הלייקרס והקליפרס רוצות לחזור לסדרה בשלישי / שנאן & ויינברג

3 משחקים לפנינו הלילה, כשבוסטון, הלייקרס והקליפרס יחפשו ניצחונות ראשונים נגד ברוקלין, פניקס ודאלאס.

02:30-ברוקלין נטס (2)-בוסטון סלטיקס (7) / ויינברג

מצב הסדרה: 0-1 לברוקלין.

הנטס ניצחו את המשחק הראשון בסדרה דרך ההגנה, כשהם עצרו את בוסטון על 93 נקודות. הטריו ההתקפי שלהם שיחק והם קלעו רק 104 נקודות משלהם, במשחק הגנתי אדיר של רוברט וויליאמס (9 חס', 9 ריב' ו-11 נקודות), שאולי יעבור לחמישייה. וויליאמס היה נקודת האור המרכזית בסלטיקס, כשג'ייסון טייטום נעצר על 6 מ-20 מול הפורוורדים של ברוקלין.

וזה הספיק. דוראנט היה טוב (32 נקודות) וקיירי היה טוב (29), אבל הארדן קלע רק 21 ב-13 זריקות. הקבוצה, אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה בשנה שעברה, נעצרה על 8 מ-34 מהשלוש ומעט זריקות פתוחות באופן יחסי, בניגוד למה שראינו מהם בעונה הסדירה.

ברוקלין ניצחה את המחצית השנייה ב-17 נקודות במפגש הראשון. תוסיפו לזה את היום הרע מהשלוש ואת היכולת של הקבוצה, לפחות על הנייר, לעשות התאמות עם מאמן חכם כמו נאש ושחקנים שלקחו אליפויות (דוראנט ואירווינג) וקיבלתם קבוצה שיכולה לתת ערב טוב יותר התקפית. אני מאמין שזה מה שיקרה ונראה בלואו-אאוט שחור. ברוקלין תביס.

05:00-פיניקס סאנס (1) – לוס אנג'לס לייקרס (0)

תקראו לזה אפקט כריס פול, תקראו לזה פריצתו של דווין בוקר, תקראו לזה בכל דרך אחרת שאתם רוצים לקרוא לזה, אבל מדבר אחד אי אפשר להתעלם: הסאנס נראים כמו קבוצה שאף אחד לא ירים גבה אם היא תגיע לגמר.

במשחק הראשון הקבוצה נראתה נהדר, הדפה את ניסיונות החזרה של הלייקרס פעם אחר פעם וסוף סוף אוהדי השמשות מאריזונה זכו לראות את מה שהובטח להם בתחילת תהליך הבנייה מחדש.

הלייקרס, מנגד, לא היו בשיאם, בלשון המעטה. הקבוצה נראתה עייפה, פלייאוף מוד לברון לא הגיע במלוא עוזו, דיוויס היה אנמי והיה נראה שדראמונד לא קשור לענף לפרקים. ובכל זאת, התוצאה במפגש הראשון הייתה רק 9 לסאנס, דבר שיכול דווקא לעודד את לברון ושות'.

הערב, לדעתי, הסיפור יהיה שונה. כריס פול בספק אצל הסאנס, כאשר גם אם הוא ישחק מידת כשירותו לא ידועה, תוסיפו לכך את העובדה שאצל הלייקרס משחקים שניים מהטופ 5 בליגה יחד עם צוות מסייע איכותי שאני בספק אם יספקו משחק אנמי כפי שסיפקו במשחק הראשון פעמיים ברצף, ותקבלו מותחן שאמנם ילך צמוד עד לבאזר, אך בסיומו הניצחון ילך ללייקרס.

05:30-לוס אנג'לס קליפרס (0) – דאלאס מאבריקס (1)

ממאכזבת אחת של עיר המלאכים לאחרת. לקליפרס לא באמת היה מענה להתאמות ההגנתיות של המאבריקס (אם מישהו מכם לא קרא עדיין את הפוסט של חיים על ההתאמות הללו, מומלץ בחום). במשחק הערב אני מצפה שנראה משהו אחר, המאבס כבר "גנבו" את הביתיות לקליפרס, והפסד 2:0 ממש לא בא בחשבון.

מבחינת המאבס, פורזינגיס ירצה להיכנס ללופ אחרי משחק ראשון די חלש מבחינת קליעה, והם יצטרכו אותו בהנחה שטים הארדוואי ג'וניור לא יחווה ערב של 8 מ-13 בק-טו-בק, כשגם על פיני סמית' דאלאס לא ממש יכולה לבנות.

הקליפרס חייבים את ג'ורג' מעורב יותר, אמנם בפלייאוף הוא נוטה להיעלם פעם אחר פעם, אך בכדי לעבור קבוצה מאומנת כמו זו שהם פוגשים, כשגם רונדו יצטרך לקחת עליו יותר במלאכת ניהול המשחק, במיוחד במאני טיים.

הערב, אני לא רואה מצב בו הקליפרס לא מסתדרים עם ההתאמות הפעם. השחקנים שלהם אינטליגנטיים ומוכשרים מספיק כדי להתמודד עם שמירה כפולה ולנצל את היתרון שנוצר לטובתם אם המאבס ינקטו בגישה הזו. אם לא, קוואי לדעתי יצליח להתמודד היטב מול כל שומר שהמאבס יציבו עליו, וגם כאן הסדרה תתאזן בסיום המשחק. הקליפרס ישוו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 322 תגובות

  1. לאלאלא שהקליפרס והפייקרז ילכו הביתה
    אני מריח עבודה מהפרעושים באפור,במיוחד לרב דרג "הבולבוסון"

      1. onetwo3 שב"ר וה-ללל מבינים את שפת הגאונים
        טנ"ש מבינים אך הם חסרי אמונה וחוש הומור
        בקיצר קח בובת וודו תדקור תשרוף ותחתוך את הבולבוס או בוא לכפר ותוך 24 שעות תצטרף לשב"ר\ללל

  2. תודה,
    מעריך תוצאות דומה
    ברוקלין ב 15
    לייקרס ב 10
    קליפרס ב 5-10
    סיכויים:
    ברוקלין 90 אחוז
    לייקרס 70
    קליפרס 60

  3. לא יודע לומר אם אלו הסאנס שכל כך טובים או הליקרס שהפגינו חולשה אבל בשעות שלפני המשחק המצב נראה מבטיח מבחינת הסאנס.

  4. לוידע אם ההגנה של הנטס הייתה ככ טובה, או שההתקפה של הסלטיקס פשוט גרועה ותלויה לחלוטין ביום טוב של טייטום ובראון (שלא נמצא).
    מסכים עם כל התחזיות. בוסטון אולי ישתפרו, אבל גם הנטס. כך גם הלייקרס בתוספת התאמות. תלויה בעיקר בגבה. גם לקליפרס יש איכויות רציניות.
    תודה על הפריוויו

  5. אני הולך עם פיניקס היום, אני חושב שנראה את קוואי על דונצ'יץ', וזאת אמורה להיות חוויה – שחקן הגנה מדהים שומר על שחקן התקפה מדהים.

  6. תודה חברים
    .
    לגבי דאלס קליפרס. הקליפרס זרקו 27 שלשות בקאץ'&שוט אותם קלעו ב29% לעומת דאלס שזרקו 24 שלשות בקאץ'&שוט אותם הם קלעו ב41%. הקליפרס זרקו 19 פעמים בפתוח רחב (6 פיט ומעלה) אותם קלעו ב37% לעומת דאלס שזרקו 10 זריקות כאלו וקלעו אותם ב50%. הקליפרס היא קבוצת השלשות הטובה בליגה העונה. קשה לי לחשוב מהנתונים הללו שההגנה של דאלס הייתה טובה. אה וגם ראיתי את המשחק וההגנה של דאלס הייתה לא משו (קליבה פשוט לא יכול לשמור על קוואי). יש ימים שהכל הולך החוצה. עדיין קשה לי לראות את דאלס מנצחת את הסדרה הזו.

  7. פריוויו מעולה, תודה רבה
    מסכים עם התחזיות שלך. לצערי, לסלטיקס אין מה למכור מול הנטס. גם אם הסלטיקס ישתפרו, ברוקלין תנצח.
    כנל לגבי הלייקרס, לאחר התנומה המסורתית שלהם במשחק הראשון בפלייאוף.
    דאלאס הפתיעה במשחק הראשון, קשה לי לראות את זה חוזר על עצמו. הם צריכים את הלטבי. Do they know that Kristaps time is now?

  8. תודה חברים,
    נטס
    לוס אנג'לס
    לוס אנג'לס
    .
    השנה – שלא כמו בבועה – אני פוגע בינתיים ב-66% מהתחזיות (אתמול 50%). בהנחה שאין דרך לנחס את הנטס הערב – מה זה אומר על שני המשחקים האחרים?
    באבו-זקן ננוחם

    1. ענק אשך, מי שלדעתי הולך לקבל את הלקרדה מהשופטים זה ברידגס הוא שומר על לברון שכמו שציינת שלח את פרוטוקול קורונה לבידוד של שבועים עם לווארט.
      .
      מקווה מאוד שהשיפוט לא יהיה זבל כמו במשחק אתמול של פורטלנד מול דנבר, כל שנייה שריקת אוויר

  9. למעוניינים – אפשר לקחת ב-51 שח את ערוצי הספורט לחודש. הם משדרים כמעט הכל. הערב ערוץ 57 משדר דאלאס-קליפרס וערוץ 555 משדר ברוקלין-בוסטון.
    אבל אני לא בטוח אז זה בלי אחריות 🙂 זה מה שכתוב בלוח השידורים של הוט. ביום ראשון הם שידרו את כל המשחקים. האיכות בהוט (כבלים) מאוד גבוהה.

        1. ואם אתה יודע לשנות vpn באמצעות אחת האפליקציות בגודל פליי, אבל אתה יכול להשיג ליג פאס שנתי במחיר סמלי.
          אני משלם בסביבות 60 דולר לשנה, אבל מאיזה מדינת עולם שלישי עלומה שעשיתי לפני קרוב לעשור, והחידוש האוטומטי הוא לפי אותו התעריף.
          חברה עשתה השנה דרך vpn טורקי ועלה לה 260 ש"ח לשנה.

      1. זה בעצם יותר זול מההצעה של דה שוט כי הפלייאוף נמשך יותר מחודש.
        ואפשר לראות משחקים מתי שרוצים גם אחרי שהמשחק נגמר אפילו בלי לדעת מה התוצאה

  10. ואחרי השלמה של דנבר פורטלנד – יש שם דם רע. כרמלו עצבני וגם פורטר ויוקיץ – אבל מי שיבוא עצבני זה מקולום. עשו לא אנקל ברייקר ואז גם השחילו לו מסירה בין הרגליים. הוא יראה את זה ויבוא מוטרף למשחק 3. אני בטוח.

    1. אכן, מבאס אבל נקווה שלא קריטי:
      .
      א. עוד לא אהדה תקוותנו, בת ה-8 אחוזים לערך, לזכות באחת מ-4 הבחירות הראשונות.
      .
      ב. בסיבוב השני אנחנו 41. הבחירה היחידה בסיבוב השני, לפחות מאז 2003, שהנפיקה סופרסטאר… עכשיו נשאר רק למצוא איזה סרבי שמנמן שיהפוך לסופרסטאר… המרגלים שלנו מבקרים באופן קבוע בפיצוציות בבלגרד ועוקבים אחרי לקוחות גבוהים שקונים שישיות של קוקה קולה.

  11. תחזית:
    ברוקלין זה לא כוחות בלי בראון אין פה על מה לדבר 4-0 חלק.
    קליפרס-דאלאס: מי שתקח את הסידרה היא מי שמספרי 2 שלה יהיה יותר טוב(נכון שפורזי היה חלש יותר ועדיין דאלאס ניצחו אבל לאורך זמן זה לא יחזיק).
    במידה מסויימת לוקה נגד הקליפרס הערסים שמנסים למוטט אותו נפשית ופיזית שנה שנייה רצוף מזכיר לי את מייקל והיריבות שלו עם הבאד בויז הקשוחים עוד יותר.
    פיניקס-לייקרס: המנצחת משם תגיע כמעט בבטחה לגמר הגדול. אמנם משחק אחד אבל פיניקס נראית מדהים והכי טוב מבין כל הקבוצות.
    בוקר הוא טופ 10 בקלות, גם יאנג וכמובן כמובן לוקה.
    לטעמי ב15 שנה הבאות לפחות חצי מהגמרים יורכבו לפחות מאחד מהשלושה המופלאים האלו.🐏😄

  12. לא יודע אם פה זה המקום לכתוב את זה, אבל יש שכונה ובלאגן רציני בליגה הלאומית.
    אום אל פאחם מנצחת את כפר קאסם משער מפוקפק (לפחות ככה טוענים) דקה 90,
    אחי נצרת מפסידה לעכו 5 0 אחרי שהבעלים של אחי נצרת אומר שישמח אם עכו ישארו בליגה.
    אז הבעלים של אום אל פאחם (מפוקפקים בפני עצמם כה?) מתלונן על זה. ו ברקוביץ' מתלונן על כולם.
    מבולבלים? גם אנחנו.

    1. ראיתי את השער המדובר של אום אל פאחם, שהוריד בעצם את הפועל פ"ת ליגה. מדובר היה בבעיטה חופשית בדקה ה-90. השוער והמאמן טענו שמהזווית שלהם הכדור פגע בשחקן והטעה את השוער. מהזווית שאני ראיתי מהטלוויזיה- איתן טייב וישראל כהן זה אבירי ההגינות ליד מה שעשה שם השוער. יכול להיות שזווית הצילום לא טובה, אבל זה נראה שהוא פשוט ויתר על הכדור שיכנס.
      ולגבי מכירות בלאומית- מה חדש? כל העונה מוכרים, פשוט במחזור הסיום זה עושה יותר רעש כי הפעם זה חרץ גורלות. ובליגות נמוכות יותר, עם פחות פיקוח, הסכומים גבוהים יותר. מכירות, חוזים כפולים, תשלומים בשחור- הכל הולך.

  13. תודה על הפריוויו,
    לבוסטון אין מה לחפש מול הנטס בהרכב הזה.
    אם פניקס לא יקראו באתרים כמה הלייקרס טובים ומנוסים וכו' וכו' והם יבואו לשחק ולא יפחדו – זה שלהם, הם קבוצה יותר טובה (נכון שלברון ודייויס טובים, אבל קשה להגיד שהלייקרס קבוצה טובה)
    אני מהמר על פניקס, כולם שם ראו איך לא נותנים כבוד לחבר הכי טוב שלך ואין קליר פאת' – כריס פול נתן להם את הדוגמה על לברון.

          1. עוד פעם אם השטויות, שחקן של כמעט 50% מ3 דרך אגב גם לפני דוראנט וקיירי כמעט על אותו טווח זריקות , אבל מה אני מבלבל אותך עם עובדות אתה עדיין חושב שסימונס טוב מיאנג

            1. בוא נראה את קבוצות הפלייאוף
              פילי- קורקמאז
              פורטלנד סיימונס
              וושינגטון ברטאנס
              דנבר מוריס
              פניקס סאריץ' / קמרון ג'ונסון
              לייקרס kcp
              קליפרס קנארד
              דאלאס קליבר
              אטלנטה גאלינרי/ הורטר
              ניקס אלק ברקס
              ממפיס גרייסון אלן
              יוטה קלרקסון
              בוסטון פורנייה/נסמית
              מילווקי פורבס
              מיאמי דאנקן אדוארדס

              כולם ספוט אפ שוטרס שיעשו אותו דבר כמו האריס וחלקם אפילו יותר אם.ישחקו בקבוצה עם דוראנט קיירי והארדן

    1. הורגים
      לקח לי 5, 6 שנים עד שהבנתי שמהסטיבוט לא תצמח הישועה. השנה הזו מראה שצדקת!
      הוא מעבר לשיא ולא יקח את הסלטיקס לשום טייטל.

    1. ואמרתי שבסוף הוא יבקש תרייד.
      כוכבים סוליסטים לא מסתדרים עם הבוטוקס. גם ל JT מתחיל להימאס….

  14. שמש עולה יורד גם הליל אף קמבה בלוף עוד ממשיך וצוהל….
    הליצן הכייכן אולי הטעות השנייה הכי גדולה של איינג' אחרי חידוש החוזה לבוטוקס.

      1. תשמע חביבי, מאותו קיץ שבו קמבה חתם ואחרי כן שיחק בנבחרת ארהב עם סמארט בראון טייטום ומילס טרנר דבק לו אצלי כתם בגודל של יבשת אפריקה למרות ששתקתי. הוא נכשל בגדול בנבחרת ולא מתפקד בפלייאופים. לא יודע לעשות את חבריו יותר טובים. אף אחד לא רוצה לקחת את החוזה שלו בשנה הבאה אולי רק בסיומה. הוא לא שווה שליש מהחוזה לטעמי.

        1. שוב אתה מדבר את חוכמת הבדיעבד זה היה הוא או רוזייר לפני הפציעה ואין ספק מי היה יותר טוב באותה תקופת זמן. אחרי הפציעה הוא שחקן אחר לחלוטין והטעות שהביאו את פורנייה שיכלו להטריד אותו בקיץ אבל לא זה שהביאו אותו בהתחלה.

          גם קליי תומפסון לא שווה את החוזה הנורא שלו, ובאותו זמן זה היה נו בריינר אף אחד לא ציפה שיקרע את האכילס.

        2. עוד?
          את מה שבמבמה ווקר צריך לעשות עבור הסלטיקס, ברוקלין מקבלים מהאריס. מי? האריס….
          לבוט אין מושג!

  15. חוסר באסיסטים בקבוצה של סטיבנס…..
    בכלל השנה יש תחושה של ירידה במשחק הקבוצתי.
    ברח חדר הלבשה, ברח.

  16. פייטון פריצארד, אחד ההפתעות של העונה הזו פשוט כמעט לא ברוטציה של הבוט ולא שהאחרים עושים עושים עבודה טובה יותר.
    גם כשבראון יחזור, אני לא רואה שיפור בשנה הבאה אלא אם יגיע סופרסטאר והליצן החייכן יעבור למקום אחר עבור שחקנים מחליפים ברמה.

  17. דוראנט על הקו וקמבה עדיין מאחוריו מחייך.
    אני לא רוצה שחקן כזה אהבל בבוסטון. הוא לא מתאים לקבוצה שהולכת על תארים.
    מעדיף שפיצארד ישתפשף על פניו

  18. שהיונייטד יקחו היום את הליגה האירופית מול וויאריל ואז הסלטיקס אולי יקחו 1 בבית בשביל הג'נטלמני….

  19. בכלל, אני מקווה שלא נראה בשנה הבאה את סמי ולא את בבטן יש לו בן ולא את הגמדים. עדיף לי שיביאו את ים מדאר במקום ווטרס ואדוארדס, הוא אולי לא תרה אבל לדעתי יהיה טוב משני הגמדים הנ"ל.

  20. נייסמית עם 0 מ 5 ל 3….
    לאיפה נעלם הקלע הזה מהמכללות?
    אולי הבוט יודע? אולי אותו הגאון של אמא שיודע לפתח שחקנים?
    הפלא הגדול…. אולי סטיבנס לא כל כך טוב כמו שאנשים חושבים פה?

  21. 3 דקות לסיום המורה לוקח טיימאאוט כשהמשחק מזמן גמור חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שילך לאיזה קולג במקום! אפס מאופס. מה יש לו לקחת עכשיו טיימאאוט כשהסוסים כבר ברחו בחצי הראשון?
    מה זה כבר יעזור? הפסדת? תן לשעון להמשיך… פסק זמן תיקח כשעוד יש סיכוי.
    מאמן אהבל, מוגבל, מרחף בעולם משלו.

  22. בוקר צח בוקר זך רזיאל מה עבר לכם בראש כשניצחתם את וושינגטון בפלייאין? לא נורא עוד מעט זה נגמר. אולי בכלל תגנבו אחד בבית? כבר היו דברים…

  23. קרלייל הזבל לא מביא דאבל טים על קאווי ונותן לו לחפור בספוטים על קלבר חתיכת מאמן דביל בלי קאאוי אתה תביס אותם כולם עם 0 ו2 נק בקליפרס חחח לא מסוגלים לפגוע בקרש והוא לא מביא דאבל טים נותן לו לחפור שעה בספוט ולעשות אנד וואן

  24. קרלייל הזבל נותן לקאווי לשים 30 נק במחצית איזה מאמן אהבל נותן לו לקחת כדור ולשים סלים 😂😂😂
    הדביל אולי סנילי בגלל הגיל אבל הוא לא זוכר מה קרה עונה שעברה?
    במקום לתת לפחים האחרים לכדרר ולזרוק וליצור

      1. חחחחחח איזה עוצר את לוקה טראסט אמרתי לך תפסיק עם החומרים האסורים, לוקה במשחק האחרון נגד פילי עם סימונס קלע 32 נקודות 10-20 מהשדה, ממש שיתק אותו.

        1. מתאים לך לבדוק רק משחק אחד שהיה גארבג' טיים מהרבע השני ולוקה עשה נקודות. על שייק מילטון
          משחק לפני לוקה קלע 19 נקודות, לקח רק 13 זריקות מהשדה כי סימונס מנע ממנו את הכדור ואיבד 7 פעמים
          ואתה מוזמן לבדוק משחקים נוספים

          1. וזה לא קשור לאמביד שמגן על הצבע? אם סימונס היה שומר על לוקה ב1 על 1 הוא היה מצטרף לנפגעי תקיפה מינית (זוכר את הלקרדה שקוואי הכניס לו, זאת רק לבנה…) , אין שחקן בליגה שיכול להאט את לוקה ב1 על 1, התקפה טובה תמיד מנצחת הגנה טובה ולוקה הוא אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה.

  25. זוכרים מה כתבתי כל העונה על אייטון, רק המפגרים בסאנס לא הפעילו את המפלצת הזה, הוא כשרון על אתלט מפחיד, כיף לראות את הלוזר בפלייאוף כל פעם נכשל

  26. בוקר כוכב על פיין פייטר אייטון אנמי דייוויס טוחן אותו ברוך תפסיק להאשים פול לא משחק אייטון לא יוזם רק מטביע אסיסטים מתחת לסל.

    1. אני חושב שהוא שומר עליו יותר טוב מכל אחד אחר בליגה
      המספרים לא משקרים
      אי אפשר באמת.לעצור שחקן כמו לוקה , אפשר רק להאט אותו

  27. אייטון הרבה יותר טוב מדיוויס שלא חזר מהפציעה, אני מקווה שזה קפיצת המדרגה שהוא היה זקוק לה בשביל להתחיל לרמוס. קדימה לייקרס קדימה שיפוט

  28. לוקה מקרצף את הקליפרס אמרתי לכם אם קרלייל מביא על ראווי דאבל טים ולוקח את הספוט זה גנטלמני למאבס. הקליפרס קבוצה מאד חלשה נחלשו בגדול עם עזיבת הארל ולו זבל כמו רונדו ובאטום זה לא תחליף ליצירת הנקודות שלהם.
    מרקוס מוריס נחנק לגמרי.

    1. חביבי זה לא רק גורג רואים שלא ראיתם קליפרס העונה.
      סביב קאווי וגורג יש זבל עופות.
      מאמן פח
      3 גופות בחסות בברלי רונדו ובאטום זה לא שחקנים לפלייאוף הם בקושי פוגעים בקרש ותוקעים את הקבוצה.

      שחקנים פח כמו זובאץ

      וקצת בינוני איבאקה הזקן ורגי גקסון.

      והקבוצה חלשה מאד מנטלית. מוריס קרס לגמרי העונה.

      אתם עדיין חיים באמונות מיסטיות. כמה שגורגי בוי חרדתי הוא לא הבעיה הגדולה שם.
      מי שזרק את הארל וסוויט לו צריך להיזרק הביתה. ההוקס והלייקרס מודים לו.
      לוקה מגיע לגמר המערב מול השיקצה. הוא ינגב קל את יוטה גם

      1. זה מתחיל בג'ורג' שבתור הכוכב יצא לתקשורת והתלונן על ריברס ואמר שטויות (ואחר כך על השופטים לאורך העונה). לפי הרכילות הוא גם לא היה מאוד אהוד בחדר הלבשה, ושזה הכוכב (השני) שלך אז ישנה בעיה.
        .
        כוכב שמשדר "אכלו לי, שתו לי" במקום (בהקצנה) "כל העולם נגדנו… בואו נז*** אותם".

  29. שבר מעיפים איירבולים על אייטון כל העונה הוא טוב לקרש סל אין לו מהלכים דיוויס זה בכלל רמה אחרת פופ הרג את בוקר איזה אמסטף

  30. פופ הרג את בוקר. בוקר אסף 7 נקודות בגארבג׳ הלייקרס קשוחים וחכמים ככל שיעבור הזמן הם יהיו יותר חזקים. לברון בקושי זז, לא נכנס מתחת לקשת השלוש. היום זה הספיק

  31. אין כמו הנסיון כריס של פול בפלייאוף, חוץ מראסל ווסטברוק אין עוד מישהו שיוביל קבוצה להפסד כמוה, אייטון בסוף שפך לאגר הוא לא מסוגל לשחק 40 דקות שהוא רץ מצד לצד

      1. משחק שעבר מי שיצר את הפער זה אייטון הוא לא היה צריך את פול איתו, פציעות זה חלק מהמשחק ודבר אחד בטוח פלייאוף מגיע והלוזר נפצע או מפסיד, אין חדש תחת השמש. מי שבונה על פול בפלייאוף זה כמו לבנות על מגדל קלפים רוח קטנה והוא מתפרק

        1. סטיב נאש לוזר עצום… לא הביא לפיניקס אליפות… שנה אחרי שנה כשל בפלייאוף.
          סטוקטון ומלון… בכלל זוג אפסים… פעמיים בגמר והצליחו להפסיד.
          אלג'ואן… סתם חכם גדול… חיכה שג'ורדן יפרוש כדי לקחת אליפות סוף סוף

        1. שמעון, אני יודע שקשה לך לקרוא עמודות סטטיסטיקות מלבד טור הנקודות, אבל בנוסף לזה, יש דברים שהסטטיסטיקה לא מראה. למשל, ההגעה של פול לוקחת את הסאנס למקום שני (ומרחק קטן מהמקום הראשון).
          .
          הרי אצלך מונטה אליס כוכב עליון ששיחק עם פחים כל הקריירה… העקר ששם 25 נקודות בעיניים עצומות

      1. זה סצם נתון טנשי אין שם צלפי שלשות ועונה רגילה זה לא פלייאוף. צריל לצפות במשחקים. הקליםרס נראו רע מאד ומוגבלים גם בנצחונות כל העונה.
        זו קבוצה הרבה יותר חלשה מעונה שעברה וחלשים גם מנטלית

        1. תפסיק לדבר שטויות
          זה לא אדבנס סטאטס
          זה אחוזי הקליעה הדבר הכי קל לבדוק
          41 אחוז מהשלוש, הכי טובים בליגה

            1. זה לא קשור, יש הרבה סיבות למה הם מפסידים
              הם עדיין קבוצת השלשות הכי טובה בליגה
              אפילו היום הם 40 אחוז מהשלוש
              קביעה זאת לא הבעיה שלהם

  32. ההחלטה להחתים את לו במקום ריברס הייתה פשוט שערורייה.
    אותו זבל, קצת יותר גרוע.
    היה חלק מהצוות שכשל.
    קליבלנד שלו נראתה נורא עד צירוף המקרים הקוסמי שהחזיר אותם מ-3-1.
    כל העונה צחקנו עליו אז.
    מאמן זוועה, בובה, הקבוצות שלו תמיד נראות לא מחוברות ובלי מאמץ, עם הגנה לא מתואמת.

    1. ריברס לא כזה גרוע
      תראה מה הוא עשה השנה בפילי
      ההבדל בין ריברס לטיי לו זה כמו ההבדל בין ריברס לברט בראון

  33. כמה שטויות כותבים השב"רניקים + זה שוט. אם זה היה ספורט אולימפי,
    ישראל הייתה מעצמת ספורט…
    .
    כריס פול משחק פצוע.
    הלייקרס היא האלופה.
    ועדיין זה היה קרוב. מאוד.
    .
    השטות הכי גדולה?
    דה שוט על אייטון.
    חביבי, תצפה קצת במשחקים של הסאנס לפני שאתה כותב שטויות גדולות כל כך.
    .
    לא נורא. עוד משחק, עוד קצת למיכל הדלק של ניסיון הפלייאוף.
    חוץ מזה,
    1 – 1
    הכל פתוח.

    1. קיבל 4 פעמים למהלכים. פעם אחת זרק בלי כדרור, פעמיים מסר החוצה (עם קארוסו על הגב!) בפעם הרביעית חטף גג. כל השאר הטבעות.

      1. א. לא נכון. קלע בפוסט על דראמונד בתחילת המשחק. אני זוכר גם אסיסט נהדר לשלושה אחרי מסירה לפוסט.
        ב. סטטיסטיקה מ-4 מהלכים. באמת?
        אני ממליץ לנטוש את המדעים המדויקים.
        ג. לצפות בכדורסל לפני שכותבים תגובה,
        זה יעזור להימנע משאיות כאלו.
        אייטון בפוסט שחקן נהדר עם יד רכה. הלוואי ויקבל יותר מבטים כאלו,
        זה יעשו לו, ולקבוצה, רק טוב.

        1. אתה אחרי הפסד – נתחשבן כשתרגע 🙂 עברתי את זה עם ראס 11 עונות 🙂🙂🙂 הייתם טובים אתם אחלה קבוצה. נפלתם בהגרלה 🤷‍♂️

    1. גיא לא אמר שפציעות זה חלק מהמשחק? בסוף האיש כל שנה בפלייאוף מתפרק לא לקחת פציעה של פול בחשבון לפלייאוף זה טמטום

  34. דונציק לדעתי היום השחקן הטוב בעולם. סוחב קבוצת נגרים בפלייאוף עם הופעות סטייל מייקל. זה חומר ראשמור רק שקרלייל הזקן לא יהיה סנילי מידי ולהיפטר מהלטבי בתום חוזהו.
    אין שחקן בחיגה ששולט במשחקים כמו לוקה. הוא בלתי עציר

    1. קשה לי להאמין. הלייקרס רק יהיו יותר טובים, (לכאורה, כמו שנה שעברה) הם לומדים היטב את היריבה והם מפוצצים בכישרון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט