אירועי דיומא – 28.05.2021: אופניים; אולימפיאדה; מרוץ מכוניות; גולף; בייסבול, והוקי

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A0BA8448-3904-4AB0-8DC0-A9D4F29DFB78.jpeg

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הג'ירו ד'איטליה – קטע 19

קטע 18 של אתמול היה צפוי להיות בשליטת קבוצת בריחה, וכך אכן היה. עוד לפני הקטע, התבשרנו שרמקו אוונפול וג'וליו צ'יקונה נטשו את המירוץ, עקב המעורבות בהתרסקות יום לפני כן. בקטע עצמו, קבוצת הבריחה שהתגבשה כללה 29 רוכבים, ביניהם כמה מהשמות המהירים ביותר בדבוקה כקבאנייה, בטיול, קונסוני ובווין. מעט לפני הטיפוסים האחרונים של הקטע, ראינו בריחה קדימה של אחד הברחנים הידועים בענף – רמי קבאנייה. הצרפתי תפס מרחק מחבריו לבריחה, מה שנראה מאד מבטיח בדרך לניצחון בקטע. אלא שמי שדלק אחריו היה אלברטו בטיול. השניים ניהלו מרדף מרתק למשך עשרות קילומטרים, עד שהאיטלקי הצליח לבסוף להדביק את הצרפתי, מה ששבר את האחרון פיזית ומנטלית. בטיול המשיך לבד עד שחצה ראשון את הקו, כשקונסוני ורוץ' מאחור משלימים את הפודיום. לבטיול זהו סה"כ הניצחון השני בדרג הוורלד טור, אלא שהראשון שלו היה אף הוא באחד המירוצים היוקרתיים ביותר שיש – הטור של פלנדריה (לפני שנתיים). את דבוקת ה-GC הקטע כאמור לא עניין, והיא התנהלה לאיטה עד שהגיעה מעל 23 דקות לאחר מכן. לפיכך איגן ברנאל ממשיך להוביל במירוץ, לפני קארוזו (2:21+), ייטס (3:23+), ולאסוב (6:03+), קארתי (6:09+), בארדה (6:31+), מרטינז (7:17+), אלמיידה (8:45+), פוס (9:18+) ומרטין (13:37+).

קטע 19 של היום יחזיר אותנו למאבקי ה-GC על הטיפוסים. הקטע יביא אותנו אל אגם מאג'ורה היפה, שם הרוכבים אמורים להתנהל לאורך חציו השני של הקטע, עד לסיום בטיפוס הקשה לאלפה די מרה. הקטע היה אמור להיות קשה אף יותר במקור, כשבאמצעו הרוכבים היו אמורים לחצות את הטיפוס הקשה למוטארונה. אלא שבדיוק במקום זה התרחשה תאונת הרכבל הזוועתית לפני מספר ימים, מה שהביא את המארגנים לוותר על הטיפוס מתוך כבוד לקורבנות האסון. עד כמה שניתן לדבר על המירוץ בהקשר זה, לויתור זה צפוייה להיות בהחלט השפעה על התחרות ב-GC: רק לפני יומיים, ראינו לראשונה את איגן ברנאל מתקשה בטיפוס לסגה דה אלה, מה שאולי אולי מביא את מתחריו, בראשם ייטס, להריח דם בפעם הראשונה במירוץ. אם (וזה אם גדול) לא מדובר רק בחולשה זמנית של הקולומביאני, הרי שטיפוס היום, הדומה בפרופיל לזה שמלפני יומיים, היה אמור להציב אתגר דומה. אלא שכאמור, התוואי לפני כן לא אמור להקשות מדי על לברנאל כמו על מתחריו, מה שעשוי להקהות מעט את העוקץ מהטיפוס המסיים. שידור ביורוספורט ב-12:00.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא giro-d-italia-2021-stage-13-profile-n2-e9271cd374.jpg

משחקים אולימפיים / מנחם לס

הקריאה לביטול האולימפיאדה הולכת וגוברת. הבוקר אחד מעיתוני יפן הגדולים ובעלי ההשפעה הגדולים ביותר – ה-Chunichi Shimbun – קרא לביטול, או לפחות דחיית המשחקים בשנה שלמה – בגלל העובדה הפשוטה שביפן רק 1% מהאוכלוסייה מחוסן, והשבוע נתגלה ביפן נגיף בווריאציה חדשה שכבר מכנים אותו "Olympic Corona Virus"/

גולף – "THE MATCH"

ביולי 6, במשטח הגולף MOONLIGHT BASIN שבמונטנה, ייערך 'THE MATCH' חדש שזכה בשנה שעברה בהצלחה גדולה. THE MATCH הוא משחק 18 חורים בין גולפר מוביל וספורטאי-על פופולרי. הפעם זה יהיה פיל מיקלסון וטום בריידי, נגד ברייסון דשמבאו ואהרון רוג'רס..

לכל הארבעה יהיו מיקרופונים וכל מה שיאמרו ביניהם, ואחד לשני, ישודר 'חי' לנשיונל טיווי. המיקרופונים ודיבורי הגולפאים והספורטאים המפורסמים הפכו ללהיט, והם כאן להישאר. לאלה שאינם כל כך בגולף, אז מיקלסון הוא הגולפאי שזכה בטורניר ה-PGA האחרון, ודשמבאו הוא זוכה הוא זוכה ה-US OPEN מלפני שנתיים. בריידי הוא הקוורטרבק של טמפה-ביי שזכה בסופרבול העונה, וארון רוג'רס הוא הקוורטרבק המפורסם של הגרין-ביי פקרס עם טבעת סופרבול אף הוא.

NHL: וויין גרצקי ל-טיווי

טרנר ספורטס הגיע לסיכום עם ה-GREAT ONE שיעזוב את ה-FRONT OFFICE ויעבור לסטודיו. זהו חוזה לשבע שנים בערך של מיליונים רבים שבינתיים לא פורסמו. וויין גרצקי כאנליסט של משחקים זה כמו מייקל ג'ורדן כאנליסט משחקים.

NFL: אדם וינטיירי פורש

מי הוא וינטיירי? לא פחות ולא יותר מה-SCORER המוביל ב-NFL. כמובן שהוא עשה זאת עם רגלו לפילד גולס (וכמה עונות גם כבועט אקסטרה פוינט). ויטנטיירי בן ה-48 שיחק בעיקר עבור הקולטס וניו אינגלנד פטריוטס.

מרוץ מכוניות: אינדיאנפוליס 500

מרוץ המכוניות המפורסם בעולם – ה'אינדי 500' (500 מיילס) ייערך ביום ראשון זה. המכוניות תצאנה לדרך ב-12:45 בצהריים.

MLB: "קאובוי ג'ו" שובר את שיא שיפוט משחקי הבייסבול – 5,376 משחקים (זה 14שנים ו-8 חודשים של שיפוט יום-יומי…)

משחקו הראשון של ג'ו "קאובוי ג'ו" ווסט היה בגיל 23 כששפט ב-1976 את המשחק בו זרק פיל נייקרו את ה-KNUCKLEBALL המפורסם שלו. אתמול, 45 שנה אחרי, הוא שפט את משחקו ה-5,376 ב-MLS – עוד 'שיא שלא יישבר'???!

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. פאקו ומנחם, תודה רבה ושבת שלום.
    הערב (18:30, שעון ישראל, שידור בצ'רלטון) ייערך המפגש השני במסגרת 'ליגת היהלום' באתלטיקה, בדוחא שבקטאר.
    התחרות הראשונה שהתקיימה לא מכבר בגייטסהד שבאנגליה התאפיינה במזג אוויר גשום ורוחות חזקות שנשבו, מה שדי פגע באיכות הביצוע, בעיקר בספרינטים השונים, בקפיצות ובזריקות.

    מיותר לציין שמזג האוויר בקטאר יהיה שונה בתכלית, בנטייה חדה לקצה השני – חם מאוד, על סף 40 המעלות.

    מצורף לוח הזמנים, יחד עם רשימות המשתתפים (שכוללות, כמיטב המסורת, אלופי עולם ואלופים אולימפיים לא מעטים).
    https://doha.diamondleague.com/programme-results-doha/

    אחד המקצועות המעניינים ביותר לצפייה הוא 400 המשוכות לגברים (19:00). המקצה יכלול את ראיי בנג'מין מארה"ב, בעל תוצאת השנה בעולם (47.13) ומי שרץ כבר 46.98 בעברו. בנוסף אליו ייקח חלק במקצוע גם קיירון מקמאייסטר מאיי הבתולה הבריטיים, שקבע העונה 47.50.

    קארסטן וארהולם הנורבגי, פעמיים אלוף עולם ומי שמחזיק בתוצאה השנייה בהיסטוריה (46.87), טרם החל להתחרות השנה.

  2. אלכס פאקו ומנחם תודה רבה.
    היום כמובן פיינל פור היורוליג
    19.00 צסקא – אנדולו
    22.00 ברצלונה – מילאנו

    מחר .
    כמובן שבמוקד גמר האלופות סיטי -צלסי.
    קודם לכן
    17.00 ברונטפורד -סוונסי בגמר הפליאוף באנגליה המנצחת תעפיל לפריימרליג .

    בכדורסל על
    למעשה כל הרביעייה סגורה
    1 מכבי תל אביב
    2 חולון
    3 גליל
    4 אילת

    מחר 20.30 הפועל חיפה תארח את חולון אם תנצח תסיים חמישית לסדרה מול אילת אם תפסיד תסיים 6 לסדרה מול גליל ( ואז ירושלים תסיים 5)

    עוד מחר
    20.20 הפועל תל אביב – נס ציונה
    20.25 ראשון -באר שבע
    רק ניצחון של ב"ש והפסד של נס ציונה ישנה את המצב בטבלה וישים את ב"ש 7 לסדרה מול חולון
    אחרת נס ציונה 7 מול חולון וב"ש 8 מול מכבי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט