מיאמי היט – 84 מילווקי באקס – 113 (מילווקי מובילים בסדרה 3-0)
ההיט עולים למשחק הזה בידיעה שאפילו אחי הגדול היה מתקשה לחזור מולי כשהובלתי עליו 0-3 (לפני הגעתי לגיל מצוות. לדעתי זה מעולם לא קרה עד אז). מילווקי הקשתה מאוד על ההיט ברבע הראשון והוציאה את ההיט מהשטף הרגיל שלהם ברבע הראשון. ההיט לוקחים הרבה מאוד זריקות מידריינג', שלא ממש צוללות פנימה. מצד שני, מילווקי מצליחה להניע את הכדור בצורה טובה או לקחת באחד על אחד את שחקני מיאמי לסל. החילופים שהגנת מיאמי עושה מייצרים מצבים נוחים גם לריבאונד התקפה של הבאקס בהיעדר באם/ דדמון מתחת לסל בזמן הזריקה. הבאקס מובילים ב-12 בסוף הרבע הראשון כשלי זה נראה הרבה יותר.
מיאמי פותחת את הרבע השני עם הגנה טובה ומקשה מאוד על הזריקות של הבאקס, אבל מצד שני הם לא מצליחים להגיע לזריקות נוחות בהתקפה ומתקשים לסדר לקלעים מבטים פנויים, כאשר בשלב מסוים ברבע השני מי שלוקח הרבה זריקות לשלוש עבור מיאמי הוא דווקא איגי. הבאקס יוצאים מזה ובעזרת מהלכי חיתוך וניצול מיסמאצ'ים מעלים את היתרון ל-18, חמש וחצי דקות למחצית. מיאמי מצליחה להוריד קצת ל-13 נקודות במחצית. הסקור נמוך מאוד: 49-36. אלו בהחלט ההגנות של 2 הקבוצות שאחראיות לכך. בהערת אגב נאמר שדיבנשנצו נפצע בתחילת הרבע השני ולא חזר לשחק.
ברבע השלישי ההגנה של הבאקס ממשיכה לתסכל את מיאמי. ההיט עושים ככל יכולתם ב-2 הצדדים אבל ההגנה של הבאקס כופה עליהם פעם אחר פעם זריקות קשות, ומצד שני הבאקס מצליחים להגיע לזריקות נוחות. הפער הזה מתרגם ליתרון שיא של 27 נקודות לקראת סוף הרבע השלישי ו-26 בסיכום שלושת הרבעים.
בייליצה נזרק למערכה בסוף הרבע השלישי ותוקע 2 שלשות ממרחקי סטף, מוריד איכשהו את היתרון ל-20. לא יודע, לי זה נראה קצת מצחיק לראות את האסלם מנסה להטריף את החבר'ה בהפרש שכזה. אז אותו בייליצה מנסה לשמור על יאניס ופוזשן אחר פוזשן נאלץ לעשות עליו עבירה עם סל או בלי סל. הגרבג' ממשיך עד שהיתרון כבר מטפס לשלושים וכחמש דקות לסיום האנונימיים נכנסים לשחק. ספולסטרה צריך לחשוב על פתרונות כדי להציל לפחות חלק מהכבוד של סגנית האלופה.
להיט: באטלר עם 19, 8 ריב' ו-6 אס'. באם עם 17 ו-8 ריב'.
לבאקס: מידלטון 22, יאניס עם 17 נק' ו-17 ריב' והולידיי עם 19 ו-12 אסיסטים.
לוס אנג'לס לייקרס – 109 פיניקס סאנס – 95 (הלייקרס מובילים בסדרה 2-1)
את המשחק פותח אולי בצ'אנלג' המהיר בהיסטוריה של הליגה (רק אותי מצחיק שמדברים במונחים של "ההיסטוריה של הליגה" כשאנחנו מדברים על בערך תקופה כל כך קצרה?) אחרי כ-15 שניות. הסיבה היא שדיוויס מפלח את קראודר על השלוש ולא לוקח אחריות. הניסיון נכשל וג'י, שהוא לא רק נקודה, הולך לקו ומדייק. משם הלייקרס תופסים יוזמה וטוחנים פנימה, בעזרת היתרון הפיזי שיש להם על הסאנס. יחד עם זאת הם מתקשים לפתוח ביתרון עם לא מעט איבודי כדור, ומשחק מידריינג' לא רע של הסאנס (ביחס למשחק הזה כמובן). המחצית נגמרת בסקור של 40-43. ולא בציניות, זה משחק מצוין למי שיש זמן שישלים: זה לא שהקבוצות לא שיחקו טוב או לא היו מרוכזות. להיפך. אבל אלו ההגנות של 2 הקבוצות שפשוט מיררו את החיים האחת לשנייה. הסאנס אמנם שילמו לא מעט בסלים בטבעת אבל הצליחו בשאר הזמן לסגור מצוין חיתוכים של הלייקרס. אצל הלייקרס היה זה דיוויס שיצר אפקט הפחדה והקשה מאוד על הזריקות של הסאנס. בוקר שבנוי בדיוק בשביל משחקים צפופים כאלו לא הצליח לחולל את הקסמים שלו במחצית הראשונה והרבה להחטיא.
בתחילת המחצית השנייה הלייקרס פותחים מבערים ונותנים ריצת 6-16 בראשות הדואו לברון את דיוויס. בוקר ממשיך להישמר הדוק מאוד ולא מצליח ליצור לעצמו סלים או לייצר לחבירים מבטים פנויים. הלייקרס כבר מגדילים את היתרון לסביבות ה-15. דיוויס פעם אחר פעם הולך לסל ומראה את הדומיננטיות שלו באזור הטבעת. הרבע השלישי מסתיים ביתרון 13 ללייקרס.
ברביעי פיניקס עוד חושבת על קמבק ומורידה ל-8, אבל אז סדרת פעולות של הלייקרס הכוללת סל ועבירה על לברון שמחטיא את העונשין והלייקרס מתרגמים זאת לריבאונד התקפה ושלשה, נותנת מומנטום אדיר ללייקרס שמעלה את הפער ל-18. זה כבר בלתי מחיק. אפשר לעבור לתגובות. רגע, משום מקום ריצה של הסאנס הנודניקים מורידה את ההפרש ל-12. כבר היו דברים מעולם. טיים אאוט. שרודר דופק כמה סלים, אבל הנודניקים עם פול בחוץ לא מוותרים ומורידים את ההפרש ל-8, 1:56 לסיום. למרות ההירואיות, הסאנס לא מצליחים לעשות מספיק עצירות ואיבוד כדור של אייטון/בוקר גומר את המשחק בפועל. שאפו ל-2 הקבוצות הללו.
סאנס: אייטון היה מצוין עם 22 ו-11 ריב' באחוזים מצוינים. בוקר עם 19 אבל ב-6/19 מהשדה.
לייקרס: דיוויס עם 34 ו-11 ריב'. לברון עם 21, 9 אס' ו-6 ריב'. שרודר עם 20.
פורטלנד טריילבלייזרס – 115 דנבר נאגטס – 120 (דנבר מובילים בסדרה 2-1)
פורטלנד פותחת את המשחק עם יתרון וההגנה של דנבר ישנה. פורטלנד מובילים ברבע הראשון ביתרונות קטנים, אבל לקראת סוף הרבע הראשון היתרון הזה נמחק. דנבר משחקת במחצית הראשונה פחות את המשחק שלה, הרבה מאוד פעולות אינדיבידואליות ומשחק מהיר במקום התנועה סביב יוקיץ' במשחק איטי. השלשות של פורטלנד לא צוללות פנימה והם גם לא מצליחים להגיע למבטים נקיים מהשלוש, אך פורטלנד כן מצליחה לחדור לצבע היחסית פרוץ של דנבר. לקראת סוף המחצית הראשונה דנבר חוזרת למשחק שלה, אבל היתרון נשאר אותו יתרון. פחות או יותר תמונת מראה בצד השני כשדנבר לא ממש מצליחה בתוך הצבע אבל תופרת שלשה אחרי שלשה בדרך ל-12/20 מהשלוש. יתרון 5 לדנבר במחצית.
המחצית השנייה ממשיכה להיות סופר צמודה אבל הקבוצות נזכרות שצריך לשחק גם הגנה. המיסמצ'ים ממשיכים לחגוג. דנבר טוחנת פנימה אבל גם פורטלנד מצליחה לחדור כשהמגרש כל כך מתוח ואין רים פרוטקטור בתוך הצבע.
5 דקות לסיום קורים 2 דברים שנותנים יתרון קל לדנבר: עבירה שישית של נורק מוציאה אותו החוצה, ועכשיו מי ששומר על יוקיץ' זה קובינגטון. בנוסף, 3 שלשות, סליחה, 4 שלשות קלאץ' אדירות של ריברס מטים את הכף לטובת דנבר. כדקה לסיום 8 הפרש לדנבר. פורטלנד לא מוותרת והם מצליחים להוריד עד ל-3 עם 3 שניות לסיום. עבירה על מוריס שמחטיא את 2 הזריקות אבל טיפ של יוקיץ' נותן את הניצחון באופן סופי לדנבר.
לפורטלנד: לילארד עם 37, מקולום 22 ו-9 אס'.
דנבר: יוקיץ' 36 ו-10 ריב', ריברס עם 21 ב-5/10 מהשלוש, רובם בקלאץ'.
שחר אלוני
28 מאי 2021 08:41:28לייקרס עוד מתארגנים. רק ההגנה מתקתקת.
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:50:08ההגנה והפרשים באפור. היום בצורה חריגה מס 48 הוקפץ הוא שמור למצבים מיוחדים בדכ
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 09:33:32לפי המחקר שלי באנליטיקס –
https://hoops.co.il/?p=202547
זה המספר של פוסטר, ובגימטריה – נאצר מוחמד.
השם אומר הכל.
שחר אלוני
28 מאי 2021 18:03:40השיפוט סבבי, 🙂
שחר אלוני
28 מאי 2021 08:42:20הבאקס שברו את המחסום המנטאלי מול ההיט, ועכשיו פערי הכישרון ניכרים במשחק.
יאניס עוד לא במיטבו אפילו
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:51:08זה לא קשור למנטלי הם התחזקו עם פורבס והולידיי. יש ביתיות זה לא בועה שהם היו עסוקים בשביתות והפגנות ואחרי הפסקה ארוכה
שחר אלוני
28 מאי 2021 18:04:21שנה שעברה הם שבקו כל פעם ברבע האחרון
דה שוט
28 מאי 2021 08:52:18שניכם צודקים. הבועה באמת היה קישקוש, פאני-סטאף כתב על זה הכי טוב.
שחר אלוני
28 מאי 2021 08:42:33סיקק מנש טוב
שחר אלוני
28 מאי 2021 08:42:43סיקור ממש טוב
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:49:15טנש: לחץ ודאבל טים לא עובד
בוקר דמיאן הארדן סטף: בבקשה תגידו את זה ללייקרס😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Berch
28 מאי 2021 08:49:51תודה על הסיקור המעולה. הייתי במתח אפילו במשחק של מיאמי…
🙏
דה שוט
28 מאי 2021 08:51:18כדורסל זה ספורט שמוגדר "אירובי". באנ בי איי הקצב עלה מאוד בשנים האחרונות והפיזיות של השחקנים נהייתה מפלצתית. היחידים שפועלים בהתאם בליגה זה צוות האימון של הלייקרס. לחץ בלתי פוסק על הכדור ובעיקר על הגארדים של היריבים הורג אותם לאורך זמן, גורם להם לעייפות, תסכול, החטאות ואיבודים, ומונע מהם לשחק הגנה כמו שצריך. שרודר ופו בראש, אבל גם קארוסו, מת'יוס וקוזמה – מרכיבים יחד יחידת מתאבדים שמוציאה את הכוח ובעיקר את החשק לשחק מפול (רואים שהוא באמת פצוע), בוקר ובריג'ס. כל משחק הופך עבורם למלחמת קיום.
זה הלב של הכדורסל – לחץ על הכדור.
בשנה שעברה הלייקרס לקחו ככה אליפות. מעניין למה לא כל המאמנים בליגה עושים את זה. נשגב מבינתי.
אם אני טיירון לו – אני זורק גופות על לוקה מהשנייה הראשונה, שיילך לקו 50 פעם. הוא יהיה עצבני, מתוסכל ובעיקר עייף. ויש לקליפרס גופות לזרוק עליו. הספסל שלהם מלא בכאלה. בברלי, רונדו, גו'רג'י בוי, ג'קסון, באטום – סדרה זה מרתון – שלא יתנו לו לנשום.
עזבו, לא יקרה.
.
כרמלו השווה את המשחק עבור הבלייזרס אבל מקולום ולילארד לא מספיק סופרים אותו אז המשחק ברח. חבל. או שבעצם זה היה ריברס עם השלשות שלו דאון דה סטרץ'. שמח בשבילו, שחקן שתמיד מוציא מעצמו יותר ממאה אחוז (וזו לא קלישאה אצלו). חייב להודות שדנבר מפתיעים אותי – משחקים נהדר בלי מארי. כולם מתעלים. קמפאצו הוא מהסוג של שרודר, מאמלל את לילארד ומקולום. המיספרים שלהם מטעים, הם יורקים דם מולו והוא גם מטריף את החברים.
.
לצערי, אני לא רואה איך פורטלנד או דנבר מדגדגים את הלייקרס בחצי האיזורי. היחידים שיעשו את זה יהיו הקליפרס – בגמר האיזורי (כן כן, קראתם טוב). בהאצ'ימורה ננוחם 🤦♂️
pini
28 מאי 2021 08:57:03מה עם אייטון? יודע ליצור לעצמו? יודע הגנה?
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:58:17הוא לא מייצר לעצמו כי במקום שנת למידה בייצור לעצמו הפכו אותו לקאפלה וסמכו שהגנרל יקח אותם רחוק בפלייאוף 😂😂😂
דה שוט
28 מאי 2021 09:05:20לא הוריד היום כדור לריצפה. כל פעם שקיבל כדור בלואו פוסט מיד מסר אותו בכלל בלי להסתכל על הסל. אני מדבר על שלושת הרבעים הראשונים כי באמצע השלישי התחיל גארבג' ועברתי לפורטלנד. אף אחד לא שומר עליו – עושה קרש סל ומטביע שזה בדיוק מה שהלייקרס רוצים. פיניקס לא יגיעו ככה ל-100 נקודות.
כאן זה לא בדיוק איירבול של שב"ר – כי אייטון שחקן נהדר – אבל זה בחלט גירזון – כי הם מאשימים את פול. לא נורא, העיקר שהשוו אותו לרובינסון ואלאג'ואן (אימוג'י קורץ עם יד על הראש חחחח)
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:19:16זאת הייתה אמורה להיות שנת התפתחות של אייטון ללמוד מובים וליצור כמו אמביד דיוויס יוקיץ והיא בוזבזה כי הפך לקאפלה בזכות הגנרל. אמרתי שיהיה לזה מחיר הוא הגיע מהר ממה שציפיתי.
בסוף צריך להביא 25 ו12 לפחות כל משחק בשביל להיות בלבל של אמביד דיוויס ויוקיץ.
אי אפשר לקלוע 13 ולהתרשם מחסימות שהוא מפנה לשחקנים….
אייטון הוא כשרון חד פעמי כדאי לסאנס להשקיע את מה שצריך להשקיע בו אם הם חולמים להיות קונטנדרית מתישהו ולא להפוך אותן לקאפלה או באם.
הוא מפלצת מבחינת פיזיות ויש לו גם יד רכה. צריך לשפר שלשות וליצור לעצמו יותר אגרסיבי
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 09:36:52הוא לא כישרון חד פעמי כי אין לו את האופי להיות כישרון חד פעמי.
pini
28 מאי 2021 09:40:30יש בזה
דה שוט
28 מאי 2021 10:23:43בול
pini
28 מאי 2021 09:23:11דווקא יש קונצנזוס שהוא לא ממש עדיין את הפוטנציאל.
תפסיק עם הדמוגגיה והאד הומינם. אף אחד לא השווה אותו לאדמירל ולחלום. דיברתי על פוטנציאל. ולא, כמו החלום הוא לא יהיה (אף אחד לא יהיה!), אבל הפוטנציאל שלו בשמיים
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 09:37:55מי זה אד הומינם?
שחקן עבר של הסופרסוניקס?
שם של נגר לבנבן
pini
28 מאי 2021 09:43:07אתה מתכוון ברצינות?
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 18:08:33מה הוא היה סקורר?
pini
28 מאי 2021 18:13:51אד הומינם זה סוג של כשל לוגי… כשטוענים במקום לגופו של עניין, לגופו של אדם
דה שוט
28 מאי 2021 09:38:04כדאי שימהר למצות את הפוטנציאל שלו, חוק בן שהר הראשון חל על 95% מהמקרים
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 09:36:09אחת ההשוואות המופרכות שנעשו בהופס, וזה אומר הכל
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:57:24חחחח לפי טנש דאבל טים ולחץ לא יעיל ללוקה יש עיניים בגב ופיני סמית ישים 30 נק ינהל את המשחק עם קלבר יעשה מובים וידפוק שלשות עם פורזי 4 משחקים בסידרה 😂😂😂😂😂😂
נראה לך דביל כמו לו יעשה את זה 😂😂😂
לוקה קנה שואב אבק דייסון
רועי ויינברג
28 מאי 2021 08:54:08כל מי שאמר שמיאמי אלופת מזרח חלשה שהגיעה לגמר בזכות הבועה – צדקתם. משחק מאכזב, סדרה מאכזבת, קבוצה מאכזבת.
.
תמיד יש את העונה הבאה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 מאי 2021 08:58:36נכון אבל…. עם אולדיפו בריא החצי השני של העונה, וגם הסדרה הזו, היו נראים יותר טוב. הם לא רק מאכזבים אלא גם חסרי מזל.
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:59:37אולדיפו כבר גופה
רועי ויינברג
28 מאי 2021 09:16:53נכון. אפילו אם הוא היה השחקן של אינדיאנה מתחילת העונה הזאת היה נראה אחרת. גם אם באטלר לא היה עושה איזה 5 מ-26 במשחק הראשון הסדרה הייתה נראית אחרת. אבל זה הספורט
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:02:03רועיקה צר לי לאכזב אותך המצב של ההיט יותר גרוע משל גולדן. הם בדרך למטה תקועים עם חוזה מפלצתי לבאם שהחוזה שלו ליד הגונסונים נראה רע.
הם בנו על יאניס אז ושהוא חתם בבאקס נתקעו עם באם.
באם זה לא שחקן שיקח אותך רחוק בפלייאוף שם צריך שחקנים יוצרים בעיקר שהכל תקוע.
הייתי הולך חזק מאד על בראדלי ביל זה שחקן שיחד עם באטלר יכול להרים אתכם כמה רמות
רועי ויינברג
28 מאי 2021 09:17:55אני לא חושב שבאם הבעיה. יותר חוסר הקליעה וההגנה מסביבו וסביב ג'ימי. מה שכן, אני חושב שהם חייבים עוד כוכב בשביל סיכוי לאליפות. בראדלי ביל או קוואי לנארד זה החלום, אבל אפילו ספנסר דינווידי (בכושר של העונה הבריאה האחרונה שלו) יכול להוסיף המון
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:26:25אם ביל אתם תהיו מפלצת הוא בדיוק הסקורר שיכול לשים נק על 5 שחקנים ובלתי עציר שהכל תקוע. באטלר גם יביא האסל וליד ביל יהיה יותר חופשי.
קאווי לא יעזוב את הקליפרס הוא יחליף את כולם שם במקום 😎
באם לא הבעיה הוא שחקן טוב אבל החוזה שלו מפלצתי זה מקשה להביא שחקנים. צריך לעבוד איתו על בטחון לא יכול להיות שנותנים לו מיד ריינג חופשי בלי הכרה והוא לא זורק וקולע.
הקטע שאם אתה מביא את ביל אתה תצטרך לוותר על באם אני מניח כחלק מהטרייד ואם אין לך אמביד יוקיץ דיוויס ביג מנים פחות רלוונטים
להיפטר מכל הגופות המרקיבות של איגי אריזה וכל אלה הם סתם.
אני לא יכול לסבול אישית את כל הזקנים האלה שחופרים על היכולת שלהם מלפני 5 שנים כאילו הם משני משחק ומחכים לאיזה הברקה שלהם ב10 משחקים…
רואים שהם לא ברמה הנדרשת זה די ניכר עדיף כבר להביא איסה צעיר מהגי ליג עם רגליים ופלפל בתחת
pini
28 מאי 2021 09:32:07ההגנה שלכם נחלשה מאוד עם העזיבה של קראודר. במקומו הגיע אריזה, שכמדומני עדיין לא קלע סל בפלייאוף. הירו ורובינסון כבר מוכרים ונלמדו. באטלר מזייף ואדאביו לא מספיק טוב בינתיים. מילווקי לעומת זאת ממצה את הכישרון מולכם, והנה, הולכים הביתה עוד מעט.
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 09:40:17לא מסכים, משהו קורה לה כאן וזה לא מובן לי, חלשה היא לא.
בבועה ראינו את יכולתה האמיתית, עכשיו זה הסטיית תקן.
מה שכן באטלר שכה רבים היללו אותו וירדו על מי שקרה לו מקרה ראש הולך להתחיל לעשות בלאגן שוב.
כי כזה הוא… פשוט במיאמי עד עכשיו היו לו כל הסיבות להישאר ילד טוב.
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 12:56:13מה שקורה אולי זה קללת האשך?
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 13:38:27האמת מסביר הכל…
רועי ויינברג
28 מאי 2021 14:47:37הקליעה שהייתה בשנה שעברה לא שם השנה. זה חלק גדול מהסיפור
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:55:36הmvp של הסאנס והמועמד לmvp באתר הליגה (מקום 4) ב3 משחקי פלייאוף מול מלכו 8 7 7 😂😂😂😂😂😂😂
ואוהדיו צחקו פה על ראס 😂😂😂😂😂 אפילו ראס לא מעמיד כאלו מספרים 😂😂😂😂😂
זה היה צפוי לפני הסידרה כמו שכתבתי הוא מתרפס מס 1 של המלך ומלקק נעליו כבר מנטלית לפני הסידרה.
אפילו לא מסתכל על הסל נהיה כמו הגאון רונדו 😂😂😂😂
מודה שאפילו אני לא ציפיתי ל 8 7 7 אלא משהו באזור ה15.
Mvp😂😂😂
pini
28 מאי 2021 08:58:17אתה מביך את עצמך
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 08:58:56מביך? מביך זה מי שאמר שהוא הגורם מס!1 להצלחת הסאנס😂😂😂 והmvp
pini
28 מאי 2021 09:25:28דיי שניכם… הוא פצוע! באיזו שפה צריך להסביר לכם את זה?
הבנאדם ניצח לבד את סן אנטוניו. רק תזכורת.
דה שוט
28 מאי 2021 09:35:10חחח זה היה ב-1948 (אבל אני מעריץ מספר אחת של פול, כאן אני לגמרי לא עם שמעון וברוך. פשוט המיספרים שלו עלובים. אם הוא פצוע שלא ישחק)
דה שוט
28 מאי 2021 09:00:53ממש לא. מי שמובך – בלי קשר לכלום וגם לא לגמרי באשמתו – זה כריס פול עם המיספרים האלה. "היא לא מעניין"
דה שוט
28 מאי 2021 08:59:10זה לא קשור למלך. זה שרודר 🙂
תחזור לארכיון ותראה מה שרודר עשה לסימונס במשחק נגד פילי – רכז שלוחצים אותו כשהוא מעלה את הכדור – מאבד אוויר תוך 5 דקות ומאז עד הסוף הוא על אדים. הם עשו את זה בשנה שעברה להארדן ול-לילארד. הראשון התכנס אל תוך הזקן, השני נפצע.
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:02:56אתה לא צריך לספר לי אני יודע זועק פה שנים על רפות הבנה של מאמנים וטנש אומרים הם גאונים 😂😂
בטח שזה קשור למלך הוא עובד שלו.
היית מנגב את המעסיק שלך?
זה כמו בארקלי ומייקל
דה שוט
28 מאי 2021 09:09:05כן בארקלי היה פורץ דרך בעניין הזה אבל לפחות הוא שם מיספרים על הלוח. פול באמת חלש בסדרה הזאת – אבל אני מתעקש – זה הכל שרודר ויחידת המתאבדים.
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:14:07מסכים איתך הלייקרס היחידים שעושים לחץ ודאבל טים על כוכבים משנה שעברה ולכן מנצחים עליהם איש לא מעיז למלך הזקן אסור להפריע
Yinon Yavor
28 מאי 2021 08:58:48"הסיבה דיוויס מפלח את קראודר על השלוש ולא לוקח אחריות."
אל תשכח שאחריות זו לא אשמה…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 מאי 2021 09:04:48קשה להאשים את פיניקס בהפסד, הם שיחקו מצוין, בעיקר בהגנה. לא ברור לי מה הסיבה להבדל בין אייטון של הפלייאוף לאייטון של העונה הסדירה, אבל הבחור שחקן ברמה הגבוהה ביותר.
.
הלייקרס – היא גדולה, היא חזקה, וזה עוד כשלברון משחק בהילוך שלישי. נקווה שפיניקס ימצאו פתרונות, ואם לא, שדנבר ימצאו פתרונות, ואם לא, שווגל לא ימצא פתרונות ללוקה.
.
מיאמי יחזרו בשנה הבאה. מילוואקי לא יכולים לנוח על זרי הדפנה, שתי המזרחיות האחרות נראות גם הן מצוין.
.
תודה רבה תותח.
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:13:04לברון נותן לדיוויס להוביל בינתיים אין fmvp על סיב ראשון 😂
התשובהה לשאלה הראשונה cp3.
מיאמי לא יחזרו לכלום יקבלו שוב נבוט בסיב ה1 בלי איזה כוכב
pini
28 מאי 2021 09:29:31+100
מילווקי כמובן הרבה יותר מרשימה מהסיקסרס, שעם כל הכבוד, מתמודדת עם הסוליסטיות שמוצאה בוושינגטון, קבוצה שהגיעה למקום השמיני, במחזור האחרון של הליגה. מיאמי קבוצה הרבה יותר טובה. תן קרדיט להגנה של הבאקס.
גם הנטס מתמודדים עם קבוצה פצועה ושבורה.
pini
28 מאי 2021 09:17:51תודה על הסיקור, חגי.
1. הלייקרס הולכים ומתארגנים. ההגנה שלהם כבר מתקתקת, כשכמו שהזכירו לפניי, יוצרת לחץ נהדר על מוליכי הכדור, מרחיקה אותם מהסל ומשתמשת בכל סוגי ההגנה כמעט, לעיתים בפוזשן אחד, כשהיא מנצלת את היתרונות של גאסול ומתיוז כאחד. ההתקפה מתקדמת מאוד (שלושת היוצרים שלה נכנסו לכושר, כשלברון מעט מאחור בכל מה שקשור לאספקת נקודות), לברון מנווט את המשחק פשוט בגאונות, שלפעמים אני צריך להיזכר כמה אני לא סובל אותו בשביל שלא להפוך לאוהד. הוא מכניס את דייויס פעם אחרי פעם למקומות הנוחים לו, משנה תנועה בהתקפות וקצת מזכיר פליימייקר בכדורגל. דייויס פשוט ענק. גדול על פיניקס בממדיה הנוכחיים, הגנה והתקפה של איש אחד עצום. שרודר גם מפתיע, כשהוא מסבסב את ההגנה לפעמים ויוצר שם לא מעט בלגן. שנה שעברה לא היה להם את היתרון הזה.
2. ההתקפה של הסאנס מאוד מתקשה, אבל קרדיט עצום להגנה הנפלאה שלהם, שעוצרת את החיתוכים של התקפת הלייקרס ואת התקפות המעבר הקטלניות של הלייקרס בעונה הסדירה, שבוצעו באופן פנטסטי גם בפלייאוף הקודם (הרבה קרדיט לרונדו).
נקודת האור של הסאנס? דיאנדרה אייטון. משחק שלישי ברציפות של 20 נקודות ומעלה, נותן הגנה טובה כשהוא פשוט לבד, מול הגוליברים של הלייקרס, ומתמודד יפה עם ההגנה של דייויס. מצליח לייצר נקודות במגוון דרכים והוא פוטנציאל ענק. נקודת החושך? כריס פול. עדיין פצוע למרבה הצער. גם איתו הלייקרס לדעתי היו מנצחים היום, אבל הקבוצה שלו הייתה נראית יותר טוב.
.
3.כמה כיף להעביר את האכזבה מההפסד של הסאנס, בניצחון של הנאגטס על פורטלנד. פגעו בשתי ההחתמות, כשדווקא ריברס ששוחרר ונזרק מהניקס (שלא יודעת מה זה לקלוע ככה ברצף…), קובר שלשה אחרי שלשה ואיתן גם את הבלייזרס, ואת קאמפאצו מנגד, מפעיל את החבר'ה, נותן הגנה טובה ומקל על יוקיץ' מאוד. אה, ויוקיץ' שחקן ענק! פשוט תענוג.
.
4. הבאקס נראים טוב. וזה עוד לפני שיאניס נכנס למוד פריקיות. הדרך היחידה של הנטס לנצח אותם, תהיה בלקלוע יותר. נראה כמו סדרה של שבעה משחקים. גם מידלטון נהדר הפעם והולידיי זה בינגו. אם שניהם ייראו כך גם בחצי הגמר, ייתכן והקרקרס המרושע יילך הביתה מוקדם מהצפוי.
pini
28 מאי 2021 09:20:35ההגנה של הבאקס, דספגה ביקורות רבות במהלך העונה, כשאיפשרה ליריבות לעיתים לקלוע קצת יותר מידי, נראית פשוט נהדר
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 09:21:51הניקס לא יודעים לקלוע ככה ברצף? רואים שלא ראית את רגי בולוק אתמול…
הבאקס יגלו שהארדן דוראנט קיירי זה לא הנגרים של מיאמי שלא יכולים לעבור קונוס או לקלוע סל….
pini
28 מאי 2021 09:26:02זה לא היה בפרק זמן ככ קצר
דה שוט
28 מאי 2021 09:32:29כתבת יפה חבריקו – למעט על אייטון "מצליח לייצר נקודות במגוון דרכים" היית צריך להשאיר את השריקה הזאת בבית 🙂
pini
28 מאי 2021 09:39:13🙂😉
דה שוט
28 מאי 2021 09:29:54ספירה מהירה – אייטון קלע 8 סלי שדה בשלושת הרבעים הראשונים, 6 ללא כדרור, באחד הכדור כמעט נפל לו אז הוא כידרר בשתי ידיים. ועשה מהלך אחד בלואופוסט עם הגב לסל – על קולדוול פופ. ברבע הרביעי הוסיף עוד שני סלים, אחד עם כידרור. מתוך 10 סלי שדה, עשה שני מהלכים. שחקן נהדר, נותן תפוקה אדירה בהתקפה ובריבאונד (בהגנה דיוויס די טחן אותו, כבר שני משחקים), גדול וחזק, סבלני ובוגר – אבל – לא מתנהל כמו כוכב, לא מפעיל לחץ על המגינים שלו, תלוי מאוד בגארדים, ולא יוצר כמעט כלום. זה משאיר לדיוויס הרבה אוויר להתקפה, והמחיר בהתאם. צריך לזכור שדייוויס הגיע מאוד חלוד ורצוץ לסדרה הזאת, אפשר היה לצפות מאייטון ומהצוות של הסאנס לעשות לו חיים קצת יותר קשים. בינתיים הוא נהנה מקליר פאת'.
pini
28 מאי 2021 09:38:31🙂😉
pini
28 מאי 2021 09:38:54נשלח פה בטעות
דה שוט
28 מאי 2021 09:44:11ד"א הייתה לו זריקת עונשין אחת כל המשחק. ב-41 דקות
גיא רוזן
28 מאי 2021 09:48:27מה הפלא?
איך אפשר לנצח משחקים עם נעליים צבעוניות?
בושה. היה צריך להשאיר אותו על הספסל.
.
קצת פחות חשוב מנעליים –
מה הקטע עם כדרור?
סל אחרי תנועה ללא כדור, זה פחות נחשב? סופרים פחות נק'?
אם הוא קלע עם קוזמה על הגב אחרי שניער עליו את השומר שלו, זה לא שווה בגלל שהוא לא עשה לפני כן קרוס אובר?
.
עד הודעה חדשה, הרווחת ביושר את הכינוי –
דה מיס.
דה שוט
28 מאי 2021 09:56:12תקרא למטה ותבין למה גבוה צריך כדרור. אולי לא תבין כי אין שם תגובות מקצועיות כמו "נעליים" וכינויים בשמות 🙂
אייטון שחקן מעולה – אבל בכלל לא מתקרב ליוקיץ', אמביד ודיוויס. הוא יותר קרוב לקאפלה, לופז ואדבאיו. רק שהנתונים שלו הם פי שניים משלהם.
גיא רוזן
28 מאי 2021 10:05:55כיום אייטון לא משחק ברמה של יוקיץ', אמביד ודייויס. נכון.
אני מאמין שבשנה הבא ובעוד שנתיים השיח יהיה אחר.
.
שאר השמות שרשמת?
זו סתם הטרלה.
יוקיץ', אמביד ודייויס אלו שחקנים ברמה של MVP.
אייטון עדיין לא.
.
דה שוט
28 מאי 2021 10:13:26לופז היה עוזר לכם בסדרה הזאת – פותח קצת את הצבע – זו לא לגמרי הטרלה. קאפלה ואדבאיו כן 🙂 מבקש למחוק מהפרוטוקול 🙂 בגדול ליבי איתכם – אתם קבוצה נהדרת – כמו שנאמר כאן 1000 פעמים נפלתם בהגרלה. קשוח. לא נורא, אני עדיין חושב שתוכלו לקחת את משחק 5 בבית. בכל מקרה תהיה לך הזדמנות להוציא קיטור ולנקום בי ביום שבת – אני אהיה זה שיושב בבית בחושך עם החולצה של ג'ון וול שקניתי לבן שלי – ומקלל את ראסל ווסטברוק.
גיא רוזן
28 מאי 2021 09:43:44https://www.youtube.com/watch?v=8Pj5JgRmnm4
.
הסלים של אייטון הלילה.
כל כך הרבה כוח. יד כל כך רכה.
וזה מול הלייקרס,
קבוצה עם מסה מתחת לסל.
.
למעשה,
מי שבאמת צפה במשחק הלילה יודע שאייטון הוא הסיבה המרכזית לכך שהסאנס לא התפרקו הרבה לפני הקמבאק בהובלתו של קמרון פיין.
.
הסיבות להפסד הלילה?
.
א. למעט לאייטון אין לקבוצה שחקן פנים שכרגע נותן תפוקה כלשהי (אני לא מדבר על נק'. רב' הגנה, בראש ובראשונה). הלייקרס הרגו אותנו מתחת לסל.
ב. ברידג'ס, ג'ונסון, ובכלל, פורוורדים ששמם הוא לא קראודר. כישרון יש בשפע, חסר הניסיון. הלייקרס פתחו את הפער בדקות בהן לברון ניצל עד תום כל טעות הכי קטנה שהסאנס עשו בהגנה.
ג. בוקר. זה לא היה הלילה שלו. לחצו אותו, והסאנס לא מצאו פתרונות.
ד. אין ברירה. חייבים להודות שללייקרס יש הגנה יוצאת מן הכלל. נראה איך הסאנס מוצאים פתרונות בהמשך.
.
הבכי כל השופטים?
משעמם.
תירוצים מטופשים שכאלו אני משאיר לאחרים.
.
מסקנות להמשך הסדרה?
אין לי באמת כאלו. התחושה היא שללייקרס יש עוד הילוך (או 2), ושהסאנס לא יצמיחו עקומת למידה מהר מספיק.
.
מסקנות לעתיד?
זה קל.
מי שצופה בסאנס בפלייאוף הזה לא יכול שלא להגיע למסקנה (שלפרקים במהלך העונה היה מעט קשה להגיע עליה) –
אייטון שחקן ענק (תרתי משמע),
והוא בנוי בדיוק לרמות הגבוהות.
הוא מנצל עד תום את היתרונות שלו (כוח, גובה, מהירות, אתלטיות, קורדינציה) מבלי ליפול לפח של לעשות דברים בהם יום בסל יפיל אותו –
להתבסס על קליעה מבחוץ, או לנסות לקחת שחקנים באחד על אחד עם הפנים לסל.
בפוסט?
הוא בקלילות גבר על דראמונד או כל מי שזה לא יהיה מהלייקרס (אולי למעט גאסול, לו מספיק פזיות בשביל להתמודד עם אייטון).
הכי מפתיע?
הוא מצליח להימנע מצבירת עבירות למרות שהוא עדיין מצויין בהגנה.
בוקר כוכב. לא בכל יום לייקרס, לא בכל יום זו ההגנה מס' 1 מולה הוא מתמודד. העצבים שלו בסיומו של המשחק, זה חלק מתהליך שחייב להגיע, ללמוד איך נראה פלייאוף.
מאמן.
יש לו אחלה מאמן שבעולם.
הוא לא אמור היה לשחק מול האלופה כבר בסיבוב הראשון. זה מפגש גמר מערב. ועדיין, רואים קבוצה מאורגנת עם הגנה חזקה והרבה אמונה.
.
תודה, חגי. אחלה סיקור.
דה שוט
28 מאי 2021 09:50:53חבר מה עם קצת יושרה מקצועית?
אייטון לא הגיע לקו פעם אחת בסוף הרבע הרביעי, דיוויס חלוד וכבד כמו טנק כבר חוגג עליו שני משחקים, הוא קלע 9 מתוך 11 הסלים שלו מחצי מטר אחרי ריבאונד או מסירה, הוא לא יצר שום סוג של לחץ על דיוויס בצד ההתקפי, נתן לו לנוח ולעזור לכולם, הוא לא מוריד שום לחץ מהגארדים האומללים שלכם שנלחמים בעדת כלבים מטורפים שנושכים אותם כל המשחק. בפוסט הוא גבר רק על קולדוול פופ – וזה קרה פעם אחת. נראה שניתחת כאן משחק אחר.
ברוך רובין
28 מאי 2021 09:59:03אתה שוכח שזה דיוויס, ועדיין אייטון לא נופל ממנו בסדרה. הוא אתלט על עם מגע רך מקרוב. אתה זוכר את שאקיל גם שאקיל לא קלע מרחוק בסופו של יום אין אף סנטר בליגה שמגרד את האתלטיות של אייטון ועם הסקילס שיש לו ( יד רכה מקרוב משחק פוסט ועבודת רגליים מצויינת), אתלטיות מפלצתית ואורך בלתי נגמר, לאף קבוצה בליגה אין תשובה אליו.
.
בסוף סנטר צריך שיפעילו אותו (אם לא עונים לשם יוקיץ) ובסאנס הוא מקבל פירורים, שמפעילים אותו רואים מה הוא שווה.
דה שוט
28 מאי 2021 10:03:34שמע אתה גדול – קודם השוו אותו לרובינסון ואלאג'ואן אבל אתה מצליח לנפק איירבול מכל עמדה במגרש (מזכיר לי שחקן שאתה מאוד אוהב) – ומשווה אותו לשאקיל… נו באמת… ועוד הוספת שריקה מהבית "לאף קבוצה בליגה אין תשובה אליו"
.
אומר את זה בפעם האחרונה – אייטון שחקן נהדר, תורם המון לקבוצה שלו ופוטנציאל גדול מאוד – אבל אם הוא לא ילמד לייצר לעצמו ולהפעיל לחץ על המגינים שלו – הוא יישאר בקו השני של הגבוהים. הקו הראשון צר וצפוף.
גיא רוזן
28 מאי 2021 10:02:46נו באמת. לא יצר שום לחץ התקפי על דייויס. ראית את המשחק?
איך יעשה את זה אם השומרים שמולו היו במרבית הדקות גאסול ודראמונד?
גם כאשר דייויס שמר עליו הוא קלע.
.
לא עוזר לגארדים?
באמת לא ברורה לך החשיבות של הרול מן בפיק אנד רול?
אתה יודע כמה נק' קלעו העונה בוקר ופול בזכות התנועה של אייטון?
.
כן הייתי רוצה לראות יותר אייטון בפוסט. זה תלוי בראש ובראשונה בשיטת המשחק של הסאנס.
ועדיין, גבר וקלע בצבע (לא לדאנק חופשי, על השומר) גם על גאסול, גם על דראמונד, גם על דייויס
(וזה מבלי להתייחס על הקלילות בה ניצל מיס מאצ' מול שרודר ופופ)
ברוך רובין
28 מאי 2021 10:14:39אפשר לעשות קלטת ASMR גם מהקלינגונים של דה שוט, בסוף הוא 2.16 עם מוטת ידיים לא נגמרת ניתור של 40+ אינץ יד רכה מקרוב וחזק כמו פיל, 95% מהקבוצות אין להם תשובה עליו פשוט לא מפעילים אותו וזה קשור לסאנס יותר
דה שוט
28 מאי 2021 10:20:21חחח גדול אתה ברוך בפעם הבאה שאני בא ליונייטד סטייק אני מזמין אותך לקפה (בלי חשפניות) מה תעשה הערב? אין לייקרס ואין ראסל – אין לך סיבה לפתוח טלוויזיה. ד"א כאן אני מסכים דווקא עם גיא – השופטים לא היו פקטור היום בכלל. תגיד – נשארו לך שריקות בבית או שכבר בזבזת את כולן?
😉
pini
28 מאי 2021 10:00:52לא רע. בשביל אוהד שמסקר הפסד, זה אפילו נהדר…
סתם… ניתוח נהדר.
דה שוט
28 מאי 2021 10:07:31הוא לא סיקר הפסד – הוא סיקר כאן בכלל משחק אחר 😂 (מצטער גיא, הרבה זמן לא היית בפלייאוף אז שכחת שלא נכנסים "לצבע" אחרי הפסדים, אין רחמים שם, קח בקלות, אני חוטף את זה כבר עשור).
.
לגבי אייטון – מיציתי. מי יודע – אולי עשיתי לו אנטי-ניחוסון. אני מאמין בנעליים ותסרוקות (כןבושה להיות גאלינרי) – בטנש מאמינים בניחוסים. אולי אציל אותכם 🤷♂️
גיא רוזן
28 מאי 2021 10:16:05בתגובה אחת אתה מציג תיאור חלקי (מאוד) של המתרחש,
ובתגובה השנייה אתה מאשים שהצד השני של הדיון עושה את אותו הדבר בו אתה מצטיין.
.
מה זה מזכיר לי?
.
כן! סוף סוף, דוגמה נהדרת למה היא דמגוגיה.
ניסיון שכנוע מניפולטיבי המשתמש בחלקי עובדות והמון עיוות במטרה "להוכיח" נרטיב שנכתב מראש.
ברוך רובין
28 מאי 2021 10:09:40https://www.google.com/amp/s/amp.azcentral.com/amp/7484344002
כריס פול מצטרף לשב״ר ולאשך ומנגב את גיא בטענות נגד הרקוב פוסטר. זוהי מכת סנוקרת לגיא ולגילרי שאני לא רואה אותם יוצאים ממנה.
הנציג של השחקנים והמנהיג של הסאנס יוצא נגד השיפוט, אשך תשל את הטור משנה שעברה הוא נכון מתמיד
גיא רוזן
28 מאי 2021 10:12:59נו? אז כריס פול מתלונן על השיפוט. הוא לא הראשון ולא האחרון שעשה את זה.
.
מי שצפה במשחק הלילה יודע שההפסד הוא לא בגלל השיפוט.
דוקטור רזי הופמן
28 מאי 2021 14:43:46נכון, אבל אולי היו הרבה טעויות שיפוט לטובת הלייקרס?
Warrior
28 מאי 2021 19:18:29לא מסכים איתך בהרבה צורות, המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי
ברוך רובין
28 מאי 2021 10:00:14מילווקי נצחה לייקרס נצחה האנטישמי הפסיד, יום טוב נוסך סך הכל.
dror2
28 מאי 2021 10:01:55בדקות האחרונות היה נראה שדייוויס ולברון גמורים. איבודים, החטאות ופספוסים בהגנה. אם לא שרודר שהכניס שם אנרגיות הם לחלוטין היו יכולים לאבד את המשחק אחרי הובלה של 21 נקודות. מקווה בשבילם שיחזרו לכושר, ושזה לא הגיל של לברון שתפס אותו.
ברוך רובין
28 מאי 2021 10:09:02https://www.google.com/amp/s/amp.azcentral.com/amp/7484344002
כריס פול מצטרף לשב״ר ולאשך ומנגב את גיא בטענות נגד המושחת פוסטר. זוהי מכת סנוקרת לגיא ולגילרי שאני לא רואה אותם יוצאים ממנה.
הנציג של השחקנים והמנהיג של הסאנס יוצא נגד השיפוט, אשך תשל את הטור משנה שעברה הוא נכון מתמיד
Alex Rabino
28 מאי 2021 10:10:16פורטלנד לא השתמשו נכון בסנטר המחליף אנאס קאנטר ולכן נורקיץ יצא ב 6 עבירות.
שמתם לב שמי ששיחק עד לפני שבועיים בגן נר ובקונכיה אליג'ה בריאנט קלע 4 נקודות נגד מיאמי?
דוקטור רזי הופמן
28 מאי 2021 14:47:19יוסוף עשה יותר מפי 2 מה 6 שנשרקו לו. כל הדחיפות הבלתי ספורטיביות ובמיוחד שדחף שם את אארון גורדון ליד השופט ובלי תגובה. יצא בצדק החוצה והיה צריך לעזוב הרבה יותר מוקדם אבל ריחמו עליו.
asaf
28 מאי 2021 10:46:25תודה חגי על הסיקור. הלייקרס בעיקר ניצחו דרך ההגנה.
הימרו על השלשות של פיניקס וזה עבד יופי, מנגד הסאנס לא מצליחים להתמודד כבר משחק שני עם דיוויס ולברון .
פיניקס צריכה לחשוב ולהחליט מה עושים עם פול, הפציעה ממש מגבילה אותו, נראה שלא מסוגל לזרוק פיזית…
ושאלה… האם למישהו עוד יש ספק שמתן תואר ה-MVP העונה לכל אחד אחר מלבד יוקיץ' העונה יהיה שוד לאור היום??
pini
28 מאי 2021 11:01:27התואר אכן מגיע ליוקיץ', אבל שום תצוגת פלייאוף לא אמורה לשכנע אותי בזה. MVP, זה עדיין תואר הניתן על העונה הסדירה
הציפור הנדירה
28 מאי 2021 11:44:55לגבי וקיץ' כפי שכתוב בתגובהאחרת אליך וכפי שכתוב שנים קודמות, היכולת בפלייאוף לא קשורה לפרסים על העונה הסדירה!!!
pini
28 מאי 2021 11:48:38אשך, לילארד מתלונן על שיפוט…
"גם לפורטלנד היו טענות כלפי השופטים אחרי ההפסד 120:115 לדנבר במשחק השלישי בסדרה, שנתן לנאגטס יתרון 1:2. לחובת הבלייזרס נשרקו יותר עבירות (24 לעומת 18) ולטענתם הם קופחו גם בכל הקשור לזריקות עונשין, משם הנאגטס זרקו 27 פעמים לעומת 13 של פורטלנד.
"התחושה הייתה ששרקו לנו עבירה על דבר", התלונן דמיאן לילארד בסיום. "חלק מהשריקות היו נכונות, אבל על פאקינג כל דבר שעשינו, שמענו שריקה". מצד שני, לילארד שקלע 37 נקודות הודה ש"היו הרבה דברים שהיינו יכולים לעשות אחרת, ואי אפשר להאשים את השופטים".
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 12:24:37יכול ללמד כמה דברים את הקוזקים הנגזלים
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 13:41:47חחחחח דיים בוכה על שריקה בכל נגיעה זה hof אחד הגדולים 😂😂😂😂
חגי "התותח" ניסני
28 מאי 2021 13:23:02אין דבר סקסי יותר מלראות 2 אוהדי ספרס רבים
pini
28 מאי 2021 13:27:26"לא משנה כמה יטעו לטובת הקבוצה שלך, כשזה נגדך, וזה משפיע, אתה תצא מהכלים"
no funny shtuff
28 מאי 2021 13:32:48בלי קשר לזה שלילארד מקבל לא מעט שריקות אוויר- הבנאדם צודק לגמרי, ואני בעד דנבר בסדרה הזו.
שרקו לבלייזרס על כל שטות, על כל חטיפה עם טיפה מגע.
אבל מה חדש? השיפוט דרעק.
כשפוקסי קליאופטרה אמרה לאוסטין פאוארס tell me something i don't know, הוא לא התבלבל וענה
I open-mouth kissed a horse once
דוקטור רזי הופמן
28 מאי 2021 14:51:07בוכה אותו בן אדם שעשה קריירה מ"פאולים" ש"עשו" עליו…
תרשה לי לגחגחח, ממש הקוזאק הנגזזעעעהההה
גיא רוזן
28 מאי 2021 12:04:24מילה על כריס פול –
.
הפציעה בכתף ללא ספק מציקה לו. זה ברור לעין שהוא פשוט לא מצליח לשחרר כדור אתמול שלשום,
ואחרי מגע הוא מתקשה עוד יותר.
.
התוצאה היא ירידה דרמטית מ-12.5 ניסיונות קליעה למשחק ל-7 בסדרה בלבד, כולל 0 ניסיונות מטווח ה-3 הלילה.
.
באסה.
asaf
28 מאי 2021 14:54:34אני חושב גיא שהסאנס צריכים לקבל החלטה בנוגע אליו להמשך הסדרה…במצב הנוכחי הוא בעיקר מפריע בגלל המגבלה הפיזית… מצד שני לתת לו נניח לנוח במשחק הבא שאם הסאנס עוד רוצים סיכוי בסדרה הם חייבים לנצח זה חתיכת הימור… ואחרי שברברתי אין לי מסקנה …אולי פתרון ביניים של להתחיל עם פיין נניח ולראות איך המשחק מתפתח ובהתאם לזה להכריע על פול…
גיא רוזן
28 מאי 2021 16:19:41חד משמעית,
הסאנס היו טובים יותר עם פיין הלילה.
pini
28 מאי 2021 16:28:08אבל באמת שעם פול בריא במאת האחוזים, הסדרה הזו כמעט שקולה. (כמעט, כי הלייקרס נכנסים לעניינים לאט לאט, הצוות המסייע עדיין לא נכנס לעניינים התקפית ולברון עדיין לא בשיאו). הייתה יכולה ליפול לכאן או לכאן, וככל הנראה הייתה נגמרת ב4-2, 4-3 קשוח לאלופה.
זה גם היה צריך להיות גמר המערב. שתי הקבוצות הכי טובות בקונפרנס.
באסה…
גיא רוזן
28 מאי 2021 16:37:45אני השלמתי עם ההפסד שיגיע.
.
לא נורא,
בשנה הבאה נקבל את בוקר עם סכין בין השיניים, את אייטון שמבין מה הוא יכול להיות, ואת הסאנס הצעירים משחקים במטרה להראות שהשנה זו רק ההתחלה.
pini
28 מאי 2021 16:39:47הלוואי…
ברצותו יתברך… (קצת להקניט…)
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 18:39:23אבל הmvp שלכם יהיה יותר זקן?
asaf
28 מאי 2021 19:24:39העתיד שלכם ורוד לגמרי גיא. השנה צבירת נסיון פלייאוף ראשוני לבוקר ואיטון.
Yinon Yavor
28 מאי 2021 12:10:29האמת שהלייקרס בלי לברון באמת שווים מקום 7 במערב. איתו הם שווים מקום 2.
הסאנס בלי פול כשיר באמת שווים מקום 7 במערב. אז יכול להיות שקיבלנו באמת סידרה בין מקומות 2 ו-7
pini
28 מאי 2021 12:14:11הלייקרס בריאים, שווים מקום ראשון בהליכה
no funny shtuff
28 מאי 2021 13:36:11לגמרי
דוקטור רזי הופמן
28 מאי 2021 14:52:08קצר וקולע
חגי "התותח" ניסני
28 מאי 2021 13:30:48תודה חגי. סיקור סביר ללילה מעולה.
.
אייטון היה מעולה הלילה . לא מבין למה הסאנס לא מפעילים אותו ככה כל השנה. הם מצאו אותו פעם אחרי פעם בפנים. השלב הבא שצריך להיות בהתפתחות שלו היא משהו דומה לדיוויס היכולת לשים את הכדור על הרצפה ולחדור ו/או להתחיל לאיים מחצי מרחק כי את היכולת לעשות את זה יש לו.
.
ההיעדרות של אוליניק והשמירה של יאניס על ג'ימי. צריך לחזור ולראות את הסדרה של מיאמי מול הבאקס בשנה שעברה. לדעתי בכל מקרה היא לא מייצגת היות והבועה באמת הייתה דבר יוצא דופן עם כל התנאים שהיא התקיימה אבל מקצועית הנוכחות של אוליניק מייצרת מיסמאצ' שאריזה לא קרוב לייצר. אוליניק מחייב שאחד הגבוהים ישמרו עליו ומותח את המגרש בעוד שעל אריזה אפשר לזרוק אפילו את טריי יאנג ולא תהיה פגיעה משמעותית. זה הבדל גדול.
.
דיים די מבאס אותי. הוא מתבכיין לא מעט לשופטים, וזה די סותר את התדמית הקשוחה והווינרית שהוא בנה לעצמו. אבל בסדרה שכזו החברים לקבוצה היו אמורים לחגוג וזה לא קורה. לא מעט מזה זה עליו, הוא ממש לא מסדר מצבים נוחים לחברים סביבו
עמיחי קטן
28 מאי 2021 13:46:42אני מבקש שתפרגן יותר למסקר. הוא עשה עבודה טובה מאוד הבוקר בתנאים לא פשוטים
no funny shtuff
28 מאי 2021 13:48:38טוב, נשחרר את זה כאן-
איך הפקקטה כריס פול מצליח שוב להיפצע בסדרת פלייאוף? איך?
זה ממש כישרון.
הוא חייב לעשות ימי הולדת ובר מצוות- מזמינים אותו לאירוע שבמהלכו הוא מצליח להיפצע, לקול צהלות המוזמנים.
נגיד, רוקד עם בת המצווה וקורע את ההמסטרינג, מרים את כסא יום ההולדת ורגע אחרי ה"ולשנה הבאה.." פורק את הכתף. כאלה.
חגי "התותח" ניסני
28 מאי 2021 13:50:36וואי הרגת.
שיביא איתו את דיוויס שיהיה זה שעושה כמעט פציעה ואז הוא בסדר.
גיא רוזן
28 מאי 2021 13:56:52חוסר מזל פסיכי.
שבר ביד,
חבלה בכתף,
מתיחה של שרירי מיתר הברך (המסטרינג).
.
באמת אוסף קוסמי של פציעות.
.
מי בינינו שהוא ממש קלולס ולא נזהה את העובדה הברורה שפול פצוע –
מאז הפציעה יש לו 0 ניסיונות קליעה מטווח ה-3.
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 14:18:32זה כנראה בגלל הפרסומות לסטייט פארם
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 18:33:04הוא פצוע כמו שקובי היה משחק עם שברים באצבעות ומקולום עם שברים בגב 😂😂😂😂
ואמביד היה עם וירוסים והיריון בפלייאופים הקודמים
שחקן פצוע באמת לא יכול לשחק פשוט. הוא משחק המון דקות. הפציעה היחידה שלו זה הפחד מהמלך שלו 😂😂😂
אני חולה על "הפצועים" האלה 😂😂😂 שמים 30 נק קלעו על גב שבור על 5 שחקנים 😂😂😂
הפסידו הם היו פצועים 😂😂😂
זה התחיל עם וויליס רגל 1 ריד המשיך במייקל 44 מעלות חום גורדן המשיך בפול כסא גלגלים פירס….
😂😂😂😂
I fucken love this game
The Joker
28 מאי 2021 15:48:51למי שאי פעם חשב להשוות בכלל בין דיים לילארד ליוקיץ', מקבל תשובה חד-משמעית על הראש.
תנסו לדמיין את יוקיץ' במקום לילארד בפורטלנד, וזה נגמר בסוויפ או מקסימום ג'נטלמני לפורטלנד.
יוקיץ' מוביל חבורת שחקנים שבלעדיו מסיימת אחרונה בליגה בפער להוביל בסדרת פלייאוף קשוחה, כשמהצד השני יש כמה תותחים במשקל כבד.
וכן, לילארד הזה רק עובר את החצי ודורש שריקות. שילמד מיוקיץ' שמבקש שריקה רק אחת ל ולא בכל התקפה. פעם אהבתי את לילארד, אבל בשנים האחרונות הוא מגעיל אותי. הוא הבכיין הכי גדול בליגה, יותר מכולם.
בכללי פורטלנד עולה ברמת הכישרון הנוכחי בכמה דרגות על הנאגטס, רק שהכדורסל שלהם קשה לצפייה עם משחקי בידודים שחשבתי שהם מאחורינו.
תוהה כמה דנבר תמשיך להחזיק מעמד בהרכב טלאים כזה, לא רק בלי מארי אלא גם בלי בארטון.
לולא הפציעה של מארי, היינו פייבוריטים לדעתי לאליפות.
חגי "התותח" ניסני
28 מאי 2021 16:00:35אני מת על יוקיץ', ולדעתי הוא הMVPהשנה חד משמעית. אבל אני חושב שאתה מגזים לגבי הרכב התלאים ומקטין את מי שסביבו בשביל להעצים אותו. יש לו שחקנים משלימים טובים לידו ויש לו מאמן אדיר שמצליח להפיק מכל גרם של הקבוצה הזו. לומר על הצוות הזה שבלעדיו הם המקום האחרון בליגה עם כמה שאני יכול לשפוט סיטואציה היפותטית כזו, זה פשוט לא קרוב.
pini
28 מאי 2021 16:22:54+100
לזכותו יאמר, שהוא סובל מהטיית אוהד בקטע יחסית בריא.
הנאגטס ממש לא הרכב טלאים. הם בהחלט חסרים יוצר ברמה גבוהה כמו מארי, שחסרונו יורגש (אם וכאשר) בסדרה מול הלייקרס. מאידך קאמפאצו מספק הגנה מעט יותר טובה וניהול משחק משובח. גם בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו, מארי היה השובר שוויון (שלא הספיק), כשאת יוקיץ', העוצמה של הלייקרס בצבע, הצליחה להגביל מעט. כך גם מול יוטה, כשיוקיץ' נאלץ להתמודד עם גובר, מארי היה הגיים צ'יינג'ר והיה הכוכב הגדול של הסדרה. מול הקליפרס, החלשים יותר בעמדת הסנטר, ולעומת זאת טובים הרבה יותר בהגנה על שחקנים מסגנונו של מארי, יוקיץ' בלט כמגדלור (תרתי משמע…). במילים אחרות, כל אחד מהם פורח בחסרונו של השני ואם מארי היה, היינו רואים מיוקיץ' פחות נקודות.
לפי דעתי, הנאגטס דווקא נחלשו מעט בצבע, בגלל עזיבתו של פלאמלי, אותה מכסה עליית המדרגה הנוספת של הג'וקר. מול הלייקרס, להם יש גם את דייויס, גאסול ודראמונד, זה עלול להתברר כחיסרון לא פשוט.
גיא רוזן
28 מאי 2021 16:16:42יוקיץ' מספיק טוב בזכות מה שהוא עושה על הפרקט. אין באמת צורך לשנמך יריבים או את חבריו לקבוצה בשביל להוכיח משהו
(אני כבר ציינתי הרבה יותר מפעם אחת – יוקיץ' הוא הבחירה שלי ל-mvp).
.
אין צורך לנסות לצבוע אותו בצבעים מושלמים. כל אותן ניסיונות למשוך שריקות עם אותם פלופים קטנים (הטלת הראש, זו דוגמה מצוינת),
הם גרועים לא פחות מבכי לשופטים).
pini
28 מאי 2021 16:24:07חחח…
לצייר את השחקנים, כמלאכים נטולי אגו, זו פשוט איוולת
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 18:37:31הם מלאכים צדיקים תורמים בסתר ועוזרים לזקנות לחצות כביש ולילדים ללמוד מה אתה לא רואה אןביאיי פור קומיוניטי בפרסומות?
גם אני נוגבתי ע"י שמעון
28 מאי 2021 16:28:32100+
ירון, החלום
28 מאי 2021 16:28:11בס"ד
שלום עליכם.
דיים טיים היה אדיר, הם צמצמו מדו ספרתי ל 3, רק דנבר קלעו את העונשין….
דה שוט
28 מאי 2021 16:39:46חחח כולם נהיו אלופים,
דנבר עם מארי היו אלופים
פיניקס עם פול היו בגמר
גולדן סטייט עם תומפסון היו אלופים
מיאמי עם אולדיפו היו… אהה… לא היו חוטפים סוויפ
תאכלס? וושינגטון עם אבדיה היו אלופים
pini
28 מאי 2021 16:40:31מה שדה שוט אמר
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 18:36:29😂😂😂
אתה טועה ווש עם תומאס בריאנט היו מנגבים
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 18:41:36דניס שרודר שהיה "סתם לא חשוב באוק והשולייה של פול" מנגב אותו בסידרה לא אותה רמה אפילו. אבל היי פול הוביל את okc לא שגא גאלו ושרודר כמו שהוא מוביל את הסאנס לא בוקר וכל היתר…
טריי זריקה מחשידה
28 מאי 2021 19:08:18הדביל גורג היל ממשיך לנסות להיות הוגה דעות איך הבאנו את הדביל הזה שוב פעם מזיין במוח. שתוק ותקלע בםלייאוף למרות שאני בטוח שהוא הולך לנגר קשה ברמות הבאות
trusttheprocess
28 מאי 2021 21:53:09היה טוב מאד בשני המשחקים בראשונים
טריי זריקה מחשידה
29 מאי 2021 04:43:44ווש זה לא מדד לכלום חכה לחירבונים שחו ברמות הגבוהות זה דבר ודאי