

ד) לפני שאני מתחיל לכתוב בכלל על המשחק עלי לומר כמה מילים על ג'יימס הארדן. מכשהוא מתח לראשונה את שריר ההמסטרינג (אני משוכנע שהייתה שם קריעת סיבי ה-BICEPS FEMORIS) הסברתי את הבעייה בפרטי פרטים. זה היה רק לפני חודשיים שלושה. הסברתי גם את העובדה שרוב הטריינרים לא יודעים כיצד לאמן ולמתוח שרירים שהם דו-מפרקיים. אילו נתנו לי לאמן את הארדן מאז הפציעה הוא היה פורח היום עם משחק של 40 דקות ו-30 נקודות. אז מה? רק דוק לס יודע כיצד למתוח שרירים כמו הבייצפס פמוריס? רק דוק לס הוא החכם בעולם? לא. זה לא רק אני. ישנם עוד כמה. אבל כמה שלא כתבנו על זה, העקרון לא ניכנס לראשי מאמנים וטריינרים. כתבו על כך עשרות מאמרים. תחשבו שאני מטומטם שמגזים כי לא יכול להיות שטריינרים המשתכרים מאות אלפים לא יודעים שכדי לאמן נכון את ההמסטרינג חייבים למותחו בצורה הרגילה (ליישר את הרגל הנמתחת על ספסל ואז להתכופף ולכופף את הירך כמה שניתן, אבל אז חייבים 'להפוך' את המתיחה כפי שהסברתי 5-6 פעמים: לכופף את הברך. להקריב את השוק לחזה בעזרת הידיים, ואז כשהרגל העליונה צמודה לחזה, ליישר את הברך. אילו עשו זאת עם הארדן הוא לא היה מותח שוב את ההמסטרינג אחרי דקת משחק היום. די, עייפתי מלהסביר זאת. הארדן הוא לא הבעייה שלי.

ה) היום הוא אולי יום גדול לנטס, אפילו שהוא יום גרוע (מאד) להארדן: היום נולדה "שלישייה גדולה" חדשה לנטס: קווין דוראנט, בלייק גריפין, וקיירי אירוינג, והיא גדולה וחשובה הרבה יותר מהשלישייה "הארדן-אירוינג-דוראנט. למה?

ו) כי המורה שלי קווינט לימד אותי כבר בכיתה ג' את המשפט – העיקרון – הבא:

"עם פוינט גארדים מנצחים משחקים. אבל עם פאור-פורוורדים מנצחים אליפויות!"

ז) תנו מבט במספר הדקות של הפוינט גארד מייק ג'יימס: מייק "WHO? WHO? ג'יימס: 30 דקות. מי הוא? מג'וניור קולג' 'מזרח אריזונה'. שנה ראשונה ב-NBA. הוא קלע 12, חטף, וקטף (7)

מה אהבתי אצל מייק ג'יימס? הוא, שחקן עם שנת נסיוןם אחת ונראה יותר כסטודנט לרבנות היכן שרבנים לומדים להיות רבנים, רק ניכנס וכבר שיחק כוותיק לכל דבר. ניכנס, קטף, קלע. ככה זה. איך לימוד אותנו המורה שלי קווינט כבר בכיתה ב'?

"בספורט, בדיוק כמו בבאר של רווקים ורווקות, רק המנסים זוכים!!!

ח) ותנו מבט בברוס בראון. עוד PG שבתיכון הצטיין בפןטבול ובכדורגל לא פחות מכדורסל. הוא שיחק 21 דקות והיה טוב מאד בהן.

ט) שני פוינט גארדים אחרים – הוותיק טיילר ג'ונסון (דקת משחק אחת) ולנדרי שמט (12) – הסתכלו מהספסל. האם הפציעה החוזרת של הארדן היא 'מעז יצא מתוק'? לפי הלילה – כן. לגבי העתיד הקרוב עוד נראה.

י) דעו לכם שהלילה חזיתם בחילוף משמרות רציני ביותר, כשגם מייק ג'יימס הפך לשחקן רוטציה (אם לא שחקן חמישייה!) וגם ניקולאס קלקסטון שהוציא את ד'אנדרה ג'ורדן מהחמישייה (ואולי אפילו מהרוטציה, עכשיו כשיש בלייק גריפין) , במשחק יעיל מאד.


י"א) כמובן שקווין דוראנט כבר אינו קווין דוראנט של הווריורס,

אבל אורכו, ידיו הארוכות, מציאת המקום שלו, וכמובן קליעתו – עדיין נותנות לו את הכבוד להיות בין 3-4 הפרונט פליירס הטובים בליגה. הוא לא מה שהיה פעם, אך הוא עדיין נהדר.

י"ב) יאניס הוא יאניס. יש מצבי כניסה לסל שכשהוא ניכנס – עם מספיק תאוצה – גם חומת סין לא תעצור אותו. אבל הוו ONE WAY PLAYER. אתה עוצר לו את הכניסה בדאבל טים, והוא מחוסל. אולי הוא עדיין נחשב לשחקן הטוב ביותר ב-NBA, אבל לא במחברתי. הסיפור פשוט: כשהכדור מגיע לידיו של יאניס, אתה יכול לשרוף את כל ספרי האימון של קבוצות כדורסל כי ברגע שהכדור בידו כל תיאוריות הכדורסל הופכות ל-"יאניס נגכד כל מי שמגן"

י"ג) אימרות היום של קיירי אירוינג:

*הוא נשאל במסיבת העתונאים אם לכל הבכיות והטענות של ברוק לופז הן מוצדקות: "אני אוהב את ברוק. אנחנו חברים. אבל אני אומר לכם שהבחור כה רגשני שכשהוא נוסע במכונית ולפתע הרמזור משתנה לאדום – הוא מתחיל לבכות".

*הוא נתבקש להסביר את הצהרתו השבוע שאימונים ב-NBA הם די בזבוז: "מה יש להתאמן אם משחקים כל יומיים? צריכים לקרוא למשחקים 'אימונים', וניגמר העניין".

י"ד: אהבתי את בלייק גריפין בראיון לטיווי בסיום המשחק. הוא הרי לא התראיין בטיווי מאד לאוריל והארדי ('השמן והרזה') ו-"טרזן מלך הקופים": "איך זה להיות שוב 'האיש' שמראיינים בסיום המשחק?"

-'אתה מתבדח איתי? רק בשביל זה שיחקתי כל כך טוב!"

-אז מה? אתה שוב הפכת להיות ה-TOUGH GUY?

-"מה, לא סיפרו לכם? כשנולדתי אמי לא ידעה אם להכניס אותי לעריסה או לקלוב..".

כיף שנשאר גם קצת הומור ב-NBA!


MINFG3 PTSREB
James Harden10-00-010POINTS
Jeff Green00-00-0000
DeAndre Jordan00-00-0000
Tyler Johnson10-10-0000
Bruce Brown212-50-1436
Mike James305-112-47312
Kyrie Irving4511-263-115825
Reggie Perry10-00-0000
Blake Griffin357-134-914318
Nicolas Claxton141-20-0314
Landry Shamet121-30-2022
Kevin Durant4012-251-410329
Alize Johnson10-00-0100
Joe Harris347-115-92219
Timothé Luwawu-Cabarrot10-10-0000
Spencer Dinwiddie00-00-0000
Chris Chiozza10-00-0000

2. קלינט קפלה הוגדר היום באטלנטה ג'ורנל אוף קונסטיטיושיון כ-"VACATION PLANNER".

הוא שמח להסיר מהניו יורק ניקס את הפרשר של משחקי פלייאוף ושלח אותם לחופשה מוקדמת כשלניו יורקים אין תשובה לקלינק קפלה. הוא עזר TO PUNCH THEIR TICKET במשחק של 14 נק' ו-15 קטיפות. עכשיו הגיעו השמועות מעיר 'אחוות האחים' שעם ג'ואל אמביד או ללא ג'ואל אמביד, הם מתכוננים "TO PUSH AROUND" את אטלנטה האוקס.

3. "ההאוקס? הם לא קבוצה קשוחה", אמר בן סימונס היום.

מוטב שלא היה אומר זאת.

קפלה שמע את דברי סימונס והגיב ש"אם כך נראה להם מי רך ומי קשה. הם הבאים בתור. אנחנו באים היוםמ לבית שלהם לתשלום הדאון-פיימנט הראשון לכרטיסי הטיסה לחופשת קיץ מלאה בגולף".

מסתבר שהרכישה של קפלה הייתה הדבר החשוב ביותר שקרה לאטלנטה. הוא הביא עמו שרירים, ולא רק פה. הוא נה-FOUNDATION – הבסיס – של הגנת אטלנטה, שלפתע כולם מדברים עליה לא פחות מאשר על התקפתה.

4. "קפלה הביא איתו בעיקר ATTITUDE" גישה.

הוא הביא איתו זיקה של הגנה. פםרוםורציה נכונה כך שכולנו נבין שלא משנה כמה טובים נהיה בהתקפה. ללא הגנה לא נגיע לשום מקום. הוא גרם לשחקן כמוני שאף פעם לא התרכז בהגנה, להרגיש שכל 'STOP' הגנתי שלי שווה שלוש שלשות!".

מי אמר את המילים האלה?

צדקתם! טריי יאנג, הוא ולא אחר.

5. למה ההאוקס ינצחו את הסידרה? כי טריי יאנג הוא 'שחקן PLAYOFF!'

ככל שנראה יותר ויותר לאטלנטה שהיריבה הראשונה שלה בפלייאוף תהיה הניו יורק ניקס עם קקבוצה הפיזיית שלה, וקהלה המטורף בעולם, כך טריי יאנג נידלק יותר.

כשאמרו לו שזה קהל ששורק בוז לילד שלא מסוגל למצוא ספר בספרייה, הוא הגיב: "אנחנו נמצא לילד את הספר כל כך מהר שלקהל לא תהיה הזדמנות להוציא אפילו קול אנחה אחת".

מאמנו נייט מקמילן אמר הבוקר לפילדלפיה אינקוויירר: "טריי יאנג בנוי למשחקים האלה. אימנתי הרבה שחקנים בחיי אבל אף פעם לא אימנתי שחקן כמו טריי יאנג שככל שהמשחק חשוב יותר, כך בטחונו העצמי גדל יותר. הצעיר הזה חי עבור משחקים כאלה".

כשנאמר לטריי מה מאמנו אמר עליו הוא חייך: "הוא לא גילה לי כל דבר חדש שלא ידעתי על עצמי…אבל, ביותר רצינות, כשלמאמן שלך יש כזה בטחון בך זה עוזר מאד לשחק את המשחק שלך בלי לדאוג למה המאמן מצפה ממך. אני אוהב פלייאוף. אני אוהב להיות בהצגה הגדולה ביותר בעיר. זה חלק מהאישיות שלי. זה בנפשי ובדמי. אני כל כך מחכה כבר למשחק שכל דקה נראית לי כשעה"

מה הגדולה של טריי כפי שאני רואה אותה? למרות גופו הצנום, והעובדה שהוא איננו אתלט עליון, צורת משחקו ושליטתו בכדור – ובעיקר מסירתו הנפ]לאה ממש – הוא יוצר בעיות מצ'אפס כמעט בכל מצב. אם ההגנה מנסה TO BTRAP HIM.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. מנחם הרגת אותי עם מייק גיימס. איזה קולג אתה מדבר אולי על מייק גיימס אחר.
    מייק גיימס הזה בנטס היה סופרסטאר אירופאי בצסקא מוסקבה ככה שמעמדים גדולים לא זר לו יש לו סקילס ויכולת לשים נק והרבה.

    בלייק גריפין זה היה צפוי אמרתי את זה שהוא הוחתם. שם בדטרויט לא היה חו מה לחפש בגילו ומעמדו.
    נטס זה סיפור אחר יש לו שם תפקיד אחר הוא בקונטנדרית עם שחקני עילית אז ברור שהוא יתאמץ יותר מאשר עם צבי מיכליוק וקיליאן הייז….

    לגבי פילי הוקס. פילי לוקחים סיכון ענק עם אמביד אבל מובן לגמרי נמאס כבר לחכות. הקטע זה מה גואל הולך לעשות.
    הטראש טוק של סימונס זה רק נזק לא אק שהנגר לא יכול לקלוע עכשיו הוא גם נותן יותר מוטיבציה.
    בכל אופן אני הולך להנות מהסידרה. פינקו אותנו היום בשעה 8 עם זה

        1. בס"ד
          ויתרו עליו כי היה פצוע עד סוף העונה, וראו סיכוי לאליפות, לפני שהארדן עזב. מההתחלה אמרתי שהוא שחקן חשוב מאד בהוקס, נותן הגנה, ריאבונד ונקודות קלות. ועוד צעיר בשכר לא גבוה.

  2. מעולה דוק.
    לא ראיתי את המשחק הלילה, אבל כבר ראיתי את מייק ג'יימס העונה – והוא משחק כוטרן, מלא ביטחון ויכולת.
    הוא גם יותר אחראי מהארדן ולא משתולל עם הזריקות אז יש מצב שזה לטובת הנטס.
    טריי יאנג – זכור את דברי – הולך להיחנק קשות נגד פילי.
    הוא לא סופרסטאר, הוא קוריוז.
    רחוק שנות אור משחקני הטופ, וגם לעולם לא יגיע לזה.
    נגד הניקס האלה ותיבודו גם הפודל של הנכדה של ברוך יכול להיראות כסופרסטאר.
    מה שכן, קפלה > אייטון.

    1. אשך קודם כל אני מוכן להתערב איתך השאלה היא איך נמדוד את מה שאתה קורא לו "היחנקות"?
      בשביל זה אני מציע התערבות שהיא מאוד זהירה וכנראה משתלמת לשנינו. ההצעה היא כזו – יהיה שטח אפור שבו אף אחד לא זוכה
      20-23 נקודות למשחק
      TS% של 50%-55
      אסיסטים 4-6.
      פחות מזה אתה זוכה (נראה לי פייר להגדיר ככה היחנקות)
      יותר מזה אני לוקח
      מי שלוקח יותר קריטריונים זוכה בהתערבות.
      הולך?
      .
      ובנוגע לקפלה – עוד פעם אתה משדרג חברים של יאנג בקבוצה בשביל לשנמך אותו? אחלה סנטר הגנתי זה כן אבל מבחינה התקפית? הוא באמת לא יכול לעשות דבר בכוחות עצמו. אייטון כל כך הרבה מלפניו כבר היום.

        1. גם אם הקוריוז עם רגל אחת, הוא ייתן את המספרים האלו. הוא פשוט התעלל בפילי בשנים האחרונות ולא תגיד שלא הייתה להם הגנה בשנים האחרונות.

      1. זה פשוט מאוד, ממוצעיו ואחוזיו יהיו נמוכים משמעותית מהרגילים שלו.
        אני מסתמך על 2 דברים:
        1. טריי לא שחקן בקליבר של הסופרסטארס האמיתיים. הוא לא יכול להכריח את רצונו על המשחק (הן בגלל מגבלות פיזיות והן בגלל סגנון משחקו), ובהינתן התנגדות מספיקה הוא ייתקל בקיר ויכולתו תצנח פלאים – משהו כמו ראס ראש בקיר שממשיך לנסות ולהכריח כשהוא לא יכול.
        2. ההתנגדות תהיה מספיקה – גם בגלל שאנחנו כבר במאני של הפלייאוף וגם בגלל שלפילי יש שומרים מצוינים שיכולים להקשות עליו ולתסכל אותו – סימונס, ת'ייבול, גרין.
        על התערבות אני מוותר אבל בוא נראה איך הוא ייראה לאורך הסידרה, ואיך ייראו ממוצעיו והאחוזים שלו בהשוואה לעונה הרגילה, ובהשוואה לסיבוב הראשון נגד הניקס.
        .
        קפלה – אייטון העונה עושה בדיוק את מה שהגדרת. ועוד יותר קיצוני בפלייאוף.
        סנטר הגנתי שלא עושה כלום בכוחות עצמו אלא רק ליי-אפס והטבעות ממסירות חופשיות מתחת לסל.
        אז אם כבר שניהם מתפקדים דומה, אני מעדיף את קפלה – יותר אגרסיבי ודומיננטי מאייטון הרך שלא שמים לב שהוא על המגרש.
        .
        אגב, אם יש לך דרך לבדוק ממוצעים של יאנג מול פילי העונה, לעומת ממוצעים רגילים אשמח לראות.

        1. אתה יכול ללכת לאתר הליגה לשים במסננים את השם שלו, ולשים בעוד מסנן – נגד פילי הנה עשיתי לך את זה כאן
          https://www.nba.com/stats/players/traditional/?sort=PTS&dir=-1&CF=PLAYER_NAME*E*TRAE%20YOUNG&Season=2020-21&SeasonType=Regular%20Season&OpponentTeamID=1610612755
          אבל העונה זה באמת לא היה מדגם מייצג במשחק אחד הוא בדיוק חזר מפציעה וחצי קבוצה הייתה פצועה ובמשחק השני חצי מפילי היו פצועים.
          שנה שעברה הוא היה די טוב מולם כולל המשחק הזה שהוא היה פשוט מדהים וחיסל את פילי
          https://www.youtube.com/watch?v=kVYrRexTBr4
          .
          עזוב לא צריך התערבות על משהו – כמו שמאנו הציע לי בזמנו אפשר לעשות התערבות על צדק (או גם בלי התערבות בכלל)

    2. אשך מזל שלא צפית ביאניס הייתה עובר לכדורמים, האיש לא משחק כדורסל אלא האיבקות בחסות החוק, מזל שלא ראית את החמור אוכל החציר היווני דורס את השומרים במיוחד את האריס ללא שריקה, עצוב לראות את זה היום בליגה לא צריל סקילס רק לדרוס

  3. תענוג צרוף מנחם, כולל האמונה הטסמנית והכל :-))))))
    .
    עם כל הכבוד לגריפין, אם הארדן לא חוזר לסדרה מילוואקי לוקחת. צריך לעשות חוק נגד הפציעות האלה או משהו. ממש מבאס. כנ"ל בנוגע להמשך – יש אפשרות שהאלופה תהיה הקבוצה שתיפצע הכי מעט.

  4. מעורב מעולה, תודה רבה.
    רק אתמול הימרתי ביני לבין עצמי שהארדן יהיה המצטיין במשחק, כוחות הנאחס מתגברים מיום ליום…

  5. מייק ג'יימס היה אחד השחקנים המשמעותיים ביורוליג.אפילו שיחק בצעירותו בגלבוע/גליל בארץ.
    הקבוצה האחרונה שלו הייתה צסקא מוסקבה והוא רב עם המאמן בפעם המיליון ואז נזרק ויצא לו לטובה כי חתם על חוזה ל 10 ימים בברוקלין לקראת סוף העונה ומשם חוזה קבוע

  6. תודה מנחם
    מייק ג׳יימס נזרק מצסק״א מוסקבה והגיע לנטס
    התחנה הראשונה שלו באירופה הייתה זאגרב והוא והעביר עונה מצוינת בישראל ב? גליל עליון (ליגה שניה!)
    הוא המשיך לליגה ה 3 באיטליה משם ליוון משם לבאסקוניה הספרדית
    הוא שיחק בפיניקס סאנס וחזר לאירופה לפנתיניקוס ולמילאנו
    הוא מועמד כמעט בכל שנה למכבי שבוחרת בשחקנים קרואטים שלא יודעים כדורסל על פניו

    1. לפני כמה שנים אבא שלי – שהוא בגיל של מנחם וברוך – התקשר אלי בטירוף. הוא הלך לראות משחק ליגה לאומית בכפר בלום, הכרטיס עלה 10 שח.
      הוא אמר לי בהתלהבות שהוא ראה את השחקן הכי טוב בארץ משחק בגליל העליון (ליגה שנייה). הוא אמר שמכבי חייבים לחטוף אותו.
      צחקתי ושאלתי אותו אם הוא זכר לבוא עם המשקפיים למשחק. הוא אמר לי תצחק תצחק אני יודע מה ראיתי. אתמול השחקן הזה מכפר בלום נתן ליאניס בראש 😀

      1. גדול!!
        יש לי כזה סיפור מצחיק הייתי באוסטרליה לפני הרבה שנים ראיתי שם באחד הימים סתם משעמום משחק מכללות חצי כוח כזה והיה שם אחד בשם דוראנט שלא החטיא אמרתי לעצמי שחייבים להביא אותו למכבי תא 😂😂😂😂
        אחכ התברר שהוא מועמד להיבחר גבוה בדראפט

      1. אמביד יעשה יכניס אותו למכבסה ויסובב את הכפתור השאלה אם אמביד ישחק בכלל בסידרה וכמה.
        בלי אמביד ברור שההוקס ינגבו זה לא כוחות בכלל. פילי בלי אמביד זה ניקס טיפה משופרת זהו. יחסלו את טוביאס בהגנה וזהו מי יקלע סימונס? תייבול? דני גרין? דוויט? 😂😂😂
        יצטרכו התעלות של מקסי ומילטון ולא נראה לי שריברס זה אחד שיתן להם 30 דק בערב.
        בסוף יצטרכו לקלוע 120 נק ואין להם מי יקלע.

    1. יש נגרים שהם ממש חשובים למשחק, יש 5 שחקנים על המגרש ועדיף שחלק מהם יהיו ממש טובים בדברים שהם לא לכדרר ולחדור + עוד כמה הסברים שתמיד עוברים לך מעל הראש…

      1. קפלה זה ההוא ששיחק עם הארדן? זה שההוקס קיבלו אותו תמורת בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי מהנטס?

      2. לא אמרתי שלא פשוט הפכו אותו לאיזה כוכב על כאילו יוסטון ויתרה על יאניס. גם ככה היו מעבירים אותן העונה כי יוסטון הלכו לריבילד. לא הבנתי מה מפתיע בזה? שחקנים כמוהו מועברים כל יום בטריידים

        1. הם קיבלו עליו קצת פחות מדי אבל כל דבר כשר בשביל לשנמך את הקוריוז. אני מניח שגם בוגי עכשיו יזכה לתואר אולסטר. רק נזכיר שהקבוצה שלו לא רצתה אפילו סיין&טרייד. פשוט נתנה לו ללכת. לא שזה אומר הרבה אבל סביר להניח שאם זה לא היה ליד יאנג כבר היינו שומעים על איך X משדרג שחקנים, כשזה מגיע ליאנג זה הופך להיות תראו איך הקבוצה שלידו מוכשרת. בדיחה.

      3. דוגמה מצוינת היא דריימונד שתרומתו לשושלת של הלוחמים הייתה חשובה ולא סתם היה בחמישייה הפותחת והמוביל בעמדה 4: שחקן הגנה מעולה וריבאונדר טוב ומעלה, מוסר נהדר ותרומה חשובה ביותר למשחק הקבוצתי.

  7. באיזה עולם אטלנטה תנצח את פילדלפיה בסדרה…קצת נסחפתם חברים.
    מייק ג'יימס היה אימת ההגנות ביורוליג – אולי הקלעי הכי טוב והשחקן שהולכים אליו כשהשעון עומד להיגמר. לאירופה הוא כבר לא יחזור.
    יאניס כבר לא יוכל להשתפר יותר ואליפות הוא לא ייקח עם מילווקי

  8. אף אחד לא ידבר על הפיל שבחדר?
    הלך על אטלנטה וקאפלה הולך לחרבן קוביות
    לס מהלל לס קובר
    אין על קללת הדוק

  9. מנחם,אין יותר גרוע מעונת נבא שמוכרעת ע'יי פציעות.
    מלברון,דיוויס,ארדן ואמביד.

    כבר הייתה כתבה כאן של רועי לפני שהכל התחיל שאיאפשר לדעת מי יפצע בדרך.
    והוא צדק כי זה פתח את האפשרות לקבוצות קצרות וחלשות יחסית.
    הקליפרס שאף אחד לא ספר באמת יכולים להנות מההפקר ובסיטואציה הנוכחית הם פייבוריטים לטבעת.

    1. עדיין לא קיבלתי ממך תשובה לגבי הפציעה של לברון. שחקן בקליבר היסטורי כמו שלו, חייב אבל חייב לקחת סדרת סיבוב ראשון. גם אם הוא משחק פצוע. אתה יכול להסביר לי איך הוא נכשל בזה?

      1. הלייקרס קבוצה מזעזעת להוציא את לברון ודיוויס.
        כש-2 השחקנים המובילים לא כשירים אתה צריך שחקני רוטציה שיעשו התאמות ויעלו את התפוקה.
        בדיוק כמו אצל פילי והנטס שניצחו ללא ארדן ואמביד בהתאמה.

        שחקני משנה שלא מתאימים למעמד ולא מסוגלים לתפקד בקבוצה ששואפת לקחת אליפות.
        אלו הם המספרים של מובילי.הנגריה מהלייקרס בפלייאוף
        Schroder:
        14 PPG
        34 FG%
        31 3P%

        Kuzma:
        6 PPG
        29 FG%
        17 3P%

        KCP:
        6 PPG
        38 FG%
        21 3P%

        Caruso:
        6 PPG
        37 FG%
        29 3P%

        Matthews:
        6 PPG
        30 FG%
        28 3P%

        Morris:
        2 PPG
        22 FG%
        25 3P%

        McLemore:
        2 PPG
        22 FG%
        33 3P%

  10. גם אם פילי יעברו הברך של אמביד לא יכולה להביא לאליפות.
    שחקן מרכזי שביר שנפצע בכל שנה לא יכול להיות שחקן מוביל.-

    לגבי מייק ג'יימס רשמתי עליו עוד לפני שבכלל התחיל הפלייאוף.
    הלייקרס היו חסרים שחקנים כאלה במיוחד אחרי הפציעות של לברון ודיוויס.
    שחקן כמוהו,גרין,הווארד וכמו האריס עושים את ההבדל בקבוצות שחסרות איכות ועומק.

  11. בעקבות משחקו של בלייק גריפין – מילה על שחקני משנה.
    כשמאמן לוקח לקבוצה שלו שחקן משנה, הוא מצפה ממנו בגדול לשני דברים: דקות והתעלות.
    1. דקות. רוב שחקני המשנה אמורים למלא את החסר עבור הכוכבים ובעיקר להחזיק את הקבוצה מעל למים כאשר הכוכבים נחים ו/או לא פוגעים (במהלך המשחק, לא כל העונה). במקרה כזה שחקן משנה אמור להיות "ברמה של הליגה", שהקבוצה לא תיפול כאשר הוא משחק.
    2. התעלות. לפעמים מאמנים לוקחים במודע שחקני משנה עם פוטנציאל להתעלות. בהרבה מקרים אלה כוכבי עבר. שחקן משנה כזה, אם הוא טוב במיוחד, נותן לך מספר דו ספרתי של נצחונות אקסטרא בשנה. הוא "מנצח" לך משחק פעם בכמה זמן – גם אם הכוכבים מספקים את הסחורה. לא תמיד הם מספיקים. שחקן כזה בפלייאוף אמור לתת לך "ניצחון" אחד בסדרה. זה יהיה מעולה.
    גריפין אתמול עשה בדיוק את זה. דוראנט וקיירי היו טובים מאוד (אחוזים לא בשיאם) אבל ההאסל שלו, הריבאונד והשלשות – הם אלה שהכריעו את הכף לטובת ברוקלין ברבע השלישי ובסוף השני.
    בשביל זה החתימו את למרכוס אולדריג'. גרין ומייק ג'יימס הם מהסוג הראשון אבל מאוד גבוליים. יכולים פעם במאה שנה להתפוצץ ו"לתת" למאמן שלהם משחק.
    ג'קסון עשה את זה לטובת הקליפרס במשחק 6, קראודר עשה את זה לטובת פיניקס במשחק 4 וסת' קרי עשה את זה במשחק 5 נגד וושינגטון.
    .
    קבוצות אלופות בעבר נהנו מהצגות של שחקני משנה מהסוג השני.
    רונדו ופופ בבועה, ואם תרצו האווארד ספציפית על יוקיץ'.
    הירו ודראגיץ'.
    אפילו קצת גורדון הייוורד (ממש קצת).
    קבוצות חזקות אחרות עם שחקני משני שידעו להתעלות ו"לתת" משחקים למאמן: גורדון ביוסטון, לאב בקליבלנד, איבקה באו' סיטי, סמארט בבוסטון (לצערם הוא חושב שהוא כוכב ולא מוכן לקבל את המעמד של טייטום ובראון מעליו).
    .
    גדולתה של גולדן-סטייט פרה-דוראנט הייתה בכך שהיו לה על הספסל שניים כאלה – איגודלה וליבינגסטון, ועוד "שני חצאים" כאלה – ברבוסה וספייטס.
    .
    אז אין מה לצפות מגריפין שייתן עוד הרבה מאוד משחקים כאלה, למרות שאם כן – הרי זה מבורך. גם אם ייתן קצת פחות זה בסדר. צריך עוד אחד טוב מג'ו האריס, ואולי איזו הבלחה של אלוף ממייק ג'יימס.
    לגבי מילווקי – הבעייה העיקרית לדעתי היא שהכוכבים שלה מתפקדים לפעמים כמו שחקני משנה (הערב מידלטון והולידיי). אבל אני מאמין שכבר במשחק הבא הם יחזרו לעצמם.

    1. הרבה דברים נכונים אבל אתה רק מתבלבל קצת בין סופר-טים לקבוצה רגילה.
      קלעי כמו ג'ו האריס הוא שחקן שלבד היה יכול לפתור את משחק ההתקפה התקוע של הלייקרס
      ובכך לתת עוד זמן כשירות ללברון ודיוויס.

      בלייק גריפין הוא ממש לא שחקן משנה.
      בדיוק בגלל זה הביאו אותו.
      מדובר בשחקן שזכה כבר לחוזה מקסימום בליגה הזאת ונבחר לאולסטאר פעמים רבות.

        1. ברוך הבא לקורס לוגיקה באנית 101.
          בלייק גריפין לא שחקן משנה – אולסטאר ואול אן בי איי.
          דראמונד וגאסול שחקנים גמורים שמנסים לרכב על גבו של המלך

          1. לא הבנתי אם אתה רציני,
            גריפין לא ויתר על כסף כדי לעבור?
            גריפין בברוקלין לא שחקן משנה?
            מסכים לגבי דראמונד וגאסול. מי דיבר עליהם?
            אולי זאת טעות במספר?

            1. פרויד התקשר וביקש למסור:
              חחח

            2. (וקצת יותר ברצינות:
              באני = צורת ההגייה הנכונה לשמו הקודם של ה-"מקצוען")

            3. לא מבין 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️ אולי זה היה לפני זמני. עכשיו אני מבין שמול גילרי יצאתי קצת סטייק 😀😀😀😀 אבל מה הקשר לפרויד? הרגתם אותי, במייק ג׳יימס ננוחם

            4. סטייק, או בשמו האחר –
              פליטת קולמוס (שגיאה פרוידיאנית).
              .
              (תגובה פסיכוסומטית…)
              .
              קיצור תולדות הבאני:
              .
              לפני שהמקצוען היה מקצוען, שמו בקהילת הופס היה בוני. לשון הבוני, זו שהפכה את קרי לקורי ואת הארדן לארדן, הופכת בקרב חלק ממבקריו את בוני ל-באני.

  12. אני חושב שמנטלית מילווקי הפסידה את הסדרה במשחק הזה. כי ברגע שהארדן נאלץ לצאת – מילווקי הייתה צריכה לקבל עודף מוטיבציה להרוג, ולצאת לריצות רציניות ולשתק את קיירי – ולהכניס את ברוקלין ללחץ פסיכולוגי מאבדן הארדן. ברגע שזה לא קרה, וברוקלין ראתה שבלי הארדן היא לגמרי במשחק וכולם עשו סטפ-אפ והעלו רמה במשחקם (גריפין וג'יימס הנהדרים). ואז הרגע הכי משמעותי – הרבע השלישי – יוצאים מההפסקה, היה פה זמן למילווקי להתארגן ולבוא עם תוכנית משחק בממקסמת את הסיטואציה. נטס שיחקו כל מהשחק בלי סנטר – ובין השאר אכן היו בפיגור מאוד גדול בריבאונדים (58 לאיילים, 47 לרשתות) – ובכל זאת תכלס קירצפו את האיילים ברבע השלישי וברביעי – עד שתכלס יכול להרשות לעצמם להפסיק לשחק בכלל 03:40 דקות לסיום (קבעו 95-116 משלשה של האריס – וזהו, החמישיה ירדה לספסל, ומאז הם גם לא קלעו סל. העבירו את הדקות עד לשריקת הסיום, נותנים לאיילים לקלוע ככה עוד קצת – המשחק הסתיים ב107-115, ולרגע לא הייתה סכנה לנצחון של הנטס.
    אני לא רואה שמילווקי יותאים מזה. לעומת זאת לנטס סה רק מתן בטחון ומוטיבציה. אני חושב שבמשחק הבא, עדיין בלי הארדן – יהיה בלואו-אאוט לטובת הנטס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט