סיומת רצחנית של קוואי כפתה משחק שביעי על לוקה והמאבריקס / דור בלוך

סיומת רצחנית של קוואי כפתה משחק שביעי על לוקה והמאבריקס / דור בלוך

דאלאס מאבריקס 97 (3) – לוס אנג'לס קליפרס 104 (3):

4:41 לסיום שלשה של לוקה, אחרי 6 החטאות, הורידה את ההפרש ל-2 בלבד לטובת הקליפרס, זה היה הרגע שבו קוואי החליט שאת המשחק הזה הוא לא מפסיד.

שמונה נקודות שלו הובילו ריצת 2-10, שסגרה עניין עבור הקליפרס, במשחק באמת מפלצתי של קוואי, אולי הגדול ביותר שלו בשורות הקליפרס, שכופה משחק שביעי בסדרה הכי מעניינת של הסיבוב הראשון בפלייאוף, אחת שעוד נחזור אליה בערוצי הגולד השונים ובסרטים הדוקומנטריים על הקריירה של לוקה שבוא יבואו.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כאשר היתרון עובר מצד לצד ושתי הקבוצות מתקשות לקלוע בצורה מרשימה, המאבריקס סיימו עם 32% משלוש והקליפרס עם 29%.

לוקה סיים עם 29, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים אבל רק 2 מ-9 משלוש, זה לא היה משחק מושלם של לוקה וכדי לנצח את הקליפרס או כל קבוצה רצינית בעצם דאלאס חייבת משחקים מושלמים של לוקה. טימי הרדוואי נראה לפרקים כמו השחקן המשלים שלוקה צריך וסיים עם 23. פורזינגס ממשיך להיראות לא מחובר עם 7 בלבד.

קוואי סיים עם 45 בערב מפלצתי כולל 5 מ-9 מחוץ לקשת. ג'קסון סייע עם 25 וג'ורג' הוסיף 20 בערב שבו הקליפרס לא קיבלה כלום מהספסל שלה אבל ההגנה וקוואי אפשרו לה לקחת את הנצחון.

לפוסט הזה יש 118 תגובות

    1. מזל טוב, חבל שבזבזו עליו איזה 4 שנים מיותרות של דמיאן וסי-ג'יי.
      יש לי תחושה שייפלו שוב עם איזה קיד או משהו בסגנון.
      אם יביאו מישהו כמו בילאפס או ון-גנדי יהיו קבוצה חזקה סוף סוף ונוכל להנות מהם.

            1. כל מילה אשך.
              על סטוטס, קיד וד'אנטוני. מה שהיה ביוסטון בשנה שעברה היה מרתק לרגע אבל רוב הזמן זה נראה כמו פארודיה על זה שבליגה עברו לשחק סמולבול.

            2. השחרור של קאפלה היה צעד אומלל. לא בטוח שזה דאנטוני. ההגנה של יוסטון 18 הייתה מהחזקות בליגה בעשור האחרון. וזה עם הארדן.

            3. אומלל לחלוטין.
              הקטע עם דאנטוני וההנהלה של יוסטון בעונה שעברה היה שהם כאילו ראו רק חצי מהתמונה – אולי לא משחקים עם סנטר כמו פעם, ודאנטוני כנראה תרם לשינוי התפיסה בזמנו בפניקס – אבל עדיין צריך גבוהים וצריך קבוצה עם סגל מגוון למקרה שהשיטה העיקרית מפסיקה לעבוד.
              הפיק אנד רול של הארדן עם קאפלה היה אחד הדברים הכי מרשימים לצפיה שהיו ביוסטון. היה איזשהו מדד שהראה שזה לא המהלך הכי אפקטיבי שלהם… אבל לא הכל צריך להיות אפקטיבי – לפעמים פשוט צריך שהיו לך עוד כלים בארגז.

      1. לגמרי צודק אשך על סטוטס… איך לעזאזל כל מאמן שמפוטר ישר עולה קיד להחליפו…אני אישית לא ממש מחזיק ממנו כמאמן ראשי..

  1. אני לא רואה איך דאלאס מצליחים לנצח פעם רביעית משחק חוץ בסדרה המטורפת הזו.
    לוקה נראה גמור לגמרי,
    ואין כרגע לצדו מישהו שאפשר לבנות עליו לתת תפוקה משמעותית.
    זה לא אמור להספיק מול הקליפרס של קאוויי
    (היכולת של קאוויי מדהימה).
    .
    תודה, דור.

    1. + 1
      מה עוד ששחקנים נוספים בקליפרס מתעוררים. ג׳קסון במשחק אדיר, רבע ראשון מהסרטים (רובהבלוגרים עוד ישנו), באטום במשחק הגנה והאסל, קאנארד עושה קולות וג׳ורג׳י בוי מראה סימני חיים. סדרה מעולה

  2. 45 נקודות ב-72 אחוז מהשדה במשחק שחייבים לנצח… שחקן לא רע, הקוואי הזה… אולי אפילו השחקן הכי טוב בעולם היום.
    .
    המגמה בסדרה נמשכת – קבוצת החוץ מנצחת. הקליפרס, לצערם?!?, מארחים את המשחק האחרון… יהיה מעניין.
    .
    תודה רבה דור.

    1. תודה דור. הגדרת את מדויק אשך. רג'י ג'קסון היה חתיכת אקס פאקטור לצידו היום וג'ורג' היה נוראי אבל הצליח להתעלות ל עצמו עם כמה סלים חשובים ברבע האחרון..

  3. תודה דור. אם. קליפרס יסמכו רק על קוואי זה לא יספיק כי יום מטורף כזה כזה לא חוזר פעם ביומיים.
    אבל אם פול ג׳ורג׳ ישחק כמו ברבע האחרון, רג׳י ג׳קסון ישחק כמו היום, אותו דבר באטום, אז הקליפרס ינצחו כי העומק שלהם משמעותי. בדאלאס לא יספיקו לוקה והארדוואי.
    ביאניס ננוחם

            1. ממש כן זה ממש לאמרק לוקה.
              .
              שמעון לא סיכמנו על מה מקבל המנצח/ מפסיד בהתערבות שלנו

  4. דאלאס משחק שני ברציפות נופלים מהרגליים ברבע האחרון. במשחק החמישי הם קלעו 6 נקודות ב 9 דקות וזה איכשהו הספיק. במשחק הזה עם 11 נקודות ב 10 דקות הראשונות של הרבע, כבר לא.

    לוקה חייב יותר מנוחה לקראת הרבע. אולי קרלייל צריך ללמוד ממייקל מאלון שמשאיר את יוקיץ' על הספסל עד שנשארות 7 דקות בערך לסיום

        1. מי שהפסיד את המשחק זה קרלייל. מאמן מאד חלש. השמיד את קאווי משחק קודם דאבל טים אז למה להוריד את זה במחשק ההכרעה? פשוט לא הבנתי. גם משחק קודם ברבע האחרון הוא הוריד את הדאבל טים מקאווי משום מה.
          נתן לקאווי לטחון אותו שאף אחד בקליפרס לא פוגע בכלום
          יאללה מקווה שינצחו בגיים 7
          בפיני סמית ננוחם

          1. קרלייל מאמן כל כל כך חלש שהוא לוקח קבוצה די מוגבלת עם כוכב על אחד (ולטבי שמפחד מהצל של עצמו) למשחק 7 מול קבוצה הרבה יותר טובה

            1. אין לזה שום קשר לקרלייל זה לוקה וגם עם ברוקסי היה עושה את זה. הנצחונות בסידרה הם למרות קרלייל לא בזכותו. מאמן חלש מאד כבר היה צריך לתת 4 0 מולו עומד כסיל מוחלט כמו לו

            2. כנראה שכחת מי בסגל של הקליפרס

            3. אתה מסתכל על שמות על הנייר בפועל גורג הרבה פחות טוב ממה שהוא איבקה פצוע, בברלי גמור זובק לא לרמה… מדובר על קוואי המדהים.
              .
              בסוף הניהול שלו של המשחקים ברמה מאוד נמוכה, גם הערב הוא הגיב בצורה רעה מאוד. לצערי סמיילי אתה לא קורא את התמונת מצב כל מאמן עם שחקן בקליאבר של לוקה אמור לקחת קבוצה לפלייאוף, ברוקס (עם דוראנט ב2014 הגיע למקום 2), הארדן והמאמנים שלו, טיירון לו בקליבלנד…

    1. + 1
      מסכים,
      היוסג' של לוקה הורג אותו, קאוואי לא עובד כל כך קשה בהתקפה כמוהו. בפלייאוף ההגנות מתהדקות, רואים כמה קשה לעשות סל, בעיקר בחצי השני, כל סל זה לידה. קאוואי לא נראה עייף בסוף, לוקה נראה גמור. גם ג'ורג' נראה יחסית טרי ובטח שג'קסון.
      מהלך גדול בסיום שעבר מתחת לרדאר – אסיסט נהדר של ג'קסון לדאנק האלי-הופ של באטום במתפרצת.

        1. תקרא לעומק אולי גם תלמד – לוקה יכול לשחק הרבה דקות, אבל היוסג' בהתקפה מתיש אותו. הוא מכדרר המון, לרוב מול שומר צמוד או שניים. תוסיף לזה את העובדה שקאוואי – לא רק שלא קיבל דאבל טים – אלא גם הצליח כמה פעמים להגיע למצב שהוא מתקיף את לוקה. ויש לך שחקן גמור.
          אתה שוב מסתכל רק על הבוקס סקור – חשבתי שכבר עברנו את זה.

          1. כן, זו הייתה עייפות פסיכוסומטית.
            זה בגלל שהוא כועס על קרלייל. באמת.
            .
            חביבי,
            אתה מרוויח ביושר את השם דה מגוג.
            .
            (זה שלא ברור לך שהעובדה שיש קשר בין יוסג' וכמות, אמורה להפתיע. אבל התרגלתי…)

            1. יש לך אחוז אפקטיבי מאוד גבוה, משהו כמו 68% בתגובות אלי שכוללות איזה שהוא איזכור מדברים שאמרתי שאינם רלוונטיים לדיון ו/או שימוש באיזו שהיא קומבינציה של "דה …"
              למה שלא תשנה את השם ל-"אד" (שם משפחה "הומינום")?

            2. על ראש הגנב בוער הכובע…
              .
              (במקום להתייחס לעובדה שזו שטות ברורה לכתוב שלוקה יכל לשחק 46 דקות ולהצליח יותר,
              אתה כותב על הבוקס סקור.
              ואחר כך עוד מתפלא שמשתמשים בטיעוני עבר שלך כנגדך…)
              .
              עכשיו לעניין –
              אתה באמת חושב שכדאי היה לשחק עם לוקה 46 דקות?
              או שבתך בחרת (כרגיל) להטריל?

            3. לא בטוח שלוקה צריך לשחק 46 דקות. אבל אני בכלל דיברתי על סגנון המשחק שלו שמתיש אותו, ולא על הדקות.
              רוצה בוקס סקור?
              פיני סמית שיחק דקה יותר מלוקה. ככה גם קאוואי ומוריס.
              ג׳ורג׳י בוי שיחק 46 דקות! אולי מישהו בקליפרס רצה מאוד מאוד לנצח? (ג׳ורג׳/לו/באלמר מחק את
              המיותר)

            4. שוב,
              תקרא מה שכתבתי.
              .
              הרי אנחנו מסכימים שלוקה היה גמור,
              ושדקות נוספות שלו לא היו מועילות.
              .
              אתה פשוט בחרת להטריל,
              ואז נעלבת כאשר הצבתי לרגע מראה מול מה שאתה כותב.

            5. טנש נוגבת בעניין הדאבל טים כבר כל הסידרה גם בעניין הדקות אתה רוצה להיות מנוגב?
              לוקה יכול וצריך לשחק 46 דק אפילו 48. הוא היה מעולה קלע קירצף והשמיד רק מה הביאו עליו דאבל טים הרבה מהמשחק והאחרים חרבנו למוות ברבע האחרון. הוא אפילו שמר מעולה על איזה עייםות מדומיינת אתה מדבר?
              אני חא ראיתי אף אחד עייף אלא את לוקה בשיאו בהגנה ובהתקפה

            6. שמעון,
              התגובות שלך מזכירות את העיתונות המצרית ב-67':
              "ניגבנו אותם! אנחנו עוד רגע בתל אביב…"
              .
              לוקה 46 דקות?
              אתה צריך להפסיק עם התקצירים. נראה לי צפית בטעות התקציר הלא נכון…

  5. קרלייל עושה עבודה יפה שהוא מחפה על היעדר הכישרון (והיכולת הזוועתית של פורזינגיס) אצל המאבריקס, אבל בסוף העומק והכישרון של הקליפרס אמור לתת להם את הניצחון (הביתי סוף סוף) בסדרה הזו.

    1. עשה עבודה גרועה היום שקוואי רותח ואין עליו דאבל טים בעוד השאר קפואים, צריך להיות עם רגש למשחק, מעדיף שלושה חופשית היום משחקן אחר ולא את לוקה באחד על אחד שהוא קולע מכל ספוט.
      .
      דרך אגב אתה מחזיק יותר מדי מקרלייל יש לו שחקן כמו דונציץ שמסוגל גם עם קקטוס על הקווים לקחת קבוצה לפלייאוף (תואם הארדן לבן וצעיר).

      1. נותן לקרלייל את הקרדיט המגיע לו. הקליפרס קבוצה עדיפה שמשחקת שכונה. ועדיין הם הולכים למשחק 7 שהלחץ על הקליפרס אצלם בבית.
        לעומתו, טיירון לו לא ממצה 50% הפוטנציאל שיש לו בקליפרס. התקפית אין שם ממש שיטה מלבד הבידודים של קוואי/ג'ורג', והגנתית הייתי מצפה מהם להיות חזקים יותר.
        .
        קוואי בסוף קלע שלשות בסטפבק. אם אני מאמן זאת זריקה שאני מעדיף שקוואי יקח מאשר שילך לחצי מרחק או לסל.

        1. אתה מסתכל על שמות על הנייר בפועל גורג הרבה פחות טוב ממה שהוא איבקה פצוע, בברלי גמור זובק לא לרמה… מדובר על קוואי המדהים.
          .
          בסוף הניהול שלו של המשחקים ברמה מאוד נמוכה, גם הערב הוא הגיב בצורה רעה מאוד. לצערי סמיילי אתה לא קורא את התמונת מצב כל מאמן עם שחקן בקליאבר של לוקה אמור לקחת קבוצה לפלייאוף, ברוקס (עם דוראנט ב2014 הגיע למקום 2), הארדן והמאמנים שלו, טיירון לו בקליבלנד…

          1. אני יכול גם לטעון שהמאבריקס יותר ממה שעושים מהם. יש להם סגל טוב, אבל לטעמי קרלייל מוציא יותר ממה שהם שווים, וכל זה שפורזינגיס לא דומה לכלום.
            הקליפרס טובים. זה מעבר לשמות. החסרון של איבקה פוגע בהם משמעותית כי הוא גבוה נייד עם קליעה מחצי מרחק (שדרוג על הראל, שדרך אגב פישל פלייאוף שני).
            הפוטנציאל של הקליפרס לדעתי גבוה הרבה יותר ממה שלו מצליח להוציא מהם. הם יותר מדי משחקים על כשרון, אבל קוואי וג'ורג' הם לא ביכולת ההתקפית של לברון וקיירי.

            1. זה יותר דונציץ שהוא מנהל משחק וסקורר אדיר שהוא השיטה (ולכן שחקנים לידו קולטים ב קלות את התפקיד שלהם ), דונציץ הופך קבוצה למנצחת ולמפלצת התקפית לא קרלייל ולא דאונתני שנתן את הכדור להארדן ביד ואמר לו תפעל, שיש לך שחקנים חד פעמיים כאלה שהם כל כל יותר טובים מאחרים ומחזיקים בשילוש הקדוש של קליעה מסירה וחדירה אין מה לעשות.
              .
              קרלייל בקבוצה כזאת צריך להוציא יוצר מהשחקנים המשנים ומהגנה ריצ’רדסון פורזינגס חוסר התאמה שלהם והיכולת זועק לשמיים+ ניהול המשחק הרע של קרלייל

      2. דונצ'יץ' מדהים אבל הוא עוד לא הארדן (אבל בהחלט בדרך). הארדן היה טופ במערב הרצחני והסתכל לווריורס שנתיים בלבן של העיניים.

        1. + 100
          הסתכל לקבוצה טופ-3 היסטורית בלבן של העיניים. רק פציעה של פול, ביזיון של הפרשים ו-27:0 הזוי מנעו סנסציה.

            1. תמצא לי את הוידאו שהפרש הבכיר רק לסל כדי לנענע אותו 27 פעמים כדי שהכדור לא יכנס…

            2. ועכשיו ברצינות – השופטים פשוט עשו הכל – הכל – כדי לתת לגולדן סטייט את המשחק הזה.

            3. עזוב אני רואה את הוידאו הזה וסתם מתרגז בשבת בבוקר. לא צריך. העיקר שהקליפרס עדיין בחיים 🙂

            4. שיפוט גרוע – יש
              שיפוט לא אחיד- יש
              פנקסנות – יש, וזה הכי גרוע כי טעות מושכת טעות רק כדי "להחזיר"
              שיפוט מכור – לדעתי אין

            5. מסכים עם הכל! לא אמרתי מכור. אבל השיפוט במשחק הזה לא השאיר לרוקטס שום סיכוי.

            6. שאתה מחטיא 27 פעמים מהשלוש, אל תבוא בטענות לשיפוט… אולי תלך לסל במקום להעיף מבחוץ.
              מי שחי על השלשה, מת על השלשה… אני בטוח גם שאפשר לעשות סרטון כזה עבור הווריורס. בנוסף, 9 מקרים מתוך משחק שלם זה "טיפה בים".

            7. רק מזכיר שהם החטיאו 27 ברצף, ובכל המשחק 37 (7/44)

  6. לילארד מתחיל לעבוד
    .
    Chris Haynes
    @ChrisBHaynes
    Portland Trail Blazers superstar Damian Lillard tells @YahooSports his preference to be the next head coach of the franchise is Jason Kidd: “[He’s] the guy I want.”

  7. Shams Charania
    @ShamsCharania
    The Portland Trail Blazers are increasingly expected to hire Clippers assistant Chauncey Billups or Lakers assistant Jason Kidd as franchise’s next head coach, sources tell me and @jwquick.

  8. תודה דור
    .
    סמיילי אני רוצה שניה להתדיין על הקביעות שלך: קרלייל מאמן מצוין בזה אין לי ספק. אבל הוא צריך לעשות יותר בשביל להוציא את הכדור מקוואי גם אם זה במחיר של מבט חופשי. זה יכול להיות דרך עזרה במין סגירה אלכסונית. זה קרה פחות מדי.
    .
    אני לא מחזיק מלו. אבל הקבוצה שלו משחקת היטב בסדרה. הקליפרס לוקחים זריקות טובות והוא עשה את ההתאמות הנדרשות. אם לא התערבות של אלוהי הסטטיסטיקה הסדרה הזו הייתה נגמרת ב5

    1. אני חושב שקרלייל מוציא מדאלאס הרבה יותר ממה שהם שווים (לטעמי היה אמור להסתיים ב-5 לקליפרס הפשלונרים).
      קוואי נתן 2 שלשות בסטפבק. אם אני מאמן אני מעדיף את הזריקות האלו. לדעתי גם המאבריקס צריכים לנסות להוביל אותו שמאלה.
      הקליפרס יכולים להעניש מכל עמדה השנה (באטום, מוריס וגקסון מסוגלים לקלוע מבחוץ).
      .
      אני חושב שהקליפרס לא הפנימו שהם ינצחו רק בגלל כשרון. הם צריכים להילחם כל משחק כי טקטית המאבריקס לקחו אותם למשחק שביעי.
      הבעיה שקרלייל שחוץ מדונצ׳יץ׳ אין לו שום דבר שמסוגל ליצור מצב זריקה לו ולחברים בעקביות (בטח שהאטריה הלטבית נראית על הפנים).
      .
      הקליפרס משחקים לא טוב לטעמי. הכשרון מנצח להם משחקים, בשני צדי המגרש. אבל ההתקפה שלהם די ברורה ובהגנה הם סומכים על ההגנה האישית. יש להם את הכשרון לנצח ככה.

      1. בסדרה עד עכשיו, הקליפרס לוקחים יותר זריקות של קאץ'&שוט, יותר זריקות של 6+ פיט מהשומר, קרוב לפי 2 יותר שלשות פינתיות, הם קבוצה שבעונה הסדירה הייתה עם האחוז הגבוה ביתור לשלוש בליגה בעוד דאלס הייתה קצת פחות ממוצע הליגה, ועדיין דאלס עם אחוזי קליעה טובים בהרבה בסדרה. התפקיד של מאמן זה לייצר את המצבים וזה בהחלט מה שלו עושה גם בסדרה הזו.
        לגבי הסטפ-בק של קוואי הוא נעשה בלי שום לחץ, כשאחד היה יותר פולאפ והשני היה יותר סטפ-בק עם לוקה כשומר לדעתי. לא זה מי שאתה רוצה שישמור על קוואי באחד על אחד.

        1. אני מניח שזה חלק מהטקטיקה של הקליפרס. להביא את לוקה לעבוד בהגנה (זאת לדעתי הסיבה שעשו את הטרייד של קארי-ריצ'רדסון. כי קו אחורי של דונצ'יץ'-קארי היה אסון הגנתי).
          הליגה במגמה של חילופים אוטומטיים (שאני פחות אוהב) וקבוצות פשוט מחליפות על הכל. אם יש טווח שקוואי פחות מפחיד אותי, זה מעבר לקשת השלוש, בטח שהוא זורק מכדרור עם שומר.
          אני חושב שלו יותר נותן לשחקנים שלו חופש במשחק (כמו בקאבס עם לברון וקיירי – ויחי ההבדל בין השניים ההם לקוואי וג'ורג') בעוד קרלייל מוציא יותר ממה שיש לו (לקח את הקליפרס למשחק 7).

          1. קרלייל לא לקח כלום זה הכל לוקה קרלייל אחראי ל3 נצחונות של הקליפרס. הדביל הזה גם משחק שעבר ניסה לתת לקליפרס רבע אחרון הוריד דאבל טים בלי סיבה על קאווי אחרי שהרג אותו כל המשחק.
            הוא פשוט נוראי לא נותן גם דק לברונסון יותר מידי דק עם הפיסח פורזי על המגרש.
            סידרה רעה מאד שלו. המזל שלו שמולו עומד טיי לו ויכול להיות הברט בראון שלו מה שהיה לסטיבנס ונרס.
            ואני הייתי מאוהדי קרלייל לפני שנתיים וממש תפסתי ממנו

            1. לשמעון "הודור" טזמ.
              שמעון אני מזכיר לך את ההתערבות שלנו אתה אומר שהסאנס עושים 4-0 לדנבר. (עכשיו תעבור על כל הפוסטים של כל השנה ותחזור אלי עם הוכחה שלא אמרת) רגע לא מוכן להתערב? אז את כל ההתרברבויות שלך תחסוך מאיתנו.

  9. כרגיל קרלייל מפשל ברבע הרביעי..
    .
    לא ברור גם למה דאלאס יותר מדי מנדים את פורזינגיס בהתקפה. בלי יום מעל הממוצע של פיני סמית והארדאווי הקליפרס היו גומרים את זה מהר יותר.
    .
    קוואי ענק. שחקן גדול. לוקה מתקרב לשם, רק קצת פחות להתעסק עם השופטים כמו ילד בן 16 ולהתרכז יותר במשחק, ובעיקר בהחלטות ברבע הרביעי.
    .
    ועדיין הכל פתוח. 60%-40% קליפרס

  10. משחק קודם טיי לו עשה טעות כאשר השאיר את היד החמה של רג'יי יותר מידי זמן על הספסל,טעות שעלתה לו בהפסד (בנוסף לתרגיל הטיפשי של הזריקה האחרונה מהפינה).
    מוזר לומר זאת אבל מיסטר ג'קסון היחיד שעוזר לקוואי.
    .
    נשאר שחקן אחד שעדיין לא נתן לנו טעימה מהיכולת שלו בתקופה זו של כדורסל,הרזומה שלו עשיר בהופעות במשחקים החשובים ואני מאמין שזה יגיע במשחק הבא.
    כן,אני מדבר על רונדו….
    .
    לדעתי במידה והקליפרס עוברים דאלאס הם משייטים לגמר בקלילות.
    הם קיבלו את הקבוצה הכי קשה ועקשנית מכולם בסיבוב הראשון ולא בכדי זו הסדרה היחידה שמגיעה ל7 משחקים.

    1. החבר׳ה שלנו עושים חייל!
      ראס עשה ריצה מדהימה עד לפלייאוף. פילי הייתה גדולה על וושינגטון בכל תחום. צילמנו ניצחון, בשביל הנפש.
      ג׳ורג׳י בוי הנחנק הסידרתי הראה הערב המון אופי. שיחק 46 דקות, נתן הגנה וריבאונד ושלושה סלי קלאץ׳ שהחזירו את הקליפרס למשחק – למרות שהיה ביום קליעה נוראי. המשיך לעבוד והכי חשוב – לא ברח. הוא יתפוצץ במשחק 7 זה כתוב בכוכבים.
      ג׳קסון הערב היה מדהים. ברבע הראשון המשחק יכול היה לברוח. 17 אלף צופים, הבית בטירוף, כולם קפואים – והוא הפציץ וחדר. השאיר פתח לקאוואי להפציע. איזה גבר. כמו ב-2014. זכרונות.
      הארדן עדיין משתלט על משחקים כשבא לו. תמיד טופ-3 בליגה. שמן, זחוח, ועדיין המוסר הכי טוב, והשחקן הכי יצירתי בליגה.
      ונשאר הבן האובד. אני יודע שאתה שונא אותו אבל כל עוד הוא בריא – זה מוזיקה לעיניים. רק קאוואי משתווה לו. איך אמר עליו ואן גאנדי: ״הי ווז בורן טו סקור״.
      .
      הערב מתחיל הגמר האמיתי. פילי חזקים אבל אני לא מאמין בבריאות של אמביד. הוא כבד מדי. מת על יאניס אבל אם ברוקלין בריאה – יהיה קשה לעבור אותה.
      רק שהקליפרס לא יפשלו מחר.
      פלייאוף אש. פיצוי הולם על הבאבל-שמאבל.

    2. חחחח רונדו הפיסח הזה מה יעשה😂😂 ימסור לקאווי וגורג שיקלע דלשה ויגידו גאון? 😂😂
      אין ספק חוזה טאלאנט.
      הדק של רונדו וזובאץ זה הדק שלוקה הכי טובח בהם. לראות את הפיסח הזקן רונדו מנסה לשמור את לוקה אני נקרע מצחוק

      1. צודק הוא לא יכול לשמור על אף אחד, אבל יש לו יכולת לייצר לפעמים כמה מהלכים ממזריים שיכולים להשפיע על המשחק. עשה את זה במשחק 3, יעשה גם במשחק 7.

          1. צודק. קאנארד עדיף, זה הברקה של לו – ייתן תמורה במשחק 7
            צודק גם לגבי בובאן – היה מעולה – סתם הושיב אותו. עם בובאן ופורזי באיזורית בהתחלה הצבע היה חסום לגמרי.

            1. הברקה….בשביל מה הביאו אותו? לו הטמבל ייבש אותו עד עכשיו בשביל הכלבת

  11. המפתחות של המאבס לנצחון בסידרה מתחילתה היו ונשארו זהים

    1. דאבל טים על קאווי קבוע לא משנה מה תנו לאחרים לנצח (עכשיו שנותר משחק 1 זה יכול בהחלט לקרות אבל 4 משחקים בחיים לא היה קורה)

    2. פציעה של פורזי

    3. 46 דק ללוקה הארדוואי ברונסון

    4. לוקה

    סעיף 1 יושם מעט מידי. סעיף 4 מיושם. סעיפים 3 ו4 לא.

    1. לוקה צריך לשחק 40 דקות פלוס אבל להיות קצת פחות עם הכדור. לתת לאחרים לייצר גם כשהוא על המגרש. הוא מתיש את עצמו עם כל הכידרורים האינסופיים והפייידים

    2. השחקן האחרון שאני זוכר שהתקרב לכמות הדקות עליה אתה כותב, שמעון,
      ומשחק ביוסג' של לוקה,
      זה הארדן בפלייאוף 2014.
      .
      מי שזוכר את אותה סדרה מול פורטלנד (ואולדרדג' שהיה אדיר),
      זוכר את הארדן שופך לאגר הרבע האחרון של משחק 6.
      הבן אדם היה גמור לחלוטין.
      .
      לא יעזור כמה פעמים כותבים את הנרטיב –
      אי אפשר לשחק בקצב המשחק של ימינו כשחקן מוביל 46 דקות למשחק.
      זה לא סתם שכיום כבר כמעט ואין שחקנים שחוצים את רף 42 הדקות למשחק בפלייאוף. מדובר על מקרה קלאסי של יעילות שולית פוחתת.

      1. פול ג׳ורג׳ שיחק אתמול 46 דקות. רבע רביעי – 8 נקודות, 4 ריבאונד, 4/3 מהשדה, איבוד אחד. הגנה מעולה. הרבה יותר טוב ממה שעשה בשלושת הרבעים הראשונים.
        יום קודם בוקר 46 דקות 47 נקודות משחק קריירה.
        יום לפני בוקר – לילארד – 55 נקודות, סדרת שלשות פסיכית בקלאץ׳ – 51 דקות!
        .
        אבל תמשיך עם הנירטיב, הכל בסדר

      2. זה כבר לא ניגוב – זאת מכבסה.
        הבאנו עליך דאבל טים – הוצאנו אותך מהמשחק שלך – שכחת ללכת לבוקס סקור לפני שהגבת. לא נורא, יהיה לך את משחק 7
        😉

        1. דאבל טים, הוא לא שווה הרבה אם אתם לא מצליחים לזרוק ולהגיע לסל…
          .
          "דאלאס משחק שני ברציפות נופלים מהרגליים ברבע האחרון. במשחק החמישי הם קלעו 6 נקודות ב 9 דקות וזה איכשהו הספיק. במשחק הזה עם 11 נקודות ב 10 דקות הראשונות של הרבע, כבר לא.
          .
          לוקה חייב יותר מנוחה לקראת הרבע. אולי קרלייל צריך ללמוד ממייקל מאלון שמשאיר את יוקיץ' על הספסל עד שנשארות 7 דקות בערך לסיום"
          .
          "+ 1
          מסכים,
          היוסג' של לוקה הורג אותו, קאוואי לא עובד כל כך קשה בהתקפה כמוהו. בפלייאוף ההגנות מתהדקות, רואים כמה קשה לעשות סל, בעיקר בחצי השני, כל סל זה לידה. קאוואי לא נראה עייף בסוף, לוקה נראה גמור. גם ג'ורג' נראה יחסית טרי ובטח שג'קסון."
          .
          אז מה דה שוט?
          מה השתנה מאז 07:48 בבוקר,
          למעט האהבה שלך להטרלה?
          .
          פול ג'ורג'.
          א. זו הפעם הראשונה בפלייאוף הזה שהוא חוצה את רף 41 הדקות.
          ב. ה-USG של לוקה הוא 39.2% , ה-USG של ג'ורג' הוא 26.6% . יחי ההבדל הקטן.
          ג. את ההשלכות של 46 הדקות, אנחנו ככל הנראה נגלה במשחק הבא. זוכר את באטלר בפיינלס האחרונים? זוכר את באטלר במשחק האחרון של סדרת הגמר?
          ד. יש איזו שורה תחתונה פשוטה, שהיא מעבר להטרלה הילדותית משהו:
          אנחנו רק בסיבוב הראשון, ואין ולו שחקן אחד בליגה עפ ממצוע דקות פלייאוף שמגיע ל-42 דקות. למעשה, יש רק 5 שחקנים עם 40+ דקות.
          שמעון באמת מאמין (חייבים להודות שזה חמוד, האמונה שלו) שהוא מבין יותר מכל מאמני הליגה.
          אבל אתה אמור להבין טיפה, משהו, איך שהוא, בפיזיולגיה של המשחק.
          כיום,
          בקצב המשחק הנוכחי,
          עם שיטות ההגנה הנהוגות כיום,
          כבר לא משחקים את כמות הדקות של פעם. וכאשר עושים את זה, מגלים בצורה ברורה שמדובר בתועלת שולית שלילית, הן בהגנה, והן בהתקפה.
          .
          השורה התחתונה 2.0:
          נו,
          כבשתם כבר את תל אביב?
          נאצר מוסר ד"ש…
          .

          1. חחחח גדול אתה.
            הסכמתי עקרונית ומיד אמרתי שהיוסג׳ של לוקה עצום ביחס לאחרים וזאת הבעייה. רק על זה דיברתי. אפילו לא בדקתי – ומה אתה עושה? בודק ומראה לי שאני צודק (היוסג׳ של לוקה מול ג׳ורג׳) נראה לי שאתה בכלל בעדי בוויכוח בינינו 😂😂
            .
            שורה תחתונה – הדאבל טים הוציא אותך מהמשחק שלך, אל תנסה להגיב מצפייה והתרשמות, לשם אני ושמעון מובילים אותך – תישאר במה שאתה חזק – בוקס סקור ואחוז אפקטיבי. כשאתה מגיב ככה מצפייה והתרשמות זה כמו שראס זורק שלשות, אייטון מוריד כדור לרצפה, ברטאנס עושה הגנה…
            😉
            ולגופו של עניין: ברור שבקצב של היום לא משחקים מעל 41/2 דקות, אבל שחקנים גדולים במשחקים גדולים עושים דברים משוגעים. אפילו בוקר אהובך שיחק 46 דקות. מה יעזור ללוקה לשמור רגליים אם הוא יעוף מחר הבייתה?
            באטלר היה גמור במשחק 6 אבל לפחות הגיע לשם (וסידר לך בירה).

            1. אתה מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. משעשע.
              .
              שמעון כותב (פעם אחר פעם) שלשחקנים אין שום בעיה לשחק 46 דקות בכל משחק.
              ברור שלזה התייחסתי.
              אבל אתה פשוט נהנה לשחק את משחק ההטרלות.
              משעשע.
              השורה התחתונה?
              גם לך זה ברור שלוקה היה גמור,
              וזה היה בפחות מ-46 דקות.
              גם אתה יודע שלאורך זמן, אי אפשר לשחק את כמות הדקות השמעונית,
              ועדיין אתה בוחר לזרוק אייבול.
              .
              ענק!
              .
              אני חושב שהבעיה היא שאתה סובל מפציעה שפוגמת במשחקך.
              פציעה פסיכוסומטית…

            2. + 11
              פציעה פסיכוסומטית… 😂😂😂
              לא רע, הצלחת לצאת מזה
              אני נכנע (ברוך נכנס אני יורד לספסל 😀)

            1. גם לספורטאי עילית יש גבולות.
              השנה ראינו בצורה ברורה מה מתרחש כאשר מתקרבים (או חוצים) את הגבולות.
              אתה חושב שמכת הפציעות שתוקפת את הליגה היא מקרה?
              .
              (שכחתי, אלו לא פציעות. רק עוד אליבי…)

            2. גיא מה העלייה בכמות הפציעות ביחס לשנים קודמות? נפצעו השנה יותר שחקני מפתח לכן קיבלנו סיקור יתר+ קורונה. https://www.google.com/amp/s/www.nba.com/news/nba-says-injury-rate-down-slightly-from-normal%3famp=1
              .
              לוקה בהחלט גמור מעייפות אני רק לא אוהב את השימוש בusg%, שלא מציג את החלק ההגנתי, קוואי בכל מקום במגרש גם בהגנה לא חושב שהוא מתעייף פחות.
              .
              שנה שעברה למיטצל היה usg של 37+, usg של לוקה בעונה הרגילה הוא 36 עונה שעברה היה 36.6.
              ואני בכלל לא מדבר על usg של ווסטברוק בתקופת פוסט דוראנט (לדעתי 40+).

            3. מעניין לבדוק קבוצות פלייאוף ב-20' לבין שאר הקבוצות.
              לא ירדתי לעומקם של מספרים,
              אבל אני חושב שהמספרים ילמדו שקבוצת שסבלו מפגרה קצרה, סבלו מפציעות מעבר ליחס עליו מדברת הליגה.

            4. 5 מ8 קבוצות בבית שניים מהם פיינלסטיות שסבלו ממספר גדול מאוד של פציעות+ חוסרים אני חושב שזה מטה את הכף, הבעיה בבדיקה כזאת שזה לא מתייחס לגיל+ פיזיולוגיה של שחקן (לברון בשלוש שנים האחרונות נפצע הרבה יותר וכבר לא סופרמן ואיש הברזל).
              .
              שמעון לצערי לא צופה במשחקים או שלא מבין מה הולך, לוקה מזכיר לי יותר ויותר את הארדן שחקן שמחזיק בכל הכלים ההתקפיים שיש של השילוש הקדוש קליעה מסירה חדירה, החולשה היחידה (פחות נכון להגיד חולשה הדבר היחידי שהם לא בטופ) שיש לו ההתקפי היא כושר גופני בדומה להארדן. זה למה לתת לו לשחק 46 דקות שהוא שפך לאגר זה טעות.
              .
              אותו דבר לגבי השטות של דאבל טים קבוע ולחץ כל המגרש.
              לוקה מקבל החלטות במהירות של פורמולה 1 בהתקפה שעושים דאבל טים צריך לעשות בנקודות מסויימית הבעיה שמאמני nba שוכחים לעשות זאת (קוואי ברבע האחרון, לילארד שאין אחד בעולם שלא ידע הוא יקבור את הקליעות האלה).

            5. נחתכה לי התגובה המחשבה שאפשר לעשות דאבל טים על כל המגרש על לוקה ולהשאיר את הקבוצה 4 על 3 והם לא יקלעו סלים היא די מפגרת, בטח אם אתה מכניס מנהל משחק נוסף למגרש.
              .
              לא מעט פעמים רואים הפלייאוף את השחקן בפינה טס לאמצע ברגע שמגיע דאבל טים לנקודות קלות. שוב שכוכב רותח חייב לעשות עליו דאבל טים ולהמר על כך ששחקני המשנה ינצחו אותך, אבל לא כשיטת משחק קבועה (אלא אם אתה משחק אם נגר בהרכב כמו ווסטברוק שאפשר להשאיר אותו פנוי.)

    1. ברוך עכשיו נראה אותך מסביר את ההסבר המאוד נכון שלך בעיניי לגבי הדאבל טים לשימון בהגיון . אולי אחוות השב"ר תגרום לו להבין.

      1. ברוך מושפע בקלילות מטנש במה הוא ישכנע מדבר שטויות על מנהלי משחק איזה מנהל משחק נוסף יש למאבס 😂😂
        איחרנו את הרכבת כבר בדיון הזה הקליפרס לא ביצעו מה שיעצתי לאורך כל הסידרה אלא לפרקים קטנים לכן הם יכולים גם להפסיד משחק 1 לנגרים שזה למעשה הסטייה.
        התוצאות די הראו בפלייאופים האחרונים שעם דאבל טים מנגבים את כל הכוכבים והקבוצות שלהם נרמסו.

        מי שרוצה להיזכר מוזמן לצפות ביאניס הארדן דמיאן בוקר לוקה וקאווי (במשחקים שהם כן קיבחו דאבל טים).
        אם יש רפי הבנה שלא מספיק להם מזה להבין אין מה לעשות.
        רפי ההבנה גם מכניסים דברים ומילים לא קשורות
        לגבי המאבס זה קבוצה של לוקה עם נגרים מסביב חוץ מהארדוואי וברונסון אבל שני האחרונים לא מנהלי משחק ויתקשו ליצור לאורך זמן.
        הם יכולים לנצח משחק 1 אולי בהגזמה 2. אבל הם בחיים לא ינצחו 4 משחקים בסידרה בכוחות עצמם זה לא יקרה.
        נראה לכם שאם לברון בקאבס הנגרים היה מקבל דאבל טים ןולחץ כל הסדרות הןא היה עושה איתם גמרים? היה עף סיב 1 אבל רפי הבנה לא הביאו עליו דאבל טים.
        מעולם נגרים לא ניצחו בכוחות עצמם 4 משחקים בסידרה זה לא במקרה הם גם לא ינצחו.
        משחקים מנצחים הכוכבים ובארהב רוצים לראות ווי אר אול וויטנס לכן השופטים והמאמנים זורמים עם זה ונותנים לכוכבים אחד על אחד בשביל השואו הם לא עסוקים בנצחון בכל מחיר אחרת ביתרון 3 היו עושים עבירה למרות שהשופטים בחסות ותמיכת הליגה ובהוראות מלמעלה היום דואגים שלא ישתלם להם כי הם יפרשו הכל לניסיון זריקה ואז 3 זריקות ככה דואגים גם להרתיע חחח
        מאמן שרוצה לנצח בכל מחיר לא משאיר את דמיאן לכדרר 4 התקפות קוסט טו קוסט ולהעיף שלשות או לתת לקאווי כדורים אחרונים מול לוקה באחד על אחד

        1. ליד הארדן היה את ראסל אתה מבדח, ברור שדאסל טים במקרה כזה יעבוד, תזכור מה קרה שהיה לידו את כריס פול וקלעים…
          .
          בכללי דונציץ כמו הארדן מעניש בקלילוצ את ההגנה על כל החלטה שהיא לוקחת וזה בעצם מוביל לעובדה שאי אפשר למנוע ממנו להיות יעיל בפיק-אנד-רול, אלא רק לצמצם את היעילות שלו. את זה הדביל טיירון לו עדיין לא קלט (רק במשחק האחרון לפרקים). והוא מנסה עליו הגנת חילופים, מה שצריך לעשות זה לתעל אותו למקומות ספציפיים (טראפ ושם לבצע דאבל טים).
          שמעון די אהבל בלי להעליב, לחץ דונציץ מתנער בשנייה מהשומר/סוחט עבירה על כל המגרש ומשאיר את הקבוצה 4/5, הוא עדיין חושב שזה החברה מהשכונה שלו שלא יכולים לקלוע לייאפ או לכדרר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט