הרבה דרמה ומעט התקפה במערב – סיקור משחקי הפליי-אין של רביעי / עמיחי קטן

ממפיס גריזליס – סאן-אנטוניו ספרס 100- 96:

ממפיס פתחו את המשחק הזה בסערה ותוך 6 דקות הגיעו ליתרון 21 וביתרון 19 בסוף הרבע הראשון נדמה היה שמצבם נוח, אבל ריצת 17- 0 של הספרס בהובלת מילס וגיי צמצמה ל-2 בלבד. מוראנט ובעיקר ולנצ'יונאס הגדילו קצת את היתרון, אבל הפעם הספרס שמרו על זה צמוד יותר ושלשה של מוראנט קבעה 56- 49 לממפיס במחצית.

אחרי רבע שלישי הגנתי במיוחד שעמד בסימן סטטוס קוו של שוויון 16, המחליפים של הספרס שוב היו הטובים יותר ודקות טובות של ג'נג, גיי ומילס אפשרו לדרוזן להעלות את הספרס ליתרון ראשון מאז ה-2- 0 בפתיחה. שלשה של קלדון ג'ונסון העלתה את הספרס ליתרון 2, אבל 6 רצופות של דילון ברוקס החזירו לממפיס את היתרון. שלשה של קייל אנדרסון וסלים של מוראנט הגדילו את ההפרש ל-6 וביין קבע יתרון 8, דקה וחצי לסיום. גיי הצליח קצת לצמצם, אבל ביין ומוראנט סגרו את המשחק מהעונשין.

דילון ברוקס קלע עבור ממפיס 24 עם 7 ריבאונדים, ולנצ'יונאס הגיע לדאבל 23 והוסיף 3 חסימות, מוראנט הגיע ל-20 עם 6 ריבאונדים ואסיסטים וג'ארן ג'קסון הוסיף 10.

את הספרס הובילו גיי ודרוזן עם 20 כל אחד, ג'ונסון רשם דאבל 11, פולטל הגיע לדאבל 10 עם 5 חסימות ומארי קלע 10 עם 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

לוס אנג'לס לייקרס – גולדן סטייט ווריורס 103- 100:

וויגינס ובייזמור פתחו נהדר בהתקפה כשוויגינס וגרין מנטרלים את לברון ודיוויס וגולדן סטייט ביתרון 15- 4 מוקדם. הלייקרס הגיבו עם ריצת 12- 2 וצמצמו לנקודה, אבל סטף הגדיל חזרה את היתרון והארל קבע 28- 22 לווריורס בסיום הרבע הראשון. ההפרש נשמר גם בדקות המנוחה של סטף כששתי הקבוצות מתקשות לקלוע, אבל מיד כשהוא חזר ההפרש חזר לדו-ספרתי. פול וטוסקנו-אנדרסון הוסיפו גם כן שלשות כשקארוסו משאיר את הלייקרס בחיים ושלשה של סטף קבעה 55- 42 לווריורס במחצית.

הלייקרס פתחו את המחצית השנייה על קו העונשין וצמצמו מהר בחצי את ההפרש, ושלשה של שרודר השלימה ריצת 14- 2 וצמצמה לנקודה. וויגינס וסטף החזירו את ההפרש ל-12, אבל הלייקרס שוב צמצמו להפרש מינימלי וקארוסו הוריד ל-79- 77 בלבד בסיום הרבע השלישי. הפעם הלייקרס ברחו בדקות המנוחה של סטף ועלו ליתרון ראשון שהפך ל-87- 80, אבל סטף הגיב עם 5 רצופות ואחר כך וויגינס הגיב לשלשה של דיוויס עם 4 רצופות וצימק לנקודה, 6:24 לסיום.

שרודר קלע אחת מהקו אז וויגינס השווה וסטף השווה שוב אחרי נקודות של דיוויס, הפעם על 93. שרודר החזיר את היתרון ללייקרס, אבל שלשה של פול וסל נוסף של סטף החזירו את היתרון לגולדן סטייט. דיוויס דייק פעמיים מהקו ולברון הוסיף עוד אחד כדי להשוות, ואחרי עבירת תוקף של גרין הגיע דיוויס לעוד 2 שהחזירו את הלייקרס ליתרון, אם כי סטף קבע שוויון 100. ההתקפה של הלייקרס הסתבכה ולברון קלע שלשה קשה עם הכניסה לדקה האחרונה, כשבצד השני פול החטיא. הלייקרס הורידו שעון והחטיאו וסטיב קר לקח פסק זמן, אבל אף אחד לא שם לב לזה, מה שהשאיר להם 2 שניות בלבד כשסוף סוף הם קיבלו את פסק הזמן. ב-2 השניות האלה גולדן סטייט לא הצליחו לייצר כלום.

דיוויס הוביל את הלייקרס עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, כולל 13 נקודות ברבע האחרון, לברון הגיע לטריפל-דאבל של 22, 11 ו-10, וכנראה שהשתלם ללייקרס לתת לו כמה דקות יותר ממה שהרופא הרשה, כי בדקות בלעדיו הלייקרס היו במינוס 10, קארוסו קלע 14 עם 3 חטיפות, והיה היחיד שהיה טוב בלייקרס במחצית הראשונה, שרודר קלע 12 עם 5 אסיסטים ו-KCP הוסיף 10 נקודות ו-3 חטיפות.

סטף היה השחקן הכי טוב על המגרש לאורך המשחק עם 37 נקודות ו-7 ריבאונדים, ועזרו לו בגולדן סטייט וויגינס עם 21, פול ובייזמור שקלעו 10 כל אחד, כשהאחרון הוסיף גם 5 חטיפות, ודריימונד גרין שקלע רק 2 נקודות, אבל תרם 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 126 תגובות

  1. בסיקור לא התייחסתי לזה בכוונה, אבל השיפוט היה מאוד מוטה לייקרס וזה גם מה שהחזיר אותם למשחק ברבע השלישי וגם חלק ממה שהכריע אותו בסוף.

    1. אינני מבין איך כל הללל מביאים את השריקות הללו מהבית…אפילו חלק מכם ראו פעם אחר פעם במחצית הראשונה איך לא שרקו שריקות מובהקות. אפילו ברבע הרביעי המון שריקות שיכלו ללכת לכאן או לכאן הסתיימו לא בצד של לברון, לרבות אצבע בעין מצד גרין. השריקה היחידה לאורך כל המשחק שניתן לתאר אותה כשנויה במחלוקת היא האופנסיב נגד גרין – וזו בוודאי מתבטלת מול כל יתר השריקות שלא נשרקו על אף פאולים ברורים

    2. אה אה
      בגלל זה גרין לא קיבל פלגרנט על עבירה עם 2 ידיים קדימה על הראש של לברון
      השופטים לא הכריעו את המשחק, אפשר לצאת מהטריפ שהלייקרס מצליחה בזכות השופטים
      סטיב קר יצא קצת אהבל כשלא לקח את הטיימאאוט שלו בזמן, אה בעצם גם פה השופטים אשמים הן פספסו את זה

    3. ברור שהשופטים לא הכריעו את המשחק, אלא היכולת הטובה של לברון ודיוויס בחצי השני, אבל הם עשו לא מעט טעויות, כמה מהן משמעותיות לטובת הלייקרס. הלייקרס מצידם נתנו מחצית שנייה מצוינת והוכיחו למי שהספיד אותם (לא חושב שהיה מישהו כזה, אבל אם) שהם עדיין מועמדים בכירים לאליפות.

  2. תודה חיים.
    השיפוט דווקא היה יחסית סביר..
    לא קל לנצח את אותה קבוצה פעמיים בשבוע, הלוחמים יצטרכו להזיע נגד הדובים.

  3. הלייקרס ניצחו עם פוקס של לברון במקום לנצח "כמו שצריך".
    מרשים איך ברוב הסטטיסטיקות הקבוצתיות הם היו נחותים מול ג"ס, חוץ מקטגוריה אחת – איבודים. ג"ס שיחקו מצוין אבל איבדו את הכדורים ואת המשחק

  4. תודה חיים,
    היה משחק טוב, סטף קולע 50% בדרגת קושי בלתי נתפסת, מצד שני היו לו איבודים שפגעו קשות במומנטום (למשל ב-12 הפרש).
    לברון ודייוויס העלו הילוך בחצי השני, עדיין רק להילוך שלישי. זה הספיק. אם הם ייכנסו לקצב יהיה קשה מולם. יש להם הגנה מאוד חכמה וחזקה והשופטים בדרך כלל בצד שלהם.
    הערב השיפוט היה אחלה. טעויות קטנות, אל ממש לא לטובת הלייקרס (רק הפאול של גרין, בקטנה).

    1. השיפוט בסוף היה מצוין. התוקף של גרין היה די ברור וממילא היתה החטאה והשופטים אפילו שינו החלטה לטובת תוקף של אנדרסון על לברון לפאול מגן ולא נתנו פלייגרנט לדריימונד שהשכיב את לברון בדרך לדאנק. הלייקרס הגעילו כל הדרך לניצחון ואני רק מקווה שהגנרל הקטן והחבר׳ה של גיא וגילרי ילמדו אותם לקח ושסטף יעבור את ממפיס

      1. + 11
        כל מילה,
        לצערי אני לא רואה איך פיניקס עוברים. ל״א יחנקו את בוקר וישאירו את פיניקס הלי התקפה. הם אלופים בזה.

  5. הווריורס יכולים לבוא בטענות לעצמם ולא לשיפוט. בעצם, הם נתנו את הכל, עם קארי ב-GOD MODE (כמעט) אבל הסמיכה שלהם קצרה מדי. שקארי בזון ויורה מכל מקום, שאר השחקנים בחמישייה מלבד גרין לא נכנסים למשחק (בעיקר וויגינס שעדיין צריך את הכדור ביד) ואז ידנה תלות בלתי נתפסת בקארי.
    כל עוד לקארי יש אוויר זה נראה נהדר, אבל ברגע שמפסיק להגיע חמצן למוח (אפילו קארי מתעייף) אז מתחילים שטויות ואיבודים מיותרים, כאשר כל שאר השחקנים לא מוצאים את עצמם שמגיע אליה הכדור.
    .
    במחצית השניה הלייקרס הבינו שהם גבוהים יותר, פיזים יותר וחזקים יותר. דראמונד שלא ממש מוצא את עצמו אף לספסל והלייקרס רצו קדימה.

  6. א. אני מאוכזב. לצערי, אנחנו לא עוברים את הלייקרס (גם עם העזרה של דה שוט). לפחות, לא השנה (צריך את אייטון בשל יותר בשביל להתמודד עם דייויס).
    ב. הלייקרס מפחידים. עם כל כך הרבה חלודה, הם צלחו את קרי (בחצי הראשון התחזית שלי נראתה בדרכה למימוש) למרות תצוגה התקפית מזעזעת.
    ג. התלונות על השיפוט מגוכחות. ממש.
    .
    תודה, חיים.

    1. 1. התוקף של גרין.
      2. התוקף של טוסקנו-אנדרסון – תוקן בצ'אלנג'.
      3. עבירה של לברון בניסיון דאנק של ג'ורדן פול.
      4. ה-4 עבירות בדקה וחצי בתחילת הרבע השלישי – אחת לא הייתה די בבירור, והאחרות גבוליות כשאני לא חושב שהיה צריך לשרוק על עוד 2 מהן.
      5. עבירת תוקף של וויגינס – מת'יוס היה עדיין בתנועה.
      6. עוד תוקף של גרין בניסיון שלשה של פול – היה שם פלופ רציני של דיוויס.

      אני לא מצפה מאף אחד להסכים איתי, אבל טענות מגוחכות זה לא

      1. צודק חיימקה הפרשים זה הכוכב ה3 של הלייקרס הסופרסטאר ששיקצה הביא. וזה עוד בלי פרשי העל בראדרז את פוסטר שהם יחכו למשחקים יותר חשובים😎.
        בחצי הראשון הם לא קיבלו את הממו אז!שדיוויס!קפץ על המגינים לא שרקו בחצי ה2 זה תוקן

      2. אתה מתאר טעויות שיפוט. כמובן שאתה לא כותב על שריקות גבוליות/טעויות שהיו לצד השני.
        .
        "השיפוט היה מאוד מוטה לייקרס וזה גם מה שהחזיר אותם למשחק ברבע השלישי".
        מילים שלך.
        .
        לטעמי, זה לחלוטין עונה על ההגדרה של "תלונה מגוכחת". בעיקר לנוכח העבירה על לברון (שיפוט מוטה היה מכריע את המשחק עם פלייגרנט).

        1. המונח שיפוט מוטה לא אומר שכל ההחלטות ילכו לטובת צד מסוים, אלא שהצד הזה יקבל יותר ממה ש"מגיע לו". אני בהחלט סבור שזה מה שקרה במשחק הזה, ובמיוחד במחצית השנייה, ונתתי כמה דוגמאות לזה. יכול להיות שיהיה אפשר למצוא בצד השני איזו החלטה או 2 גבוליות, אבל אני לא מצאתי אף אחת כזאת.

          לגבי העבירה על לברון – אני לא מצליח להבין למה שזה יהיה פלייגרנט. אין לי בעיה עם זה שבדקו כמובן, אבל המסקנה הייתה די ברורה לי מראש.

          יכול להיות שיהיה מדויק יותר לומר "כמה החלטות שיפוט לטובת הלייקרס" במקום "שיפוט מוטה" אם יש הבדל במונחים, אבל אני עומד מאחורי זה שהמרכיב "שיפוט" היה לטובת הלייקרס יותר ממה שהיה צריך להיות לדעתי, ובמשחק צמוד כזה הייתה לזה גם השפעה על התוצאה הסופית, גם אם ייתכן שזה היה מסתיים אותו דבר גם בתרחיש אחר.

          1. א. אני שמח שלא שרקו פלייגרנט. ההגדרה לפייגרנט היא:
            Unnecessary contact committed by a player against an opponent
            .
            אפשר בקלות לטעון שהיה כאן הרבה יותר מגע מאשר ניסיון לחסום (מה שעונה להגדרת ה-Unnecessary contact)
            .
            לשמחתי, השופטים נתנו למשחק להכריע, כאשר במקום בו יש ספק, נתנו לשחקנים להכריע.
            זה התרחש כמה וכמה פעמים במהלך המשחק, כאשר במקרים של מגע גבולי לא שרקו, ובכך שמרו על אחידות (הלייקרס היו "המפסידים" באותם מקרים, היות והם שיחקו יותר פנימה)
            לטעמי, זה עונה בצורה מלאה על הגדרת "לא מוטה".

            1. מ.ש.ל.

            1. לא צריך להגזים😉

    2. אם כולכם בריאים אין סיבה שלא תעברו.
      אין להם שומרים אישיים מדיהימים – למעט דיויס והועבדה שהצבע חסום.
      גם הקליעה שלהם לא הכי טובה,
      ניהול משחק נכון ולקלוע מבטים פנויים שבוקר ופול מסדרים לשחקני המשנה ויש אלופה חדשה.
      הבעיה מתחילה כשמתחילים לפחד מהם

  7. ללברון יש חוש הומור, נחמד:
    "הראייה שלי התעוותה. ראיתי לפני השלשה 3 טבעות, ניסיתי לקלוע לאמצעית. שמח שזה הצליח. גם אם הייתי צריך לשים רטייה, הייתי נשאר לשחק".

  8. הייתה לי תחושה מסוף הרבע השני שאנחנו משחקים עם המון אנרגיה אבל היא לא תימשך עד סוף המשחק. אנחנו קצרים ברזרבה וקצרים בגובה ויש גבול למה שאפשר לעשות עם קבוצה כזו גם אם היא הוציאה מהשחקנים שלה יותר ממה שידעו שיש בהם (כולל קרי).
    לא תולה תקוות בפלייאוף בהנחה שנגיע אליו. אבל גם ההדרך שבה שיחקנו נותנת סיבות לאופטימיות לשנה הבאה, בהנחה שהסגל יישאר בריא (כבר הרבה לבקש?) ויהיו כמה התאמות בסגל כדי לכסות עוד עמדות.

  9. התוצאה אינה משקפת את מהלך האירועים במשחק – היינו מזעזעים הלילה. לא רק הזריקות שלא נכנסו אלא בעיקר משחק התקפי שבלוני ומאד לא קבוצתי, ומעט מאד מאבק על ריבאונד התקפה. לא מבין למה יובנקס לא קיבל יותר דקות כדי להתיש את יונאס. גיי ודייאנג היו טובים יחסית בדקות ששיחקו, אבל כל השאר לא הבריקו. כשהובלנו פתאום לקראת הסוף ממש נחרדתי מהמחשבה שננצח תצוגה שכזו.
    .
    דרוזן עם 1/11 מהשדה במחצית, וסך הכל 5/21 במשחק הוא פשוט לא האיש שיכול לקחת קבוצה על הכתפיים אני מקווה שיעשה מעשה אולדריג' וילך לחפש טבעת בקבוצה שבה יהיה השחקן השלישי או הרביעי בטיבו, ינהיג את היחידה השניה או מה שלא יהיה.
    .
    דרוש פורוורד, צלף, ארוך, שעושה הגנה, עדיף פאואר אבל גם סמול יספיק.
    .
    חמוד לאללה, מר מוראנט, רק שלא יתמכר למהירות ולאתלטיות ויפתח את כל היכולות שלו והוא יהיה אדיר.

    1. היה משחק קשה לצפייה. אבל מבחינתי הטובים ניצחו.
      אני לא מבין למה פולטל נשאר כל כך הרבה זמן מול JV שכבר היה מותש ברבע הרביעי במקום להכניס את דייאנג שהיה רענן.

      הייתם מעוניינים בברנדון קלארק בתור PF מחליף? אני לא יודע איזה טרייד אפשר לעשות, אבל אני חושב\חושש שהזמן שלו בקבוצה הולך ואוזל לאור השיפור העצום של סלאו-מו.

      1. ולצ'יונאס הרג את הספרס וגם ברוקס אגב נתן כמה סלים ברגעים קריטיים.. קלארק מאכזב מאוד …דרך במקום ואף הלך אחורה העונה אחרי סיום העונה הנפלא שלו בשנת הרוקי.. סלו מו פשוט נפלא כל העונה הזו…אגב אפילו שהוא זורק משלוש זה נראה בהילוך איטי אבל מי אני שאתלונן שזה נכנס באזור 40%

    2. לא ראיתי, אבל נשמע בדיוק כמו כל התקופה האחרונה, המייאשת.
      פופ חייב ללכת.
      את דז'ונטה היינו צריכים לשחרר בשיא ולקבל עליו שחקנים מועילים יותר – הוא "להיות עם ולהרגיש בלי", על פניו הוא שחקן טוב ומועיל, שומר, חוטף, ריבאונד, אתלטיות, שיפר את הקליעה… בפועל הוא פשוט לא שחקן שמקדם אותך לאנשהו (להבדיל מווייט).

      1. לא הפסדת כלום חוץ מעוגמת נפש.
        .
        לא חושב שדגונטה הוא הבעיה, מסכים שהוא לא מספיק טוב בשביל להוביל את הקבוצה להישגים. לצערי גם וייט לא באמת כוכב עליון. מגוחך ככל שזה נשמע אפילו מאנו בגילו יכל לעזור לנו אתמול – מישהו שיודע לקבל החלטות, מישהו שמארגן את הקבוצה, מישהו שנלחם ומאמין. פשוט אין לנו את החומרים האלה כמו שהיו בעבר.
        .
        ולא יעזור בית דין – צריך סופרסטאר, ובשביל זה צריך טנקינג או המון מזל או לחכות איזה עשור או שניים עד שמישהו מבחירה 15 לערך יתברר כמציאה.
        .
        המצב בטטה.

        1. קודן כל הדג מסריח מהראש:
          הנהלה, מאמן ואחר כך השאר.
          אם הקבוצה שלך לא כשרונית, אתה יכול להחביא את זה במשחק קבוצתי והגנת ברזל (אולי אתם זוכרים שהיו מושגים כאלה פעם בעבר).
          לתת לכוכב שלך את הכדור ולצפות לניסים, זה אימון ברמה הכי גרועה שיכולה להיות. ביום שהוא מביא לך 1 מ- 11 במחצית הראשונה, זה גם מעיד שאתה לא חי את הקבוצה.
          שנה שנייה שהקבוצה במאזן שלילי ומסיימת עשירית. אפילו לא גרועה מספיק בשביל לבחור גבוה בדראפט.
          כמו שזוהר נהג לומר: בלי עתיד, בלי תקווה בלי חלום.

  10. מסקנה נוספת מהמשחק – ללייקרס יש אופי ויהיה קשה להוריד אותם. אותו דבר לגבי גולדן סטייט, אבל הסגל של הווריורס שווה אולי פלייאוף בקושי, ואילו זה של הלייקרס שווה הרבה יותר.

            1. חחחחחחחחחחחחח גדול זה בדיוק ככה עזוב קולע יותר גרוע מזה זה הקליר פאת שהוא משמש ככוונת ראס ובארטנס בהגנה יחד זה יותר מידי לכל קבוצה, רק חסר שהיו מחתימים את קורי ברואר

    1. אני תוהה אם אתה עושה את זה בכוונה כדי לראות מי ישים לב.
      הרי ידוע שקארוסו הוא אולי השחקן הכי אתלטי בלייקרס מלבד לברון.

            1. מזל שאני לא מקריח. למרות שאני בטטת כור…כסא מחשבים, יש לי עוד סיכוי להקרא אתלטי.

        1. קארוסו שחקן מוגבל ?
          אחד השחקנים הכי טובים שלהם, הוא משחק באופן קבוע בדקות המכריעות כי סומכים עליו .
          בכול אופן הוא אחד השחקנים הכי מלהיבים בלייקרס.
          אם הוא היה שחור יש מצב שהיה על חוזה גבוה יותר !

      1. אני לא בטוח שהוא יותר אתלט מקק"פ, הארל, או הורטון טאקר. בטוח שהוא עדיין נחשב לשחקן מוגבל למרות האתלטיות. גם בן סימונס שאתלט פי כמה, נחשב מוגבל.

    2. השחקן הכי חשוב של הלייקרס אחרי שני הכוכבים, ואני אומר את זה לא מהיום.
      השתפר בהתקפה העונה, אבל ההגנה שלו מהטובות בליגה כבר שנים.
      הרבה לחץ עד שאדע אם מצליחים להשאיר אותו בקיץ.

  11. לגבי דריימונד גרין,
    שומר עלית או לא – אפשר להתווכח על זה
    אבל לבוא למשחק כזה לשחק 42 דקות עם 2 נקודות ואפס מחמש מהשדה – זה ממש להפקיר את החברים. נגמר 3 הפרש, הלוחמים שיוועו להתקפה בחצי השני. הם היו שמחים מאוד לקבל עוד 10 נקודות מהפאואר פורוורד הפותח שלהם.
    שלא לדבר על זה שהמגינים שלו היו כל המשחק בדאבל טים או עזרה. לפעמים היו על סטף 3 שומרים! אומללות

    1. נפלת בפח גם אתה. למה אתה בוחר לציין רק את –2 נק'– ומתעלם מ–9 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות ו3 חסימות–?
      הרי בלי גרין זה 25 הפרש מלכתחילה
      הוא שומר עבור שלושה,חושב עבור ארבעה, ונותן תמורה עבור שלושה.
      אז לקלוע הוא לא קולע (למרות שמבחינתי 2 נק' ו8 אס'שלו משמעותם היא שהוא קלע 18 נק' אבל ניחא…)

      1. אי אפשר להתעלם מהפיל שבחדר ולבטל את העניין ההתקפי. נכון שגרין הוא נכס אדיר ויתרונותיו עולים על חסרונותיו, אבל הבנאדם, שהיה הקלע המוביל במשחק 7 של גמר הNBA, כשעל הפרקט נוכחים, לברון וקיירי, סטף וקליי, והוא אשכרה לא יכול להניח את הכדור בחישוק. היריב שומר רק על המסירה שלו ולא על הקליעה.

      2. חבר אתה שבוי בסיסמאות שפג תוקפן. וגם ״שכחת״ 6 איבודים 🙂
        שים באמצע או בפיק-נ-רול שחקן שמאיים על הסל והכל פתאום ייפתח. גרין הוא אבן ריחיים על ההתקפה של גולדן סטייט, עד כדי כך ששחקן היסטורי בכושר פסיכי עם יכולת קליעה שלא נראתה, בעין ובסטאט – מספיק בקושי למקום 8

      3. בדבר אחד אתה צודק בהחלט – אני 'שבוי' על גרין, על התרומה שלו, על הערך שלו, על המורשת שלו.
        כמו שמנחם לווסטברוק – אני לגרין

    2. מסכים. 2 נקודות במשחק כזה מכריע זה מביך וקבוצות יכולות להרשות לעצמן לא לשמור עליו בהגנה כשהוא תוקף ככה. אני מאוהדיו של דריימונד, אבל זה פתאטי. איפה זה ואיפה השחקן שקלע מעל 30 נקודות במשחק 7 של הגמר

          1. תגובה בוגרת ונכונה ביותר!!! שש ילמדו ממך כל חבר ה"ללל" ששונאים בגלל ספורט.
            אמנם זה משהו אחר כשמדובר במי שמעליב בצורה מגעילה ופוגענית ומכוערת מאוד וכדומה, או מעשה מעשים מכוערים ומגעילים, אך לברון אינו מאלו.

            1. לדוגמה, שחקן שפוגע פיזית בכוונה, אותו צריך לשנוא והוא לא ספורטאי כלל.

            2. שילמדו ממך

  12. בס"ד
    שלום. תודה על סיקור מושקע וזריז.
    הלייקרס כרגיל התחילו לאו, בדרך כלל זה לוקח להם משחק אחד, הפעם הם קיצרו למחצית.

  13. תודה על הסיקור. כולם פה על המשחק המאוחר אז אני דווקא אתייחס למשחק הראשון ואומר שבעיניי עם ולצ'יונאס בכושר הנוכחי שלו + טריפל J והגארדים האגרסיביים של ממפיס לגולדן סטייט הולך להיות קרב עקוב מדם כדי להרוויח את הכרטיס האחרון לפלייאוף. הדובים הצעירים לא פרייארים.

  14. איפה אילו שאמרו שהפליי אין רעיון גרוע? איזה משחק.
    הלייקרס בכושר לא טוב. מזלם שפיניקס מקום שני כי מול דנבר או הקליפרס היו בפיגור 2-0 בקלות עד שיסירו חלודה.
    גם פיניקס אולי יוכלו לנצל את זה אבל חוסר הניסיון עשוי לדבר.
    בהנחה שגולדן סטייט עוברים, יכולים לעבור את יוטה.
    סטף היה בבירור השחקן הטוב על המגרש, חבל ששאר השחקנים לא תרמו יותר.
    חוץ מזה לדעתי בחטיפה במהלך האחרון (2.1 שניות) היתה עבירה

      1. הגבתי גם באחד הפוסטים. מעולם לא קרה (לפחות עד כמה שאני זוכר) מצב שאין אחד שמהמר על שתי המובילות בקונפרנס לעלות לגמר הכללי, ומעטים מהמרים עליהם להגיע לגמר האיזורי.
        זה משפיע גם על דיוני ה MVP.

  15. מילה על השיפוט והילוכים חוזרים.
    הרבה פעמים מתלוננים ובצדק שיש שריקה לעבירה ואין הילוך חוזר. האנ בי איי שונה בזה מהכדורגל באירופה. בכדורגל – כל מהלך משודר שוב ושוב, בלי ״רחמים״. הצופים מקבלים את הכל. בליגה של סילבר ״שומרים״ על השופטים. מחלוקות רק במשורה ואם אישור (למשל צאלאנג) תעקבו ותיווכחו

    1. אתה רציני?
      אנחנו חיים בעידן הסטרימינג והרשתות החברתיות. אין מהלך שלא מצולם מכה זוויות,
      אין מהלך מעורר מחלוקת שבמהרה מוצא את עצמו מנותח לעומקו על ידי כל אוהד עם גישה לאינטרנט.
      .
      אין היכן להסתתר,
      זו כבר לא 2007

      1. אני מתכוון לשידור הרישמי לא לרשתות החברתיות.
        אתמול לפחות פעמיים או שלוש היה פאול, שחקן הלך לקו ולא היה הילוך חוזר. זה חסר וזה לא סתם. הליגה מגינה על השופטים שלה. באירופה הם חשופים, תראה קצת כדורגל ותבין לבד.

        1. למה שאני אעשה את זה לעצמי?
          הכדורגל הפך למשחק מאוס.
          .
          ברור שלא.פעם עוברים להעלות חוזר. זה מה שלטים הבמאי מעניין את הצופים.
          ברגעי המחלוקת, בהחלט יש הילוך חוזר (ע"ע העבירה של גרין על לברון).

          1. 1. כדורגל השנה דישדש כי לא היה קהל. עדיין לראות את סיטי מעלים הילוך או את צ׳לסי המאומנת מכניעה את כוכבי ריאל – זאת חוויה אדירה.
            2. אני לא מדבר על המחלוקות. זה ברור שמראים. אני מדבר על הקטנות, הפיפטי פיפטי. תעקוב. זה חסר, ולא סתם.
            3. אוף טופיק – אני מחזיק ממך איש הגון וישר (לפחות באסקטבול-ווייז). אם אתה ממהר להסתער עלי ״ניחוס ניחוס״ בעל פעם שאני טועה (עאלק נכנסתי לרבע האחרון במדבר בממפיס והימרתי בקטנה על פופ) – מן הראוי שתדע גם לתת ח״ח כשאני פוגע. כשווש היו 32:17 אמרתי שיסיימו בפלייאין ויגיעו עד פילדלפיה. כמה ״פגיעות״ היו לי מאז? איפה הייתה התקשורת? 😀

            1. מסכים עם דה שוט.
              במשחקי ימי חמישי של גביע אירופה (איזה מונח ארכאי…) וגם בליגת העל בכדורסל, השידור הרבה פעמים נותן פוקוס והילוך חוזר על שריקות גבוליות, עם או בלי ביקורת על השיפוט. לדעתי זה באמת נולד כצורך לראות איפה הגויים "דופקים אותנו" בימי חמישי ולתת תוקף לתלונות על שיפוט מוטה.
              בליגה של סילבר ממש מנסים להצניע את מעורבות השופטים, ורק במקרים קיצוניים (ו/או כאלה עם צ'אלנג') – עוברים להילוך חוזר ואומרים מילה על השיפוט.
              זו בהחלט אסטרטגיה, ואפילו נכונה. אתה לא רוצה שהשיח הציבורי יהיה סביב השיפוט, וזו הדרך המעודנת להשיג את זה

    2. אני מסכים. כשיש עבירה הרבה פעמים מראים הילוך חוזר של איזו הטבעה מלפני כן. נראה שזה מכוון כיןן שלדעת ראשי הליגה מה שמעניין את הצופים זה הילייטס.
      אם יש שריקה שהשדרנים רוצים לראות שוב אז לפעמים מראים שוב, אבל זה מפריע שנניח פספסתי את המגע במבט ראשון למה לא להראות שוב?

      1. בכדורגל מראים הכל שוב מעוד זוויות. נכון – יש שם פחות שריקות אבל לא פחות אירועים. לדעתי זה מכוון. גילוי נאות – את ההשוואה לכדורגל חשף בפני מישהו אחר ששמו שמור במערכת (סתם… השם שמור אצלי במגירה, אין לי באמת מערכת. אוהדי וושינגטון מאז שאבדיה נפצע נכנסים בסוף משחק למונית פרייבט ונוסעים הבייתה 😀)

            1. אבל אלה לא שריקות מוטות. אלה טעויות פשוטות ברוב הפעמים

            2. הרבה "טעויות פשוטות" שבאופן עקבי לכיוון אחד = שריקות מוטות

    3. אני לא מומחה בNBA, באירופה בכדורגל השיפוט בד"כ טוב מאוד. לא אומר שמטבע הדברים אין החלטות שתלויות בשיקול דעתו של השופט. אבל בהחלט מכסחים ודנים כמעט בכל מהלך מפוקפק.

      נסייג ונאמר שהשיפוט בליגת הכדורגל בספרד מזעזע ברמות, כמעט ברמה של הליגה הישראלית, שהרמת שיפוט פה מתחת לכל ביקורת.

  16. משחק התקפי נורא של הלייקרס. לא חושב שזה כל כך עניין של כושר אלא יותר קשור להייפ סביב המשחק והתיאום הספציפי בין הטופ והבוטום שלהם. זריקות שנכנסו לא מעט במהלך השבועות האחרונים פשוט לא נכנסו, ההגנה על לברון ודייויס הייתה פשוט מצוינת בתחילת המשחק ובסוף זו הייתה ההגנה המעולה שלהם עצמם שהצילה אותם. קארוסו היה ענק, וגם קוזמה שיחק לא רע ונתן הרבה אנרגיה חיובית בעיניי. הרגליים רעדו לרוב השחקנים על המגרש בחלקים ארוכים של המשחק וזה היה ניכר, ובכלל המתח שהפלייאין יוצר הרגיש שונה מפלייאוף רגיל, במיוחד כשמדובר בכזה מפגש פסגה. לדעתי הלוחמים ינצחו בבית את ממפיס ויפסידו ליוטה ב-5 או 6 (בהנחה שסטף כשיר). וכמובן, יש עולם מקביל בו הלייקרס והווריירס נפגשים שוב בגמר המערב…
    .
    לגבי השיפוט, במשחק כזה כמעט תמיד יהיו טענות וטעויות. אני אישית לא חשבתי שזה היה ברמה שהכריעה את המשחק.
    .
    סיקור מעולה, כהרגלך בסוקר (במלעיל). תודה, חיים.

  17. לגבי גרין – אין ספק שזה שחקן מאוד מוכשר שיש לו תחום רחב של יכולות ומצטיין בהבנת משחק גבוהה מאוד, מה שמאפשר לו לנהל את ההגנה ואת ההתקפה.
    אבל קרה לו מה שקרה להנפלד ולדניס רודמן – שחקן התקפי מוכשר שמשחק ליד שחקנים טובים ממנו, ובשל יכולת הגנתית יוצאת דופן מתכנס בעצמו ומתרכז בחוזקה העיקרית שלו (כמובן שהתקפית אין מה להשוות את גרין לרודמן).
    שמעון צודק שאם גרין היה קולע 8-12 נקודות במשחק זה היה מאוד עוזר לג"ס.

  18. סיקור טוב למשחק מיותר.
    אין ספק שהגולדן סטייט פספסו הזדמנות נדירה לנצח את הלייקרס.
    רק בגלל השיטה של הפליי אין ויום נתון שבו הקבוצה היריבה לא בכושר שיא.

    הטענות ההזויות שחוזרות כאן על שיפוט בכל משחק של הלייקרס מצחיקות

  19. אבל מבין כל התגובות שמביעות על חוסר הבנה המנצח
    "
    pini 20 מאי 2021:09
    לווריורס יש יתרון בקלאץ'.…"

    מה שחלק גדול מהעדר לא מבין שההבדל במשחק הזה בקלאצ' זה בדיוק
    לברון ג'יימס שבגיל 36 מגיע חלוד ואחרי פציעה
    מול קלעי מצטיין כמו סטפן קורי שאף פעם לא התעלה במעמדים כאלה.

    1. לא התעלה? שמרתם עליו עם 3 שחקנים וקיבלתם ממנו 37.
      תדבר איתי שעל לברון ישמרו 3 שחקנים וילחצו אותו מתישהו חחחח (רמז אף פעם…)
      אה וסטף יש לו את דריימונד בעוד לשני את דיוויס חח, רוצה להחליף ביניהם ולראות מה קורה?

    2. לברון באמת שחקן קלאץ' טוב. אבל הלייקרס העונה היו יותר פריכים מהווריורס בקלאץ' (מבחן הזיכרון, עידו, ת'וג, או גיא, יבדקו זאת ברגע)

  20. ודה על עוד סיקור חיים. אני איתך בבעיית השיפוט ולא בגלל החלטה כזו או אחרת אלא בגלל שמהדקה הראשונה לברון ודיוויס יושבים על השופטים ובוכים ומנצלים את מעמד הסטאר שלהם מה שתמיד בסוף בא לטובתם. זה מרגיז כי בכל מקרה אחר צוות השיפוט יתן טכנית. בשביל לנצח את לברון צריך להיות ממש טוב כדי לא לתת צאנס לשופטים, ומה לעשות גולדן לא שם הם צריכים לבחור טוב השנה עם הבחירה של הוולבס ולקוות לחזרה של קליי. האמת אני מקווה שהם יטרידו את קרי לקבוצה שלי אבל הבחור כמו מסי התחייב לקבוצה אחת לצערי.

  21. ודה על עוד סיקור חיים. אני איתך בבעיית השיפוט ולא בגלל החלטה כזו או אחרת אלא בגלל שמהדקה הראשונה לברון ודיוויס יושבים על השופטים ובוכים ומנצלים את מעמד הסטאר שלהם מה שתמיד בסוף בא לטובתם. זה מרגיז כי בכל מקרה אחר צוות השיפוט יתן טכנית. בשביל לנצח את לברון צריך להיות ממש טוב כדי לא לתת צאנס לשופטים, ומה לעשות גולדן לא שם הם צריכים לבחור טוב השנה עם הבחירה של הוולבס ולקוות לחזרה של קליי. האמת אני מקווה שהם יטרידו את קרי לקבוצה שלי אבל הבחור כמו מסי התחייב לקבוצה אחת לצערי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט