סיומן של הבצורות – פריוויו למשחקי הפלייאוף של יום ראשון / עמיחי קטן

אמש נפתחו 4 סדרות פלייאוף, והיום תתחלנה 4 הסדרות האחרות, כאשר 5 מתוך הקבוצות שיעלו לפרקט יסיימו בצורת פלייאוף מאז 2018 (וושינגטון), 2017 (ממפיס ואטלנטה), 2013 (הניקס) ו-2010 (פיניקס). כמה קווי דמיון בכל אחד מהמקרים ביחס לביקור הקודם בפלייאוף: וושינגטון – היו מקום 8 במזרח גם בפעם הקודמת. אטלנטה – היו מקום 5 במזרח גם בפעם הקודמת. פיניקס – סדרת הפלייאוף האחרונה שלהם הייתה נגד הלייקרס. הניקס – בפלייאוף הקודם אליו העפילו היה להם ביתיות בכל הסדרות בהן השתתפו. ממפיס – מייק קונלי היה על הפרקט ורשם באותה עונה את האחוז האפקטיבי הכי גבוה בקריירה, הישג שהוא שיפר העונה.

20:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס – וושינגטון וויזארדס:

אפשר כעת לומר בפה מלא שהפרוסס של סם הינקי הושלם בהצלחה. מכירת החיסול הביאה בסופו של דבר 2 כוכבים בדראפט, והבחירות האחרות הביאו את השחקנים הבכירים האחרים באמצעות טריידים, ופילי השלימו את המסע, לפחות בכל מה שקשור ליתרון ביתיות במזרח. ב-3 הפלייאופים הקודמים הסיקסרס לא הרשימו במיוחד, בעיקר לא התקפית, אבל העונה ראינו שיפור משמעותי שיכול להיות ההבדל בין העונה הנוכחית לעונות קודמות. פחות מגמר מזרח יהיה כישלון עבורם לאור הבראקט, אבל כדי להגיע לשם צריך קודם כל להתחיל מהתחלה.

קבוצה שצריכה לדעתי ללמוד מהסיקסרס בתחום הריבילד היא וושינגטון. אפשר וצריך להחמיא להם על חצי שני טוב של העונה וקאמבק מרשים שהביא אותם עד הלום, אבל הותיקים אוכלים את הצעירים שהתקדמו הרבה פחות מהרצוי והצפוי העונה, והצד הותיק יותר של הקבוצה לא הביא אותם להישג יוצא דופן. האוהדים ירצו כמובן ליהנות מהפלייאוף הזה, אבל אני סבור שאחרי הפלייאוף הזה הגיע הזמן לפרק ולהתחיל מחדש.

המפתח כאן הוא הניסיון של וושינגטון להגן על אמביד. יש לוויזארדס את הגופות הכבדות של אלכס לן ורובין לופז לזרוק על אמביד, ואת גאפורד שיכול לתת הגנה מסוג קצת שונה, אבל אמביד מגוון הרבה יותר מסנטר קלאסי, ויהיה צורך בשמירות כפולות, רק שאת זה צריך לעשות בצורה חכמה וקשה לסמוך על ההגנה של וושינגטון.

הייתי רוצה לראות את דני אבדיה על הפרקט. גם כישראלי כמובן, אבל הוא גם היה יכול לספק לוושינגטון הגנה טובה על האריס או סימונס ויכולת להוביל כדור בהתקפות מעבר, בעיקר בדקות המנוחה של ווסטברוק, כחלק מהניסיון של וושינגטון לשלוט בקצב המשחק. אם אני אוסיף משהו שגם יכול לקרות, אז משחק בקצב גבוה. זה יתיש את אמביד וישאיר לוושינגטון סיכוי, כי במשחק על חצי מגרש פערי הרמות גדולים מדי.

הימור: הסדרה שאני מרגיש הכי בטוח עם המנצחת שלה. אמנם במשחק בודד הכל יכול להיות, אבל אני מאמין שזה יגמר בניצחון של פילדלפיה ב-15.

22:30 פיניקס סאנס – לוס אנג'לס לייקרס:

בצורת של 10 שנים תסתיים הערב באופן רשמי כשפיניקס חוזרים לפלייאוף, וכבר בסיבוב הראשון הם מקבלים מפגש עם האלופה המכהנת, שהיא גם האחרונה ששיחקה נגד פיניקס בפלייאוף. בביקור הפלייאוף הקודם שלהם הסאנס הגיעו עד לגמר המערב, וכשיתרון הביתיות יהיה בידיהם בשני השלבים הראשונים הם מקווים לשחזר את ההישג, אם כי בשנתיים האחרונות גמר המערב היה 1 נגד 3.

הלייקרס שרדו משחק פליי-אין לא פשוט נגד גולדן סטייט כשלברון שיחק 5 דקות מעבר להגבלת הדקות שלו ודיוויס נתן רבע אחרון נהדר אחרי משחק בינוני. הפעם מצפה להם יריבה טובה יותר על הנייר, כך שההתקפה תצטרך להשתפר, אבל יש להם יותר זמן להיכנס לעניינים בנחת, בדומה לעונה שעברה אז הם הפסידו את משחק 1 ב-2 הסיבובים הראשונים.

המפתח כאן יהיה הקליעה של הלייקרס מבחוץ. בעונה שעברה דיברנו על בעיית הקליעה מבחוץ של הלייקרס במהלך העונה הסדירה, אך בפלייאוף האחוזים היו מספיק טובים. המצב הפעם אפילו מורכב מעט יותר בתחום הזה, אבל יש ללייקרס מספיק שחקנים שיכולים להיות האקס-פקטורים שיתנו קליעה לשלוש.

הייתי רוצה לראות את בוקר מתפוצץ. ההגנה של הלייקרס טובה מאוד נגד המשחק הקבוצתי, אבל אין להם הרבה שומרי על באחד על אחד, ויהיו הרגעים שבהם בוקר ופול יצטרכו לקחת על עצמם. לבוקר יש המון מה להוכיח מתוקף היותו אולסטאר שמגיע לפלייאוף בפעם הראשונה בקריירה, ויש לו הרבה מה להוכיח כאן, במיוחד לאור הטענות שעלו לאחרונה שכריס פול יותר משמעותי ממנו.

הימור: ראינו בעונה שעברה שלוקח ללייקרס קצת זמן להיכנס לעניינים, אבל יהיה בהחלט סביר שגם הצעירים של פיניקס יהיו בהלם בהתחלה. אני נוטה להאמין שיהיה משחק מבולגן מ-2 הצדדים, ובסוף הלייקרס ינצחו ב-8.

2:00 ניו-יורק ניקס – אטלנטה הוקס:

הפעם יש לנו 2 קבוצות שחוזרות לפלייאוף אחרי כמה שנים. במקרה של הניקס, הם מעפילים לפלייאוף לראשונה מאז 2013. רבות דובר על ההצלחה המפתיעה של הניקס העונה, ועכשיו השאלה היא מה הם יכולים לתת בפלייאוף, ועיקר סימני השאלה הם על ההתקפה. ג'וליוס רנדל מגיע לפלייאוף ראשון בקריירה כשהוא מקבל מעמד של כוכב, ויהיה מעניין לראות איך הוא יגיב לזה, והאם הוא יוכל לסייע לאחרים להגיע לעמדות קליעה טובות כשההגנה מתמקדת בו.

אטלנטה ביקרו בפלייאוף לאחרונה ב-2017, אז הייתה זו הופעה עשירית ברציפות, אבל מאז כל הסגל התחלף, כאשר החילוף הכי משמעותי שנעשה שם לאחרונה הוא זה של לויד פירס בנייט מקמילן, אשר תחת שרביטו ההוקס סיימו במאזן 11-27 מרשים מאוד. טריי יאנג אמנם נפגע קצת סטטיסטית העונה, אבל יש תחושה שהוא לומד להיות שחקן יותר אחראי שהפעם צריך לסחוב קבוצת פלייאוף.

המפתח כאן יהיה בצד בו שתי הקבוצות מצליחות יותר – ההתקפה של אטלנטה מול ההגנה של הניקס. מי מהן שתצליח להכתיב את הטון שם תזכה ביתרון משמעותי.

הייתי רוצה לראות את אטלנטה מנסים אזורית מדי פעם. ההגנה הרגילה של אטלנטה לא מאוד טובה ויש לניקס לא מעט שחקנים שאפשר להמר על הקליעה שלהם.

הימור: קשה למצוא אסטרטגיה בטוחה להימור, אז נלך על הביתיות. הניקס ב-5.

4:30 יוטה ג'אז – ממפיס גריזליס:

לפני שנה נדמה היה שיוטה מתקרבים לפירוק, אבל העונה הם נתנו ריצה מוקדמת טובה, אחת נוספת לקראת סוף העונה, וסיימו עם המאזן הטוב בליגה, על אף כמות היעדרויות לא פחותה מקבוצות אחרות. הפעם התחזיות מלפני שנה על קבוצה בטופ המערבי הוכיחו את עצמן, לפחות בכל מה שנוגע לעונה הסדירה, וכעת הגיע זמנם של הג'אז להוכיח שגם בפלייאוף הם שווים יותר.

ממפיס מבחינתם עשו את שלהם בהעפלה לפלייאוף עם ניצחונות צמודים על הספרס וגולדן סטייט בפליי-אין, ובוודאי ישמחו לראות שם את מייק קונלי, אבל עם האוכל בא התיאבון והגריזליס צריכים להאמין שיש להם סיכוי להפתיע ולפחות להפוך את הסדרה הזאת לצמודה יותר מהמקובל בסדרות של 1-8.

המפתח כאן הוא הקליעה מבחוץ של ממפיס. אם היא לא תהיה לפחות סבירה גובר יוכל לבנות לעצמו דירה בצבע ולהמתין שם לכל מי שינסה להתקרב, אבל אם ממפיס יצליחו לקלוע אנחנו נראה את החסרונות ההגנתיים של גובר באים לידי ביטוי.

הייתי רוצה לראות את דונובן מיטשל חוזר לכושר טוב. מיטשל אמור לחזור מהפציעה שלו, ויכולת טובה שלו תעשה את ההבדל בין קבוצה סולידית שיכולה לעבור סיבוב או שניים עם הגרלה נוחה ובין קונטנדרית לכל דבר ועניין.

הימור: צמוד והגנתי, ובא לי להמר על הפתעה. ממפיס ב-3 משלשת ניצחון של גרייסון אלן שלא קיבל הזדמנות ביוטה.

ולסיום, חידה במתכונת פלייאוף. יוטה וממפיס ישחקו אחת נגד האחרת בסדרת פלייאוף לראשונה אי פעם, מה שמעלה את השאלה בכמה עונות קודמות בתולדות הליגה העפילו 2 הקבוצות לפלייאוף?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 536 תגובות

  1. תודה רבה, בנוגע להחלטה בנוגע לפרוסס, זה ממש לא מדוייק.
    תראה את שאר הקבוצות בצמרת, לא עשו שום פרוסס(פיניקס היו גרועים לפרקים, אבל לא במכוון, וברמה של פילי בזמנו, יוטה כמעט תמיד היו תחרותיים, דנבר כנ"ל). גם היה לו הרבה מזל, ששתי קבוצות דלגו על אמביד…

    פיניקס לייקרס זו הסדרה של הסיבוב הראשון, בעיקר כי הלייקרס לפי דעתי לא באמת סיד 7…

    1. השאלה העקרונית עומדת בעינה. במקרה הספציפי של פילדלפיה אפשר לומר שזה הצליח, גם אם תמיד קיימת האפשרות שבתרחיש אחר הם היו מצליחים יותר

    2. על מה אתה מדבר? פיניקס שנים בפרוסס, הלייקרס היו בפרוסס (3 בחירות דראפט שניות ברצף), המג׳יק בפרוסס שנים וככה גם המון קבוצות נוספות בליגה. אף אחת מהן אולי לא באופן ככ מוחצן כמו פילי ב 15 – 16 אבל להגיד שלא עשו זה לעצום עיניים. דרך אגב, פילי בחרה ראשונה בדראפט פעם אחת (את סימונס). פולץ זה כבר טרייד-אפ ואמביד נבחר בכלל שלישי והוא נראה יוצר כמו גרג אודן 2 מאשר כמו MVP

            1. השאלה היא, האם הערב תחליף את התמונה?…

            2. שתי מנורות שבורות
              טלויזיה סדוקה קלות
              אישה כועסת
              שינה קצרה על ספה

  2. תודה חיים,
    לגבי וושינגטון-פילי הגבתי בפירוט בפריוויו של אינדיאני,
    יש לי הרגשה ששלוש קבוצות חוץ ינצחו היום. מי? לא מגלה…

  3. תודה על פריוויו מעולה!
    1. פילי לדעתי תנצח בקלות, וושינגטון תסתפק בעצם ההגעה למעמד.
    .
    2. קשה להמר נגד הלייקרס והמאצ' אפ הבעייתי מול דייויס ולברון, אבל היום זה הפעם שהסאנס יכולים לקחת משחק מהלייקרס העייפים שרואים משולש. הסאנס הוכיחו אופי שנה שעברה בבועה וצירפו את פול. סאנס.
    .
    3.ניקס-הוקס קשה לחיזוי, מעצם זה שכמעט ולא צפיתי באטלנטה השנה והסלידה מהחורפן הראשי שם. אלך על הביתית למען דובי, ספייק לי, הביתיות והעובדה שתיבודו מצליח יותר בפלייאוף ממקמילן (או שלא…). ניקס.
    .
    4. הג'אז עם מיטשל צריכים לנצח את וינצחט את זה. הם הרבה יותר טובים, נחו הרבה זמן בעת שהדובים רצו מהתאמות מול פופ להתאמות מול קר והתעייפו. זה אולי יהיה המשחק הראשון (מהמר על המשחק בין הסיקסרס לוויזארדס) שלא יהיה צמוד וייגמר בבלואו-אאוט. ג'אז.
    שימשיך ככה.

  4. ב 2010 פיניקס פגשה את הלייקרס בגמר המערב
    זאת הפעם ה 13 שהקבוצות נפגשות בפלייאוף, 8 פעמים שהלייקרס עברה את הסאנס. היא הייתה אלופת המערב.
    הסאנס ניצחו את הלייקרס 4 פעמיים כולל חזרה מ 0-2 ל 3-2 ב 1993 אז המשיכה עד לגמר.

    לגביי הפרוסס של פילי, הם דווקא חרבנו בחירות דראפט בצרורות. מרקל פולץ לדוגמא על טייטום
    חליל אוק׳פור לפני פורזינגס
    טרייד של זאיר סמית על מיקל ברידג׳ס
    הם לא ממש הבריקו והייתה להם בעייה תחת ברט בראון
    הם היו רחוקים כדור של קוואי שקפץ 4 פעמים על הטבעת מאליפות, הקבוצה עם באטלר הייתה הכי טובה שלהם

    1. טורונטו לא הייתה ככ טובה מול פילי. היא עברה מטמורפוזה בפיגור 2-0 מול הבאקס והמשיכה כל הדרך לאליפות אגב פציעות.
      פילדלפיה הייתה עפה מול הבאקס בגרסה ההיא.

  5. יופי של פריוויו.
    נגמר המבצע בעזה אז הורידו היום את כל ערוצי הספורט שפתחו. בגלל שבערוץ הספורט משדרים כדורגל ישראלי, אליפות אירופה בשחיה וכו' אז תפנקו בלינקים טובים (לאחרונה קצת מג'עג'עים הלינקים שלי, כולל אחד שעד לשידור עצמו צריך לסגור 47 חלונות).

            1. מבטלים בתחילת העונה הבאה או שעושים אנ-צ'ק איפשהו?

            2. מהניסיון שלי. מה שלא עושים מגיעה שנה חדשה ואיתה חיוב אוטומאטי. אבל אחרי ששולחים מייל הם מחזירים

  6. אני רואה שיש פה אהדה רבה לניקס. כל כך הרבה שנים עברו מאז האליפות האחרונה שלהם , כמעט יובל. מנחם הוא לדעתי היחיד מהכותבים כן שעקב באותם ימים אחרי הנבא. רוב האחרים מכירים את הניקס של שנות התשעים שאז לא הגיעה אל השוקת. מאז חורבן. בכל זאת יש לניקס הרבה יותר אוהדים בכח מאשר נאמר, פיניקס ובודאי הגאז, שתיהן קבוצות שהצליחו יותר ממנה מאז שנות השבעים המוקדמות.
    .
    אני דרך אגב שמעתי את השם לראשונה בחוג להתעמלות של מכטי.

  7. אני אוהד דוראנט וממש רוצה שהוא יזכה כמובן, אבל הנחמה העיקרית שלי זה שאם יהיה גמר פילי לייקרס, יהיה קרב ענקים בין צפרירוס לספשיילפילי.

  8. תחילת המשחק של מיאמי מילווקי היה אותו פח אשפה רק ששם היה הגנות ופה זה יכולת אישית דרגה א מי פוגע הכי הרבה פעמים בטבעת בלי להכניס סל

  9. הבעייה שלי שאסור לי לדבר כי ג'ייסון כאן עם 3 חברים מפילדלפיה והם מטורפים על כל דבר 'פילדלפיה' אז אני כותב להם שאני מסביר לקוראים בישדראל למה הסיקסרס היא מועמדת ל\אליפות, בעוד שאני יודע שהיא לא עוברת לשלב הבא. חכו. המבול עומד להגיע.

    1. מנחם אתה חייב למכור לכל צוות הללל את השיטות שלך כי הבובות וודו שלהם לא עובדות ואתה בשורה אחת פצעת את סת'😉

  10. הייתי מציע לדוק ריברס להכנס מחר בבוקר למשרד הפנים ולצאת עם תעודת זהות חדשה – שמוק ריברס
    הוא לא מסוגל לתת סוויפ בפלייאוף גם לא על קבוצת עודפי יצוא כמו הוויזארדס

  11. מזכיר את המשחק של ברוקלין מאתמול. הקבוצה הטובה יותר בפיגור כי השלשות לא נכנסות, ומספיק ש-2-3 כאלה ייכנסו והמומנטום יעבור צד

    1. סימונס שומר עדיף באחד על אחד, אבל דריימונד הרבה יותר חשוב בהגנה הקבוצתית.
      חוץ מזה, דריימונד בשיאו לא היה נגר (14 נקודות ב-38.8% לשלוש ו-55.1% אפקטיבי ב-2016.

        1. 1. רק דיוק קטן – השומר של דריימונד לא מתחת לסל, אלא על סטף.
          2. 38% לשלוש זה אולי לא הופך אותו לקלעי, אבל מוציא אותו רשמית מהשוואה עם בן סימונס.

  12. פילי גרועים נגד הפחים האלה בפיגור בחצי אבל בגלל שגואל הושבת עי השופטים. חצי שני ינוגבו.
    סימונס עם כמה ניגורים לפנתיאון בחצי הזה ישר להיילייטס.
    וזה עוד שביל חצי רדום וראס עשה סדקים בקרש.
    הפצמר היום עםמ3 פגיעות ורק יירוט אחד מוצלח

  13. ראס עם 10,6,5 באחוזים טובים מול המגינים הכי טובים בליגה עם שני איבודים שאחד בכלל חולצה אפורה של השופט. הקבוצה מובילה, הוא כפה עבירה שלישית על אמביד ועושה הכל כדי להכניס את ביל. תמשיכו עם השריקות המפגרות שלכם מהבית – גאוני כדורסל פה כולם כבר עדיף שימי וגיל ברק אני נוטש

    1. מה אתה נוטש הלו תן לנו להסתלבט קצת היו לו 2 מסירות לחוץ לפנתיאון ו3 סדקים בקרש זה חייב להיות מצחיק. אל תאבד את חוש ההומור. אל תקרוס לי בלחץ עם התקפי חרדה. אני צריך אותך לשלבים הגבוהים בפלייאוף.
      מה הקרואטי היה אומר על ראס?

  14. פילי בלי אמביד ובלי כל כך הגנה משחקים שקום עם ווש. אם השלשות היו נכנסות באחוז נורמלי, היו להם 70 נק' במחצית

  15. כן כן, פילי תרמוס, תשפיל, תדרוס, תטבח!
    ספרו לי על זה.
    מה עוד ווש צריכה לעשות כדי שתאמינו בה קצת?
    הקבוצה כמעט הכי לוהטת בליגה בחודש וחצי האחרון
    מנצחת את דנבר יוטה לייקרס פעמיים
    כמה אסיסטים ווסטברוק צריך למסור כדי ש…
    30?
    שלום חברים בבלוג החי
    באתי לתת קונטרה

    1. וושינגטון הביאו ריצה מאוד מרשימה, אבל זה מאצ'-אפ רע מבחינתם וסדרה עם פערי רמות גדולים על הנייר. זה כמובן לא אומר כלום לגבי משחק ספציפי כזה או אחר.
      בלי קשר, האינטרס שלי בוושינגטון הוא דני אבדיה ולא הצלחה קבוצתית כשהוא פצוע.

  16. דה שוט שמאל , חלש.
    סטף מחוץ לפלייאוף שנתיים מחוץ לפלייאוף
    ראס עונה מעולה ביוסטון , העונה לוקח בקאמבק מדהים את ווש לפלייאוף
    ראס חוטף, קרי מהולל כמו ששום כשלון פה לא הולל אי פעם
    צריך לפמפמם את זה עד ש..

  17. אמביד סתם נח עם פילי, או שזה השנמוך הרגיל בפלייאוף?
    טוביאס מצוין, שאר פילי לא בעניין כל כך
    ווש משחקים רגיל, מאלתרים ומקווים לטוב, בינתיים זה עובד, יש להם מוראל גבוה

  18. פילי נחו שבוע, זה עושה אותם קצת חלודים וישנוניים, עכשיו השלשות התיישרו. משחק מהנה, נטול הגנות ומהיר. אמביד עדיין בהילוך שני

    1. לא היה אוהב אותו – ראס עושה הרבה שטויות אמביד שלך חור בהגנה אבל הרג אותנו ניגב פוליש ווקס אין לנו מה לתת מולו בעל מקרה ניקח שני משחקים בבית שם השופטים יהיו איתנו (היום הם בסדר)

    1. קשה להם הם נחותים ומותשים סימונס ותייבול הרגו את ביל ראס כבר עם עיניים מזוגגות ברוקסי חייב להושיב אותם הרבה יותר במשחקים הבאים

  19. טייבל הזה מגן טופ 10 בליגה באחד על אחד
    אני לא יודע סטטיסטיקה אבל מרגיש לי כאילו הבנאדם חוסם כל זריקת פול אפ שמישהו ינסה לזרוק עליו
    לא מוערך מספיק הבחור
    ועוד נקודה לזכותו הוא אחד המצחיקים

    1. הוא רוצח. הוא שומר יותר טוב מסימונס ב1 על 1 למשל. פשוט הוא שחקן מחליף שמשחק 20 דק ואין מאחוריו יחסי ציבור אבל הוא מגן עילית ובהחלט ייתכן שהמגן הטוב בליגה בעמדות 1 עד 3 אבל הוא לא ידורג שם לעולם כי הוא מחליף.

      יוסטון הדבילים יכלו לקבל אותו ואת סימונס על הארדן

  20. דה שוט חזר? קיבל חיזוקים מפופו.
    .
    אם הסדרה תתארך לאמביד יהיה קשה, כבר מהחצי הוא נשען על הברכיים, לא זוכר שאולג'וואן בגילו היה כל כך עייף

  21. זו ההזדמנות של וושינגטון, פילי בהגנה לא מהודקת, שלשות לא נכנסו במחצית ראשונה, אמביד מאופק.
    טוביאס אחלה שחקן

  22. וושינגטון כאלה טיפשים 3 מהלכים רצוף נכנסים לדאבל טיפ בצבע ומאבדים. ביל פעמיים ווסטרוק. מי מנסה להכנס לצבע שאמביד שם

    1. על יאניס שומרים עליו אף אחד לא שומר נגר בין נגרים, שמעון רק שתדע פורטר גוניור הרבה יותר כשרוני ומוכשר מביל

    1. זה לא פילי אמביד מחכה בצבע כמו תמיד והסתומים האלה רצים לתוכו (יש להם בעיה שהם לא יכולים לקבור את העור מרחוק

  23. לא נורא יהיה בסדר מחרתיים זה שלנו החבר׳ה ייצאו מההלם. הבעייה זה ההגנה של פילי – ווש לא הגיעו לזריקה אחת נורמלית כל המשחק סימונס גרין וטייבול הרגו אותנו

  24. לא רואה את פילדלפיה מנצחים את הנטס אלא אם שנים משלושה בנטס נפצעים, דבר שיקרה בסבירות גבוהה. אני גם לא רואה את אמביד מושך 4 סדרות. היום הוא קיבל חמצן למוח בדקות האחרונות של המשחק.
    .
    פינת ג"ס: יש כאן אוהד של איזו קבוצה שרוצה להחתים את אוברה לשנה הבאה?

  25. אם ככה נראים הפערים בין ווש לפילי ביום אנמי של ווסטברוק
    אז ווש יכולים להיות אופטימים
    תכלס' משחק מזרחי קלאסי…

    1. לסימונס וגרין יש את המספר של ראס, הם מובילים אותו לספוטים ששם הוא עושה שטויות. ראס חייב להתעלות מחשבתית. היום הוא היה טוב, עד שנגמר החמצן

  26. לברון בסוף הסדרה – צעירי פיניקס הם העתיד של הליגה.
    הם הפתיעו אותנו ושלחו אותנו לחשוב בקיץ, נחזור חזקים יותר לעונה הבאה.

    1. הם בכל מקרה חוזרים בעונה הבאה עם חיזוקים בקאליבר של דיימיאן לילארד ואולי איזה אולסטאר מזדקן שעולה מהספסל. לברון והלייקרס זה שילוב מנצח בכל הקשור לגיוס כוכבים…

  27. עצוב בוא נראה אם פיניקס תחזיק מעמד או שתקרוס מנטלית באיבוד של כריס פול, הם יותר טובים הערב לאבד את המנהל משחק שלך ושחקן חשוב זה קשה מנטלית.
    .
    מה שרואים זה שפיניקס הפסיקה לרוץ בלי פול

  28. עד כה פיניקס הצליחה לפצח את אחת ההגנות הטובות בנב"א. אמנם זה אפילו לא מחצית אבל בכל זאת.
    יכול להיות שמחזיקים את אייטון כקישוט כבר שנתיים בדיוק בשביל הרגע הזה, לבלבל את האויב?
    מקווה ש CP3 יחזור לשחק כמה שיותר מהר, פיניקס צריכה אותו

  29. משחק של הלייקרס ופיניקס, זה המשחק עם הכי הרבה רייטינג באתר: אוהדי והייטרי הלייקרס, אוהדי והייטרי לברון וסניף אוהדי הסאנס בארץ הקודש…

  30. בלייקרס לא מוסרים, לא לוקחים ריבאונדים, דייויס נוכח נפקד, ואף אחד לא ממש הגיע למשחק חוץ מלברון וקצת דראמונד. יפה שההפרש לא גדול. ככה הם התחילו גם את הפלייאוף שעבר

  31. אם פול לא מתחיל לחזור לעצמו הסאנס לא יתקדמו לשם מקום.. בקושי יכול לכדרר בלי לאבד שליטה על הכדור מאז שנפגע שם בכתף. לברון עוד נותן להם תחושה שיהיה תחרות בהמשך הסדרה… רק שלא יפלו בזה

  32. הלייקרס עושים מדי פעם משחק כזה שברור שהוא הולך לפח. יש להם 20 וקצת אחוז לשלוש, מעט מאד אסיסטים, ואחוזים נמוכים גם ל 2 ועונשין. הם כמו אוניה שצריכה זמן כדי להתחיל לנוע

    1. ההחלטה להרחיק את פיין הייתה נכונה, אבל גם היה צריך להרחיק את הארל.
      בכל מקרה זה טוב לפיניקס כי פיין הוא אפס עדיף שלא ישחק וכל שניה שהארל ההמום הזה על הפרקט זה לטובת פניקס

  33. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חייייייייייייייייייייייחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הוא עושה יופי של ברודווי, לה פלופ צריך לשחק בתיאטרון הקאמרי למצהלות חובבי ה WWA

  34. איזו מסירה חזקה בזרוע הפגועה.
    זה היה טוב לרוייל שייקספיר קומפאני.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח WWA

  35. הלייקרס צריכים להיות אופטימיים, אחוזים מכל הטווחים בקרשים, דייויס לא במשחק, השאר בינוניים, ועדיין הם במשחק כשבוקר בתצוגת על

    1. כאמור, הלייקרס חלודה וזה היה מלכתחילה ברור שהם בבעיה
      מי שקיווה שפיניקס יתרגשו מהמעמד – טעה
      הלייקרס יקוו ליום אחר…

    2. רק חלק מהבעיות של הלייקרס הן חלודה, ורק חלק מהחלודה תעבור מספיק מהר.
      אני לא חושב שאתם צריכים להיות מודאגים במיוחד, אבל כן קצת לחשוב.

  36. שירה לילה בוקר בא לעבודה

    בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר,
    בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר, בֹּקֶר בָּא.
    בֹּקֶר בָּא לַעֲבוֹדָה, בֹּקֶר בָּא לַעֲבוֹדָה,
    בֹּקֶר בָּא לַעֲבוֹדָה, בֹּקֶר, בֹּקֶר בָּא!

    צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם,
    צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם, צָהֳרַיִם בָּא.
    צָהֳרַיִם בָּא לַאֲרוּחָה, צָהֳרַיִם בָּא לַאֲרוּחָה,
    צָהֳרַיִם בָּא לַאֲרוּחָה, צָהֳרַיִם בָּא!

    עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב
    עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב, עֶרֶב בָּא.
    עֶרֶב בָּא לִמְנוּחָה, עֶרֶב בָּא לִמְנוּחָה,
    עֶרֶב בָּא לִמְנוּחָה, עֶרֶב, עֶרֶב בָּא!

    לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה,
    לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה, לַיְלָה בָּא.
    לַיְלָה בָּא לַאֲסֵפָה, לַיְלָה בָּא לַאֲסֵפָה,
    לַיְלָה בָּא לַאֲסֵפָה, לַיְלָה, לַיְלָה בָּא!

  37. הסיפור של המשחק הזה מבחינתי הוא בוקר ואייטון שנותנים הופעה גדולה בבכורת הפלייאוף שלהם. במקרה של בוקר זה קצת צפוי. אייטון מפתיע לטובה

  38. לברון לפוגל: הקרוסון הזה נגר בן נגרייה, לא רוצה אותו יותר אצלי בקבוצה.
    פוגל: יס סיר יס סיר…

    1. זה לא שהלייקרס שיחקו כל כך טוב נגד גולדן סטייט, אבל לווריורס לא היה מי שישמור על דיוויס, הצוות המסייע של גולדן סטייט הרבה יותר חלש, ואחרי שהנתונים האלה הביאו לשוויון ניתן להוסיף את הקריטיות של המשחק ההוא שאפשרה ללייקרס לעשות את העבודה בקלאץ'.

  39. הניצחון האחרון של הסאנס בפלייאוף, היה על הלייקרס…
    בינתיים פגעתי בשני הימורים.
    הלייקרס היו היום זוועה בפני עצמם, עם כל הכבוד להגנה של הסאנס

    1. זה לא חכמה בהתחשב בכך שהסדרה האחרונה של פיניקס הייתה נגד הלייקרס.
      אם כבר לחפש בכוח נתונים – בדיוק כמו בפעם הקודמת שפיניקס ניצחו בפלייאוף (נגד הלייקרס כאמור) כל אחד מ-2 מובילי הכדור העיקריים מסר בדיוק 8 אסיסטים (בוקר ופול מול נאש ודראגיץ'), הסנטר הפותח של פיניקס קלע 21 נקודות (אייטון לעומת אמארה), הכוכב של הלייקרס מסר 10 אסיסטים (לברון לעומת קובי)

      1. מיטשל לא ישחק הלילה, ככה שאם יש משחק שזה באמת הגיוני בו – tonight is the night
        אפילו שיוטה יכולה וצריכה לנצח גם בלי מיטשל.

  40. לטריי יאנג, יש בקצה הציפורן, יותר כישרון מכל הניקס ביחד. הבחור כישרון כדורסל מבוהן ועד גרוגרת, איפשהו בראש משהו התפקשש והפך לשיקוץ החורפני.

  41. ה-MSG חזר להיות מה שהיה פעם. ההתלהבות, הצרחות, האווירה שאין כמוה באף אולם אחר.
    איזה תענוג!
    ןלאטלנטה הכדורים שתמיד ניכנסים, לא ניכנסים הפעם

  42. זה היה נראה שטריי מאבד את האיזון במהלך האחרון. כל כך הרבה שחקנםי אחרים היו פשוט זורקים מה4, אבל איכשהוא הוא הצליח להגיע לבצע ושם סל אדיר

  43. כמו שצפיתי אגב מי שנחנק מול מלכו זה כריס פול. לא הייתי בונה עליו בסאנס שינצח את הסידרה הזאת צריך ללכת על אייטון ובוקר. דיוויס יבוא להשפיל משחק הבא שיהיה מוכן נטלית.
    פול הולך להיות חושך כל הסידרה הזאת

    1. אייטון ובעיקר בוקר היו מצוינים ויעילים, ופול היה לא רע, אבל נפצע בכתף והוא איבד את הכדרור לא מעט מאז שזה קרה
      מקוה שלא משהו חמור וישחק במשחק הקרוב
      והלייקרס היו קרובים למרות משחק רק של דיוויס ולברון לא ממש לקח תכדור. שרודר בלט
      לצערי לא רואה את הסאנס עוברים

    1. פציעה לא פשוטה עבר, גובר אלוף בהגנת דרופ דאון מול שחקנים ללא קליעה יציבים כמו מוראנט מאצאפ לא טוב לגריזלס

      1. אף אחד לא יסכים עם זה, יש לו מאצאפ טוב מול הגריזלס שאין להם קליעה מ3 לגארדים, מסיבוב הבא אין לו מה לחפש במגרש.

  44. גובר מספר 1 בהגנת דרופדאון בדומה למוטמבו בעבר וחלש בינוני בכל כך הרבה אספקטים אחרים של ההגנה. אז למרות שהוא שחקן ההגנה של העונה הסדירה בפלייאוף החולדות האלה נחשפות במלוא הדרן

    1. היה אמור היום, הודיעו לו רק אחרי האימון של לפני המשחק שנדחה.
      מאמינה משחק 2 הוא כבר על המגרש, בעיקר אם יוטה מפסידה הלילה.

      1. חחחחחחח הפילה קבוצות מגדולתם, האגדה מספרת שהפיסנטונס היו הקבוצה ששלטה בליגה עד שאשך הגיע, ומשם חושך מצרים

    1. יוטה פתחה חזק את הרבע עד לחילוף של החמישיות, בשניה שגובר וקונלי (משחקים עם הספסל בתחילת 2) ירדו והחמישיה של ממפיס עלתה הם רצו.
      סיבה ראשונה היא שאין גובר בצבע אז קל להתקיף.
      סיבה שנייה היא שאין מיטשל ככה שהעוקץ של החמשייה מופחת ובנוסף גם בוגי פתח חלש ממש מה שמשאיר רק את קלרקסון לקלוע נק'.
      ממפיס ניצלו את זה מצויין והמשיכו עם המומנטום גם אחרי שחזרו.
      אם תסתכל +- תראה שגובר וקונלי לפחות בפלוס 5, כל שאר החמישיה לפחות במינוס 15 ושניאנג ואוני יהיו עם פלוס מינוס של איזה 15 וזה בלי לבדוק בכלל.

  45. מצד אחד יוטה תעצור את ממפיס על איזור ה-100 נקודות.
    מצד שני ככה לתת לקלקאקסון להתפרע ולבזבז התקפות? בקושי יגועו ל-90 היום

  46. לנגב לנגב לנגב, מה שאמרתי באמצע העונה כל השחקני משנה של יוטה נעלמים בפלייאוף ואי אפשר להגיע רחוק עם שחקן כמו גובר כפרנצייז.

  47. בוסטון דנבר ויוטה בלי אחד מהכוכבים שלהם, בפלייאוף זה קשה. תן גז מיטשל או ג'אז מה שבא לך אבל תגיע

      1. כשיש שכל הכדור הולך למי שחם. את קלרקסון אף אחד לא האשים בחכמת משחק יתרה אבל לקונלי קושרים כתרים ומשלמים הרבה כסף . גם אינגלס זרק מעט וקלע באחוזים טובים. כל המשחק הגארדים הקטנים של יוטה לא היו יעילים ובכל זאת הם לקחו הכי הרבה זריקות.

            1. איזה גבולות?

            2. השתתפות פעילה בבלוג

            3. הבלוג כבר מת…עם גופות אין לי בעיה.

            4. יהיו שיראו באמירה הזו עלבון

            5. אז זו לא תהיה הפעם הראשונה שאני מעליב מישהו בלי להתכוון

  48. איזה ניצחון! אבל בשיניים. ממפיס עדיין עושים יותר מדי טעויות בסוף. הרבה מזל שיוטה שכחו איך זה לקלוע שלשות.
    עם מיצ'ל במשחק הבא, 4-1 עכשיו יהיה מאוד מכובד לממפיס.

    1. לא חושב
      לוקח זמן עד ששחקן חוזר בכושר אחרי פציעה….
      הגריזלי עוד יעשה הרבה צרות ואולי יסכים שיאכלו אותו!

      1. יוטה קלעו היום 25% מהשלוש, וממפיס לא שומרים טוב על השלוש לאורך כל העונה.
        לאורך המשחק JJJ איבד את המגן שלו הרבה פעמים ואז התאפשר לבוגדנוביץ', אינגלס ושות' שלשות חופשיות, שרובן לא נכנסו. גם גרייסון אלן ודזמונד ביין חלמו קצת.
        היו מספר פעמים שההגנה התכווצה ויוטה לא מסרו מספיק כדי להגיע לאיש הפתוח.
        לראייה נוספת, לממפיס היו רצפים של איזה 3-4 דקות ברבע השני ובתחילת הרבע השלישי שהם לא הצליחו לקלוע בכלל ולא שמרו טוב ועדיין איכשהו הצליחו לשמור על היתרון.

        אם זה לא ברור, אני מאושר שממפיס ניצחו – הם הקבוצה שלי מאז 2010.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט