מיטשל חוזר ברביעי של משחקים גדולים!/אינדיאני

Atlanta Hawks unable to contain Julius Randle in loss to Knicks - Peachtree  Hoops

יום רביעי הגיע ואיתו נסגור את משחקי 2 של הסיבוב הראשון של פלייאוף 2021. וושינגטון תנסה לעקוץ את פילי ולחזור הביתה עם יתרון ביתיות, הניקס ינסו להשוות את הסדרה מול ההוקס במה שנראה כמו סיבוב ראשון מבטיח במיוחד ודונובן מיטשל יחזור למגרש כשיוטה תנסה לחזור מההפסד לממפיס.

היום היה אמור להיות יום הולדתו ה-95 של אחד ממלכי הג'אז מיילס דייויס, ביום זה ממש הגיח לאוויר העולם. מתחילים:

02:00 פילדלפיה 76'ס (1) – וושינגטון וויזארדס (0)

הביתית: במשחק הקודם היו לא מעט רגעים בהם היה נראה שפילדלפיה הולכת להפסיד את המשחק. וושינגטון הכריחה משחק מהיר עם הגנות חלשות וגם לא מעט זריקות לשלוש. אמביד קיבל טיפול מיוחד מהסנטרים של הוויזארדס מה שהוביל אותו ל-13 ניסיונות מהקו מהן החטיא רק אחת. לצורך ההשוואה – אמביד קלע מהקו בדיוק כמו כל הקבוצה שמנגד ומבחינות רבות זאת גם הייתה אסטרטגיה טובה. סימונס לא הצליח לייצר לעצמו את הנקודות וסיים את המשחק עם 15 ריבאונדים (8 ריב' התקפה!) ו-15 אסיסטים אבל 6 נקודות בלבד. הצבע ההרמטי (יחסית) של וושינגטון מנע ממנו את אופן יצירת הנקודות המועדף עליו, מה שהשאיר אותו לחלק לחברים שגם הם לא פגעו במשחק האחרון. שובר השוויון כמובן היה טוביאס האריס עם משחק מפלצתי של 37 נקודות עם 2 שלשות בלבד אבל ניצול מירבי של הפוקוס שקיבלו שני הכוכבים. מה שאומר שהמשחק הבא יצריך את סימונס ללכת יותר לסל ובמקביל קלעי השלשות יהיו חייבים לבוא יותר חדים. הבעיה האמיתית שהייתה לפילי היא ההגנה שלא הצליחה להאט את ווסטברוק וביל (ווסטברוק עצר את עצמו כרגיל) ונגררה למשחק עם סקור גבוה שבו יש לוושינגטון אפשרות לחפות על הפגמים שלה. המשחק הקרוב יהיה כנראה יותר אגרסיבי.

האורחת: אף אחד (כלומר אני) לא חשב שוושינגטון יצליחו להגיע לפלייאוף, לא כל שכן לגנוב משחק מפילדלפיה היציבה. המשחק הקודם הראה שאולי הדבר אפשרי עם פיזיות מוגברת של לן ולופז על אמביד וציפוף הצבע שהכריח את הקלעים של פילדלפיה לזרוק ולהחטיא בערב קליעה רע של הכחולים. מלבד זאת, ביל המשיך את היכולת מהעונה וגם מול סימונס המעולה הוא הצליח שוב ושוב לקלוע בחדירות או בזריקות מיד-ריינג' כאשר מהשלוש הוא קלע זריקה בודדת מתוך 6 שלקח. ווסטברוק מצידו המשיך לחלק אסיסטים ולזרוק לבנים כששאר השחקנים נותנים עבודה די יפה. מבחינת וושינגטון אין באמת מסקנות מרעישות והיא תהיה חייבת להמשיך לרוץ ולהגן טוב על הצבע בשביל לגנוב משחק. הבעיה היא שבכך היא נתונה לחסדיהם של האריס, גרין וקרי שלא סביר שיהיה כל כך גרועים מהשלוש כמו במשחק 1.

עוצרים בווגאס: פילי יותר טובה וזה ייראה הערב. סיקסרס ב-13.

02:30 ניו יורק ניקס (0) – אטלנטה הוקס (1)

הביתית: אחרי אחד המשחקים הטובים שהיו בסבב א' של הסיבוב הראשון, הניקס יארחו שוב את הקבוצה של נייט מקמילן בניסיון להשוות את הסדרה ולהימנע מפיגור 2-0 בעייתי. הסיפור מצד הניקס הוא כמובן היכולת החלשה של ג'וליוס רנדל (6/23 מהשדה) שלא הסתדר כל כך מתחת לסל עם קאפלה וקולינס שעשו עבודה הגנתית נפלאה במשחק הראשון. את הנקודות החשובות השלים אלק ברוקס מהספסל בתצוגת תכלית שכנראה לא תחזור על עצמה. למרות שמדובר בפלייאוף, היו לשתי הקבוצות 4 שחקני ספסל שקיבלו לא מעט דקות והפכו את המשחק למעניין עוד יותר. המשימה למשחק הקרוב תהיה כנראה ריווח המגרש ואיומים מכמה חזיתות כדי לאפשר לרנדל את הצבע באופן הנוח לו. במשחק הקודם הוא קלע גם 2 שלשות ואם כך יהיה גם במשחק הקרוב, יהיה צורך להצמיד אליו שמירה גם מעבר לקשת השלוש. הספקתי לראות רק את הסוף של המשחק הקודם ולכן אשאל כאן למה פייטון בקושי שיחק במשחק הקודם והאם נראה במקומו את דריק רוז. לא הצלחתי למצוא מידע על כך. נואל בספק להערב.

האורחת: ההוקס ממשיכים להראות אופי והגנה לא רעה בכלל ומגיעה אחרי ניצחון חשוב במשחק הראשון של הסדרה. אטלנטה נראתה טוב מאוד כשאפילו גלינארי מקבל דקות משמעותיות ולו וויליאמס ממשיך להיות שובר שוויון עבור הקבוצה שלו. הוא כנראה שמח שהוא לא בקליפרס עכשיו. נתון אחד עומד לנגד עיניי מהמשחק הקודם והוא המספר הדלוח של 17 אסיסטים בלבד, 10 מהם של יאנג. הקבוצה עובדת טוב יחד גם אם זה אומר שהמשחק לא מעט פעמים עומד ולא זורם. האופי המחודש הזה של הקבוצה מרתק והוא לכאורה הפוך מהכוכב הצעיר שלה שהחזיק ערב מעולה במשחק מספר 1 עם 32 נקודות כשרק שלשה אחת הייתה לו לאורך המשחק. המאצ'אפ מול הניקס מוציא מהקבוצה צדדים חדשים וישנים שמעניין מאוד לעקוב אחריהם. בכל מקרה הערב היא תוכל לפתוח פער חשוב בסדרה.

עוצרים בווגאס: הסדרה הזאת אמורה להיות טובה מכדי להגיע ל-2-0. ניקס ב-2.

05:00 יוטה ג'אז (0) – ממפיס גריזליס (1)

הביתית: אני באופן אישי לא מתרגש יותר מדי מההפסד של יוטה לממפיס במשחק הראשון. הפסדים במשחקים הראשונים של סדרה הם לא נדירים ולרוב הם בעיקר קריאת השכמה שלאחריה הקבוצה הטובה יותר לוקחת פיקוד. העניין הוא שהפסד במשחק הראשון הוא גם מבחן אופי לקבוצה שאמורה להוכיח שהיא לא רק קבוצת עונה רגילה טובה אלא שהאיכויות שלה יכולות להישמר גם בפלייאוף. אני מעריך שזה מה שיקרה ליוטה בהרכב הנוכחי שלה כשדונובן מיטשל חוזר, איתו היא גדולה על ממפיס בכמה מידות. לא הייתי לוקח יותר מדי מהמשחק הקודם מלבד העובדה שהקבוצה פשוט לא פגעה בכלל לשלוש (12/47, 25.5%) ועדיין הייתה קרובה מאוד לקחת את המשחק הקודם. הערב, כאמור, תעלה למגרש באמת הקבוצה הטובה בליגה.

האורחת: ממפיס קיבלו במתנה את יוטה שלא שיחקה שבוע ועלתה בלי הכוכב המרכזי שלה. הערב הסדרה באמת תתחיל כשממפיס תצטרך למצוא שומר אחד על אחד מספיק טוב שייצמד למיטשל ובכך גם ישאיר עבודה יותר קשה בצבע ועל קשת השלוש. גובר אמור להאט מאוד את וולנצ'ונס ובמקביל גם לשמור מחדירות חכמות של מוראנט כך שהכדור אמור לעבור מיד ליד יותר פעמים מאשר במשחק הקודם בו ממפיס הייתה עם 18 אסיסטים בלבד. לסיום אני חושב שהנקודה החשובה ביותר היא הריבאונד: יוטה מורכבת מקלעים שכל ניסיון נוסף שלהם יכול להיות שלשה כמעט וודאית. סגירה לריבאונד הגנה וניסיונות לחטוף ריבאונד התקפה יהיו מאוד משמעותיים עבור הדובים שלא קולעים כל כך טוב משלוש (מקום 20 בעונה הרגילה). בקיצור, יהיה מעניין.

עוצרים בווגאס: מיטשל חוזר ויחסי הכוחות יחזרו למצב שבו הם אמורים להיות. יוטה ב-18.

ולסיום – אלבום מופת:

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
215 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/05/2021 17:58:06

עברו הרבה שנים מההגברה שלי בספרות, 'אפילוג לינארי' זה מושג חדש? 😁
תודה רבה על הפריוויו המשובח

פיני
26/05/2021 18:14:28

אפילו גלינארי…
אף פעם לא קרה לך דבר כזה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/05/2021 12:26:54
הגב ל  פיני

ברור שקרה לי, וגם הבנתי את מקור הטעות. בסך הכל הלצה זולה, מקווה שאינדי לא לקח אותה קשה כמוך

Jonathan Frank
Jonathan Frank
26/05/2021 18:37:22

תודה על פריוויו מעולה 🙂

מקווה שווסטבריק (באנגלית נשמע טוב יותר) יתעלה על עצמו הלילה אחרי שהרס להם במו ידיו את המשחק הראשון,
אחרת אפשר להכריז על וושינגטון "בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום".

PhillySpecial
26/05/2021 18:44:22

a kind of blue זה פשוט אלבום מופת, מי שלא מכיר שינצל את ההזדמנות. מיילס דיוויס כנראה הג'זיסט האהוב עליי

עמיחי קטן
26/05/2021 18:45:13

תודה.
אני איתך בכל ההימורים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/05/2021 18:55:57

🔔
🦅
🎷

פיני
26/05/2021 19:45:47

ניין!
🕣
🍎
🎷

פיני
26/05/2021 21:41:02
הגב ל  פיני

אבל הרעיון של פעמון החירות, גדול. שאפו!

ירון, החלום
ירון, החלום
26/05/2021 19:10:37

בס"ד
תודה, די מסכים עם ההימורים. לדעתי הניקס ינצחו בהפרש קצת יותר גבוה, ויוטה מעט יותר נמוך.

צ'יקו
26/05/2021 19:41:39

תודה על פריויו מצוין.
.
אני השוק שזה חמק ממני ולא היה כלום על זה בתגובות אבל דיוויס הזה בן של ****************. איך לא הרחיקו אותו ואיך הוא לא מורחק ל8 משחקים על זה!?!
https://youtu.be/7VcmHfDCScE

גיא רוזן
26/05/2021 19:55:54
הגב ל  צ'יקו

אתה באמת חושב שזה היה מכוון?
.
איך שאני רואה את זה, זה היה ניסיון למשוך עבירה מקראודר. רק שבניגוד לגארדים ששולחים רגל בשביל למשוך עבירה,
דייויס ארוך יותר…
(כמה פעמים אנו רואים את התוקף קופץ ככה ברגע בו המגן מכניס יד?)
התוצאה היא משחק מסוכן ופגיעה מיותרת בקראודר.
פלייגרנט 1 נראה מדויק למדי.

עמיחי קטן
26/05/2021 19:59:09
הגב ל  גיא רוזן

+1

ברוך רובין
26/05/2021 20:27:59
הגב ל  צ'יקו

אני מסכים עם גיא, בסוף עבירה בלתי ספורטיבית שקרתה שדיוויס ניסה למשוך עבירה.
דבר קטן נוסף נראה לך שהליגה תרחיק את דיוויס מהפלייאוף גם אם היה היה משחרר לקראודר סנוקרת לא קשור למשחק וללא כדור, הליגה הייתה מוציאה מכתב שאפשר לנקות איתו את הרצפה שהסנוקרת באה בעקבות תנועה לא נכונה. הליגה הראתה בפעם המי יודע מה שהדבר המעניין אותה היחיד זה כסף ובצדק (בטח עם הדאסל סטנדרט האבסורדי של הקורונה).

Warrior
Warrior
27/05/2021 1:34:41
הגב ל  צ'יקו

מסכים איתך קצת צ'יקו הרגל לא עלתה בזווית טבעית נראה קצת מכוון

thejanitor
thejanitor
26/05/2021 19:52:35

לא יודע אם זה רק הבעיה אצלי אבל בימים האחרונים לא יכול לגלוש מטלפון דרך חיבור סלולארי להופס. מוואי פאי עובד הכל ומאינטרנט סלולרי הכל חוץ מהופס עובד לי.
.
קשה קשה ככה לטייל עם הכלב…

שייקה
26/05/2021 21:19:59

פילי צריכה לנצח בצורה משכנעת, אחרת היא לא הראתה
לנו כלום. אם בטעות זה משחק צמוד או שהם מפסידים, הם לא יתגברו על זה מנטלית כשזה באמת ישנה. גם אם ינצחו את הסדרה.
ניצחון של הניקס גם יכול לפתוח לגמרי את כל הפלייאוף בשבילם. רנדל עם 30+ וקוויקלי עם 4 חטיפות.
יוטה גם ינצחו, יש גבול לכל תעלול. אבל יהיה להם קשה משהם חושבים, לפחות לחלק מהמשחק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פילי, ניקס, יוטה. תודה רבה אינדיאני.

ברוך רובין
26/05/2021 21:38:13

דרך אגב פרוטוקול קןרונה נכנס לבידוד אחרי השיקצה שהפר אותו ברגל בוטה פורזינגס היה במועדון חשפניות גם הוא לא הושעה

NFS
NFS
26/05/2021 21:43:39

1:1 הערב בהכל חוץ מאטלנטה ופילי שיעלו ל-2:0

etayle
etayle
26/05/2021 22:05:37

מכבי חיפה 😭😭😭 כמה קשה לקחת אליפותתתת

עמיחי קטן
26/05/2021 22:06:50
הגב ל  etayle

יש דיומא. בוא לבכות שם

דה שוט
26/05/2021 23:11:29

וושינגטון ניקס יוטה 66% מובטח תודה על הפריוויו 🙂

popo
popo
27/05/2021 2:09:47

אני סקפטי מאד לגבי המשחק הזה
אבל הנה אני כאן
פילי ווי אר קאמינג!!!
ומיד הולכים…🤐

דה שוט
27/05/2021 2:17:30

ווש התחילו טוב. קצב גבוה

דה שוט
27/05/2021 2:19:18

סימונס הורג אותנו בשני הצדדים

ברוך רובין
27/05/2021 2:25:17

לוושינגטון אין מגני פרימטר

דה שוט
27/05/2021 2:27:20

וגם לא קליעה משלוש

ברוך רובין
27/05/2021 2:28:14
הגב ל  דה שוט

כן מאצאפ נוראי פילי בשבילם

דה שוט
27/05/2021 2:26:57

סימונס הורג אותנו

ברוך רובין
27/05/2021 2:27:52

ראסל ווסטברוק יזכה בפרס עץ הזהב אין פה ספק בכלל, נגר מדופלם הטבעת נפגעת מינית ממנו

דה שוט
27/05/2021 2:34:19

ראס עציץ בהגנה פשוט זוועה

Zvika Bar-Lev
27/05/2021 2:38:46

ווש התחילו טוב, ובכל זאת פילי דורסים אותם. הפערים גדולים מידי.

דה שוט
27/05/2021 2:39:57
הגב ל  Zvika Bar-Lev

+ 11

דה שוט
27/05/2021 2:39:38

אין לווש קליעה מבחוץ הכל מגיע מהצבע – עובדים קשה מדי בשביל כל נקודה. פילי רגועים וחדים. יהיה קשה הערב. בקאפיטל וואן עם הקהל זה ייראה אחרת. סימונס היום גיבור גדול, חייבים לשלוח אותו לקו שיוריד לו קצת את הביטחון

דה שוט
27/05/2021 2:48:30

הספסל של פילי ממש עלוב ירד רוב ההפרש – עכשיו חזרו סימונס ואמביד – ויעלה חזרה. לפילי יהיה קשה עם הספסל הזה נגד הגדולות

Smiley
27/05/2021 2:50:00
הגב ל  דה שוט

לא הבינו את הקונספט שצריך לקלוע במשחק… האריס שיחק איתם ולא הבין שהוא השחקן מטרה בחמישייה הזו

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 2:51:07
הגב ל  דה שוט

מי זה הגדולות ?
הם ישחקו נגד ברוקלין/מילווקי בגמר המזרח ואם ינצחו נגד אלופת המערב
אין שום גדולות חוץ מזה.
יש להם וושינגטון וניקס/אטלנטה

דה שוט
27/05/2021 3:13:04
הגב ל  trusttheprocess

בדיוק – גמר מזרח וגמא כללי – כנראה הלייקרס. עם הספסל הזה אין טעם להגיע. אמביד יתעייף אם יצטרך לשחק יותר דקות

Smiley
27/05/2021 2:54:10

די נורא לראות את הניסיונות הוק-שוט האלה של סימונס. חסר רגש לחלוטין

Warrior
Warrior
27/05/2021 2:56:33

הניקס שומרים על יאנג ושוכחים את שאר הקבוצה

לילי
לילי
27/05/2021 2:59:00

ואם היה ספק בזה שהניקס צריכה להיות בפלייאוף קבוע – הגיעה סטינג כדי לגלול את החותם…
(סתם פאנגירל מחוייכת, אפשר להמשיך הלאה)

דה שוט
27/05/2021 3:03:21

ביל מדהים. טוחן את סימונס וכל מי שבא אחריו. ראס שבר את הטבעת

דה שוט
27/05/2021 3:07:04

ראס משחק עם פילי

פיני
27/05/2021 3:08:07

סימונס ענק היום. מטגן את הוויזארדס

דה שוט
27/05/2021 3:11:24
הגב ל  פיני

לגמרי. גם אמביד והאריס לא מחטיאים

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 3:10:33

אמביד התעורר משנת הצהריים
שאר המשחק זה לפרוטוקול

דה שוט
27/05/2021 3:10:56

ווש על הפנים הפקירו את ביל. לא שומרים ולא מסוגלים לעשות סל. רק נס יחזיר אותנו למשחק. ראס צריך לשחק פחות דקות. מול שחקני עלית כמו סימונס והאריס – הוא יותר נזק מתועלת

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 3:13:31
הגב ל  דה שוט

מי הולך להגיד לראס שהוא משחק פחות דקות , אתה ?
כי זה בטוח לא יהיה סקוטי ברוקס

דה שוט
27/05/2021 3:17:26
הגב ל  trusttheprocess

חחחח נכון

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:13:41

רק שימון ישן שנת ישרים, שנת צדיקים תמימים….
דה שוט אתה דה חרטא? ככה אתה משמיט פנדל?

דה שוט
27/05/2021 3:17:50

איזה פנדל ? מה פספסתי?

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:18:53
הגב ל  דה שוט

פספוסון של גמר הליגה האירופית?……

דה שוט
27/05/2021 3:23:24

חחח עוד יש מפעל כזה? אפואל ניקוסיה נגד דינאמו קייב

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:43:49
הגב ל  דה שוט

גלגוליה-עמקים

פיני
27/05/2021 3:15:47

איזה דאנק נאה של האורטר

Warrior
Warrior
27/05/2021 3:16:36

ההוקס משחקים יפה

דה שוט
27/05/2021 3:16:51

הניקס נהיו שיקאגו

popo
popo
27/05/2021 3:17:36

פסיעולוג: נו אם הוא כל כך טוב אז מה הבעיה לאעזאזאל?
פופו:-בוכה- הפלייאוף דוקטור , הפלייאוף, בפלייאוף הוא מחרבן….
פסיכולוג:מבע פנים משתתף, פרצוף של בזה אין לי יכולת לעזור
פופו:..

דה שוט
27/05/2021 3:18:55
הגב ל  popo

הוא מנסה יותר מדי, יש לו כמה קופים על הגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

זה ספארי לא קופים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  popo

😂😂

פסיכולוג: קח מטאטא

popo
popo
27/05/2021 3:22:47

😀😃😄😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכולם חאללה פילי והוקס לנגב!

דה שוט
27/05/2021 3:19:15

חחחח תמא טקס

דה שוט
27/05/2021 3:23:54

יאללה תביא מפנה

popo
popo
27/05/2021 3:26:14

ראס נננננדיב
ראס נננננחמד
ראס נננננגגגגר!
הו הצלחתי להוציא את זה…
הוקל לי עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח טאז גיבסון עקר להאנטר את היד בזריקה ואין עבירה 😂😂😂😂😂😂
אם זה היה דמיאן זה היה פלייגרנט 1

המשגיח
27/05/2021 3:26:46

אני אוהב את השריקות בוז ליאנג. סוף סוף קצת אווירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

מפאק יו ירדו לבוז מאכזב משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייס טריי

דה שוט
27/05/2021 3:28:37

גדולים עלינו, פופו חייבים לארגן לחבר׳ה אימון קליעות. ללא ספק הרוח של ראס שורה על הקבוצה 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

זה לא כוחות דה שוט אמרתי לך

דה שוט
27/05/2021 3:30:45

ראס הכי גרוע על המגרש. לא שומר, לא קולע, מאבד. זה כאילו שחקן אחר בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקהל בגארדן מפעיל לחץ חזק על השופטים שיפןט ביתי לחלוטין נגיעה ברורה של הניקס בחוץ ואין מענה איב כדור עלאק של טריי

דה שוט
27/05/2021 3:32:46

צריך להתפלל שהספסל יעשה משהו אבל הפער כבר גדול מדי. בקאפיטל וואן ננוחם. משחק 3 לחיים ולמוות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוז חוגג על בוגדן כאילו אין מחר חודר עליו כל היום

popo
popo
27/05/2021 3:34:43

אנחנו נחזור עוד עוד מעט מקטינים ל10 הפרש
ראס סיים עם הרעות
הקבוצה תשחק דרך ראס מהפוסט מעכשיו חכו תראו

דה שוט
27/05/2021 3:43:26
הגב ל  popo

נחזור ל-0:0 במשחק 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן מהצד ה2 לא בהכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס עם הפרשים גג נקי לגמרי של קאפלה ורנדל הולך ל2 מהקו מה עם צאלטנג נייט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס גייסו את פרשי המלך לעזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריייייייי מהלוגו עצבני על השופטים

דה שוט
27/05/2021 3:38:39

טוב בוגדן

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 3:39:38

אמביד באימון קליעות

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:40:01

טריייייייייייייייייייייייייייי
יווהווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
איזו שלשה תפר. זה ארטיסט סוג הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייייייי איזה ריברס לייאפ יאללה מנגב ומקרצף

Zvika Bar-Lev
27/05/2021 3:41:22

איזה שחקן כיפי טריי יאנג

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:42:27
הגב ל  Zvika Bar-Lev

לא הייתי אומר כייף.
הוא קוסם אבל מנאייאק לא קטן ובכיין בליגה של הגדולים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח כל הליגה בכיינים

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:46:14

הוא לברון והדונקיץ בכיינים כמו תינוקות בני שנתיים שלקחו להם צעצוע ווואאאההההה ווואאאההההה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שכחת את סגן הרמטכל דיים ואת אלוף פיקוד מערב דיוויס

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:53:47

אבל לילי לא בוכה, הוא יותר מתלונן וכך גם הארדן. הדונקיץ השיקסה וההתולעת עם הראש השעיר בכיינים!
התולעת תריי מזכיר לי את הפרסומת הישנה לפנטה עם הספר שלא רואה….

פיני
27/05/2021 3:42:23

הניקס מסריחים את הפרקט

פיני
27/05/2021 3:43:25
הגב ל  פיני

רנדל לא הגיע לפלייאוף. הבנאדם לא מסוגל לקנות סל, גדול עליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  פיני

ההוקס שומרים עליו מצויין לא נותנים לו את הספוטים לחץ דאבל טים. לניקס חסר כשרון אין מה חעשות לחימה הגנה וזה הכל יפה אבל בפלייאוף צריך כוכבים בשביל לנצח

דה שוט
27/05/2021 3:42:24

הניקס לא מסוגלים לקנות סל. יאנג טוב, גם קאפלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איש סמית לקח את סימונס לשיעורי סטפס

Zvika Bar-Lev
27/05/2021 3:42:38

פילי גדולה על וווש בכמה מספרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Zvika Bar-Lev

נו ברור. מה ההוקס יהיה להם סרט אחר. טריי יאנג זה לא ראס

דה שוט
27/05/2021 3:44:50
הגב ל  Zvika Bar-Lev

לצערי שניכם צודקים. אבל משחק 3 יהיה אחר. הקהל בווש זה עארסים. בפעם הקודמת של אמביד שם בפלייאוף היה מכות

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 3:55:28
הגב ל  דה שוט

מתי אמביד שיחק בוושינגטון בפלייאוף ?
התשובה הנכונה היא אף פעם

דה שוט
27/05/2021 3:46:26

רנגל צריך לקבל MGP מוסט גרוע פלייר

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:47:24
הגב ל  דה שוט

רינגל?
מוסט רגוע ביותר
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח הניקס לקחו ריב האנטר לא זז שחקן של הניקס נפל עליו וקיבל שריקה 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:48:40

ווואווווווווווווווווווווווו
עוד אחת מטורללת של טריי מה 3.
הטווחים שלו רק הולכים וגדלים. מי יכול לשמור אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלבל הבא זה סימונס תייבול וגרין אבל טריי ניגב לא מעט את פילי בשנים האחרונות יהיה אחלה סידרה שם לדעתי

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:50:07

טיבס צריך לעבוד על השמירה של טריי כי אין דברים כאלה, רק טריי וסטף עושים דברים כאלה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס זה לא רק טריי הם קבוצה חזקה השנה זה לא הקבוצה של העונה שעברה עם הנגרים בוגדן גאלו סוויט לו האנטר זה שחקנים שיודעים לשים נק.
לניקס חסר כוח אש ההתקפה שלהם צפויה מאד. פערי הכשרון הם גדולים מאד. זה של ההוקס להפסיד כמו שאמרתי מההתחלה.
הכל שהם בריאים. הפעם הראשונה שכולם בריאים זה עכשיו כל העונה היו עם פציעות

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:57:12

היו זבל כולם עד שמקמילן הגיע.
הלוואי שהיה מגיע לבוסטון במקום הבוטוקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היו זבל כי היה להם ברט בראון מאמן מה לעשות. הכשרון היה שם תמיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עם 20 נק למה לעזאזל הוא מתראיין במחצית חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה הפצמר מככב היום 😂😂

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 3:56:03

וואלה, הרבה זמן לא היו פרסומות בפילי.
אבל אני לא מתלונן, אני הרי לא משלם פה כסף באתרים הפירטיים אז שיפציצו כמה שהם רוצים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ובליג פס יש לך פסק זמן מה סה משנה 🤣
מה אתה מעדיף דאנס!קאם קיס קאם או בורגר וביטוח רכב ו 4 על 4?

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:14:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מעדיף את קלואודיה שיפר או קים בסינג'ר בנות 28 לנצח.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחמראס ודוויט 😂

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 4:01:03

ברטאנס 0 נקודות
6 עבירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

תותח הוא 😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 4:05:05

כמה הוא מרוויח , 10 מליון לעבירה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה ראס לך לנוח בבית עזוב אותך שטויות

ברוך רובין
27/05/2021 4:06:15

ראס נגר טרה מנגר

ברוך רובין
27/05/2021 4:06:26

טרה מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מקרצף בלי הכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוז מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייגאנט ברור של בולוק

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 4:11:58

לא נראה לי שהחמישיה של פילי חוזרים לשחק

ברוך רובין
27/05/2021 4:13:36

טרה רוצח ראס לא בענף הנכון

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:16:21

שימון
תראה מה עניתי על הפרסומות.
ילה נפל לי סוף סוף אסימון ואני זורק היום גלשן שבור מה"מחסן" שיש לי. צריך להיפטר ממנו כבר 10 שנים אבל הסנטימנט סוף סוף נגמר….

מנחם לס
27/05/2021 4:17:03

אטלנטה פשוט יותר טובה.
ברוך, אנחנו יכולים להגיע ארצה על פספורטים אמריקאים? הדרכונים הישראלים בני יותר מעשר שנים ופגו (כך אמרו לנו) וצריכים חדשים וכל הקונסוליות לא עונות לטלפונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

רק באת הורידו ל6 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס הורגים את רנדל בדאבל טים

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:18:00

ילה תמ"א בפילי אני חוזר לתולעת הזיפנית מול ה MSG וספייק לי

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:18:46

ושוב עובר לפרסומות

מנחם לס
27/05/2021 4:23:26

? ייתנו לנו להיכנס ובארץ נחדש דרכונים?

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:25:42
הגב ל  מנחם לס

אין לי מושג מנחם
ניסית לשלוח מייל לשגרירות?

ברוך רובין
27/05/2021 7:43:40
הגב ל  מנחם לס

כן מנחם לא אמורה להיות בעיה רק תעשה בדיקת קורונה לפני (72 שעות לפני הטיסה) דומה להוואי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוז רותח רק 6 רנדל עושה מגאלו קציצות

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:26:53

נראה שבארטנס באמת אפס היום.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:28:51

פילי מסמרקקים את ווש ודה שוטרה ברח כמו טיל לא לראות את הביזיון של ראס אל שטן.
אבל בגמר המזרח נראה איך אנקל דרו מנטח את גועל ושות ושוב מביס את דוק ריברס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם רק באת הרגת את ההוקס כל מטאטא יורה בניקס בוגדן שובר טבעות שיוויון

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:31:06

איזה טירוף ב MSG מהשוויון הזה

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:32:55

טיבס נראה מצחיק עם ה"הלוואות וחסכונות"….
ילה שיעשה קרחת כמוני וכמו אדם סילבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו אחד הטמבלים השומרים קופצים עליו בטירוף ובמקום לקפוץ למגן ולקבל 3 זריקות עושה פייקים ןמחטיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רבע שכל מטאטא ירה בניקס וכל מטאטא ניגר בהוקס בזכות מנחם לא נורא רק 1

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 5:54:58

תודה. סיפתח מצוין לבוקר.

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:39:41

שלישי הבא יוצאים מהקורונה סוף סוף, המשק חוזר למצב שקרוב למה שהיה קודם. מי שעדיין לא מצא תעסוקה כדאי שימצא. אני חוזר לנסיעות ברכבת אחרי שנה ושלושה חודשים של סיוט עם הרכב הפרטי בפקקים. מעדיף בתחבורה ציבורית ורכבות במיוחד שיש לי אחת 2 דקות מהבית ברכב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו הורג אותנו שובר את הטבעת אין מה להיות במגרש הוא בור בהגנה להוציא מיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להעיף את גאלו עם התסרוקת הזה לספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלימטריי הם לא יודעים כלום חוץ מלזרוק 3. נייט זמן להחזיר את טריי לפני שהמשחק בורח

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:42:09

תראו איך טיבס מאמן ענק. הוארטר לידו ורוצה לזרוק אז הוא עומד לידו וצועק לשחקניו בשביל לבלבל את האוייב.
הוא השחקן השישי של הניקס ויודע להלהיב אותם. זה לא יעזור מול תריי….

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 4:42:55

הפעם הצעקה לא עזרה לו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שמקמילן הדביל שכח את טריי על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן יא דפקט תחזיר כבר את טריי המשחק נגמר תכף

מנחם לס
27/05/2021 4:49:42

הניקס בדרך לנצחון. הגרדן בטרוף שלא זכור לי כמוהו משנות ה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

מה אתה אומר על הדביל מקמילן? נתן לניקס משחק מתנה החתיכת אידיוט הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן יא חתיכת חרא תחזיר את טריי הפסיד את המשחק בעצמו המאמו הדרעק הזה פשוט לא יאמן כזה דביל לא ראיתי מאז ברט בראון

מנחם לס
27/05/2021 4:51:36

שמעון, לא "רק באתי". אני לא מפסיד דקה מההאוקס. באטלנטה הם שדוחטים את הניקס. לא לשמחתי אבל זה מה שישרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני פשוט לא מאמין למה שעיני ראו מאמן שנותן ליריבה משחק במתנה 7 דק טריי מיובש על הספסל והניקס עולים ליתרון 10 מפיגור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בא לי שמישהו יעיף פופקורן לראש של נייט הדביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן לא פוגע בכלום לבד לגמרי טריי מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאיי מוחק 10 הפרש תוך 2 דק

המשגיח
27/05/2021 4:59:20

איזה כיף זה ניקס בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה חסימה נעה דל גיבסון חחחח מהעונדין גרר את קאפלה עד הסל ואין שריקה מביך אפילו השדר נקרע מצחוק

Smiley
27/05/2021 5:01:05

ההוקס פשוט לא מצליחים לנצל את כמות פספוסי ההזדמנויות של הניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההפסד הזה כולו על מקמילן. איזה מאמן אידיוט נתן להם משחק מתנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יאמן איזה החטאות לבד לגמרי בוגי הרג אותנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת האנטר 2 ככ לבד מה זה אי אפשר ככה

המשגיח
27/05/2021 5:07:11

כן, לא היה קרוב אפילו.
נגמר המשחק.

זה טוב אבל, מגיע לנו לפחות עוד משחק בגארדן

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 5:07:21

אני חושב שפילי יעשו סוויפ.ואז יתנו לניקס ולהוקס להרוג את עצמם בסדרה של 7 משחקים
ואותו דבר יקרה בסיבוב השני פילי יעברו די בקלות.את הניקס או ההוקס ובינתיים ברוקלין מילווקי יהרגו אחת את השנייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

פילי לא יעברו בקלות את ההוקס צפה להפתעה

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 5:10:11

ההוקס לא יעברו את הניקס
צפה להפתעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

ווי וויל סי צפה ל2 ניגובים עכשיו באטלנטה

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 5:13:01

יהיה להם מאמן אחר ממי שעכשיו קראת לו אפס מטונף?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לא אבל עדיין אפס מטונף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן המטונף הזה נתן משחק מתנה לניקס כזה זבל מפגר מי מייבש את טריי 7 דק על הספסל מקרר אותו ונותן לניקס לעלות ליתרון 10? רק כסיל מוחלט כמוהו

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 5:09:32

האנטר הזה חושך בדקות האחרונות

המשגיח
27/05/2021 5:09:57

מדהים שטאג' גיבסון עוד רלוונטי ב-2021. האמת שזה נכון גם בכלל לגבי הקריירה שלו. לגמרי שחקן של מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

מפחד לחזור למיניסוטה

Smiley
27/05/2021 5:15:43
הגב ל  המשגיח

ת'יבודו מחזיר לחיים את מי שהאמין בו באותה קבוצת בולס. תאר מה היה קורה אם הוא היה מקבל את נואה ומצליח להחיות אותו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

😂😂😂😂

Smiley
27/05/2021 5:19:09
הגב ל  Smiley

דנג ונואה יושבים בבית וחושבים "איך פרשנו מוקדם מדי…"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדביל משאיר את טריי עכשיו על המגרש בגארבג 😂😂😂

חגי "התותח" ניסני
27/05/2021 5:12:56

סעעעמק היה לנו את המשחק כבר ביד. אבל אי אפשר לנצח עם כל כך הרבה החטאות מהשלוש. גאלו אתה חייב לנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה החטאות המאמן הכסיל שלך נותן להם לנגב בכיף ומייבש את הכוכב על הספסל ומקרר אותו זה פלייאוף לא עונה סדירה פה משחקים 44 דק
לא קורא את המשחק גאלו חושך במקום להוציא אותו ממשיך לתת לרנדל לחגוג לו על התחת. גאלו אם לא קולע הוא כמו בארטנס עולה ביוקר בהגנה אין סיבה שיהיה על הפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר נגד jv גג נקי על גובר במקום זה 2 זריקות😂

asaf
27/05/2021 5:36:02

ועוד אחת נגד ברוקס

גיא רוזן
27/05/2021 5:40:55
הגב ל  asaf

החמצתי את השריקה נגד ברוקס (אקח את מילתך)
אבל העבירה על גובר הייתה ברורה.

כלל אצבע על כללי ה-NBA –
מה ששמעון אומר, ההפך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצל מנגב.
השופטים באו לעזטר היום ליוטה שלא יהיו תקלות

asaf
27/05/2021 5:41:33

מיטצ'ל בא מפוקס וחד … לא מורגש שישב חודש וחצי בחוץ

ברוך רובין
27/05/2021 6:03:07

הייתי בארוחת צהריים מאמן דביל המאמן של אטלנטה טוחנים אותו וטרי על הספסל

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 6:13:27

מקמילן מאמן יסודי וטוב אבל רק עד רמה מסוימת.
הוא מקובע ולא יצירתי ולא מתאים לרמות הגבוהות.
אינדי עשו טוב כשנפרדו ממנו, נפלו עם ביוקגרן אבל ההחלטה לשנות הייתה נכונה.

רן הנרגן
27/05/2021 6:14:11

אחת הבעיות בשיפוט זה חוסר אחידות בשריקות לא בין קבוצה לקבוצה אלא בין משחק למשחק. היום השופטים גאז – גריזליס שורקים על כל נגיעה. זה פוגע יותר בגריזליז כי ולנצונס וברוקס נוגעים בכל דבר, אז יש להם 3 עברות כל אחד לפני שעבר שליש משחק. מספר העברות ואפילו הזריקות (והקליעות) שווה כרגע.

לילי
לילי
27/05/2021 6:19:49
הגב ל  רן הנרגן

+100
ושממפיס יפסיקו לעשות עבירות על שלשות, זה גם משמעותי – כל השלוש היו ברורות לגמרי, בלי מקום לספק בכלל.

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 6:15:01

לצערי הפסדתי עוד הופעה של ראס בגלל שעות קשות.
נותרו שתי הופעות ואני מקווה שיהיו בשעות נוחות יותר לצפייה.
זה באמת אחד התענוגות הגדולים שלי לצפות במופעי האימים והחורבן שלו ולתקוע לכל ההוזים אצבע בעין.

ברוך רובין
27/05/2021 6:34:21

אשך חבל שהטבעת לא הפסידה את ההופעה של ראס, מספרים שהיא בכתה אחרי המשחק

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 6:42:09

האם אתה מצליח להבין את הפסיכוזה ההמונית להמשיך להלל את "הכוכב" הגרוע והמזיק בליגה?

ברוך רובין
27/05/2021 6:49:28

אשך יש אנשים משוגעים בעולם, אני לא מנסה להבין אותם. רק שתראה ראס יכול להיות המלך של איקאה

גיא רוזן
27/05/2021 6:50:20

אין בכלל ספק שהרגע הדוחה של הלילה התרחש כאשר "אוהד" שפך פופקורן על ראשו של ל ווסטברוק כאשר זה היה בדרכו לחדר ההלבשה בעקבות פציעה בקרסול.
.
אוהד?
אולי פחדן זו מילה מתאימה יותר.
האם היה לו לאותו "אוהד" אומץ לשפוך על ווסטברוק פופקורן על הראש אם ה-2 היו נפגשים ברחוב?
.
אותו אוהד בחר להתחבא מאחורי ההגנה שמעניקה הליגה.
גועל נפש.

ברוך רובין
27/05/2021 6:56:17
הגב ל  גיא רוזן

גועל וטיפשות… אם הוא היה שופך על ווסטברוק ברחוב רשתו הייתה הולכת לבחור מצבה היום. אל תדאג הליגה וגאס עצמו יתבעו לאותו אוהד את החיים הכל מצולם.

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 6:59:56

כן, אני מניח שהוא יחטוף השעייה לכל החיים וכזה קנס שלא יוכל לקנות עוד פופקורן בחיים שלו

trusttheprocess
trusttheprocess
27/05/2021 7:07:15
הגב ל  גיא רוזן

קודם כל מייד אחרי שזה קרה האוהדים לידו מייד קראו לאבטחה שהעיפו אותו וטוב שעשו, אני מקווה שירחיקו אותו ממשחקים נוספים.

לאחר מכן האלגוריתם שלך לא נכון.
אנחנו חיים בארה"ב, יש מיליוני אנשים שהיו מוכנים לקבל אגרוף מווסטברוק ברחוב ולתבוע ממנו מיליוני דולרים, בצורה יותר קיצונית יש הרבה מאד אנשים שאחרי שיקבלו אגרוף מווסטברוק יוציאו אקדח וירו בו .

מעבר לזה תצוגת התחזיקו אותי של ווסטברוק הייתה עלובה ומבישה, כאילו היה עולה ליציע לריב מכות

דוקטור רזי הופמן
27/05/2021 6:52:43

קבוצה עקשנית ממפיס, לא מוותרת. המאמן שלה לא מוותר. העתיד וורוד ויהיה עוד יותר עם כל מה שעדיין לא נבחר….

ברוך רובין
27/05/2021 6:56:47

מוראנט מפלצת שחקן על

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 7:02:13

אגב אינדיאני תודה מיוחדת, אני מכין לעצמי פלייליסט מכל שירי הבלוז והג'אז שפרסמת בפריוויואים העונה, אחלה חשיפה למוזיקה מצוינת.

ברוך רובין
27/05/2021 7:05:27

אתה יכול להכין גם קלטת ASMR מהקלינגונים של ראס

אשך טמיר המקורי
27/05/2021 7:18:39

אדיר, זה יישמע בערך כמו ה-10 שניות ראשונות כאן:
https://www.youtube.com/watch?v=04P3H9XRLy8

לילי
לילי
27/05/2021 7:10:34

נדיר שיש לי ביקורת על סניידר אבל הניהול משחק שלו מחפיר כבר משחק שני רצוף, זה מביך.
.
1. קונלי לא יכול להיות על המגרש עם מוראנט, זה שחיטה.
שיעיף אותו לספסל ויכניס את אוני/ פרוסט – שניהם מגיני על שיוכלו לחסות את ברוקס + ומוראנט.
בנוסף – לא היה דאבל טים אח כל המשחק – לממפיס אין מובילי כדור טובים ומוראנט צעיר, למה לא?
.
2. רוטציות – אותן רוטציות בדיוק של העונה הסדירה, ממש 1ל1 על השנייה – איך יכול להיות? אתה רואה שלא עובד, תשנה, תיזום – כרגע מאכילים אותנו קש.
.
3. ברוקס עם עבירה 4 מאז תחילת הרבע – לתת הוראה שכל התקפה עליו, הוא שחקן אגרסיבי הוא יעשה עבירה.
בכללי – איפה העבודת ניהול משחק?
.
מבאס ממש מבאס. זה רבע של מאמן ורק מאמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  לילי

ראיתי חלקים צודקת