"הגמר האמיתי" / הגולש רועי עזריה

"הגמר האמיתי" / הגולש רועי עזריה

אי אז בפלייאוף 2012 הסידרה המעניינת והטובה ביותר של הפלייאוף הייתה הסידרה בין מיאמי לבוסטון בגמר האזורי. זאת לעומת הגמר עצמו שהיה הרבה פחות מעניין ויותר צפוי, האם גם השנה זה יקרה?

הפייבוריטית מהמערב, הלוס אנג'לס לייקרס, הודחה בסיבוב הראשון וריסקה את הציפיות שלנו לגמר בין הנטס ללייקרס. זאת להבדיל מהנטס שדילגו מעל המשוכה הקלה בדמות הסלטיקס הפצועים, ויפגשו בחצי הגמר את מילווקי שפירקו את מיאמי עם סוויפ מהדהד ונקמו את ההדחה מהשנה שעברה. האם המפגש ביניהן בגמר המזרח יהיה, בדומה ל-2012, "הגמר האמיתי" השנה?

לדעתי, ברוקלין הינה הקבוצה ההתקפית הגדולה והטובה בהיסטוריה, עם שלושה שחקנים – קיירי אירווינג, ג'יימס הארדן וקווין דוראנט – שמסוגלים לקלוע מכל פינה במגרש, וליצור לעצמם מצב קליעה טוב בכל רגע נתון. בצוותא עם ג'ו האריס, שהוביל את הליגה באחוזים משלוש (47.5%), ברוקלין יצרו לעצמם התקפה בלתי ניתנת לעצירה. השאלה הגדולה היא האם זה יספיק כדי לנצח למרות הבעיות ההגנתיות.

למילווקי התקפה נהדרת שכוללת ארבעה קלעים ומובילי כדור טובים מסביב ליאניס. אמנם בסדרה הזאת מילווקי תחסר את דונטה דיווינצ'נזו, אבל יש לה כלים לחפות על כך בדמות בראיין פורבס שהתחמם בזמן הנכון, וכמובן קריס מידלטון וג'רו הולידיי. ולהבדיל מהנטס, למילווקי גם אחת ההגנות הטובות בליגה.

לדעתי ברוקלין היא הפייבוריטית המובהקת לזכות ב-NBA. עם זאת, הקבוצה היחידה שיש לה מספיק כלים לעצור את ברוקלין, לדעתי, היא מילווקי – ג'רו הולידיי יכול לעצור את קיירי והארדן, ויאניס יכול לעצור את דוראנט. המאצ'אפ הזה הופך את הסדרה ביניהן לסדרה המעניינת מכולן בפלייאוף הנוכחי, ומי יודע – אולי גם לסדרה שממנה תצא האלופה.

ההימור שלי – מילווקי בשבעה משחקים.

Loading…

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה רועי
    האמת, כדי לקחת אליפות צריך שהארדן או יאניס יתגברו על השנמוך שהם עוברים לפעמים בסדרות קובעות. לכן נראה לי שהאלופה תבוא מהמערב

  2. מסכים שמבחינת הרמה של הקבוצות, זאת סדרה ברמת גמר, ובאסה שאחת מהשתיים תלך הביתה בשלב כה מוקדם.
    אני מהמר ברוקלין ב-7.

  3. מה היה לקבוצות כמו טורונטו או מיאמי של עונה שעברה מול מילווקי ?
    מה שאין לברוקלין!
    בעונות קודמות קבוצות עצרו את יאניס דרך בניית חומה מולו.
    לברוקלין אין את הכלים,אין את השחקנים ואין את היכולת לעצור את יאניס בדרך לטבעת בכל התקפה!
    .
    קבוצות שזכו באליפות תמיד היו קבוצות טובות מאוד התקפית אך יותר מכך,מעולות הגנתית!

  4. לדעתי זאת סדרה של התקפות, מילווקי לא הראו הגנה מדהימה מול מיאמי ובכלל בליגה הזאת אי אפשר באמת לשמור. הנטס יזרקו המון עונשין ויאניס יסתבך בעבירות.
    ג'ף גרין יהיה משמעותי בסדרה אם ישחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט