סיקור משחקי יום ראשון / צוות הופס

שתי הסדרות המזרחיות ששוחקו היום עלו ל-1-3 עם בלואו-אאוטס של אטלנטה וברוקלין, במערב פניקס והקליפרס חזרו ל-2-2.

הצוות: דובי, שחר אלוני, שקד יעקבי, רועי ויינברג.

אטלנטה הוקס (5) 113 – ניו יורק ניקס (4) 96

מצב הסדרה: 1-3 לאטלנטה.

אחרי מופע השלשות מהמשחק השלישי, ההוקס פותחים את המשחק צוננים, ובתוך שש הדקות הראשונות של המשחק מחטיאים 5 פעמים לפני שיאנג חוטף, מתייצב, מכוון שלושה רבעים של שנה ומעלה את ההוקס ליתרון 9-11. דקה עוברת והוא מרוויח את השריקות במשחק הבא בגארדן עם דחיפה של בולוק על רנדל ומבט טהור של פליאה והשתוממות כשמיסטר זברה שורק לו פאול. ימ"ש.

ממשיכים כמו שהתחלנו, רנדל ורוז ממשיכים לספק את הנק' עם 7 לזה ו-10 להוא ושמונה דקות מהפתיחה שוויון 17, לפני שרוז מפנה מקום על הפרקט לברקס מסיבה לא ברורה. ההוקס מגיבים מיד ועולים ל-17-20. יאנג עם 9 נק', אבל 6-1 שלו משלוש משאיר את הניקס בתמונה. קאפלה עם 5 קרשים וקולינס עם 4 מובילים את הניצים ליתרון 6-17 מתחת לסלים. על סף סיום הרבע בארט והיל מקיימים דיאלוג משלוש, והניקס יורדים להפסקה בין הרבעים ביתרון נקודה, 25-26. ההוקס עוקץ ודבש עם 12-2 משלוש ויתרון 9-18 מתחת לסלים, רוז עדיין בחוץ, מיקו מדווח שאולי פצוע קשה אבל לא יודעים מה יש לו, ובארט עם 7 נק' ו-4 באס' וריב'.

אזעקת שווא, רוז חוזר לפתיחת הרבע, אבל החדשות הרעות הן שהכלי המסתורי מאחורי ספסל ההוקס הייתה מגרזת. גלו, הוארטר ובוגדנוביץ' מחברים שלוש משלוש לשלוש, והמארחים עולים ל-30-34, שתיים וחצי דקות בתוך הרבע. ארבע דקות בתוך הרבע, 32-35, וקוויקלי זורק משהו בלי תפילה מהאוקינוס. ואם אני לא טס ברגע זה לג'ורג'יה וחונק את הילד הזה… יאנג מתחמם, קולע שש ברצף, וההוקס בפלוס 5, 38-43, 5 דקות למחצית. דקות טובות של גיבסון בשני הצדדים, חטיפה, ובארט קוסט טו קוסט, 43-44, ניקס, 3:19 למחצית. ואז קולינס עם חמש משלו ובוגדנוביץ' חותם מהפך בשלשה, 44-51. לא בא לי טוב הנדנדה הזאת. כן, יאנג יו MF, להרביץ לרנדל בראש כשהוא זורק זה פאול. חוק חדש, מאתמול. תבדוק באינבוקס. ולמה ניליקינה עולה לפרקט כשהילדים ערים למה? מחצית סופסוף, 49-53, הוקס. יאנג עם 15, קולינס 11, ההוקס כבר עם 24-8 מחוץ לקשת, הניקס 14-4 עלובים. 16 של רוז ו-12 של רנדל משאירות את האורחים במשחק, לצד מהפך בריבאונד ל-8-13 ברבע.

יאנג פותח את המחצית חם עם חמש נק', הניקס מנסים לענות אבל הנה מגיע קולינס… חמש שלו וארבע וחצי דקות בתוך המחצית ההוקס רצים 5-15 ופותחים פער 14, 54-68. הניקס איינט גון יט. גיבסון בתצוגת הגנה אדירה, והאורחים רצים 0-7… 61-68… ההוקס עונים ב-0-8 לפלוס 15, 61-76, 4 דקות לסיום הרבע. רנדל נכנס לסל בתמימות, קולינס מתרסק לפרקט אחרי מרפק, שוב – תמים, של רנדל למרכז הפרצוף, וצ'אלנג' מוצלח מדביק לרנדל את הרביעית. אוקונגוו מהקו עושה יתרון שיא, 61-78. שיח שלשות בין הצדדים והניקס עוד מצמקים ל-12 לפני שבוגדנוביץ' חותם ריצה בשלשה ל-71-88. הצ'יפים כרגע נופלים בצד של ההוקס.

חוץ מפלייגרנט מטופש במיוחד של הוארטר לא הרבה משתנה ברבע האחרון. הג'ינג'י מכפר על השטות בחמש נקודות, וגלו שוכח מי הביא אותו לליגה וחותם 3-9 תוך דקתיים וחצי ל-74-97. הגיים אובר מתקרב. ההוקס ממשיכים לזרום בהתקפה, יאנג מניע את החברים באמנות, הקלעים קולעים, והניקס נשארים מאחור.

גלו ממרפק את בולוק ללא צורך, בולוק מנצל ירידה לפסק זמן כדי לתפוס שיחה עם האיטלקי על לשים מרפקים על השולחן וחוטף טכנית, רנדל מאגרף את גלו על הקשת וחוטף פלייגרנט והיי פייב מהחבר'ה… והיתרון נשאר אצל ההוקס. עד הסיום הניקס רק סמולרינג דה השפלה, ובסיום 96-113. המשחק הבא ב-MSG יכול להיות סוף הסיפור.

יאנג מסיים עם 27 ו-9 אס', קולינס מוסיף 22 וגלינארי עולה מהספסל עם 21, כולל 8-8 מהקו, כמו קולינס. ההוקס עם 28-26 מהקו ולמרות הקטסטרופה בפתיחה מגיעים ל-39-15 משלוש.

בצד הניקס רנדל עם 23 נק', 10 ריב' ו-7 אס' נותן סופסוף משחק ראוי, ולצדו בארט מתבטא עם 21, 6, 4. רוז עוצר ב-18. טופין אוסף מספיק נקודות כדי להגיע ל-13. קשה למצוא בסגל של הניקס משהו שיכול לפרוץ פתאום ולהיות אקסטרה פקטור לניצחון. כלומר כרגיל, בהגנה נשים מבטחנו.

לוס אנג'לס לייקרס (7) 92 – פיניקס סאנס (2) 100/שחר אלוני

מצב הסדרה: 2-2.

בלייקרס מתיוס פותח במקום פופ (פציעה בברך). פניקס עולה עם החמישייה הקבועה.
כריס פול זורק שלשה (קצרה), מתיוס קולע, והלייקרס ביתרון צנוע 8-12 עם פסק הזמן הראשון לאחר 5 דקות. לברון נראה לא הכי מפוקס, אבל יש לו כבר 7 נקודות. בוקר ולברון ממשיכים להיות לא ממוקדים, ושתי הקבוצות נוטות לאבד כדורים.

גם ניהול המשחק של קארוסו מאד מבולבל, כאשר בצד השני פניקס מאבדים מספר כדורים, כשפול נותן מנוחה לכתפו על הספסל. סיום הרבע הראשון: 23-24 ללייקרס. שתי הקבוצות עם כ-30% לשלוש ו-40% מהשדה, בוקר אסף איכשהוא 9 נקודות, וגאסול עם 5 מהספסל.

רבע שני: לברון ממשיך להראות קצת חלוד (עם 3 איבודים), אבל מפצה באסיסט מאחורי הגב לשלשה של מקלמור. כריס פול חוזר לשחק ומתקשה לקלוע, אבל נותן אסיסטים. הלייקרס עולים ליתרון דו ספרתי מול החמישיה השניה של פניקס. בוקר חוזר ומצמצם מול השמירה ההדוקה, שמנטרלת את אייטון. פניקס עולה ליתרון 43-40 לאחר איבודים רבים של הלייקרס. במחצית: 54-50 לפניקס, לברון עם 11 נק', דראמונד עם 7 ריב', והלייקרס עם 40% מהשדה. בפניקס בוקר עם 15, קראודר 10, ופול מאופק עם 6.

מחצית שניה: דייויס לא עולה לשחק עקב פציעה בסוף המחצית. פניקס עולים ל-60-50 בהעדרו של דייויס בהגנה. הלייקרס נראים לא בעניינים, והיתרון עולה ל-68-54. ברבע השלישי הלייקרס עוברים למוד "חושך" ולא מצליחים לקנות סל. 2 מ-13 מהשדה (בתשע דקות), והרבה איבודים. פניקס לא מספיק מרוכזים ולכן היתרון לא עולה למחוזות ה-20-25 הפרש. סיום הרבע: 81-65 לפניקס. הלייקרס נראים חלש מאד, עם קצת ריכוז של פניקס היה כבר 25 הפרש וצפונה בקלות.
קצת נתונים, למשחק שנראה חסר ערך ספורטיבי עם תום הרבע: הלייקרס עם 35% מהשדה, 13 איבודים בשלושה רבעים, דייויס ופופ פצועים, שרודר עם 2 מתוך 10 מהשדה. לברון עם 14 נקודות.
מהצד השני 5 שחקנים בספרות כפולות בפניקס, שנראית במשחק בינוני למדי (46% מהשדה), אבל מספיק טוב בשביל לנצח, אם לא יהיה נס ללייקרס ברבע הרביעי. הרבע הרביעי ממשיך כמו שהשלישי נראה, והרושם הוא של מלחמת מאסף של המחליפים של הלייקרס, הגובלת בגארבג' טיים. לרגע יש קצת שינוי (וחולשה של פניקס) והלייקרס במאמץ גדול מצמצמים ל-10 הפרש (עדיין באחוזים נמוכים), כ-4 דקות לסיום. הלייקרס עוד עושים קצת קולות של ניסיונות צמצום, אבל ביכולת שלהם היום, זה קלוש ביותר.
לפחות יתנחמו בכך שביום די קטסטרופלי ההפסד הוא בהפרש סביר, וההגנה נראתה טובה למדי (מזכיר את משחק 1).

פניקס מסיימים עם ניצחון במשחק שיהיה להם די קל לשחזר, אף אחד לא ממש התעלה, אחוזים בינוניים, אבל התוצאה לצדם. בסיום: 100-92 לשמשות שהיו בינוניים פלוס. הלייקרס רוב המשחק היו מאד חלשים, מלבד הרבע הראשון הסביר. כריס פול נראה כשיר למדי בפניקס. לברון סיים עם סטט' סבירות, אבל היה די לבד מלבד קצת סיוע של גאסול.

סיכום סטטיסטי: הרוב היו בינוניים ומטה, לברון, גאסול, פול, קראודר ואייטון היו ביום סביר. אייטון לקח 17 ריב' ודראמונד 10. ההגנות היו סה"כ טובות, אבל היה גם הרבה בלבול בשתי הקבוצות וחוסר דיוק.
העיקר הוא 2-2 בסדרה שנכנסת לישורת הסופית עם עניין.

בוסטון סלטיקס (7) 126 – ברוקלין נטס (2) 141

מצב הסדרה: 3-1 לברוקלין.

עם הגב לקיר אחרי ניצחון ביתי חשוב במשחק מס' 3 של סיבוב הפליאוף הראשון במזרח, ארחה הלילה בשנית בוסטון (ללא קמבה ובראון) את סוללת הכוכבים מברוקלין במטרה לנסות לנצח את משחק מס' 4 ולהשוות את הסדרה ל-2:2.

רבע ראשון צמוד מאוד נפתח בשתי שלשות מהירות של מרכוס סמארט וג'ייסון טייטום שדאגו שהמומנטום ממשחק מספר 3 ימשיך למשחק מספר 4 במטרה לאזן את הסדרה. השניים המשיכו להיות פעילים לאורך הרבע, אך מן העבר השני הטריו של הנטס החלו להתעורר אט אט ולצמצמם את הפער לנקודה אחת בלבד בסיום הרבע, 34-33 בוסטון.

אם לרבע השני היה אפשר לקרוא בשם, זה בטוח היה ג'יימס הארדן. אסיסט, שלשה בסטפ-באק, דאנק, אסיסט, לי-אפ, אסיסט ועוד אסיסט בפחות מ-6 דק' של משחק, כאשר הוא מוביל את החמישייה השנייה לריצת 23-14, הראתה כמה החבורה של סטיב נאש מסוכנת גם ללא כל הכוכבים על המגרש. שלשה של פורניה על הבאזר סגרה את המחצית הראשונה בתוצאה 73-60 כאשר דוראנט עומד על 19 נק', הארדן על 17 נק' וקיירי עומד על 23 נק' במחצית!

אם לרגע מישהו חשב שברוקלין תעלה למחצית השנייה עם האף למעלה בהרגשה שהמשחק כבר בידיים שלה, כנראה שכח כמה קווין דוראנט התגעגע לפלייאוף. דוראנט דחף את חבריו להמשיך ללחוץ על הגז ולהשאיר את המומנטום בצד של הנטס ודאג להגדיל את הפער ל-22 נק' במהלך הרבע. גם דקות טובות של טייטום לא הצליחו להחזיר את בוסטון למשחק אל מול ההתקפה האימתנית של ברוקלין ש-4:08 לסיום הרבע השלישי כבר חצתה את רף 100 הנק'!! תוצאת הרבע: 112-91 ברוקלין.

בוסטון עוד ניסתה לחזור למשחק בתחילת הרבע הרביעי כשניסתה לרוץ ולייצר נקודות מהירות, אבל שת"פ של קיירי והארדן הוליד 3 שלשות מהירות שהגדילו את הפער ל-26 נק', כשאפשר לראות את דוראנט מוחא כפיים מהספסל עם 36 נק' בשלושה רבעים. שאר הרבע היה גארבז'-טיים ברור אך קאוץ' נאש לא נתן לשחקנים שלו לרגע להפסיק לרוץ, לדחוף ולשחק כדי לדרוס את היריבה ולשבור את בוסטון מנטאלית לקראת משחק מספר 5.

תוצאת המשחק: 141-126 ברוקלין נטס.

ברוקלין נטס: קווין דוראנט 42 נק', 5 אס' ו-4 ריב' (14-20 מהשדה), קיירי אירווינג 39 נק', 11 ריב' ו-2 אס', ג'יימס הארדן 23 נק', 18 אס' ו-5 ריב', ברוס בראון 14 נק' ו-7 ריב', ג'ו האריס 14 נק', 4 ריב' ו-3 אס'.

בוסטון סלטיקס: ג'ייסון טייטום 40 נק', 7 ריב' ו-5 אס', מרכוס סמארט 16 נק', 9 אס' ו-6 ריב', אוון פורניה 16 נק', פייטון פריצ'ארד 12 נק', 3 אס' ו-3 ריב', ארון נסמית' 11 נק', ג'בארי פארקר 10 נק'.

דאלאס מאבריקס (5) 81 – לוס אנג'לס קליפרס (4) 106

מצב הסדרה: 2-2.

משחק במעמד צד אחד. קוואי לנארד קלע 5 מ-5 מהשדה ברבע הראשון בו קבוצתו הגיעה ליתרון דו ספרתי ושלטה עד הסיום, כשבמהלך הרבע האחרון הם עולים להפרש שיא של 28 נקודות. הם הצליחו לעצור את לוקה דונצ'יץ' שמתמודד עם פציעה (9 מ-24 מהשדה), את טים הארדוואי ג'וניור (1 מ-8 מהשדה) ואת כל דאלאס, שסיימה עם 34.8% מהשדה ו-15 אסיסטים בלבד במשחק שלם. אף קבוצה עדיין לא ניצחה בבית בסדרה, בה הקליפרס חזרו מפיגור 2-0.

אצל הקליפרס, לנארד הוביל עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים. ג'ורג' קלע 20 עם 9 ריב', רג'י ג'קסון 15, איביצה זובאץ 10.

בדאלאס, לוקה קלע 19 עם 6 ריב' ו-6 אס'. פורזינגיס קלע 18 (7 מ-12 מהשדה).

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
160 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עמיחי קטן
31/05/2021 8:08:48

תודה לכל המסקרים.
נראה שברוקלין ואטלנטה יעברו שלב בקלות, ונראה לי שגם הקליפרס, כשגם הסדרה של הלייקרס ופיניקס תלויה יותר מדי בפציעות. דנבר נגד פורטלנד זו אולי הסדרה היחידה בסיבוב הראשון שתספק דרמה סביב השאלה מי תנצח את הסדרה, אז נקווה שהמשך הפלייאוף יהיה דרמטי יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/05/2021 10:41:10

אם לוקה יהיה בריא לגמרי לא בטוח שהקליפרס יעברו ובכל מקרה לא יוכלו לעבור בקלות.

רועי ויינברג
31/05/2021 8:10:15

מאזן פלייאוף, נייט מקמילן:
אינדיאנה: 3-16
אטלנטה: 3-1

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אי אפשר להשוות את חבורת הנגרים שהיה לו באינדי לכשרון שיש לו בהוקס. וחוץ מזה זה כולה הניקס.
נראה מול פילי איך הם יראו

SLORC
31/05/2021 8:56:15

כל השלוש מול קליבלנד של לברון שהגיעו לגמר באותה עונה. חוצמזה שלושה סוויפים😳

ברבור שחור
ברבור שחור
31/05/2021 10:04:39

לא ברור לי מה לחובתו ומה לזכותו … מה בעצם רצית להגיד ? אשמח להסבר

SLORC
31/05/2021 11:33:24

מאזן פלייאוף למקמילן כמאמן אינדיאנה: 3 נצחונות, 16 הפסדים. כל שלושת הנצחונות הושגו בסדרה שבה הפייסרס הפסידו 3-4 לקליבלנד של לברון, פרט לכך שלושה סדרות שהפסיד בסוויפ.

מאזן פלייאוף למקמילן כמאמן אטלנטה: 3 נצחונות, הפסד אחד

ברבור שחור
ברבור שחור
31/05/2021 21:01:10
הגב ל  SLORC

הבנתי..תודה

גיא רוזן
31/05/2021 8:19:45

זה היה מכוער. ניצחנו בלילה בו קלענו רק 28% מהשלשות שלנו. אשרינו.
.
כריס פול. בשביל זה הוא כאן –
לקחת אחריות במשחקים הקשים.
.
כריס פול. חד משמעית, כל מי שכותב שפול לא סבל מפציעה שפגעה במשחקו, פשוט לא צפה במשחקים של הסאנס (והגיע עם נרטיב מוכן מהבית).
.
קרואדר. הוא לא סובל את לברון, האינטאקציה ביניהם ממש משעשעת…
קבר שלשה בסיום שסגרה את המשחק, והיה בכלל טוב מאוד בהתקפה.
תיסכל את לברון כאשר הוא מראה שהוא לא יאפשר לקלוע עליו סלים קלים.
בשביל זה הוא כאן.
.
אייטון. לדעתי, הוא הלב של ההגנה. בלעדיו הסאנס היו קורסים תחת יתרון הגודל של הלייקרס (טוב, גם לעובדה שדייויס יצא עזרה…)
אשמח לראות את הסאנס משחקים עליו יותר, בעיקר במשחקים כאלו בהם קשה לקלוע מבחוץ.
.
נותרה סדרה של 3 משחקים, ויתרון הביתיות שלנו. הכל יכול להיות.
.
קאוויי הלילה במחצית הראשונה שיחק כדורסל נפלא. אגרסיביות בהתקפה (לקח את הכדור לסל בהחלטיות ובמהירות, לפני שאפשר היה להציב עליו שמירה כפולה), ועוד יותר אגרסיביות בהגנה (גם בשמירה אישית, וגם בעזרה בהגנה – 2 גגות ברבע הראשון).
.
דאלאס. הם נראים בדרכם להפסד נדיר אחרי יתרון של 2 ניצחונות חוץ. מעניין יהיה לראות מה נותר ללוקה במחסנית.
.
תודה, חברים.
בוקר טוב!

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

קראודר זה ההחתמה הכי גדולה שלכם לא פול ולא נעליים. מיאמי עשו שטות ששיחררו אותו. קבוצות אחרות מטומטמות שלא החתימו אותו.
יגיע היום שלו גם לתת משחק 1 גדול בסידרה הזאת בהתקפה. הוא כרגע בשלבי סיום בניית הנגרייה.
בהגנה הוא מגן על ששנים לא מקבל שום קרדיט והערכה בתקשורת הכסילה. לחשוב רק שבברלי המטלית הזה קיבל חמישיית הגנה ולקראודר אין עדיין כזה ברזומה זה מביך.
ואני אוהב שהוא לא סובל את לברון הוא עושה עליו את העבירות בלי חשבון ככה צריך.

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 9:26:40

שמעון אתה באינטנסיביות פלייאוף מוד עם השטויות

פיני
31/05/2021 8:39:47
הגב ל  גיא רוזן

דווקא אתמול, אייטון נתקל בהגנה הרבה יותר טובה, גם של דייויס וגם של גאסול. גאסול הראה, למה הגנתית, הוא עדיין הסנטר הבכיר, כשהוא משלב גם ניהול משחק. אם הוא היה צעיר בשנתיים, הלייקרס היו גם מנצחים

גיא רוזן
31/05/2021 8:42:32
הגב ל  פיני

גאסול היה נהדר אתמול. קרן אור בודדת במשחק של הלייקרס.

פיני
31/05/2021 8:49:48
הגב ל  גיא רוזן

היה נהדר, אבל ראו עליו שהוא לא ילד

asaf
31/05/2021 10:54:15
הגב ל  גיא רוזן

לגמרי צודק גיא. היחיד שהאט את איטון . אומנם סוג של גוויה אבל מסתבר שלנסיון הפלייאוף שלו אין מחיר. כריס פול אשכרה הצליח לזרוק בניגוד למשחקים הקודמים ,רק עיוור יכול להתעלם מהשפעת הפציעה , כבונוס גם המיד ריינג' נכנסו לו מצוין. אם הפציעה של דיוויס משמעותית הלייקרס בצרה צרורה להמשך הסדרה. (בתור אוהד לייקרס אישית אני מודאג מאוד).
תודה כמובן למסקרים. לא ראיתי את המשחקים האחרים הלילה מלבד לייקרס-סאנס , השארתם אותי בעניינים.

אור
אור
31/05/2021 13:57:19
הגב ל  asaf

"ניסיון פלייאוף אי אפשר ללמד" 😉

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 9:54:06
הגב ל  גיא רוזן

גם הקליפרס היו ב"להיות או לחדול"? אימרה שלא מתאימה לשום משחק 2, ever (אלא אם כן זה בית-חוץ ב'כדורגל' שלכם)

גיא רוזן
31/05/2021 10:42:06

בדרכם לעשות (אולי) את מה שמעט מאוד קבוצות עשו (קצת יותר מ-90% מהקבוצות שהיו במצבם הצליחו לחזור ונצח את הסדרה).
.
האם זה "להיות או לחדול"?
שאלה טובה.
אני בהחלט יכול להבין כותב שמשתמש בנחרצות מזן זה למול סטטיסטיקה של יותר מ-90%.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 10:52:53
הגב ל  גיא רוזן

גיא,
אתה יודע, כנראה יותר טוב ממני (גם בהכשרתך האקדמית/אוטודידקטית וגם כאוהד הסאנס), שלא כל הסדרות נולדו שוות. אין דין הובלה של מקום ראשון על שמיני כדין הובלה של מקום חמישי על רביעי.
בכל אופן, גורלה של סדרה לא נחרץ אחרי המשחק השני בה. לחילופין, אפשר גם לכתוב שבשנים 2016-20 בארבע סדרות חזרו מ-3-1 (שאני זוכר), לכן סביר שבכל שנה יהיה מקרה כזה לפחות פעם אחת…

אבג
אבג
31/05/2021 11:07:40
הגב ל  גיא רוזן

90% כולל נצחון 2 הראשונים בבית. בחוץ 5 מפחות משלושים. אחוזים נמוכים אבל לא בלתי אפשריים, אם נתעלם מקבוצות הבית שבדרך כלל גם ככה בבירור יותר טובות.
גם בסדרות בין קבוצות שקולות, 2-0 זה יתרון משמעותי – לדוגמא פיניקס הפסידו למייקל את השניים הראשונים ואחר כך הסדרה הפכה שקולה מה שכמובן לא הספיק כיוון שצריך לנצח 4 מחמש.
במקרה של הקליפרס, יש להם פוטנציאל להיות טובים משמעותית מדאלאס, הכל תלוי בראש של השחקנים. ולכן זו לא תהיה הפתעה אם דוקא הם יחזרו

גיא רוזן
31/05/2021 10:48:05

קשור ולא קשור –
אני מקווה שדאלאס יעשו "יוסטון 95" ויהיו הקבוצה השנייה בלבד לעלות יתרון 2- 0 של 2 ניצחונות חוץ רק בשביל להפסיד את 2 משחקי הבית הבאים ועדיין לזכות הסדרה.
(כאמור, יוסטון 95, בסדרת גמר המערב מול הספרס)

הבן הממזר של דנילו גלינארי

1. אנתוני דיוויס-עם כל הכבוד לפול ולמאמץ של הסאנס בסוף בלי דיוויס זה לא באמת כוחות. אם דיוויס לא חוזר לסידרה הסאנס סוגרים את זה ב-6. הם קבוצה הרבה יותר טובה והשיקצה מתקשה מול ההגנה שלהם ולא חודר לצבע הרבה. אם דיוויס חוזר זה של הלייקרס.

2. כריס פול לפתע לא פצוע? משעשע משהו. מעניין במשחק הבא אם יהיה פצוע או לא.
אני מניח זה תלוי בכמה הוא יקלע מתחת ל10 פצוע, מעל 15 בריא, בין לבין פצוע חלקית 🙂

3. טיי לו-אפילו הוא עשה לקרלייל בהיס. פעם תפסתי מקרלייל מאמן על בשנתיים האחרונות ירד לי ממנו לחלוטין, הוא מקובע בטירוף.
טיי לו הבין אחרי 3 משחקים שלוקה ניגב את זובאץ בפיק אנד רול בבידודים ו0 תרומה בהתקפה שאין לו מה לשחק יותר מידי דק בסידרה והלך לסמול בול…הקליפרס הלכו פנימה בלי הכרה על ההתחלה בכל הכוח (קיבלו גם 3 שריקות אוויר מוחלטות, חטיפת הכדור של לוקה על קאווי, החסימה של פורזי על גורג והעבירה על גורג). השמירה על קאווי של המאבס מחפירה כבר שנה שנייה ברצף, כן קרלייל זה אתה.
לוקה חטף את קללת המגבון ודי ניגר סלים שהוא קולע בד"כ. חוץ מלוקה אין למאבס הרבה.
פיני סמית מוסר ד"ש לשרת (מופיע פה רק שפיני סמית קולע איזה 15 נק 🙂 )

אז הנה פיני סמית ב3 המשחקים האחרונים בסידרה

8 נק (3 מ9 מהשדה)
6 נק (3 מ10 מהשדה)
3 נק ( 1 מ6 מהשדה)

לפחות אנו רואים שיפור ניכר ממשחק למשחק. אז שרת יקר הוא נגר? חוטב עצים? שואב מים? אולי בכלל נקרא לו שרת? מה שבטוח ששחקן לקונטנדרית או לקבוצה רצינית הוא לא. שלא נדבר שהוא מקורצף עי קאווי וגורג בהגנה.

יאללה חוזרים לקרלייל, הוא הכין את הקבוצה ל-2 משחקי הבית רע מאד מנטלית, הם באו בתחושה שהסידרה שלהם וזה תחושה שמתאים לנו בהופס לא לקבוצה מקצוענית, כמו שYP אמר קאווי וגורג משחקים על המורשת שלהם, הוא היה חייב להכניס בהם תחושת דחיפות.
ברונסון הארדוואי לוקה חייבים לשחק 40 דק בסידרה הזאת, הם סקוררים, הקליפרס מתקשים להתמודד עם שלושתם יחד.
נראה שהמומנטום עבר צד לגמרי, נראה מה יש לקרלייל בשרוול חוץ מ50 של לוקה 🙂
מודה שטעיתי לגבי הקליפרס, לא האמנתי שיש להם יכולת מנטלית להתאושש מזה

גיא רוזן
31/05/2021 8:47:08

שמעון,
ההתעקשות שלך לצאת קלולס נהדרת!
.
כן,
פול לקח הפסקה של 2.5 משחקים מטווח השלוש בגלל… שהוא קיבל הוראה מהתאגיד? קיבל פיק ברכיים?
(עכשיו אני מזמין אותך לבדוק מתי לפני כן היו לו 2 משחקים רצפוים ללא ניסיון קליעה מטווח ה-3)
אה, כן. הלילה הוא שיחק טוב בגלל שללברון (התאגיד) נגמרה הסוללה הנייד, והוא לא הצליח להעביר הוראות…
.
תמשיך, תמשיך. זה כיף לקרוא הלצות שכאלו על הבוקר…
.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

הוא לא צריך לקבל הוראות מהתאגיד. הוא יודע מה ההוראות מהמלך על עיוור. הקטע שלמלך נפצע העוזר הבכיר ומגן הממלכה שלו.
הוא בכל זאת יקבל נזיפה מהמלך.

בכל אופן סאנס עם פול בחוץ ינגבו את הלייקרס עם דיוויס בחוץ, לא כוחות אפילו.

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 9:45:23

שמעון בחיי שלחלומות יש יותר היגיון פנימי ממה שאתה כותב. כולל חלומות שרודפים אחריך למרות שאתה האדם היחיד בעולם.

אור
אור
31/05/2021 13:58:20

מול תגובות כאלה הדרך הכי טובה זה להתעלם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/05/2021 8:56:28

אחלה סיקור, תודה רבה

Yp
Yp
31/05/2021 9:13:24

בוקר טוב לכולם
לדעתי קרלייל היה ונשאר מאמן טוב . הענין הוא שכשקוואי iו-PG נעולים , די קשה לנצח אותם . ברמות האלו , תחושת הדחיפות לא באה מהנחתה של מאמן , זה משהו שיוצא מתוך השחקנים עצמם . עם כל הכבוד לדונצ'יץ , הוא עדיין לא ניצח סדרת פלייאוף . קוואי זה אחד הוינרים הגדולים של דורנו , לא ציפיתי ממנו לפחות מזה . זה שהוא מצליח לסחוף איתו את PG זה מעולה , ומילה טובה לג'קסון . לגבי ההמשך , זה הזמן של דונצ'יץ' להראות שהוא וינר ברמה של קוואי.
משחק 5 חובת צפיה .

פיני
31/05/2021 9:14:40
הגב ל  Yp

זה שפול ג'ורג' נעול, זה לאו דווקא חיובי. תשאל את לילארד, מיטשל ומארי

Yp
Yp
31/05/2021 9:21:39
הגב ל  פיני

נעול זה מה שמכונה locked in . הכוונה לשחקן שמתעלה בהתאם למעמד . PG היה ההיפך מזה בכל הדוגמאות שהבאת .

פיני
31/05/2021 9:25:12
הגב ל  Yp

חחח…
נכון.. ועדיין, פול ג'ורג'… זה בדיוק.
פלייאוף p

Yp
Yp
31/05/2021 9:30:51
הגב ל  פיני

ובכל זאת , בשני המשחקים האחרונים הוא הופיע . כמובן שאיש לא יופתע אם יעלם במשחק 5 .
לדעתי , הפגיעה במורשת כתוצאה מניגוב על ידי וניל שמנמן ולא אתלטי בן 22 , היתה יותר מדי אפילו ל-PG.

אור
אור
31/05/2021 13:59:44
הגב ל  פיני

אז פלייאוף P זה אומר שכל משחק פלייאוף הוא צריך לקלוע 2/15? קורה שמתפלק לו איזה משחק טוב, או שניים, או שלושה

עגל
31/05/2021 13:07:26
הגב ל  Yp

+1
ל-YP

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

YP מאמן יכול להדליק את השחקנים שלו ולהכין אותם מנטלית לזה משהו כמו ראיתם איך קאווי וגורג לכלכו עלינו? לעגו לנו? אם מייקל היה ממציא לעצמו גם קרלייל יכול להמציא להם משהו ואפילו לשתול ראייה שקאווי אמר שהם ניצחו במזל. אפשר להטריף את החברה. המאבס לא באו מוכנים להתקפה בתוך הצבע בתחילת המשחק הם די היו בשוק

פיני
31/05/2021 9:13:37

כריס פול. כמה שהוא תותח. רק בשבילו, שווה שהסאנס יזכו באליפות. אתמול הוא ניפק תצוגה מרשימה, הוביל את הריצה של הסאנס בסוף הרבע השני, את הבריחה בתחילת הרבע השלישי ובנוסף סלים חשובים שעצרו את החזרה של הלייקרס, כשהוא קטלני מהמיד ריינג' בצבע נטול חומת הידיים האימתנית של הגבה, זה קל מתמיד.
דניס שרודר, אלכס קארוסו וגם קייל קוזמה (שלפחות ניפק כמה סלים), סיפקו תצוגה מחפירה, גם לברון היה אנמי להחריד ברבע השלישי, אבל הוא התעורר קצת בהמשך. אם דייויס לא משחק מחר בלילה, ווגל יעשה התאמות לסדרה פתוחה למדי.
הקליפרס התעוררו.

פיני
31/05/2021 9:20:01
הגב ל  פיני

ותודה לצוות על הסיקור

onetwo3
31/05/2021 9:15:12

קיירי אירווינג מגעיל אותי. מקווה שיפסידו הוא וחבורת שכירי החרב שלצידו. איכס

Yp
Yp
31/05/2021 9:25:36
הגב ל  onetwo3

אתה בודאי מודע לכך שהצבא הרומי שהיה במשך 500 שנה הצבא החזק בעולם היה מבוסס על שכירי חרב ? הססמאות לא יעזרו , אתם חייבים לנצח אותם על המגרש , לא בתפילות. אלא בכדורסל טוב וחכם

עגל
31/05/2021 13:10:57
הגב ל  Yp

אני לא בטוח שאתה מדייק. השיטה הרומית היתה לתת אזרחות למדינות שהם כבשו, ולהכניס אותן לאימפריה. ובמקביל, לאפשר לאזרחיהן כמו גם לרומים "הצברים" להתגייס לצבא ולקבל משכורת יפה, ואחרי שפרשו לקבל גם אדמות ואפשרות להתפרנס כחוואים.
זה לא בדיוק שכירי חרב במובן שהיום חושבים עליו. אם אני לא טועה אצל היוונים ואצל עמים אחרים, ואצל הורדוס אצלנו, היו שכירי חרב אמיתיים, אנשים זרים שבאו בשביל כסף והלכו כשנגמרה להם העבודה

אשך טמיר המקורי
31/05/2021 10:56:21
הגב ל  onetwo3

100+

Yp
Yp
31/05/2021 9:18:40

ותודה לדובי על סיקור מצוין .
אני אחרג ממנהגי לא להגיב על הנטס , ואומר למי שלא צופה בסדרה שהוא מפסיד דוקרב נפלא בין JT ל-KD .
JT משדרג את עצמו לרמת סופרסטאר , בוסטון יכולים להיות מאד אופטימיים לגבי העתיד , בהנחה שיקיפו אותו בצוות ראוי .

אור
אור
31/05/2021 14:00:59
הגב ל  Yp

תגיב חופשי, אל תקח את הויכוחים קשה מדי

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 9:26:50

תודה חברים

אבג
אבג
31/05/2021 9:28:53

לא יודע אם הקליפרס ינצחו, אבל אילו בדיוק הדוגמאות שהסטטיסטיקה משקרת. הקליפרס קבוצה טובה ויכולים לנצח את דאלאס עוד פעמיים.
גם הסטטיסטיקה עצמה לא כל כך גרועה (חזרה מ 2-0 בחוץ 5 ממשהו כמו 30). ללוקה היה משחק רע ומצד שני הקליפרס ירו בכל הבוכנות.
פיניקס שיחקו בינוני מאוד וזה היה משחק שלברון היה צריך לשים 40 ולקחת את המשחק. משום מה הוא היה די פסיבי ושאר השחקנים לא פגעו. מעניין אם עדיין יש את יכולת ההשתלטות על משחקים ללברון. אומנם סיבוב ראשון ואומנם פיניקס לא מס 2 קלאסית אבל עדיין קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהוא רגיל לפגוש בסיבוב הראשון, ואם יעברו גם בסיבוב השני מחכה לו קבוצה טובה – אם הוא רוצה אליפות הוא צריך לשים גז כבר עכשיו

פיני
31/05/2021 9:33:37
הגב ל  אבג

מנחם טוען שהוא לא רוצה.
דה שוט סיפר לי, שלברון פצע בעצמו את דייויס, בגלל ההצטיינות שלו במשחקים הקודמים וכעונש על זה שהוא מנע ממנו את תואר mvp העונה.
שמועות במקומות שונים בעולם טוענות, כי כריס פול, ביקש מחבירו לבננה, לשלוח את דייויס לכמה ימים של מנוחה, בכדי לחזור לעצמו ולנפח לעצמו את המורשת.
אל תתפלאו אם המלך יגמור את הפלייאוף במדי השמשות

עגל
31/05/2021 13:12:12
הגב ל  פיני

🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה חברים, אחלה סיקור.
.
הניקס פשוט קצרים בהתקפה, אין שם מי שיקלע מספיק נקודות כדי להגיע למספר הנקודות שאטלנטה קולעת. יגיעו משודרגים לעונה הבאה.
.
59 אחוז מהשלוש היו לברוקלין הלילה, ומיד עולה לי "טוב אבל לא כל לילה הם יקלעו ככה", ואז אני מבין שבמקרה שלהם זה דווקא בהחלט אפשרי.
.
17 אחוז מהשלוש היו לדאלאס הלילה, ומיד עולה לי "טוב אבל לא כל לילה הם יקלעו ככה", ואז אני מבין שכאשר דונציץ פצוע זה דווקא בהחלט אפשרי. אין קבוצה שתלויה כל כך בשחקן אחד בליגה.
.
מתימטיקת הפציעות התהפכה, כשדייויס מחליף את פול בתפקיד הפצוע הקריטי, אם דייויס אכן לא חוזר לסדרה זה של פיניקס להפסיד, אבל בכל מקרה יצטרכו להתמודד, להערכתי, עם תצוגות היסטוריות של לברון במשחקים הקרובים – "אסור לפספס" בסולם מאנו.

captain beefheart
captain beefheart
31/05/2021 9:42:08

כמי שסולד מגלקטיקוס אני יודע להעריך כשהוא מפציץ בכל התותחים: 104 נקודות, 25 אסיסטים ו-20 ריבאונדים עשו שלושת ההוביצרים של הנטס ב-48 דקות. מצד אחד זה נגד קבוצת מקום 7 מוחלשת, מצד שני זה בפלייאוף, ובחוץ, ובעיר ששמה בוסטון. ובכל זאת – גם אם איציק זרקא היה מאמן אותם זו היתה התוצאה.

Dor
Dor
31/05/2021 10:20:49

אם איציק זרקא היה מאמן אותם הארדן ו KD היו נכנסים עם שלטי רק ביבי

פיני
31/05/2021 10:24:32
הגב ל  Dor

קיירי ודוראנט שלטי "רק ביבי", הארדן שלטים של שרה…

Dor
Dor
31/05/2021 10:47:40
הגב ל  פיני

הארדן לא היה עובר סלקציה אצל שרה עם הזקן הלא הגייני שלו

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 9:49:24

התחיל פסטיבל לוקה פצוע. כן כי הוא תמיד יקלע באחוזים הפסיכיים האלה וככה גם החברים לקבוצה.

פיני
31/05/2021 9:54:53

שכחתי שיש לך קראש עליו…
אז אתה טוען, שלוקה הוא כמו לברון ויאנג הוא כמו דוראנט?

פיני
31/05/2021 9:56:50
הגב ל  פיני

ביחס להתכתבות אמש

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 10:00:15
הגב ל  פיני

לא בטוח שהבנתי את ההשוואה של יאנג לדורנט. ובלי קשר לשנאה שלי אליו, זה מעצבן אותי שכשדלאס מצליחה זה כי הוא מדהים וכשהם נכשלים זה כי.. כי..

פיני
31/05/2021 10:10:24

חחח…
"כלי התקפי טוב יותר", לא שיאנג הוא דוראנט. באת לומר שגם אם לוקה במכלול שחקן טוב יותר, יאנג התקפית טוב יותר. (יאנג מוסר מחונן, בלי שום השוואה לדוראנט, לדוראנט יש את מעלותיו הוא… יכול להניח 40 נקודות בשינה)

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 10:23:39
הגב ל  פיני

אני לא חושב שלוקה כמכלול טוב יותר התקפית. ממש לא. אבל הגנתית הוא בהחלט שמיש יותר והריבאונד שהוא מספק לדאלס הוא משמעותי, בנוסף הוא יכול לשים גוף על שחקני כנפיים שיאנג במקרה הטוב ישלח אותם לקו

פיני
31/05/2021 10:25:38

במכלול כשחקן

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 11:35:21

לא יודע איך עונים על זה.. כרגע אני חושב שלוקה לוקח בפוטו פיניש. אבל בוא רגע נעורר דיון שאותו אני פותח למטה כדי להקל על השרשור

פיני
31/05/2021 10:29:25
הגב ל  פיני

הוא אשר אמרתי. לברון ודוראנט.
או שאתה סבור, שכמכלול, לברון טוב יותר התקפית?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 10:02:44

חגי, מה יהיה? אני מבין שאתה לעד תהיה מבואס מהעובדה שגם אם טריי יהיה mvp, הפסדתם בטרייד ההוא. אבל למה כל ההייטריות?
.
[אגב, ראיתי יותר אטלנטה השנה, ואכן טריי נהדר (בהקשר לדיוננו אי-אז). שחקן מיוחד שמפחיד לחשוב לאן יתפתח. לוקה – הוא לא, וזה בסדר – כי אף אחד לא].

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 10:05:43

איך הפסדנו? אני אוהד של טריי יאנג ובעקבותיו של אטלנטה לא ההיפך. כמו שאני אוהד את גולדן סטייט ודנבר מהילדות שלי שהתחילה לפני כמה שנים.
אז תן לי להבין. בעצם לוקה בכל משחק שהוא לא שם 38 נקודות ו45% אחוז מהשלוש לפחות הוא פצוע. הקטע שאם זה ככה אז הוא בערך שחקן של 45% מהעונשין אולי באמת שווה לעשות לו האק.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 10:22:31

חגי,
אני לא מצטרף למשחקים של הר"תניקים, לכן אין סיבה שתכניס לי מילים למקלדת. כתבתי אחוזים? כתבתי פציעה? רק כתבתי שהשימוש שלך, באלו, במקרה הספציפי, נובע מהייטריות/קנאה. בכל מקרה, אתה יודע שאין מה להשוות על בסיס משחק אחד (במקרה של לוקה ויאנג – אין גם מה להשוות בכלל..)

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 10:23:56

*כמובן לא קנאה שלך ספציפית במי מהם.. אולי תסביך נחיתות (של טריי לעומת לוקה) היה מתאים יותר

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 10:26:00

אז בחיית אם אתה לא חלק מהם תניח את הניתוחים של הפסיכולוגיה בגרוש בצד.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 10:39:33

הנחתי.
אבקש ממך להסביר לי מדוע לדעתך יאנג "במכלול, טוב התקפית" מלוקה (אם כתבת על זה כבר בעבר, אשמח אם תשלח אותי לשם)? האם אתה סבור כך ברצינות, או בקנטרנות?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחחחחחחחחחחח לוקה פצוע חחחחחחחחחחח זה גדול זה אוי כמה צחקתי.
שיטה חדשה של הכוכבים מדליפים שהם פצועים ואז מכסתחים את עצמם ממשחק גרוע חחח. שיטה מצויינת זה.
אהבתי את הפלסטר שהוא שם שסמיילי התלהב ממנו חחחח לחצי ליגה יש את זה כולל ברגליים 🙂

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 11:43:08

תגובה 17. מקווה שזה עונה.

דה שוט
31/05/2021 10:03:54

תודה למסקרים.
הפלייאוף במערב מתחמם, מתלהט! שלוש סדרות 2:2 ועוד אחת 2:1
במזרח הכל רדום. סוויפים לרוב.
– כריס פול שחקן ענק, תמיד היה, אתמול הניצחון זה שלו. מיד ריינג' קטלני ואופי רצחני. השאר יישרו קו. ג'יי קראודר החתמה מעולה. זקנים קשוחים הם יקרי ערך, בעיקר בפלייאוף.
– אפרופו זקנים קשוחים, מארק גאסול. עשה זאת בטורונטו ועכשיו בלייקרס. לימד את אייטון שיעור אתמול.
– אייטון הראה אתמול כמה הוא מוגבל. לא הצליח לכדרר, אסף 10 נקודות בחצי השני מהייקב ומן הגורן, בעיקר בסטרץ' קצר אחרי שדיוויס נפצע. וכמובן מלבד סל אחד – כל השאר הטבעה או קרש סל ממסירה או ריבאונד.
– לברון היה טוב מאוד אתמול במונחים שלו. נכנס לסל, ניסה לקחת על עצמו, אבל הוא כבר לא ילד ורואים את הכבדות והמחסור באנרגיה. אם פיניקס יאמינו, הם יתקפו אותו (קראודר) ויתישו אותו. בלי קשר, הסיבוב במתפרצת עם הדאנק זה משהו. ועוד בגילו!
– לא ראיתי את הקריפרים אבל המגמה שם התהפכה כבר במשחק הקודם. אצלי בבראקט הקריפרים בגמר נגד הטנס. הבראקט שלי חזר לחיים!
.
הביג 3 של הנטס מחממים מנועים. רק שלא יפצעו. תהיה סדרה אש מול מילווקי.
.
לפני כמה ימים מגיב בשם VEGAS הסתלבט עלי ועל שמעון ואפילו השאיל מגילרי את האלגוריתם בשביל זה. שניהם (הוא וגילרי) נפנפו בתגובות שלנו כשאמרנו שלפני שמזלזלים בראסל ווסטברוק בהשוואה ללוקה דונצ'יץ' – כדאי לחכות קודם שלוקה יעבור סיבוב בפלייאוף. בשנה השלישית שלו בליגה, ווסטברוק שיחק בגמר האיזורי. ברביעית כבר היה בגמר הכללי.
מעניין איפה המגיב VEGAS עכשיו…

ברוך רובין
31/05/2021 10:06:47
הגב ל  דה שוט

דה שוט די להיות בדיחה, ווסטברוק שיחק עם דוראנט שהיה סופרסטאר וMVP קליבר, איפה הסגל שיש לדונציץ איפה זה של ראס? תן ליד דונציץ את דוראנט בשיאו והיום הוא כבר אם שני טבעות ומנגב לקוואי וגורג את הישבן.
.

דה שוט
31/05/2021 10:12:21

ראס בשנים האלה טחן כל רכז שבא מולו. היה מכניס אנשים לסל. הדיח אלופות, ניצח קבוצות היסטוריות. לוקה לוקה לוקה – בוא נראה אם יעבור סיבוב. איפה VEGAS?

ברוך רובין
31/05/2021 10:18:30
הגב ל  דה שוט

דה שוט קרוסו בעונה האחרונה יש לו טבעת, לפי ההגיון שלך קארוסו גדול מראס.
.
איזה שטויות אתה מבלבל ראס בתקופה הזאת היה שחקן טוב לא מתקרב למה שדונציץ מציג עכשיו (וזוהי תקופה שהגארדים היו חלשים), לפני שקרי הארדן לילארד וכל השאר התחילו להתפוצץ.
.
דונציץ שחקן הרבה יותר טוב מראס עבר הווה או עתיד, הייתה שם אותו במקום ראס ולנחש היו טבעות באוקלוהמה, הוא הרבה יותר אפקטיבי מכל טווח סקורר יותר טוב מנהל משחק טוב משמעותית… תראה מה הוא עושה מול הקליפרס, ראס לא הצליח לנצח את יוטה של הילד מיטצל וגובר ונוגב פעם אחר פעם בפלייאוף למרות אולסטאר לצידו לא מקום להשוואה.

דה שוט
31/05/2021 11:08:59

ראס בעונות 11,12 עד לפציעה בברך היה לוקח את לוקה ומכניס אותו לתוך הסל, עם הראש כלפי מטה

גיא רוזן
31/05/2021 11:13:08
הגב ל  דה שוט

משעשע, הזיכרון הקצר.
כבר שכחת איך ראסל נראה מול ג'ייסון קיד המתבגר בפלייאוף 11?
.
(לא נורא. דאלאס הצליחו אז לגרום לכולם להיראות כמו ילדים קטנים…)

דה שוט
31/05/2021 11:30:42
הגב ל  דה שוט

שאלת – וענית – דאלאס אז ניצחו גם את נוט וואן נוט טו… לפחות זה קרה בגמר המערב. שלוקה יגיע לשם, נדבר. ראס הגיע לשם בעונתו השלישית

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברוך שלוקה יהיה MVP יעשה גמר ליגה וגמר מערב אז הוא יהיה יותר גדול מראס. עד כה כרגע הוא נותן תצוגות יפות אבל עף בסיב הראשון, כמו ראס 🙂
מבחינת קריירה עד כה לוקה בכלל לא בר השוואה

ברוך רובין
31/05/2021 11:30:45

מה זה בחינת קריירה? לוקה יש לו 3 שנים, לראס מעל עשור ברור שהקריירה של ראס מרשימה יותר. השאלה מי שחקן טוב יותר ואין פה בכלל שאלה לוקה בגיל 22 5 רמות מעל ראסל בשיאו.
.
דרך אגב השטויות של גמר מערב וגמר זה שדוראנט סחב אותו בלעדיו הוא עף סיבוב ראשון ליוטה.

ברוך רובין
31/05/2021 11:38:09

בסוף יש הבדל בין באטמן לרובין, ושחקן שהוא אופציה שניים שלוש או 4 לא יכול להשתוות לסופרסטאר של קבוצה גם אם יש לו יותר אליפויות או יותר הופעות בגמר (הנגר גרין לא יותר גדול מדוראנט למרות שיש לו יותר אליפויות ויותר הופעות בגמר) בסוף לוקה שחקן טוב משמעותית מכל גרסא של ראסל. והוא רק בן 22.
.
אין אפ אחד בעולם אפילו לא אמא של ראסל שהייתה בוחרת את ווסטרוק לפני לוקה מבחינת כדורסל

הבן הממזר של דנילו גלינארי

דוראנט סחב אותו….למה דוראנט לאיפה הגיע בלי ראס קרי קליי הארדן קיירי? חחחחחח
בלי הארדן השנה פלייאוף במזרח לא היה עושה. נח כל העונה

גיא רוזן
31/05/2021 13:47:15

לראשונה היום אתה צודק!
זה לא רק דוראנט שסחב אותו, זה גם הארדן…
.
ככה, בשביל שתהיה בעניינים –
גמור מערב 2012.:
דוראנט – 29.5 נק' ב-57.8% אפקטיבי.
הארדן – 18.5 נק' ב-58.9% אפקטיבי.
ווסטברוק – 18.2 נק' ב-41.4% אפקטיבי…
.
ברור לך שכל זריקה שווסטברוק לקח הייתה על חשבון טובה שדוראנט והארדן לא לקחו, כן?

גיא רוזן
31/05/2021 10:54:08
הגב ל  דה שוט

חשבתי על זה ארוכות.
.
דה שוט? בעייתי משהו, לאור אחוזי הפגיעה הנמוכים.
.
דה מיס? ילדותי מדי. לא מכבד…
.
יש לי!
.
דה מגוג!

דה שוט
31/05/2021 11:07:41
הגב ל  גיא רוזן

חחח ברכות על הניצחון חבריקו – לפחות על כריס פול אנחנו מסכימים.
אתה לא יכול לקרוא לי בשם שאני המצאתי לך, זה לא עובד ככה, תבוא עם משהו משלך.
שאתה תקרא לי דמגוג זה כמו שרובינסון יקרא לי "גנרל" או פייטון יקרא לי "הכפפה" או דיוויס יקרא לי "הגבה" אני יכול הלמשיך ככה עד מחר…
.
אההה… זה כמו שדוראנט יקרא לי "קאפקייק" 😂😂😂😂
.
אבל תהנה, נתתם משחק גדול אתמול וחזרתם לחיים. עכשיו הגיע הזמן שאתה וגילרי ושאר החבורה תפסיקו לפחד מהצל של עצמכם ותאמצו את מה שכריס פול כתב על הנעל ("למה לא אנחנו?" בפרפראזה על אורלנדו המופלאה ההיא…)

גיא רוזן
31/05/2021 11:09:54
הגב ל  דה שוט

די,
אפילו אתה יכול להעריך את היופי הפואטי של דה-מגוג…

דה שוט
31/05/2021 11:25:42
הגב ל  דה שוט

נההה,
כבר היו לך יותר מוצלחים. זה לא זורם, יש הברה מיותרת

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
31/05/2021 12:21:28
הגב ל  דה שוט

מסכים איתך, לוקה גדול אבל לא עושה את הסובבים, הולך בעיקר לבד ועד שמשחרר כדור. פרוזינגיס אחלה שחקן אבל נראה מבואס. ראס בשנים האראשונות היה מדהים ודי צעירים הגיעו לגמר ועוד פעם משכו את גולדן בשיניים. היום הוא רק מחפש סתיסטיקה

דה שוט
31/05/2021 13:00:43

כל מילה. ניתוח מדוייק.
ורק אוסיף – אני לא בטוח שיאנג פחות טוב מלוקה. הוא אולי פחות מדהים, אבל נראה לי שהוא עושה את החברים שלו יותר טובים (למשל קאפלה). פורזינגיס באמת נראה מבואס, הוא לא היה אמור להיות כל כך גרוע. לוקה נראה אדם לא נחמד (כל המשחק על השופטים).

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

פורזי פח זבל בלי קשר ללוקה ויודע שהמאבס מחפשים כבר להיפטר ממנו. אני לא רואה מי יקח אותו.
אם הייתי לוקה גם אני הייתי עצבני לשחק עם פורזי וכנראה הייתי זורק עליו כדור לראש כמו שמייקל עשה 🙂

אשך טמיר המקורי
31/05/2021 17:54:58
הגב ל  דה שוט

לוקה נראה אדם לא נחמד ?!?!?!
וייקרא שמך the fumble

גיא רוזן
31/05/2021 18:00:55
הגב ל  דה שוט

הבחור מעדיף חריזה יפה.
לא אהב את –
דה מיס (דומה לשלך),
או את דה מגוג.
.
אולי למספר מינכהאוזני מוכשר שכזה צריך לבחור את השם:
The plot?

חוק וסדר
חוק וסדר
31/05/2021 16:54:35
הגב ל  דה שוט

עם כל הכבוד לראס הוא לא עבר סיבוב ראשון פלייאוף מאז שדורנט עזב אותו. כמעט כל שחקן שעזב את אוקלהומה בתקופה שראס שיחק הפך להיות יותר טוב ( לדוגמא אולדיפו אחרי שעבר מOKC לאנדי).
כנראה גם שההגעה לגמר האיזורי וגמר הליגה לא יושב על כתפיו. דוראנט התחרה על אליפויות בקבוצה היסטורית והארדן העפיל כל שנה לפלייאוף ולקח את גולדן הגדולה ל7 משחקים (הקבוצה החידה שעשתה זאת בעידן דוראנט – שהם בריאים ומשחקים).
בעוד ראס השליח לבנים לסל ועף בסיבוב הראשון.
אתה שם את ראס במקום לקוה בדאלס והם קבוצת תחתית מתחרים עם דטרויט מי קבוצה פח יותר.
ודבר אחרון על לוקה את צריך לשמור על ראס אתה פשוט יודע שהוא דביל ויעשה החלטות רעות

ברוך רובין
31/05/2021 11:28:53

דרך אגב א אחד לא כתב פה על המטמורפוזה המדהימה של הארדן שיסקור מדהים ומנהל משחק הןא מוותר על הכדור בשביל לפמפם את החברים שלו הצהריים (שעון הוואי) היה לו 18 אסיסטים, והיה הרגשה שהתקפה של ברוקלין יכולה להגיע גם ל200 נקודות אילו רק רצתה.
.
הארדן היום הוא הרכז מספר 1 בעולם

דה שוט
31/05/2021 11:31:35

+ 11
הוא תמיד היה. ביוסטון הוא עשה מה שהתבקש (סקור)

עגל
31/05/2021 13:20:01

+100000
אתה רואה ברוך, כשאתה לא מחפש להדהים, כשאתה שקול ורציני, אתה במיטבך
אני סתם מטריל אותך
🙂

etayle
etayle
31/05/2021 17:10:17

אתה זורה מלח על הפצעים, על מה היה קורה אם היו מטרידים את ראס ומהמרים על הארדן ודראנט.
רמז: לפי דעתי היתה יריבות היסטורית בינם לבין גולדן של קרי קליי וגרין.

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 11:42:48

אז בקשר לדיון האינסופי של לוקה יאנג.
אני חושב שהיתרונות של לוקה הם: היכולת המדהימה שלו לשלוט בגוף שלו ולפיכך לנער שומרים. היכולת המדהימה שלו לדייק באחוז מעולה באיזור הריסטריקטד. יכולת מעולה לשחק בפוסט-אפ. יכולת טובה בריבאונד. יכולת סבירה להגן על שחקני כנף (פחות טובה על גארדים זריזים דווקא)
היתרונות של יאנג: צעד ראשון סופר מהיר. יכולת להוציא זריקת פלואטר מכל מצב. אחוזי העונשין. טווח השלשות ומתיחת המגרש. יכולת לשחק בהרכבים מגוונים יותר מלוקה שצריך סביבו קלעים וצבע פתוח. שמירה שאיכשהו סבירה על גארדים.
כרגע לדעתי זה לוקה שלוקח בפוטופיניש.
פיני לא יודע למה דעתי חשובה למשהו, ואני לא חסיד של דירוגים, אבל לשאלתך: לדעתי לברון על אף הדושיות האינסופית שלו הוא השחקן הכי מוכשר שדרך אי פעם (מי ישמע כמה שנים זה אי פעם אבל סבבה) על המגרש. יותר ממייקל יותר ממג'יק וכו' וכו'. אין עוד שחקן עם כל כך הרבה יכולות ב2 צידי המגרש – בטח שבשיא שלו. אז בוודאי שהוא לוקח את דורנט מבחינתי. כסקורר נטו אני לוקח את דורנט לפני כל שחקן אחר אי פעם (מי ישמע כמה שנים…) כן כולל על מייקל. ובטח שעל קובי.

ברוך רובין
31/05/2021 11:47:07

השחקן הטוב ביותר שדרך על הפארקט היה שאקיל, מייקל קובי דוראנט … כולם היו הופכים לאופציה שנייה ששאקיל בשיאו שם, דרך אגב הוא גם השחקן המוכשר ביותר שדרך על הפארקט (וכן אתלטיות נכללת בכישרון), לא היה עוד שחקן בהיסטוריה שהפער בינו לבין האחרים היה כל כך גדול, זה היה שאקיל ועוד 500 אחריי בשיאו והפיק שלו היה מאוד מאוד קצר זה היה פשוט לא הוגן.

אבג
אבג
31/05/2021 11:56:34

לשאקיל היתה את הבעיה שאי אפשר למסור לו כדור ברבע האחרון בגלל אחוזי העונשין.
תנסה להיזכר בסל מנצח אחד שלו בכל הקריירה ותתקשה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אבג

מסרו לו מספיק ברבעים האחרונים והוא ניגב מספיק. סל נצחון זה כמה שניות כדורסל משחקים 48 דק. הוא לא צריך סלי נצחון

אבג
אבג
31/05/2021 12:28:54

שחקן מעולה אין ספק, אבל החיסרון ברבע הרביעי בעיני מונע ממנו להיות ברמה של מייקל או לברון.
בהשוואה לסנטרים מהעבר הוא אולי המוכשר ביותר, אבל החיסרון הזה גם גורם להשוואה להיות מוטה לטובת סנטרים אחרים

פיני
31/05/2021 12:07:43
הגב ל  אבג

מול פורטלנד?

אבג
אבג
31/05/2021 12:39:28
הגב ל  פיני

תשווה עם שחקנים אחרים בעשירייה הראשונה בהיסטוריה. תשווה עם סקוררים באותה רמה

פיני
31/05/2021 12:59:08
הגב ל  אבג

ביקשת להיזכר, נזכרתי.
אל תכעס עליי. בבקשה

אבג
אבג
31/05/2021 13:10:46
הגב ל  אבג

חס וחלילה כועס.

Warrior
Warrior
31/05/2021 16:18:56

אחת הסיבות שהפיק היה ככ קצר זה שלא שמר על עצמו..

פיני
31/05/2021 12:07:00

דעתך חשובה מאוד. בטח לא פחות מכל אחד אחר.
אני מסכים איתך על ההבדלים בין לוקה לטריי, אני חושב שעדיין, אם יאנג מזכיר את סטף, לוקה קרוב יותר ללברון. בעניין השליטה שלו במשחק וניצול היתרונות שלו ושל שחקניו בצורה מיטבית. גם לברון התבסס לאורך הקריירה על רבוצה דומה עם קלעי חוץ שמרווחים. יוצא דופן, הקריירה בלייקרס, שמתבססת הרבה על הגנה חזקה, וראיית המשחק של לברון כמנהל משחק וכמובן הכישרון העצום של דייויס. במיאמי (לטעמי הקבוצה הכי חזקה שלו), זה היה שילוב של אתלטיות והגנה אדירה על קווי המסירה, עם מתפרצות נפלאות, יחד עם קלעי חוץ.
אני גם מסכים שלברון כשחקן, הוא כישרון הכדורסל השלם ביותר שהפרקט ראה, לגבי הכי מוכשר, למייקל יש טיעון חזק יותר לדעתי.
שאקיל אוניל, עם כל הכבוד לדומיננטיות החד פעמית שהוא הפגין בשיאו, זה עדיין לא הופך אותו לשחקן הכי מוכשר. בדיוק כמו שווילט לא נחשב ככזה.
אני גם לא מת על דירוגים, ולכן אני זורק בדרך כלל בלי קשר.
אז כישרון יש הרבה ענקי כישרון: מייקל, קארים, לברון, בירד, מג'יק, האקים, שאק, טימי, ווילט, קובי והרשימה ארוכה.
המדדים לגדולה, כבר קצת יותר מורכבים

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
31/05/2021 12:07:50

תודה על התשובה המלאה והמעולה.
.
עבורי, יש בלוקה משהו שאין באף שחקן אחר כרגע בליגה – הניצוץ האלוהי (ואני אתאיסט). כמו עם מסי, כמו עם בארי סאנדרס, יש לי תחושה של greatness מטאפיזי כמעט כשאני צופה בלוקה. זה מעבר למספרים, אליפויות ויתרונות/חסרונות כשחקן. ברור שזו תחושה סובייקטיבית וברור שאי אפשר לבסס על זה טיעון לוגי; מאידך, זו-זו ההרגשה שבגללה ובשבילה אני רואה ספורט.
.
שוב תודה!

פיני
31/05/2021 12:10:48

לגבי סקורר, האמת, קשה לי לראות מישהו יותר ממייקל, גם דוראנט. למרות שאני די כופר בעניין, לברון לא סקורר? 17 עונות של 25 נקודות ומעלה, זה לא סקורר? מי עוד עשה דבר כזה?

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 12:43:11
הגב ל  פיני

עזוב אתה נואש לסל עכשיו. למי תלך? אני נותן את הכדור לKD לא משנה באיזה פוזיציה: פוסט-אפ בידוד פולאפ לא משנה מאיזה טווח לא משנה על איזה תרגיל.

פיני
31/05/2021 13:00:15

מייקל.
כמה סלי ניצחון יש לדוראנט?
אגב, בשיאו, יכול להיות שהייתי הולך על מלו

גיא רוזן
31/05/2021 13:04:17

זו שאלה כל כך קשה.
.
ברמת הנתונים, קשה (מאוד) להתווכח עם אלו של ג'ורדן.
ועדיין, ודוראנט מציג מנעד יכולות באמת יוצא דופן.
.
היות ומדובר בשאלה היפוטתית תלויית הטיית אוהד ברורה,
התשובה שלי לשאלה "נואש לסל עכשיו. למי תלך?" היא –
.
1. נוביצקי מודל 11'.
2. לברון מודל 18'.
.
התשובה שלי מי שמתבוננים על המספרים של השחקנים הפעילים תפתיע לא מעט אוהדים:
.
https://www.nbcsports.com/national/lebron-james-jimmy-butler-among-10-most-clutch-players-nba

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

חביבי דוראנט זה לא חכמה. הוא 4 שנים אחרונות נח על המגרש ומשחק כשוטר בלי מאמץ, בקושי נשמר, אי אפשר להציק לו כי יש סביבו סוללת כוכבים, זה לא חכמה. דוראנט לא קרוב לכוכבים הגדולים האלה שקרעו את עצמם ערב ערב שיחקו מול הגנות עילית חטפו דאבלים וטריפלים ואת השומרים הכי טובים הקבוצה כולה הייתה עליהם (למעט לברון במיאמי שהיה כמו דוראנט פשוט בלי קליעה).
דוראנט היה ככה רק בOKC. אחרי זה הוא עשה בית זונות.

חוק וסדר
חוק וסדר
31/05/2021 16:58:05

שמע לרוב אני אני לא מסכים איתך בכלל אבל פה אתה צודק. דוראנט אחד מהשחקים הכי טוביפ בתקופה אבל מאז שעזב את OKC הוא חי על זרי דפנה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני נותן למייקל

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 12:15:18

חן חן לכל משתתפי הדיון. אני נהניתי.

עגל
31/05/2021 13:22:46

+100 לניסני
ללוקה ישנה שליטה יותר טובה על קצב המשחק, הוא יודע אל מי ללכת ומה לעשות בכל רגע נתון, כמו לברון

פיני
31/05/2021 13:30:20
הגב ל  עגל

היי! את ההשוואה בין לוקה ללברון, אני ערכתי…

עגל
31/05/2021 14:01:56
הגב ל  פיני

אני גם השוויתי בינהם מזמן. וגם בהשוואה בין לוקה להארדן יש אמת מסוימת.
אבל יודע איזו השוואה הכי תקועה לי בראש – של לוקה לדיאן בודירוגה!
גם הוא היה מכדרר את עצמו לדעת, מין איטי פלגמט כזה עם קליעה חלשה, אבל עם הבנת משחק עילאית, ואיכשהו הוא ידע להביא את הקבוצה שלו לנצחון.
.
מעניין, המוח האנושי, איך הוא תמיד מחפש לעשות השוואות של משהו חדש עם משהו ישן ומוכר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עגל

תתבייש להשוות את לוקה לצב בודירוגה. בודירוגה בקושי היה זמן ולא יכל לעשות סטפבקים חדירות ופלוטרים ואם היו שומרים עליו שומרי העילית בNBA הוא היה קולע 3 נק ולא 30

עגל
31/05/2021 14:40:09

בודירוגה ועוד איך היה עושה את כל זה. הוא רק היה עושה את זה ברמת היורוליג ולוקה עושה את זה ברמת הנב"א.
לוקה זאת גרסה משודרגת, זה ברור, אבל הסגנון דומה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בכלל לא אצל בודירוגה הייתי נרדם לא סבלתי אותו היה דכאון לראות את הנגרות שלהם. אצל לוקה אני נהנה. מתי בודירוגה שם שלשה בסטפבק??

לוקה זה תעתיק של הארדן עם ריקודי גוף יותר משובחים ודריבל פחות טוב

עגל
31/05/2021 15:31:13

סטפבקים עוד לא הומצאו בתקופת בודירוגה.
לא רק אתה נרדמת מבודירוגה גם היריבות נרדמו וככה הוא קלע סלים . . .

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחח אתה צודק לגבי בודירוגה היו צריכים לקרוא לו המרדים. כדורסל יותר משעמם ממנו לא יתקיים לעולם. זובאץ לידו נראה סטף בהנאה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עגל

לוקה בעיקר מוסר שהוא נתקע ואין לו מה לעשות כבלית ברירה. אם הכדור אצל מישהו אחר הוא עומד בצד ומסתכל בדיוק כמו לברון

etayef
etayef
31/05/2021 12:18:44

הלייקרס נראים זוועה.
גם ללא דיוויס אין סיבה שלא יהיו תחרותיים מול הסאנס.
יש סגל מעולה, אבל אין כימיה בכלל, כנראה שהעונה הזו עשתה את שלה, קבוצה לא מאומנת.
לברון לדעתי פצוע, ככה הוא לא שיחק אף פעם – או גמור מזיקנה, ואז זה חסר תקנה.
משחקים ללא הראל, ללא קולדוול פופ, שני שחקני מפתח.
פלייאוף מוזר מבחינתם.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  etayef

גם לברון פצוע? אוי ואבוי

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 12:25:30
הגב ל  etayef

אז בעצם פיניקס לא תלויים ברחמים של לברון אלא ברגל של דיוויס? (סורי אבל זה היה אחד הדוחים אתמול)
#לברון_לא_מפסיד_הוא_פצוע

עגל
31/05/2021 13:23:56
הגב ל  etayef

לברון לא פצוע, הוא כמעט בן 37. הוא כבר לא יכול להתפוצץ כמו פעם.
ווגל צריך לנסות את הראל ואת מרכוס מוריס, אין לו מה להפסיד

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עגל

השואג כנראה מפחד מאייטון

הוא היה מאד רוצה שיהיה לו את מרכוס אבל נאלץ להסתפק במרקיף

עגל
31/05/2021 14:39:02

חחח
אני קורא להם מרכוס מוריס א' ומרכוס מוריס ב'
אותו דבר לאחים לופז

Berch
31/05/2021 13:08:17

תודה על הסיקורים
הייתי שמח אם הניקס ינצחו עוד אחד ככה שאם יש מישהו שצריך לעשות טלפון כדי לטפל בזה – עכשיו זה הזמן…..
😎

asaf
31/05/2021 13:13:07

ב-4 המשחקים עד כה מול דאלאס קוואי עם נתוני קליעה פסיכיים. 33 נק' למשחק עם כמעט 48% משלוש (לוקח כ-5 זריקות למשחק משם) ו- Efg של 68%… לא זוכר מספרים כאלה ממנו. לא ראיתי את המשחק הבוקר אבל לפני ששימון זועק דאבל טים לפחות במשחק 3 כל פעם שדאלאס ניסו את זה מול נגמר בהנעת כדור ושלשות פנויות מהפינות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  asaf

חחח דשנו בזה הביאו בכל הסידרה בכל 4 המשחקים המאבס קלעו אולי 7 שלשות מדאבל טים על קאווי כאשר 3 מהם היו אז. רוצה לנחש כמה החטיאו? לך תבדוק וכמו שאמרת 33 נק וניגוב במקום להביא דאבל טים ולחץ כל מהלך. מה אכפת לך לתת לבאטום, רגי גקסון, זובאץ לנסות לנצח אותך 4 משחקים (עכשיו זה כבר 2 🙂 )
קאווי מול המאבס נמצא בקליר פאת מתמקם בנוחות בספוט (פחות משנה שעברה האמת בקושי, כאן טיפה מנסים להפעיל לחץ לפני המיקום 🙂 )

יש 2 מאמנים רפי הבנה שלא מביאים דאבל טים על הכוכבים ואוהבים כנראה לראות איזה כוכב ינצח את השני, לי אין בעיה עם זה אגב אני נהנה.

מבטיח לך שעם המשחקים שנותרו והמאבס מחליטים למרר את החיים לקאווי בלחץ ודאבל טים הם ינצחו את הסדירה, כנל להיפך.
קרלייל אבל מקובע הוא יעשה את זה רק אם קאווי יקלע איזה 40 או 50 יזכר בסוף

Vegas
Vegas
31/05/2021 13:55:25

איפה VEGAS?
אני כאן חמוד, קורא, צוחק ולפעמים מגחך…
חוזר שוב על מה שכתבתי:
אם אני מאמן ועלי לבחור בין לוקה לווסטברוק ולא משנה
מתי ולאיזו עונה תכוון (אפילו עם דוראנט והארדן) התשובה
היא אותה תשובה ולא מתבססת על שליפה מהמותן!!!
לפני X שנים יצרתי במחשב בין היתר ״רכז מאלוהים״
כעת, דרך ה-play by play ולא דרך ה-box score
שההבדל ביניהם עצום כמו עם מי ומול מי שיחקו?
האם המשחק צמוד או גארבג׳ טיים וכו׳ (אני מכוון רק להסבר
פשוט שכל הדיוט יבין ולא נכנס לעומק) אז אין שום
ספק במי המחשב היה בוחר!!!
מדובר בעשרות אלפי משחקים 😂
מג׳יק, סטוקטון, פייטון והרשימה ארוכה
ועוד דבר, אין לי מושג לגבי העתיד, אבל נכון לעכשיו
בהסתמך על גילו לוקה נמצא בטופ 4!!!
ולפני שתשאל, המחשב יודע להבין ולזהות את השוני
בתקופה, בקצב המשחק ברמה ואפילו בחוקים שהישתנו
במשך השנים.
מקווה שבזה סיימנו את נושא לוקה – ווסטברוק 🙏🏻

חגי "התותח" ניסני
31/05/2021 14:18:58
הגב ל  Vegas

זה נשמע כמו עבודה מעמיקה למה שלא תציג אותה פה? בנוסף זה בטח יעורר דיון מאוד מעניין (איזה משקל נתת לכל מרכיב וכו')

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

💯+ גם תמצית תספיק.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Vegas

למחשב אין נשמה 🙂

פיני
31/05/2021 15:14:03
הגב ל  Vegas

מי עוד בטופ 4? כדי שנקבל מושג.
אם (נניח) ייצאו ג'ייסון וויליאמס, לוקה, גארי פייטון וצ'ונסי בילאפס (כולם שחקנים מדהימים, חלקם נחשבו בתקופתם לטופ רכזים בליגה), אז יש לך בעיה באלגוריתם…
אם לוקה יושב עם מג'יק, סטוקטון, אייזיאה, סטף וג'ייסון קיד…

דה שוט
31/05/2021 16:36:18
הגב ל  Vegas

+ 1
ימים יגידו

אבג
אבג
31/05/2021 14:37:39

בקשר להילוכים חוזרים:
נראה שתלוי בשדרים/ברשת המשדרת.
כשואן גנדי שם הוא מבקש לראות כל שריקה, בטח שריקה גבולית, ולחוות עליה דיעה. התוצאה היא שידור עדיף בהרבה גם ללא קשר לזה שהוא הפרשן המועדךף עליי.
מקווה שישדר את הסדרות המעניינות בהמשך

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אבג

הרשת המשדרת משדרת רק מה שמרשים לה לשדר

אבג
אבג
31/05/2021 15:26:49

אני רואה הבדל משמעותי. תנסה לשים לב

Yinon Yavor
31/05/2021 15:30:08

קרה כבר בעבר ששלושה שחקנים קלעו מעל 100 בפלייאוף?

עגל
31/05/2021 15:33:50
הגב ל  Yinon Yavor

בגיים 3 של ברוקלין-בוסטון כמעט קרה ששלושה שחקנים קלעו *כל אחד* מעל 40 נקודות
(דוראנט הלוזר שוב הרס את ההיסטוריה . . .)

etayle
etayle
31/05/2021 17:18:58
הגב ל  עגל

יש לי תחושה שיש מצב שזה יקרה כבר בפליאוף. לא מול מילווקי, אולי פילי אם יגיעו.

Yinon Yavor
31/05/2021 23:28:18
הגב ל  עגל

עגל הכוונה שלושה מאותה קבוצה…

Vegas
Vegas
31/05/2021 15:51:03

סורי שאינני יכול לשתף ולהיכנס לעומק כמו איזה
משקל ניתן לכל קטגוריה וכו׳.
את התוכנה בנו x בוגרי 8200 ועדיין מלווים אותה…
אני גר בווגאס ומשנת 1997 פותח את הליינים ב-NBA
מידי פעם אני קורא תגובות וזו פעם ראשונה שהשתתפתי
כי ההשוואה בין לוקה לווסטברוק צרמה לי.
מאחל לכולם להמשיך להנות ולהתרגש כל יום מחדש 🙏🏻

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Vegas

אז ראס זה כל מה שהיה צריך להביא אותך לפה אה נדע להבא😎

אתה לא יכול ככה לגרות את טנש עם המחשב העל הזה זה כמו שקייט האמפטון תתן למומי חיבוק עם ביקיני ותלך הביתה.
עכשיו גרמת לטכניון להשקיע בפיתוח תוכנת על

ראס השחקן הטוב בעולם😏

דה שוט
31/05/2021 17:12:15

המחשב של הטכניון לא פנוי הוא מוקדש כל כולו לאלגוריתם

אור
אור
31/05/2021 17:39:09
הגב ל  דה שוט

🙂

גיא רוזן
31/05/2021 17:55:05
הגב ל  דה שוט

זה שאתה פרנואיד לא אומר שלא עוקבים אחריך…

etayle
etayle
31/05/2021 17:18:09

אני אהבתי מילת הקסם בארץ "בוגרי 8200", בכל מקרה נראה לי NBA2k תומך בפלטפורה כזאת לא? ובניגוד לדברים עלומים, אפשר להריץ.

פיני
31/05/2021 15:54:07

לפי מה שאני קורא, דייויס בספק למשחק החמישי בפיניקס, וככל הנראה כשיר למשחק השישי

Warrior
Warrior
31/05/2021 16:27:31
הגב ל  פיני

כשיר כמו שדוראנט היה, זה לא מסםיק זמן מנוחה ועם סיכון הרבה יותר גבוה לפציעה

פיני
31/05/2021 16:30:17
הגב ל  Warrior

אכן…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Warrior

הם יודעים שבלי דיוויס לא עוברים את הסאנס. הסאנס קשוחים מידי זה גמר המערב האמיתי תכלס.
אבל בסיבוב הבא מול לילי כריות או דנבר לברון יוכל לגמור את זה לבד ודיוויס ינוח על לוקה או הקליפרס

Vegas
Vegas
31/05/2021 17:55:51

מר etayle היקר
לשמחתי 8200 היא לא רק מילת קסם… וכל סופרלטיב שמעניקים
ליחידה הזו הם רכשו ביושר!!
בקשר ל-NBA2k אתה מוזמן להשתמש בה ובכל תוכנה שהיא
ובעקבות ״הדברים העלומים״ שכתבת אפשר אולי להתקדם ואני
מציע ״קרב עתידי״ שאפשר להתחיל אותו כבר בעונה הבאה:
אתה, בעזרת הפלטפורמות שתריץ תוציא לי ליינים למשחקים
קרובים ואני אשים אקשן לפי המספרים שהוצאת…
אם ארוויח אקבל יחידה ואם אפסיד אשלם יחידה פלוס.
ואם ״בטעות״ תפסיד אחזיר לך x אחוזים.
לי קוראים אורי גלבוע ועכשיו אני בחופשה בארץ, אם זה קוסם
לך אפשר כבר בימים אלו לעשות חוזה והפקדות אצל עו״ד
אפילו שלך…
ערב טוב

וניל טרופי
וניל טרופי
31/05/2021 19:03:25

תודה אל הסיקור חברים, עם מבט על הסדרה כנראה הראשונה בסיבוב הבא מילווקי נטס יהיה מעניין לראות אם הבאקס אחרי שעפו מול טורונטו סלטיקס והיט בלייאוף בשנים עברו ימשיכו בגרף השיפור ויפסידו השנה לנטס. אם זה יקרה וכפי שהנטס נראים זה כנראה יקרה באד ילך הבייתה? בוסטון ניצחו משחק אחד, כל הכבוד ולא ברור מאליו עם פחות מחמישים אחוז כשירות של החמישיה, לקראת קיץ עמוס בשינויים, עוד פעם

NFS
NFS
31/05/2021 21:09:49

טוב.. מה יש להוסיף אחרי כאלו תגובות נהדרות? הצחקתם לאללה פה בתור ל-MRI (כדורסל לא בריא לבריאות בגילי)

ירון, החלום
ירון, החלום
01/06/2021 1:33:52

בס"ד
תודה רבה לכל הכותבים, וגם לכל המגיבים.
לדעתי הסדרות במערב פתוחות, במזרח קצת פחות…