חם מהתנור – טרי סטוטס סיים את דרכו בפורטלנד/ רועי שושן

הפורטלנד טרייל בלייזרס הודיעו כי בהחלטה משותפת עם טרי סטוטס, מאמנה של הקבוצה ב-9 השנים האחרונות, הוחלט לסיים את העסקתו בקבוצה. סטוטס הוביל את הבלייזרס למאזן של 318-402 במשך תקופתו והוביל את הקבוצה לפלייאוף בשמונה השנים האחרונות. אבל חוסר היכולת לתרגם את התוצאות בעונה הסדירה לתוצאות בפלייאוף הוביל להחלטה המשותפת.

כמועמדים להחליף את סטוטס בתפקיד הוזכרו בין השאר צ'ונסי בילאפס, מייק דאנת'וני, ג'ף ון גאנדי וחואן הווארד. לכוכב הקבוצה דמיאן לילארד יהיה בודאי משקל רב בהחלטה על המאמן הבא. סטוטס היה המאמן היחיד של לילארד מאז הגעתו לליגה ובין השניים יחסים טובים אבל גם ההוא מתוסכל מחוסר ההצלחה. לילארד אמר לכריס היינב מיאהו כי הוא מעונין בג'ייסון קיד כמאמנו הבא. קיד כבר אימן בנטס ובמילווקי וכרגע עוזר מאמן בלייקרס.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. סטוטס – תמיד היה נראה לי שמשהו חסר שם, ואחרי הרבה שנים ולא מעט כשלונות יחסיים, יש בהחלט מקום לשינוי.
    .
    מאמן חדש – לא יודע מי מתאים. הצעירים נראים לי קצת חסרי ניסיון, ואת המבוגרים לא הייתי לוקח בשום אופן. זה יהיה הימור בכל מקרה ולדעתי יש לתת עדיפות למועמד מועדף על לילארד.

  2. תשע שנים שם? אם הוא היה עוזרת בית, היו צריכים לשלם לו וואחד פיצויים… בהצלחה לשני הצדדים בהמשך דרכם

  3. להוציא את פופוביץ שכנראה ימשיך על הספסל עוד עשור או שניים ספולסטרה וקרלייל עם הכי הרבה שנים באותה מערכת. ארבע קבוצות כרגע ללא מאמן רשמי מישהו הולך על מסינה???

כתיבת תגובה

סגירת תפריט