ההוקס נ' הניקס, ברוקלין נ' הסלטיקס, והקליפרס במסע הינצלות נואש מול הלוקה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ההוקס נ' הניקס, ברוקלין נ' הסלטיקס, והקליפרס במסע הינצלות נואש מול הלוקה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אטלנטה הוקס (1) – ניו יורק ניקס (1):

הסדרה הכי טובה שאתם לא רואים תגיע למשחקה השלישי, כאשר הסדרה עוברת לאטלנטה ג'ורג'יה למשחק מספר 3.

השעות לא נוחות, והשמות אינם נוצצים, אבל כפי שביל סימונס ואחרים חזו לפני הסדרה, כל משחק בסדרה הזאת מגיע ב-5 הפרש לכל היותר לכאן או לכאן ב-2 הדקות האחרונות, כל משחק הוא מלחמת עולם מהסגנון המזרחי הקלאסי, ויש סיכוי לא רע להיווצרות של יריבות-עוינות מהסוג של יריבויות המזרח הנפלאות של שנות ה-90 – מיאמי – ניקס, אינדיאנה-ניקס וכיו"ב, כשהגברים היו גברים והכדורסל היה כדורסל.

אטלנטה גנבה את הביתיות במשחק מספר 1, שהיה מאוד לא אופייני ממספר בחינות. הקלעים של אטלנטה, ללא ספק המפתח שלה היו בערב מחריד, אבל הם גילו שכשטריי יאנג בריא, הוא יודע לעשות דברים גם כשגלינרי קולע 1 מ-7 משלוש, שמספיקים כדי להשיג יותר נקודות מההתקפה הלא מאוד מרשימה של הניקס. ראנדל היה מזעזע עם 6 מ-23, ומי שהשאיר אותם במשחק היה מכולם בארקס עם 27 פאקינג נקודות, כשגם רוז הבלתי נגמר היה מצוין (איזה כיף לראות אותו נהנה מכדורסל ומצליח, כמה מגיע לו, איזו טרגדיה).

משחק מספר 2 ענה על הקלישאה לפיה כדי לנצח הניקס יצטרכו לכער את המשחק ואכן 27% משלוש של אטלנטה ומשחק שנגמר בתוצאה נמוכה מהרגיל, נתן לניקס ניצחון פלייאוף ראשון מזה מי יודע כמה זמן. מה שהיה חריג במשחק הזה הוא כמה גרוע היה בוגדנוביץ'. 2 מ-13 משלוש (!!!) היו לו, ולגלינרי 2 מ-9, אולי זה ה-MSG, ואולי הגיע הזמן לחשוב על צמצום הדקות של האיטלקי. בניקס זה היה עוד ערב חלש של רנדל עם 5 מ-16 ועוד ערב גדול של רוז שקלע 26 נקודות באחת מהופעותיו הגדולות בגרסתו הנוכחית, וגם יאנג היה נהדר עם 30 שלא הספיקו.

וכעת הסדרה עוברת לאטלנטה ב-1-1 וההוקס ירצו מאוד מאוד לשמור על הביתיות שכל כך התאמצו להשיג. מה צריך לקרות לשם כך?

ובכן, הם יצטרכו לשמור את ראנדל אין צ'ק, וזהו בעצם. כן. ההוקס יחיו עם התפוצצויות של רוז, ומשחקים טובים לסירוגים של בארט ובארקס, עד כדי כך מעט יש לניקס מעבר לזה. המפתח מבחינת ההוקס הוא בהתקפה. הם צריכים, שלא נאמר חייבים, שמישהו מלבד יאנג יתחמם. זה יכול להיות האנטר שקלע 3 מ-8 במשחק 2 והראה ניצוצות. זה יכול להיות בוגדנוביץ' שהפציעה של יאנג וכתוצאה ממנה ההתעצמות במעמדו בקבוצה היו מהסיבות החשובות לריצה של ההוקס. זה יכול להיות גלינרי אם יסדר את הידית, וזה יכול להיות הורטר, לו וויליאמס (לא סביר) או סנל (עוד פחות סביר).

אבל השורה התחתונה ברורה – להוקס יש פשוט הרבה הרבה יותר כלים, ולכן גם אני חושב שהם ינצחו. בקושי, כמובן.

הימור: אטלנטה ב-8.

3:30 בוסטון סלטיקס (0) – ברוקלין נטס (2):

צריך לבדוק, אבל אני לא בטוח שיש בסיס אוהדים של קבוצה שעלתה לפלייאוף ששנא את הקבוצה שלו כמו שבסיס האוהדים של בוסטון שונא את הסלטיקס הנוכחיים, והם עוד יותר שונאים את הגורל שיועד להם, שאם תשאלו אותם הם יגידו לכם שהיה ברור עוד לפני שהחלה העונה, לחטוף סוויפ סנדלרים, כוכבים וכל תיאור שש-בש אחר שתרצו מהנטס ומקיירי השנוא.

דווקא המשחק הראשון שהיה צמוד לאורך 3 רבעים הבהיר כמה גדולים פערי הרמות. ב-3 הרבעים הראשונים הנטס שיחקו בלי תכנית משחק, כדורסל קצת שכונתי כל הזמן אחד על אחד. אבל ברגע שהם החליטו, אי שם ברבע השלישי, עקומת הנקודות שלהם נסקה וזאת של הסלטיקס נתקעה.

משחק מספר 2 כבר שיקף נאמנה את פערי הרמות כשהנטס עלו מ-25% משלוש במשחק הראשון ל-45% בשני, כאשר האריס קולע 7 מ-10 משלוש או 70% (סבנטי, סטנטה, שבעים) ותנו לי להגיד לכם משהו, זה לא מיוחד, חריג או מפתיע. כשמשחקים סביבו דוראנט, ארווינג והארדן ובהנחה שהם משחקים בהרמוניה, אלא אם אתם מרכיבים מולם את חמישיית ההגנה של העונה ומחליפים את גובר במישהו שיכול להחליף טוב יותר, האריס ימצא את עצמו כל התקפה שניה חופשי לשלשה מהפינה. ותנו לי לגלות לכם משהו – שחקני NBA קולעים שלשות חופשיות מהפינה באחוזים מאוד גבוהים.

בשורה התחתונה ברוקלין הזאת מפחידה, ואם השחקנים בריאים (בגופם ובנפשם, קיירי אני מדבר אליך), לאף קבוצה, כולל אף קבוצה, אין ש-ו-ם ס-י-כ-ו-י לעצור אותם בסדרה, מישהו חושב אחרת?

הימור: ברוקלין ב-20.

4:30 דאלאס מאבריקס (2) – לוס אנג'לס קליפרס (0):

וואו וואו וואו לוקה.

לא חייבים לקום כדי לראות משחקים באמצע הלילה, אבל מומלץ מאוד לעקוב בצורה אינטנסיבית באמצעות תקצירים מורחבים או כתבות ניתוח ביוטיוב אחרי מה שהבחור הזה עושה, כי הוא פשוט משתלט על סדרה לבד בגיל 22 מול קבוצה עם שני סופר-דופר סטארים.

אני רוצה לנקות שולחן ממה שקורה עם הקליפרס כי זה החלק הפחות מעניין. במשחק מספר 2 קוואי החליט שהוא לא מפסיד וקלע 41. אחלה. אבל המאבריקס קלעו ב-60% מהשדה.

וזה קורה כי נפגשות כאן שתי קבוצות, לאחת יש מאמן על רוטציה קצרה וברורה שיודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה והשחקנים שלה מתואמים, עם קבוצה ללא מאמן, שאין לה מושג מה היא רוצה מעצמה ובמיוחד היא לא יודעת מה הרוטציה שלה. קבוצה שהחליטה לשלם את הכסף הגדול ללוק קנארד ואז לא משתפת אותו בפלייאוף.

במשחק הראשון מאן לא שיחק, במשחק השני הוא שיחק 20 דקות. למה? איבקה שיחק 13 דקות במשחק הראשון ו-6 בשני, מה קורה איתו? הוא לא היה אמור להיות ההבדל לעומת העונה שעברה? רונדו שיחק 20 דקות בממוצע בשני המשחקים אבל יש לו את הפרצוף רונדו הזה של – החברה' האלה לא מבינים את הערך שלי ולא מוכנים לעשות את מה שצריך כדי לנצח. וכמובן אי אפשר בלי פול ג'ורג' -מר 3 מ-15 משלוש בשני המשחקים הראשונים. איזה עלבון ובזבוז של כשרון.

אבל כאמור החלק המעניין הוא לא הקליפרס. ללוקה יש סגל מאוד מאוד מוגבל מסביבו. פורזינגס סוף סוף נראה כמי שמקבל את גורלו והוא רק ירוויח מזה. כן, הוא לא האלפא כאן אבל במשחק 2 הוא קלע 20 ב-8 מ-12, בדיוק סוג היעילות שדאלאס צריכה ממנו. תראו איך טימי הרדוואי נראה ליד לוקה. 9 מ-14 מהשדה ל-28 נקודות. מי אתה? ומלבד השלישייה הזאת? כלום ושום דבר. תנו לי לשאול אתכם, מי השחקן הרביעי הכי טוב בקבוצה הזאת? פיני-סמית'? קלבר? קאולי סטיין? בראנסון? ריצ'רדסון שהגיע כתקווה גדולה ובינתיים תפקידו די משני?

אבל זה לא משנה והנה הלקח – בקבוצה עם כוכב דורי, מספיק כוכב משנה אחד ועוד שחקן התקפי מוכשר, עם מאמן שיודע מה הוא עושה, היררכיה וסכמת משחק ברורות וחכמות כדי ללכת מאוד מאוד מאוד רחוק, לברון לימד אותנו את זה בדור הקודם ולוקה מלמד אותנו את זה עכשיו.

קומו והריעו למי שאולי יהיה המלך החדש.

הימור: דאלאס ב-5.

לפוסט הזה יש 329 תגובות

  1. שוק המאמנים הבכירים בנבא די מצומצם. הנטס לקחו את נאש לא בגלל יכולות ה X&O שלו אלא בגלל היכולת שלו לנהל אגואים. בלמר לקח את לו כיון שהניח שיש לו ניסיון בניהול אגואים וגם ב X&O. הוא רק לא לקח בחשבון שבקליבלנד לברון ניהל הכל ולו בעיקר לא הפריע לו . בנוסף הקומבינציה של פול גורג וקאואי עם שאר הסגל לא דומה לזו קימת בנטס ושלמרות שהראל הלך (אחכ גם וויליאמס) נותרו משקעים רעים משנה שעברה. בכל זאת הוא היה צריך להתאמץ יותר ולמצוא מאמן אחר. האמת, לא יודע מי היה זמין. אולי פול סילאס.

    1. ד'אנטוני היה פנוי
      .
      תודה דור, אחלה פריוויו,
      הניקס ינצחו,
      הנטס יכסחו,
      הקליפרס יהממו,
      (66% שהם 100% שזה יקרה)

      1. אתה צודק אי אפשר לשלול את האפשרות שהקליפרס ינצחו את שני המשחקים בדאלאס. הנתונים על הניר של שתי הקבוצות אינם לטובת דאלאס.

    2. בידיוק, המשפט הראשון שלך הוא תמצית העניין וההבדל הבולט בין הסלטיקס לברוקין בנוסף לכך שלברוקלין יותר כישרון.
      ההבדל של ניהול אגואים בין מאש לבוטוקס הפאתט בולט מאד. השילוש הזה קיירי דוראנט והארדן ימעך את כל הליגה לא לאחד או שנים או שלוש שנים. אם כולם בריאים ולא מתאמצים בעונה הסדירה דוראנט יפרוש עם יותר טבעות מהמלך.

        1. חחח התכוונתי לנרגן 🙂 רזיאל אתה אולי אמרת נכון – אבל קצת נסחפת. קודם כל שייארו בריאים סדרה, אחר כך מחוז, אחר כך פלייאוף שלם – ואז נדבר

            1. חחחח
              איפה הקטעים שהיו קלינגים ולוקה נוגב?

              כזה סרטון יש על כל שחקן בליגה חחחח

              אם הקליפרס שומרים דאבל טים ולחץ את לוקה כל המשחק בלי הפסקה כל הסידרה זה 4 0 לקליפרס.

              אולי הנגרים יתפסו יום למשחק 1.

              הבעיה שכבר 2 0😂😂

            2. נו, באמת איפה הסרטון הזה?
              (הרי אם היה, בוודאי היית מביא אותו. אבל מה לעשות, שוב יצאת קלולס)
              .
              יש סיבה טובה לכך שיש מעט מאוד דאבל על לוקה. המחיר יקר מדי. יש מעט שחקנים שמסוגלים לנצל כל כך ביעילות את מה שההגנה נותנת להם,
              לוקה גבוה ברשימה של שחקנים כאלו.
              באמת לא ברור לך שדאבל מוביל להתקפה של 4 על 3?
              .
              תתבונן. על תזרוק סתם תגובה האוטומטי. תתבונן.
              תראה את התנועה של שאר שחקני דאלאס כאשר יש דאבל על לוקה.
              שחקן חותך לצבע, שחקנים מתפנים בפינות.
              מה לעשות,
              ניסיון לדאנק או ניסיון לשלשה מהפינה אלו הדרכים היעילות ביותר לייצר נקודות בכדורסל.

            3. הסיבה היחידה זה שיש מאמנים רפי הבנה. לא סיבה טובה ולא נעליים. הנגרים לא ינצחו לבד 4 משחקי פלייאוף עם חיתוך או לא שלא נדבר על ה15 נק שלוקה יהיה איתם ממורמר ועייף.
              אתה מביא מהלך פה ושם אתה לא מבין על מה אני מדבר בכלל
              ומן הסתם שמביאים דאבל טים רוצים מצב של 3 חלשים על 4

            4. אין מילה אחת בתגובה שלך שקשורה לכדורסל.
              "הנגרים לא…"
              זה ה-nba. לא השכונה שלך. אם אחר דאבל טים הקבוצה התוקפת מצליחה להניע כדור ביעילות, יש לה יתרון מוחץ.

  2. תודה דור.
    אם בוסטון רוצים לקחת משחק של כבוד, הערב זה ההזדמנות. אבל אין להם שום סיכוי כמעט. הם צריכים מישהו שילחץ את הארדן וקיירי כשהם מוליכים כדור וסמארט לא בעניינים. אם בראון היה, זה היה נראה אחרת.
    בניגוד למקובל פה לחשוב, דווקא יש אופציות לנצח את הנטס וזה על ידי לחץ אדיר על מוליכי הכדור. הנטס הובסו על ידי הלייקרס החסרים, כשהארדן לא היה ודוראנט איבד את עצמו. לשלוש הקבוצות המתחרות שלה, יש כלים לעשות את זה (מי יותר ומי פחות). הבאקס עם הולידיי ודיוינצ'נזו יכולים לעשות צרות, כשיש להם גם מענה התקפי. פילי עם סימונס וגרין והלייקרס עם כל האלף שמות שהם זורקים בדאבל טימים שלהם. אם עוצרים את הארדן, הנטס בבעיה.
    לפי דעתי, הקליפרס יתפוצצו הלילה בשני חלקי המגרש ויהיה בלואו אאוט.
    הניקס במשחק סופר קשוח, יחזירו את הביתיות. רנדל יראה סופסוף כמו השחקן מהעונה הסדירה.

    1. לצערי, בראון לא היה פותר שום בעיה. הקבוצה נחנקה עוד לפני הפציעה שלו. הבעיות האמיתיות יצאו יום אחד החוצה, אולי בעוד שנה אולי בעוד 10. הכימיה מתה אי שם אחרי חמישית או רבע עונה והבוט לא מצליח לתקן כמו שלא הצליח להשאיר את קיירי ולחבר אותו עם הצעירים.

    2. אי אפשר ללחוץ גם את הארדן וגם את קיירי, זה לא עובד. שניהם בעלי שליטה בכדור והובלה יותר מידי טובים. בנוסף לחץ גבוה מאפשר לאחד משחקני ההתקפה הכי טובים בהיסטוריה להיות עם שמירה של שחקן יחיד במגרש מרווח. מישהו רוצה את זה?

      בכללי אני חושב ששיטה שיכולה להיות מועילה זה לשחק מול הנטס בונקר(יעני לסתום את הצבע) ולהביא להם להפציץ משלוש. הבעיה? קיירי דוראנט והאריס עם מעל 40 אחוז משלוש, הארדן לא סגור על זה, אבל הוא גם איום.
      אולי הלייקרס יכולה לתת להם פייט בהגנה, וזה בעיקר כי יש שם מפלצים כמו לברון ודיוויס.

    3. לחץ גבוה על מובילי כדור שיש את הארדן דוראנט וקיירי זה גזר דין מוות, אותו דבר להשאר בצבע, הארדן עד הפציעה היה שחקן של 40% מ3 וכשיש לידו את דוראנט האריס וקיירי היריבה הולכת לחטוף מבול שלושות וחצי מרחק.
      .
      הגנתית אף קבוצה לא יכולה לעצור את הנטס השמיכה פשוט קצרה מדי דאבל טים לא יעיל נגדם, שחקנים כמו קיירי דוראנט והארדן מנגבים גם כל שומר באחד על אחד בשינה, הם קולעים מצויין מכל טווח וגם חודרים ברמה סופר גבוהה, הדרך היחידה לנצח את הנטס זה לנצל את החולשה ההגנתית שלהם.
      .
      אני מת על שמעון ודה שוט אבל הם די רפי הבנה בכל העניין של הדאבל טים, ששחקני המשנה קוברים ככה שלושות דאבל טים/ לחץ גבוה זה גזר דין מוות.

      1. ברוך – בשום שלב לא אמרנו לעשות דאבל טים על ברוקלין. זה לא יכול לעבוד שם. אולי רק במקרים ספציפיים נקודתיים, כדי להוציא את הכדור מיד של שחקן רותח בסוף משחק. לא כשיטה.
        פיני – הלייקרס לוחצים מצויין וזה יאט את ברוקלין אבל לא מספיק. הארדן יכניס את שרודר לתוך הסל, קיירי זה לא פול – הוא זריז 🙂 ויש גם את דוראנט שלא חייב לכדרר הרבה בשביל לקלוע – וזה לוקח את אחד הנשקים העיקריים של פופ בהגנה. חוץ מזה יש גם את האריס. בכל מקרה זה עדיין רחוק. דיה לצרה בשעתה.
        בג'ורג'י בוי ננוחם

        1. התכוונתי פה גם בעניין של לוקה, דאבל טים שכל השארקברו את השלושות בסיטונאות זה היה נגמר מהר מאוד בשני המשחקים הקודמים

    4. אני אענה לאיתי וברוך ביחד פה.
      אני מתכוון לדאבל טים בסגנון שהלייקרס בעיקר עושים. אני דווקא חושב שלנטס יש בעיה. יש להם מוליך כדור אחד אמיתי, וזה הארדן שגם הוא לא גדל כרכז. הלחץ על נתיבי המסירה, בשילוב היכולת לרוץ למתפרצת מהעבר השני, יכולים להכריע את הכף. אשתקד בפלייאוף, הלייקרס הרגו ככה את הרוקטס, שדווקא פגעו משלוש וזה לא הספיק להם. הארדן, קיירי ודוראנט, שלושתם יודעים להיות אנמיים ולהיעלם פתאום.
      אני ממליץ לכם לצפות במשחק העונה הסדירה בין הנטס ללייקרס בברוקלין, הנטס חסרו את הארדן והלייקרס את לברון ודייויס. אפשר לומר שזו דוגמית לשיטה איך צריך לשחק מולם. הארדן הוא הפתרון, אבל הוא גם זה שיכול לחרב.

      1. אתה מסיק מסקנות על משחק אחד שיש בו ירידת מתח וזה קורא לפעמים, גם שיקגו הגדולה (71-10) הפסידו ב30 הפרש לניקס במשחק בודד בעונה הסדירה לא מסיק על סדרה ביניהם
        .
        אתה מתבלבל בין מנהלי משחק למוליכי כדור, לברוקלין יש שני מנהלי משחק (הארדן שהוא הטוב בליגה כרכז) וקיירי וגם דוראנט יכול למסור אסיסיטים.
        בהקשר למוליכי כדור, שלושתם מוליכי כדור ברמה הגבוהה ביותר, הארדן הוא הרכז הטוב בליגה ואחד מהנהלי משחק הטובים ביותר, הסגל שהיה ליוסטון עונה שעברה היה מאוד מוגבל התקפית אם אתה זוכר את הסדרה הם השאירו את ווסטברוק פנוי כל הסדרה על קו ה3 שהביאו דאבל טים על הארדן, עכשיו תחשוב במקום הנגר יש את קיירי 50-40-90 או את דוראנט או את האריס.
        .
        בסוף לדאבל טים גבוה זה גזר דין מוות מהיר מאוד מול הנטס, אני אשרטט לך את המהלך או שאתה משאיר את אחד הסקוררים פנוי (קיירי דוראנט) וצלף כמו האריס שהחלום הרטוב שלו זה מאמן שצועק דאבל טים ומשאיר אותו לבד על ה3.
        או שאתה משאיר את השחקן בצבע פנוי.

        1. בדיוק דאבל טיםמעל הנטס זה לוב לקלקסטון שלשה להאריס או ניגוב של 1 מהביגה3.
          מה גם שלבוסטון אין שומרים לזה ברמה גבוהה אבל מה אכפת להם לנסות גם ככה הם יחטפו בראש אז צריך להתפרע שיתפרעו

      2. פנחס יש קבוצה אחת בליגה שכנראה לחץ ודאבל טים לא יעבוד מולה וקוראים לה הנטס.
        אפשר כמובן לנסות כי לבוסטון אין מה להפסיד יהיה בלואו אאוט גם ככה אז!אפשר לנסות.
        להסיק ממשחקים נידחים של עונה סדירה משהו כזה לא הייתי ממהר

      1. אטלנטה מוכשרים יותר, אבל טריי יאנג הוא היחיד שאפשר לסמוך עליו שיתן תפוקה קבועה בהתקפה ובסוף אולי רנדל ייכנס לעניינים.
        אני נוטה להעדיף את אטלנטה, אבל זה לא צפוי ושום דבר שם לא באמת יפתיע אותי.

  3. ההוקס היום ינגבו את הניקס. תחושת בטן 15+
    הקהל שלהם יחזיר לניקס טריי יקרצף אותם עם 40 פלוס.
    הולכים להיות 2 משחקים דומיננטים של ההוקס בבית. השיפוט הביתי מאד שהיה לניקס ב2 משחקים בגארדן כנראה יעלם מה שיחשוף יותר את פערי הרמות. אני צופה למשחק חזק של קולינס גם.
    גאלו יא דביל תוריד את התספורת נגר הזה.

    לוקה ינגב וישאב את הקליפרס

    הנטס יקרצפו את בוסטון

  4. טרייד יאנג בשל להוביל קבוצה כבר עכשיו רחוק בפלייאוף.
    צריך להתאבד על בראדלי ביל ולתת נכסים עבורו (ויש מספיק), או לנסות אפילו את PG במחיר הרבה יותר נמוך.
    דווקא אחרי התקופה הקליפרס הוא יבוא הרבה יותר שליו ובלי לחץ וייתן לטריי לנהל את ההצגה.

  5. זה יפה שהקבוצות עם תרבות הכדורסל והמאמנים הגאונים בוסטון ומיאמי אוכלות נקניקיה עם חרדל וזבלים כמו דוק ריברס,קוצ' באד,תיבודו,אפילו נייט מקמילן נותנים בראש

    1. זה יפה שגם תיבודו וגם נייט מקמילן נותנים בראש ברשימה שלך, רק ששניהם משחקים אחד נגד השני. ומה אתה רוצה בדיוק מספולסטרה? הביא קבוצה שאמורה לעוף בסיבוב הראשון/שני לגמר נ.ב.א במסע מרשים רק בשנה שעברה, וזה בלי לדבר שיש לו הרבה יותר אליפויות מהלוזר הכי גדול מבין המאמנים בנ.ב.א – דוק ריברס

      1. תיבודו פוטר מכמה מקומות ואמרו עליו שהוא כשלון ולא יכול להצליח בשום מקום והוא הפך קבוצה שאמרו עליה שהיא הכי גרועה בליגה לקבוצת פלייאוף.

        מקמילן פוטר מאינדיאנה אחרי שלא הצליח לעבור סיבוב ראשון , ומונה לעוזר מאמן בהוקס שפתחו נורא את השנה , מקמילן מונה למאמן אחרי שפיטרו את פירס, הקבוצה נתנה חצי שני מצוין עלתה לפלייאוף ומקמלין הולך לקבל מינוי רשמי למאמן עם הארכת חוזה ף ובצד השני אינדיאנה לא הגיעה לפלייאוף והמאמנים עשו מרד נגד המאמן החדש שיפוטר בקרוב.

        ריברס פוטר מהקליפרס וכולם האשימו אותו בכשלון , ריברס עבר לפילי קבוצה שאמרו שהיא גמורה אחרי הסוויפ מול בוסטון, אמרו שהפרוסס נכשל,שאמביד לא יכול לשחק עם סימונס,שטוביאס האריס החוזה הכי גרוע ב NBA וצריכים לפרק הכל , ריברס הוביל את פילי למקום ראשון במזרח ונראה טוב בפלייאוף.
        בצד השני הקליפרס נראים על הפנים והולכים לעוף בסיבוב ראשון.

        כמה אליפויות יש לספולסטרה בלי לברון? 0 אחד גדול
        כמה אליפויות לריברס בלי לברון? 1

        ספולסטרה הוא כמו טיי לו , אם אין לו את לברון על המגרש ואת פאט ריילי שמחזיק לו את היד בהנהלה הוא אפס, תואם דווין קייסי

        הכל עובדות

        1. בחירת עובדות מעניינת… מקמילן היה 7 שנים באינדיאנה – בערך הכי רחוק מאיך שהצגת את זה. 3 כעוזר ו-4 כמאמן ראשי. אחרי 4 שנים כמאמן ראשי הם חיפשו מאמן אחר שאולי יקח אותם מעבר לסיבוב הראשון. גם אם ההימור שלהם לא הצליח, לא הייתי מסווג את זה כעוול מטורף. אף אחד לא מחזיק 7 שנים בארגון אם לא מעריכים אותו. דוק ריברס מקבל כבר שנים קבוצות מעולות שמשיגות הרבה פחות ממה שהן צריכות להשיג – השורה התחתונה שלו גם בבוסטון וגם בקליפרס הייתה רעה. למזלו השחקנים כנראה אוהבים אותו אז זה עובר. והוא נראה טוב בפלייאוף כי הוא ניצח פעמיים את ווש בבית? תיבודו קיבל שבחים בשיקאגו וביקורת במינסוטה – נשמע לי בסדר גמור לאור ההישגים שלו בקבוצות האלו. טוב שציינת עם מי ריברס לא השיג את האליפות שלו ולא עם מי הוא כן השיג, כי זה עוזר להבין איך הוא עשה את זה.

            1. מה זה קשור בכלל ?
              בתום שנה שעברה בראד סטיבנס וספולסטרה הוצגו כמאמנים הכי טובים שמגיעים מהארגונים הכי טובים והם העתיד של הכדורסל.
              בעוד מאמנים כמו ריברס, תיבודו, מקמילן הוצגו כסוסים מתים שרק צריך לשים אותם בגלו פקטורי .

  6. תודה דור על עוד קדימון מצוין. אני מהמר על נצחון נוסף של המאבס.
    לא יכול לייעץ לבוסטון איך לדמור על הנטס1 זה כמעט בלתי אפשרי
    עם שלושת הסקוררים שלהם.
    ניו יורק אטלנטה יגיע למשחק 7 (אני מקווה)

  7. רנדל הוא שחקן טוב אבל לא יוצר מזה, הוא חושב שהוא סופרסטאר ומנסה לקחת על עצמו את המשחק בפלייאוף , לוקח זריקות קשות ופוגע בקבוצה שלו.
    בקייץ הניקס יתנו לו חוזה מקס וזה יקבור אותם לכמה שנים טובות

  8. איזה שיפוט דפוק
    השופט עשה טעות. ונתן חוץ.לניקס במקום לאטלנטה אז בהתקפה הבאה הוא החזיר כשנתן פאול תוקף של הניקס שלא היה

  9. שאלו פה איך עוצרים את הנטס, דרך השופטים זו התשובה, מי שיצליח להדביק עבירות לדוראנט או הארדן יש לו סיכוי

  10. איזה מנהל משחק יאנג, כבר היום בין הטובים בליגה, טראסט עם יד על הלב איך אתה משווה בין הנגר סימונס אליו

  11. דוק רזי עדיף שלא תתעורר ואם התעוררת תחזור לישון אני נהנה מכל רגע ומקווה שירסקו את בוסטון, איזה קטע שהנטס קבוצה הרבה יותר טובה מבוסטון

  12. אני מתכוון לאטלנטה. בוסטון הפסיקה לעניין אותי.
    וברוך, אתה תכנה אותי 'שקרן' עוד פעם אחת ואעיף אותך מכאן. קנדריק אמר בדיוק מה שכתבתי אבלח זה לא היה בסרטון שהכנסתי כ\י לא מצאתי אותו

    1. אל תדאג הבוט החזיר את החור השחור, עדיף היה שהקמבקוקו היה נשאר בחוץ וסופר את הכסף שהוא מקבל מבוסטון על שום דבר.
      הבוטוקס עושה הכל בשביל לרצות אותך ואת שנאתך….

  13. למה?
    למה?
    למה ריבונו של עולם?
    החיוך ירד והסלטיקס עלו ל 8 יתרון והבוט מחזיר אותו כדי ששוב חסר האשכים יחרב לסלטיקס את המשחק?
    קמבה, שישב בחוץ ויספור את הכסף שהוא מקבל על כלון ושון דפר…

      1. מה זה אם יקחו הוא משחק נגד קבוצה הרבה יותר כשרונית, הוא עשה אחלה עבודה היום והצליח להחזיר את הקבוצה מהקבר 19-4. לא צריל לבוא עם מסקנות מהבית ידידי

        1. אל תדאג הוא נתן ותיכף גם ייקח.
          אם קמבה לא בא לעבודה עדיף שישאר בחוץ…
          כל ההחטאות בהמשך על סטיבנס.

  14. הנה עוד החטאה פנויה לגמרי של הכיוח הזה, אולי צריך גוגל מוגל או מי מלח להיפטר מהנזק הזה כי לסטיבוט הוא בא טוב…

  15. קמבה ווקר, זבל אטומי. רק 2 נקודות בחצי ראשון בבית מ 6 נסיונות, החטאות שלשות פנויות לגמרי, נזק נוראי בהגנה. יותר טוב שישב כל החצי השני כי הוא פגיעת שרשרת….
    שחקן המשחק של בוסטון זה לא טייטום או סמארט אלא טריסטיאן תומפסון הנגר מקליבלנד שנותן שם האסל שלא נראה כבר שנתיים בבוסטון. הוא עושה הגנה מצוינת על הטבעת ולוקח ריבאונד התקפה והכי חשוב מלהיב את הקהל והקבוצה. שחקן שיצא מהקבר.
    השופטים משום מה לא אישרו סל ברור של הארדן שעבר את שיא הגובה לפני שנחסם.

  16. שהוא קולע את השלושות אי אפשר לעשות כלום מולו איזה שחקן הוא מנגב את שומרי הפרימטר הטובים בעולם כאילו הם אוויר.

  17. כזה 0 הקמבה הזה
    עוד החטאה מה 3
    מה שהכי מצחיק זה שבטח במשחק הבא הוא ישים 30 בגארבג כשהמשחק יהיה כבר גמור.
    שחקן שאין לו את זה כשמגיע הפלייאוף. נזק יותר מאשר תועלת. עדיף לשפשף את לנגפורד שנותן לפחות הגנה.

  18. לפחות סטיבנס מגיב לפני שברוקלין שוב לוקחים את היתרון. הפסק זמן מתבקש.
    המזל של בוסטון עד כה זה שקיירי הוא תואם קמבה בברוקלין ומחרב את המשחק שלם.
    כנראה נכנס היום המסגד הלא נכון בבוסטון ושמו עליו איזה ג'ין שחור…

      1. כן
        דוראנט מגן מעולה אבל הוא צריך לזכור שלא שווה להיפצע שוב אם הוא במאבק עם לברון על מספר האליפויות.

  19. קיירי לבד לא מסוגל לקחת קבוצה לפלייאוף רק מי שלא צופה מתלהב מהסטטיסטיקות שלו (גיא!!!) המשמעות של קלוריות ריקות

  20. בינתיים מחמאות לסטיבנס על ניהול משחק דיי נכון.
    קמבה יושב יותר בחוץ כשהוא נזק. טעות של נאש שלא מושיב את קיירי שמחרב את המשחק של ברוקלין בחוץ.

  21. "השחקן הטוב בעולם" .
    הייתי רוצה לראות אותו פעם אחת בקבוצה ללא כוכבים…פעם אחת.
    מעולם לא ראינו אותו משחק בקבוצה רגילה בשביל לקבל חוות דעת עליו.
    הנחש עושה עליכם עבודה בעיניים.

    1. ברבע האחרון כמובן….
      לפחות עד עכשיו סטיבנס עם עבודה דיי טובה.
      שהארדן וקיירי לא יתעוררו פתאום, כי אז הלך עלינו הירוקים.

  22. האש הוריד את קיירי וסטיבנס העלה את קמבה, זה הבדל משפעותי בין שני מאמנים, אחד מבין שיש לו נזק משחקן והשני כנראה שמסרב להבין.

  23. הנה
    קיירי סוף סוף חימם את היד. עכשיו הטיימאאוט של סטיבנס בול בזמן. לא הייתי עושה את זה טוב יותר!
    מקווה שגם יוריד סוף סוף את הנזק.

  24. בוסטון עושים אותו דבר שהם עושים כל פליייאוף , בונים על הסוויצ' של ההגנה
    דוראנט צריך להילחם בחסימה ולא לעשות סוויצ'

    1. נראה לי שלא תרגע עד שנגיע למשחק נגדכם…
      תירגע, זה לא יקרה. ברוקלין ינגבו אתכם אחרי שיסמרקקו אותנו ויעדרו את מילווקי

            1. למה? פתאום הם מצמיחים יכולות שלפני כן הם התביישו להציג?

            2. חצי קבוצה בכלל לא טרחה להגיע למגרש ( :

  25. לוקה הטוב בעולם וזה אפילו לא קרוב, זה רמה שרואים בפלייאוף פעם פעמיים בעשור והוא ילד בן 22 לא יאמן

  26. השופטים בדאלאס קיבלו הוראה להחזיר את הקליפרס לסדרה. כל התקפה זריקות.
    בלי קשר, ההגנה של הווינגים של דאלאס פשוט נוראית. רוב הסדרה האמת. קלייבה, פיני סמית' ובטח פוריזנגיס די מאכזבים בהגנה. שיעלה את ריצ'רדסון הנגר שאולי יעשה קצת הגנה. הכל זריקות קלות.

  27. לא ייאמן, הסלטיקס יצאו גדולים היום וגם סטיבנס יצא מצוין.
    כשמגיע אז גם הוא מקבל מחמאות לבד מההתעקשות על קמבה שפשוט היה צריך לשבת בחוץ כל הרבע האחרון.
    שחקן המשחק זה לא טייטום אלא טריסטיאן תומפסון שיצא בפר של -16, הכי גרוע בסלטיקס יותר גרוע מקמבה. וזו דוגמה כמה דף הסטטיסטיקה שווה לתחת ולסבתא של התחת…. הבנתם את זה שם אנשי הסטטיסטיקות? משחק צריך לראות ולא להסתכל רק על המספרים שלא תמיד מספרים את הסיפור כולו.

  28. אם כל הפלופים של טרנס מאן. שחקן מסריח. הצגה מארץ ההצגות. בהבימה לא משחקים ככה. מינימום ירו בו. שחקן מגעיל. עד היום חיבבתי אותו, איכס

  29. לוקה לא משקל שריקות. הפער בין הכבוד שמקבלים דיוויס, לברון, קוואי, טריי מול לוקה זועק לשמים. תסתכלו בפער זריקות העונשין הממוצע בין טריי ללוקה ותבינו ששופטים אמריקאים שורקים פחות לשחקנים אירופאים. יוקיץ' יכול לספר לדונצ'יץ' כמה מילים על זה.

  30. קליפרס פעמיים לא לוקחים ריבאונד – איזה קבוצה לא מאומנת – איך נותנים ל-לו עבודה בליגה הזאת? לא מבען את זה

  31. לכל המלעיזים מהשב"ר, רונדו נתן כמה דקות טובות.
    פורצינגיס לאיכול להיות שחקן מטרה בפלייאוף, הוא רך מדי.
    איך שהמשחק הזה מתנהל צריך נס כדי שהמאבס ינצחו.
    יש לנו סבלנות, קדימה לוקה

      1. הערב היה מצויין – שלשה וסל בקלאץ' האמיתי באמצע הרביעי – והגנה טובה על לוקה באותו זמן. עדיף על סוויט-נ-סאוור לו שלא קלע סל משמעותי כבר חמש שנים

  32. רונדו טוב על לוקה – חכם ונמנע מלתת לו עבירות מתנה. הקליפרס חייבים להתיש את לוקה. הוא עומד בהגנה ונח

  33. איזה פח הפורזינגיס הזה בחיי. מקבל כדור בפוסט על שחקן נמוך ומחטיא. לקליפרס יש סוללת כוכבים, ופורזינגיס משאיר את לוקה לגמרי לבד.

        1. לטוס.
          מה פתאום אני צריך בזמן משחק לשדר לעצמי הילוך חוזר? הכל תכתוב רק לא להגיד ״וואלה, יש מצב, אולי (אולי אולי) טעיתי…

          1. כאשר אני טועה,
            אני כותב זאת גם ללא הזמנה.
            .
            השטות הזאת על הבמאי,
            זה בדיוק זה. שטות.
            .
            אנחנו חיים בעידן המידע. אני לא רק בוחר איזה משחק לראות מתי, אני גם בוחר מי יקריין לי את המשחק. ברגע אני יכול לחזור ולבדוק,
            ואם לא אני עשיתי את זה, אז ברדיט יש אלפים שעשו את זה עבורי ודווחו על כל זווית וכל ממצא.

            1. כן אני גם יכול לבחור זווית להילוך חוזר בזמן אמת כולם כל הזמן עושים את זה חחחח איזה קישקושים לא עדיף להגיד ״טעיתי״?

            2. דה "אד הומינום" שוט.
              על תערו של אוקאם שמעת?

  34. קאוואי ולוקה קיבלו שריקות אוויר זה אחרי זה. הבמאי שיעמם אותנו עם לייב פיד ולא נתן הילוכים חוזרים בשני המקרים. גיא מתחבא. צודק.

    1. צודק. הבמאי אנטישמי (סליחה. אנטי-ישראלי) שלא מתחשב ביושבים בציון וצופים דרך ערוצים פירטיים שלא מאפשרים הילך חוזר…
      .
      רק שתדע –
      לבמאי נעליים סגולות!

  35. לוקה קולע פידוואי מ3 באחוזים מדהימים, לא קולע מעונשין. בכללי דאלאס חייבים להגן 4 שלושות מהפינה

  36. עם כל הבלבולי ביצים של רונדו על לוקה, נתן גם לו בראש. לוקה בלתי עציר. נקודה.
    למי שפספס, אפילו במשחק הזה לוקה עם פלוס מינוס חיובי. איזה חרא שהביאו לו את פורזינגיס על הראש. הורס לו כמה שנים מהקריירה. תנו לי אפילו שחקן בינוני כמו אדבריו על חוזה מקסימום שיתן ריבאונדים והגנה, ולוקה מגיע לגמר המערב בלי למצמץ.

  37. אני עם 33% הערב – רזיאל הפתיע אבל אני שמח בשביל טייטום.
    4 דקות לסיום – התקפה אחרי התקפה – קאוואי ולוקה מקבלים שריקות לא חד משמעיות. הקהל והשחקנים מסתכלים על המוניטורים ומוחים – הבמאי לא נותן הילוכים חוזרים. גם לא משהו אחר. סתם לייב פיד. הליגה שומרת על השופטים. אין לזה אח ורע בשום מקום. רק גיא בשלו – הוא לעולם אינו טועה

    1. זה לא מסובך לא לטעות כאשר משתדלים לא להמציא תאוריות עם מינימום קשר למציאות.
      (נו, דייויס כבר חתם… מי הקבוצה לשורותיה הוא בורח משלטון השררה של לברון?)

      1. עזוב אני מוותר לך טיפסת פה על עץ סיקוייה – עידן המידע חחחח כל אחד יבחר בזמן אמת איזה הילוך חוזר לראות הבמאי מיותר חחחח הפעם באמת הגזמת

  38. ועדיין, למרות ההפסד, לוקה הוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא בלתי עציר. משחק עם הרכב בלי אף כוכב נורמלי חוץ ממנו, שכל פעם כשהוא יורד לספסל מוכיח שבלעדיו הם בתחתית של תחתית המערב.
    לוקה היה צריך להיבחר במזרח ולשחק נגד קבוצות דמיקולו כמו הניקס שלא מגרדים פלייאוף במערב, ולא במערב נגד הטופ שומרים שיש לליגה להציע, למרות שגם להם הוא נגד בראש.

      1. כולם קיבלו את הזריקות שלהם היום חוץ מהאטריה הלטבית שהמדגם מוכיח שלקבל יותר זריקות לא יעזור לדביל הזה. לגבי יאנג, מדהים אותי שמשויים אותו ללוקה כשהוא נגד הניקס והוא נגד הקליפרס. אבל עזוב, לא ניכנס להשוואות ביניהם, כי כולם כבר יודעים שזה לא בר השוואה בכלל

        1. שעל לוקה ישמרו כמו על טריי דאבל וטריפל טים נדבר ולא אחד על אחד עם זובאץ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          קולע שעה ונותנים לו את זובאץץץץץץ חחחח
          ואחרי זובאץ את הפיסח רונדו

          אם על טריי ישמרו 1 על 1 עם הסנטר של היריבה ועם גופה כמו רונדו גם הוא יחגוג ככה

  39. לילה מטורף במוזיאון – טייטום אחד מנצח את שלושת הגדולים של ברוקלין, רונדו עוזב את לוקה על השלוש ברבע הרביעי והולך לדאבל (חצי דרך) על ברונסון. תאכלס – היה שם מיס מאץ' אחרי שתי שלשות של ברונסון אז זה היה מהלך הגיוני – אבל ככה לא לספור את לוקה? רונדו כבר היה בכל הסרטים. אני מבסוט – הקלירפרס עדיין בחיים. משחק 4 לחיים ולמוות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט