מעורב הופס ליום ששי: אני מזהיר את כולם (הווה אומר פי-ל-דל-פיה) מהוווששש… (ומראסללל!!!). הכל ב-'מעורב' הכולל גם ניקס, לייקרס, ופינגווינים / מנחם לס

1.אני מזהיר את 'בעלי ההבנה' עד 'רפי ההבנה' שמה שהזהרתי עומד לקרות: וושינגטון הגיעה!

אני עומד להכות אתכם בכמה הצהרות, ואם לדעתכם אני מבולבל או שתוי, אז זה בסדר. אני עדיין טוען:

א) וושינגטון ויזרדס הגיעה בזמן. הייתה לה נפילה נגד הסלטיקס, ואחת הסיבות למעידה הייתה ההיעלמות המסתורית של בראדלי ביל מעולם הקלעים. הוא ממש לא נראה. אני מאמין שמשהו רציני הטריד אותו. אולי כמו קיירי אירוינג, המצב במזרח התיכון שיתק את משחקו. הערב הוא חזר אל עצמו לא 100% עדיין, אבל 80% של בראדלי ביל שווה 22-25 נקודות, וכשהוא וראסל ווסטברוק במיטבם – הם עדיין צמד הגארדים הטוב בליגה, עם ידיים למטה.

ב) שלושת המועמדים האחרונים ל-MVP של הליגה הם ניקולה יוקיץ', סטפן קרי, וג'ואל אמביד. ראסל ווסטברוק הוא הבחירה שלי לפני כל אחד מהם. הערב, ערב רגיל עבורו, לפתע אתה מסתכל על השורה שלו והוא עם 30+ הגבוה מכולם. 18 נק' קלילות, אבל 15 אסיסטים. ראסל הוא אחד המוסרים הטובים ביותר ב-NBA. כמה ממסירותיו הערב חייבים למסגר. הוא קטף רק 8 ריב'. אני כנראה האוהד מס' 1 שלן=ו יחד עם צ'ארלס בארקלי. אחרי המשחק האציל שאל אותו כיצד הוא מתייחס 'נפשית' לטריפל דאבלים שלו. הוא ענה: "הם באים אם אני רוצה או לא. I CANNOT DO ANYTHING ABOUT THEM. הערב לא חלמתי בכלל שיש לי טריפל דאבל. פתאום אומרים לי שהייתי צריך רק עוד 2 ריב' לטריפל דאבל. אנשים לא מאמינים לי שהדבר היחיד החשוב לי הוא לנצח. הטריפל דאבלים באים לי אוטומטי. לפעמים נמאס לי לשמוע מהם ואני 'אנטי טריפל דאבל', וכשהמשחק ניגמר פתאום יש לי עוד טריפל-דאבל. הלוואי שלא היו מודדים אותם. לפעמים הם ממש מפריעים לי".

אני מאמין לו ב-100%. הוא השחקן האמיתי, הטבעי, והכיפי ביותר בכל הליגה הזאת.

ג) זוהי דעתי: לויזרדס יש את 12 השחקנים כשאם תשים אותם אחד נגד אחד נגד כל קבוצת ליגה, הם יהיובין שלושת הראשונים. לדעתי? הראשונים: ווסטברוק – האחד ואין שלי לוץ מישהו כתצב שהוא עושה שטויות? על כל שטות הואט עושה ארבעה מבצעים נדירים. בראדלי ביל? איש שנולד עם 30 נק' ממוצע. היה חלש בחודש האחרון, והערב יצא מהבור. היום בחמישייה עלה נטו הברזילאי, ונתן עוד משחק נטול שגיאות עם קליעה בטוחה ומצויינת מה-3. אלכס לן? משתפר ממשחק למשחק. הוא היום בן 27, וה-2.13 מ' הזה רק עתה מתחיל להגיע לפוטנציאל שלו. הוא צריך עוד שנה, אבל הוא בדרך, ודחק את רובין לופז מהחמישייה.

ברטנס? אני מודה: אני לא אוהב את השחקן הגרמני הזה. ב-5-6 המשחקים האחרונים כל פעם שהוא הוכנס שאלחתי 'למה'. הערב הוא הראה בשתי שלשות למה. אבל אני מעדיף את דניאל גפורד המצויין מאונ' ארקנסו עליו בכל יום מימות השבוע. גפורד הזה ייתן לדני אבדיה שלנו קרב גדול על הדקות בפאור פורוורד. את רובין לופז כולכם מכירים. לא קנון גדול אבל כמו לפני שני משחקים, פתאום הוא מנפק משחק גדול.

ברצוני לומר כמה מילים על שדחקן אלמוני, גרייסון מתיוס הלבן מאיזה קולג' שמעולם לא שמעתם עליו. הוא מין (השחקן הלבן ששכחתי את שמו ואין לי זמן לחפש) השחקן ששיחק עם צ'ארלס בארקלי בפיניקס סאנס ונבחרת ארה"ב. נדמה לי שהוא אימן איזה חצי עונה את הניקס. הוא ומתיוס מאותה שטנצה.

הצ'ימורה הופך יותר ויותר להיות הפנתר השחור שכל קבוצה חייבת שיהיה לה. הוא מזכיר לי יותר ויותר את 'איש הקרח' ג'ורג' גרווין, ועצם ההשוואה חייבת להפחיד את כל שונאי הויזרדס. הוא הפך לשחקן חמישייה ש-20 נק' זו מנה יומית, ואני מבטיח לכם שבפלייאוף הוא ייתן משחקים של 25.

עכשיו מגיעים ל'איש שלי השלישי' (אחרי ווסטברוק וטריי יאנג) והוא איש סמית'. שים אותו בכל מצב כמעט בגארד, ואתה יכול להיות סמוך ובטוח שהוא לא יהיה נחות מהאיש שזה עתה הוא החליף.

אני ממש דואג לדני אבדיה שלנו כשיחזור לקבוצה. ישנו שיפור גדול מאד אצל כמעט כל השחקנים, ואני בטוח שגם דני היה משתפר, אבל הוא החמיץ את שליש העונה החשוב ביותר. זה מינוס גדול עבורו. נקווה שהוא יתגבר עליו.

2. "אלה שמריצים את ה-NBA מעוניינים בניקס והלייקרס בגמר ה-NBA, ונתחיל עם הניקס" (נייט מקמילן, מאמן אטלנטה)

הניקס היא אהבה של כיתה ז', בי"ס עממי (אני יודע שהיום יש חטיבת ביניים וכאלה, אבל אתם מבינים את הכוונה). אהבה וותיקה וטהורה, עוד מ-1967 כשקבלתי ג'וב של אסיסטנט פרופסור באונ' אדלפי, עם נסיעת רכבת של 40 דקות ברכבת 'לונג-איילנד ריילרוד' עד הפן-סטיישיון, הבייסמנט של מדיסון סקוור גרדן. בשבילי לנסוע מהבית עד 'הגרדן' היה כמו עבור מתי זמרובסקי, החבר שלי ממכון וינגייט, שגר מעל בית הקפה קיטון (למיטב זכרוני ברח' בן יהודה, אבל אולי דיזינגוף) לנסוע באוטובוס 'דן' מס' 4 או 5 (אני נסעתי איתו כמה פעמים אבל אני כבר לא זוכר בדיוק) עד התחנה המרכזית. אולי הדוקטור שלנו רזי זוכר.

טוב, זה שהיום ישנה לי אהבה חדשה, ההאוקס (עם אהבה שנייה, הויזרדס, בגלל ווסטברוק – שגם הלילה השופטים ידפקו כי הליגה לא רוצה אותם בגלל ווסטברוק – ודני אבדיה (אגב, האם הוא בוושינגטון או בישראל?). אבל זה כבר סיפור אחר.

היום ה-NBA הכניסה למאמן אטלנטה נייט מקמילן 25 גדולים כי הוא אמר את מה שכולנו יודעים: שהבוסים בליגה רוצים בהצלחת הניקס, וכשהם רוצים משהו לא צריך לתפוס איזה שופט בבית שימוש בזמן השתנה ולומר לו 'אנחנו רוצים שתעשה שהניקס תנצח הלילה'; מספיק לרמוז על כך כאילו בבדיחה בבאר של O'REILLY לאוזני פרנק ויולה מה'פוסט', או איזה כתב אחר.

אבל מקמילן לא 'רמז'. הוא אמר במילים ברורות וצלולות (כמו המים בסחנה ב-6 בבוקר) לשחקניו, שביום ראשון "עלינו לשחק נגד קבוצה שהליגה רוצה שתצליח כמה שיותר, וזה דורש מאיתנו מאמץ אפילו גדול יותר מהמאמץ לנצח קבוצה שסיימה לפנינו בדירוג וכולם מדרגים כעדיפה עלינו!". ורק שיהיה ברור לכם שכתב הספורט המעולה של ה-AJC היה שם כשהוא אמר, כמעט בפרוש, שעל אטלנטה יהיה לשחק מחרתיים גם נגד הניקס וגם נגד שלישיית זיברות שלא נאמר להם להטות משחק, אבל הם קוראים אנגלית בדיוק כמוני, ולמה לא להטות אוזן כשהבוס מדבר, IF YOU KNOW WHAT I"M TALKING ABOUT.

רגע. זה לא ניגמר עם שחקני הקבוצה. חצי שעה אחרי ,מקמילן חזר על דבריו, כמעט מילה במילה, בשיחת 'זום' עם המדיה. הוא אמר: "רציתי שגם המדיה תדע את מה שאמרתי לשחקני קבוצתי".

על אותו "נושא" היתה שיחה קלילה בין א.סמית, וכוכב המדיה החדש קנדריק פרקינס (שהרבה חומר אפור אין לו בקודקוד אבל הוא מתאים בול לחובב האמריקאי הממוצע:

נייט אמר ב-ZOOM:

"Absolutely, I've talked about that to the team a lot. Basically, I've gone as far as saying the league wants this," he said. "They need this, New York, this is a big market for the league, and New York has been out of the playoffs for a number of years.

"And this is a team that our league, they want to see — there's a huge fan base — and they want to see New York in the playoffs."

He added: "The league wants to see it, everybody wants to see this. Even to the fact that our [opening] game was moved to Sunday, they want to see this.

"So, yes, we have talked about that, about the advantages of this situation and some things that we're going to have to face, going into [Game 1], with everyone picking New York to win and a lot of folks wanting to see New York in the playoffs. It's a battle, it's a challenge, just playing New York, all that comes with it. … They've had a really good season, and I think the NBA is excited about having them back in the playoffs."

McMillan also said on the call that "there's going to be a lot of calls that probably won't go our way," explaining how his team needs to remain calm under the pressure.

כל מה שאני מנסה לומר זה שאם הניקס תנצח, אני לא אתאבל כלל וכלל. אבל אני מעדיף בהרבה שהיא תנצח עם שיפוט הוגן, ולא עם השיפוט מהסוג שהעניק ללייקרס נצחון שלשום!

3. ההפתעה הגדולה ביותר שלי עם כל האפיזודה עם נייט מקמילן?

ההפתעה הגדולה ביותר שלי היה גודל הקנס שהליגה הטילה על נייט הוותיק.

אף מאמן, אף פעם, לא אמר…

(ועוד למפרע!!!)

ש'השיפוט יהיה מעוות'. (אני מדבר 'IN ADVANCE…')

על זה מגיע לו לפחות $250,000. אבל הליגה יודעת שהוא מאמן שקט, נוח על הבריות כמו שאומרים, אמין, חבר נאמן של התאגיד, אז למה להכות בו ברבע מיליון? אם היו מכים אותו ברבע מיל., מיד היו עפות הצהרות שהליגה היא פרו-טראמפית, וגזענית.

4. למה סטיב קאר לא יצא מעורו כשהזיברות נתנו ללייקרס, וללברון ג'יימס, ניצחון כתוצאה משיפוט מעוות וחד-צדדי?

הימני בונה את עתידו כקומיסיונר הבא של ה-NBA ושמעתם זאת כאן לראשונה!!!

המשחק אמש (שלשום) כל כך הגעיל אותי בגלל השיפוט, שאני לא מסוגל בכלל לכתוב עליו. אז אתרכז בקטע אחר הקשור איכשהו למשחק.

תזכרו מה הדוק הזקן אומר לכם:

סטיב קאר כבר השיג הכל ב-NBA כשחקן וכמאמן:: טבעות כשחקן NBA. טבעות כמאמן NBA.

מה שהוא עוד לא היה זה בעל קבוצה. אבל בעל קבוצה הוא לא יכול להיות כי אםילו שהיה אמן שלשות, הוא אף פעם לא היה שחקן של משכורת גבוהה.

הוא גם לא היה הקומיסיונר של הליגה. סטיב קאר כבר מתכנן להיות הקומיסיונר הבא של ה-NBA. הוא רוצה להיות השחקן הראשון (שהוא גם בעל טבעת בשפת רבים), והמאמן הראשון בעל טבעת (בשפת רבים) להיות…

להיות הקומיסיונר הראשון של הליגה שהיה גם שחקן וגם מאמן, ולא סתם – אלא אלוף 'גם' ו-'גם'.!

אני כבר לא אהיה כאן כשזה יקרה, אבל כשזה יקרה, אולי תיזכרו בי, ותיזכרו ש- OL' MENACHEM ניבא זאת כבר לפני שנים!!!

5. היום לפני…

*121 שנה: האולימפיאדה המודרנית הראשונה ניפתחה בפאריז.

*49 שנה: הסוס BBB – סיכויים 1 ל-19 – מנצח את מרוץ הפריקנס באורך וחצי על NO LE HACE.

*49 שנה: רוג'ר בראון קולע 32 נק' עבור הפייסרס בנצחון 105-108 על הניו יורק נטס, וזוכה באליפות ה-ABA.

*43 שנה: אולי לא היה מאבק גדול יותר בהסטוריה מהמאבקים בין הסוס 'עלידר' ו-AFFIRMED. היום, בהפרש של חצי צוואר, AFFIRMED מנצח את עלידר במרוץ הפריקנס.

*31 שנה: מוניקה סלש קוטעת רצף 66 נצחונות של סטפי גראף, בנצחון טורניר סנטה מוניקה. הרצף של הגרמניה גראף הוא השני באורכו בהסטוריה, אחרי רצף ה-74 נצחונות של מרטינה נברטילובה.

6. פינת החי: הפינגווין צולל לעומקים של עד 200 מטרים עבור ארוחה ל-OFFSPRINGS שלהם

\

אולי זה נראה כפינגווין באנטרטיק המנתר מקרחון כטורפדו אל תוך המים הקרים כקרח כתענוע או משחק.

האמת היא שהפינגווין הזה – ADELIE בשמו המדעי – כמו אלפי אחרים, מנתרים, אוספים מהירות בקפיצות מקרחונים בגובה של 300 ו-400 מטר לעומקים של כמעט 200 מטרים

During December and January, female Adelies lay up to two eggs and the parents take it in turns to incubate them. One stays with the eggs, keeping them safe and warm, while the other heads out to sea to dive up to 700 feet to hunt for krill, fish and squid.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. מנחם בזה הרגע נראה לי הבטחת סוויפ לפילי 😂. תודה
    מקמילן מכין אותם מנטלית כי הם ילדים ולא ראו פלייאוף הוא מכין אותם שיקבלו מכות ושהם גם צריכים לשחק אגרסיבי כי השופטים יתנו לשחק בסגנון של הניקס. הוא יודע שהם חסרי ניסיון והוא גם נותן בהם ציונות עם תחושת שליחות. זה לא יותר מעידוד פסיכולוגי ומנטלי ומפיתוח מודעות לצעירים.
    קר מכיר את סוג השיפוט הזה גם לטובתו יודע איך העסק עובד עם הרמטכל מה יעזור לו להתמרמר?

    1. צודק לגמרי לגבי מקמילן. זו לוחמה פסיכולוגית, להטריף את השחקנים שלו (והקנס בהחלט עזר), לשחק קצת בראש של השחקנים של הניקס. עם הוא עובר סיבוב עם ההוקס אז ההחתמה שלו מקבלת חותמת של 'הצלחה' והוא מבטיח את העתיד שלו במועדון. בשביל כל זה 25 אלף זה כסף קטן.

      1. יש אויב, חיצוני אך חלק מהמערכת שלנו, שרוצה לפגוע בנו ויוצא ספציפית נגדנו. איזשהו נראטיב מדומיין שיוצר תחושת מצור בין השחקנים, העולם כולו נגדנו כזה. איפה שמעתי את זה קודם?

            1. אני דיברתי על בראד סטיבנס – נושא מפלג וסופר רגיש. על מה חשבת שדיברתי?

  2. דעתי היום, לא שונה כלל מזו שהייתה אתמול (רק עם תיקון קל של שגיאת כתיב) –
    התלונות שיפוט מוטה אתמול?
    מגוחכות.
    .
    (גם קר יודע את זה)
    .
    וושינגטון?
    קבוצה עם מאזן שלילי ניצחה קבוצה עם מאזן אפילו יותר שלילי, בדרך לתפוס את המקום השמיני במזרח.
    התחזית:
    הדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף.
    ביל לצד וול (בריא), הגיע רחוק יותר.
    .
    תודה, מנחם.
    שבת שלום,
    וסוף שבוע שקט לכולם.

    1. גיא יושב עליך יפה הדמגוגיה, יש שני קבוצות של וושינגטון זאת שעד האולסטאר שהייתה בין הרעות בליגה וזאת שאחרי האולסטאר, אם ווסטברוק יפסיד לפילי לא יקרה כלום הם קבוצה הרבה יותר כישרונית ומאומנת מוושינגטון, דרך אגב מה המאזן של וושינגטון מול אריות המערב? אם הייתה צופה הייתי יודע שהבעיה של וושינגטון זה נפילות מתח

        1. ברור הייתי איתכם גם בבלוג החי, מה שמצחיק הוא הנסיון שלך לבסס תמונה על משחק אחד שרחוק מלהגיד משהו ויכול ללכת לכל כיוון זה המשמעות של דמגוגיה.
          .
          להזכיר לך איך הלייקרס פתחו את הסדרות שלהם בפלייאוף עונה שעברה (הפסדים לפורטלנד וליוסטון במשחק ה1), האלופה טורנטו הפסידה במשחק הראשון שלהם לאורלנדו בסיבוב הראשון.
          .
          אם הייתה צופה בוושינגטון במיקרו ולא מתבסס על נתונים כללים כמו מאזן עונתי כדי לבסס טענה הייתה מבין שוושינגטון של תחילת השנה היא קבוצה אחרת לגמרי מזאת של אחרי האולסטאר שהגיעה לשיאה ב15 משחקים האחרונים (מציגים התקפה פשוט פסיכית):

          לצערם של וושינגטון הקבוצה סבלה מהרבה תנודתיות העונה , המאזן שלהם מול המערביות מצויין, אבל לצערך ידידי אי אפשר להבין את זה מבלי לצפות במשחקים.

          1. משעשע.
            .
            א. הניסיון שלך להמציא את דעותיי.
            מה בין מה שאתה כתבת, לבין מה שאני?
            .
            יש איזו שורה תחתונה ברורה. ראסל שיחק כמעט בכל משחקי הוויזרדס העונה,
            לטוב ולרע, זה המאזן שלהם. כמו לכל קבוצה, גם להם היו עליות ומורדות, ובסופו של יום, מה שנשאר מהעונה זה המאזן שלהם.
            .
            עכשיו מה שלא ממש ברור לי,
            איך דמגוגיה נכנסת לעניין?
            הרי לא באמת מעניינים אותי הוויזרדס.

            1. וול סחב את הקבוצה רחוק יותר, לאן וול סחב את יוסטון בעונה הראשונה שלו שם? מדובר על קבוצה פצועה בעוד ראסל הוא בהחלט מאכזב וכשלון ככוכב ראשון, צריך לזכור שהוא הגיע לקבוצה חדשה. בדיוק כמו להסתכל על העונה הראשונה של לברון בלייקרס ולהגיד שלונזו בול סחב את הקבוצה לאותו מיקום.

            2. לא ברור לי מה אתה רוצה.
              עובדתית, וושינגטון של וול בגרסתו הבריאה השיגה תוצאות טובות יותר מוושינגטון השנה.
              אכן, זו קבוצה חדשה, ובהחלט יכול להיות שהסיפור בשנה הבאה יהיה אחר.
              .
              לברון של הלייקרס זו דוגמה רעה.
              הפציעה + הפיאסקו של הדדליין גמרו את הקבוצה.
              להזכיר –
              11, 15. קבוצות חדשות. פיינלס.

            3. אני עדיין ממתין לתשובה –
              איך תגובתי המקורית היא דמגוגיה, ולמה.

            4. גיא, זה קומדיית קאצ'פרייז. ואחת גרועה במיוחד. זה דייוויד ס. פאמפקינס.
              במערכון של SNL מלפני כמעט חמש שנים רואים זוג נכנס למתקן בשם "100 קומות של אימה" שם מפעיל המעלית מבטיח להם שבכל קומה יופיע משהו שיפחיד אותם. אז בקומה הראשונה הם רואים דמות מפחידה ונבהלים. בקומה השנייה מישהו מגיש להם את הראש שלהם על צלחת והם מתלהבים. בקומה השלישית הם פוגשים בדייוויד ס. פאמפקינס. טום הנקס בחליפת הלאווין מוזרה רוקד בצורה מגוחכת עם שני אנשים בתחפושת שלד. הוא אומר את שמו, דייוויד פאמפקינס, ומסיים בשאלה "Any Questions?" בדיוק לפני שדלת המעלית נסגרת. הזוג לא מבין למה לעזאזל זה אמור להיות מפחיד, אם דייוויד ס. פאמפקינס אמור להיות מישהו מוכר, ולמה הוא שואל בסוף אם יש שאלות. ואז הם רואים אותו שוב. שוב עם הריקוד המגוחך ו-Any questions?. מפעיל המעלית אומר להם שמתוך 100 קומות, 73 הם עם דייוויד ס. פאמפקינס. עד שהם מגיעים לקומה האחרונה, דלת המעלית נפתחת, ורק שני השלדים מופיעים ורוקדים בצורה מגוחכת. הזוג המיואש מלנסות להבין את ההפחדה פתאום רואה את דייוויד ס. פאמפקינס צמוד מאחוריהם במעלית, דוחף את הראש קדימה ושואל Any Questions?. הזוג צורח באימה.
              .
              יש שני סוגים של קומדיית קאצ'פרייז. הראשון, כשהקאצ'פרייז מגיע באופן טבעי. קומיקאי מספר בדיחה שחלק ממנה מקבל תגובה ענקית מהקהל, אז הם כותבים בדיחות שיתאימו לתמה הזו. מהר מאוד זה הופך להיות מה שהם ידועים בו. הם נעולים לתוך הסוג הזה של הבדיחה לא משנה כמה נמאס להם ממנו. זה בארט סימפסון הלחוץ מנסה לעלות לבמה, בטעות שובר הכל ואומר שלא הוא עשה את זה. זה ריק פוקסוורת'י ממשיך לספר למה אולי אתה יכול להיות רדנק למרות שכבר לא נשאר לו דברים שבני אדם עושים והוא עבר ליונקים אחרים.
              השני הוא כשהקאצ'פרייז נדחף על הקהל אם הוא רוצה את זה או לא. אנשי השיווק אהבו, הוא עבר מבחן דמוגרפיה, נראה טוב על חולצה. זה אסי ישראלוף לא ממש יודע מי זה פרוספר אזגי אבל מחליט להגיד בסוף כל משפט "וואסחב". זו הדמות המשנית בסיטקום שאומרת משהו. לא משנה אם זה הגיוני, אבל זה יהיה בכל פרק. דיי-נו-מייט. באזינגה. אני עשיתי את זה?
              .
              אז יש אנשים שמנסים לעשות את זה בחיים האמיתיים. "מרקסיזם תרבותי", "ונצואלה", "הפרוגרסיבים", "תרבות ביטול (לשעבר PC)", "גופה נגר אולסטאר אסור-לשמור תאגיד מעטפות" "טיימאאוט בוט". הביטויים מאבדים כל שמץ של משמעות עד כדי כך שאפשר כבר להדביק אותם לכל דבר לא קשור. אבל הם מוציאים תגובות מאנשים. לא משנה כמה הביטויים מטופשים, שקריים, מזלזלים בכל שמץ של היגיון אנושי ובכל אדם אחר. להיפך, זה אפילו יעזור להוציא עוד תגובות. אז בטוח שהם יופיעו בפרק של שבוע הבא. הכל כדי להשיג תשומת לב. ברגע שלקהל יימאס מדמות אחת הם פשוט יעשו ספין ויעבירו גרסא של אותו דבר על משהו אחר. יש סיבה שאיכשהו הוגו צ'אבז עדיין מופיע בחדשות האמריקאיות כל הזמן (https://www.politifact.com/factchecks/2020/dec/03/facebook-posts/no-hugo-chavezs-family-does-not-own-dominion-votin/) למרות שהוא מת כבר שמונה שנים. או ששיש כאלה שכל הזמן מדברים על השחורים באמריקה ו"פרחאן" למרות שהוא כבר מזמן לא רלוונטי בשום צורה לקהילה השחורה או המוסלמית באמריקה. או למה שמעון כל הזמן קופץ על דריימונד גרין. או למה ברוך כל הזמן אומר לך "דמגוגיה". הפכו אותם לדייוויד ס. פאמפקינס.

            5. גם לי יש –
              אפקטיבי!
              הולך?

            6. how do i bookmark this?

            7. איסלנדי איזה פרוגרסיביות מתוחכמת קאפצרית וואו מחיאות כפיים.
              בואו נעמוד ונלקק לעצמנו את הביצים ככה נתחבב על הקהל הנכון שלנו.
              אנו ההומנים אוהבי הזולת האדם הבריאה מחלצי המקופחים בעיני עצמנו ליברלים פרוגרסיבים נלקה עצמנו ונמציא לנו מציאות מדומה כדי להגדיל את הביצנו שלא רק נלקק אותם אולי גם נאכל אותם, בעצם למה להגדיל הם כבר ענקיים בנות יענה אנו.

            8. פששש שמעון
              רואה שאתה מרגיש יותר מקופח מהמכפלה של ברוך כשהוא יורד מהארץ וכמה שאתה חושב שהערבים מרגישים מקופחים.
              חשבתי שאתה לא נפגע, אבל מסתבר שאתה יותר שברירי מאחורי המסכה ממה שאתה מוכן להודות

            9. גיא שנת קורונה, פציעות סגל חדש, לכולם יש תירוצים. לי מפריע הנסיון לשנמך את ווסטברוק, המילה דמגוגיה בהחלט לא נכונה ההקשר של המשפט.

  3. מנחם הליגה צריכה לקנוס גם אותך. איזה שריקות אתה מדבר? השיפוט היה הוגן. אולי רק האופנסיב של גרין היה טעות וגם גרין כזה מלוכלך עם מוניטין כזה גרוע שאפשר להאשים אותם? היה גם ספק פלגרנט שלו. אסיים במשפטו של מרקוס אורליוס
    ״כל מה שאתה שומע הוא דעה לא עובדה, וכל מה שאתה רואה הוא פרספקטיבה״

    1. משפט נהדר צפריר, ולכן צריך לקחת בערבון מוגבל כשאוהד לייקרס, שקיבלו לפחות אליפות אחת מתנה מהשופטים, לא מודה שהשיפוט מוטה.

    2. הליגה מכורה לכך שהיא צריכה למכור. והלייקרס, שוק גדול, נהנים מההתמכרות של הליגה לכסף הגדול שהם מביאים. ולא מהיום.
      בואו נתחיל מזכרון סקרמנטו 2002.

  4. תהיה בריא מנחם.
    וושינגטון גרדה את תקרת הזכוכית. זה ייגמר בסוויפ של ג'נטלמנים מפילי.
    נ.ב. ברטאנס גרמני כמו שהוא שחקן הגנה.

    כל סיפורי השיפוט במיוחד מצד אטלנטה הם קשקושי חדר הלבשה. להעלות את המורל אצל השחקנים ולספר להם שכל העולם נגדם. אין צורך להתרגש, אבל יפה בגילך שאתה לוקח ללב.

    קר קומישינר? איך? למה? מאיפה?
    אין לו כישורים ואין לו קישורים.
    בעלים? סבבה, אבל מאיפה יביא את הכסף? הוא לא ג'ורדן שעשה מאות מליונים מכדורסל ומאות מליונים מפרסום.
    קר יכול להיות gm מצויין, אבל כנראה לא במפרץ, כי לדעתי התפקיד תפוס ותפוס טוב.

  5. מקמילן עושה הכנה נפשית מעולה לשחקנים. כל הכבוד לו. הם יגיעו כמו אנדרדוג לmsg ולא אתפלא אם בזכות זה יגנבו ניצחון שם ויקחו את יתרון הביתיות. מאמן מעולה, זה כבר הבנו מהתוצאות מרגע שקיבל את המושכות, עכשיו אנחנו קצת יותר מבינים למה. הוא חזק בקטע המנטלי, וסידר לשחקנים שלו את הראש. נהדר.

  6. בס"ד
    תודה מנחם.
    הפינגווין מזכיר לי בצבעים כמה זברות ( שופטים), ובלילות כמה שחקנים.
    לגבי הניקס, אני אשמח בכל מקרה, גם הניקס וגם ההוקס קבוצות נחמדות.
    פילי יגמרו את ווש ב 5, גג 6 משחקים, אם אין פציעות.

  7. כיף לראות מאמן שאומר שהשיפוט מכור במילים יפות, כולם בעולם יודעים את זה חוץ מטנ״ש. עם זאת הלייקרס אתמול ניצחו ללא השיפוט לעומת דנבר שנה שעברה.
    .
    דרך אגב הליגה עושה מחווה לא רק לגיבורי על אלא גם לסרט המטריקס כל פעם שדיוויס משחק פתאום הכל נעצר ואתה מוצא את דיוויס על קו העונשין בלי סיבה.

      1. יפה שאתה ממשיך בדיון הזה,
        תהיה בטוח ששופטים נותנים עדיפות לכוכבים וקבוצות "גדולות", זה כנראה לא במודע, אבל זה תמיד היה, וכנראה תמיד יישאר,
        במשחק, אם יש לשופט ספק אם הייתה עברה על לברון שלא קלע, סביר יותר שהוא ישרוק מאשר אם אלכס קרוזו יבצע את אותו מהלך, כי סביר יותר שהוא יחטיא בלי עברה מאשר לברון שבטוח נעצר בעבירה (זה לא בהכרח נכון אבל ככה זה)
        מספיק שיש לך 2 שריקות במשחק שנגמר 3 נק' הפרש ו"השופטים" קבעו את התוצאה.
        למרות שלרוב אני לא מצדיק בכי על השיפוט, זה לא אומר שאין הטיה.
        במשחק של הלייקרס – ג"ס אכן היו טעויות אבל לא זה מה שהכריע. הלייקרס יותר טובים, השחקן השני הכי טוב של הלומים קולע 2 נק', ושאר הצוות המסייע לא הגיע. אין להם מה לבכות על השיפוט.

        אצל מקמילן זאת לוחמה פסיכולוגית שנועדה לגמרי לאוזני השחקנים שלו.

        שבת שלום

            1. אילו לא קרוב. אף אחד לא זכה לחיבור החם לו זכה ג'ורדן.
              לברון?
              הוא זכה לפטור לא פעם מצעדים לעבירות תוקף,
              אבל מהצד השני בגלל חוזקו "מותר" היה לשמור עליו חזק מאוד בצבע.

            1. זרוק ניחוש,
              מי מה-2 מגיע השנה יותר לקו העונשין?
              מי מה-2 מגיע יותר לצבע?

            2. למען הסר ספק –
              אני לא טוען שקרי לא מרוויח את זריקות העונשין שלו ביושר.
              אני טוען ששיפוט מוטה כפי שנטען כאן באתר,
              היה שולח את לברון לקו הרבה יותר.

            3. ווישפול
              זה בכל מקרה שאלה לא רלוונטית.

            4. עבירות לא נעשות רק בכניסה לצבע

  8. חוזר על עמדתי שוושינגטון הפסידו בכוונה ובשכל לבוסטון. ידעו שהמשחק מול אינדיאנה יהיה בבית וידעו שהם מחזיקים את המפתחות של הפייסרס (ניצחו אותם בכל המפגשים העונה). וכמובן – רצו לפגוש את פילי הפריכה ולא את אבו דקאן ושני חבריו.
    בניגוד לשמעון אינני רואה סוויפ בסדרה. לדעתי הסיקסרס ימשכו את הוויזרדס לשישה ואפילו שבעה משחקים.

  9. ג"ס הפסידו את המשחק בגלל עיבודי הכדור שלהם במחצית השניה. אבל. הליגה שיבצה למשחק שני שופטים שהמאזן של ג"ס במשחקים שהם שפטו הוא ניצחון 1 ו 15 הפסדים.

      1. לא יודע מה הטווח אבל המאזן מיתר את הצורך בבדיקה. בשנתיים האחרונות המאזן של ג"ס עומד על בערך 70 הפסדים ו 55 נצחונות יחס של 1:15 מאד מאד לא סביר שיהיה מקרי. אם אתה הולך עוד אחורה המאזן יטה לשויון. בעיקרון מספיק שופט מוטה כדי ליצור אי שוויון בין הקבוצות.

        1. אז עכשיו הם שופטים מוטים…
          רק בשביל הרקורד זה מאד סביר שיהי צמד שופטים כלשהו אם מאזן מאד שלילי כשאתה בוחר את נקודת החיתוך בדיעבד.

        2. ווקח בחשבון שסביר מאד שחלק מהמקרים האלו הם משחקים משותפים (ה-NBA נוטה לשבץ שופטים יחד לא מעט) אז לא בהכרח מדובר על 16 משחקים שונים.

        3. העונה אגב לפני הפלייאין הם 3-1 "נגד" הווריורס. בעונה שעברה 7-0. ועונה קודם בחרו את החיתוך בדיוק כדי להתאים ל"הטיה"

          1. אתה משקיע בזה יותר ממי (איפה אתה רואה מי שפט היכן) אבל אני לא בטוח שתמצא עוד צמד עם מאזן כזה. בכל מקרה התחושה שלי (ושל חלק גדול מאוהדי ג"ס) שהשיפוט היה מוטה. למשל העברה הטכנית שפול קיבל כשדיוויס קיבל. גם זו של דריימונד צרמה כמסתכלים על כמות הדיבורים של לברון עם השופטים. כתבתי שלא זו היתה הסיבה להפסד וג"ס הפסידה אותו במו ידיה אבל העובדה שהרצפה היתה עקומה לא עזרה.

            1. עלאק משקיע – שתי דקות בבסקטבול רפרנס. אז בשביל מה הבאת את הנתון הזה. רק כדי להוכיח הטיה. אז צ'רי פיקינג אופייני שאוהדים אוהבים לעשות כדי להוכיח שדופקים אותם.

            2. רן, הבכייה הזו לשופטים זה גועל נפש מרוכז. דוחה ברמות. לא מסתפק בזה שהוא השחקן הכי גדול בעשור האחרון גם צריך להתבכיין
              עושה פרצוף ונראה כאילו עומד לאכול את השופטים. איך הוא לא מקבל כל פעם טכנית? לסילבר פתרונים?

            3. נו באמת,
              הגזמת.
              .
              קרי לא בוכה כל כך הרבה…

            4. נראה לי שרזי מתכון ללברון

            5. נכון, הכוונה היא כמובן למלך בכבודו ובעצמו.

  10. אני רק שאלה: אם הוויזארדס מחזיקים בסגל השלישי בטיבו בליגה (או אחד משלושת הטובים), היאך מגיע לווסטברוק את התואר, אם הוא סוחב קבוצה עם סגל אדיר וסגן מלך הסלים, כל הדרך למקום השמיני במזרח ברגע האחרון, עם מאזן שלילי? ניקולה יוקיץ' עם סגל חלש בהרבה, סוחב קבוצה למקום גבוה הרבה יותר, עם מאזן טוב יותר וסטטיסטיקות טובות יותר.
    אף אחד מהווריורס לא התלונן על שיפוט, מקר ועד קרי וגרין. אני אניח את זה פה.

  11. האמת שקר יכול להיות קומישינר מצוין, רעיון מעולה מנחם. וושינגטון תובס על ידי פילי, אבל הפעם זה יהיה בגלל שהיא קבוצה פחות טובה ולא באשמת ווסטברוק. אני נוטה להסכים עם מקמילן, אבל האמת היא שהניקס טובים יותר בלי קשר לשיפוט.

  12. ברור שראסל שחקן גדול, אך מפני שהוא יותר מדי הולך עם הראש בקיר ופוגע במשחק של הקבוצה בקבלת החלטות רעות, הוא לא יכול להיחשב מכוכבי העל הגדולים ביותר. ויש לו את היכולת להיות כזה עם קבלת החלטות טובות בצורה עקבית ויציבה ולא רק בחלק מהמשחקים.
    בדומה, לפי טעמי, גם אם פחות, בגלל שלקובי היו יותר מדי פעמים יחסית שבהן שנכנס עם הראש בקיר וקיבל החלטות רעות, לא יכול להיחשב לשחקן השני בטיבו בכל הזמנים בעמדה 2, מה שהיה לו את היכולת להיות. זו כמובן נקודת מבטי ובכל מקרה הבחירה בקובי כשני בטיבו בעמדה 2 היא בחירה ראויה. מצד שני בעל מקרה לא מגיע לו בגלל המקרה עם החדרנית שכם לפי מה שכן הודה היה זבל של בנאדם.

  13. תודה מנחם,
    מק'מילן בכיין, מהלך עלוב שלו לבכות למפרע, ולכן הניקס יביסו את ההוקס.
    הסגל של וושינגטון מתחת לממוצע, למעט שני הכוכבים. מה שכן – ברוקסי וראס מוציאים מהם 110% בחודשיים האחרונים. אז הם פתאום נראים סבבה ומגלים את האיכויות המיוחדות של כל אחד מהם. אלה מסוג הדברים שראס עושה שלא כתובים בשום דף סטטיסטי. כמעט כל אחד מהצוות המסייע נמצא בשיא היכולת שלו בקריירה – בלי קשר לשלב שלה (אולי למעט רובין לופז).
    קר לא יהיה קומישינר בחיים, יש לו מחסום שלא קשור לכדורסל 🙂 לא יעבור שם למעלה.

  14. מנחם, לא נראה לי שקר חותר למשרת הקומישינר. אני לא רואה אותו פורש מאימון לפני שקרי וקלי יפרשו ולזה יש עוד כ 5 שנים. כשזה יקרה קר יהיה בן 60. לא הגיל לקחת על עצמך תפקיד כל כך תובעני כמו קומישינר. זה דבר אחד לעבוד אצל מיליארדר אחד ודבר שונה לחלוטין לעבוד עבור 32 מיליארדרים שמושכים לכמה כיונים, שלא לדבר על השחקנים.

  15. מנחמנו
    קו 5 לקח אותך לתחנה המרכזית הישנה מדיזינגוף דרך שדרות רוטשילד. הייתי נוסע ב 1984 לתחנה המרכזית בדרך לבסיס ושם קונה עיתון חדשות ומיד פותח במדור הספורט לראות אם איזה פריק הזוי כתב איזו כתבה דפוקה על באסקטבול או איגרוף או אנא ערף…
    קו 4 נוסע מבן יהודה דרך אלנבי ועובר בתחנה המרכזית.
    ראס ענק אבל אין לו מה לעשות מול הממותה. הלוואי שאתבדה….
    ניקס עשו את הבלתי יאמן בזכות טיבס ולכן אשמח לראות אותו מחייך בסוף אחרי שניצח את מקמילן. בהנחה שיעבור שלב אחד או שנים ויפגוש את פילי, יהיה מרתק לראות סוף סוף אותו מול דוק ריברס. אם יש מישהו שיכול להרוס את התכנית של הדוק זה טיבס שמאמן הרבה יותר טוב ממנו. אני ואתה יודעים את זה אבל אני אגלה לך סוד? גם דוק ריברס יודע את זה.
    1, 2, 3….

  16. פוסט מצוין מנחם למרות שאני לא מסגים עם הכל חוץ מהפינגווינים
    🙂
    שבת שלום ויאללה שיתחיל ככבר הפלייאוף האמיתי

  17. פעם אחרונה שהניקס,בוסטון,פילי והנטס היו בפלייאוף באותה שנה היה 1983

    מישהו יודע מי זכה באליפות באותה עונה ???

כתיבת תגובה

סגירת תפריט