מעורב הופס ליום שבת: מל: "SPO MUST GO!". רועי ויינברג: "ספו שייך לפה". שני וותיקי הופס – הזקן והצעיר – מתנגחים / מנחם לס

1. דבר אחד שגם למל, וגם לתלמידו לשעבר שהיה מס' 1 מכולם – רועי ויינברג – יש, זה חוש לחרוזים (ראה כותרת)

היו ימים, ואינם עןד!

אבל ויינברג כבר קיבל את התואר והיום הוא כבר לא זקוק לי. הוא פורח בעצמו כאחד העורכים של "ONE" ואני מאושר כפי שלאף אחד מכם אין מושג על כך, ואני בטוח ש-"ONE" היא רק עצירה אחת בדרך.

אבל מדי פעם – כשההזדמנות תתעורר, כפי שאומרים החברים שלי ממודיעין, ארשה לעצמי להרביץ עוד שעור, ולא רק לרועי אלא לקוראים אחרים באתר. הנה תגובת רועי ל-"SPO MUST GO" שלי:

רועי ויינברג: ברור שהוא צריך להישאר. פלייאוף רע, אפילו מזעזע, אבל לא באשמתו. בלעדיו לא היו עושים גמר בשנה שעברה והיו המון הישגים גם לפני כן. גם אם מיאמי תפסיד 4:0, וזה כנראה מה שיקרה, הוא צריך להישאר. הוציא מעל ומעבר מהסגל הזה בכל עונה עד עכשיו ואני לא חושב שיש לו את הכלים להוציא יותר מהסגל הקיים. הבעיה במיאמי של השנה זה לא הוא, אלא שילוב של הפגרה הקצרה, זה שהקליעה של הרבה שחקנים "התאפסה" למימדים הרגילים שלה והניסיון לבנות במקביל לשמירה על מקום מתחת לסלארי קאפ. מגיע לספולסטרה עוד צ'אנס. מי הוא בכלל? 2 אליפויות ועוד 3 גמרים לא מספיקים?

טוב. לא פייר לעשות את הנ"ל כ'התנגחות' כי רועי כתב את שלו ונעלם אל השחור, ואני נשארתי עם הקטע שכתב ועתה יש לי את כל הזמן שבעולם להתדיין איתו דיון שהוא לא פייר כי הוא חד צדדי.

אבל לא להתנגח אני רוצה. אני רוצה לחלוק אתכם את דעתי האמיתית, כמו שאומרים, בקשר למה שקורה במיאמי, שזו דוגמא מצויינת לתהליכים שקורים לכל קבוצה, לכל מאמן, לכל בנאדם, לכל חייה, ולמעשה לכל דבר חי בעולם.

***

למיאמי ישנן כמה סיבות אובייקטיביות על ההופעה המבישה שלהם נגד הקאבס. הסיבה הראשונה היא שגם לפט רייליולא רק לאריק ספואלסטרה זה כנראה ניגמר. ריילי תמיד היה פרו-אקטיב לראות את הנולד ולהכין כלים נגד ה-INEVITABLE. ריילי כבר יותר מ-25 שנה שומר על מיאמי לפני ה-PACK. לפני החבילה. פט ריילי תמיד הצליח להשתמש בפרי אייג'נסי כמכשיר זהב להוציא יש מאין. אין צורך להתחיל להסביר את כל הסיפורים מאז ששקיל הובא לדוויין, ואז השלישייה הגדולה בראשות לברון, ואחרי שהשלישיה התפרקה בגלל הנטישה של לברון, ריילי הצליח עדיין לעשות פלאים בדראפט, וכמה טריקים פרי אייג'נסי'אים, טריקים שהביאו שחקים כג'יי קראודר, ג'ימי באטלר, וויקטור אולדיפו.

ואז קרו כמה עזיבות 'קטנות' – אבל קריטיות – שריילי היה כבר עייף לראותן למפרע, וספו תמיד היה אילם נגד רצונו של ריילי.

אני נותן מבט ברוסטר של מיאמי מ-2018, רק לפני 3 שנים, ונידהם מהשחקנים שכבר לא משחקים שם, עם הנקודות שתרמוו: ג'סטיס וינסלו (11.6), דוויין ווייד (15.0), ג'אש ריצ'רדסון (16.6), טיילר ג'ונסון (11.6), קליי אוליניק 10.7 ו-11.3 ריב'). חסן ווייטסייד (12.6 ו-11.3 ריב'), ג'יי קראודר (12.2 ו-13 ריב') דיון ווייטרס (12.2), והיו גם ריאן אנדרסון, ווויין אלינגטון. אלה 8-9 שחקני חמישייה ושחקני רוטציה חשובים. ריילי הפסיד את כולם – או נתן להם ללכת.

נכון, למיאמי היה פלייאוף אדיר בבועה, אבל הבועה זה משהו מיוחד. הבועה הייתה פקטור בלתי ידוע שעשה טוב למיאמי. אחרת אין לי הסבר כיצד מיאמי הגיעה לגמר אחרי שאיבדה 9 (!!!) שחקני חמישייה ושחקני רוטציה קבועים. זה היה אחד מהמקרים המוזרים בכדורסל שאין להם הסבר הגיוני.

אגב, בעונת 2019-20 מיאמי הובילה את הליגה ב-TRUE SHOOTING, אבל ההתקפה המסובכת מאד של מיאמי פגעה מאד באופנסיב ריבאונדינג (מקום לפני אחרון בליגה), וב-NBA אי אפשר לנצח ללא אופנסיב ריבאונדינג.

אין קבוצה שהתחדשה כמו ההיט בכל הליגה. הייתה להם שאגה אחת יוצאת מין הכלל בבועה, אבל התוצאה כפי שאנחנו רואים עתה היא מאכזבת. הבעייה שהחידוש חייב לבוא טבעי ובהדרגה. כמו כמה סוגי חיות המאבדות את פרוותן באביב אחרי החורף הקפוא, ילד המחליף את שיניו בהדרגה, או ילדה ששדיה גדלות ובאותו הזמן היא מקבלת את הווסת הראשון. הכל בהדרגה ובלוח זמנים מתאים. כשהחידוש בא סתם ככה במכה אחת וגמרנו, מתעוררות בעיות.

2. הצורך בחידוש וריענון

ישנם צרכים בסיסיים ואז צרכים שהם יותר אליטיסטים שמקורם בצרכים הבסיסיים. שהאדם דורש. זוהי תורה שלמה. צורך הוא כל דבר שבנאדם או בעל חיים זקוק לו עבור המשך קיומו. כמובן שישנם הצרכים הפיזיולוגיים. אבל אז ישנם צרכים רגשיים וצרכים קוגניטיביים.

הצרכים הרגשיים והקוגניטיביים חייבים חידוש ושינוי. גם בהתפתחות הפיזיולוגית ישנם המון שינויים חובתיים: אחרי שלילד נושרות השיניים – השיניים החדשות חזקות יותאר. ככל שצעיר מתגלח יותר, שערו החדש יהיה סמיך ו'בריא' יותר. ישנן חיות המשירות את עורן, והעור החדש טרי וגמיד יותר.

קחו תרגול: מה קורה בתרגול קשה יותר ויותר עד MAXIMAL EFFORT?? הפיברלים של הסיבים 'נקרעים'. המתעמל מרגיש 'כאב' שהוא כאב טוב (גם שאריות חומצות לקטיות תורמות לכאב). הפיברילים החדשים הם עשירי פרוטאין, חזקים יותר, עבים יותר, והמתעמל מפתח את שריריו.

האדם חייב לגירויים רגשיים וקוגניטיבים באותה צורה. אחרת הוא מאבד עניין, משתעמם, ומאבד את רצונו להצלחה מיוחדת: לגבר או אישה די נמאס יחד אחרי שנות של זוגיות. לשחקן נמאס לשחק באותה קבוצה והוא רוצה רמה גבוהה יותר ויותר.

לפיל ג'קסון די נמאס בשיקגו בולס. גם למייקל. ביל ביליצ'ק, מאמן הפטריוטס, כבר אינו המאמן המטורף המוכן לעשות כל דבר לנצחון. הוא ניצח יותצר מדי סופרבולים ועתה, "WHAT ELSE IN NEW"?

אני מאמין שספו מאמן במיאמי היט יותר מדי שנים. הוא ניצח שתי אליפויות והגיע לגמר 3 פעמים עם קבוצות סופרלטיביות שכמוהן לא תהיינה לו יותר. התאווה, הרצון, ההשתוקקות, ההתלהבות, ההתרגשות – מתרגלים להכל. ספו התרגל לאמן קבוצה עילית. אחרי שבניתי את 'אדלפי' להיות הקבוצה הטובה ביותר בארה"ב במכללות בדיביזיה השנייה (שנת אליפות, שתי שנות מקום 3, ורקורד 3 השנים האלו של 2-3-63) המעמד העליון המאיס עלי את התפקיד, והעליתי את הקבוצה לדיביזיה הראשונה. עלינו מיד בשנה הראשונה לפלייאוף, ואז לפתע נמאס לי והחלטתי להתפטר ולהתרכז בעבודתי האקדמאית.

המצב בזוגיות הוא לא פשוט. במקרים הטובים היחסים בין בני הזוג השנים שהיו פעם מלאי התלהבות וההתרגשות מתחלפים בנאמנות, כבוד, הוקרה, ורגשות תודה. האהבה העמוקה כתוצאה של שנים שהפכה למין הרגל עומדת בפני הפיתוי של הרצון הפיזי להחליף ולנסות דברים מרתקים חדשים.

נגד הרצון הטבעי אצל רבים לחילוף, או נסיון חדש, נוצרו כנראה דתות המצוות על התגברות על צרכים, התכחשות להם או הדחקתם, ואם לא דת, אז רגשות אשמה ופחד מה יקרה אם הדבר ייוודע ברבים.

ישנן פילוסופיות (בעיקר במזרח הרחוק) הדוגלות בדיוק ההיפך – שאיפה למילוי הצרכים הנפשיים והמיניים של האדם.

כמובן שראש ההר זה להגיע לאושר.

ייתכן מאד שפלייבוי ב-NBA כמו צ'מברליין הגיע לאושר מוקדם, אך אחרי האישה מס' 12,000 (מתוך 20,000 – ששנים אח"כ הכחיש) גם לו זה נמאס, והחסיד החרדי עם אשה אחת ויחסי מין ברמה קטנה בהרבה גורמים לאותו חסיד אושר רב יותר מאשר ל'קביים'.

בקיצור, זה מה שלדעתי קרה גם לריילי וגם לספו. הם הגיעו של מצב של ריצה במקום. של מכונית ב-NEUTRAL. הכיף וההנאה האמיתית שבנצחון, הוחלף בפחד מהפסד, והכאב של הפסד היה גדול יותר מהשמחה של כמה נצחונות. ההתלהבות והריגוש נעלמו. במקומם באו פחדים מהפסד, היסוס, ופחד מלעשות שגיאות. זה הזמן לעשות שינוי. לא כי ריילי וספו לא טובים. זה כי במיאמי הסיפור שלהם ניגמר.

3. אם רק ג'ייסון טאטום היה יכול להיות כזה גדול כל משחק: כאן הוא מבשל את דוראנט לפני שעתיים:

עם ג'יילן בראון נותן הרצאה לעתונאים לפני המשחיק על הגזענות המיוחדת של בוסטון, וקמבה וולקר STRUGGLING, ג'ייסון טאטום נתן עוד אחד ממשחקיו שלא משנה איזו הגנה עושים עליו, הוא מחליט לקלוע 50, והוא קולע 50, ומנצח. כמעט בא לי לומר 'מנצח את הנטס' לבדו.

2-1 זה הרבה יותר טוב מ-3-0 ומי שלא מאמין לי יכול לשאול את שימון. הסלטיקס עדיין צריכים לנצח בברוקלין ולא משנה מה, אבל לפחות עתה ישנה תקווה. ONE GAME AT A TIME, כמו שלימד אותי המאמן שלי אברהם באובר כשהייתי בן 12.

בימים האחרונים כל מה ששמעת זה רק קיירי אירוינג מתלונן על הקהל הגזעני של הסלטיקס. רגע, אני לא מבין: טאטאם לבן שרק נראה קצת שחור? קיירי – שזכה לקבלת פנים כאילו היה Kim_Jong-un. הוא לא הצליח להיכנס למשחק עם 16 נק' ב-6 מ-17.

כשג'יימס הארדן קולע 41 וקווין דוראנט 39 אתה חושב שאין דרך לנצח את הנטס.

אבל טאטום מצא את הדרך. לנטס פשוט לא היה מגן שהצליח לעצור אותו. צנ שאני לא מבין בקשר לסטיב נאש הוא מדוע הוא מתעקש לשמור עליו עם בלייק גריפין או גארי האריס. שניהם לא מסוגלים. אז שינסה מישהו אחר.

4. בהאוקס הקהל לא יורק על יאנג. הקהל הוא 'האיש הששי'

כמה TAKEAWAYS מהמשחק:

1)כל מה שצריך לעשות זה לצלצל ליאנג, וטריי יאנג מופיע שוב. מדהים כיצד אף אחד מהניקס לא הצליח לעצור אותו אפילו שהם עושים עליו בליץ אחרי בליץ. הוא תמיד יוצא חי או מוצא את השחקן הנכון. עשו עליו דאבל וטריפל-טים. אז הוא הסתפק ב-21 אבל מסר 14 אסיסטים, כמה מהם נפלאים ממש.

2) לג'וליוסארנדל לא היה את זה היום (ואחד הגורמים היה קפלה) אז הניקס שמו יהבם – כמו שאומרים החברים שלי מהברונקס – על דרק רוז, אבל דרק – עם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד) לא יכול לעשות זאת לבדו יותר. הוא קלע 30. נהדר דרק! היה 13 מ-21 ו-3 מ-5 מה-3, אבל הניקס לא ינצחו את ההאוקס אם רוז הוא מכונת הירייה הראשית מניו יורק.

3) עם הג'ינג'י הוארקט השורף את הסל מה-3, ההאוקס היו 16 מ-27 (59.3%) מהטריי. כנגד הפגזה כזאת קשה לעשות הרבה. הוארטר, קוליענס, גלינרי (עם תספורת הטמהאוק החדשה שלו), בוגדן בוגדנוביץ' קלעו שלשות גאילו הן לייאפס.

אני אומר שוב: ההאוקס יעשו הרבה, הרבה בעיות לכל יריבה, ולא משנה מי היא תהיה!

5. מכה גדולה לבאקס. דונטה דיביסנצו גמר את העונה

MRI גילה אתמול שדונטה, דיביסנצו שיחקן וילנובה לשעבר, קרע רצועה בכף הרגל במשחק נגד מיאמי ( לא את גיד האכילס) וסיים בזאת את העונה. דונטה אינו שחקנה הטוב ביותר של הקאבס. אולי אפילו לא השני, השלישי, או הרביעי.

אבל הוא הקלעי הטוב ביותר שלה מהפרימטר, והכי חשוב – שחקן הנשמה מס' 1 שלה, ולבאקס המעט ישנונית זה יהיה חסרון משמעותי ביותר.

6. וביוטה 3 צופים לבנים לא מפסיקים להטריד את אשתו של ג'ה מוראנט שהחזיקה את תינוקם בזרועותיה, ואחיו, עד ששלושתם ניזרקו מהאולם

מוראנט: "משפחתי לא תחזור לאולם הזה ביוטה למשחק ה-5

7. אין לי מושג – אני ממש לא מבין במה מדובר – כשקיירי אירוינג ביקש "שהגזענות לא תהיה חלק מהמשחק השלישי בבוסטון" וג'יילן בראון נשמע כמסכים איתו.

נניח שבבוסטון ישנה גזענות נגד שחקנים שחורים. הייתי מבין שזאת בעייה בימים של לארי בירד, קווין מקהייל, דני איינג', דייב קאונס, וג'ון הבליצ'ק.

אבל היום? כשהסלטיקס מופיעה עם 4 שחורים בחמישייה בדיוק כמו הנטס? אז גזענות כלפי מי?

הכי מוזר שג'יילן בראון הפצוע הסכים עם דברי קיירי אירוינג, ואמר למדיה לפני המשחק:

"I saw things floating around with Boston and the topic of racism," he said. "People around me urged that I should share my perspective. I have not talked to anyone — Kyrie, Marcus [Smart] or [Celtics GM] Danny Ainge — about my thoughts or my perspective, but I do think it's a good conversation. I think that racism should be addressed, and systemic racism should be addressed in the city of Boston, and also the United States.

"However I do not like the manner it was brought up, centering around a playoff game. The construct of racism, right? It's used as a crutch, or an opportunity to execute a personal gain. I'm not saying that's the case. But I do think racism is bigger than basketball, and I do think racism is bigger than Game 3 of the playoffs. I want to urge the media to paint that narrative as well. Because when it's painted in that manner it's insensitive to people who have to deal with it on a daily basis.

"The constructs and constraints of systemic racism in our school system, inequality in education, lack of opportunity, lack of housing, lack of affordable housing, lack of affordable health care, tokenism, the list goes on. So I recognize and acknowledge my privilege as an athlete. Once you get to the point where that financial experience overtakes the experiences people deal with on a daily basis, I want to emphasize that as well."

8. פינת החי: אחוות אחים ואחיות של הדובונים ה'קמודיים'

הדובונים הלבנים חסרי הפיגמנטים, האלבינו'ס כפי שפעם הגדרתי, הם כמובן המיעוט בין דובוני הקרמודיים, אבל הם זוכים לטיפול מלכים של האמא-דובה. מדענים מעריכים את דובוני האלבינו בין 10% ו-12% מכל הדובונים . הם מקובלים ואהובים ביותר ע"ע אחיהם ואחיותיהם השחורים. מדענים מגדירים את "אחוות האחים" ואחוות" האחיות", או "אחוות המעורבים" – כאחוות האחים הנאמנה והחזקה בין כל בעלי החיים האחרים.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. למיאמי יש פשוט מאצאפ מהגיהינום מול הבאקס. ספולסטרה לא צריך להתפטר וריילי גם לא צריך לפטר אותו או לעזוב בעצמו. העונה של מיאמי לא ממש הלכה במתוכנן, אם אלו פציעות או לו"ז רצחני בגלל ששיחקו עד הסוף בבועה (הלייקרס סבלו גם כן מפציעות וסיימו 7 במערב).
    .
    ווינסלו סבל מפציעות ולא טרם. ריצ'רדסון הלך תמורת באטלר. כל השחקנים כל כך טובים שראינו מהם שווים בקבוצות אחרות שאליהן עברו (ואין לי מושג מאיפה הבאת את הסטטיסטיקות האלה שלהם – אולניק, וויטסייד וקראודר עם דאבל-דאבל…). רק קראודר שווה משהו ולא רצו לשלם לו משכורת גבוהה ולהתחייב לזמן ארוך (דבר שהוא האמין שמגיע לו כשחקן חופשי).
    .
    מיאמי קיוו לקבל את יאניס, אבל יחשבו מסלול מחדש אחרי שהוא חתם הארכה. ריילי הוכיח יותר מפעם אחת שהוא מסוגל לשנות דברים תוך כדי תנועה (כמו העונה) ולבנות מחדש קבוצות.
    יש להם בסיס צעיר וטוב (שיכול גם להיות אחלה נכסים לטרייד). כנראה את אולדיפו הם יקבלו במחיר מבצע אחרי הקיץ הזה.
    .
    הטענה היחידה שלי אליו כנראה זה החוזה המופרך לדיון וויטרס ולאולניק

      1. שמעון, אתה פעם אחר פעם מוכיח שאין לך מושג ב"כלכלת NBA" (נקרא לזה ככה), ועל הדרך בהבנת הנקרא…
        קראודר חתם ל-3 שנים. ההיט לדעתי לא היו מוכנים להתחייב לזמן כזה כי הם רצו מקסימום גמישות לקיץ של יאניס
        .
        אפשר לראות אצלך דפוס: כמות אימוג'ים גדולה יותר, ככה התגובה שלך פחות קשורה לכתוב (אבל ככה זה שקשה להסביר משהו שמתיימרים להבין בו – פשוט נוסיף אימוג'ים).

        1. פרט לקראודר לא הייתי משאיר שופ שחקן בקבוצה הפח הזו של השחקנים שמנחם ציין.
          אם זאת אי אפשר להתכחש לעובדה שריילי עשה עבודה נוראה הוא פעם אחר פעם נותן חוזה מופרח לנגרים כמו אדביו וגמר על העתיד של הקבוצה, הוא בנה קבוצה זקנה לא מאוזנת ללא כשרון או קליעה, אולדיפו עם כל הכבוד גמור. ריילי בהחלט צריך ללכת הביתה כיוון שעשה עבודה גרועה, זה לא משנה מה עשה לפני עשור אלא עכשיו.
          .
          לגבי ספלורטאה אני רחוק מלהסכים אם מנחם הוא שועל קרבות שיש מעטים כמוהו בליגה, הוא קיבל קבוצה לא מאוזנת עם שחקן בעייתי כמו באטלר, לדעתי הוא בהחלט בטופ של הליגה כמו שהוכיח עד השנה.

        2. שימו לב למילים החמות של סמיילי. כמו גיא רוזן והגילרי והאחיו המוצלח פחות ועוד כל מיני פרוגרסיבים שמאוד מטיפים לשפה נאותה אבל לא מסוגלים להעביר יממה בלי להעליב את שמעון ברמה האישית. לא פעם ולא פעמיים, התקפות אישיות ומכוערות שכולן מכוונות להוכיח לשמעון שהוא לא מבין כלום. אז חברים מתקדמים, הבנו את המסר תודה, אתם חושבים ששמעון לא מבין כלום? אז למה אתם טורחים פעם אחר פעם להשמיץ אותו ולהוכיח את זה? אין לכם מספיק ביטחון עצמי להתעלם? הנה גיא פה למטה מחזק את ההעלבה של סמיילי כי הוא מריח דם. השה התמים ואיש השלום לא מפספס הזדמנות לריב ומדון. אני מקווה שאתם לפחות מודעים לעליבות הגדולה שלכם. שמעון לעומת זאת מעולם לא ענה להם ברמה האישית ומעולם לא עולב בהם בחזרה כי הוא קלאסה והם אשפות. אני כאן כדי להזכיר לכם שאתם חבורה מתנשאת, אנשים שחשים עצמם אליטה למרות שאתם במקרה הטוב אספסוף משכיל.

          1. אתה מדבר על איש מדון?!
            אתה אלוף העולם ביחש שלילי של תגובות על כדורסל ביחס לתגובות מכפישות שלא קשורות לכלום

  2. תודה מנחם
    כמו שכתבתי בשרשור המשחקים, מי שהיה האקס פקטור במשחק הזה ונתן את כל כולו היה דווקא טריסטיאן תומפסון עם משחק לפנתיאון שהחזיר את הסלטיקס לעניינים אחרי פתיחה צולעת. הוא ולא אחר. אז כן הוא קיבל מינוס 16 אבל מי שראה את המשחק הבין למה הוא היה השחקן הכי חשוב על המגרש ליד JT.

  3. מנחם, לעובדה שבחמישיה של בוסטון יש 4 לא לבנים אין קשר ליכולת של אוהדים לקרוא קריאות גזעניות לקבוצה היריבה. אחת מתופעות הלוואי של הטרמפיזם (גם הביביזם) היא אובדן הבושה. אנשים מרגישים שקיבלו מטראמפ לגיטימציה לומר כל דבר שעולה על דעתם.
    .
    בשלולית של ג"ס שימחה והמולה. דיון סוער על וייסמן. להחליף ובמי או להשאיר. לדעתי יש רק אדם אחד שדעתו נחשבת – סטפ קרי. השילוב של ויסמן במשחק של ג"ס תלוי בקרי. השנה הוא כמעט ולא התיחס לויסמן כששחקו יחד והראה לכולם שמבחינתו אפשר בלי ויסמן. לא יודע לומר אם קרי היה מעדיף את למלו אבל ודאי שהיה מעדיף את הליברטון. מצד שני קרי אינו קוואי והוא רואה גם את טובת הקבוצה לכן אני לא יכול לומר בנחרצות מה דעתו בנושא, אבל אין לי ספק שמיירס שמע אותה בשעתיים שהם שוחחו בשבוע שעבר.

    1. אני אעזוב פוליטיקה בצד כיוון שאנחנו לא נסכים פה, זה שיש זבל גזעני בשני הצדדים זה ידוע לכולם היה הרבה לפני טראמפ .
      .
      לגבי קרי דרך אגב היה לו שילוב מאוד חיובי עם וויסמן העונה, וזה שילוב שיכול לעשות הרבה בעיות בהמשך.
      הבעיה שסנטר כמו וויסמן יש לו זמן לימוד שקר לא יכל/רצה לקבל, הבעיה זה לא השילוב של קרי עם וויסמן אלא של הנגר גרין איתו שהיה שלילי וחוסר כימיה מובהק, וויסמן חווה רגרסיה העונה בגלל קר והשיטה הגרועה שלו (שרחוקה מלהוציא מהקבוצה את המיטב).

  4. מנחם גיילן בראון גורג היל קיירי וכל הדבילים האלה יכולים ללכת להקים מפלגה. לא מעניין השטויות שהם פולטים.

    נניח שההיט יפטרו מספו מי יגיע במקומו? סביר להניח שאיזה רפה הבנה.

    זו ליגה של כוכבים. שישיגו עוד כוכב יהיו טובים יותר

  5. הסיפור של מיאמי – הימרו על התקדמות ושיפור של טיילר הירו ודנקן רובינסון-לא קרה עד עכשיו.
    מנחם, אולי תספר לנו אילו פילוסופיות מהמזרח הרחוק דוגלות בשינוי וגיוון התחום המיני?
    עד כמה שידוע לי מדינות המזרח הרחוק סופר מסורתיות ונוקשות בכל מה שקשור לנישואין.

      1. ברור, חבר טוב שלי אמר לי פתגם לפני המון שנים שנשאר איתי עד היום ולדעתי ייכנס בתור של האשך ״שערה של כוס חזקה יותר מזנב של סוס״
        .
        ואין עיר אם יותר שוות ממיאמי

  6. כבר שנים שיש דיבורים על הגזענות של אוהדי הסלטיקס. ביל ראסל, גדול שחקני הקבוצה, עד היום לא שש להגיע לשם. ככל שידוע לי, זו תופעה מוכרת בבוסטון באופן כללי.
    בקשר להיט, יש מאמן אחר שהיה עושה השנה עבודה טובה יותר עם ההרכב הנוכחי?
    תודה רבה על המעורב

  7. מעולה מנחם. עזבו את מיאמי כמה שחקני חמישייה חשובים, אבל זה היה בניסיון לשמור מקום מתחת לתקרה לשנה הבאה. אם אנחנו נגיע עם סגל זהה ל-2021 יש כאן טעות, אבל היא לא של ספולסטרה אלא של מי שמעליו (ריילי). הבועה עשתה טוב וספולסטרה אחלה מאמן, אבל קבוצה עם שני יוצרים שלא זורקים שלשות חייבת ריווח וזה לא קיים כשנאן פותח וכשהירו לא באמת קולע מרחוק. גם אריזה זה לא קראודר ודראגיץ' נראה כאילו הוא בן 35. היה סביר שזה יקרה.
    .
    אגב, יכול להיות שניצחון במשחק הראשון (ולא היינו רחוקים מזה) ומיאמי הייתה מובילה עכשיו 1-2. למרות שהסדרה תגמר בסוויפ. לא צריך לפטר אותו, גם כי אין אופציות אחרות בחוץ. אבל חייבים להתחזק בקיץ. לנארד או ביל יהיה מדהים, אבל גם דינוודי ולאורי זאת התקדמות

  8. עם מאמן אחר מיאמי הייתה מצליחה להפסיד 3-0 טכנית או משהו, יש להם קיץ מעניין בפתח, אסור להם לעשות שטויות כי אז כל המומנטום ילך.

  9. אם ספו עוזב את מיאמי אני לוקח אותו להחליף את פופ. מיאמי קבוצה עם כוכב וחצי, וקבוצות כאלה מתקשות להצליח בליגה, ע"ע בוסטון, וההישג שלהם בשנה שעברה הוא לגמרי לזכות המאמן וההנהלה, ולא להפך. לא סותר את זה שאם הם מרגישים שנגמר להם הדלק, אז הם צריכים לעזוב, ולא לעשות פיל ג'קסון, אבל הם לא נראים לי מהסוג של ג'קסון.

  10. לא חושב שספו הבעיה,
    מכל החבורה שעזבה, היחיד שהתבאסתי עליו הוא קראודר, שרצה חוזה ארוך יותר ממה שמיאמי נתנו כי הם רצו סיכוי להנחית סופר סטאר.
    אם במקרה היו מצליחים להביא את יאניס היית מאוד מרוצה מזה שהיה מקום מתחת לתקרה…
    מה שקרה הוא שהם לא נחו, חלו בקורונה, נפצעו וסתם לא היו מאופסים לאורך כל העונה ועדיין יכלו לנצח את המשחק הראשון ולשנות את הסדרה,
    אתה ממש ממהר לפטר מאמן ממש מוכשר כשאין הרבה מאמנים פנויים עם היכלת והניסיון שלו, אחרי כשלון בעונה אחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט