חם מהתנור – ג'וליוס רנדל הוא השחקן המשתפר של העונה

אחרי שאתמול פורסם הזוכה בפרס השחקן השישי של העונה, הפעם הליגה הכריזה על השחקן המשתפר. הזוכה הוא ג'וליוס רנדל מהניקס, הפייבוריט הגדול לתואר. רנדל רשם העונה 24.1 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק, כולם שיאי קריירה, ועשה את זה ב-51.6% אפקטיבי ו-41.1% לשלוש (שיא קריירה), כשהוא מוביל את הניקס חזרה לפלייאוף לראשונה מאז 2013.

רנדל, שהוא השחקן השני שזוכה בתואר הזה עם ותק של 7 עונות או יותר בליגה, קיבל 98 הצבעות למקום הראשון כשג'רמי גרנט מדטרויט קיבל את 2 האחרות. גרנט ומייקל פורטר ג'וניור מדנבר היו ה-2 שסיימו אחרי רנדל בדירוג, אם כי בפעם משמעותי, ובסך הכל 25 שחקנים שונים קיבלו הצבעות.

***

נקבעו שוברי השוויון לדראפט בין קבוצות שסיימו את העונה הסדירה עם מאזנים זהים. שוברי שוויון אלו משפיעים רק על הסדר אחרי הלוטרי ולא על סיכויי הזכיה בו. כמו כן הקבוצה שזכתה לבחור קודם בסיבוב הראשון תבחר מאוחר יותר בסיבוב השני:

הת'אנדר לפני הקאבס בבחירות 4-5 (רלבנטי רק אם שתיהן לא נכנסות ל-1-4).

הבולס לפני הקינגס לפני הפליקאנס על הבחירות 8-10 (במקרה והבולס לא זוכים בהגרלת הלוטרי הבחירה שלהם הולכת למג'יק).

ההורנטס לפני הספרס על בחירות 11-12.

הניקס לפני ההוקס על בחירות 19-20.

הניקס לפני הלייקרס לפני הרוקטס על בחירות 21-23 (הבחירה של הניקס היא דרך טרייד מהמאבס והבחירה של הרוקטס הגיעה מהבלייזרס).

הקליפרס לפני הנאגטס על הבחירות 25-26.

***

שרלוט הורנטס מימשו את שנת האופציה בחוזהו של המאמן ג'יימס בורג'ו לעונת 2021-22. העונה הבאה תהיה הרביעית שלו בקבוצה. תחת שרביטו של בורגו ההורנטס הראו מגמת שיפור למרות תחלופה בסגל עד שנכנעו לפציעות.

***

קריסטפאס פורזינגיס שחקנה של הדאלאס מאבריקס נקנס ב-$50,000 לאחר שיצא לבלות במועדון חשפנות בניגוד לנהלי הקורונה. לאחר בירור בו עלה שלא נוצר סיכון סביר להדבקה, הוחלט שהשחקן לא ייכנס לפרוטוקול קורונה ויוכל לשחק.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. איזה כיף שהשנה הבחירות הגיוניות
    .
    מגיע לו. נתן עונה מהסרטים. תיבודו הזה יודע לעשות דברים טובים משחקנים. אגב הוא הזוכה השני בתואר תחת ידיו של תיבודו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט