סוגרים מקום אחרון בפלייאוף עם הווריורס נ' הגריזליס, ושיר אהבה לפלייאין ביום שישי הגדול! / דור בלוך

סוגרים מקום אחרון בפלייאוף עם הווריורס נ' הגריזליס, ושיר אהבה לפלייאין ביום שישי הגדול! / דור בלוך

היום יהיה ערב המשחקים האחרון בשלב הפלייאין וזה זמן לשלוח אהבה וכבוד למי שחשב על הרעיון הנפלא הזה.

פתאום המחזור האחרון של העונה הסדירה הוא טירוף של תחרותיות בין מרבית קבוצות הליגה ולא סיום של מירוץ עגום לתחתית שכולם כבר מחכים שיגמר. פתאום לקבוצות שעברו תקופה רעה כמו וושינגטון יש מוטיבציה לנסות ולהתאושש, והזדמנות להרוויח מקום בפלייאוף בזכות ההתאוששות הזאת. וזה מבלי לדבר על עוד 4 משחקים מרתקים, חשובים ואינטנסיביים עוד לפני הפלייאוף, מאין מתאבן לאניני הטעם.

שיטת ספורט היא בהגדרה עניין של איזונים – מתח מול ספורטיביות, הימנעות מפציעות למול הגדלת המוצר וכן הלאה וכן הלאה. הפלייאין, לדעתי, שמבוצע בצורה פשוט מבריקה עם ה-7-8, 9-10 ואז המפסידה נגד המנצחת, מייצג איזון מושלם עבור ה-NBA.

וכעת בואו ניגש לאקשן!

4:00 גולדן סטייט ווריורס – ממפיס גריזליס:

הווריוס ניצחו 2 מ-3 המשחקים מול הגריזליס בעונה הסדירה, אבל אתם יודעים מה כל זה שווה כשאנחנו מגיעים למשחק אחד על כל הקופה – המקום ה-8 במערב ומפגש סיבוב ראשון מול יוטה, ותנו לי להגיד לכם משהו, זה לא רק הזכות להיות בפלייאוף, שתי הקבוצות האלה צריכות יכולות ומרגישות שהן יכולות לתת ליוטה run for their money.

הווריורס חבו שברון לב בהפסד ללייקרס בשלשה של לברון בדקה האחרונה, אבל הראו שהם מסוגלים לתת הגנה שאף אחד לא חשב שיש בהם. קרי היה נפלא כמו תמיד עם 37 ו-12 מ-23 מהשדה, והצטיינות שלו היא תנאי כדי שהווריורס יהיו תחרותיים, אבל במשחק הזה יש תנאים נוספים כדי שהווריורס יוכלו לנצח. ראשית הם יצטרכו לא לתת לולנצ'יונס אליו עוד נגיע להשתולל. שנית הם יצטרכו משחק יעיל של וויגינס. שלילישית הם יצטרכו שפול, JTA ומאלדור יזכרו את תפקידם ולא ינסו לעשות יותר מה שהם יכולים לעשות.

וכמובן שחקן המפתח מעבר לקארי הוא דריימונד גרין. שחקן התקפה גדול הוא כבר לא יהיה אבל שימו לב לשורה שלו מול הלייקרס – 41 דקות, 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות. המאמץ ההגנתי של הווריורס והמוח של ההתקפה שלהם מתחיל במידה רבה בו. אם יצליח להתקרב לדו ספרתי בנקודות זה יהיה בונוס נוסף ורצוי מבחינת הווריורס.

ממפיס ניצחה את הספרס במשחק שהיה פחות מוד ממה שהתוצאה הסופית מראה, הגריזליס הצליחו לשתק את דרוזן, הישג לא רע בהתחשב בעונה שהוא נותן, ובאופן כללי שיחקו הגנה מוחצת, תנאי הכרחי לקבוצה עם יכולות התקפיות מוגבלות.

הבעיה הגדולה שלהם היא חוסר הכבוד של היריבות לקליעה של ג'ה מוראנט, מה שמקשה עליו לממש את היכולות הנהדרות שלו. מול הספרס הוא הוגבל ל-20 נקודות באחוזים פושרים וגם 4 איבודים, כמובן שעוד יש לו הרבה זמן לפתח קליעה לצמוח ולהתפתח אבל כרגע זאת מגבלה גדולה על ההתקפה של הגריזליס. מה שמפצה על כך הוא חזרתו של JJJ שקלע רק 10 אבל היה טוב מאוד מול הספרס, היכולת הנהדרת של דילון ברוקס העונה, 24 היו לו מול הספרס, וכמובן ולנצ'יונס שבשבילו שורה סטטיסטית של 20-20 היא טריוויאלית כמעט כמו טריפל דאבל של ווסטברוק, רק שהשורה שלו אשכרה עוזרת לקבוצה שלו לנצח.

אם הגריזליס רוצים לנצח הם יצטרכו להרוג את כל מה שמסביב לקרי, לשלוט בריבאונד בצורה מוחצת, ולהתפלל, כי חוץ מזה אי אפשר לעשות כלום מול הפנומן.

אה כן, והליגה מאוד תרצה שהווריורס יעלו כי אף אחד מחוץ לטנסי לא יצפה בסידרה בין המורמונים לממפיס.

הימור: ווריורס ב-12

לפוסט הזה יש 323 תגובות

    1. אני משוחד בסיפור הזה.. ממפיס שבו את לבי העונה.. צר לי.. למרות שאתה צודק ואחרי עונה כמו שנתן לקרי מגיע עוד סדרת פלייאוף.

  1. יהיה משחק אש. תודה על פריוויו מעולה.
    עד עכשיו כל הביתיות ניצחו בפלייאין, 3 היו תבוסות. לא ממש הוכיח את עצמו הטורניר הזה. לממפיס יש הזדמנות לתת לו הצדקה.
    בכל מקרה, אחרי המשחק נגד הלייקרס אני חושש שסטף לא יספיק מול יוטה. ג"ס מאוד מוגבלים בהתקפה, זה וויגינס ועוד הבלחות. בייזמור לא יקלע שלשות כל יום, גם פול וטוסקאנו לא מספיק יציבים.

      1. סבבה, זה גם הכניס פילפל למחזורים האחרונים, וגם נתן לוושינגטון תקווה וסיבה להמשיך להילחם כשהיו בקרקעית. אז אין תלונות (אולי מלבד העובדה שזה קצת מעייף את מספרי 8)

            1. בדיוק

    1. אני חושב שדווקא זה עשה את העבודה כי זה הוריד את הכמות של הטנקינג באמצע העונה כמו שקרה עד היום ואם באמת גולדן תעלה זה יהיה כאילו הצדק נעשה ומי שנלחם עד לשם הכי חזק עלה
      הבעיות יתחילו שמקום 7 לא יעלה לפלייאוף…

  2. ראיתי המון משחקים של הלוחמים העונה.
    אין לי מושג מאיפה הגיעה ההגנה במשחק מול הלייקרס (בעיקר במחצית הראשונה שראיתי בשידור חוזר).
    אם זאת לא הייתה הבלחה אז ללוחמים יש הרבה מה למכור מול יוטה,וממפיס לא רלוונטית.
    לחלופין אם ההגנה תראה כמו התקופות האפלות העונה, או שקרי יתפוס יום רע ממפיס יכולה לנצל את זה.
    בקיצור זה תלוי רק בווריורס

        1. אפרופו עידו היציבות של הווריורס, זוכר שדיברנו על זה שהלייקרס לא נראית טוב עוד לפני הפציעה של דייויס, ואמרת שזה לא אמור להטריד את ווגל?

  3. שתי קבוצות טובות. ממפיס קבוצה שמגיע לה, משחקת טוב ונכון, באה לשחק כדורסל ולא להתבכיין. יהיה קצת באסה אם גם הם וגם שארלוט, שהיו מעין זה במזרח, ימצאו את עצמם בחוץ.
    בווריורס, זה קרי וקר שמגיע להם. הייתי שמח לראות את סטף בכושרו הנוכחי, בפלייאוף.
    רק להזכיר, סטיב קר עדיין לא הפסיד סדרת פלייאוף כמאמן, קרי בהתאמה, לא הפסיד מאז 2014.

  4. בלי קשר למשחקים עצמם בפלייאין, הקונספט החדש שדרג את השבועיים האחרונים של הליגה הסדירה.
    הפריוויו שלך, מאידך, לא צריך שדרוג. תודה רבה

  5. הלוואי שממפיס יקחו! אבל גם אם זה יהיה הפסד צמוד אהיה מרוצה בהסתכלות לאחור.
    יום סביר של הספסל (מספיק שניים מבין טיוס, מלטון, גרייסון, קלארק שיקלעו את הממוצע העונתי שלהם) וג'ה מוראנט קולע כמו באפריל-מאי (כמעט 38% מהשלוש) ויש סיכוי.

  6. יהיה משחק מעולה שלא כדאי להפסיד. מבחינתי שתי הקבוצות רצויות בפלייאוף (למרות שכאוהד יוסטון אני צריך לייחל לג,ס שיישרף להם המועדון . . .)
    לג"ס יש יתרון אדיר בניסיון ואם יהיה צמוד (וזה כמעט ודאי) אז הם כנראה יקחו את זה.
    אלא אם כן קרי יתפרק ואז להסתמך על הנקודות של וויגינס במאני טיים זה ווישפול די רציני.
    אלא אם כן הוא באמת כבר עשה את הקפיצה שכולנו ראינו השנה אבל הפעם גם בפלייאוף.
    זהו, כיסיתי את עצמי מכל הכיוונים, נהייתי שמעון.

    1. אם בניסיון עסקינן,
      ב-"חם מהתנור" של רועי, זה עם כל הציוצים, יש אחד שמלמד נתון מעניין –
      לכל סגל ממפיס יש ביחד ניסיון מצטבר של 112 משחקי פלייאוף. לסטפן קרי יש ברשומה 112 משחקי פלייאוף.
      .
      נתון משעשע משלי –
      לקרי + סגל ממפיס יש ביחד 224 משחקי פלייאוף.
      ללברון יש 240…

      1. זה די מדהים.
        ישנם שחקנים "מאריכי חיים" בליגה הזאת שיש להם מיילאייג' מטורף של משחקי עונה רגילה, פלייאוף, דקות וכ"ו.
        וההבדלים בינם לבין הדרג השני הם אדירים. וכנ"ל ההבדל בין הדרג השני לדרג השלישי.
        (אם הייתי טרחן הייתי מנחש שבכל תחום/קטגוריה שנבחר בנב"א, נניח מספר הכ"ח הכולל, ישנה התפלגות מסוג power-law של האנשים. כמו התפלגות הכסף בעולם – אחוז האנשים מהאוכלוסיה שיש להם מעל 10 מ' הוא (נניח) 1%, אחוז האנשים עם מעל 100 מ' הוא 0.01%, וכ"ו. במילים אחרות, אחוז השחקנים עם מעל X כ"ח הוא C/x^n כאשר C הוא קבוע.
        ומה שמעניין הוא האקספוננט n.
        סגור סוגריים)

  7. בשביל בזבז זמן על חלב שנשפך עברתי בשם הקובלים על הרבע השלישי של הלייקרס נגד הווריירס מחדש וערכתי רישום של המתרחש בצד העבודה הבלתי תקנית של הלבושים באפור.
    לוני עבירה בריבאונד על דייויס
    עבירה של גרין על שרודר בברור לפני זריקה שונתה לזריקות בגלל בכי של לברון
    קרי עבירה על שרודר questionable
    אנד וואן לברון
    עבירה ברורה של לשרודר על וויגינס לא נשרקת(וויגינס שם שתי נקודות במקום)
    (כל זה 5 נקודות בשתי דקות הראשונות של החצי השני, אז ההרגשה שנוצרה מזה ברורה)
    עבירה של שרודר על קרי לא נשרקת. מהלך ממשיך להחטאה של קרי
    שרודר מחבק את וויגינס בשלושים דרכים שונות במהלך ואין שריקה, בהמשך במהלך איבוד של גרין
    עבירות של שרודר ודייויס שהשופטים ממש התאמצו לא לשרוק ונאלצו בסוף כי קרי איבד את הכדור
    שריקה מאוחרת לעבירה (ואן גנדי מוכיח למה אסור להקשיב לשום דבר שהוא אומר כאשר הוא חושב שקרי שלח את הרגליים שלו קדימה בעבירה ברורה של שרודר עליו לזריקה לשלוש ומציע לעשות צ'לנג')
    שרודר ממשיך לקבל קרדיט אינסופי מהשופטים וחי עם יד מחבקת/דוחפת/מושכת על קרי בלי שריקות
    אנד וואן לדייויס על כלום
    גול אנד של פופ על קרי פלוס עבירה שלא נשרקת
    עבירת חצי לקרי במקום שריקה לעבירה של דייויס
    עבירה של מולדר על דייויס כשהוא חוסם לקארוסו בלי שריקה, גג של גרין על קארוסו בהמשך
    עבירה של לברון על וויגינס תוך כדי חטיפת כדור נגמר בנקודות מהירות קלות בצד השני.
    סיכום – ברבע כזה שנגמר רק בהפרש שתיים לווריירס אחרי שהתחיל בשלוש עשרה נראה שיש למתלוננים על השיפוט קייס. (וכן, באמת חיפשתי מקרים של שגיאות לטובת הווריירס)

    1. לאוהד הנייטרלי זה היה ברור הבעיה שאין אוהד נייטרלי כשלברון או הלייקרס משחקים. השאלה הגדולה היא האם נראה מחזה דומה גם בהמשך הפלייאוף.

  8. פריוויו אש כמיטב המסורת.
    הפליי אין זה אחד השינויים הכי טובים שהליגה עשתה בשנים האחרונות, וזה לא משנה אם מקומות 7 ו-8 בשני הקונפרנסים יעלו בסופו של דבר.
    הלחץ הלילה על הווריורס כי הם פייבוריטיים ברורים, לי יש תחושה שהגריזליס יוצאים מסאן פרנסיסקו עם הכרטיס ביד. מקווה להתבדות. השעון כבר מכוון.

  9. סטף קרי, אתמול. לראות את שחקני הלייקרס רצים אחריו כדי שלא יעלה לזריקה, זה פשוט דבר מהמם
    סטף קרי, אתמול. לראות את שחקני הלייקרס רצים אחריו כדי שלא יעלה לזריקה, זה פשוט דבר מהמם צילום: Jayne Kamin-Oncea/רויטרס
    בעיני המתבונןלברון יהיה במעלה טבלת "גדולי כל הזמנים", אבל אני מעדיף לצפות בקרי בכל זמן נתון
    כבודו של לברון ג'יימס במקומו מונח, אבל אם אני צריך לבחור בין צפייה במשחק שלו או של קרי, בכל רגע נתון אני בוחר בקרי. במפגש ביניהם בטורניר הפליי-אין ראינו שכמו בשכונה, כולם רודפים אחרי השחקן הבלתי מתקבל על הדעת הזה ובלבד שלא יעלה לזריקה

    אלון עידן
    אלון עידן
    15:00| עודכן ב: 16:58

    עקוב
    סטף קרי. כמה הוא יפה עכשיו. כמה הוא מרהיב עכשיו. כמה הוא מהפנט עכשיו. כן, דווקא בעונה הכאילו-בינונית הזאת של גולדן סטייט, דווקא כשיש סיכוי שהוא בכלל לא יעפיל לפלייאוף (במקרה כזה נתנחם בג'ה מוראנט הנהדר מממפיס), דווקא אחרי הפסד אכזרי ללוס אנג'לס לייקרס בפליי-אין (רעיון מצוין!) – זה לא חשוב, לא חשוב בכלל. כי יותר מבשנות הזוהר של גולדן סטייט, ובטח יותר מבימי ההתנפחות שלה עם קווין דוראנט, קרי של העונה זה מאסטרפיס. יצירת אמנות. עונג.

    המשחק נגד הלייקרס אתמול (חמישי) רק הדגיש את זה. נכון, בסוף לברון ג'יימס היה זה שקלע את סל ה"סטף קרי" של המשחק (אם כי צריך להתנגד לביטוי "סל ניצחון" בהקשר הזה – זה אמנם היה הסל האחרון, סל חשוב, אבל הוא נקלע דקה לסוף, ואחריו היו עוד התקפות וניסיונות). אבל גם זה לא חשוב ולא משנה. לברון, כבודו במקומו מונח, הוא שחקן גדול ובוודאי יתפוס מקום במעלה טבלת "גדולי כל הזמנים". אבל אם אני צריך לבחור בין צפייה במשחק של לברון או של קרי, בכל רגע נתון אני בוחר בקרי. בלי התלבטות בכלל. בדיוק כמו שבכל רגע נתון הייתי מעדיף לראות משחק עם ליאו מסי מאשר עם כריסטיאנו רונאלדו, משחק של רוג'ר פדרר מאשר של נובאק ג'וקוביץ' ושל רוני אוסליבן מאשר של מארק סלבי.

    לברון ג'יימס מול גולדן סטייט, אתמול. זה לא חשוב ולא משנה שהוא קלע את הסל האחרון
    לברון ג'יימס מול גולדן סטייט, אתמול. זה לא חשוב ולא משנה שהוא קלע את הסל האחרון צילום: Jayne Kamin-Oncea/רויטרס
    כשיהודים מתפרעים ברחובות, זה לא מפתיע שזהבי מרגיש לא בנוח עם הזעם שלו
    לברון קרא לזה "חרא", כי הוא רוצה שה-NBA תהיה משעממת
    לראות את שחקני הלייקרס רצים כולם אחרי קרי, ממש כמו עכברים מבוהלים, כדי שלא יעלה לזריקה, זה פשוט דבר מהמם. ההיסטריה שלהם היא התהילה שלו. כן, הם הצליחו לעצור אותו בסוף; כן, הוא נאלץ להיפטר מהכדור; כן, הוא גם החטיא. אבל זה היה ממש כמו פעם, בשכונה, בבית ספר, כשהיה טאלנט אחד גדול, בלתי עציר, ושמו אותו עם כל הבינוניים והחלשים בקבוצה – ואנחנו ידענו שצריך לסגור רק אותו, זה הכל, כדי לנצח.

    המטרה של שחקני הלייקרס היא שקרי פשוט לא יוכל להוציא את הכדור מהידיים שלו. כי ברגע שהכדור עוזב את הידיים שלו, אתה יודע שיש סיכוי טוב שאתה בחוץ
    במופעים הללו של קרי ישנה מעין הוכחה לחיסרון העיקרי של טרנד ההתאגדות של כוכבי העל בקבוצה אחת החיסרון הוא הדילול ההכרחי של היכולות, הגדולה והייחודיות שלהם
    והיי, פה אנחנו מדברים על ה-NBA. על הליגה הכי טובה בעולם, עם השחקנים הכי גדולים בעולם, מול האלופה המכהנת, מול שניים מגדולי המשחק (לברון ואנתוני דייויס) – והנה, כמו בשכונה כולם רודפים אחרי השחקן הבלתי מתקבל על הדעת הזה ובלבד שלא יעלה לזריקה. וכן, "לא יעלה לזריקה" זה הביטוי הנכון. הפחד שלהם לא קשור לשאלה אם הוא יזרוק מעמדה טובה או לא טובה, ממרחק רב מדי או מזווית קשה. לא ולא, המטרה היא שפשוט לא יוכל להוציא את הכדור מהידיים שלו. כי ברגע שהכדור עוזב את הידיים שלו, אתה יודע שיש סיכוי טוב (48 אחוז ל-2, 43% ל-3) שאתה בחוץ.

    דווקא עכשיו, כשדוראנט בברוקלין עם עוד כמה כוכבי-על נאג'סים, ודריימונד גרין בקושי מסוגל לקנות סל (וכן, אין חולק על כך ש"הוא עושה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה"), ואחיו לקו האחורי קליי תומפסון מושבת (שוב) בגלל פציעה – קרי זוהר למרחוק. הקליעות מרחוק, החדירות המזהירות (איך הוא מניח את הכדור במעלה הלוח, ממש בקצה, והכדור יורד בדיוק פנימה!), הכידרור המושלם, השליטה האבסולוטית, ראיית המשחק – האיש פשוט מטיל מזוהרו על היקום. ובמובן מסוים יש בעונה הזאת ובמופעים הללו של קרי מעין הוכחה לחיסרון העיקרי של טרנד ההתאגדות של כוכבי העל בקבוצה אחת (ע"ש לברון ג'יימס). החיסרון הוא הדילול ההכרחי שלהם: של היכולות שלהם, של הגדולה שלהם, של הייחודיות שלהם. ככל שהם מתאגדים זה עם זה, הם מגדילים את הסיכוי לזכייה באליפות, אבל מקטינים את עצמם.

    העונה הנוכחית הפכה את קרי לגדול יותר ממה שאליפות עם עוד שלושה כוכבים לצדו היתה עושה ממנו. הקלישאות של רואי החשבון והסטטיסטיקאים ("בסוף מה שזוכרים זה את מספר התארים") מעידות עליהם יותר מאשר על הממשות עצמה. ובממשות עצמה כל מי שמפעמת בו עדיין רוח שטות ספורטיבית, אינפנטיליות של משחק, ילדותיות של שכונה, אהבה לדבר עצמו ולא לשכבות הסינתטיות שעוטפות אותו – מביט במופע של קרי ורק מזמזם לעצמו "לא יכול להוריד ממך את העיניים".

    הכתבות המומלצות
    מרחבי הרשת
    Recommended By
    הילד או הילדה סובלים מפצעונים בפנים? אפשר לשים לזה סוףממומן
    קמדיס הילד או הילדה סובלים מפצעונים בפנים? אפשר לשים לזה סוף
    החל מ- 33,000 ₪: הסטארט-אפ שישנה את שוק הקנאביס מגייס משקיעיםממומן
    פיפלביז החל מ- 33,000 ₪: הסטארט-אפ שישנה את שוק הקנאביס מגייס משקיעים
    לא ייאמן! ביטוח רכב במחיר שלא כדאי לפספסממומן
    הפניקס סמארט לא ייאמן! ביטוח רכב במחיר שלא כדאי לפספס
    שלא יעקצו אותך היתושים! הגן על עצמך הקיץ בלי להשתמש בכימיקליםממומן
    Mosquinator PRO ™ שלא יעקצו אותך היתושים! הגן על עצמך הקיץ בלי להשתמש בכימיקלים
    החל שיווק מתחם העסקים החדש ברעננה החל מ-175,000 ש"חממומן
    Real-Invest מגזין השקעות החל שיווק מתחם העסקים החדש ברעננה החל מ-175,000 ש"ח
    תגובות
    שם
    לבחירת השם ככינוי קבוע
    תגובה
    שלחו
    סדרו את התגובות
    מהאחרונה לראשונה
    כתבות שאולי פספסתם
    הלוויית שמונה ילדים ושתי נשים בעזה. ישראל היתה צריכה להודיע שהיא לא מוכנה להרוג נשים וילדים – צילום: Khalil Hamra/אי־פי
    אם ישראל היתה נמנעת מתקיפה, אולי היינו מנצחים במערכה
    צילום: אילן אסייג
    הפסקת אש זה לרכרוכים. זה הזמן של סוחרי נשק ישראלים להתעשר

  10. רפיקי, ההגנה הטובה של ג"ס מגיעה מגרין. לא די שכשחקן בודד הוא מגן על אלא שהוא גם יודע להפעיל את כל החמישיה – כמובן שצריך שיהיו שחקנים שאפשר להפעילל אותם, ויסמן היה אבן ריחיים כבדה. גובר משחק כבר כמה שנים עם שחקנים באותה שיטה. גרין לעומתו משחק עם שחקני ליגת פיתוח, קרי וויגינס זו השנה הראשונה.

    1. שכחתי את לוני. הוא גם מנוסה והוא גם שומר מצוין. הוא לא מתרומם לאויר ויש לו תנועה לרוחב מעולה. תסתכל עליו כשהוא שומר ב אחד על אחד.

  11. תחושה לא טובה לגבי היום.
    לדעתי ממפיס יוצאים עם ניצחון.
    אני מאד מחזיק ממפיס כאחת מקבוצות העתיד עם הרביעייה מוראנט JJJ ברוקס וקלארק.
    ואלנצ'ונס מצויין.גרייסון אלן וקייל אנדרסון אחלה שחקנים משלימים.
    2 הקבוצות יפסידו לג'אז אז אי הגעה לפלייאוף של הווריירס זו לא טרגדיה.לפחות נהניתי מסטף השנה מה שלא קרה שנה שעברה בגלל הפציעה ו 5 משחקים ששיחק בגלל הסגל של הווריירס

  12. נקווה שהווריורס ינצחו, ונקבל מקום שמיני מול ראשון בדיוק כמו במזרח, ובתקווה שעונה הבאה הפליי אין יכנס לפח הזבל של ההיסטוריה ונאמר אמן.

    1. הפליי אין זה הדבר הכי טוב שקרה לליגה.גם אני הייתי סקפטי בהתחלה אולי בגלל שככל שאני מתבגר אני מגיב פחות טוב לשינויים אבל הפליי אין יצר מצב של urgency כמעט כמו בעונה הסדירה של ה nfl.
      בלי הפליי אין וושינטון היו מפסיקים לשחק באמצע העונה כשהיו קטסטרופה ובתחתית המזרח אבל עצם העובדה שגם מקום 10 יתן להם הזדמנות גרם להם להילחם ולסיים 8 בעונה הסדירה.
      גם הקבוצות מלמעלה נלחמו כדי לא ליפול לפליי אין(הלייקרס נפלו בסוף בגלל הפציעות).
      במקום חודשיים אחרונים של חוסר עניין מוחלט בעונה הסדירה כפי שקורה כל שנה יצא שחלק לא קטן מהקבוצות נאבקו על משהו עד השנייה האחרונה של העונה

  13. שלושה משחקים של גארבג' לא עשו כבוד לפליאין מקווה שהיום נראה משהו אחר. ג'ה המעופף נגד מיסטר קרימאן לפחות ימתיק את הגלולה המרה שנקראת דרימונד גרין עולה לדאנק. בהצלחה לשתי הקבוצות

  14. גולדן מ-ז-ע-ז-ע-י-ם.
    איזה הבדל משלשום…
    דריימונד כנראה רואה שלוש טבעות
    סטף נראה כאילו הוא לא רגיל למעמד. טוב, בכל זאת, זו רק הופעת הפליי-אין השנייה שלו….

  15. רק דבר אחד מטריף אותי בממפיס (מזכיר במשהו בעיה של הסאנס) –
    למה לא משחקים יותר על JV.
    מול גולדן, זריקה ראשונה לסל רק ברבע השני (וגם זה מטווח ה-3)?
    זה לא הגיוני.

  16. דילון ממש חונק את קרי וסטיב נאש לא מסוגל להכריח חסימות על דילון ברוקס כך שדקרי ישתחרר. נראה לי דקרי גם עייף, או פצןע, או מחוסל. לנוע ללא כדור אפשר ולא משנה כמה צמוד שומרים עליו. הערב הוא לא משתחרר מספיק

      1. להבדיל מלהגיע עם מסקנות מוכנות מהבית?
        .
        תן לי לנחש –
        זה המאמן. לא, אלו לא הסלטיקס. אני יודע!
        השופטים!
        סליבר בוט לא נותן לציפציפ לצפצפ
        .
        פגעתי?

        1. בול פגיעה
          והתעוררת על הצד שלא קלט את הציניות. מ.ש.ל
          הדלקתי אותך, באד רזי באאד באאד. מי באד.
          קח את זה בקלות חביבי, סתם חמדתי לצון.

  17. ראיתם? ולוציונס רק נתן דחיפה קטנטנה וקיבל פאו על לא עוול בכפו, זה היה הטלפון מסילבר במחצית?

  18. טחנתם על השיפוט…עד עכשיו בסדר גמור… מה שדילון ברוקס עושה בהגנה על סטף עד כה מטורף. מקווה שלא ייפול מהרגליים.

    1. אם זו עבירה, אז כל מגע במשחק זו עבירה.
      בוא לא נשחק בכלל, והשחקנים יזרקו חיובים ככה לא יפצע אף אחד אף פעם….

  19. לא ייאמן איזה ערימת נגרים יש מסביב לקארי. וויגינס לפחות עם קצת טאץ' (הוא זה שעושה עם הנייר שיוף בסוף)

    1. ווסטברוק בכלל לא באיזור חיוג של סטף

      ווסטברוק לא בטופ 30 בליגה בכלל
      עם סטף יש את הארדן ואחריהם שורה של פוינט גארדים כמו לילארד פול איירווינג ועוד לא מעט לפני ווסטברוק

  20. אשך, ככל שתעלה יותר על ווסטברוק, פחות יעריכו אותך המבינים באמת. ומה שייך סטף לראסל? שניהם קןורעים את התחת. אבל סטף אתלטי כמו המורה שלי צפרירה

  21. ההימור על ממפיס הצליח.
    הייתה לי תחושה חזקה כפי שכתבתי בתגובה 24.
    לפחות עשיתי כסף על ההימור הזה .
    לסטף יש הרבה חושבים בקיץ הזה.לא מאמין שקליי אחרי שלא שיחק שנתיים ישנה הרבה

  22. אם כל הכבוד לקרי ושהוא סקורר אדיר הוא חייב לשחק יותר כמוביל כדור הארדן דונציץ… היו עושים פלייאוף

  23. אפ לא נתקמבק חייב לציין שהייתה לי תחושה שנפסיד. לא כי משהו הגיוני – אלא כי כל התוצאות האחרות היו בלי הפתעה לקבוצה הטובה יותר. לרוב יש הפתעה קטנה אחת… מקווה שהערב לא תהיה.

  24. מעודדות בNBA והאוהדים האמריקאים בDance Cam זה כזה דבר לא קשור. תכף העונה מסתיימת, לא בסוף טוב – מה אתם כל כך שמחים? השועל של מכבי היה מגיע לבית חולים במצב fזה.

  25. גו גט אם סטףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    וגם סוניה חשבה להבקיע אצל מנחמנו

  26. חחחח גרין זה משהו
    ג׳נקינס הזה זה טמבל – גם לא לקח צ׳אלאנג׳ וגם לא טיים אאוט לסדר 2 פור 1 בשביל מה הוא שם?

  27. פול לויגינס היה מהלך חכם. סבלנות ואומץ עם המסירות.
    לתת לדריימונד גרין לזרוק את זריקת הקלאץ' של העונה. זה בכלל אומץ.

  28. אין מצב שהלוחמים שורדים את ההארכה.
    סטף בסיכון לעבירה שישית וממפיס מחפשים אותו להוציא את העברה בכוח

        1. ניסיון….רכב על גב קרי קליי ודוראנט בשנתיים האחרונות אין לו ניסיון פלייאוף.
          נואל שומר טוב ממנו ונותן יותר בהגנה. אבל הוא יותר נגר מדריי ולא מניע כדור אז אם הוא מרוויח 2.5 מיליון. דריי נגיד צריך להרוויח 6 או 7 מיליון. כי נגיד הוא מביא גם דיבורים שאגות ושרירים.
          הקטע שהוא מקבל 20…..

  29. מגיע לממפיס הניצחון הם היו יותר טובים הערב השופטים ניסו לשדוד אותם, תראו את הקהל הזבל של הלוחמים

  30. השישית של יונאס עשתה רק טוב לממפיס – גרייסון אלן רק ריווח את המשחק וסידר להם פוזשנים של קרי אחד על אחד בכל פעם

  31. התקבצה בממפיס חבורת ווינרים ברמה שאני לא זוכר.
    לא מדבר על רמת המשחק אלא על האופי של השחקנים, הקשיחות והווינריות.
    מוראנט, ברוקס, אלן ("הרוצח עגום הפנים"), סלו-מו, ועכשיו הטילמן הזה.
    ממש שילוב ייחודי של רוצחים, וזה מה שהופך את הקבוצה הבינונית הזו לכ"כ מיוחדת.

  32. רציתי לכתוב בהארכה למה טריפל J לא על המגרש אבל בדיוק טילמן סתם לי את הפה. וג'ה ענק ברגע החשוב. חתיכצ אוםי יש לממפיס.

  33. סיכום קצר
    תודה לסטף על עונה קסומה
    לממפיס יותר מגיע(הגיע להם כבר שנה שעברה).קבוצה עם אחלה הווה ועתיד מזהיר
    סטף צריך לעשות הרבה חושבים בקיץ לגבי המשך הקריירה.הוא כבר חגג 33.הווריירס עדיין חיים בעבר.השושלת נגמרה וזה שקליי שאני מת עליו יחזור אחרי שנתיים בלי כדורסל לא יהפוך אותם לקונטדרית.
    אם ברוקלין יקחו אליפות(מאד מקווה שלא) אז מצפה להתנגדות עם ביג 3 של לברון קרי ודייויס(כתבתי כבר לפני איזה חודש שאחרי 18 שנים אני לא בללל)
    לפחות עשיתי רווח כספי מהתחושה שלי

    1. סטף אולי יחליט לעבור.
      אבל קבוצה חזקה יכולה להיבנות – כי זה לא רק קליי שנעדר. סיימנו את העונה עם המון פציעות של שחקנים אחרים שקיבלו דקות. שים לב שאם הם נחשבים למוצלחים הם ייחזרו ואם הם כישלון המקום שלהם הולך להתפנות – אוברה, וייסמן, פסקל, לי. הווריירס יכולים לעשות שינויי רוסטר משמעותיים, ואין סיבה שלא.
      בגדול אנחנו צריכים עוד גובה ושרירים ועוד כוח אש – וזה לא חייב להיות עוד אולסטאר בקבוצה.. פשוט העברנו עונה עם הרבה גארדים שלא יודעים לקלוע….

      1. אתם קבוצה נחמדה וחכמה ומאומנת והכל – אבל יש לכם שם יהלום והוא סתם מתבזבז. תראה כבר הולך הבייתה – לא חבל? אתם עושים לו מה שברצלונה עשתה למסי. בלי להעליב. סטף חייב לעבור

        1. לא חושב שאפשר להחזיק שחקנים בכוח בימינו… אבל אחרי כזו עונה – יהיה יותר קל לבנות קבוצה חדשה סביבו בג"ס מאשר לרוקן קבוצה אחרת.

    2. אני חושב אחרת:
      א. קליי יחזור.
      ב. גרין עדיין בסביבה.
      ג. הצעירים ישתפרו, כולל וויגינס.
      ג. וזה העיקר – אפילו מבחינת סטף יהיה קל יותר למשוך כוכבים אחרים אליו לסן פרנסיסקו מאשר למצוא מועדון שיכול להטריד עבורו ועדיין להישאר תחרותי. מי יכול לתת משהו ממשי עבור קרי ולהישאר תחרותי? הלייקרס נתנו בערך את הכל עבור דייויס, ברוקלין כנ"ל עבור הארדן. לבוסטון אין יותר מדי מה לתת. נשארנו עם דנבר ואולי מיאמי. אפשר לדבר על עסקה עבור ג'מאל הפצוע ומיליון בחירות, אבל גם אז צריך להשלים משכורות באופן שיחליש את דנבר. מיאמי, אני מניח, כנ"ל. זה לא יקרה לדעתי. ולא, תשכח מזה, דרק ווייט לא על המדף 😉

      1. ויגינס המציא את עצמו מחדש העונה. הוא גם סוגר לנו את ה(חצי) פינה וגם יש לו ערך טרייד הרבה יותר גבוה.
        אני כן חושב שייצטרכו להביא עוד כוח אש וכוח פיזי.

        1. אם הקליפרס שוב נכשלים, אפשר לחשוב על דיל בין שתי הקבוצות:
          א. קוואי מתייאש מפול ג'ורג', ומהקליפרס ומצטרף לסטף בסיין אנד טרייד עבור וויגינס או גרין ותוספות.
          ב. קוואי מתייאש מפול ג'ורג', אבל לא מהקליפרס – פול ג'ורג' עובר ללוחמים עבור וויגינס או גרין ותוספות.

        1. עונה שעברה ברח,
          והעונה לא?
          הסגל העונה היה באמת כל כך טוב יותר?
          .
          חייבים לציין שזה ממש משעשע איך שאתה בורא נרטיבים עם קשר מינימלי כל כך למציאות…

      1. חחחח ווסטברוק נגר ווסטברוק מחרב ווסטברוק קלינגון ווסטברוק קלוריות ריקות ווסטברוק איטונג…. ובסוף הוא בפלייאוף וסטף לא 🤷‍♂️

    1. פגעו בול בכל הבחירות דראפט שלהם והם מתנהלים נכון עם הסגל כשהתחיל הריביליד- השיגו את ולנציונאס עבור גאסול , גרייסון אלן מיוטה עבור קונלי- שני אלה השלימו את הבחירות שלהם לסגל שגם שומר ממש טוב וקולע לא רע בכלל

  34. פאקניג אכזרי – גולדן סטייט הייתה במרחק שלשת קלאץ של לברון מלסיים מקום שביעי ועכשיו היא עפה.
    היום- ממפיס היו יותר טובים כל המשחק ועשו עבודה פנטסטית. חוץ מסטף וקליעות פה ושם של פול גודלן סטייט שאר השחקנים נגרים שלא מהעולם הזה. לפחות הם ממושמעים בהגנה

  35. שני הפסדי קלאץ' כואבים.
    ננוחם בלא לחטוף מיוטה וגם יש לנו בחירה 14 עכשיו.
    הפכנו את ויגינס לשחקן לגיטימי, את ג'ורדן פול לשחקן ונתנו עונה מרשימה עם שחקני ג'י ליג.

    1. +את הבחירה של מיני אם לא יוגרלו לטופ 3.
      נניח ייצא לכם לקבל בחירה 5/6, וגם כאמור את ה-14 – נשמע לא רע בכלל. והכי חשוב – אם תומפסון יצליח להבריא.. בקיצור, בעונה-2 הבאות תהיה לכם קבוצה רצינית.

      1. פחות סומך על בחירות הדראפט אלא אם נמצא שם איזשהו פלפל כמו שבול או הליברטון היו העונה. אפשר אבל גם להכניס אותן לאיזושהי חבילת טרייד…
        מאיירס לא עשה עבודה מדהימה העונה והשאלה אם הוא יצליח לעשות את השינוי בעונה הבאה. שחקנים התעלו העונה ואולי מאיירס ייבא כמה הפתעות משולי הליגה – אבל בשורה התחתונה התחלנו את העונה עם מחסור בגבוהים וכך סיימנו אותה. היו שלבים שמצאתי את עצמי מתגעגע לפצ'וליה ובוגוט…
        *
        אני אהיה קצת גילרי ואגיד שבחירה 5 בטוח לא תהיה (בגלל מבנה ההגרלה היא שייכת לאחת מ-5 הקבוצות שסיימו אחרונות)

  36. יום ראשון – מוראנט מול מיטצ'ל
    גובר מול ולנציונאס
    ממפיס תעשה לה לא מעט צרות ויכולה לקחת כאן משחק או שניים

    1. יוטה ב 5 זה ההימור שלי אבל טוב שממפיס ישתפשפו קצת בפלייאוף לקראת העתיד.יש להם אחלה עתיד.
      הם יבואו גמורים ליוטה שגם כך קבוצה יותר טובה ובבית יוטה תעלה ל 0-2.ממפיס יקחו משחק 1 אצלם בבית ויוטה תסגור בסולט לייק במשחק 5

  37. איזה נצחון!
    אחרי שלא לקחו צ'אלנג' על ה"פאול" של ביין בשלשה של פול, המשחק כבר נראה גמור לממפיס.
    כל הקבוצה שיחקה נהדר – ג'קסון עם פתיח חזק ואח"כ דייק מהקו ועשה הגנה טובה. הספסל התעורר מתי שהיה צריך אותו. יונאס כרגיל עבד למרות שהשופטים פשוט ניסו לנטרל אותו. ברוקס עם שמירה מצויינת על קארי (למרות שקצת הלך ראש בקיר). וג'א עם השלשות והסלים בדיוק מתי שצריך!

    עכשיו אפשר להירגע ולהתכונן ליוטה. רק בשביל המפגש החוזר עם מייק קונלי זה כבר היה שווה. יגמר 4-1 ליוטה במקרה הטוב פלוס.

      1. פאול תוקף עם הרגל – דריק שארפ המציא את זה לפני 30 שנה. לא מובן לי איך ג'נקינס לא לקח צ'אלאנג'. היה גם חייב לקחת טיים אאוט ב-32 שניות האחרונות לקדם את הכדור ולסדר 2-פור-1 שתי החלטות איומות שלו. היה לו הרבה מזל

  38. המתחרה לאם-וי-פי לא בפלייאוף….ככה זה שאתה אהוב המדיה.
    עם כל הכבוד לסיפורים שהוא משחק לבד ובלה בלה בלה (שזה שקר מוחלט) הוא היה צריך לעבור את הילדים האלה.
    .
    בגלל זה אני תמיד יעדיף את הארדן,השיקוץ המזוקן שאין מצב שהוא בקבוצה הזו לא היה עובר את ממפיס.

    מועמד לאם-וי-פי בתחת שלי !

    1. תאכלס – בלי להוריד מסטף – הארדן רמה מעל – כשמדובר בהפיכת הקבוצה שלך ליותר חזקה. אצלו ג"ס של השנה היו מסיימים מקום 3

      1. הפיכת הקבוצה שלו ליותר חזקה.
        אתה מתכוון להבריח את כריס פול?
        או לדרוש טרייד כאשר הוא רואה שבהרכב הקיים הוא בדרך לשום מקום?
        (אתה זוכר מה היה המאזן של יוסטון כאשר הארדן עזב?)

        1. שוב דמגוגיה,
          ביוסטון הוא כמעט לא שיחק,
          מה קשור "להבריח" את פול. דיברתי על כדורסל על המגרש, לא על מעברים וטריידים

          1. בוא, ספר לנו על שחקנים אנטישמיים עם נעליים צבעוניות שכועסים כי לא מסרו להם מספיק…
            .
            הארדן ברח מיוסטון. לא התחשק לו להתמודד עם הסגל שהיה בקבוצה.
            קרי שיחק עם מה שיש, ונתן עונה אדירה.
            .
            איך כתבת מקודם?
            "חלק מהמשחק."
            .
            (גם אתה צריך לבדוק בדחיפות מה המשמעות של דמגוגיה)

    2. המזוקן שלך, מבלי לפגוע בכבודו, עבר את אוקלהומה רק בשניה האחרונה של המשחק השביעי בסיבוב הראשון של הפלייאוף בשנה שעברה, כשלצידו שיחקו ווסטברוק, טאקר, קובינגטון ועוד כמה שהרכיבו סגל יותר טוב, ובעיקר בריא יותר, מהסגל של הלוחמים השנה.

    1. הפכת לשחקן של פיפטי-פיפטי 50% מהתגובות שלך זה בהקשר של ניחוסים למיניהם על בסיס חכמת הבדיעבד.
      .
      כל מי שקורא לאדיסו טרול מבין בכדורסל כמו שאני מבין במקרמה. סטף הוא הבייבי של הליגה – בתאכלס כבר שנה שנייה לא עושה פלייאוף. הארדן מכופף משחקים לבד לצד שלו כבר 7 שנים בליגה הזאת. תמשיכו לספר לעצמכם סיפורים.

  39. כל כך הרבה לכלוכים על גרין..
    סיים עם טריפל דאבל מפואר של 11 נק', 16 ריב' ו10 אס'.
    נכון, היו לו גם 6 איבודים – שזה פחות ממה שהיה לקרי..

    בלי גרין הווריירס מסיימים אחרונים במערב.
    בלי קרי הם מסיימים 12-13 במערב.
    חסרונו יחסר בפלייאוף.
    תודה, עד כאן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט