בתכנית הלילה של דן למון ב-CNN, אחד מאורחיו הראשיים היה A. SMITH מה-ESPN PLUS.
השאלה הראשונה שמנחה התכנית דן למון שאל את A. SMITH הייתה "מדוע לברון לא מוכן לגלות אם הוא התחסן או לא נגד נגיף הקורונה?".
A. סמית ענה שזאת השאלה המטרידה יותר ויותר מנהיגים שחורים, בעיקר מהמפלגה הדמוקרטית, החוששים יותר ויותר מהדיספרופורציה בה השחורים עדיין נידבקים מהנגיף במספרים יחסיים גדולים בהרבה מהלבנים בגלל שבגלל סיבות שונות השחורים מתחסנים הרבה פחות מהלבנים באופן יחסי. הסיבות האובייקטיביות לכך הן – א) חוסר ידע ב) חוסר אמון ג) אי יכולת להגיע למרכזי חיסון, ד) חוסר רצון להפסיד יום עבודה, ה) חוסר עניין. מין 'WHY BOTHER'?
אחת הסיבות הראשיות בין חלק גדול מהאוכלוסייה השחורה הוא חוסר אמון בחיסון, כשבתחילתו – לפני 200, 150, ו-100 שנה – היו מנהיגים שחורים קיצוניים ימנים – אבנג'ליסטים בעיקר – שהזהירו שחורים מהחיסון בגלל חוסר אמון בחיסונים שניתנו לשחורים לפני ואחרי מלחמת האזרחים גם ברצון וגם בהכרח- 'חיסונים' שלא היו 'חיסונים', אלא זריקות שונות ומשונות לצרכי מחקר, היסטוריה, ואפילו כדי לפגוע בגזע בצורות שונות, כולל השתלת מחלות.
א.סמית מגלה שכמה וכמה מנהיגים שחורים, 'כולל אני שאינני מנהיג כלל וכלל אבל יש לי קהל מאזינים גדול שהוא נאמן לי' פנו ללברון וביקשו שאם הוא התחסן, שאנא יגלה זאת לעם, וימריץ מאות אלפי שחורים – ואולי אפילו מיליונים – להתחסן, ו"בכך יינצלו אלפים ועשרות אלפים ממחלה ארורה ואפילו מוות".
לברון מסרב כשהוא בשלו: "אם התחסנתי או לא הוא עניין פרטי לחלוטין ביני לבין אשתי ועוד כמה בני משפחתי".
אני מסרב להאמין שסתם הרצון להשאיר את העובדה כסוד בין בני משפחתו היא הסיבה לסירובו לגלות אם הוא VACCINATED או לא.
לברון הפך לספורטאי השחור בעל ההשפעה הגדולה ביותר על שחורים בכל רמות האוכלוסייה ואחד הספורטאים הידועים ביותר בכל האוכלוסיות. אני לא מבין: אם הוא התחסן, הוא יכול להציל חיים של אלפי שחורים – זקנים וטף – ממחלה ארורה ומוות. אם הוא לא התחסן, הוא עובר על כל חוקי ה-NBA בקשר לקורונה בזה שהוא משתתף באספות, במופעים, ובחדרי ההלבשה ללא מסיכה.
מה דעתי, ואני יודע שהוא נשמעת כמטורפת אבל אני מתחיל להאמין שאני צודק?
לברון יודע שאם הלייקרס מפסידה בשלבים הראשונים, והוא משחק משחק בינוני ולא יותר בגלל גילו, זאת תהיה סופה של הקריירה שלו.
לברון יפנה לקריירה פוליטית. זהו אופיו. לשלוט. ואין מקום טוב לשלוט בו יותר מפוליטיקה או צבא. הצבא חסום ללברון. בעולם הכספים הוא כבר קרוב להיות ביליונר ואין לו הרבה יותר מה להשיג. עולם הפוליטיקה הוא סיפור אחר: טראמפ הביליונר לא הסתפק בכספו ושאף להיות מנהיג העם. הוא הצליח. בלומברג, העשיר מטראמפ פי כמה, ניסה אף הוא במרוץ הדמוקרטי, וניכשל. היו עוד כמה מולטי-ביליונרים שניסו לרוץ בפריימריס של 2016.
לברון יודע שהקריירה שלו עומדת בפני סיום. עוד קריעה אחת נגד פיניקס והסוף ינפנף לו מול העיניים. אם לא אז השלב הבא יסיים לו את קריירת הכדורסל הגדולה.
העולם הפוליטי יהיה הצעד הבא. טראמפ (וכל מנהיגי ה-GOP) יודעים שהם בצרה צרורה: ה-BIG LIE נאר אמונתם של אולי 50% מנהרפובליקנים. לאט לאט הרבה אנשי מפלגה נאמנים מתעוררים מהשטות של 'השקר הגדול', ולאט-לאט הרבה רפובליקנים מתונים משפשפים את עיניהם מהפשע הלאומי הגדול בתולדות ארה"ב כשאלפים פרצו לבניין הקפיטול עם קריאות "לתלות את פנס". זה מתחיל לחלחל ללבבות רפובליקאים שמתביישים יותר ויותר שלו מחו מיד על הפשע הלאומי שבני מפלגתם ביצעו. הם יודעים שרק נס משמיים יציל אותם בחצי הבחירות ב-2022 ובבחירות לנשיאות ב-2024.
עכשיו נעבור ללברון. אגלה לכם את הפיצוץ הבא: אנשים כלברון יעברו לפוליטיקה רק בפיצוץ. לברון, 'כאילו דמוקרטי' ו'כאילו שונא טראמפ' (לברון עושה רק מה שטוב ללברון ולברנד שלו), יפתיע את כל העם בצעד מדהים שיעלה אותו מיד לטופ של החדשות העולמיות: הוא ימצא סיבה לעבור למחנהו של טראמפ. הם שני נרקססיסטים מאותו סוג, וכל זמן שהם יכולים לעזור אחד לשני, אז הכול כשר.
במפלגה הדמוקרטית ללברון ייקח שנים לעלות מעמדה נחותה, שלב-שלב, עד שיגיע – אולי – לקונגרס, ואז זאת מלחמה בין בני מפלגתו, ולך תדע מי מנצח. עניין של תריסר שנים. טראמפ יכול לעשות מלברון סגן נשיא בצ'יק. בהודעה אחת קצרה למדיה. כבר בעתיד הקרוב ביותר, ואז לברון מקפץ בצ'יק אחד על כל המדרגות שהיה זקוק להם במפלגה הדמורקרטית.
זה יהיה פיצוץ מרעיש כמו האטומית על הירושימה. זה יתאים גם לטראמפ וגם ללברון. לטראמם אין כלל סיכוי ללא שחור חצי אלוהי מהסוג של לברון (ג'ורדן כבר פרש מהזירה) שיביא כמה מיליוני מצביאים שחורים למחנה, ולברון הוא היהלום מספר אחר.
לכן אני בטוח שלברון התחסן אבל לא מוכן לגלות.
למה?
כי להתחסן זה דמוקרטי. חיסון זה אנטי רפובליקאי של עולם הרדניקים. 69% מהדמוקרטים הלבנים הבוגרים מחוסנים. רק 37% מהרפובליקנים הלבנים מחוסנים. (55% מהאמריקאים הבוגרים מחוסנים אבל ברגע זה אין לי את אחוזי התרומה של השחורים הדמוקרטים)
לכן בינתיים לברון לא יגלה.
אם הלייקרס יפסידו בבושת פנים לפיניקס ולברון ייחשב כ'גמור', הצעד הבא שלו יהיה צעד פוליקי בומבסטי, צעד שיתאים לו יותר לבוא אליו 'בלתי מחוסן'. זה יהיה צעד שיהפוך את לברון לשם עולמי ראשי. טראמפ יחגוג. המפלגה הרפובליקאית שסבלה כמה חבטות גדולות לראש לאחרונה – תקבל פתאום אדרנלין חדש. העולם יתהפך מרוב טרוף, ולברון, שחקן כדורסל בוגר תכון מאקרון גרם לכל המהומה העולמית הזאת! (איך לדעתכם יקבל ביבי את לברון? לדעתי באהבה גדולה)
הצהרה שלי, מ.ל: אני יודע שאני לוקח צ'אנס גדול להפוך לשק החבטות של ישראלים רבים, ולנושא בדיחות בסושיאל מדיה, אבל בשלב זה בחיי, מי שם קצוץ? אני כותב מה שאני באמת מרגיש כאפשרות שמתבשלת אצל לברון בראש (ואם כך אז טראמפ יודע זאת כבר), כי אם אני הייתי יועצו, זה בדיוק מה שהייתי מציע לו לעשות, ושימות העולם!!!)
אהרון שדה
25 מאי 2021 07:53:51לברון לטראמפ זה כמו
לפיד לליכוד.
ליברמן לנשיאות.
חמאס לפרס נובל לשלום( האמת היה משהו דומה ).
סימונס לקליעת שלשה .
ראסל לשחק באחריות
פיקה לנצח את טוקיו ב100 מטר .
עגל
25 מאי 2021 11:41:01+1
כמו דריימונד גרין לשים את הכדור בסל
כמו לוקה למשחק נטול הצגות
כמו הארדן לקריאת ספר והליכה לישון מוקדם
כמו יוקיץ' לאתלטיות
כמו קארוסו לפרסומת לשמפו
כמו שאקיל אוניל לקליעות עונשין
כמו אנדרה דראמונד לקרוס אובר
כמו ג'אבל מגי לפוינט גארד
כמו ג'ימי באטלר לחשפניות
כמו גיא לתשובה בשלוף
כמו שמעון לתשובה לא בשלוף
כמו קווין מאגי לשלשות
כמו מוטי ארואסטי להטבעות מקו העונשין
כמו סמוטריץ' לשרות צבאי
כמו מנחם לכתיבה סולידית ולא סנסציונית
הציפור הנדירה
25 מאי 2021 12:23:06לידיעתך, סמוטריץ' שירת בצבא:
https://m.knesset.gov.il/mk/pages/mkpersonaldetails.aspx?mkid=936
אל תאמין אוטומטית למה שאומרים וכותבים שמאלנים קיצוניים ואנטי דתיים על חרדים ומתנחלים ודת"ל וימניים!
Avri
25 מאי 2021 12:40:37קרמר, באוכלוסיות מסויימות נהוג לשרת שלוש שנים, ולא שנה וקצת.
גיא רוזן
25 מאי 2021 12:48:39כן,
התגייס בגיל 28 לשנה ו-4 חודשים. WOW . . .
ברוך רובין
25 מאי 2021 13:10:57הוא (סמוטריץ) מייצג זרם מאוד קיצוני ומאוד קטן של הציונות הדתית שהם חריגים לאומיים ( שהם דווקא מתגייסים ותומכים בישרות צבאי). אני לא סובל את הגזען הזה ולדעתי היה צריך להוציא אותו מהכנסת ממזמן אבל זה לא השוואה למי יש גדול יותר.
.
בכללי לברון לא התחסן שרודר חשף את זה , הוא גם לא תמך החיסון בלא מעט הזדמנויות שהיו לו, בתור שחקן כדורסל אני באופן אישי לא מצפה ממנו להיות מנהיג ולהוות דוגמא כמו שסר בארקלי הדגול אמר בזמנו ״
“I'm Not A Role Model… Just Because I Dunk A Basketball Doesn't Mean I Should Raise Your Kids.”
הבעיה שלברון מיצג את עצמו כמנהיג הקהילה הגאה ומשחרר העבדים אם היה מתחסן היה עושה שירות אדיר לקהילה השחורה.
הליגה שמנוהלת בידי רכיכה בשם סילבר הראתה בפעם המיליון שיש דרג ויש זרג עם הפרוטקול קורונה שנכנס לבידוד שבועיים עם לווארט בעוד לברון משחק, והוציא מסמך בדיחה שאפשר לנקות איתו את השירותים למה לברון ״זכאי״ לשחק והפרוטוקול לא תקף אליו
birdman
25 מאי 2021 13:52:30ציטוט ענק של בארקלי.
Amitlahev
25 מאי 2021 13:26:09שאלה לי אליך גיא.
מה שווה יותר לדעתך: שירות קרבי במשך שנה ו-4 שנים ומילואים שבועיים-שלושה בשנה עד גיל 40 או שירות כג'ובניק במשך 3 שנים ומילואים פעם באף פעם?
גיא רוזן
25 מאי 2021 13:44:083 שנים קרבי + מילואים עד גיל 40…
.
לא שזה רלוונטי. סמוטריץ' לא היה חייל קרבי.
גיא רוזן
25 מאי 2021 13:48:32דרך אגב,
במרבית המקרים לא הייתי נתפס לפינה הזו. אני לא חושב ששירות קרבי נותן זכויות מיוחדות,
ואני לא חושב ששירות/אי שירות צריכים להיות חלק משיח ענייני כלשהו.
.
סמוטריץ' ספציפית, עם ביקורות ספציפיות על מפקדים בכל הרמות (מ"פ עד רמטכ"ל, כולם היו על הכוונת שלו),
הרוויח ביושר שיציינו את עברו (או היעדר עבר שכזה).
אוהד ס"א
25 מאי 2021 21:43:55להיות מורה בשדרות בלי לעשות צבא.
לשרת ביחידת טכנולוגית בקבע, למרות שבחוץ מחכה משכורת של פי 5.
להיות אחות בפנימית ז' בבית החולים הלל לניאדו בפינת פוריה/ צפת למרות שבכפר שלך יש רצח כל יומיים והביוב זורם ברחובות.
עגל
25 מאי 2021 14:05:15ורק חודש אחרי הגיוס כבר השתחרר כדי לרוץ לכנסת
etayle
25 מאי 2021 14:29:47דמגוג.
גיא רוזן
25 מאי 2021 14:35:42דמגוג.
.
למה?
.
מה לא נכון במה שכתבתי?
או לחליפין,
איזה אמת שיבשתי לצורך נרטיב כזה או אחר?
מה הוא המסר בתגובתי הסובל ממוטיב של סחיטה רגשית כזו או אחרת?
Avri
25 מאי 2021 14:59:34איבדתי את השרשור אבל יש לי הרגשה שהוא התכוון להערה של עמית.
pini
25 מאי 2021 15:02:49סתם התנפלתם עליו. סמוטריץ במקרה שירת בצבא וממילא עשה שירות צבאי, מה שסותר את האמרה.
כמובן שהתחושה המוזרה שיש לו ולבן גביר, כאילו הם מבינים במהלכים צבאיים, למרות שהם לא שירתו בקרבי ולא בילו שעות בחדרי דיונים אסטרטגיים, היא פשוט אבסורדית
גיא רוזן
25 מאי 2021 15:06:56ההתייחסות הייתה לקרמר.
.
כן, עשה צבא. יותר מממה שלא מעט מאזרחי המדינה עושים.
וכמובן שמותר (ובתפקידו כחבר כנסת – רצוי) לו להביע דעה גם אם לא היה בתפקיד בכיר או בתפקיד לחימה.
הבעיה שלי אתו, ועם שירותו הצבאי, היא שדרך תגובתיו ניתן ללמוד שהוא לוחם על עז נפש עתיר מעשי גבורה.
pini
25 מאי 2021 15:13:50מסכים.
זה בדיוק, קרמר צדק ("התנפלתם עליו", על קרמר כמובן, לא על סמוטריץ), וסמוטריץ בנאדם הזוי…
pini
25 מאי 2021 15:15:32ולגבי הבעת דיעה אופרטיבית לכיבוש הרצועה ועוד כל מיני הצעות נגד הדרג הצבאי, כן, בעיני, מי שלא מבין, דווקא רצוי שישתוק. לא ראיתי שהחכים החרדים או הערבים מייעצים בנושא.
גיא רוזן
25 מאי 2021 15:41:43למרות שדעתו רחוקה מדעתי –
חלילה.
.
ההחלטות לגבי אופייה של המדינה עד לרמת היעדים האסטרטגיים (שלום/כיבוש/התנחלויות) היא של נציגי הציבור הנבחרים.
ואלו, לא צריכים להיות גנרלים, אנשי צבא, או אפילו לוחמים.
נציגי הציבור צריכים להיות מי שנבחרו על ידי העם. לא יותר, ולא פחות.
.
כאמור,
הבעיה שלי עם סמוטריץ' היא לא ברמת הדעה, זה פופוליסטי להחריד להשתיק מי שלא עשה שירות צבאי/עשה שירות מקוצר.
הבעיה שלי היא כאשר הוא מנצל את הזירה התקשורתית בשביל להביע דעות "ברמה הטקטית". כאשר הוא מעביר ביקורת על התנהלות חיילים,
כאשר הוא כותב על כך ששירות קרבי של נשים פוגע בצבא (כאמור – למרות שזה הפוך מדעתי, לטעון ששירות נשים אסור ממניע אידיאולוגי זה בתחום הדיון שברמת הדיון על דמוקרטיה ועל בחירת הציבור) כאשר יש לו 0 הבנה וניסיון במה כרוך בלהיות חייל קרבי,
זה הופך את העובדה שעשה רק שירות צבאי מקוצר ללגיטימית במסגרת דיון.
.
בחזרה לקרמר –
כאשר הוא מציין שסומטיריץ' שירת,
אבל משמיט את העובדה שעשה שירות חלקי בלבד –
ניתן בהחלט לטעון שזו תגובה הנגועה בדמגוגיה
(אמת, אבל רק חלקית, המוצגת למען חיזוק נרטיב שקשוק חלקית בלבד לטיעון המקורי)
pini
25 מאי 2021 15:45:58לגבי החלטת מדיניות כן, לגבי הצעות אופרטיביות, ושאר ירקות שהוא באמת לא מבין בהם, פשוט חבל…
אתה שירתת באחת המלחמות הכי כושלות שהיו מבחינה מבצעית, אתה לבטח יכול להבין…
FAN
25 מאי 2021 19:46:41בעצם כתבת שהשרות של סמוטריץ לא צריך למנוע ממנו לדבר על נושאים צבאיים
אבל זה מפריע לך שהוא מביע את דעתו בנושאים צבאיים
גיא רוזן
25 מאי 2021 19:59:27א. מי אני שאמנע ממישהו, לא משנה מי, להביע דעה.
.
ב. חבר כנסת נבחר, תפקידו להביע דעה, גם אם זו נעימה/לא נעימה לאוזניים מהצד שלי של המפה הפוליטית.
.
ג. אני מקפיד לא להכניס לדיון נתון שירות צבאי כאשר הדיון הוא ברמת אידיאולוגיה. כאמור, גם כאשר זו שונה לגמרי מעולם הערכים שלי.
.
ד. כאשר סמוטריץ' מביע דעות שהן ברמת הטקטיקה (היו צריכים חיילי ומפקדי צה"ל לעשות כך או אחרת),
אז לרשום תגובה המתייחסת לשירות הצבאי של מעביר הביקורת, זה מתבקש.
זו לא השתקה. יש הבדל ברור.
.
ה. לדוגמה –
כאשר יש מי שכותב שנשים לוחמות פוגעות בתפקוד צה"ל,
שהן לא מסוגלות לבצע תפקיד קרבי,
אז מבחינתי זה רק מתבקש לברר האם הכותב באמת מבין מה היא המשמעות של שירות קרבי.
pini
25 מאי 2021 20:06:15עכשיו אנחנו מסכימים.
רק אציין שלו הוא היה מוציא דוקטורט בנושא, סטייל אורי מילשטיין, אז גם אם אני לא מסכים, אני לא אדחוף את עניין השירות.
FAN
25 מאי 2021 21:47:25זכור לי שדיברו על הורדת הרף ביחידות מעורבות לעומת רגילות אבל זה כל אחד ודעתו.
כמעט כל דבר שיגידו על צה"ל אתה יכול להגדיר כטקטיקה וככה להזכיר את עברו הצבאי ולזלזל בו ובדרכ עושים את זה כדי להשתיק אותו…
אם מה שיש לאנשים להגיד על ביקורת על ההתנתקות/אוסלו/התנהלות חיילים בפיגוע/נהלי פתיחה באש ועוד זה להזכיר עבר צבאי של מישהו אז שיבושם להם.. לדעתי זה מביך ומיועד להתחמקות מלדון לגופו של נושא
Avri
25 מאי 2021 12:38:35לדעתי קווין מגי – אם היה משחק בימינו אלו – היה מפתח קליעה יציבה משלוש, בעיקר מהפינה. לא יודע למה, אבל מסתדר לי לראות אותו בורח לפינה משמירה אגרסיבית מידי של דינו מנגין, מקבל כדור החוצה מלי ג'ונסון, לוקח נשימה איטית ומשחיל אותה. אוי קווין מגי זצ'ל, לא מייצרים יותר כאלו.
yehuda
25 מאי 2021 20:10:58סמוטריץ' פטר עצמו משירות צבאי כשהוא הצהיר על עצמו שהוא לא יכול לשרת כי "תורתו אומנותו" (= לומד בישיבה).
באותו זמן שבו הוא לא יכול היה לשרת מסתבר שהוא כן היה יכול ללמוד משפטים כדי לדאוג לעתיד שלו. וכך בעודו רשום כתלמיד ישיבה הלך ללמוד משפטים.
לאחר מכן בגיל 28 ועם 3 ילדים הוא כבר לא היה צריך לשרת שירות מלא והסתפק בשנה וחצי, גם את השנה וחצי הזו הוא לא שירת בשירות קרבי למרות שיש לו פרופיל 97 אלא במקום בטוח במטכ"ל.
https://theliberal.co.il/50/
yehuda
25 מאי 2021 20:15:08סמוטריץ' פטר עצמו משירות צבאי כשהוא הצהיר על עצמו שהוא לא יכול לשרת כי "תורתו אומנותו" (= לומד בישיבה).
באותו זמן שבו הוא לא יכול היה לשרת מסתבר שהוא כן היה יכול ללמוד משפטים כדי לדאוג לעתיד שלו. וכך בעודו רשום כתלמיד ישיבה הלך ללמוד משפטים.
לאחר מכן בגיל 28 ועם 3 ילדים הוא כבר לא היה צריך לשרת שירות מלא והסתפק בשנה וחצי, גם את השנה וחצי הזו הוא לא שירת בשירות קרבי למרות שיש לו פרופיל 97 אלא במקום בטוח במטכ"ל.
מה שמעניין הוא שלא תוכלו למצוא את האינפורמציה הזו בויקיפדיה למרות שהיא ידועה ופורסמה בין השאר בקישורים שלמטה (הקישור השני הוא של עיתון ימני מובהק), כי יש מי שדואג למחוק את האינפורמציה הזו מהערך הויקיפדי שלו. איך אני יודע? ניסיתי פעמיים ופעמיים מחקו את השורה הרלוונטית.
https://theliberal.co.il/50/
https://www.inn.co.il/news/390073
FAN
25 מאי 2021 21:51:56כל הכבוד על עבודת תחקיר מדהימה. עתידך בשב"כ מובטח
.
ולעניין, אין לי מושג מי מוחק את מה, אבל הנתון הזה לא באמת מעניין, פשוט מנסים לתקוף אותו אישית על כל מילה שהוא אומר.
בינתיים היה לנו גנרלים עם אין סוף נסיון שקיבלו את ההחלטות הצבאיות הכי גרועות במדינה שהיו. אם ידונו לגופם של עניינים ופחות ינפנפו בדרגות ויסתמו פיות כך ייטב
yehuda
25 מאי 2021 23:47:05אם לא היתה למידע הזה משמעות לא היו טורחים לטשטש את העקבות שלו וגם אתה לא היית מסיט את הדיון לעניין שאף אחד לא הזכיר אותו.
תכל'ס, בבקשה אל תכניס לי מילים לפה, לא הזכרתי דרגות ולא החלטות צבאיות, אלא החלטות מוסריות או יותר נכון לא-מוסריות של סמוטריץ': הזכרתי השתמטות וניצול לרעה של פטור תלמידי ישיבות לצורך לימודי משפטים (מה שקוראים "לעשות לביתו")כאשר חבריו מסכנים את עצמם בשירות צבאי, והזכרתי שסמוטריץ' שרוממות הבטחון בגרונו ופרופיל 97 בבריאותו השתמט משירות קרבי ונתן לאחרים לסכן את עצמם כדי לבצע את המילים הקרביות שהוא מפזר.
אהרון שדה
25 מאי 2021 23:40:54באמת שאיני מת על סמוטריץ.
אבל רק הערה אחת .
היו שרי ביטחון מעולים שלא היו גנרלים ( ארנס למשל )
והיו שרי ביטחון חרטות למרות שבאו כרמטכלי"ם מהוללים ( ברק).
ככה שאין חוקים
Yinon Yavor
25 מאי 2021 23:55:14מסכים – לאו דווקא לגבי הדוגמאות אלא העיקרון.
ואם סמוטריץ' היה אומר דבר שהוא נכון טקטית או אסטרטגית על פי כל קנה מידה – גם אז היינו מזלזלים במה שאמר? צריך להתייחס לדברים ולא לדובר
גיא רוזן
26 מאי 2021 04:59:59בשום נקודה לא רמזתי שסמוטריץ' לא יכול להיות שר ביטחון.
להפך.
טריי זריקה מחשידה
25 מאי 2021 07:57:46שרודר כבר אמר שהוא ולברון לא התחסנו. אם הוא היה מתחסן לא היה מפריע לו לנפנף בזה.
מעניין למה אף אחד לא שואל את התאגיד למה הוא לא מושעה ולברט כן😂😂
jefffoster10
25 מאי 2021 09:52:13תיאוריית הדרג והזרג היא נחלת הליגה כבר מעבר לשופטים, וביתר שאת בפלייאוף.
PhillySpecial
25 מאי 2021 08:19:11תודה מנחם, אמנם קצת יותר מידי דושבג עבורי על הבוקר והכל זאת עדיף מכלום.
האווי לאסוף
25 מאי 2021 08:44:30תיאוריה מעניינת, אבל קשה לי לראות איך זה קורה לאחר כל האיבה שזרמה ביניהם. אם כן, לברון יכול לשכוח מלטעון אי פעם שיש לו אינטגרטי (בקשר לטראמפ, הספינה הזו כבר הפליגה, התנגשה בקרחון וטבעה)
דוקטור רזי הופמן
25 מאי 2021 08:47:53איזה כיף לפתוח בוקר עם כזו פרובוקציה. מנחם אתה בקונספירציות יותר גדול מכל אחד פה באתר.
מה גדול? ענק.
לא חושב שהמלך התחסן ולא חושב שהוא יפרוש בשנים הקרובות, כי יש שיאים שהוא יכול וצריך לשבור, בין היתר שיא הנקודות של ג'באר.
חוץ מזה נראה לי שהוא רוצה לשחק קצת כדורסל מקצועני עם הבן הלא מחוסן שלו ובכך להיות השחקן הראשון שמשחק עם בנו באותה הקבוצה בליגה….
יקח עוד כמה שנים לפרוש ולא נראה לי שבוער לו כל כך.
הוא ילך לפוליטיקה עוד כמה שנים אחרי שיפרוש.
pini
25 מאי 2021 08:50:28עם אמונות לא הולכים למכולת.
לברון לעולם לא ייצג את האגף השמרני של המפלגה הרפובליקנית.
תודה מנחם.
קוקי
25 מאי 2021 08:51:13מנחם יש לך דמיון מפותח מאוד חחחחח
ובאמת שאני לא מבין למה אתה כל כך שונא את לברון.. כולה שחקן כדורסל..
Avri
25 מאי 2021 13:04:09הוא אכן שחקן כדורסל, אבל הוא גם בנאדם שיש לו יכולת השפעה על אוכלוסיה שברובה מפחדת מחיסונים מצילי חיים. לברון אגב, יהיה הראשון למחות על זה שתיארת אותו כ'כולה שחקן כדורסל' – הוא רואה את עצמו כהרבה יותר מיזה.
Berch
25 מאי 2021 10:35:25רעיון מעניין מאוד, האמת. מה יש לך להתבייש בו ?
פוליטיקה זה ביזנס… בטח באמריקה.
אבל אני לא יודע אם שרה נתניהו תקבל את לברון (לקומה השניה הוא לא יעלה !!)
🙂
Eddie
25 מאי 2021 10:40:36יש הסבר יותר פשוט….
לברון לא התחסן, מסיבותיו, אבל באמת לא רוצה לסחוף אחריו אנשים לא להתחסן, אז החליט פשוט להודיע שהוא לא אומר אם הוא התחסן או לא. מעדיף שכל אחד יעשה את החשבון שלו, אפשר לקרוא את זה בין השורות ממה שהוא אומר.
Avri
25 מאי 2021 13:05:27מהם סיבותיו? אם בריאותיות (קשה להאמין), אז שיסביר והכל מובן והכל טוב. אם לא, אז הוא במקום מאוד בעייתי.
ניר מועלם
25 מאי 2021 10:51:40אהבתי את ההפוך על הפוך שלברון ילך עם טראמפ, הרעיון עצמו לא נשמע מצוץ מהאצבע כשאתה מפרט את זה יפה.
אם זה יהיה נכון בסופו של דבר, אני אזכור איפה שמעתי את זה בפעם הראשונה.
MBK
25 מאי 2021 11:04:01מעורב מעולה ומהנה
לברון יהיה רפובליקני הדמקורטים יקחו את הבחירות גם אם יריצו מול חציל
אם וכאשר לברון יכנס לפוליטיקה אני מקווה שהוא ירשום כשלון חרוץ
John
25 מאי 2021 12:06:47אני מודה שגם אני סובל מאלרגיה קלה ללברון והשיננגנס שלו. אבל אני לא הרחקתי לכת כמוך
אופציה א': הוא לא התחסן מסיבות רפואיות. חשיפה כזו תוביל לחיטוט עמוק בתיקו הרפואי.
אופציה ב': הוא לא התחסן כי הוא פסיכוטי בקשר למה שהוא מכניס לגוף והוא מעדיף לוותר על החיסון ולהיבדק כל הזמן
אופציה ג': הוא שייך לזרם האנטי-חיסוני אך מפחד להביע את דעתו בעניין כדי לא להפוך לקיירי ועולמו השטוח.
אופציה ד': הוא התחסן אך יש אנשים במעגל הקרוב שלו שהם אנטי-חיסוניים והוא לא רוצה לעורר איתם קונפליקט
אופציה ה': הוא התחסן אבל בקטע עקרוני הוא נגד שיתוף מידע רפואי פרטי והוא לא רוצה ליצור תקדים
אופציה ו': הוא פוץ שסתם עושה דווקא ויוצר סערה בכוס תה
Avri
25 מאי 2021 12:43:17מה שמדהים הוא שדי הרבה מהאופציות שציינת נשמעות לי הגיוניות. אבל כולן מתמצות במסקנה אחת – הבנאדם דוש עצום, לחלוטין ברשמור של הדושים, אולי אפילו העז.
טריי זריקה מחשידה
25 מאי 2021 13:50:08אופציה ג תשובה נכונה
pini
25 מאי 2021 14:58:37יש לו ראשמור פרטי. הוא לא נמצא בהר עם אף אחד
Avri
25 מאי 2021 15:00:32אשכרה, דוש ברמות כאלו מרים הר בשביל עצמו.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 מאי 2021 14:02:55להערכתי ב'
MBK
25 מאי 2021 16:23:53מעניין מאוד
כיסת את כל האופציות
אוהד ס"א
25 מאי 2021 12:08:20ההשוואה הנכונה של לברון זה קנייה ווסט. מנהיג בעיני עצמו, מנותק מהמציאות, אגומניאק, מפוצץ בכסף וחסר מודעות עצמית בשיט (ספק לא שפוי). בבחירות הוא קיבל 57,000 קולות. לברון יקבל יותר. 200,000 וזה יהיה סופו של כל בלון.
טריי זריקה מחשידה
25 מאי 2021 13:51:45לברון יהיה נציג הדמוקרטים לבחירות. הדמוקרטים מתרפסים כמו ההגנות בליגה כלפי המלך. הם ככ מטומטמים שיהיה לו קליר פאת להנהיג את המפלגה והוא יקבל הרבה מיליונים של קולות של רפי הבנה.
מקווה רק שלא יזכה להיות נשיא
חגי "התותח" ניסני
25 מאי 2021 15:34:11יגמור כמו גיידמק
אבג
25 מאי 2021 12:41:14לברון המהיר כמה פעמים שהוא רוצה להיות בעלים של קבוצה. למה לא להאמין לו?
The Pro
25 מאי 2021 13:24:05מנחם לא מתאים לך.
לברון הוא הכדורסלן הראשון שאחראי למרד של כל הליגה מול הנשיא טראמפ.
–
אם הוא יחליט להצטרף לפוליטיקה ולהיות הנשיא השחור השני אז אני רואה את אובמה חובר אליו.
The Pro
25 מאי 2021 13:26:16כמו במכבי הנוכחית יש רק שחקן אחד שמתפקד והשאר נפקדים.
הלייקרס בלי לברון זו קבוצה מזעזעת שלא מגיעה אפילו לפלייאין לאור היכולת הנוראית ולא יציבה של דיוויס.
כרגע גם שחקני הרוטציה בדמות קוזמה ושרודר הם נכשלים גדולים ביחס לציפיות מצעירים שבדומה לאחד כמו בוקר אמורים להביא אנרגיה לריצת פלייאוף.
–
על כל פנים לא גומרים סדרה אחרי הפסד אחד,גם לא אחרי הפסד שני ובמקרה של שחקן היסטורי ברמה של לברון גם לא בהפסד שלישי.
Amitlahev
25 מאי 2021 13:29:23קשה לי להאמין בתרחיש שהצגת אבל אם הוא יתממש – אתה גדול הדור מבחינתי.
ADISU33
25 מאי 2021 14:36:33https://youtu.be/VdOtyUPcRxg
.
זה מתמצת את לברון והתעמולה העוטפת אותו מגיל נער.
הכל קשקוש מקושקש ,האיש הזה אין לו הבנה בסיסית בשום צורה,הוא סה״כ בובה של תאגידים גדולים ממנו.
הוא נראה מחזיק בספר הזה במספר הזדמנויות כשבכל הפעמים הוא מצולם תמיד כשהוא על העמוד הראשון.
.
הוא יודע שרוב השחורים עדיין מוחזקים על-ידי הדמוקרטים,הוא יודע שכל שחור עם העדפה רפובליקנית קונסרבטיבית יקרא "קון" "אנקל טום".
אולי הוא לא יודע לקרוא אבל הוא לא מטומטם,הוא גדל לדעת את מחשבות בני גזעו.
הוא מעדיף להבעיר אש מבחוץ ולהשאר רלוונטי לתמיד בצורה הזו (נגד משטרה,גזענות וכל הסלט הזה).
אם הוא יכנס לפוליטיקה זה רק דרך הדמוקרטים, וזה לא יבוא כל-כך מהר ….קודם הוא יעשה עוד ביליון או שניים.
.
מה שהולך היום בארה"ב זה התעצמות הליברליזם אשר נתמכים על-ידי ההיספנים,השחורים ואפילו המוסלמים (שכוונתם כמובן שונה לגמרי) .
כל אלה בחסות השקרים במדיה מפנים אצבע מאשימה לעבר קבוצה אחת ….היהודים (שחלקם מוסיפים אש למדורה כמובילי הליברליזם הקיצוני).
ואלו שמכוונים את לברון יודעים זאת…..
.
אגב זה גם מה שהולך כאן בישראל עם בג"ץ וכל השמאל הרדיקלי.
ישראל בבעיה קשה ביותר עם הערבים ביהודה ובשומרון,בעזה ובמיוחד בישראל.
בגין עשה טעות קשה שלא התעקש להשחיל את עזה בכח למצרים.
עכשיו אנחנו תקועים עם איזה שישה-שבעה מיליון ערבים בכל השטח הזה,וכל זמן שעובר הם מקבלים רוח גבית מהאחים שלהם שמשפיעים כבר על האירופאים ועל האמריקאים .
.
באירופה האיסלאם כבר בדרך לשליטה מלאה כאשר בעוד דור או שניים הם ישלימו את המשימה,מה שנקרא כיבוש ללא נשק …
טריי זריקה מחשידה
25 מאי 2021 17:16:14בדיוק
thog
25 מאי 2021 18:13:54🤦
👈🏻🧔🏻
🤯
💥
💀
ירון, החלום
25 מאי 2021 14:38:35בס"ד
תודה רבה מנחם.
זאת אומרת שלברון עומד להפסיד לפיניקס בכוונה?
מנחם לס
25 מאי 2021 16:30:46ירון החלום, אתה יודע מה? על זה לא מחשבתי, אבל הגיוני בהחלט!
G-dog
25 מאי 2021 16:37:40אני יודע שזאת דעה לא פופולרית באתר הזה, אבל לברון עדיין די טוב בכדורסל… הוא כרגע נראה אנושי (מחלים מפציעה והכל) וכרגע הדחה בסיבוב הראשון נראית ריאלית מאוד, אבל שנה הבאה קמפיין גיוס כנראה יגרור עוד מועמדות לאליפות… אבל כן, הוא ילך לפוליטיקה
zaknabut
25 מאי 2021 17:11:21מנחם, לקחת את הכדור
הלא נכון היום.
תחזור לכדורים האדומים.
דן רוזנבלום
25 מאי 2021 19:38:29או אה איזה מצחיק.
בדיחה חדשה לגמרי.
דן רוזנבלום
25 מאי 2021 19:37:51אחלה טור.
חבל שאחרים לא רואים את הקשר הישיר בין הספורט לעולם הפוליטי.
לא רק הפוליטי, אלא גם החברתי, הכלכלי והרוחני.
אתה בעל האתר, אך שאני עושה את זה…לא תמיד מתקבל יפה.
ניחא, הרעיון שלך לגבי לברון הוא לחלוטין בדיוני אך אם יקרה? בהחלט יהיה מזעזע מאוד.
🙂
אני התחסנתי ולא גדל לי מיקרוצ'יפ על הפופיק…
Uncle Tom's and White Supremacy
*מפהק*
חבל שחסר כרגע מנהיגים אמיתיים שמחנכים את הציבור.
נותנים להם השראה יום יומית ומעשירים אותם בידע ואמונה שהוא כח.
כולם בעמדת ניצול כזו או אחרת. עצוב.
מנחם לס
25 מאי 2021 19:48:15דן, אתה צודק. אבל אגיד לך את ההבדל בינינו ולכן אתה 'לא מתקבל יפה': אני אומר דוגרי מה אני חושב. אתה הולך סביב סביב, וכשמסיימים לא ברור לטובת מי בדיוק אתה, הכחולים או האדומים. אני יודע בעד אתה ונגד מי אתה, אבל הסחור-סחור שלך מבלבל לפעמים.
דן רוזנבלום
26 מאי 2021 05:23:04זאת מכיוון שאני לא בוחר צדדים. אני משתדל שההסתכלות וההתבטאות הפוליטית תהא מעמדה פלורליסטית.
אם גם מדובר בהתבטאות עיתונאית, אז עדיף שתהא ממלכתית יותר ובלתי משוייכת.
באופן עקרוני אני למען קדמה, פיתוח ושגשוג, לא דעתנות או שבטיות.
אני מציג את הנושאים החובקים, את שחקני המפתח ונותן לקורא להחליט באיזה צד "אנחנו".
בכל זאת, אקח לתשומת ליבי.
FAN
25 מאי 2021 19:43:15הרבה שטויות מנחם
כנראה עדיין בהיי מאטלנטה-ניקס
אבל בכל מקרה אני מת עליך
ארז
26 מאי 2021 13:39:46האמת שאותי שכנעת. אני לא יודע אם לברון התחסן או לא, אבל יש פה הרבה הגיון (מעוות, אבל הגיון) בלשמור את המידע לעצמו. לכאן או לכאן הוא יוכל למנף את זה כרצונו, כך שמבחינתי הטיעון שבנית פה, אני לא יכול למצוא בו חורים. אולי המסקנה שלך לא תהיה (ואולי כן, לך תדע, ע"ע קניה ווסט), אבל הבסיס מבחינתי טוב.