מילווקי ודנבר הביסו את מיאמי ופורטלנד בשני של פלייאוף / ויינברג & בראל

שני משחקים הלילה בפלייאוף כשהבאקס התפוצצו, הביסו את מיאמי, 98-132 ועלו ליתרון 0-2. הנאגטס יישמו לקחים מהמשחק הראשון והשוו את הסדרה מול פורטלנד ל-1-1.

מילווקי באקס (3) 132-מיאמי היט (6) 98 / רועי ויינברג

מצב הסדרה: 0-2 למילווקי.

אחרי יום רע מחוץ לקשת במשחק הראשון בסדרה, הבאקס פתחו הכי חזק שלהם ורק הגבירו. שחקניו של מייק בודנהולזר קלעו 10 מ-15 הניסיונות הראשונים שלהם מחוץ לקשת ועצרו את מיאמי על 8 מ-23 מהשדה (4 מ-4 של דווין דדמון, 4 מ-19 של השאר) ברבע ראשון מדהים שנגמר ב-20-46.

שם, פחות או יותר, המשחק נגמר. מילווקי הובילה ב-31 הפרש ברבע השני, 32 ברבע השלישי וכמובן 34 בסיום, כשהיא עלתה ליתרון עם 2 מ-2 בבית וחולמת על סוויפ מול הקבוצה שהדיחה אותה בשנה שעברה ועדיין לא קיבלה את ג'ימי באטלר, בערב חלש נוסף.

במילווקי, יאניס הוביל עם 31 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. פורבס (6 מ-9 מהשלוש) קלע 22 מהספסל, מידלטון 17, קאונגטון 15, פורטיס והולידיי (7 ריב', 15 אס') 11 כל אחד.

במיאמי, דדמון הוביל עם 19 נק' ו-9 ריב'. דראגיץ' קלע 18, אדביו 16, רובינסון ובאטלר (4 מ-10 מהשדה) 10 כל אחד.

דנבר נאגטס (3) 128 – פורטלנד טריילבליזרס (6) 109 / ראובן בראל

מצב הסדרה: 1-1.

דנבר במשחק של להיות או לחדול פתחו בסערה, יוקיץ' השווה את כמות האסיסטים ממשחק 1 עם מסירה לקמפאצו. אוסטין ריברס הכניס 2 שלשות רצופות ומסר אסיסט לשלשה נוספת של קמפאצו. יוקיץ' הוסיף עוד 2 מתוך 14 שקלע ברבע הראשון והנאגטס ביתרון מהיר של 12 נקודות. השלשות ניצחו לבלייזרס את המשחק הראשון וגם ברבע הראשון של משחק 2 הם השאירו אותם בתמונה. לילארד, נורקיץ' (!!!) וסימונס תפרו 3 רצופות ומזערו את הנזק רק 6 לדנבר בסיום הרבע 25-31.

רבע שני, יוקיץ' ולילארד על הספסל. הזמן של מספרי 2 לקחת פיקוד, מייקל פורטר עשה זאת מצוין עבור דנבר – 2 שלשות מוצלחות, אחת מהן על הראש של קנטר, השנייה על פאוול:

זיהיתם את המוסר? מילסאפ קשישה. יומני קולורדו מספרים שהוא היה פקטור בסדרה הקודמת בין הקבוצות. ברבע השני הוא חזר לאחור ועשה שמות בבלייזרס עם 11 נקודות ללא החטאה ששוות לדנבר יתרון 18, 6 דקות למחצית.

דריק ג'ונס הוזעק מירכתי הספסל כדי להצר את צעדיו. לילארד שהוזעק עוד קודם אחרי פציעה של סימונס הודיע לדנבר שכדי לנצח הם יצטרכו לעצור אותו – 6 שלשות מוצלחות מ-7 נסיונות ברבע השני בדרך ל-32 נקודות במחצית חתכו את ההפרש של דנבר עד ל-4 בלבד, 61-65.

OK הבנו, זה משחק של ריצות, אז אחרי זו של פורטלנד הגיע תורה של דנבר, 0-8 כדי לסגור את המחצית, 5 מתוכן של יוקיץ' כולל השלשה הזו על הבאזר אחרי טעות בכיסוי של נורק: 61-73 לדנבר במחצית.

לרבע השלישי מלון עולה עם ארון גורדון על לילארד, בדקות הראשונות זה נראה כמו שינוי מוצלח, דיים התקשה מול האורך של גורדון ושתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות – רק שלוש נקודות לכל צד אחרי 3 וחצי דקות משחק. גורדון עם שלשה מהפינה וקמפאצו במהלך אופייני של חטיפה, ריצה ולייאפ העלו את הנאגטס ליתרון 15. הארגנטינאי לא הסתפק בזה, הוא הצליח לסחוט עבירה בלתי ספורטיבית מ-CJ שעלתה לבלייזרס ב-4 נקודות.

יוקיץ' כעס אחרי שנאלץ לרדת לספסל דקה לסיום הרבע השלישי עם עבירה רביעית, וקיבל עוד טכנית. גורדון עם שלשה מהפינה העלה את היתרון של דנבר ל-20. CJ הוריד חזרה ל-14 עם שתי שלשות מוצלחות. 14 לדנבר בפתיחת הרבע הרביעי.

הבלייזרס צמצמו ל-11 בפתיחת הרבע, עבירה חמישית של נורקיץ' על נסיון שלשה של מילסאפ ועבירת תוקף מיד אחריה הוציאו את הבוסני מוקדם מאוד מהמשחק.

מייקל פורטר הכניס את השלשה השלישית שלו והוסיף חטיפה שתורגמה לסל של שאק הריסון. לילארד החטיא, וגרין העלה את הנאגטס שוב ליתרון 20 כשנותרו 7 דקות לסיום.

יוקיץ' חזר לשחק אחרי מנוחה ארוכה ודאג לשמור את היתרון של דנבר על 20, כשהסרבי העלה את ההפרש בעוד 2 סטוטס הרים ידיים ושלח את הנערים לשחק. יוקיץ' סיים עם 38,8,5, לילארד הוסיף רק 10 בחצי השני וסיים עם 42,4,10. שחקני הספסל של דנבר בהובלת מילסאפ (15) ומוריס (12) תרמו 38 נקודות מול 21 של אלו של פורטלנד.

דנבר משווה את הסדרה ל-1:1, הקבוצות יקבלו שני ימי מנוחה לפני שיפגשו שוב בפורטלנד בחמישי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
95 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
PhillySpecial
25/05/2021 8:15:58

איזה כיף, אתמול הלייקרס הובסו, היום מיאמי חוזרת לגודלה הטבעי (סתם קבוצה). ממש נעים להתחיל את הבוקר

פיני
25/05/2021 8:38:43
הגב ל  PhillySpecial

הובסו חד וחלק, טוטאלית ב9 הפרש! ממש שחיטה

PhillySpecial
25/05/2021 15:49:41
הגב ל  פיני

סביר שכרגיל לא ראית את המשחק אז לא אטרח איתך,

פיני
25/05/2021 15:52:08
הגב ל  PhillySpecial

אל תייחס מעשים, לאנשים שאתה לא מכיר.
ראיתי. פיניקס הייתה הרבה יותר טובה, ועדיין, אם הלייקרס קולעים טיפה יותר טוב מהעונשין, המשחק הזה היה צמוד מאוד בסופו

גיא רוזן
25/05/2021 8:16:05

יוקיץ'.
MVP
.
תודה, חברים.

asaf
25/05/2021 8:27:51
הגב ל  גיא רוזן

חד וחלק צודק גיא לגבי האקס דונאטס האנושי יוקיץ'. תודה למסקרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2021 11:49:56
הגב ל  גיא רוזן

לוקה אתמול שיחק גם הוא כ-MVP.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2021 11:54:24

ממש מזכירים אחד את השני בחכמת המשחק וביכולות המגוונת (וגם ביכולת השמירה הלא מרשימה).
בדיוק משקפים את הגנים הכדורסל נעים של מדינות יוגוסלביה לשעבר ובייחוד סרביה וקרואטיה וסלובניה (אך גם בוסניה-הרצגובינה ומקדוניה ומונטנגרו)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2021 11:55:04

*המגוונות
*הכדורסלניים

דה שוט
25/05/2021 8:23:48

תודה למסקרים.
מילווקי היה צפוי – הם הרבה יותר חזקים ממיאמי. במשחק הראשון השליכו אבנים וניצחו. אז אתמול כבר קלעו ונגמר מהר. מעניין איך מיאמי יגיבו.
דנבר הפתיעו אותי, הגיבו יפה, יוקיץ' אכן מופלא. אבל בפורטלנד יהיה להם קשה. אחלה סידרה מתפתחת שם.
.
מילה על קייל אנדרסון – השלמתי באיחור יוטה נגד הגריזליז. 7 שניות לסוף איבוד של מוראנט ביתרון 3 בוגדנוביץ רץ קדימה. אנדרסון מרים את הראש (רואים את זה) מסתכל על השעון, ואז עושה פאול טוב ושולח אותו לקו. רק 2. משם כבר הגריזליז לקחו את זה. שחקן חכם שכל הזמן חושב. איזה יופי.

Dor
Dor
25/05/2021 11:28:19
הגב ל  דה שוט

בדיוק ראיתי גם. מהלך מבריק שפחות מקובל בליגה. מאנו, זה היה עובר אישור של פופ?

עגל
25/05/2021 11:49:51
הגב ל  דה שוט

+1
אחלה שחקן גם בעיני.
דה שוט, איך זה שאתה, חובב הזריקה היפה המושלמת, לא מאוהדי ליליארד? יש לו את הזריקה היפה בליגה

דה שוט
25/05/2021 12:05:11
הגב ל  עגל

א. נכון, התייחסתי כאן פעם לזריקה שלו. היא ייחודית כי הוא מסוגל לזרוק בכל הצורות. לרוב הוא זורק בג'אמפ מלא ומשחרר את הכדור כשהוא בשיא הגובה. אבל הוא גם מסוגל לזרוק סט-שוט עם שתי רגליים על הקרקע בסגנון קרי וגם פלואוטרים מכל הסוגים בסגנון יאנג ואפילו הארדן. אני חושב שמבחינת זריקה נטו – הוא וקיירי הכי לא-מוגבלים בליגה. אז אני מסכים איתך – לא רק יפה – גם יעילה.
מבחינת טווח – זה הקטע הכי פסיכי אצלו כי השחרור בשיא הגובה מתאים למיד ריינג' ולשלשות "קונבנציונאליות" אבל הוא זורק באותה הצורה גם מהלוגו, דבר שקשה לתפוס מבחינה טכנית מכאנית. זה פשוט לא אפשרי (כמעט). כל המשליכים מרחוק זורקים עם רגליים על הרצפה (קרי, יאנג, לוקה, אפילו דוראנט אם לברון ממול וזה משחק 4).
מבחינת יופי – הוא משחרר את הכדור טיפה מצד ימין, זה פחות יפה בעיני, גיא גודס זרק ככה בצורה קיצונית. השחרורים מהאמצע יותר יפים – דוראנט, סטף, כרמלו. עדיין יפה.
אבל,
לדעתי לילארד לא משפר את החברים שלו בשום צורה. הוא לא בונה בשבילם יותר מדי, לא "מאוורר" עבורם עם תנועה ללא כדור, ולא מנהיג אותם מבחינת האסל בהגנה או בריבאונד. תמיד יש תחושה שהוא משחק בשביל עצמו – עושה את הג'וב שלו הכי טוב שאפשר וגם מנפק הצגות קלאץ' מטורפות.
אם תבדוק את הסגל של פורטלנד השנה – אפשר לצפות מהם ליותר. יש שם כלים בכל עמדה וספסל טוב מאוד. אני בהחלט מעריץ את לילארד על היכולות שלו, אבל חושב שהוא צריך להיות מספר 2 ולא מספר 1. בתור מספר 1 יש לו תקרה די ברורה (גמר איזורי בפוקס).
השנה – אם פיניקס תדיח את הלייקרס – יש לו אפשרות להגיע שוב לגמר האיזורי. אני מאמין שפורטלנד יעברו את דנבר.
וואו,
חפרתי 🙂
קבל את התנצלותי הכנה…

עגל
25/05/2021 13:27:24
הגב ל  דה שוט

+100
כל מה שכתבת נכון. הזריקה שלו משיא הגובה מהלוגו מאוד מושרה וקרובה להיות בלתי אפשרית.
לא אמרתי שהוא משפר את השחקנים מסביבו, אפילו אתה בתיאור שלך רמזת שהוא בעצם סוג של כרמלו (משופר?). מסכים?
לכן התמיהה איך אתה לא שם את התמונה שלו באווטאר 🙂

דה שוט
25/05/2021 14:40:55
הגב ל  עגל

כמו שאמרתי – הוא שחקן מדהים ואני מאוד מעריך אותו. הזריקה שלו ״על מנח ימין״ 🙂 גם המרפק טיפה יוצא החוצה. באסתטיקה אין פשרות. אתה מלומד – אתה בטוח מבין ו/או יודע את זה.

דוקטור רזי הופמן
25/05/2021 12:30:29
הגב ל  דה שוט

מוריה, גם אני באותה העגלה של הבחור.
לא מבין מדוע פופ וויתר עליו? די בטוח שהוא תופש את הראש ושואל את עצמו את אותה השאלה.

דה שוט
25/05/2021 14:57:15

קצת מוגזם לתת לו עגלה. מקסימום חמור

דוקטור רזי הופמן
25/05/2021 17:15:20
הגב ל  דה שוט

חמורו של משיח…

asaf
25/05/2021 8:29:08

סלו מו הוא הדבק והחוליה המחברת בממפיס . מזכיר את התפקיד שטאקר מילא ברוקטס בזמנו .

צ'יקו
25/05/2021 8:40:42

תודה לצמד.
.
לדעתי הוא לא מקבל מספיק יחסי ציבור אז אני מוכן לתרום קצת.
ג'רו הולידיי מדהים!! בשקט בשקט הבחור הוביל את הריצה בגבע הראשון כשהוא מסיים עם 7 אס'. את המשחק הוא סיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 15 אס'. הוא הוסיף לזה הגנה מצויינת, רם זה כל באטלר דראגיץ או רובינסון.
.
הנסיון של מיאמי בפתיחת המשחק להכניס את באם לעניינים פגעה בהם קשות ועד שהוא התחיל לזוז הם כבר היו בפיגור דו ספרתי.

פיני
25/05/2021 8:45:45
הגב ל  צ'יקו

שדרוג עצום על בלדסו. ללא ספק.
למרות שזה פגע בהגנה הקבוצתית של הבאקס, הולידיי מגן אישי טוב יותר ובפלייאוף, פעמים רבות זה בא יותר לידי משמעות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/05/2021 8:49:06

תודה על הסיקור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פורבס גבר על דדמון בדו קרב האקס ספרסים. תודה רבה למסקרים.

פיני
25/05/2021 8:51:44

תודה על הסיקור.
קצת באסה לסקר את הקבוצות שלכם מובסות ככה…

עידו גילרי
25/05/2021 8:53:19

איך אתר הופס מרשה לעצמו להתעלם ממאורע היסטורי. שנים חיכינו וזה מגיע – פלייאוף בכחול לבן .בושה פשוט בושה (ולא כריס)!!!
https://go.nba.com/dwgi

גיא רוזן
25/05/2021 8:58:13

ואיזו דומיננטיות מרשימה!
פר 36 דקות יש לו 18 נק' ו-9 רב'! . . .

RBAREL
25/05/2021 9:00:45

התלבטתי אם לציין את המאורע, החלטתי לא להכנע לפרובינצאליות.

עידו גילרי
25/05/2021 9:03:45
הגב ל  RBAREL

וטוב עשית.

דה שוט
25/05/2021 12:07:41
הגב ל  RBAREL

למה לא? הוא ישראלי והוא קלע בפלייאוף. כמה כאלו יש לנו? גם את אבדיה לא היית מציין?

עמיחי קטן
25/05/2021 10:08:03

הוא הספיק לקלוע 2 עונשין נגד בוסטון ב-2019

עידו גילרי
25/05/2021 10:10:04

וכך רגע כמעט היסטורי מושלך לו אל פח האשפה…

גיא רוזן
25/05/2021 10:52:19

למה לפח?
סל שדה ציוני ראשון בפלייאוף…

עידו גילרי
25/05/2021 10:56:54
הגב ל  גיא רוזן

ועוד במערב!!

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2021 12:17:49

היו ז(ל)מנים במערב..

עגל
25/05/2021 11:51:40

חשבתי שהוא עדיין באינדיאנה 🙂

Berch
25/05/2021 9:08:30
הגב ל  Smiley

לא קראו לו MAD MAX לחינם….
🙂

RBAREL
25/05/2021 9:11:25
הגב ל  Smiley

השריקה נגד CJ היתה ממש בדיחה

Smiley
25/05/2021 9:35:16
הגב ל  RBAREL

https://twitter.com/cjzero/status/1397043332157566976?s=20
די מגוכח מה קרה פה. ה-NBA צריכים להתחיל להעניש על דברים כאלו

NFS
NFS
25/05/2021 11:21:35
הגב ל  Smiley

עם כל הסימפטיה שלי אליו, קמפאצו היה צריך לקבל טכנית על הפלופ הזה

גיא רוזן
25/05/2021 12:00:27
הגב ל  Smiley

זה בגלל הדוגמה הרעה שקיבל בינקותו מלברון.
בושה, השיקוץ מקלקל אפילו חוורי פנים תמימים!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זה מאנו קלאסי איזה שיקוץ.
היה צריך להיות פלגרנט לקאמפצו מכה מכוונת לגב בלי קשר למשחק ונתנו לסי גי 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

מה קרה לפרוטוקול הפלופינג? פעם הפעילו אותו על פורזי וזהו מאז בוטל? 😂😂😂😂

Berch
25/05/2021 9:07:18

תודה על הסיקור
"יוקיץ השווה את כמות האסיסטים ממשחק 1 עם מסירה לקמפאצו"…. משפט לפנתיאון
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25/05/2021 9:16:05

🦌🔪🍅🔪🩸🔪🩸🔪❤️🔪🌶️🔪🥩🔪🍷🌡️

NFS
NFS
25/05/2021 11:24:07

חחח.. גדול!
.
(לא הבנתי כלום חוץ מבאקס בפינה הימנית וההיט בשמאלית)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

הסכין שוחטת
הפירות גם לי לא ברור

גיא רוזן
25/05/2021 14:03:30
הגב ל  NFS

וואלה. באקס והיט.
.
אני חשבתי שעשו ברית מילה לאייל, ועכשיו יש לו חום…

etayef
etayef
25/05/2021 9:32:47

יוקיץ' מדהים
לא הבנתי את הנרטיב של דנבר במצב של להיות או לחדול. לא חסרות קבוצות שחזרו מ 2-0, קשה מאד, אבל לא להיות או לחדול.

גיא רוזן
25/05/2021 9:54:54
הגב ל  etayef

ביותר מ-90% מהסדרות בהן קבוצה עלתה ליתרון 2- 0 היא גם ניצחה את הסדרה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2021 10:10:45
הגב ל  גיא רוזן

מהמקרים בהם הסטטיסטיקה 'משקרת'.
לדנבר ויוקיץ' היה פחות או יותר משחק פליי-אין ב-2018 (למרות שהטורניר טרם החל), ובשנתיים העוקבות הם שיחקו ארבע סדרות של שבעה משחקים, וניצחו בשלוש מהן – כולל פעמיים קאמבק מ-3-1.
רוצה לומר – משחק שני בסדרה, עבור דנבר ויוקיץ, הוא לא 'להיות או לחדול'.

גיא רוזן
25/05/2021 10:13:10

אני אוהד גדול של יוקיץ'. ממש.
אבל סטטיסטיקות כאלו, טבען להתאזן (אלא אם מדובר על הקליפרס…)

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2021 10:25:12
הגב ל  גיא רוזן

MAYBE…
עבורי, יש לחבורה הזאת את יתרון הספק.. ודאי לאחר המשחק השני. מאוד יכול להיות שהם יפסידו בסדרה, במיוחד בלי "פלייאוף מארי" (אתם זוכרים כמה הוא היה אדיר בשנה שעברה? זה היה מדהים!); עם זאת, אין לדידי משחק שני שהוא 'להיות או לחדול', על אחת כמה וכמה במקרה של דנבר (וגם אצל לברון..)

גיא רוזן
25/05/2021 10:31:14

כאמור,
אין בנתונים הנ"ל בכדי לזלזל בדנבר בכלל וביוקיץ' בפרט. זו אכן קבוצה שמראה בשנים האחרונות אופי בכמויות.
.
(ללברון, דרך אגב, 3 סדרות בהן קבוצתו חזרה מפיגור 0 – 2.
2007 מול דטרויט.
2016 מול גולדן סטייט.
2018 מול הסלטיקס)

עגל
25/05/2021 11:54:25

מסכים איתך.
זה בדיוק מה שכתבתי בקדימון למשחק, שגם בפיגור 0-2 דנבר בכלל לא בקרשים.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2021 10:48:06
הגב ל  גיא רוזן

העניין הוא, מעבר למקרה הספציפי, שמשחק 'להיות או לחדול' מתאים לדידי רק למשחק הדחה, בו באמת הקבוצה יכולה 'לחדול' מלהוסיף לשחק בפלייאוף. אולי גם משחק שלישי אחרי 2-0 (משום שעוד לא קרה, לחזור מ-3-0). במשחק השני, בכל מקרה, המשפט לא מחזיק – גם אם כמעט להד"ם…

גיא רוזן
25/05/2021 10:11:53
הגב ל  גיא רוזן

חזרה מפיגור 0- 2 אחרי 2 הפסדי בית? זה כבר בכלל נדיר.
.
הלייקרס של ווסט ב- 69' מול סן פרנסיסקו של ווילט (אותה לייקרס הובילה 2 – 0 בפיינלס מול הסלטיקס, והפסידה).
הסאנס של 93' בסיבוב הראשון מול הלייקרס (סדרה של 5 משחקים)
הרוקטס של 94' מול הסאנס (שברו לנו את הלב עונה אחרי עונה)
המבריקס של 05' מלמדים את הרוקטס מהי תחושתה של אותה טיפה מרה…
הסלטיקס של 17' חוזרים מול הבולס. עונה אחר כך הם יאבדו יתרון 2 – 0 מול לברון והקאבס בגמר המזרח.
.
זהו.

אבג
אבג
25/05/2021 11:08:44
הגב ל  גיא רוזן

Lies, damn lies, statistics
פיגור 2-0 בדרך כלל קבוצה אחת הרבה יותר טובה מהשנייה. במקרה הזה לדעתי זה לא נכון.
ברור שאפשר לטעון שעובדה שהשוו ואין ספק ש 2-0 זה יתרון גדול גם בין קבוצות שוות, אבל אני לא הייתי מספיד את דנבר גם אם היה נגמר הפוך.
במקרה של מיאמי לעומת זאת – תהיה סדרה? זו הסדרה שעל הנייר היתה נראית לי הטובה ביותר בסיבוה הראשון, ולהיות מובסת ככה?

PhillySpecial
25/05/2021 12:33:33
הגב ל  אבג

מה ההפתעה הגדולה? מיאמי היא קבוצה בינונית מינוס שהצליחה מעל ומעבר עונה שעבר להפוך לאלופת המזרח החלשה בהיסטוריה. כעת חוזרים שם למימדים הנכונים, קבוצה שתיקח גג משחק אחד בסיבוב הראשון והביתה

אבג
אבג
25/05/2021 14:37:57
הגב ל  PhillySpecial

לא יודע – הירו, באטלר, באם.
שלושתם לא הגיעו. שיחקו הרבה יותר טוב שנה שעברה.
אני לא בטוח שהרמה האמיתית שלהם זה שני המשחקים שהיו

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2021 11:31:53
הגב ל  גיא רוזן

אגב, ב-69 וילט כבר היה בלייקרס.. לאיזו שנה התכוונת?

עידו גילרי
25/05/2021 11:35:43

פשוט תעביר את ווילט צד והכל יסתדר…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2021 11:48:00

חן חן.
אגב, קראתי שוב את הפוסט שכתבת – "הסערה המושלמת" – על השלשות של יוסטון בשעתו.. מצויין במיוחד!
.
האם ומתי תחזור לכתוב??

עידו גילרי
25/05/2021 12:35:15

לא יודע אם תמצא את התשובה תודיע.

פיני
25/05/2021 10:13:50
הגב ל  גיא רוזן

בטח כשהיא נוסעת לשני משחקי חוץ בפיגור הזה.
בוסטון 17' עם איזיאה תומאס והמוות של אחותו, חזרה מפיגור כפול, ל4-2 מול הבולס, אחרי שרונדו נפצע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

גיוש היום אתם עושים 2 0

Amitlahev
25/05/2021 13:16:41
הגב ל  etayef

כשאתה בפיגור 2-0 אחרי שני משחקי בית אפשר להתחיל לארוז. אינו דומה פיגור 2-0 לקראת שני משחקי בית לפיגור דומה לפני שיוצאים למשחקי חוץ.

RBAREL
25/05/2021 19:57:57
הגב ל  etayef

אם אני אוהד של דנבר או חלק מהארגון, לא הייתי רוצה להקלע לפיגור 2-0. לכן בראייה שלי זה להיות או לחדול.

Jonathan
25/05/2021 9:34:14

תודה על הסיקור.
למתגעגעים לכדורסל של פעם:
https://www.facebook.com/183184195194847/photos/a.183196915193575/1873241529522430/

etayle
etayle
25/05/2021 11:20:38

תודה רבה, מילווקי על אמת ממש. וממש מפחיד אותי בתור אוהד דוראנט לפגוש אותם בחצי גמר.

NFS
NFS
25/05/2021 11:37:01

איפשהו מתחילה להתגנב לי המחשבה שסיום העונה שעברה, "הבועה", היתה יותר ניסוי חברתי מספורט.
הקורונה, BLM, הסגר, הבדיקות, הכאוס ששרר בארה"ב- כל זה ועוד ללא משפחות, ללא קהל, במגרשים ניטרליים- אתה צריך להיות חזק מנטאלית, קהה חושים או בהדחקה רצינית בשביל לשרוד את זה לטובת אליפות ש-60% בערך קבעו שהיא עם כוכבית לפני שבכלל הכל התחיל.
אני מבין עכשיו שממש היתה מועקה לצפות בזה.
ובאמת האליפות של הבועה היא עם (מבחינתי. זו עדיין מדינה דמוקרטית, מיינד יו) עם כוכבית.

דה שוט
25/05/2021 12:09:02
הגב ל  NFS

+ 11
כל מילה

NFS
NFS
25/05/2021 11:49:14

(מתוך הסיקור של "הארץ")-
.
בסיום, אולי אחרי שנרגע לאחר הבטחת הניצחון, דווקא יוקיץ' ניחם את שופטי המשחק: "זה התפקיד הכי קשה ומישהו צועק עליהם גם כשהם שורקים נכון. אני לא יודע למה שמישהו ירצה להיות שופט".

Amitlahev
25/05/2021 13:13:32
הגב ל  NFS

שלח אותו אלי בשעות הקבלה.

NFS
NFS
25/05/2021 13:53:31
הגב ל  Amitlahev

הוא מוסר שהוא ניסה אבל בדיוק היית שוב בצילומים ל-1 נגד 100

Amitlahev
25/05/2021 14:03:51
הגב ל  NFS

:))))))

NBA בדם
25/05/2021 11:59:54

מלווקי מתחילים להתחבר ולטעמי כרגע הם פייבוריטים קלות מול הנטס בגלל מצ'אפ בעייתי לנטס.
אין מי שיעשה את הקיר נגד יאניס(תכלס מיאמי הכי טובה בזה).
הולידיי,מידלטון ויאניס יכולים להקשות על הביג 3 שלהם שבעצמם שומרים בינוניים מינוס בלשון המעטה.

דה שוט
25/05/2021 12:11:38
הגב ל  NBA בדם

מסכים איתך כמעט לגמרי. מילווקי ממש מפחידים, הם קבוצה לאליפות ויש להם הגנה רצחנית. אתלטית, חכמה ומחוייבת. כולם שם. הם ידרסו כל מי שיבוא מולם. למעט הנטס. לנטס יש כל כך הרבה כלים וגם שכל – זה יהיה קרב הטיטאנים. המנצחת תגיע סחוטה לגמר האיזורי נגד וושינגטון 🙂

דוקטור רזי הופמן
25/05/2021 12:32:45
הגב ל  דה שוט

הלוואי

חגי "התותח" ניסני
25/05/2021 13:19:32
הגב ל  NBA בדם

הרבה יותר יעיל וקל לבנות קיר מול יאניס, מאשר להתפלל מול דורנט. עם כל הכבוד ליאניס והולידיי תהיה להם משימה כל כך קשה להאט את כל השלישייה של הנטס. כל חסימה של שחקן הנשמר על ידי מידלטון/ דיוונשנצו (או איך שלא קוראים לו עידו אין לי כוח לשטויות שלך עכשיו) יכולים בקלות ליצור מיסמאצ'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

יאניס יחגוג על הנטס אסל השאלה שאתה שואל לא נכונה. יאניס יתן 40 כל משחק נניח..
מי יעצור את הביג 3 בנטס?? שם הם יוכו קשה.

Warrior
Warrior
25/05/2021 14:32:34

למילווקי לדעתי יש את הסיכוי הכי טוב לעצור אותם באופן כללי מכל קבוצות הליגה אולי חוץ מפילדלפיה.
(כולל הקבוצות במערב) מבחינה הגנתית לאו דווקא אומר שהם ינצחו אותם בסופו של דבר

פיני
25/05/2021 15:10:33
הגב ל  NBA בדם

וואי וואי! מה עשיתם ממילווקי… התפוצצו משחק אחד… ברור שיש כישרון התקפי נהדר, הם נתנו עונה שלמה של התקפה נפלאה. רק תיזכרו איך הם רמסו את בוסטון בפלייאוף 19' ועדיין הפסידו לטורונטו, או שנה קודם כשהם לקחו את כל משחקי הבית מול בוסטון שהגיעה לגמר הקונפרנס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2021 12:13:48

פורבס קלע 6-5 מהשלוש ברבע הראשון (ולפי שנשאר הקבוצה קלעה 9-5).

שחר אלוני
25/05/2021 12:16:14

אם הבאקס אכן התגברו על המחסום הפסיכולוגי מול ההיט, זה יהיה חדצדדי, פשוט כי הם הרבה יותר מוכשרים

עגל
25/05/2021 13:10:27

נכון אבל עדיין מה שניצח אמש היה אחוז מטורף לשלוש בתחילת המשחק, אין סיכוי שזה יחזור ככה

רן הנרגן
25/05/2021 15:09:21
הגב ל  עגל

הם לא צריכים לחזור על זה, רק לשחק את הרגיל שלהם. זה יספיק מול מיאמי.

trusttheprocess
trusttheprocess
25/05/2021 16:58:34

אני רק רוצה לאמר שלפני שנה אמרתי פה שזה בושה שיאניס שחקן ההגנה של השנה לא שומר על באטלר וקיבלתי פה הסברים מלומדים שיאניס הוא גבוה ןבאטלר הוא גארד וזה בלתי אפשר ליאניס לשמור עליו ועוד כל מיני תירוצים.
ופתאום השנה יאניס הגבוה שומר על באטלר הגארד ומשתק אותו , דחוף שמישהו יראה ליאניס את כך ההסברים פה למה הוא לא יכול לשמור על באטלר

פיני
25/05/2021 17:05:23
הגב ל  trusttheprocess

אתה צודק ברמת היכולת וזה הזוי מה שהיה דנה שעברה. עדיין זה לא שיטת ההגנה של הבאקס ולכן

trusttheprocess
trusttheprocess
25/05/2021 17:08:51
הגב ל  פיני

ולכן הם שינו את שיטת ההגנה למשהו שכן עובד?
בפלייאוף הדבר הכי חשוב זה שינויים ממשחק למשחק וסדרה לסדרה , כל משחק לגופו של עניין ומי שנשאר עם ראש בקיר ולא משתנה בהתאם למהלכים שקורים במשחק בסוף נופל עליו הקיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אתה צודק אבל לא אמרו שיאניס לא יכול לשמור על באטלר אלא שיהיה הפקרות מתחת לסלים. הבאקס השנה לא אותה קבוצה לא לשכוח הולידיי ופורבס זה שדרוג על הזבל שהיה מקודם וההיט גם נחלשו

פיני
25/05/2021 17:16:02
הגב ל  trusttheprocess

ברוכים הבאים לקואץ' באד

trusttheprocess
trusttheprocess
25/05/2021 17:45:59
הגב ל  trusttheprocess

הולידי ופורבס לא שינו כלום מתחת לסלים והתיזה שתהיה הפקרות מתחת לסלים בגלל באם ,דדמון או שנה שעברה אוליניק היא טיפשית

ירון, החלום
ירון, החלום
25/05/2021 16:59:01

בס"ד
תודה רבה.
2 הסדרות עדיין פתוחות. אם כי משחק 3 קריטי עבור מיאמי.
אם הבאקס ינציו הם יקבלו ביטחון לכל הפלייאוף לדעתי.

מנחם לס
25/05/2021 19:41:36

fכיף לקרוא דיווחים של שני מקצוענים!