דנבר – פורטלנד Game 1 overreaction

מחשבות ומסקנות מוקדמות (מאוד) בעקבות משחק 1

  • הניצחון של הבלייזרס נותן להם יתרון גדול מאוד בסדרה? יתרון – כן, האם הוא שווה יותר מניצחון אחד בסדרה? אני לא בטוח, דנבר הוכיחו שהם יודעים לחזור מבורות עמוקים מאוד, בסדרה בין הקבוצות לפני שנתיים שתיהן ניצחו בחוץ. אני עדיין צופה סדרה ארוכה וצמודה. ובכל זאת, לנאגטס יש סיבות להיות מודאגים:
  1. לילארד לא הוטרד מהאתגרים שהציבה ההגנה של דנבר, קמפאצו, בניגוד להשערות לפני הסדרה, לא הסתדר איתו באחד על אחד, הכיסויים של יוקיץ' בחילופים היו רחוקים מידי. השדרוג שלו כמוסר נטרל את היעילות של הבליצים (התודות לג'רו הולידיי והפליקנס). מלון יצטרך למצוא פתרונות יצירתיים יותר כדי לאתגר אותו.
  2. אסיסט 1 בלבד ליוקיץ' – כמה נדיר זה? בשלוש העונות האחרונות (200 משחקים) ליוקיץ' היה משחק אחד בלבד עם פחות אסיסטים, ההתקפה של דנבר בנויה על ראיית המשחק והמסירות של הסרבי. המחצית הראשונה אולי נתנה אשליה שיוקיץ' יכול לעשות סל מתי שיבחר לאורך זמן. ניצול שלו רק כסקורר יפגע ביעילות של הנאגטס.
  3. אחוזי השלשות של הבלייזרס – 19 שלשות ב-48% לא יחזרו כל משחק (ואם כן, הסדרה תגמר הרבה יותר מהר מההערכות המוקדמות). פורטלנד ימשיכו לזרוק הרבה מחוץ לקשת, הם הובילו את הליגה בכמות קליעות מוצלחות תחת שמירה צמודה, החזרה של נורקיץ' הוסיפה ממד של חסימות יעילות על קו השלוש. בנוסף, הנעת הכדור סביב הקשת יצרה מבטים פנויים לקלעים. דנבר מתמודדים עם קבוצה בעלת יכולת קליעה גבוהה ששכללה את היכולת שלה ליצור זריקות פנויות. הנאגטס ובעיקר הפורוורדים שלהם חייבים להשתפר בכיסויים על הזריקות של הבלייזרס.

נקודה קטנה לסיום, מלו התקבל בשריקות בוז על ידי הקהל של דנבר, כשנשאל על זה אמר שהוא לא מבין למה, הוא נתן לארגון והאוהדים את כל מה שיכל ב-8 העונות ששיחק שם, נתון אחד שאולי שורקי הבוז לא מודעים אליו – החלק האחרון בנדוניה שדנבר קיבלה מהניקס הייתה בחירת סיבוב ראשון ב-2016 – היא נוצלה לבחירה של… ג'מאל מארי שיחד עם יוקיץ' השווה את ההישג הכי טוב של מלו בדנבר (גמר מערב).

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה ראובן. אני חוזר וגם די ברור לראות שאין לדנבר יכולת לנצח . הבלייזרס ביום רגיל ולא מיוחד נתנו בראש וגם שברו אותם בסוף. הקליעה תמשיך להיות קטלנית . נותן צ'אלנג' לקוראים למצוא גיים פלאן שבו הם מסוגלים,כקבוצה,להיות עדיפים.
    לא אומר את זה בשחצנות על הבלייזרס (אולי רק טיפונת) אבל יש פערי כשרון גדולים מאוד פה. סוויפ או 1-4.

  2. תודה.
    מוזר לומר את זה במשחק עם סקור כזה גבוה, אבל התקפית פורטלנד לא עשו הרבה מעבר לרגיל שלהם וההגנה במצית השנייה הייתה זו שהכריעה את המשחק. על ההתקפה של פורטלנד אני סומך, אבל על ההגנה לא, כך שאני מאמין שמצפה לנו כאן עוד סדרה ארוכה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט