חם מהתנור: סטיב קליפורד לא ימשיך באורלנדו / רועי שושן

שוק המאמנים בליגה מתחמם ואחרי שבראד סטיבנס עזב את תפקיד המאמן בבוסטון (והפך לנשיא פעילויות הכדורסל) וטרי סטוטס עזב את התפקיד בפורטלנד, מאמן אורלנדו סטיב קליפורד לא ימשיך במג'יק אחרי הסכמה הדדית עם הקבוצה שהולכת לבנייה מחדש.

קליפורד הגיע עם אורלנדו פעמיים לפלייאוף ב-3 עונות, כאשר העונה הוא ראה את הקבוצה עושה טריידים לניקולה ווצ'ביץ', אוון פורנייה וארון גורדון בדד-ליין הטריידים. הוא אימן בעבר גם בשרלוט, גם איתה הגיע לפלייאוף, ומחזיק במאזן של 345-292 כמאמן ראשי. המג'יק מעוניינים בטרי סטוטס.

*

טרי סטוטס, מאמן פורטלנד עד לאחרונה, הוזכר כמועמד מוביל להחלפת נייט ביורקגרן באינדיאנה. ביורקגרן צפוי לעזוב את הפייסרס אחרי עונה אחת בקבוצה שכשלה להגיע לפלייאוף.

*********

סטיב היה בסטודנט שלי (מנחם לס) באונ' אדלפי לתואר M.A

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אחלה מאמן שבעולם, הקבוצות שלו תמיד נראות מאומנות והוא אימן קבוצות די חסרות כישרון עד היום.

  2. מלבד העובדה שהיה תלמיד של מנחם, אני לא ממש מכיר אותו. באופן כללי יותר – נראה לי קשה למדוד מאמנים בקבוצות שאינן בצמרת, לפחות בקבוצות שאתה לא עוקב אחריהן באופן הדוק. האם קליפורד הצליח בשרלוט? באורלנדו? אין לי מושג איך לענות על השאלה הזו. האם סטוטס יצליח באורלנדו? כנ"ל.

  3. בגדול אני חושב שהוא היה די טוב באורלנדו. הפך אותם לקבוצת הגנה טובה מאוד והביא סגל מאוד בינוני לפלייאוף. ההצלחה שלו עם ווצ'ביץ' שהפך לכוכב תחתיו אולי יכולה לרמז שהוא עשוי להתאים לאינדיאנה וסאבוניס

  4. האמת, הייתי בטוח שקליפורד בדרך לפנסיה, אבל מסתבר שהוא רק בן 59 (WTF?). הביא יציבות למג'יק, לא מובן מאליו בכלל. אם לתת לו עוד מועדון שצריך יציבות ויחתום על להגיע לפליי-אין = סקרמנטו קינגס. אבל סטיבי בוי נראה בן אדם נחמד, אז לא בטוח שמאחל לו את זה…

  5. קליפורד יכול להתאים לאינדי, סטוטס ממש לא לדעתי השטחית.
    מעבר לזה, אני עדיין מאמין ברעיון שעמד מאחורי הבאת ביורקגרן- לקדם עוזר, שם חדש למערכת, לא מישהו שכבר על הגלגל.
    ואם כבר מישהו שעל הגלגל
    לא אתנגד להחזרה של פרנק ווגל אם הלייקרס לא יאריכו את ההתקשרות עמו
    על הבעיות והקיץ של אינדיאנה ארחיב בנפרד

  6. צ'מעו להיות מאמן של אורלנדו זה חתיכת ג'וב.
    קשה לי לחשוב על ג'וב יותר מפנק.
    כן הצלחת,? לא הצלחת, עשית פליאוף, לא עשית פליאוף, למי אכפת? למיקי מאוס?

    פשוט מועדון שכל מטרתו להיות פילר כי להשלים ל- 30.
    אם תשים אותו באורלנדו או ב- 6 flags buffelo זה לא ישנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט