שלושה משחקים בליל חמישי הראשון של הפלייאוף/ רותם אלרן

מנת השף

5:00 – לוס אנג'לס לייקרס (1) VS פיניקס סאנס (1)

המשחק הבולט מבין השלושה שישוחקו הלילה יגיע אלינו מעיר המלאכים, שם הלייקרס יארחו את הסאנס למשחק השלישי באחת מהסדרות המעניינות ביותר בסיבוב הראשון השנה.

הלייקרס מגיעים למשחק לאחר שניצחו במשחק השני של הסדרה, והרבה קרדיט על הניצחון הזה מגיע לאנתוני דיוויס שקלע 34 עם 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ומלבדו גם לברון ושרודר היו מצוינים. המשחק הזה יהיה הראשון בסדרה שיתרחש בלוס אנג'לס, והם יגיעו אליו עם יתרון הביתיות ובכושר טוב מזה שהיה להם לאורך רוב העונה כאשר שני הכוכבים הגדולים משחקים, ומלבדם גם הסגל המשלים יכול להביא תרומה משמעותית, כזו שעוד לא ראינו ממנו בסדרה – קייל קוזמה קלע סך הכל 2 נקודות בשני המשחקים הראשונים של הסדרה, קנטביוס קלדוול פופ לא הרבה מלפניו עם 7 סה"כ ושחקנים כמו אלכס קארוסו ומונטרז הארל יכולים להוות גורם משפיע גדול על משחק נתון, אך הקבוצה עדיין תצטרך משחק טוב של הכוכבים על מנת להיות ראש בראש עם הסאנס.

מנגד, פיניקס מגיעה למשחק כשאחד מהדברים המשמעותיים ביותר בסדרה הזו עבורה הוא רמת הכשירות של כריס פול – הרכז הוותיק נפצע במשחק הראשון של הסדרה ובמשחק השני שיחק רק 23 דקות כשמונטי וויליאמס ניהל את זמן המשחק שלו והיה נראה שהוא לא בשיאו, ולאור כך שפול הוא הסיבה המרכזית לשינוי ביכולת של פיניקס העונה, כושר לא טוב שלו עלול לפגוע מאוד בסיכויים שלהם לנצח במשחק הזה. פול הוא לא הסיבה היחידה לעונה הטובה של הסאנס כמובן – דווין בוקר נראה מצוין עד כה בסדרת הפלייאוף הראשונה בקריירה שלו, ובכל אחד משני המשחקים הראשונים הוא קלע מעל 30 נקודות, ובנוסף אליו דיאנדרה אייטון נראה יותר אגרסיבי ממה שנראה במרבית העונה, ואגרסיביות שלו יכולה להוביל לשיפור יכולתה של הקבוצה, דבר שיכול להיות קריטי במידה ופול לא יהיה בשיאו היום.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הלייקרס שיביא להם יתרון ראשון בסדרה.

שאר המשחקים

2:30 – מיאמי היט (0) VS מילווקי באקס (2)

המשחק המוקדם ביותר של הלילה יהיה חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות, כשניצחון של הבאקס יביא את מיאמי למצב שממנו לא חזרה אף קבוצה, אך ניצחון של ההיט יוכל לקרב אותם אל מילווקי ולהגיע למצב שממנו לא קשה לחזור.

מיאמי מגיעה לסדרה לאחר שניצחה באותו המצ'אפ בסיבוב השני בעונה הקודמת, אך השנה מילווקי מראה שהיא לא הולכת לעשות לה חיים קלים וניצחה את שני משחקי הבית שלה, כשהראשון הגיע בעקבות סל ניצחון של קריס מידלטון והשני הסתיים בתבוסה עבור ההיט שנוצחו ב-34 נקודות. דבר שיכול להסתמן כחיובי עבור מיאמי הוא העובדה שבשני המשחקים הראשונים של הסדרה השחקנים המובילים לא היו בשיאם – ג'ימי באטלר קלע במשחקים האלו 8 סלים מ-32 ניסיונות, ולצידו באם אדביו קלע 9 מ-26 זריקות. הבאקס היא קבוצת הגנה טובה וזה ניכר לאורך השנים האחרונות, אך ייתכן שאלו היו רק משחקים חלשים של שני המובילים של הקבוצה, והסתגלות שלהם להגנה של מילווקי ומציאת דרכים לפצח אותה יכולה לגרום לשינוי במאזן הכוחות.

מהצד השני, הבאקס מגיעים כקבוצה שונה מאוד מזו שראינו בפלייאופים הקודמים – ההבאה של ג'רו הולידיי על אריק בלדסו הסתמנה כבר מההתחלה כמהלך שישפר אותם ויכול לעשות את ההבדל בין קבוצה שמודחת בגמר המזרח באופן קבוע לאלופה, ובנוסף אליה השנה הבאקס יותר מגוונים בשני צדי המגרש ולא מאמצים שיטה אחת שהם לא סוטים ממנה, מה שגורם לכך שהם פחות צפויים ויכולים לייצר נקודות בדרכים שונות, מה שלעיתים משפר את היעילות. יכול להיות ששני המשחקים הראשונים היו אנומליה סטטיסטית, ולרוב ברין פורבס ופאט קונאטון לא יקלעו ב-11 מ-18 משותפים מעבר לקשת, אך יכול להיות שנמשיך לראות מומנטום חיובי מהם, ואם ישיגו ניצחון היום הם יכולים להשיג יתרון משמעותי מאוד שיהיה קשה למיאמי לחזור ממנו.

אני מאמין שהיום מיאמי תשיג את הניצחון במשחק צמוד.

5:30 – פורטלנד טרייל בלייזרס (1) VS דנבר נאגטס (1)

גם המשחק האחרון של הערב והפריוויו יגיע אלינו כמשחק הבית הראשון של המדורגת הנמוכה יותר, וכאן כל קבוצה תנסה לקחת את ההובלה בסדרה לאחר הניצחון של דנבר במשחק הקודם בין השתיים.

הבלייזרס מגיעים למשחק הבית הראשון עבורם בסדרה כשהם הצליחו לקטוף ניצחון חוץ בדנבר, ולמרות ההפסד במשחק האחרון הם נמצאים במקום טוב במצ'אפ, ובשני המשחקים ההגנה של הנאגטס לא הצליחה לעצור את לילארד שסיים את המשחק הראשון עם 34 נקודות ו-13 אסיסטים ואת השני עם 42 ו-10. הכושר הנהדר שמראה לילארד מתחבר להגנה בינונית מצד הנאגטס, שהשומר האישי הטוב ביותר כרגע שלה בעמדות הגארדים הוא פאקו קמפאצו, שחקן שמביא המון אנרגיה אבל נמוך מכדי לעצור את לילארד, ובנוסף אליו גם שאר החמישייה והסגל המשלים בהובלת סיג'יי מקולום ויוסוף נורקיץ' נראים טוב מאוד. יכול להיות שהיכולת של הסגל כולו לא תיראה כפי שנראתה במשחק הראשון, אך יכולת טובה שלהם ביחד עם המשך הרצף של לילארד יכולה להציב אותם בעמדת יתרון על פני הנאגטס.

דנבר מגיעה לאחר ניצחון מוחץ ב-19 הפרש במשחק האחרון שהשיג לה את השוויון בסדרה, אך הם מגיעים עם סגל פחות טוב על הנייר, למרות כימיה מצוינת – הקבוצה משחקת עם אוסטין ריברס וקמאפצו (שכבר הזכרתי קודם) כצמד הגארדים הפותחים שלה, ומהספסל הם מעלים את מרכוס הווארד ומילסאפ אחרי פציעה, והמחסור בעומק ואיכות יכול לפגוע בהם במשחקים בינוניים של יוקיץ' או פורטר. הם מגיעים למשחק כקבוצת החוץ ועם סגל קצר בהרבה, ומול הבלייזרס שנראים טוב עד עכשיו, למרות ההפסד שספגו במשחק האחרון, אני מאמין שדנבר תגיע למשחק הזה עם סיכוי נמוך יותר לנצח, אך בפער קטן מאוד.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פורטלנד במשחק האחרון של הלילה.

לפוסט הזה יש 407 תגובות

  1. כל המשחקים הערב מעניינים מאוד וקשה לחזות אפילו תוצאה אחת.
    * מיאמי – מילווקי
    משחק של להיות או לחדול עבור ההיט, בבית. הם ייתנו מה שיש להם. האם זה יספיק? לדעתי הערב כן. 114-110 קשוח.
    * לייקרס – פניקס
    אחד המשחקים הקשים ביותר לחיזוי, בעיניי, אולי מכל העונה שהייתה עד כה.
    זה יכול להיגמר לכל כיוון, ובהפרשים שונים.
    אבל לצורך העניין:
    הלייקרס מנצחים 126-112 בשליטה מלאה. (או 136-112..)
    * פורטלנד – דנבר
    מבחינתי זו הסדרה הטובה והמותחת מכולן. המשחק הזה הוא חשוב ביותר וייתכן שהמנצחת בו תיקח את הסדרה כולה. כל כך קשה להעריך לאן תנשוב הרוח הערב. להערכתי מק'ולם ייתן בשעה טובה משחק של 30 נק' והמשחק יילך צמוד עד הסוף, לשתי הארכות, ובסיומן הבלייזרס עם 136-129 יכלו ל2-1 בסדרה.

  2. תודה על הפריוויו רותם.
    מסכים איתך בשתי התחזיות הראשונות. לדעתי דנבר תחזיר את הביתיות ותנצח היום בפורטלנד, במשחק צמוד, כשארון גורדון יישלח להצר את צעדיו של לילארד. (יש פה גם קצת ווישפול. מסמפט את הנאגטס הרבה יותר מאת הבלייזרס, שמשחקים בהתקפה הירו בול על לילארד ומקולום).
    מיאמי במשחק של להיות או לחדול, תוכיח שיש לה מה למכור במאצ' אפ הזה, לעומת הבאקס, שם הסטטיסטיקה תתיישר מעט מהמשחק הקודם, כשמצופה מבאטלר ואדאביו להיכנס סופסוף לעניינים.
    הלייקרס ינצלו את הכושר הבעייתי של פול, כדי להעלות ליתרון ראשון בסדרה. מעריך שצמד הסופרסטארים שלה, יגיעו כל אחד ל25 נקודות, מה שיטה את הכף.
    חראם, חראם על פול והסאנס… אם רק הוא היה כשיר במאת האחוזים, היינו יכולים לפנטז על העפלה ראשונה של "פוינט גאד" לגמר.

        1. המון זמן, אני, בומר שכמותי, מנסה להבין את משמעות האימג' הסגלגל.
          היום נפל האימון –
          זה דן מארלי עולה לשלשה!
          .
          עכשיו נותר רק להבין איך זה מתקשר לתגובה הקלולסיות של שמעון…

          1. פצוע שב בצד, אני לא אוהב את כל הסיפורי האדרה האלה שמוצאים אותו חף מאשמה שיחק פצוע, ואם היה היה טוב גם כשהוא פצוע הוא אדיר.
            .
            יש לו כאבים אין ספק והוא לא נראה כמו עצמו אבל הוא יכול לשבת על הספסל ולנוח
            Just looking at him, holding his arm the way that he was holding it, I just couldn’t watch him run like that,” head coach Monty Williams said after pulling Chris Paul in the 4th quarter. “He’s not able to make the passes he wants. He wasn’t even running the way that he ran and dribbled the ball this morning.”

            1. שום דבר לא מתוחכם (או חכם),
              סתם נסיון מאולץ להלצה.
              .
              לא היה, לא נהיה, ואין,
              דבר כזה טנ"ש. לפחות לא בעולם האמיתי (או המשיק למציאות כלשהי),
              כמו מושג "התאגיד", גם טנ"ש זה משהו שתופס מקום בראשו של שמעון…

            2. אין ספק ששמעון טבע את המושג, עבורי טנש זה אתה גילרי ואחרים, אוהדי פיניקס או פשוט מבינים כדורסל ואנליטיקות. ודן מארלי הוא השחקן האהוב עליי הראשון מאז שהייתי בן 6 והתחלתי לשחק כדורסל, פיניקס של אז היתה הקבוצת אן בי איי הראשונה שאהדתי, מאז עברתי הרבה קרונות, אני אוהד פלואידי

            3. לא מבינים כדורגל ואנלטיקות, אלא

            4. מנתחים לפי אנלטיקס במקום לצפות במשחקים, אנו מעדיפים לראות את המשחק ולהוסיף סטטיסטיקה למשחק.

          1. יואל תגיד לי השתגעת את מנסה את הטיטול על הלוזר כריס פול, לא קיימת הטכנולוגיה שתעזור לו מגיע הפלייאוף והחיתול מתפוצץ לכל הכיוונים

      1. כתבתי שלפעמים אני עם 50% למשל כשיש שני משחקים. אלה רק מיספרים – סימנים – הם לא המציאות. אני שומר לעצמי חירות פילוסופית שאני מטפל בהם 🙂
        .
        גיא, קבל ציון 9.5 במדד DS (דמגוגיק-שוטינג)
        לא אתה זה ש״רייר״ על ההשוואה בין אייטון לאלאג׳ואן ורובינסון?

    1. שמע גיא חייבים לארגן צפייה של משחקים בצפון.
      למשל משחק בראשון בעשר וחצי שעון ישראל.
      יש היענות בקהל? ננסה לברר אם הקולנוע פה בטכניון אקטיב או משהו.

  3. We investigated the matter and determined that this patron, who is not a season ticket holder, did indeed spit on Trae Young, and for that reason, he is now banned from The Garden indefinitely. We apologize to Trae and the entire Atlanta Hawks organization for this fan’s behavior. This was completely unacceptable and will not be tolerated in our venue. We have turned the information over to the appropriate authorities.”
    .
    קדימה ליגה לתבוע את החולרה הזה

  4. וחוץ מכמה חולרות כאלה פשוט מהנה לראות את היריבות בין הקהל של הניקס לטרה יאנג, הם מתדלקים אססאסין שהרבה יותר מסוכן וכשרוני מרגי מילר. לניקס לא יצא טוב מזה. היכולת שהוא ודונציץ (שכיום הטוב בעולם לדעתי) מציגים זה יכולת לא אנושית.
    .
    בהקשר לטרה הוא מהיר כברק זריז כשד חכם ביותר עם כדרור קטלני קליעה מכל טווח, הזריזות והכדרור מאפשרים לו ליצור מרווח מכל שומר.

  5. בס"ד
    תודה רבה רותם.
    להערכתי לייקרס, מיאמי ופורטלנד יקחו היום.
    אם כי הערכה ממש לא בטוחה, סדרות מרתקות וצמודות.

  6. אני כמובן איתכם כרגיל צופה בכל משחקי הפלייאוף כדי להביא לכם את הניתוח המהימן ביותר של משחקים על ידי העין וניתוח של סטטיסטיקה אליה

    1. כדורסל זה לא הכל או כלום. מיאמי בעונה שעברה הייתה נראית מדהים ועם עוד חיבור ושדרוג להגיע לאליפות, פציעות (ע"ע אולדיפו) במהלך העונה שינו את התמונה.
      רוב הקבוצה נמצאים על חוזים עד סוף העונה, ובעונההבאה תהיה בנייה חדשה

      1. איזה בנייה חדשה יש לכם את באטלר אדאביו וצריך להביא הארכה לצעירים, החתמות מאוד רעות עשה בקיץ וזה היה צפוי כשמש

        1. הוא ניסה לשמור את השלד מהעונה שעברה עם חיזוק בהגנה. בראדלי והארקלס שיחקו 13 משחקים בלבד אז הוא נפטר מהם. השלד לא הצליח.
          .
          אני לא יודע אם נאן ורובינסון ימשיכו שם, אולי סניגאנד טרייד עבורם. דארגיץ כנראה לא ישאר, כנל כל אלו שהחוזה שלהם עד סוף העונה.
          בקיץ אם קאווי יחתוך אחרי הכשלון של הקליפרס הוא יהיה המטרה הראשונה והעיקרית ואז זה לבנות ספסל בעיקר

  7. ושיר הלילה חוזה את הסוויפ של מילווקי על מי-עמי.
    מיעמי הקבוצה שהגיעה בשנה שעברה לגמר האן בי איי. זו שהעיפה את הסלטיקס ב 6 משחקים….
    השיר של להקת BLACK FLAG
    I DON"T CARE

    I don't care I'm gonna fuck you anyways
    Don't care if your boyfriends here anyways
    Don't care you got a tampon on anyways
    Don't care well your gross anyways
    I don't care
    I don't care
    Hahaha you're ugly
    I don't care well your messed up anyways
    Don't care your a doggy anyways
    Don't care you got a dull place anyways
    I don't care well you look like (not sure)
    I don't care
    I don't care
    Don't care well you promised anyways
    Don't care if your boyfriends here anyways
    Don't care all your parents are here to
    I don't care

  8. מילווקי מציבה את יאניס בכנף בניגוד לעונה שעברה שהוא היה בעיקר תחת הסל.
    המערך בנוי ככה שיש את דיויצנזו והולידיי מלפנים, יאניס ומידלטון בכנפיים ולופז מחכה בצבע להפריע

  9. באאאאאאאם אדבאיו שחקן כל כך מוגבל שלופז משאיר אותו לבד חופשי מרחוק והולך על הגנת הטבעת בלבד. איך הסלטיקס לא הצליחו להתמודד אתו בגמר המזרח בשנה שעברה?

  10. הקהל של מיאמי מוציא תגרון ומת לטיפה תחרותיות אבל מיאמי פשוט חושך היום בהתקפה. חושך!
    הגנה מצוינת של הבאקס אבל עדיין תצוגת נפל

  11. מיאמי מנסים להוציא את לופז מהאיזון ומצליחים בעזרת השופטים.
    לא אתפלא אם יורחק במשחק הזה….

  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, דראגיץ בא בטענות לשופטים שהדביקו לו עבירה בתרגיל שהוא עושה כמה פעמים בכל משחק.
    חחחחחחחחחחחחחחח, איזה בכיין. כשהוא עושה את ההצמדות הזו וזריקת הראש זו עבירה מוצדקת אבל כשעושים את זה עליו? חס ושלום, חלילה וחלאילה…

    1. יחזרו למה? חחחחח הם יותר מתים מגולדן סטייט 😂😂😂😂
      הבועה הייתה פוקס שלא שיקף יכולת אמיתית של שאר הקבוצות שבו חלקן לא במצב טוב.
      ההיט הם קבוצה בינונית ומטה וזה רק יחמיר. תקועים עם החוזה של באם😂

  13. חברה זאת מיאמי האמיתית אלופת המזרח החלשה בהיסטוריה תפסה פשוט את הבאקס לא מוכנים עונה שעברה אחרי קורונה פגרה וכו.
    מי שבונה על באם אריזה ונגרים כאלה….
    יאניס קנה מטאטא ושואב אבק דייסון

  14. היום זה היום בו אחנוך את הדפיברילטור.
    אנחנו אוהדי הסאנס כבר לא מורגלים בלחץ. בשלב הזה של העונה אנחנו אמורים לעסוק בחישובי לוטרי ופיתוח אובססיות עבור שחקני קולג'ים לא מוכרים.

  15. נווווווווווווווו, את האנטה-קמפופו ניצח את הפלייבוי ג'ימי?
    מכין להם תמטאטא כמו זה שהכנתי לנאש כשיטאטא את הבוטוקס הפתטי.

  16. שימו לב
    שתי הפינאליסטיות במזרח מטואטאות בשלב הראשון בפלייאוף. שתיהן שוות קקן.
    בביידן לא אנוחם

  17. תגידו, טייטום=כרמלו?
    מה זה אומר? דה שוט, מתי אתה אתה מחליף אייקון בתמונה שלך? שים שם את JT, הגיע הזמן שמישהו יתלבש על הפרצוץ הזה.

  18. דנבר מרשימים מאוד, שרדו פתיחה רצחנית של פורטלנד שהכל נכנס ולא התרגשו.
    שחקני המשנה ממשיכים להתעלות, היום ג'מייקל גרין מהשכונה של שמעון מככב.
    ועל הכל מנצח קמפזו הווינר החכם והקשוח.
    יוקיץ' אפילו לא צריך בינתיים לקחת עליו.
    פשוט קבוצה יותר טובה מול קבוצה כשרונית יותר אבל בלי מאמן.
    נקווה שלא יתחילו לחסל אותם עם השיפוט שוב.

  19. אמסטף פופ מוציא לבוקר את החשק לברון זה דרעק מחרב לקהל את המשחק עם הקצב סבתא שלו החברים שלו סוחבים אותו

  20. יוסוף יצא מהמסגד עחרי הדרשה של עבדול, הולך לרצוח שם את מוצארט והשופטים ידאגו לבטהובן פורטר לו הם קוראים בורטר

  21. ריברס JR מתווכח עם ברודרס, אבל על מה? טוני דפק את אבא שלו וידפוק גם אותו. זה אצלו בגנים נגד כל מי ששמו ריברס..

    1. שכחת את אנקל דרו ובמיוחד עכשיו שהתקרב לדת השלום והשלווה.
      היה עדיף שישאר אינדיאני. מי יודע, אולי עוד יגלה שהיה חיפושית בגלגול הקודם, או ממותה?

  22. לילארד עשה פלופ בג׳אמפ בול לזכותו ייאמר שהוא כל הזמן מביא חידושים לא קופא על השמרים. דחף את היד למעלה לתוך התנועה של ריברס וקיבל 2 זריקות!!!! מג׳אמפ בול 😂😂😂

    1. שרודר לוחץ אותו על כל המגרש כבר 3 משחקים. פופ לוחץ את בוקר. לאורך זמן זה הורג את הרגליים ומוציא את החשק לחיות

        1. רק ווגל משחק הגנה כבר שנתיים. לא מובן לי. שים לחץ על שרודר ולברון – הראשון יעשה שטויות השני ישפוך מנוע

      1. חחח אייטון עוד לא הוריד כדור לריצפה. לא נורא חכה לבוקר שיאסוף נקודות בגארבג׳ כמו ה-10 שאסף במשחק הקודם 😉

  23. טוב, אני רואה שהלייקס מסתדרים מצויין בלעדיי בעזרת מלכחי הפנכה באפור.
    אני אחזור למוצארט ובטהובן בורטר….

  24. פשוט מגעיל לצפות, הסאנס לא מקבלים שריקות ברורות והשופטים הכניסו את הסאנס מוקדם ברבע לבעיית עבירות הוציאו את קראודר הגיעו למצב של חמש עבירות קבוצתיות ככה שאין איך לשמור כי על כל דבר נותנים שריקה

            1. נחמה פורתא או יופי נחמה?

  25. תודה לצלמים ולאנשים הטובים בקונטרול-רום של המשחק על הקלוז אפ של כריס פול מגרבץ.
    לא הייתם צריכים.
    באמת שלא.

  26. פניקס הייתה הקבוצה היחידה בליגה בלי פציעות השנה וזאת הסיבה המרכזית שהם סיימו מקום שני .
    בתכלס הם קבוצת מקום שישי

  27. הבעיה היא שדיוויס זה שחקן על, פשוט צריך מדי פעם להסביר לו את זה כי הוא רך ואז אי אפשר לעצור את הלייקרס.
    אני רק אנוחם בזה שאין לי ספק שבשנה הבאה אייטון יקבל הרבה יותר מהלכים.

  28. קוזמה החטיא ב3 משחקים בשביל פלייאוף שלם.
    חוץ מזה תם הטקס.
    ווגל מאמן הגנה הכי טוב בליגה בפער, מזהה חולשה או חוזקה של שחקנים ומשנה מהר(הראל הוקפא והדאבל המסיבי על בוקר שלא מצטיין בקבלת החלטות תחת לחץ).

    1. ווגל מאמן אנדרייטד. מדברים על הרבה מאמנים העונה – אבל אף אחד לא מציין שהלייקרס משחקים חכם גם בהתקפה וגם בהגנה.

  29. לא מבין את מלון כמה זמן עד שלקח פסק זמן. ראו טוב שפורט משחקת על לילי מול יוקיץ, זה לא כחמה לעבור את מוצארט. שלא יתנו את החילוף הזה.

  30. נמאס מזה שהספסל של הלייקרס עושה מה שבא לו, ואשכרה נכנס למגרש באותו הצד שמשחקים ואף שופט לא חושב לעשות כלום. פשוט בזיון

  31. שיוקיץ' יילמד מלברון. כל סל שלו מעכשיו: "ראיתם איך נתנו לי מכה בעין? כן כן… ראיתי 3 סלים, זרקתי לאמצעי. כי קיבלתי מכה בעין. כבר דיברנו על זה שקיבלתי מכה בעין וקלעתי סלים?"

  32. גיא , אל תעלב
    פניקס קבוצה פחות טובה מיוטה, דנבר לייקרס קליפרס ובאותה רמה בערך כמו דאלאס ופורטלנד ומכל מיני סיבות הם סיימו מקום שני.

    באותה מידה פילדלפיה היא קבוצה פחות טובה מברוקלין ואותו רמה עם מילווקי ולמרות זאת סיימו מקום ראשון

      1. הם לא
        הספסל שלהם זה זבל כימי
        אין להם ניסיון בפלייאוף וכל קבוצה עם גבוהים טובים תיתן להם בראש בסדרה
        רוטציות הגבוהים שלהם זה אייטון, קראודר קמינסקי וסאריץ'
        זה לא מספיק טוב לפלייאוף

    1. פניקס היו בריאים יחסית כל העונה. בוקר, אייטון ופול שיחקו כמעט את כל המשחקים. זה עוזר למאזן.
      הם כן קבוצה יותר טובה מאלו שמתחתיה בפלייאוף – למעט מהלייקרס שהיו פצועים – ועכשיו הבריאו.

      1. יש להם יותר מדי שחקנים שלא מסוגלים לשחק הגנת.פלייאוף , דנבר בריאים וקליפרס עם מאמן סביר מנצחים אותם די בקלות

  33. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזו קומדיית נפילות בלייקרס. מצחיק צחוק צחייק הבעיה היא שלא היה שחקן של פיניקס בסביבה והפרעושים לא יכולים לתת פאול לאוויר…

      1. אז בגלל זה הוא צריך לדחוף את שרודר באוויר בכוונה ?
        אם יש לך.בעיה עם השיפוט שיקום המאמן שלו, יתן קצת.צעקות ויקבל פאול.טכני ואחרי המשחק ילכלך קצת.ויקבל קנס, זה מה שכולם עושים

    1. הלוואי ויכולתי לתלות את ההפסד על גורם חיצוני. זה פשוט לא המקרה.
      .
      הפסדנו בגלל שלמעט אייטון לא היה לנו שחקן פנים שהצליח להביא תרומה כלשהי.
      הפסדנו בגלל שהיה לנו רצף בו השלשות פשוט לא נכנסו.
      הפסדנו בגלל שהפורוורדים הצעירים צריכים ללמוד מה זה פלייאוף.

  34. תוג יצא לך אחד כל הכבוד 👏👏👏 חבל שהאחד הלא-נכון אבל בכל זאת יפה. להמר על פיניקס בחוץ נגד הלייקרס זה כמעט כמו להמר על וושינגטון בחוץ נגד פילי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט