שלוש קבוצות ירצו לגמור עניין, המאבס והקליפרס ינסו להתקרב לשם בפריוויו רביעי/ אינדיאני

Luka Doncic Leads Mavericks to Game 2 Win vs. Kawhi Leonard, Clippers |  Bleacher Report | Latest News, Videos and Highlights
המפגש המסקרן של הלילה

אומר לכם את האמת, לרוב אני עושה את מירב המאמצים כדי להסביר לכם למה ערב המשחקים הקרוב יהיה המרהיב ביותר שחזיתם בו. הערב, לאחר צפייה במשחק אתמול בין הבלייזרס לבין הנאגטס ואני לא מתיימר לנסות אפילו. כולי תקווה שהמשחקים הלילה (בעיקר האחרון) יהיו קרובים לטירוף של מה שקרה שם.

לצורך העניין איעזר ביום פטירתו של אחד מהראשונים שהשתמשו בגיטרה חשמלית – ועוד איך השתמשו – האיש והגיטרה בו דידלי. כשהגיטרה הייתה "עוד כלי" הוא הגיח עם חשמל באצבעות והיה מהראשונים שחשמלו את העולם כל הדרך לעידן הרוק. ובכן:

02:00 פילדלפיה 76'ס (3) – וושינגטון וויזארדס (1)

הביתית: עד כה פילדלפיה לא התקשתה בסדרה כאשר המשחק הראשון היה איכשהו צמוד ואחריו הגיעו שני בלואאוטים מהדהדים. ההפסד במשחק הקודם אמור להיות סמלי והקבוצה אמורה לסגור את הסיפור כבר הערב. אמורה? אמביד עזב את המשחק הקודם אותו פילי הפסידו והוא בספק למשחק הקרוב. פילי אמורה לצלוח את המשחק הקרוב גם בלי הכוכב אלא שתאוריה לחוד ומציאות לחוד. הפסד הערב יגרור את הסיקסרס לתוך סדרה אמיתית ועם הבריאות של הסגל הנוכחי (קרי והיל ככל הנראה ישחקו למרות כמה מתיחות) היא תצטרך את הניצחון המוקדם ועוד כמה ימי מנוחה אם אפשר. בכל מקרה, לקראת הלילה יש לה מספיק כלים בשביל לעצור את וושינגטון כאשר האווארד עושה עבודה לא רעה בצבע כמחליף וסימונס מצליח להאט את הכוכבים. ללא הנקודות של הקמרוני כל הקבוצה תצטרך להעלות רמה ולקלוע סלים (כן סימונס גם אתה).

האורחת: וושינגטון ממשיכה עם פילוסופיית המשחק של לקלוע ולקוות שיהיה בסדר ורק במשחק אחד באמת היה בסדר. הערב היא תחזור לפילי למשחק של להיות או לחדול וסיכוי לא רע שזהו המשחק האחרון של הקבוצה לפני הפגרה שבה יהיה לקבוצה, למאמן ולבעלים הרבה מה לחשוב. הקבוצה בהרכבה הנוכחי הייתה יכולה להיות יותר טובה ולהגיע יותר גבוה אבל במצב הנוכחי היא חייבת לדבוק בהתקפה המגוונת (והלא מאוד מסודרת) ולנסות להאט קצת בהגנה. ככל שהמשחק יהיה יותר מבולגן הוא ילך לטובת וושינגטון וזה בעיקר מה שהקבוצה של סקוט ברוקס תנסה לעשות בייחוד אם אמביד לא ישחק הערב. ברטנס יהיה על אזרחי.

עוצרים בווגאס: גם אם אמביד לא יעלה לשחק פילי תגמור את העונה של ווסטברוק כרגיל, כלומר, באמצע שום מקום. פילי ב-7.

02:30 ניו יורק ניקס (1) – אטלנטה הוקס (3)

הביתית: איזה באסה. לא ככה דמיינתי את הסדרה הזאת שהייתה אמורה להיות תחרותית. בפועל, בעיקר מדגישה את החוסר הגדול שיש לניקס בגזרה ההתקפית. השחקן המשתפר של העונה, ג'וליוס רנדל, מראה יכולת ירודה במושגים שלו וגם בניצחון של הקבוצה הוא לא היה מאוד דומיננטי. הפלייאוף הזה הוא בסימן החזרה (שוב) של דרק רוז למרכז העניינים כשהגארד הוותיק ממשיך להוציא מעצמו את המקסימום. אלא שללא העזרה של רנדל וההתגברות שלו על הגבוהים החכמים של אטלנטה היא מפתח לניצחון במשחק הערב ובהמשך הסדרה. הסגל של ת'יבודו באמת לא מספיק וכבר הערב יש סיכוי לא רע שהוא יתחיל לעבוד על הסיכומים. נקווה שלא.

האורחת: כבר לא רק טריי יאנג. מאז הטרייד עם דאלאס, ההוקס בנו על הכוכב שידע לקלוע מרחוק ולמסור כאילו יש לו עיניים בגב, ורק העונה אפשר באמת לשפוט אותו בתוך פרוסס עובד שיש לו את כל הכלים בשביל ללכת רחוק. השליטה המוחלטת בריבאונד של קפלה וקולינס כשהאחרון גם מספק נקודות (22 במשחק האחרון) היא אחת הסיבות המרכזיות לניצחון הקודם של אטלנטה שעד כה אותגרה מתחת לסל על ידי רנדל. וגם: החזרה של גלינארי? השחקן שמצליח להמציא את עצמו מחדש (שוב) והוא חלק חשוב מההתקפה המגוונת אבל הקצרה יחסית של ההוקס. מלבד גלינארי ולו וויליאמס (וקצת קווין הורטר) לנייט מקמילן אין כל כך הרבה אופציות לסמוך עליהם. בריאות של כל הסגל היא קריטית בטח לקבוצה שיש לה עוד סיבוב לפחות בפלייאוף הקרוב. האנטר בספק להערב.

עוצרים בווגאס: שמתי בבראקט שיהיה משחק 7 ובלי קשר לניקס מגיע עוד משחק מהסדרה המרתקת הזאת. ניו יורק ב-7.

04:30 יוטה ג'אז (3) – ממפיס גריזליס (1)

הביתית: אחרי ההפסד הראשון שהיה ללא הכוכב של הקבוצה, יוטה כבר עם שלושה ניצחונות רצופים בסדרה ויחזרו הביתה כדי לסגור עניין. אין באמת אפשרות לדבר על הפרש הרמות בין הקבוצות כאשר יוטה, אולי הקבוצה הטובה בליגה, שלטה בכל המשחקים ולא הייתה צריכה למצוא תשובה למוראנט שעשה ככל העולה על רוחו ללא הועיל. הקבוצה נראית די מאוזנת ולמשחק הלילה אין שינויים או התאמות מיוחדות. החולשה העיקרית של יוטה היא לקראת סוף המשחק שבו היא מאבדת את הראש לכמה דקות ושומטת יתרון מבטיח. זה בהחלט מותר מול קבוצה כמו ממפיס אבל בסיבוב הבא מול דאלאס או הקליפרס יוטה לא יכולה להרשות לעצמה נפילות כאלה. אין היעדרויות בגזרה של הג'אז.

האורחת: ממפיס מתקרבת לשלב המחמאות עם סגל צעיר ומבטיח שיכול להגיע יותר רחוק בשנה הבאה והערב ייאבק על הישארות בפלייאוף. אין כמעט ספק שמוראנט כבר עכשיו מפלצת בליגה עמוסת כישרונות וביחד עם וולנצ'ונס מדובר בשלד שעם כמה שיפוצים יכול להגיע רחוק ומול קבוצת הגנה אימתנית כמו יוטה אין לה מספיק כלים. במצב הנוכחי נשאר רק ליהנות ממוראנט והחברים ולקוות שאולי יהיה לנו עוד משחק.

עוצרים בווגאס: ניצחון של ממפיס יהיה הפתעה מטורפת. יוטה ב-20.

שיר של קלפטון? לא ולא.

05:00 לוס אנג'לס קליפרס (2) – דאלאס מאבריקס (2)

הביתית: הקליפרס מגיעים למשחק הלילה כשיש להם יתרון ביתיות והמומנטום נמצא אצלם. בקרב על הסדרה המעניינת במערב אתמול היה קייס רציני לתת את הכבוד לדנבר ופורטלנד אבל יש סיכוי שגם הלילה נראה ניצוצות במשחק מאוד חשוב על כיוון הסדרה. השאלה על שתי הקבוצות היא ברורה: האם נראה את הקליפרס כמו בשני המשחקים האחרונים או שגם הערב, כשהם חייבים את הניצחון, הם ימעדו? האם הספסל שכבר לא כולל את הארל ולו וויליאמס יכול להחזיק בשלבים שבהם קוואי ופול ג'ורג' נחים? האם יש מי שייקח על עצמו את הקבוצה, או לחילופין ייקח את לוקה כפרויקט? למרות שמדובר במשחק 5, עדיין לא לגמרי ברור איך אמורה להיראות הקבוצה וזה לא לגמרי לרעתה. אם יש לטיירון לו כמה שפנים להוציא, זה הזמן. איבקה כנראה בחוץ.

האורחת: בפלייאוף הקודם, דאלאס סיבכה את הקליפרס אבל בסוף העדיפות של LA הכריעה, לא לפני שעפה ב-7 משחקים על ידי הנאגטס. קפיצת המדרגה, ובכן, תהיה בעלייה לסיבוב השני ולשם כך שתי הקבוצות נכנסות למיני-סדרה של הטוב מ-3. אף קבוצה עדיין לא ניצחה בבית שלה ועם הסטטיסטיקה הזאת המאבס יעלו לשחק בתקווה להתקרב צעד חשוב לעבר הסיבוב השני. הסיפור הוא כמובן לוקה דונצ'יץ' שעושה הכל מהכל עם 33.3 נקודות, 8.3 אסיסטים ו-8 ריבאונדים כשטים הארדווי ג'וניור אחריו עם 16.3 נקודות. פורזינגיס בפלייאוף די מאכזב עם 15.3 באחוזים סבירים וקוטף רק 4 ריבאונדים, ממש לא מספיק ביחס ל-32.3 נקודות שהוא על המגרש. קשה מאוד לפענח את הקבוצה שלא מחזיקה קלעים שאפשר לסמוך עליהם למשך משחק שלם וחייבת לייצר עוד נקודות כדי לגבור על הקליפרס שגם הם לא חיה התקפית (מקום 9 בפלייאוף עד כה). ברמת ההגנה אין כל כך מי שיוכל להגן על קוואי כשהוא חם וגם לא על פול ג'ורג' אבל האסטרטגיה יכולה להיות חסימת הצבע על ידי פורזינגיס והכרחה של זריקות מרחוק. כך גם יהיה אפשר לשמור על שאר השחקנים של הקליפרס שקולעים סביר לשלוש. אגב, בהקשר הזה דאלאס מובילה את הפלייאוף עם 43.2% לשלוש כך שיותר זריקות יוכלו לאפשר ללוקה את המרווח הקטנטן שהוא צריך בשביל לנהל התקפה. אגב, לוקה בספק להערב (probable) ואם במקרה הוא לא יעלה הערב אפשר לסגור את הבסטה.

עוצרים בווגאס: עם לוקה בריא אני מצפה למשחק יותר תחרותי מהקודמים שבסופו השכל והקליפרס ינצחו על חודה של נקודה.

לפוסט הזה יש 320 תגובות

  1. אני כמובן יהיה איתכם בכל המשחקים, קניתי קסדה למשחק מול המחבל הידוע בכינוי ״עראיס״ הלבנה מן המערב ואני עובד על תרגולי פזצטא אחרי המשחק האחרון.
    לפי הבנתי פופו נפצע משחק קודם ולא ישתתף היום בבלוג החי, אחרי שהוא לא הקשיב לשדרן ולא התכופף וקיבל כדור תועה שזרק נגר העל.
    .
    בכל מקרה אני הרטבתי את האצבעות התאמנתי על הווגי ואני אחכה לכל מעריצי הנגר בבלוג החי, ברוך זריקה חשודה.

    1. את ההזדמנות לאצבעות פספסת במשחק הקודם חבריקו. זה לא עובר ממשחק למשחק. אין סוויפ את שלנו עשינו. אבל אם השמן לא ישחק הערב – אז אולי נחיה לראות שחר של יום נוסף.
      .
      תודה אינדיאני אחלה פריוויו.

  2. פינת ג"ס. אני חושב שזו הזדמנות מצוינת לומר שאני שמח שלא עלינו לפליאוף. זה לא שלא היתי נהנה לראות את ג"ס מוציאה את המיץ לפניקס או יוטה ובסיטואציה מסוימת אפילו עולה שלב אבל עם סגל כל כך קצר שאחד ממנו ממש לא עומד בציפיות (מולדר) הסכנה שקרי או דרימונד יפצעו ותהיה לזה השפעה שלישית על הסיכוי בשנה הבאה גדול משמעותית מתועלת בנסיון שהצעירים יצברו וקרי ודרימונד יפיקו הנאה. המצב של ג"ס הוא כזה שכל עוד קרי משחק זה הכל או כלום. או סיכוי ללכת עד הסוף או לוטרי. לפני 2015-2020 עצם העליה לפליאוף היה השג עכשו? הכל או כלום.

    1. אתם עשיתם בדיוק מה שצריך רן. נתתם פייט, אף איד לא נפצע ועכשיו מחכה לכם דראפט טוב עם הבחירה שלכם ושל מיני. עוד חיזוקים קטנים + קליי שיחזור (אינשאללה) ושנה הבאה אתם חזרה על הסוס

  3. שאמס' מדווח שאמביד ייעדר היום.
    נותן סיכוי לווש לגנוב היום בפילי ולקוות לטוב במשחק הביתי בווש,אבל הפציעה של ברטאנס שקריטי לווש בגלל הריווח שהוא נותן, מאמין שגמרה לווש את הסיכוי הקלוש הזה.

    הסדרה בין ההוקס לניקס והחולשה של רנדל גרמו לי להרהר שוב בתיאוריה שמסבירה החלשות דרמטית של שחקנים בלי קליעה טבעית שלמדו במהלך השנים לקלוע עם הגוף יותר מאשר תנועה חלקה של הזרוע והיד, בפלייאוף שמים גוף ואין שטח להתמקם בתנוחה הרגילה, וזה גורם לצניחה דרמטית של אחוזי הקליעה שלהם בפלייאוף, זה מסביר את רנדל בפלייאוף, ולברון בשנים הראשונות, ווסטברוק הוא דוגמה קלאסית כמובן ועוד.

      1. תאכלס לא נעים לשמוע, חבל עליו בלי קשר לוושינגטון. גם אם יעברו אני בספק כמה הברך שלו תוכל לסחוב. פציעות זה באסה

      1. כמו שאמר המודח החדש
        דה-שוט, שמאל, חלש.
        מה התייאשת?
        ווש זה סיפור הסינדרלה הכי גדול העונה
        כל העונה שהם נראו כמו פח המשכנו להאמין
        מה זה בשבילם לחזור מ 3-0?!

        1. לא התייאשתי – אמרתי לך – כל המטרה זה לחיות עוד יום – גם בלי אמביד הם חזקים מאוד והם בבית (וגם יהיו עצבניים). יהיה קשה

    1. תם הסיפור של פילי בלי אמביד. אם הוא לא חוזר לדעתי ווש עוברים. בארטנס נפצע זה רק מעלה את הסיכויים של ווש פחות קליר פאת. פחות פצמרים.
      אם ווש לא יצליחו טריי יאנג יקרצף את פילי בלי אמביד בצורה לא נעימה.
      קיצר תם הטקס

      1. פחחח
        שמעון אם אתה ממשיך ככה אני חותם בטנ"ש בשכר מינימום.
        הסיכויים הם בערך 90-10 לפילי והייתי קמצן עם פילי
        ברטאנס זו מכה איומה לווש שאין לה הגנה אבל התקפה טובה מאד והלטבי חלק חשוב מאד בה.

  4. תודה על הפריוויו עם אחלה סאונד
    רק לא הבנתי למה מגיע לניו יורק, אטלאנטה קבוצה כיפית בהרבה, שיעלו ויתאמנו טוב לסיבוב הבא

  5. עכשיו מבינים את המשמעות שפילי מסיימת במקום הראשון מעבר לביתיות.
    בחצי הם נמנעים מלפגוש את הBIG3 הכי נוצצים ומוכשרים בהיסטוריה או את הBIG3 הכי אולארואנד: קליעה,ניהול משחק,הגנה.
    פילי צריכים את אמביד בכושר שיא מול שני המפלצות התלת ראשיות האלה, מול ההוקס אמביד בחצי כח אמור להספיק.
    אגב אגב אגב אגב(ארי שמאי), בעיני המנצחת מהחצי בין הנטס לבאקס תקח את התואר די בוודאות.
    שמעת יאניס אליפות זו לא מילה גסה😆😆😆😆

      1. הוא יכול לחזור כבר במשחק הבא
        בא נסכם שפילי צריכים לתת לווש לנצח היום להאריך את הסדרה שיוכל להתאושש עד הסדרה מול ההוקס..
        דיל?!

        1. לא
          אבל זה לא משנה
          אי אפשר לשחק 100 אחוז עם פציעה כזאת.
          לא שווה לסכן את אמביד שיהיה ב 50 אחוז ולא יזכו באליפות בכל מקרה.
          הם צריכים להשבית אותו בשביל מנוחה או ניתוח עם צריך .
          העונה של פילי גמורה

  6. דה שוט מהיום הכינוי שלך זה דה אירבול, אני פה איתכם בוא נראה אם הסמרטוט סימונס יוכל לעשות משהו לבדו

  7. מקסי הזה שווה מקס
    פילי כל טובים איתו
    מכסחים את ראס והשופטים שותקים
    ראסס חייב לחדור ולקבל באהבה את המכות…
    אנא לא לזרוק

  8. דני גרין עשה צחוק מראס בדקה האחרונה
    חטף לו הכדור מתחת לסל של ווש וקלע לייאפ
    קלע לו שלשה על הראש
    סחט ממנו פאול תוקף

  9. דה שיט נהיית שמעון??
    מה אתה מלכלך ואז מתהפך?
    אבל באמת ראס נראה היום כמו אחד שלקח את הכדור הלא נכון היום…

  10. הניקס ממש מוגבלים בקליעה.
    ראנדל של הפליאוף זה לא ראנדל של העונה הסדירה. יש שחקנים שכנראה אין להם את זה.
    אולי כדאי לניקס למכור כשהוא עוד שווה משהו?

  11. חייב לומר שפילי נראים ממש סימפטים, קבוצה עם נשמה, שנה שעברה אי אפשר היה לראות אותם ריברס פשוט הפך אותם
    אחלה ספסל
    ודני גרין אלמותי אחד!

  12. איזה באעסה עם הפציעות האלה, מקווה שיסיקו מסקנות שם למעלה, או לואד כל השנה או פלייאוף בלי כוכבים, הגיע הזמן לאשר לקבוצות לשחק עם מי שמתחשק להן.

    1. הגיע הזמן להאריך את הליגה ולרווח בין המשחקים ובלי בק טו בק….
      השחקנים לא יסכימו אז שיפצעו.

  13. ברבע השני ווש הובילו בארבע ברוקס הגאון החליט שאין כוח לשמור ועבר להאק א סימונס. הכניס אותו למשחק עם 4/3 והלך ההפרש. תחילת השלישי קרי טוחן את נטו – כלום. אין תגובה. עכשיו האווארד טוחן את לופז – גאפורד במקפיא. ברוקסי בתצוגת תכלית הערב 😬😬😬

  14. דה שיט אתה טועה
    אבל ביל עושה שטויות

    אה דה שיט למה אנחנו תמיד נופלים על הקבוצות המעפנות האלו
    אולי נלך לללייקרס?

  15. אני רואה שזה סופי
    איינג' פרש וסטיבנס מתמנה במקומו, לא ברור לי כמה זה טוב. הייתי מעדיף שאיינג' ישאר ומי שילך יהיה סטיבנס עבור מאמן אחר. אולי דאנטוני או באקי או בילאפס. רצוי מאמן שהיה שחקן. אם אפשר היה להביא את לארי בירד שאימן פעם באינדיאנה זה היה יכול להיות הדבר הכי טוב שאפשר. מאמן שיש לו טייטלים והוא המהות של הסלטיקס.

    1. אם דיאנתוני מגיע בוסטון הופכים להיות קבוצה מפחידה כי יש להם יכולות התקפיות מעולות ודיאנתוני הוכיח את עצמו כמאמן התקפה מהטובים בליגה, אם יצליחו להביא אותו ולהנחית כמה שחקנים טובים בטריידים והחתמות, הם לדעתי יכולים להגיע למקום 4 במזרח עונה הבאה.

  16. משחק ראשון האריס שיא קריירה.
    משחק שלישי אמביד שיא קריירה.
    משחק חמישי קרי שיא קריירה.
    הקריסה הערב התחילה בהאק – ווש הובילו ב-4 3 דקות לסוף החצי. ברוקס ירצה לשכוח את המשחק הזה. גם נטו. גם ראס.
    ראיתי הרבה משחקים של ראס בחיי – רואים מתי הוא מגיע לא טוב. זחוח, מפוזר, מזלזל, לא רוצה לשמור. הערב היה ערב כזה. ראו מההתחלה.
    כל הכבוד לפילי. שיחקו יפה בלי אמביד. יצאו מההלם ונתנו בראש. שיחקתם אותה טראסט.

  17. אני חושב שאפשר להתרווח ולצפות לפילי מול אטלנטה.
    יהיה מאד מצחיק לראות מה יש ל ט-ל-ב-י להגיד.

    1. לגמרי ולחשוב שקמתי בשתיים בלילה בשביל זה 🤦‍♂️ זה עוד אחרי שאני מפרגן להם כל השנה. ל נורא. ד״א כל ה-דהים למיניהם – זה הם למדו ממך 😉

        1. חחח כן אצלך זה עם חן 🙂 הכל טוב. הרבה יותר הכעיס אותי המשחק דל ראס הערב, והניהול של ברוקס. אין מה לעשות. תמיד כואב לעוף מהפלייאוף. בכל שלב.
          יאללה מתחיל לוקה נגד הקריפרים. בג׳ורג׳י בוי ננוחם

    1. לוקה מנגב את גורג, חייבים דאבל עליו הוא יקלע 50, איפה סמיילי לוקה עם הפלסטרים על הכתף הוא לא פצוע הערב??

    1. שדרן אדיוט לוקה בקצב של 60 נקודות, פצוע כמו שכריס פול היה פצוע? רוצים לראות פצוע הנה דיוויס/ אמביד לא משחקים.
      .
      רק בNBA שחקנים משחקים עם ״פציעות ״ כתף צוואר

  18. קאוואי מקבל דאבל טים וסובל גם מהאיזורית קשה לו היום. מאמין שימצא את הדרך לתרום. בינתיים הוא לא מכריח.

  19. איבדו את הצפון לגמרי שם בליגת הכסף.
    לשופטים כבר אין מושג קלוש מה זה עבירה ומה לא.
    לצופים גם, בעקבות כך.
    השחקנים עדיין יודעים, אלה שלא מנסים להרוויח מהעניין ועדיין לשחק כדורסל ולא "חפש את השריקה".
    השריקה על רונדו בחדירה – אוויר מוחלט, מהלך בסיסי בכדורסל – שחקן חודר ועולה ללי-אפ, שחקן שומר לידו… עבירה אוטומטית בליגת הכסף.

  20. יופי של רבע ראשון… נראה שהאזורית של דאלאס מצליחה למנוע כניסות לצבע… אם זה ימשיך אז נראה שדאלאס יוכלו לנצח את המשחק הזה אם לוקה ממשיך לתת ככה בראש

  21. סמיילי איפה אתה? אנחנו מחכים לתשובה ממך ומגיא, מזל שלוקה פצוע עם הצוואר אחרי זה היה קולע רק 300 נקודות.

  22. ברוך,
    גם אם תכתוב את אותו משפט דמגוגי 1,000 פעמים,
    הוא לא יהפוך לנכון יותר.
    .
    מוזר שאף פעם אתה לא בוחר להתמודד עם עובדות,
    לדוגמה –
    כריס פול. הוא לא לקח זריקה משלוש מרגע פציעתו במשך 2.5 משחקים.
    .
    אתה יודע כמה רצפים של 2 משחקים ללא ניסיון קליעה מ-3יש לפול בקריירה?
    .
    (יש דברים ברורים יותר, כמו לראות את ההבדלים במשחקו של פול, אבל בשביל צריך לצפת במשחק הכדורסל…)
    .
    אתה בכלל יודע מה הפציעה שהייתה לפול, ומה זמן ההחלמה מפציעה שכזו?
    (לא, אתה לא. זה משתקף בבירור מהתגובות שלך)

    1. גיא מה לגבי הפתיעה של לוקה? הוא גם היה פצוע משחק קודם. זה שהוא לא זרק מ3 מעיד משהו גם משחק קודם הוא זרק 2-3 שלושות

      1. הוא סתם רץ כל המשחק עם פרצוף של כואב לי.
        שוב ברוך, יש כל מיני פציעות – רובן לא הופכות אותך למשותק בכסא גלגלים. עם חלקן אפילו אפשר לשחק כדורסל

      2. די עם הדמגוגיה.
        .
        מה ביני לבין הפציעה של לוקה?
        מילה אחת לא כתבתי על לוקה והפציעה שלו.
        זה שאתה בוחר להכניס מילים לפי כאשר זה נוח לך –
        זה רק מלמד על חוזק הטיעון שלך.
        הרי לעובדות, אתה לא מתייחס.

        1. מה עובדות זה שהוא לא זרק מ3 וזרק מחצי מרחק, שזה יותר קשור להגנה של הלייקרס מאשר לפציעה של פול שבוחרת במודע למי לתת לרוק מ3 ועל מי להגן.

          1. נו, באמת.
            עכשיו אתה סתם ממציא. לא ראית את המשחקים?
            לא ראית את המשחק האחרון?
            זה ממש בלט לעין. היה לו ממש קשה לזרוק לסל, ולכן לא זרק ממרחק.
            לראשונה בקריירה ארוכה מאוד, 2 משחקים רצופים ללא ניסיון מטווח השלוש.
            .
            יש רגעים בהם אתה פשוט צריך להודות שנוגבת.
            צפיתי באחוז עצום של דקות סאנס העונה.
            אין בכלל שאלה –
            כריס פול שיחק פצוע,
            ושבוע שאחרי הפציעה זה בלט.

    1. הבעיה היא שאתה כלל לא מתייחס לכדורסל. פשוט מגיע מהבית עם נרטיב מוכן.
      .
      זה די פשוט –
      דאבל, כמו כל שיטה הגנתית אחרת,
      תלוי באיכות הביצוע,
      במאצ' אפ,
      וגם לו יתרונות וחסרונות.
      .
      דווקא קאוויי, מולו עשו לא מעט דאבל בשנים האחרונות. הסיבה היא שבעוד שהוא סקורר על,
      מהירות הזיהוי של המתרחש בהגנה לא ברמה של מנהלי המשחק הגדולים (מה לעשות, יש מעט מאוד לוקה בליגה).
      כאשר לצדו רכז רציני, אז העלות של בדאבל גבוהה יותר. ועדיין, ניתן לראות שקבוצת בוחרות לא פעם ללכת עליו עם דאבל.
      .
      כאמור, לוקה זה עולם אחר. ההצלחה הגדולה ביותר מולו הייתה כאשר קאוויי ניסה להיכנס לו מתחת לעור.

      1. חשבתי שרונדו רכז על לא?

        חחח לוקה יחוסל בדאבל טים וגם המאבס אם יעשו את זה ולא רק בסיום לאיזה 2 מהלכים 😂😂😂
        אם לוקה יכיע ללייקרס אתה תראה איך הם יגמרו אותו ואת המאבס בדאבל טים. ואז נראה מה תגיד
        שחקני המאבס הם פח הם לא יכולים לנצח לבד 4 משחקים גם אם תתן להם לזרוק בלי שחקנים כמו באימון.
        רק אל תביא סרטון בסוף אחרי שלוקה עם 50 נק ובא דאבל טים וקלעו איזה 2 שלשות 😂😂😂

            1. מ.ש.ל – מה שבאתי לנגב… או #ששמעון_ממשיך_לנגב_את_עצמו

      1. ראס בא לא טוב מנטלית ראו מההתחלה אמרתי את זה עוד ברבע הראשון. זה לא הקלינגים והאיבודים זה זחיחות זילזול חוסר ריכוז וחוסר מוכנות להגן. יש לו ימים כאלה. זה מבאס. הקלינגים אף פעם לא הפריעו. גם ברוקסי היה על הפנים. חבל. לא נורא, לפחות לקחנו משחק נתן לי 15 נקודות בבראקט 🙂

        1. חשבתי הוא נותן 100% על המגרש, בת קרי הפך לאחיו נגד ראסל.
          .
          דה שוט מעכשיו תהיה ידוע בכינוייך החדש דה אירבול

  23. דה שוט הילד שלי מקבל דאבל טים וטריפל טים כל משחק 😂😂😂 המאמן אומר להם זה אסור והם לא מקשיבים חחח כולם רצים אל הכדור זה מצחיק עכשיו הוא מוסר אס זהב וכולם נגרים אצלו בחוג לא קולעים 🙄
    יש לו בחוג כבר כמה שפוטים שמעריצים אותו ותמיד מחפשים למסור לו הבינו שהוא האלפא.
    יש לו 2 מתנגדים בכיתה ד שלא אוהבים את הדומיננטיות שלו שהם נגרים אחד מהם גבוה נגר על לא יודע להקפיץ איטי כמו צב. פעם אחד הוא צעק על et למסור לו וet ילד טוב מסר לו וההוא כמובן איבד כדור ישר.
    אמרתי ל et שפעם הבא שהוא יבקש למסור לו להגיד לו אתה גבוה לך מתחת לסל ואני אמסור לך 😂😂😂
    אז הוא אמר לו ככה אתמול חחחח ההוא עמד במקום.
    עכשיו אתמול הם שיחקו משחקונים והקטן קיבל לשחק במקום 2 ילדים והגדול הזה אמר למאמן אני רוצה את זה למה הוא מקבל 😐 בלי בושה.
    אחרי האימון הסברתי לילד שאם יצא לו משחק נגדו שיעשה לו נאטמאג הוא קלאסי לזה גבוה איטי שתמיד עם רגליים פתוחות חח הבעיה שתמיד שמים אותם יחד באותה קבוצה🤨
    ונתתי לילד הנחייה לא למסור לו כדור למעט אם יש דאבל טים 😂😂😂

  24. לוקה לא מפסיק לקלוע ואין דאבל טים 😂😂😂
    כל אגעי ווי אר אול וויטנס נוצרים בליגה בחסות המאמנים והשופטים 😂😂😂
    באירופה אין ווי אר אול וויטנס כי השופטים והמאמנים לא מאפשרים.
    תחשבו אתמול בלי השיפוט ועם מאמן שמביא דאבל טים לא היה כל ההצגה בהארכה של דמיאן 😂😂😂

  25. יאללה לוקה תנגב השמירה עליו פשוט זוועתית, אבל הטיפ לו לא יקלוט לא יביא דאבל טים וישאיר את זובק ורונדו על המגרש.

  26. טיירון לו פשוט טיפש, הרדוואי עם 4-12, דניס למי סמית עם 2-7 פורזינגס 2-5 לוקה עם 16-29 ו6-9 מ3, ולא מביא דאבל על לוקה. טיירון טיפש לו מעתיק את ראש מלון מאתמול בתצוגה פשוט פושעת

  27. היה 70-64 ואח"כ 75-73 לקליפרס. עכשיו 89-75 למאבס

    הקליפרס שוב מתפרקים ברגע האמת. כנראה שדוק ריברס לא היה הבעיה שם

        1. הקטע אשך שאיירבול קלט שבאנו עליו אם אצבע רטובה כל אחד מאיתנו לתוך האוזן והוא שינה את הקו לגבי ראס.

  28. רואה שלפיד הצליח להקים ממשלה כל הכבוד לו!!! יש כמה חלקים שאני לא אוהב שם אבל זה בטוח יהיה עדיף על ביבי.

      1. ביבי גמר את הכלכלה ויצר/עודד פילוג אדיר ושיח שאני לא זוכר שהיה קיים. יהיה הרבה מה לשנות בטח בחלוקת הכספים ברגע שהוצאת את המפלגות החרדיות מהקואליציה

  29. מחכה לתגובת טנש…. דאבל טים עובד או לא?
    פעם שעברה הביאו סרטון של 3 שלשות במשחק שלם ואמרו דאבל טים על קאווי לא עובד…..

    עובד או לא עובד מה אומרים החברים? פה הדאבל הגיע מתחילת המשחק כל המשחק לא לכמה מהלכים בודדים….

    אז שבר צודקים או טועים טנש? רוצה לראות מה יקרה אם לוקה מקבל כזה דאבל טים ולחץ על כל המגרש מתחילת המשחק ועד סופו נון סטופ?
    לצערכם רק מול הלייקרס נוכל לראות את זה ולרסק עוד תיאוריה טנשית כי עד לברון אף אחד לא יעשה דאבל טים על לוקה 😂😂

      1. אתה משנה גרסאות כמו סטייק על המנגל גיוש.
        מחכה ללוקה מול הלייקרס לראות את העיניים בגב שלו 😂😂😂

        דאבל טים תמיד עובד לאורך זמן שיש שחקן 1 טוב ו4 פחים סביבו (זה המצב במאבס ובקליפרס ששם הם פחים מנטלית לאו דווקא מקצועית)

        פורזי ופיני סמית יכולים תיאורתית אולי לנצח משחק 1 לא 4 לא סידרה.
        אם הקליפרס היו עולים על לוקה בדאבל טים מתחילת הסידרה הם היו ביתרון 4 0 היום.

        אם יש 2 כוכבים זה יותר קשה אבל מצליח גם בהנחה שהדאבל בא משחקני הנגרים.

        אם יש 3 כוכבים זה כדאי לעיתים רחוקות רק אם כוכב אחד ממש בזון שווה את הסיכון.

        המשוואה פשוטה מאד לחץ על כל המגרש קבוע ודאבל טים טוב מחסל כל כוכב מייקל קובי לברון לוקה מי שתרצה.
        אין סידרה בהיסטוריה שנגרים ומשלימים בה ניצחו 4 משחקים לבדם בלי הכוכב שלהם.
        וגם לא יהיה.
        הnba היא ליגת כסף שיוצרת מותג והאדרת כוכבים לכן מאמנים ושופטים זורמים עם זה כי כולם מתפרנסים. זה למה מייקל לא ראה דאבל טים בשנות ה90.
        זה למה לברון ב18 עונות בקושי ראה דאבל טים
        זה למה לוקה לא רואה דאבל טים כמעט בכלל
        עד שהוא ראה דאבל טים הוא נוגב ואז קרלייל אמר שהוא אוהב שעושים דאבל טים על לוקה ולוקה אמר שאין לו בעיה עם זה 😂😂😂😂 עשו פסיכולוגיה הפוכה לדעתי זה מאד הפריע להם והטריד אותם כי שניהם יודעים מה יקרה אם זה יהפוך למנהג קבוע על לוקה ירידה רצחנית בסטט ובנצחונות הקבוצה.

      1. הלוואי אין מועדוני חשפנות בקונה ואמת שאני כבר טיפה זקן מדי, ישבתי בריזורט עם הנכדות בבריכה ולא יכולתי לנגב לצערי, אירבול או דה שיט מה תבחר ?

          1. אני אסכים להודות שטעיתי עם כריס פול, למרות שאני תמיד אאמין שמי שעולה על המגרש בריא ב100%. לעונת זאת הפציעה של לוקה וראס לא הייתה ולא נבראה

  30. נגמר איזה יופי, מזל שיש את פות גורג שיברח לו בפלייאוף כרגיל, איזה לוזר!!!! שני שלושות גדולות, יאללה דונציץ עוד משחק 1 כזה

    1. לכן הוא רק מאמן בינוני ולא גרוע מאמן טוב היה נותן לקליפרס 4 0 העונה ועונה שעברה. הוא סהכ יישם את מה שאני אומר פה שנתיים.
      ואגב זה יותר לוקה מאשר קרלייל לדעתי הרבה מאמנים היו מצליחים ככה

  31. טיי לו כותב את המורשת של לוקה.

    כמה משחקים הוא עוד יתן ללוקה לקלוע 40 נק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    משחק הבא אולי יזכר לעשות דאבל טים והנגרים בבית אולי יתפסו יום עבור טנש ואז יגידו לא עובד אבל זה יהיה רק משחק 1 לא לשכוח איך ניצחו 3. למעשה יעשה מעשה ברט בראון במקום להביא דאבל טים על קאווי בגיים 4 ולסגור את הסידרה הביא בגיים 5 חחחחחחחחחחח

  32. ברוך תגיד, חוץ משליליות וניבולי פה יש לך עוד משהו בארסנל? מהיכרות איתך אני בטוח שכן אבל הערב זה לא קיבל ביטוי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט