מיאמי רוצים להימנע מסוויפ, פילדלפיה רוצה להמשיך את הדריסה, פורטלנד צריכים לנצח באורגון וממפיס צריכה סנסציה ביום שבת מחשמל! / עידו רבינוביץ

מיאמי רוצים להימנע מסוויפ, פילדלפיה רוצה להמשיך את הדריסה, פורטלנד צריכים לנצח באורגון וממפיס צריכה סנסציה ביום שבת מחשמל! / עידו רבינוביץ

מיאמי היט – מילווקי באקס, 20:30 (תוצאת הסדרה, 3:0 מילווקי באקס)

שתי הקבוצות פתחו את הפלייאוף בסערה במשחק ראשון מלא מתח ועניין בדיוק לפני שבוע, אך במהרה הסדרה בין ההיט לבאקס התדרדרה משמעותית והפכה לחד צדדית במיוחד. מי שסבר כי הבאקס יפלו פעם נוספת להיט טעה ובגדול, החבורה של מייק בודנהולצר נראים פנטסטי, במיוחד בצד ההגנתי. השדרוג בעמדת הרכז עם החלפת אריק בלדסו האנמי בג'רו הולידיי הוכחה כבינגו אדיר של ג'ון הורסט, הולידיי נותן לאיילים עוד שחקן התקפי יוצר, שלוקח הרבה מהנטל מהצמד של אנטטקונמפו@מידלטון. הוא קולע 16.7 נקודות, מוסר 10 אסיסטים וקוטף 7 כדורים חוזרים בשלושת משחקי הסדרה עד כה, והוא משתק את שחקני ההיט בצד השני.

בנוסף, ההיט לא מצליחים להתמודד עם הגודל והמאסיביות של הבאקס העונה, זה מתבטא בעיקר בכדורים החוזרים בהתקפה, קטגוריה בה הבאקס מובילים 46 נגד 28 של מיאמי. סדרה רעה מאוד של באם אדביאו, בנוסף לחוסר בכוח אש של גבוהים מהספסל, רק ממחישה את החיסרון הגדול של מיאמי מתחת לסל.

למעשה, שום דבר לא עובד להיט בסדרה הזו. קרדיט אדיר לקואץ' באד בצד השני, שהושמץ רבות, ובצדק, אחרי הפלייאוף אשתקד, הוא עשה התאמות שהורסות לגמרי את התכנית של ההיט. למרות כל האמור לעיל, הבעיה הקשה ביותר של מיאמי בסדרה הזו היא הקליעה מבחוץ. במשחק מספר שלוש, שבעצם חרץ את גורל הסדרה (להזכירכם, אף קבוצה בהיסטוריה של הליגה לא חזרה מפיגור של 3:0 בסדרת פלייאוף), מיאמי הגיעו ל-28 מצבים פנויים לחלוטין מעבר לקשת, הם קלעו 9 מהם בלבד. בכל שלושת המשחקים של הסדרה, ההיט זרקו 102 שלשות פנויות וקלעו 32 מהן בלבד. נתון זוועתי לכל הדעות. כידוע, הסטטיסטיקה תמיד מתיישרת והמזל של מיאמי מהעונה שעברה חזר לנשוך אותה. ג'ימי באטלר קולע באחוזים מחרידים ונראה כמו הצל של עצמו, באם אדבאיו מפחד לקחת זריקות ומפחד מהצל של עצמו, טיילר הירו צריך לשבת בצל הספסל עם החלטות הזויות על המגרש וטרוור אריזה נראה כמו הצל של ג'יי קרואדר, שגם הוא לא מבריק אצל הסאנס. גוראן דראגיץ' לוקח על עצמו הרבה והוא לבדו נותן סדרה טובה, אך זה לא קרוב להספיק נגד קבוצה איכותית ומשופרת כמו מילווקי.

הבאקס צריכים להיות מעודדים במיוחד עם רצון ותקווה אמיתית לנצח את הנטס האימתניים שכנראה יחכו להם בשלב הבא, אך לדאבונם צצה להם קושייה לא קלה שבודנהולצר יצטרך לפתור במהרה. דונטה דיוינצ'נזו נפצע ויחמיץ את שאר הפלייאוף. הג'ינג'י היה חלק אינטגרלי מהחמישייה ועזר לקואץ' באד להרכיב את החלקים בחמישייה יחדיו. האם פי.ג'יי ישתחל לחמישייה ויהפוך את ההגנה לרצחנית עוד יותר? האם ברין פורבס/פאט קונאטון ייתנו מימד נוסף של קליעה מעבר לקשת שלא קיימת בחמישייה הנוכחית? האם בודנהולצר ירצה ללכת אולדסקול ולהכניס את בובי פורטיס לחמישייה ארוכה ומפחידה? נדע רק בעת המשחק.

יאניס ייסחב פציעה במפשעה אך ישחק הלילה, אחיו, תנאסיס, יארח חברה לדיונצ'נזו על הספסל בלבוש אזרחי.

אצל מיאמי, הפצוע היחיד היה ונשאר ויקטור אולדיפו.

הימור: הבאקס מטאטאים בסטייל, 22 הפרש מילווקי.

פורטלנד טרייל בלייזרס – דנבר נאגטס, 23:00 (תוצאת הסדרה, 2:1 דנבר נאגטס)

הבלייזרס גנבו את הביתיות במשחק הראשון ונתנו סיבה נוספת, מלבד הקור העז, לרעידות אצל הקבוצה מקולורדו. אמנם, הנאגטס האלו לא זרים לפיגורים מוקדמים בסדרות פלייאוף. ה-MVP המסתמן, ניקולה יוקיץ', וחבריו מתגברים על חסרונו של ג'מאל מארי. פאקו קמפצו, מיודעינו בימיו ביורוליג במדי ריאל מדריד, נותן סדרה עצומה בתור הרכז הפותח של הנאגטס. הוא מחק הרבה סימני שאלה על תרגום ההגנה שלו לליגה פיזית כמו ה-NBA, והוא שחקן האסל שנותן את הנשמה שלו בכל מהלך, מהר הוא הפך לחביב האוהדים של דנבר. במשחק האחרון הוא קלע 11 נקודות, הוסיף 8 אסיסטים, 8 ריבואנדים, 2 חטיפות וחסימה אחת. הוא היה חלק מחמישייה בה כולם סיימו עם מספר דו ספרתי של נקודות, כאשר מעל כולם (תרתי משמע) התנשא ניקולה יוקיץ' עם 36 נקודות אדירות במשחק שנגמר רק ב-5 הפרש לטובת קבוצתו.

דמיאן לילארד, מנגד, עושה כמיטב יכולתו. הוא הוביל את רשימת הקלעים של שתי הקבוצות בכל שלושת המשחקים עד כה עם מעל 37 נקודות בממוצע. הנאגטס מתקשים מאוד להכיל את הגארד הדינמי של הבלייזרס, זה יכול להעלות בעיות רבות בשלבים הבאים מול קבוצות יותר חזקות, כגון הג'אז שמחזיקים בדונובן מיטשל, או אפילו הסאנס עם דווין בוקר וכריס פול בקו האחורי. אולם, חשוב לציין שגם לבלייזרס אין תשובה לניקולה יוקיץ'. עמיתו למקצוע מהמדינה השכנה, יוסוף נורקיץ', הוא היחיד שהצליח במידה מסוימת להאט את הפנומן הסרבי, דהיינו, כשלא רכב על הספסל עם בעיית עבירות.

רבים לא יודעים איך "לאכול" את הנאגטס האלו. מייק סינגר מה-"דנבר פוסט" שאל את מייקל מאלון מדוע שחקנים שנחשבו סחורה פגומה במקומות אחרים (למשל כוכב הרבע הרביעי של המשחק הקודם, אוסטין ריברס, וארון גורדון שהצליח לברוח מהחור שנוצר באורלנדו) פורחים במערכת שלו. מאמן דנבר השיב כי: "היכולת להעצים אנשים היא מאוד עוצמתית. לתת להם ביטחון, שירגישו כי הם חלק גדול ממה שאנחנו מנסים להשיג, לתת להם את הקול העצמאי שלהם". הדגיש מאלון כי תקשורת היא המפתח, וטען כי הארגון מתייחס לשחקנים קודם כל כאנשים לכל דבר ועניין.

דבר מעניין לשים לב אליו הוא אחוזי השלשות היום. במשחק הקודם, דמיאן לילארד הציג יום חלש מדאון-טאון (5/16 לשלוש, אחרי שקלע 14/28 בשני המשחקים הראשונים יחדיו) ובכלל הבלייזרס לא היו חדים במיוחד מבחוץ (31.1% קבוצתי מעבר לקשת). לעומתם, הנאגטס העמידו אנומליה סטטיסטית עם 20 שלשות ב-52.6% אבסורדיים. סביר מאוד להניח שהסטטיסטיקה תתיישר, לכאן ולכאן.

ג'מאל מארי, וויל בארטון ופי.ג'יי דוזייר לא יהיה זמינים לדנבר.

מאידך, רק זאק קולינס בדו"ח הפציעות של פורטלנד, עדיין עם פציעת הקרסול שהשביתה אותו אי שם בחודש מרץ.

הימור: אני רואה את הסדרה הזו נגררת עד הסוף, ולכן אהמר על התפוצצות של לילארד בדרך להשוות את הסדרה מול הקהל הביתי. בלייזרס ב-7.

וושינגטון וויזארדס – פילדלפיה 76', 02:00 (תוצאת הסדרה, 2:0 פילדלפיה 76')

הקבוצה הראשונה בעידן המודרני שעולה לפלייאוף דרך הטורניר המקדים מארחת את הקבוצה שיושבת בצמרת הקונפרנס, שרוצה להמשיך ולטייל עד לסדרה הבאה.

כעשרת אלפים אוהדים ייכנסו ב-"קפיטל 1 ארינה" שבבירה האמריקאית בתקווה להפתיע את הסיקסרס המתארחים. המכשפים לא הצליחו להכניע את הסיקסרס פעם אחת בכל חמשת המפגשים שלהם העונה, רצף שנמשך עוד מהעונה הסדירה. הם הצליחו להקשות עליהם, 3 פעמים המשחק נגמר בהפרש חד ספרתי, אך זה לא הספיק פעם אחר פעם.

המשחק הקודם היה שיוט קליל של ג'ואל אמביד וחבורתו, היה זה קריטי מאוד לתת מנוחה לסנטר הפציע, שהספיק לתרום 22 נקודות ו-7 כדורים חוזרים ב-26 דקות בלבד. למעשה, אף שחקן של פילי לא שיחק מעל 29 דקות, כולל בן סימונס שנתן את אחד ממשחקי הפלייאוף הטובים בקריירה שלו שנשק לטריפל-דאבל עם 22 נקודות (ב-11/15 מהשדה!), 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. טוביאס האריס גם הצטרף לחגיגה, הסקורר מעמדת הפורוורד שלט ביד רמה מול עמדות הכנף החלשות מהצד השני, במיוחד מול דאביס ברטאנס שנראה אבוד לחלוטין נגדו ונגד סימונס. 28 נקודות ו-7.5 ריבואנדים בממוצע אלו סטטיסטיקות מצוינות שיקנו לו ביטחון קריטי במיוחד להמשך הדרך.

הוויזארדס יקוו לפחות להקשות הלילה על הסיקסרס ולהציל קצת מכבודם, וראסל ווסטברוק הוא מפתח לכך. הגארד הנפיץ של סקוט ברוקס קלע 2/10 מהשדה (9/27 כולל בסדרה עד כה), איבד 4 כדורים והעמיד 16- במדד הפלוס/מינוס. אין זה סוד שראסל הוא אחד מהכוכבים הכי לא עקביים בהיסטוריה של הליגה, הוויזארדס יקוו לתפוס את רכבת ההרים הזו בעלייה הלילה אם הם רוצים לשמור לעצמם סיכוי לניצחון. בראדלי ביל מנגד היה עקבי במיוחד, 33 נקודות בכל אחד מהמשחקים הראשונים בעיר אחוות האחים, אך ללא עזרה מהכוכב שלצידו זה לא יעזור.

אצל הביתיים, דני אבדיה ותומאס ברייאנט לא ישחקו, ראסל ווסטברוק כנראה ישחק למרות פציעה בקרסול.

אצל האורחים, סת' קרי ככל הנראה ישחק למרות פציעתו מהמשחק הקודם.

הימור: הסיקסרס יתקשו יותר מהמשחק הקודם, אך זה שלהם גם הלילה. 12 הפרש פילי.

ממפיס גריזליס – יוטה ג'אז, 04:30 (תוצאת הסדרה, שוויון 1:1)

המשחק שחותם את ערב המשחקים העמוס ביותר בפלייאוף הוא החשוב ביותר שבהם. היסטורית, קבוצות שלוקחות יתרון 2:1 בסדרת פלייאוף מנצחות את הרוב המוחל של סדרות שמגיעות למשחק השלישי עם ניצחון לכל אחת.

לגריזליס יש כעת שני משחקי בית רצופים בניסיון לעשות סנסציה שלא התרחשה מאז שגולדן סטייט הדיחו את הדאלאס מאבריקס בתקופת בארון דיוויס והסלוגן האלמותי, We Believe. יהיה זה צדק פואטי שהקבוצה שהדיחה את הלוחמים מהמפרץ תעשה את הלא ייאמן ותדיח את המדורגת ראשונה.

ג'ה מוראנט התפוצץ במשחק הקודם ונתן משחק אדיר שהראה כמה הוא מוכן לבמות הגדולות, למרות שהוא רק בשנתו השנייה בליגה. רבים היו מודאגים מהפלאטו שהתרחש במשחקו של מוראנט העונה, עד שהגיע הזמן שהוא היה צריך להתניע. הוא קלע 35 נקודות נגד הווריורס במשחק הפלייאין האחרון ששלח אותם לפלייאוף, הוא כיכב במשחק הראשון בו גנבו את הביתיות וכמעט הוביל קאמבק במשחק השני עם קונצרט התקפי של 47 נקודות ב-67.5% אחוזי טרו שוטינג. המפתח לניצחון ביתי היום בטנסי הוא השיפור ההגנתי.

הג'אז המטירו עליהם 141 נקודות במשחק הקודם (בניגוד ל-109 במשחק הפותח), כאשר שבעה שחקני יוטה קלעו לפחות 14 נקודות. דונובן מיטשל, שפספס את המשחק הראשון בסדרה ואת 16 המשחקים שקדמו לו, חזר בסערה בדרך להוביל את קבוצתו עם 25 נקודות חשובות ונשמע מאוד מרוצה בריאיון אחרי המשחק: "עשינו יחד הרבה דברים טובים, זה הקל מאוד על עבודתי. לא הייתי חייב לבוא ולעשות הכל, מצאתי את הנקודות שלי להתקיף בשטף המשחק ואני עושה מה שאני רוצה איתן", אמר במסיבת העיתונאים.

אין פציעות משמעותיות בשני הצדדים, למזלנו.

הימור: אלך על הפתעה, ממפיס עולה ליתרון עצום עם ניצחון ב-3 מול קהל ביתי משולהב!

לפוסט הזה יש 220 תגובות

  1. סיכום סטטיסטי של המחצית:
    אחוזים מהשדה מיאמי 52% מילוורי 41%
    אחוזים מהשלוש מיאמי 44% מילווקי 29%
    בכל שאר הקטגוריות זה בערך שיוויון.
    מסקנה? בלי דיווינצ'נזו מילווקי פחים
    🙂

  2. יסביר לי מי למה יאניס מנהל כל כך הרבה התקפות? זה מאפשר למגינים לסתום את הצבע בוא בזמן שקלעי השלשות לא נשארים חופשים.

  3. פורבס זו ההחתמה של הקיץ מבחינת מילווקי. ניקס יהיו טפשים לא להחתים אותו בקיץ. חוזה כמו של סת קרי 3*8 נראה הגיוני. יש לו אופציה של 2.5 מיליון במילוואקי שהוא בודאי יבטל. מילווקי יכולים לתת לו רק MLE

  4. כרגיל, פריוויו נפלא לאחלה ערב.
    הבאקס יסבירו יפה להיט שהפוסט-עונה זו לא הבועה ההזויה שלא היתה קשורה בכלל לספורט אלא לניסוי חברתי של תוכנית ריאליטי כלשהי. עכשיו זה העולם האמיתי, והעסק חזר להיות ספורטיבי.

      1. נו באמת.. אתה רציני?
        מי סיים ראשון במזרח? מי הכוכב הראשי? מי הכוכב השני?
        ברור שזו הבועה, שהגיעה אחרי ההפסקה הארוכה של הקורונה- לא אינדיקציה לשום דבר.

  5. וב-11 יוקיץ בתקווה יסביר לפורטלנד שהוא חייב לעלות ל-3:1 כי המחשבה על הבלייזרס מול הלייקרס בחצי הגמר מעוררת בעתה- 4:1 ללברונים בלי מאמץ.

  6. 7-13 לפורבס מחוץ לקשת. הרוב ממה שראיתי מזריקות קלות שהגיעו מהנעת כדור בגלל דאבל טים של מיאמי. לא שאני מאשים את מיאמי, אין לה ממש ברירה, אבל אפשר ללמוד מזה משהו

          1. נכון, ובגלל זה מילווקי הביאה את פורטיס, פורבס והולידיי. הענין הוא שהקבוצות הטובות מחזיקות סגל מלא בקלעים בדיוק בגלל זה, מה שהופך שמירות כפולות לבעיתיות.

            1. עדיין הם לא דוראנט וסטף לא הם יכריעו 4 משחקים בסידרה. הם יכולים משחק או שניים להכריע במקרה הטוב. שלא נדבר על ליצור מצבים לאחרים הם בקושי מקפיצים כדור. הולידיי זה לא כזה קלעי טוב.
              בסוף עדיף לתת להם להכריע מאשר שיאניס יטביע עליך כל התקפה.
              אתה גם שוכח שההיט די נגרים קבוצה שקולעת הייתה גם ממטירה עליהם תראה מה יעשו להם הנטס עם קלעים קצת יותר טובים מהבאקס.
              זו סידרה של לא כוחות בכלל לכן נראה לך ככה.
              והיי איש לא אמר שדאבל טים זה הצלחה 100 אחוז. מה שבטוח שזה הרבה יותר מצליח מאשר לתת לכוכבים לחגוג עליך כל ערב

  7. מיאמי פשוט מבזים את עצמם אבל אי אפשר שלא לתת אפילו קצת הערכה לאיך שמלווקי מחסלים אותם.
    יכול להיות שדווקא בוגדן שבגד בבאקס יכול להביא את מלווקי לזכייה בזכות פורטיס היעיל ופורבס הצלף המדהים שמשלים להם חמישייה איכותית.
    ליאניס יש הפעם עזרה עכשיו זה תלוי בו.

  8. מילווקי חזקים. ראיתם במחצית את הביטחון של ברקלי – הוא אמר שהבאקס מנצחים. היה לו טיעון פסיכולוגי פשוט וחזק: מיאמי לא רוצים לנסוע למלווקי. יש בזה משהו.

  9. מיאמי בהחלט מפתיעה לרעה בחולשתה, אבל היא טופ3 בלייצר חומה מול יאניס בליגה.
    אני לא יודע איך הנטס הפריכים מתמודדים איתו אפילו שהוא נגר על.
    אולי שנאש יתקשר לכוכבי שיש לו נסיון במבצע שומר החומות😄😄

            1. לוקה צריך שחקנים שיעשו הגנה ויקלעו בקלאץ והוא יגע פחות בכדור ויהיה לו יותר כוח לסיים

            2. בדיוק. בגלל לא ברור לי איך סת' קרי לא הוחתם (אלא אם כן הוא רצה לברוח לאבא של אישתו)

      1. לקחו את ווסטברוק, כריס פול וג'ון וול
        יקחו גם אותו
        אני אקח אותו תמורת טוביאס האריס אם מיאמי יתנו גם את הירו

  10. מיאמי שיחקו כאילו לא היו בגמר עונה שעברה. אם הקליפרס עפים נגד דאלאס, קוואי חותם במיאמי. בידיוק החלק שהם צריכים.

    1. קוואי לא הולך לשום מקום
      הוא סגן בעלים תחת באלמר ועושה מה שהוא רוצה
      אתה חושב שהוא רוצה ללכת לשחק תחת החוקים של פאט ריילי

  11. חטאתי שהימרתי על הבאקס בחמישה-שישה.
    איזה סוויץ' הם עשו במחצית.
    חראם על מיאמי, אבל גווו באקס!!!! לתפור את הרעים

    1. יאללה ננסה לפתור אותך-
      באקס טיאטאו את ההיט
      קארלינג מחזק את שרירי הידיים
      ערבי טוב זה ערבי עם עט
      בקלפי אתה ישר כמו סרגל
      .
      66% כמו דה שוט?

  12. פורטלנד רוצה יותר.
    מעניין מה מייק מאלון יגיד לחניכים שלו בחדר ההלבשה אחרי המחצית (כבר אמרתי את זה במשחק של מיאמי…)

  13. שימון, במחצית הזאת, הבלייזרס מאטים את דנבר ואת יוקיץ' בהתקפה. זה די ניכר. הם מאטים מעט את המשחק, נורקיץ מקשה על יוקיץ וחסרונו של מארי מורגש

  14. מילווקי בהחלט דפקו לי את הבראקט עם הסוויפ הזה, או אולי זאת מיאמי שהחליטו שלא קולעים יותר משלוש בפלייאוף בכל אופן לפחות פגעתי בזהות המנצחת גם משהו

  15. לאלה בינינו שאינם זוכרים איך נורקיץ' הגיע לעולמנו הנה הסיפור: מאמן נוער בספליט שבקרואטיה קרא בעיתון שבעיר מוסטאר בבוסניה, היתה תאונת דרכים והמכונית הפגועה חסמה את הכביש. השוטר שהוזעק למקום לא חיכה לגרר, וסחב בעצמו את הרכב לשולי הכביש. השוטר, נאמר בכתבה ,הוא בגובה 208 ושוקל 130 ק"ג. למחרת נסע אותו מאמן נוער למוסטאר, הלך לתחנת המשטרה ובקש לראות את השוטר הנ"ל, וכשהשוטר הגיע שאל אותו המאמן: יש לך בן?. השוטר ענה שיש לו ילד בן 12. השניים נסעו לבית הספר, הסתבר שהילד הוא יוסוף נורקיץ', שהיה כבר גבוה מאד לגילו. למחרת התיצבו השוטר ובנו במגרש האימונים בספליט, והיתר הוא היסטוריה.

  16. 30 הפרש, וזה כשלילארד אנמי התקפית, עם פחות מעשר נקודות. בצד השני, נוכח-נפקד, פורטר ג'וניור, עם 3(!) נקודות. הגנה נהדרת של פורטלנד היום.

  17. ובכן… אני יודע שוושינגטון היא לא מדד לכלום, אבל יש כאן אוהד שנהנה מהקבוצה שלו בפלייאוף וזה לא קרה הרבה זמן (קצת במשחק הקודם האמת…)

        1. די ברוך
          אין לך מושג. לא צפית במשחק שניה
          אתה נכנס לבלוג רואה מה הדיבור ומייד מחקה את הבדיחות והשיח ובהגזמה עם ירידות גסות.
          האיש עולה פצוע , מה יש לדבר על הגנה יותר מדי???
          וואו לפעמים אתה מעצבן!

      1. כבוד רזי שנכנסת לגוב האריות בלילה שחור כזה…
        ווש העונה היא סיפור רקוב מהרגע הראשון, עם הפינאנד מטורף בכניסה לפלייאוף וכפיים לברוקס שלמרות היותו המאמן הגרוע אי פעם מהפרהיסטוריה המשיך לעבוד. חוץ מזה אף אחד לא ציפה ליותר עם ראול נטו האצימורה ולן בחמישיה אחת, רק ללברון בעשור הקודם בקליבלנד היו יותר נגרים בחמישיה.
        כבוד לפילי שהעמידו קבוצה באמת מרשימה ומגוונת

  18. איזה אידיוט גרייסון אלן חחחח שחקן של ייטה קופץ עליו כמו מטורף במקום לעוף עליו ולהוציא 3 זריקות עושה הטעייה מסירה ותנועה שנגמרת בהחטאה מה3
    לזה קוראים אהבל מדהים שיש שחקנים בליגה שעדיין עושים פייק במקום לקפוץ לתוך המגן

    1. הופה
      רק הגעתי והגריזלי מביאים כפה והקהל על הרגליים
      קולולולווווווווווווווווווווווווווו

  19. יוטה –
    1. אינגלס עם 3 נק' במשחק ב25% מהשדה. חייב להתעורר כבר בסדרה הזאת.
    2. גובר עם 14 ריב', 15 נק', 4 חס' והחטאה אחת מהשדה בלבד. דומיננטיות ויעילות נהדרת.
    3. יוטה עם 19 שלשות באחוזים טובים (44%)
    ממפיס:
    1. יתרון ברור בריב' ובאס' ובכל זאת מפסידים בצורה משכנעת. קבוצה פחות טובה שרוצה יותר.
    2. מוראנט עם 40 דק' מתחיל להתעייף וחושף עצמו לפציעה לא רצוייה. ראה הוזהרת

  20. מה שגמר את המשחק לממפיס זה הרצף הזה:
    1) ברוקס מיידה 2-3 שלשות שלא פוגעות בכלום באותו פוזשן, במקום למסור לקלעים טובים ממנו (גרייסון אלן, קייל אנדרסון) שהיו פנויים לגמרי, כרגיל.
    2) מלטון מסתבך בקטנה עם הרגליים של קלארקסון בזמן שגרייסון אלן קלע שלשה – וטיילור ג'נקינס לא עושה צ'אלנג' כרגיל.
    3) ברוקס עושה עבירה מטופשת על מיצ'ל ויוצא מהמשחק, כרגיל.

    בשלב הזה ג'ה כבר היה גמור ורק הלך ראש בקיר נגד גובר במקום להריץ תרגילים.
    די התאכזבתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט