ברוקלין, פניקס ודנבר בשלישי של משחקי 5 / רועי ויינברג

הסיבוב הראשון בפלייאוף מגיע לשלבי ההכרעה עם 3 משחקים מעניינים במיוחד. בואו ננסה לצלול לתוך כל אחת מהסדרות לקראת המשחק החמישי שעשוי להיות זה שמכריע, גם בסדרה בה הנטס מובילים 1-3 וגם בסדרות בהן 2-2.

02:30-ברוקלין נטס (2)-בוסטון סלטיקס (7)

המצב בסדרה: 1-3 לברוקלין.

הסלטיקס ניצחו משחק בודד כשג'ייסון טייטום קלע 50 נקודות. במשחק החמישי הוא היה טוב מאוד עם 40. בלי קמבה ווקר ורוברט וויליאמס הסלטיקס קלעו 126 נקודות, אבל ספגו 141. קשה לראות אותם מצליחים לעצור את הנטס. הניצחון היחיד שלהם בסדרה הושג עם 125 נקודות, ובמשחק שאחריו הם ראו שזה לא מספיק. כשרוברט וויליאמס עדיין בספק וברוקלין יכולה להתפוצץ מול קבוצת הגנה חלשה, סביר שברוקלין תעלה.

אבל הפריוויו הזה הוא הזדמנות לדבר על הצדדים האחרים בנטס, לקראת המפגש המאוד מסקרן שלהם מול מילווקי בסדרה שיכולה להיות אחת שתיזכר דורות קדימה. השלישייה מתפקדת יחסית טוב בפלייאוף – קווין דוראנט משיג את הזריקות שהוא רוצה ומשחק כדורסל מדהים (35 נקודות ב-69.6% טרו שוטינג), ג'יימס הארדן הצליח לנצח בלי להיות אגרסיבי וקיירי אירווינג היה רע במשחק השלישי, אבל מעולה בשניים האחרים. הכימיה שלהם נראית טוב מאוד בהתקפה וג'ו האריס כאופציה רביעית ליד שלושה שחקנים כאלה חוגג ומפציץ מחוץ לקשת.

הבעיה היא ההגנה. הם ספגו 125 ו-126 נקודות מבוסטון בלי ג'יילן בראון (ובמשחק האחרון גם בלי קמבה ווקר). טריסטן תומפסון, אחרי עונה מזעזעת, נתן דאבל-דאבלים מרשימים בסדרה הזאת ולוקח 6.3 ריבאונדי התקפה ב-25.5 דקות למשחק. זה סימן מטריד לפני סדרות מול יאניס וברוק לופז ומאוחר יותר ג'ואל אמביד, וזה עוד לפני שדיברנו על מי שתצא מהמערב. סביר שמול קבוצות אחרות הם יראו טובים יותר גם בהגנה, אבל לשמחתם הם עדיין בשלב שבו זאת לא בעיה. ברוקלין תביס.

04:00-דנבר נאגטס (3)-פורטלנד טרייל בלייזרס (6)

מצב הסדרה: 2-2.

סדרה טובה מאוד ואחת שיכולה ללכת למשחק השביעי. דנבר הצליחה לשמור את הראש מעל המים אחרי הפציעה של ג'מאל מארי בעונה הסדירה אבל יותר מתקשה בפלייאוף, כשניקולה יוקיץ' קולע כמות גבוהה של נקודות (31 נקודות למשחק!) אבל מתקשה כמוסר (12 אסיסטים בארבעת המשחקים, 2 בשני ההפסדים). הוא יצטרך להיות טוב היום בשני המובנים, כשהקליעה תהיה קריטית. במשחק הרביעי הוא פתח רע, 3 מ-9 ברבע הראשון, וזה אפשר לבלייזרס לברוח.

מעבר אליו, דנבר צריכה יותר. היכולת של אוסטין ריברס ברבע האחרון של משחק 3 הייתה טובה, אבל הם צריכים עוד משחקני ההתקפה האחרים שלהם – מייקל פורטר ג'וניור היה פסיבי מאוד במשחק 4 וחייב לתת יותר, תרומה גם מארון גורדון בהתקפה יכולה לעשות את ההבדל. הבלייזרס הצליחו בחלק מהמשחקים להקשות מאוד על הנעת הכדור של דנבר.

גם ההתקפה של פורטלנד לא במיטבה, כשדנבר הצליחה להקשות על לילארד. נורמן פאוול התעלה במשחק הרביעי (29 נקודות ב-11 מ-15 מהשדה) וסי ג'יי מקולום עדיין לא אמר את המילה האחרונה אבל לא מרשים עד עכשיו. השילוב של היוצרים אפשר להם לנצח במשחק נוראי של דיים וזה סימן מאוד מעודד לערב, וגם להמשך הסדרה.

מה יקרה? אני מאמין שלדנבר יש עוד שפן בכובע. משחק חמישי בבית זה משחק שאסור להפסיד והשחקנים האחרים יכולים להיות מעורבים יותר, או שיוקיץ' יהיה חד יותר. מצד שני, גם לפורטלנד יש שחקנים מעולים בצד שלה ויכול להיות כאן משחק אדיר, אולי הטוב משלושת משחקי הערב. אני חושב שנראה הגנות והתקפות טובות בשני הצדדים, אבל הביתיות ויכולת הקליעה של הסנטר, שיודע שהוא חייב להיות יותר אגרסיבי, ישפיעו. דנבר.

05:00-פניקס סאנס (2)-לוס אנג'לס לייקרס (7)

מצב הסדרה: 2-2.

הסיפור של המשחק הזה נמצא בחדר הטיפולים. אנטוני דיוויס נפצע במחצית של משחק 4 ולא חזר, מה שאפשר לפניקס להצליח להשיג ניצחון גדול בחוץ ולהשוות את הסדרה שנראתה כבר כאילו היא הולכת ללייקרס. דווין בוקר התחיל לאט והשתלט על המשחק, כריס פול שיחק משחק מדהים עם פציעה ודיאנדרה אייטון היה כוח.

אחד הדברים שבלטו במשחק הזה ובולטים לאורך הסדרה הוא שהלייקרס, ובכן, לא כל כך טובים. זה לא רק לברון ג'יימס שלא הגיע לגבהים מהבועה (25 נקודות במשחק 4, שיא אישי בפלייאוף 2021), אלא גם דניס שרודר (3 מ-13 במשחק הרביעי), קנטביוס קלדוול-פופ (1 מ-13 מהשלוש ופציעה), מונטרז הארל (19 דקות. בכל הסדרה.) וקייל קוזמה (24.1% מהשדה) רעים. הם אמנם עושים את זה מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, אבל אי אפשר לעבור ככה סיבוב.

גם פניקס לא הגיעה לגבהים גדולים במיוחד בסדרה הזאת. קשה מול לברון ג'יימס ואנטוני דיוויס ובעיקר קשה כשכריס פול פצוע. במשחק 4 הוא נתן את המשחק הטוב ביותר שלו (18 נקודות, 9 אסיסטים) והסאנס ניצחו. הוא יכול לתת משחק ברמה הזאת יומיים לאחר מכן? דווין בוקר יצליח להגיב להגנה שעצרה אותו על 11 מ-31 מהשדה (ו-12 מ-14 מהקו) בשני המשחקים האחרונים?

בלי דיוויס, דיאנדרה אייטון יכול לחגוג בצבע כי אין ללייקרס באמת תשובה אליו, אולי חוץ ממארק גאסול בן ה-36. גאסול יכול להיות הסיפור של המשחק הזה ואולי אפילו לפתוח במקום דראמונד, כמי שהראה שהוא יכול להתמודד עם אייטון ומוסר נוסף שיכול לשפר את ההתקפה התקועה. למרות זאת, אני לא חושב שזה יספיק. לברון כבר נתן משחקים מדהימים כשהוא היה צריך לתת אותם וכבר ראינו את דיוויס נפצע וחוזר בכושר מדהים, גם בתוך משחקים, אבל יש כאן יותר מדי סימני שאלה. תוסיפו לזה את הביתיות והמומנטום ואני חושב שפניקס תנצח. אם דיוויס ישחק ויצליח להשפיע בצורה משמעותית על המשחק, גם אם לא לקלוע 34 נקודות, זה אולי יראה אחרת. אני עדיין חושב שרוב הסיכויים עם הסאנס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 521 תגובות

  1. הערב אנחנו נפרדים מהסלטיקס, ושולחים אותם אל זרועותיה האוהבות של הפגרה. נקווה לעונה טובה יותר בשנה הבאה.
    תודה רבה על הפריוויו

  2. סיקור טוב.
    הסיפור של הלייקרס השנה גמור אם באמת בונים על גאסול האח.
    אני חושב שאין ברירה חוץ מלנסות ולהכניס את הראל בכוח. כי כל הרוטציה ליד לברון ודיוויס כבר קיבלו יותר מדי הזדמנויות.

    דיוויס לא חוזר לעצמו ואף אחד לא יודע באמת מה הכשירות האמיתית של לברון.
    וזו גם הסיבה העיקרית שהסדרה הזו מלכתחילנ רחוקה פציעה אחת מניצחון קל של פניקס.

  3. השחקן שהכי חסר ללייקרס הוא אחד כמו דני גרין שלא הצטיין באליפות אבל עדיין מדובר
    באיום מה-3 שפותח את כל הצבע ומה שנגר ברמה של קיסיפי לא מסוגל לעשות.

    מה שיקבע את המשחק הבא בעצם הוא אם לצד לברון
    אחד ממוריס וקוזמה שמסריחים את הפרקט בפלייאוף יוכלו להתעלות למשחק אחד.

      1. תקרא מה עידו הביא ממנו למטה…
        למרות שאם הוא בכושר מלא, הלייקרס לחלוטין יכולים לנצח את זה אם הצוות המסייע יגיע

        1. היופי בליגה הזו שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה בערב נתון. אבל לדעתי זה לא יקרה והסאנס ינצחו היום. אמשיך את הדיון למטה.

  4. כמו שהיה בקודם. לברון צריך להשתלט – 40 נקודות.
    אם יהיה פסיבי או אפילו בינוני כמו במשחק הקודם הלייקרס בלי דייויס קבוצה חלשה
    למרות שזה סיבוב ראשון, והוא רגיל לפגוש קבוצות ברמה נמוכה יותר בסבבים האילו אין לו ברירה. פיניקס תבוא לשחק ולא יתקפלו

      1. מסכים על הלחץ. פניקס צריכה להיות סופר אגרסבית איתו, אבל מדאבל טים הייתי נמנע בהתחלה כי הוא מוסר מעולה וזה יכול להביא לסלים קלים שיכניסו שחקני משנה למשחק. המטרה של פניקס צריכה להיות לברון מותש ברבע הרביעי

        1. צודק צריך לראות אם הוא קולע מרחוק ב2 זריקות הראשונות. בכל מקרה אם הוא שם 2 רצוף ישר דאבל טים וכמובן בחדירות לצבע. אין להם מי ינצח בלי דיוויס ובלעדיו. יקלעו שלשה פה ושלשה שם נחיה עם זה צריך לתת לקארוסו לזרוק כמה שיותר (בטח עכשיו הוא יקלע 😂😂)

  5. המשחקים של ברוקלין בשעה זוועתית!!! מצד שני דוראנט ולצפות בו אני צריך. לילה לבן אופציה ריאלית ממש.
    האם ללברון יש עוד גדולה בקנה? אני כבר ממש לא בטוח, אבל אם כן זה הזמן לזה.
    דנבר פורטלנד סדרה נהדרת, כרגיל. אאל"ט היה ביניהם כבר סדרה עם איזה משחק של 3/4 הארכות, או שאני מתבלבל בין סדרה אחרת של דנבר.

  6. לברון נראה איטי וכבד הרבה יותר, בלי דיוויס ינגבו איתנו את הפארקט. אחת הייתרונות הגדולים של לברון היו זה הפחד מהצעד הראשון המהיר שלו, ונראה שהוא מאבד אותו.

  7. תודה רועי.
    במזרח יש לנו סדרה אחת שנגמרה בסוויפ, ועוד 3 שנמצאות ב-3- 1, כאשר קשה לראות קאמבק באופק.
    במערב יש לנו סדרה אחת ב-3- 1 כשכל המשחקים שם די צמודים ועוד 3 סדרות ב-2-2.

    1. כן במזרח יש 3 קבוצות סופר איכותיות, המערב הרבה יותר עמוק אבל הטופ של המזרח לידי מתעלה על זה שבמערב. אני חושב שברוקלין מנגבת כל קבוצה במערב, ופילי ומילווקי לא נופלים משום קבוצה שלא עונה לשם לייקרס בריאה

        1. חחח זה פיתוח שלך אני אמרתי זריקה אבל זה היה נכון בזמנו ובשעתו, יש לו פג-תוקף 🙂 אולי יוחזר לשימוש מוגבל במשחק הבא של ראס – אלא אם כן ברוך יחזור בתשובה ויודה שראס טוב מלוקה

            1. שמע פגשתי כמה אנשים מהכת הזאת, גם הם לא יודו בזה.

            2. בסוף הוא יודה, אנחנו סבלניים 🙂 בינתיים כמחווה נחזיר לו את שמו 😀

  8. זה נכון שדיוויס בחוץ אבל אל תשכחו שאת דיוויס יחליפו היום 3 פרשים באפור זה כוח שאין להתעלם ממנו. צפו לשריקות דונובן מיצל היום על השיקצה.
    ברידגס קראודר וקרייג יצטרכו לשחק עם ידיים קשורות.
    מקווה שהסאנס מוכנים לזה מנטלית

  9. אני אפתיע, ואהמר דווקא על הלייקרס, עם התעלות סבירה של מספר 23 (המזוייף), והתעלות משמעותית של שחקני המשנה ובסוף, "התעליתי כשצריך, אני תמיד יודע להביא את עצמי" וכו…

            1. יאפ

            2. הכוונה על הגואט. שורשר לכאן בטעות

            1. מה שהכי הרשים אותי באחד הציטוטים האחרונים שלו זה שהוא "נפל על החרב" בשביל שאר השחקנים בליגה עם ההחלטה. זה בערך כמו שמיידוף ירצה לקבל הכרה על מה שהוא עשה בשביל האנושות. איזה דוש.

            2. I'm happy I was able to fall on the sword for the rest of these athletes, men and women, to be able to feel empowered

            3. הזוי…
              הבנאדם ממציא את המושג דוש מחדש.
              מעבד ולש אותו כל יום, מעצב אותו מפאר אותו.
              הוא בונה טירה בראשמור הדושים הפרטי שלו, שם כתוב: "הכניסה לאנשים ולכלבים אסורה ומסוכנת"

            4. אם כבר להיות הGOAT…

            5. חחח..
              לא שמעתי את הציטוט הזה.
              שאבין, הוא אמר זה בהקשר של ההחלטה לעבור למיאמי לקבוצת כוכבים?
              ומה זה men and women's men

            6. התפקשש לי קצת בקופי פייסט סליחה.

  10. בגלל הנ]פילה שלי וחבטת הראש בריצפת בטון שגרמה לע\זעזוע מוח קל, נאסר עלי להסתכל על טיווי יותר מחצי שעה. אז אני מסתכל חצי שעה ונח חצי שעה, וחוזר חלילה

    1. מנחם,
      לגבי ה-TV, לפני שלוש שנים עברתיטיפול בעיניים והיה אסור לי בין היתר לראות טלוויזיה, אז הקשבתי ברדיו/אינטרנט ל-NBA וליגת אלופות וזה דווקא היה ממש כיף, החזיר אותי לימי 'שירים ושערים'. ממליץ בחום, וכמובן קודם כל רפואה שלמה!

  11. סקוט פוסטר לא שופט היום בפיניקס.
    בארהב דווקא גינו את האמירה של כריס פול לגביו, אמרו שהוא אחד השופטים המדויקים והמוערכים ביותר בנבא.

    1. גם מתאו לאוז מהכדורגל שופט מוערך. הערכה לשופטים זה דבר סובייקטיבי לגמרי(גם שופטים בבצי משפט אמיתיים).

  12. תודה רבה, די מבאס שבכל הסדרות פציעה משפיעה משמעותית על התוצאה (בראון, מארי, דייויס ו-CP3 שאיכשהו הכי בריא מהחבורה הזו…)

  13. אני אכן צופה סיום העונה של סלטיקס, וזה בכל מקרה היה משחק ששווה לצפות, כי סלטיקס יתנו הכל על המגרש, וזה יכול להיות מאוד מעניין.
    אני ממש מקווה שדנבר יקחו, אבל איכשהו זה נראה יותר אפשרי לפורטלנד, שגם בלי משחק טוב באמת של לילארד, הראתה שיש לה גם את ההתקפה וגם את ההגנה מספיק עמוקות לעומת דנבר. הכל די תלוי בנורקיץ' ויוקיץ'. כי למרות המספרים בסוף, במידה רבה מי שהביא את הנצחון במשחק האחרון היה נורקיץ' בעבודה מדהימה על יוקיץ'. שניהם היו יחד בדנבר, ולא סתם יוקיץ' נשאר ונורקיץ' הוטרד – אבל נורקיץ' שחקן סנטר מצויין שעשה עבודה מופתית מול יוקיץ', גם בהגנה וגם בהתקפה במשחק האחרון.
    הם שחקו כל הזמן יחד, 27 דקות – יוקיץ' סיים עם 32-, נורקיץ' במפתיע עם 32+. נורקיץ' הדביק לו יחסית מהר 2 עבירות, וזה מאוד השפיע. יוקיץ' קלע 16 ב7-18 מהשדה ו1-2 מהקו, אסיסט אחד (!) ושני איבודים ו-9 ריבאונדים (שלוש בהתקפה). נורקיץ' קלע 16 ב6-8 מהשדה ו5-8 מהקו, 2 חסימות, גניבה אחת ואסיסט אחד ואיבוד אחד ו-6 ריבאונדים כולם בהגנה.
    בקיצור נורקיץ' עשה לו בי"ס – וברור שהוא ילך עליו מהתחלה אותו דבר גם היום – דנוור צריכים למצוא סכמה ששוברת את הדבר הזה, כי זה גמר אותם.

  14. פריוויו מעולה ומדויק, תודה רבה רבה רועי. לברון יעשה לברון, ולכן למרות שפיניקס פחות פצועים זה פיפטי פיפטי. מה שטוב בדנבר פורטלנד זה שבכל מקרה קבוצה סימפטית תנצח. לבוסטון אין מה למרוח את העונה הזו, שתיגמר הלילה, ויחשבו מה לעשות בקיץ. לא יודע איך הם יוצאים מהסיטואציה הנוכחית.

    1. שלומות לכם אתר נפלא ומגיבים תותחים, והחלמה מהירה מנחם

      אם דוראנט נשאר בריא, לדעתי יש מצב לשבירת שיא הנקודות בעונת פלייאוף (759) או לפחות להתקרב אליו

      ממש בניתי על דוראנט-לברון בגמר, לצערי לא נראה שזה יקרה כי הלייקרס יתקשו מאוד להגיע אליו

      לכל אלה שלגלגו על העזיבה של אוקייסי (הייתה נדרשת לאור הנגרות של ראס והקמצנות של פרסטי), על זה שלא בעיה לקחת אליפות עם קרי (שחקן אגדה, לצערו בעיקר של עונה רגילה) או שבברוקלין שוב יש קבוצת כוכבים (זו חלק מגדולתו של דוראנט – שכוכבים רוצים לשחק לידו ומתפשרים על תפקיד משני) – מציע לכם פשוט להנות ממנו, לא ברור כמה נשאר לראות אותו וזה משהו לספר לילדים.

      לפני די הרבה שנים כתבתי שהוא יסיים את הקריירה top 3 בכל הזמנים, לדעתי אני ממש צודק, אלא אם הוא ייפצע.

  15. לכל הרפי שכל באתר. ולא חסר כאלו…
    דבר ראשון – החלמה מהירה למנחמלה שלנו.
    דבר שני- נטס בוסטון- יגמר אזור תחילת רבע שלישי.
    דבר שלישי- תרשמו ותזכרו איםה שמעתם.
    שתי הקבוצות הטובות בליגה: נטס ופילי.
    מערב חלש מאד .קליפרס יגיעו לגמר וינוגבו 4-2 על ידי המזרחית שתעלה.

  16. בס"ד
    תודה רבה.
    יש לי הרגשה שבלייזרס ינצחו, האבל רק הרגשה לא היגיון.
    לגבי הלייקרס, נראה לי 'וגל ישנה גי'שה, אם דיוויס בחוץ, ויתן הרבה יותר דקות למוריס והראל.
    הלייקרס מציעים פרס למי שימצא את קוזמה, אולי הוא עבר לניו אורלינס במסגרת הטרייד על דיוויס?

  17. https://tradenba.com/trades/Dn94dye_M
    סתם התחשק לי להביא את סימונס לגולדן ובגלל שהוא וגרין עושים עבודה די דומה ויתרתי עליו.

    גולדן: משתלם כי הם מקבלים גרין משופר והולכים בפול פאוור על אליפות עכשיו בתקווה שתומפסון בריא.

    קליפרס: רונדו יהיה בן 36 בסוף העונה וישאר לו חוזה לעונה אחת, מקבלים את בחירת סיבוב ראשון של גולדן השנה ובחירת סיבוב שני של טורונטו שנה הבאה תמורת רונדו פלוס דמיון לי שיכול להוסיף עוד קצת קליעה ואלן סמילאגיץ' שמגיעים בעיקר כהשלמת שכר.

    סיקסרס: מקבלים את גרין שיכול לנהל מתפרצות מעולה ויחזיק נהדר את ההגנה של פילדלפיה ויוסיף קצת נק בהתקפה להערכתי, בנוסף הוא מגיע עם נסיון מוכח בפלייאוף. מקבלים את רונדו שיוכל לנהל את המשחק בצורה פנטסטית עם אמביד רק שהוא יהיה כבר בן 36 ועם חוזה לעונה אחת אבל אני חושב שבשביל פילדלפיה זה שווה את זה.

    הייתם עושים את הטרייד הזה בסוף הפלייאוף?

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח

      מנתק לך טלפון בפנים. למה שאני אקח גופה ושחקן הרבה פחות טוב מסימונס שכמעט גופה על סימונס? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      בתור נגר בכיר בעצמו סימונס לא עובר תמורת אף נגר פחות טוב בליגה.

      בפילי אנחנו מחפשים גארד תותח סטפן דמיאן הארדן לוקה טריי.
      אפשר להסתפק גם בגמאל מורי או דווין בוקר
      קאווי ודוראנט גם יכולים להתאים לנו

      חוץ מזה אין לנו צורך בשחקנים אחרים יש לנו אחלה קבוצה ואחרים לא יהפכו אותנו לאלופה.

  18. לברון עשה דברים מדהימים במשחק הקודם
    ושבק
    זה יקרה שוב היום כנראה
    ובזה ככל הנראה תם סיפור לברון בן ה37 בעונה הבאה בהקשר של אליפויות.
    לכן הסדרה הנוכחית מול הסאנס היא היסטורית ותזכר עוד כמה שנים טובות.

  19. הנה שוב פעם טייטום הגרב מתווכח. קיבל מכה בראש מאחור, היה מגיע פאול והשופטים יוק!
    כמעט כל פעם שהוא נכנס לסל עושים עליו עבירות אבל הוא טוראי קטן ומושתן ואין לו מעמד ראש המטות המשולבים כמו לברון וסגן הרמטכל של הארדן ודוראנט. משחק אבוד.

  20. הבוטוקס נראה כל כך סטואי ולא מחובר. לא הצליחו להכניס שם כדור בגלל שאין לו מילה. כמו דג באקווריום…

  21. זהו
    התחילה הבריחה של ברוקלין כשבסלטיקס אין מי שיקלע סל והבוט הוציא את תומפסון אז אין בכלל ריבאונד.
    יופי בוט, מראה כמה הוא מאמן טוב ובמשחק הכי חשוב בעונה. העיקר את טייטום הוא שוחק.

  22. כמה שהבוטוקס אטום: ברוקלין עם הארדן, דוראנט ואירווינג מול פורנייה, לנגפורד, בבטן יש לו בן, פריצארד ונייסמית. מי יקח ריבאונד? מי יעשה נקודות?
    לפחות היה מכניס את תומפסון. נאש מחזיק את 3 הגדולים בהתחלה שיסגרו לו את המשחק ויוריד אותם בסוף אחרי שיחרטשו את הסלטיקס.
    בכלל לא כוחות.

      1. אני מחכה שברוקלין ימחקו את פילי ושוב הפרוצס יטבע עמוק כמו הינקי.
        לא תגיעו לכלום ושום דבר.

  23. טייטום מסכן, הוא טר"ש ולא מקבל את הכבוד מהשופטים. כל העבירות האלה של גריפין עליו שלא נשרקות, בושה לשיפוט.

  24. מרכוס סמארט מנסה לחכות את ווסטרוק מאתמול, אני לא יודע איך הרובוט לא נותן לו פצצה ששחקן של 33% מ3 זורק 10 פעמים משם

  25. טייטום בכלל לא הגיע למשחק הזה, הוא משחק גרוע מאד וזה גם בעזרת השופטים שפשוט לא שורקים עבירות לטובתו.

  26. לגבי סמארט ההשוואה לווסטברוק מעניינת לדעתי גם הוא לא מקבל עד הסוף את הכוכבות של טייטום ובראון. הוא רוצה להיות כמוהם

  27. הנה שוב טייטום מתלונן שלא קיבל פאול, טוב שלא קיבל טכנית….
    הוא כנראה לא יודע איךלהתלונן…

  28. אמדדה הגדול זה בעצם לא קוואי אלא מוצארט, לפעמים הוא הולך על המגרש כאילו בכלל לא בא לו לשחק.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  29. נאש חכם
    לקח טיימאאוט במקום צאלנג, השופטים יסתכלו במוניטור לראות אם צדקו או טעו.
    הבוטוקס צריך לראות וללמוד, אולי בשנה הבאה ישתפר קצת אבל באמת, על מי אני עובד?

  30. שמעון רצה להחליף את פורטר ביל איזה מזל שדנבר היו חכמים ולא הציעו הצעה כה גרועה , פורטר שנה הבאה לא רואה את האוברייטד שצריך כדור ביד.

  31. ברוקלין זה תחרות שלושות גם הארדן הצטרף ופתח מכבש שלבוסטון אין תשובה, גם האנטישמי וגם בוסטון עפים אין דבר טוב מזה

  32. הקפקייק עשה עכשיו שתי עבירות, אחת על טייטום שלא ראו, פשוט דחף מאחורה, טוב שאת השנייה כן קלטו.
    שיפוט דרק

    1. יפ, נכון מאד.
      צריך מישהו חדש שיעיר את הקבוצה הזו ויפטר על הדרך גם מהחוזה של הכיוח המחוייך

        1. כן בגלל הארדן יאניס זה יהיה אש יש ביניהם הרבה שינאה ושניהם יבואו להוכיח
          גם זה שגף גרין גמר את העונה מאד החליש את הנטס לסדרות הבאות.
          גם דיאנדרה אני רואה פצוע מתי הוא חוזר?
          יאניס הולך להנות שם בצבע.
          בכל אופן העונה של הנטס מתחילה עכשיו. אלו 3 הסדרות שבשבילם הביאו את הכוכבים נגמרו המשחקים והשעשועים.

  33. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מה זה? הבוט לוקח טיימאאוט? עכשיווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לטס גו טו סקול אגיין

    1. ושיר הלילה למורה שנהייה מאמן? שהפך למורה, ומושיק תעמוד בפינה
      שיר של צאק ברי SCHOOL DAYS
      Up in the mornin' and out to school
      The teacher is teachin' the golden rule
      American history and practical math
      You're studyin' hard and hopin' to pass
      Oh, you're workin' your finger right down to the bone
      And the guy behind you won't leave you alone.
      Ring, ring goes the bell
      The cook in the kitchen is ready to sell
      But you're lucky if you can find a seat
      You're fortunate if you got time to eat
      Well back in to class and open your books
      Gee but the teacher don't know how mean she looks
      Hail hail rock-n-roll [Repeat: x6]
      As soon as three o'clock rolls around
      And you lay your burden down
      Throw down your books and outta your seat
      You go down the hallway and into the street
      Up to the corner and ’round the bend
      Right to the juke joint you go in
      You drop the coin right into the slot
      You gotta hear somthin' that's really hot
      With the one you love you're makin' romance
      All day long you've been waitin' to dance
      And you feel the music from head to toe
      Round and round and round and round you go
      Long live rock n roll [Repeat: x4]
      Rock rock rock n roll

    1. טיפשים הם יעופו עונה הבאה נראה לי, איינג הטיפש ישב וחיכה, היה לו הזדמנות להביא את קוואי ודיוויס והוא פספס, לא מבין שחייב להכות על הברזל חם כי יש מפלצות. אותו דבר פילי שלא הביאו את הארדן ויחטפו את הצינור

      1. מי אמר שאיינג' לא ניסה? הוא פשוט לא רצה לכלול באף טרייד את טאטום/בראון. לא על קוואי שאף אחד לא ידע מה הבריאות (והחשק) שלו לשחק במקום שהוא לא בוחר. ודיוויס בכלל הצהיר שהוא לא מעוניין לשחק בסלטיקס. אז למה להתאבד עליהם?
        ואולי הוא ניסה, אבל יש גבול למה שהוא יכול ורצה להציע, ומה שנראה לו הוגן כנראה לא היה מספיק לצד השני (שוב, איינג' כנראה לא היה מוכן להעביר לא את טאטום ולא את בראון)

        1. ונניח שהוא היה נותן את בראון על קוואי. מי מבטיח שהם היו אלופים כמו עם הראפטורס? וראינו שקוואי הספיקה לו שנה בטורונטו כדי ללכת ללוס אנג'לס (מה שהוא רצה כל הזמן).
          אז הוא הביא שחקן לשנה ע"ח צעיר (עם פוטנציאל עצום שמשתפר משנה לשנה) שחתום לתקופה ארוכה

        2. נו הוא ניסה להביא זבל על דברים טובים, זה לא לנסות ולא ללכת ALL IN, בסוף הגיע לו הזדמנות להביא את קוואי הארדן דיוויס והוא לא פעל על אף אחד מהם, עדיף להיות שנה אלופה מאשר 10 שנים פלייאוף סיבוב ראשון שני, בוסטון הולכת להיות כמו פילי 2010 תקרה קבועה.

      1. זה לא זה גם עם בראון הם נראו על הפנים העונה, קמבה גמור מהפציעה הוא לא חזר לעצמו ובוסטון תקועה איתו, אתה רואה את בוסטון הופכת לאלופה עם טייטום ובראון בעתיד? אני לא

        1. אני גם לא, פשוט לא זכור לי שני פוורדים שהובילו קבוצה לאליפות(קטונתי, אבל אולי מייקל-פיפן, אבל בא). יש להטריד אחד מהם /להביא איזה גבוה יעיל. אבל אני לא רואה בשוק יותר מידי מציאות.

  34. הסלטיקס צריכים להיפטר מקמבה, להביא רכז טוב וסנטר נורמאלי שגם יודע לקלוע ולהחליף מאמן גם כדאי אבל זה לא יקרה והסלטיקס תעלה לפליאוף בשנה הבאה מהמקום השביעי או השמיני כמו השנה.

  35. ברוך ושמעון ראיתם סל וחצי של לברון התחלתם לזמר הבן אדם סוס מת אין לו כוח. הוא מחכה לדייוויס אולי יעשה כמו ביבי יבטיח לו FMVP כדי שיחזור 😀

      1. אין לי מושג, לצערי שמעון ודה שוט חסרי הבנה לא רק עם ווסטרוק גם עם קרוסו, שהוא חכם מגן מצויין. אני עדיין לא מבין בוקר נכנס לו ברגל ודה שוט אומר שהוא עשה את בכוונה.

  36. אין לליקרס סיכוי בלי דיוויס, לברון איבד את הצעד הראשון נגמר היה שחקן ענק אבל הוא כבר לא יכול לשנות סדרות לבד.

        1. מה זה קשור, התקפה טובה תמיד מנצחת הגנה טובה גם קוואי לא מסוגל להאט את דונציץ, לצערי נהיית דמגוג שלא צופה במשחקים

  37. בוקר רותח קארוסו ניסה לפצוע אותו איך מחליקים את זה שערוריה אבל לייקרס במשחק כי פיניקס נותנים ללברון לנהל במקום ללחוץ ולהתיש אותו. קראודר מחכה לו על השלוש. פראיירים. הלייקרס יחזרו כשבוקר ינוח

            1. שמעון שחקן של 40% מ3 לצערי כמו דה שוט נהייתה

            2. 40 אחוז כמו פיני סמית? 😂😂😂
              שיהיה גם 100 אחוז!קארוסו זה המניה הכי בטוחה אם אני היריב שיזרוק כל היום ויהיה עם הכדור וישמור על הכוכב שלי 😂😂

  38. הסיבה שאני לא סובל את הבלוג החי.
    יש קבוצה על הפרקט. ק-ב-ו-צ-ה .
    משחקת יפה, מזיזה את הכדור, כמעט ולא עושה טעויות.
    תענוג.
    וכל התגובות הן מזווית ההייטריות.
    .
    תנו קצת קרדיט. סאנס.
    זו קבוצה משחקת נכון כל השנה, עונה רגילה ופלייאוף!

    1. גיא הבנאדם שנים התעלל בנו. תן לשמוח לאיד. משהו כמו לבעוט בראש של קדאפי. וכן אני שמח מאוד בשבילכם.

        1. ברור שלוקחים בטח שיש פוטנציאל כזה בדראפט, צריך להיות מפגר כדי לא להמר על שחקן שהוא כשרון כזה פצוע או לא. גם אמביד היה גמור ב2014 ולא ידעו אם ישחק בכל מקרה שכשרון כזה דורך בדראפט חייב לקחת אותו

          1. בדראפט שבו פקינג טריי יאנג נבחר 5? ושג"א שנבחר לא זוכר באיזה מקום. היה היגיון ברור למה לא לבחור בו.

            1. הגיון של מי? תחזור לתגובות של הדראפט הזה הייתי יוצא עם הייתי GM עם יאנג ופורטר

            2. נו אתה רוצה עוד הפעם להתחיל עם זה .סבבה. ברוך אתה הכי חכם בעולם. אפשר להעריץ אותך?

            3. פרט לדונציץ די פגעתי בגדול בדראפט, אפשר להגיד הרבה דברים, אבל הכל רקום שחור על גבי לבן

            4. חוץ מלומר כמה פורטר פספוס ושבריג׳ס טעות לפילי לא כתבת שם כלום

            5. לפני זה כתבתי גם על יאנג שהולך לאכול את הליגה אבל היה יודע על פורטר

            6. אולי. אבל לא בפוסט הזה.
              אם אני לא טועה כתבת השנה כמה יאנג מעפן ולא מסוגל לסחוב את אטלנטה לא?

            7. שלא לומר את כל הדברים שכתבת על אייטון

            8. מי כתב שיאנג מעפן, נו אל תתחיל להמציא, דרך אגב אייטון מראה מה הוא שווה רק עכשיו לא מנצלים אותו.
              .
              כתבתי שיאנג בערבים מסויימים היה זבל אבל שהוא בהחלט כוכב

            9. הנה יש לך הזדמנות בוא ותביא את מה שכתבת כדי שלא תתבכיין אחר כך שדוחפים לך מילים לפה

      1. אף אחד לא דוראנט, אבל הוא בהחלט סקורר מוכשר להחריד שקשה עד בלתי אפשרי לעצור בדומה לדוראנט, לשניהם יש קליעה לקה ואורך בלתי נגמר

    1. דורנט שכח דברים שהוא עוד לא למד וגם כנראה לא ילמד. אבל הוא בחלט שחקן קטלני ויש לו דברים שאפילו לדורנט אין (כמו לעלות לשלוש בפרצוף ולשים את זה באחוזים גבוהים)

  39. יפה ללילארד שקלע את הזריקה האחרונה אבל העובדה שהוא קיבל את הכדור אחרי השריקה המגוכחת ביותר שנראתה השנה בפליאוף, השיפוט בנבא פשט את הרגל.

  40. הכי מצחיק היה כזה זמן השופטים ניסו למצוא הצדקה לשריקת אוויר. בטח כל המומחים כמו טנש ישבו בחדר וחיפשו איזה מגע שפשוף זיעה שנגעה בזיעה חחח לא מצאו אז מצאו מגע לפני הזריקה והחליטו על כדור מהצד שהשריקה שלנם תראה הגיונית ולא חרפה חחחח
    האמת דמיאן מקבל כאלה כבר 3 שנים זה לא חדש או מפתיע למי שקצת רואה פורטלנד.

  41. לילארד נותן פה הצגה לפנתיאון והטמיר ברוך ושמעון מייללים על השופטים במקהלה דל חתולים. תתקדמו חברים לילארד הזוי

  42. 8 הפרש 50 שניות והוא מחייה את המשחק – עזבו את השופטים הוא קולע שלשות יותר הזויות משל סטף וזה בקלאץ בפלייאוף לא נגד דטרויט

  43. לילארד לא אשם בביזיון. השופטים שאיפשרו את הצלילות לידים של המגן להארדן וממשיכים לשרוק על פעולות מגוכחות כאלה לטובת התוקף אשמים. בקיצור הליגה אשמה.

  44. לא מסוגל להנות מסיום המשחק הזה, מצד אחד יש קבוצה שמשחקת כדורסל, מהצד השני שחקן אחד שאסור להתקרב אליו ויש לו צ'יט עם השלשות.
    והשחקן האחד מצליח לגבור על הקבוצה.
    זה לא כדורסל בעיניי, פורטלנד זה בושה לכדורסל, לא יכול להנות מהשלשות האלה.

  45. פורטלנד צריכים לפרק הכל וללכת על בניה מחדש
    אני מוכן לתת להם את קלע העונשין הדגול בן סימונס תמורת לילארד

  46. אשך אני אתך במקום של הכדורסל היותר קבוצתי של דנבר מול האישי של פורטלנד ואני לגמרי רוצה את דנבר ויוקיץ' בשלב הבא , אבל בחייאת הגדולה של לילארד כשהכסף על השולחן היא חד פעמית …

    1. זה מגעיל, שחקן אחד עם צ'יט מנצח קבוצה שלמה שמשחקת היטב.
      אבל מה שהופך את זה להכי מגעיל שאי אפשר להתקרב אליו, יש לו לא רק הצ'יט אלא חליפת סערה מהשופטים, מה שמאפשר את הצ'יט.
      היה בושה אם קבוצה עלובה כמו פורטלנד שלא משחקת כדורסל הייתה מנצחת היום.
      נותנים ללילארד כדור ושיילך לעשות צ'יט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט