מתחילים את הפליי-אין במערב ברביעי מסקרן/אינדיאני

Steph Curry vs LeBron James: Battle of the Best - YouTube
עוד פרק ביריבות?

 אחרי לילה די מאכזב במערב עם משחקים חד-צדדיים מגיעה המנה העיקרית ואיתה שני משחקים מרתקים שיפתחו את הפליי-אין של הצד המערבי של מפת ארצות הברית, כשבמרכז לברון יחזור לשחק מול הווריירס בעוד קרב פנים אל פנים מול סטף ודריימונד. יהיה אש. אתמול היה יום הפטירה של אחד מגדולי משוררי המדינה – אברהם שלונסקי. כמה שירים גדולים מיצירתו ילוו את הפריוויו:

ה-קלאסיקה

02:30     ממפיס גריזליס (34-38, מקום תשיעי במערב) – סן אנטוניו ספרס (39-33, מקום עשירי במערב)

הביתית: אחרי שהפסידה במשחק על המקום השמיני לגולדן סטייט ממפיס מגיעה לפליי-אין כשהיא צריכה לנצח שני משחקים בשביל לעלות לפלייאוף. הדובים יכולים לסכם עונה די מוצלחת מבחינתם שהמשימה המרכזית שלה הייתה לתת לרוקי העונה שעברה ג'ה מוראנט את הפלטפורמה הכי טובה להפוך את הכישרון שלו לניצחונות קבוצתיים. אפשר לומר שברמת החמישייה יש לקבוצה חמישייה לא רעה שניצחה לא מעט משחקים העונה אבל הספסל די חלש ולא ברור האם כל זה יכול להחזיק מול יוטה המאוזנת. החוזק של הקבוצה טמון בכך שבמשחקים מסוימים היא יכולה להיות קבוצת הגנה טובה מאוד בהובלת יונאס וולנצ'ונס שעשה קפיצת מדריגה בעונה האחרונה והופך להיות סנטר דומיננטי מאוד שיקשה על קבוצות נטולות פיזיות. ממפיס הייתה במקום ה 20 העונה באחוזים מהשלוש ובהחלט מדובר בנקודת תורפה שתקשה עליה מול יריבות עם הגנה טובה שיוכלו לסתום את הצבע בשביל לעצור את וולנצ'ונס ואת החדירות של מוראנט. קלעי השלוש של הקבוצה יהיו מאוד חשובים (אנדרסון, ביין, קלארק) והם שיכריעו האם הקבוצה תנצח הלילה ותנסה לאתגר את פיניקס שבמקום השני. גרייסון אלן לא ישחק הערב.

האורחת: הקבוצה של גרג פופוביץ' מגיעה שוב לאפשרות פלייאוף אבל למרות המקום העשירי אי אפשר לומר שמדובר בעונה מוצלחת של סן אנטוניו. היא מגיעה למשחק כאשר ממפיס שנמצאת מקום אחד מעליה מובילה עליה ב 5 (!) משחקים. ההתקפה שמדורגת במקום ה 20 בליגה לא ממש עבדה למרות פוטנציאל לא רע, הרבה בעקבות הקורונה והפציעות שהקשו עליה מאוד. בשנה האחרונה היא נפרדה מהפרנצ'ייז פלייר למרכוס אולדריג' שהביא לא מעט האסל בהתקפה ובהגנה עם המיד-ריינג' המפורסם. הקבוצה נשארה בידיים של דרוזן ודג'ונטה מארי שסחבו את הקבוצה על הגב ויחד עם הגנה סבירה (מקום 17 בליגה) הצליחו להביא אותה עד הלום עם אפשרות לסיים כבר עכשיו את העונה הבינונית. האסטרטגיה ההתקפית העונה, בניגוד לשנים הקודמות של הספרס, הייתה בעיקר סביב הבידודים של דה-רוזן והקליעות לשלוש של רודי גיי ופטי מילס. המגבלות של הקבוצה ברורות מאוד בעיקר בעמדת הסנטר שם עומד פולטל הנחמד אבל-לא-יותר-מזה והערב תהיה לו משימה לא פשוטה מול החדירות של מוראנט. ווייט וליילס ישבו בחוץ.

בדרך לחתונה: העדיפות על הנייר של ממפיס די ברורה והיא גם זאת שבאה חמה למשחק עם ארבעה נצחונות שקדמו להפסד לגולדן סטייט במחזור הסיום. שתי הקבוצות לא זורקות טוב לשלוש ואם אחת מהן תצליח לחבר זריקות טובות וליצור רצף התקפי יהיה לה ייתרון ברור. כך או כך, משחקי פלייאוף מוכרעים בדרך כלל דרך הכוכבים שאמורים להתעלות על עצמם מול הגנות קשות יותר (כמו שהראה אתמול טייטום, למרות שהגנה לא הייתה). זאת הזדמנות פז לראות את מוראנט בפעולה תחת לחץ ויש לי תחושה שהוא הולך לקלוע לא מעט הערב.

עוצרים בווגאס: זה מגיע לממפיס, וזה יהיה שלהם. דובים ב 8.

מחזה ילדים קלאסי מפרי עטו

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (30-42, מקום שמיני במערב) – גולדן סטייט ווריירס (33-39)

הביתית: מעולם לא הייתה אלופה מהמקום השביעי בקונפרנס (וגם השישי, וגם החמישי) והשנה יש סיכוי לא רע שזה יקרה. האלופה מצאה את עצמה בתחתית הפלייאוף בעקבות ניהול פציעות של לברון ודייוויס, ועכשיו כשהם עולים לשחק בהרכב מלא אף קבוצה לא הייתה רוצה לשחק מול הלייקרס הטוב מ – 7. בהרכב המלא שלה מדובר בקונטנדרית לכל דבר ועניין עם מעט מאוד נקודות חולשה. היא גם מגיעה למשחק הנוכחי עם רצף יפה של חמישה ניצחונות כך שהיה לקבוצה זמן להתחבר מחדש עם סגל ללא פציעות והיעדרויות. כמות האופציות ההתקפיות של הקבוצה היא אינסופית כשההתקפה יכולה לעבור דרך שרודר, לברון או דייוויס וללכת להרבה מאוד כיוונים. השאלה האמיתית תהיה שאלת ההגנה, כאשר בעונה הרגילה היה מדובר בהגנה מספר אחת בליגה והשאלה המרכזית תהיה האם ההיעדרויות המרובות לא פגעו בכימיה ההגנתית של הקבוצה. הערב השאלה תהיה בעיקר סביב השמירה על סטף קרי: בעונה שעברה רונדו היה יכול להיות מופקד על המשימה אבל העונה אין ללייקרס שומר גארדים ברמה שלו והשמירה תצטרך לעבור בין שרודר, קוזמה ו KCP. מעבר לכך אין הרבה מה לתהות על הקבוצה ששיפרה את עצמה ומחזיקה סט סנטרים ופורוורדים לא הגיוני.

האורחת: שובו של הסטף? על הנייר הקבוצה של סטיב קר לא הייתה אמורה להגיע כל כך רחוק בעקבות הפציעה של קליי אבל עונת פלאות של השטן בעל פני התינוק ועליית המדרגה של כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל הביאה את הקבוצה למרחק משחק אחד ממפגש מרתק מול פיניקס שלדעתי תהיה יותר נוחה עבור הווריירס מאשר יוטה. הבעיה היא שהקבוצה איבדה את ג'יימס וויסמן וקלי אוברה שהיו חלק משמעותי מהרוסטר והנקודות שלהם יהיו חשובות לקבוצה. גם לזה סטיב קר מצא פיתרון כשבמשחקים האחרונים התגלו כמה שחקנים אלמונים כמו ג'ורדן פול וחואן טוסקאנו אנדרסון שמצליחים לייצר נקודות חשובות עבור הקבוצה. האם כל זה מספיק לפלייאוף? אני בספק רב. האם זה מספיק כדי לנצח את הלייקרס? ממש לא. אבל במשחק אחד, כמו שאנחנו יודעים טוב מאוד, הפתעות בהחלט יכולות לקרות. צריך רק לקוות שוויגינס יעשה עבודה סבירה על לברון (בכל זאת מדובר בקבוצה עם ההגנה החמישית בליגה!) ושדייויס לא ירמוס את גרין. יהיה מעניין.

בדרך לחתונה: קבוצה בלי חסרונות פוגשת קבוצה נחותה ממנה בהרבה עם רוח לחימה מאוד מרשימה לאורך העונה וחיסרון רציני בצבע. המפגשים בין לברון לסטף לאורך הקריירה הובילו ללא מעט קלאסיקות. נקווה שזה ימשיך גם במשחק הנוכחי שבו דווקא סטף הוא האנדרדוג.

עוצרים בווגאס: בניגוד למשחקים אתמול, זה הולך להיות די צמוד אבל אין מנוס מלקבוע שהלייקרס יקחו ב 5. סטף עובר את ה 40 נקודות.

לפוסט הזה יש 323 תגובות

  1. אחלה סקירה. על פנין קשה לראות את לברון ודייויס נשארים שלמים פלייאוף שלם. אבל מי יודע? לברון הראה כבר שלהמר נגדו זה לא מעשה רציונלי

  2. לתחושתי,
    גולדן נותנים עוד ערב של קליעה אינסופית מול ערב של אין-קליעה סופנית מצד הלייקרס,
    מה ששולח את הלוחמים לניצחון בסיבוב הראשון מול הסאנס האומללים.
    .
    אני גם לא חושב שזה יהיה צמוד.

  3. תודה על פריוויו מענג.
    אני חושב שבמשחק הפתיחה של העונה, ממפיס והספרס נפגשו. מורנאט התפוצץ עם 44 נקודות (או 42) שלא הספיקו. ככ הרבה השתנה מאז ומעניין על סף האירוני, שזה המשחק הקובע והמסיים עונה של שתי הקבוצות האלה.
    במשחק השני, חושב שדווקא לווריורס יש יתרון מסויים בקלאץ' והלייקרס יעשו הכל כדי להימנע מכך. נראה הרבה הכנסות כדור לדייויס, כשלמעשה הלייקרס גבוהה הרבה יותר והצבע הוא יתרון מובהק שלה. פיניקס מתפללת לניצחון הלוחמים, יוטה כמובן לא תרצה לפגוש את האלופה.
    יוסטון של האקים ב95' לקחה אליפות מהמקום השישי.

  4. יותר מידי סימני שאלה סביב הלייקרס, ומצד שני גולדן סטייט לא ממש מרשימה כל העונה, יהיה מעניין.
    תיקון קל, עטור מצחך נכתב על ידי אברהם חלפי.

  5. קודם כל – תודה רבה על פריוויו מעולה עם שירים מצויינים.
    .
    לממפיס יש ספסל די טוב, במיוחד לאור חזרתו של טריפל J. טילמן, ביין, קלארק ווינסלו ומלטון. היעדרו של אלן תשפיע בעיקר בקשיחות.
    בנוסף קלעי השלשות הבולטים של ממפיס אלו ברוקס, ביין, מלטון, ואפילו מוראנט אבל אנדרסון וקלארק ממש לא הבולטים בחבורה.
    .
    לגבי הספרס – פולטל חוסם בערב כמעט שתי חסימות לערב והוא בין מובילי הליגה בסתימת הצבע והגנה על הטבעת ככה שהוא לא ממש "נחמד ולא יותר".
    .
    מעולם לא הייתה אלופה ממקום שביעי, זה נכון אבל ממקום שישי הייתה את יוסטון של 94-95 שזכתה באליפות עם דרקסלר ואלאג'וואן.

    .

  6. מעולה.
    רק 2 תיקונים קטנים:
    1. יוסטון של 1995 לקחה אליפות מהמקום השישי במערב.
    2. עטור מצחך זה שיר של אברהם חלפי ולא אברהם שלונסקי. מבחינתי הוא עדיין מתאים כמעט בכל מצב.

  7. אין מה לעשות אינדיאני, למרות שכתבו את זה קודם, לפני, זה לא משנה – אני גם זוכר את יוסטון של דרקסלר, ולא אוותר על התיקון (אגו טריפ!!!!) 😉, ואתבעס ששכחתי שעטור מצחך של חלפי (אגו דיפרסיה!!!) 😜
    .
    בקיצור, אחלה פריוויו לערב שיגבה ממני הרבה שעות שינה.
    .
    ממפיס אמורים לנצח אבל לא מהמרים נגד פופ בפלייאוף, אז יש אפשרות שבכל זאת ננצח, וזו גם לא תהיה תוצאה מפתיעה במיוחד.
    .
    גם נגד לברון לא מהמרים בפלייאוף, אז הלייקרס תנצח, אבל גם נגד סטף לא מהמרים בפלייאוף, ויש כאן יותר מדי טאבואים שמתנגשים להם, ובסוף מישהו צריך לנצח, אז בכל זאת נהמר נגד סטף, למרות שהאמת היא שאני לא בטוח בכלל שעדיף לפגוש את פיניקס מאשר לפגוש את יוטה.
    .
    יהיה לילה נהדר, זה בטוח.

  8. תודה על הסיקור.

    דווקא הספסל של הקבוצה היה נקודת החוזקה שלה לאורך העונה, דורגו בטופ 10 בכמעט כל המדדים – נקודות, אסיסטים, שלשות, אחוזי שלשות, חטיפות וכדומה – עד לחודש האחרון. אפשר לטעון שאם טיוס, מלטון, ביין או קלארק היו נתונים משחק סביר מול הלוחמים, הם אפילו היו מנצחים.

    לא בטוח שכדי לנצח את הספרס מוראנט יצטרך לתת הצגה מבחינת נקודות אני צופה שהוא דווקא יחפש למסור יותר כדי לערב את JJJ, ברוקס ו-וואלנצ'יונאס.

    באופן אישי, מאמין שהם ינצחו את הספרס, אבל אני חושב שזה יהיה מאוד מאוד צמוד.

  9. יאללה אחרי קשקושים בשטויות כמו פוליטיקה והשקפה, הגיע הדבר האמיתי.
    חימום לפליאוף, ועוד איזה משחק, סטפן קרי מול לברון.
    זכור לי משחק בין הספרס לגולדן לפי דעתי בעונה של ה73 נצחונות, אאל"ט מדובר במשחק
    שלפני הסוף, שבו הספרס יכלו לסיים עונה בלי הפסד בייתי(או 1) וגולדן רדפו אחרי השיא,
    קרי התפוצץ שם עם איזה 15 נקודות ב2 דקות, זה היה מחזה אלוהי, שבו הבנתי שלקרי אין תקרה.
    ללברון גם יש כמה משחקים שהוא נראה לא אנושי(המשחק הראשון נגד גולדן של דוראנט, וההחטאה הגורלית של ג'ורג' היל, והסיבוב האגדי של ג'יי אר).

    הלוואי שזה יהיה מהמשחקים האלה של שניהם. אני אשמח אם אחת מגולדן\לייקרס יהיו בגמר נגד דוראנט…

  10. סיקור חביב.
    מגיע לך כבוד רציני על הפירוט של המשחק הראשון שמבחינת עניין ורמה לא הייתי צופה בו
    גם אם היה בשעה נוחה.
    כמו במקרה מקביל המזרחי לא מובן איך קבוצות כלכך חלשות מקבלות הזדמנות להיכנס לפלייאוף,
    ממפיס וגם סן אנטוניו הן 2 קבוצות גרועות שחייבות להחליף מאמן ולהבנות מחדש.

    1. אני לא משוכנע שאתה עוקב אחרי ממפיס – הם לא גרועים, נבנים מחדש, ויש להם מאמן צעיר חודש שעושה עבודה לא רעה בכלל. בעניין הספרס – לא ממש גרועים, גם לא טובים, בהחלט צריכים להיבנות מחדש, ואני לא חושב שהמאמן הוא הבעיה שם אלא הנשיא לפעילויות כדורסל שהוא, אופס… אותו בן אדם. יתכן שמהלך קליפרסי, להשאיר אותו כמאמן בלבד, כמו שעשו עם ריברס, יוכל להועיל.

    2. ממפיס סיימה עם מאזן חיובי והדבר האחרון שהיא צריכה זה בניה מחדד. חבל שלברון שינה את דעתו לגבי הפלייאין (אחרי שפתאום הוא צריך לשחק בו) ואז אתה חייב לדבר שטויות

  11. לגבי המשחק השני-
    הנק' החשובה שפספסת להסביר כאן היא שזה לא פלייאוף ומדובר על שיטה של משחק אחד ויום נתון.
    באותה שיטה כבר קרו ניסים יותר גדולים וגם קבוצה קטנה כמו גליל עליון לקחה תואר ממכבי.

    התחזית שלך נכונה רק לגבי קורי שהולך לזרוק ללא הרף בכל מקרה.
    למרות שהעדר כאן ישמח לניצחון של הגולדן אני לא רואה תסריט כזה אלא אם תהיה פציעה
    שתמנע ניצחון של הלייקרס.

      1. יש עוד אליפות של גלבוע גליל על מכבי ב2010, נראה לי קטש היה מאמן של גלבוע. לקחו במשחק אחד. אולי התכוון לזה.

  12. ווגל מתמחה בתכניות הגנתיות שעוצרות כוכבים יריבים – במיוחד גארדים. מצד שני, בדרך כלל לוקח ללייקרס משחק אחד בסדרה ״להוריד עדכון תוכנה״ לגבי עצירה של התקפות יריבות, אז במשחק אחד יכולות להיות הפתעות למרות היתרון הברור על הנייר.

  13. אחלה פריוויו.
    כבר אמרו אבל לדעתי לא נזפו בך כמו שצריך על חלפי/שלונסקי 😉
    זה כמו לכתוב על הסנטר של בוסטון עם 11 אליפויות ג'וליוס אירווינג

  14. תודה רבה. באמת אחלה פריוויו.
    אישית אני אשמח אם הספארס וגולדן סטייט ינצחו, אבל נראה לי שזה יהיה בדיוק הפוך – כמו שאמרת

  15. וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    גה מוראנט רסמי קלע עכשיו שלשה יפה מאד יעני וויששיייתתתת כזו

    1. אז מה מיקי, יש מצב אתם הולכים היום הבית?
      אבל פופ ראה מגמה ומיד לוקח פסק זמן.
      בינינו הבעיה הגדולה שלכם, מיעוט כישרון בקבוצה. זה בולט מאד בשנתיים האחרונות. פופ עושה את המירב ממה שיש ואפילו יותר מזה. עם כל מאמן אחר בליגה בכלל לא הייתם מתקרבים לפליי-אין.

  16. זהו, כבר אסור לקפוץ אנכית, מה נהיה מהאן בי איי ששחקנים קופצים על שחקן שקפץ אנכית זורקים כדור ומקבלים 2 מהקו….
    זו פארסה ולא כדורסל! כדורסל בלי הגנות = סילבר הדפוווק

    1. הבעיה הייתה שהספרס השנה היו "ניתן את הכדור לדרוזן שינסה לעשות סל" וזה כבר לא עובד ככה. לא היה שום כישרון התקפי מסביבו, ומהקבוצה הזו פופ לא ממש הצליח להוציא שיטה התקפית שתמקסם את היכולות של מה שיש לו.

  17. הלייקרס הולכים להבין מהר מאד שדראמונד זה לוזר שלא צריך לקבל אפילו דקת משחק בפלייאוף
    דיוויס צריך לפתח ביצים ולשחק סנטר

  18. השאלה כמה אוויר יהיה לקארי להמשיך לרוץ להרים לעצמו קרנות ולנגוח… קר צריך לקחת היום פסקי זמן שהם נטו מנוחה עבורו כי הווריורס חייבים אותו כל הזמן על הפרקט

  19. שימון, גרין מנגב אותך, הוא כל כך יותר טוב ממה שאתה עושה ממנו. יש לו הבנת משחק שיש אולי רק לעוד 7 או 8 שחקנים בליגה. הוא שחקן טוב אבל קלע בינוני ומטה, זה הכל. בשביל כל הפלוסים שלו מגיע לו החוזה המצויין שקיבל.

  20. שימון, ת'ה יודע מה חסר עכשיו ללייקקס?
    חסר להם איזה גרין אחד או פלייאוף רונדו. אני בטוח שלמלך חסר אחד כזה במגרש.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        איזו יציאה
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        וברצינות
        חחחחחחחחחחחחחחחחח
        נו טוב עכשיו באמת ברצינות, אתה מבין כדורסל שכונתי אבל רק במיקרו, במקרו יש לך לדעתי בעייה. ותהיה לך בעייה יותר קשה עם המדדה יגיע השנה לגמר האן בי איי על הגב של רונדו.

    1. הנה עוד אחד שמבין שלא הכל קליעה בבסקטבול.
      גם לרודמן לא היתה קליעה גדולה וגובה אבל היה לו יותר כדורסל מלקלעים גדולים ממנו בהרבה.

      1. אין קשר רזיאל לא צריך להגזים הרבה שחקנים בליגה עושים את זה גם נואל עושה את זה בניקס.
        הוא טוב היום בהגנה אבל בעיקר כי דיוויס ישן.
        לא צריך להגזים דוק משחק בינוני פעם ב10 משחקים…
        ובוא נודה בלי סטפן הוא יורד ליגה

  21. ההגנה של גולדן סטייט מדהימה.
    החילופים, ההתאמות הספציפיות על לברון ודייוויס, הבלוקים, הסגירות לריבאונד
    ומנצח על כל זה -דריימונד גרין

  22. הלייקרס צריכים לעשות מה שכל מאמן טראומה נורמלית עושים במצבם .
    להושיב את הלוזרים אפסים בהגנה דראמונד והאקלים על הספסל ולתת להם להירקב שם .
    לעלות עם דיוויס בסנטר ולהכריח אותו לשחק מתחת לסל הסופטי הזה וכשהוא נח לעלות עם מארק גאסול

  23. הווריורס לא יכלו לבקש מחצית ראשונה טובה יותר (באו מוכנים הגנתית). עכשיו צריכים לחבר את קארי למיכל חמצן שיחזיק כמה שיותר דקות על המגרש בחצי השני.

  24. תמיד מפתיע אותי איך ברמת ה-NBA שחקן מקבל דאבל טים ואף אחד מהקבוצה שלו לא מנסה לחתוך או ליצור זווית מסירה וכל הארבעה האחרים נשארים לעמוד

    1. הם תלויים נטו בכמות החמצן שיש לקארי להמשיך ולרוץ מסביב בהתקפה כמו משוגע… בקגע שהוא לוקח אוויר טיפה הווריורס לא ממש מוצאים את עצמם

  25. קרי יוצא במאה קמש קאץ אנד שוט – לא אפשרי (אסיסט לגרין חחחח)
    שיטת המשחק של גס עם הרבה מסירות זה טוב – אבל יש הרבה מצבים לאיבודים

  26. מי שראה את ההתנפלות של כריס דאדלי ולברון ג'יימס על השופטים בסיום הרבע השלישי יכול להבין מדוע אנחנו רואים את האבסורד השיפוטי הזה

  27. דריי 2 נק 0 מ5 מהשדה תחליפו אותו בהורפורד וגולדן ביתרון 20.

    אם גולדן רוצים לנצח וויגינס חייב להתעלות ולתת 30 נק צריך לבודד אותו על קארוסו ושינגב אותו הוא היתרון הגדול שלהם אחרי סטף

  28. קר בקריאה לא נכונה של המשחק
    הלייקרס עם לברון ודיוויס כדי לשחוט והוא לא שם לב ועולה עם חמישייה מהגן ליג
    קרי לא צריך.לרדת המגרש בחצי השני

  29. סטיב קר מעליב את המושג 'מאמן'.
    רבע רביעי, משחק מכריע, וממי הוא מצפה שתבוא הישועה? טוסקאנו אנדרסון? פול? בייזמור? מולדר?

    פתחו את הרבע ביתרון 2 ונכנסו לפיגור 4 תוך דקה.
    שייצע מהשמרנות המקובעת שלו או שיילך הביתה

  30. בתחילת הרבע השלישי היה פאול על שרודר ששופטים שרקו לכדור מהצד. לברון בא לצרוח על השופטים והם מרוב פחד שינו את זה לזריקות מהקו. מאז השיפוט באותה המידה

      1. דריי, זה מוחמד עלי, לא פחות. נגיעה של הפרצוף שלו בידיים המושטות של גרין זה נוקאאוט אימתני שלברון נשאר על הפרקט 10 וחצי שניות…

  31. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עכשיו טיפול רפואי ואחי זה 3 מהקו ויש ויש ויש

  32. לא מבין על מה התלונות.
    אם שחקנים רוצים שדריימונד יבדיל בין הראש שלהם לכדור הם צריכים שהראש שלהם יהיה פחות עגול.

  33. שיש לך בחמישייה שחקן שמשחק 42 דק וקולע 2 נק ב0מ5 מהשדה אתה לא יכול לנצח כמה טוב שהוא לא יהיה בהגנה והיום הוא היה מצויין. לא סתם גולדן קלעו 100 נק. העוד 10 נק של עוד שחקן זה מה שחסר להם.

      1. אתה מפיץ את טיפשותך ברבים שאתה קורא לו גאון. רודמן היה שחקן משלים כמו דריי לא יותר. הוא התבלט ליד כוכבים אחרים גם רכב על גבם. דריי יכול להיות "גאון" ליד קרי קליי ודוראנט. לידם גם אני יהיה גאון. זה גאון כמו רונדו ליד לברון דיוויס קאאוי וגורג 🙂
        דריי ככוכב ראשי לא יכול להוביל את נס ציונה
        יש כמוהו המון שחקנים בליגה, המון. תחליף אותו בהורפורד גולדן עם לפחות עוד 10 נצחונות

    1. ובלי ההגנה שלו הם לא היו מגיעים לפוזשיין האחרון.
      אתה מסתכל רק על התקפה יא חביבי.
      ללא גרין הם היו מפסידים ב20 ,גרין לא אמור להיות שחקן ההתקפה שלך,הוא עושה את העבודה שלו ברמה הגבוה ביותר….אתה צריך להאשים את הקלעים

      1. נו באמת דיוויס ישן חצי ראשון הוא כל שנה כבר כמה שנים עושה מדריי מטלית. אני מסתכל על המשחק כמכלול אי אפשר לשחק רק הגנה, אלו שחקנים שבסוף פוגעים בקבוצות שלהם ברמות הגבוהות, גם בן סימונס כזה

  34. קארי גדול ככל שיהיה אבל השמיכה של הווריורס סופר קצרה. הלייקרס בסוף העיפו את דראמונד לספסל ונתנו ללברון ודיוויס לשחק מעל ההגנה של הווריורס

  35. שמעון, חוסר ההערכה שלך לגרין מביך, בלשון המעטה.
    כמה נק':
    1. לברון מחזק את מורשתו עם שלשת קלאץ' מנצחת, לאחר שנפגע לא קל דקה קודם לכן. לזה צריך להוסיף טריפל דאבל
    2. סטף קרי מוכיח מדוע הוא אחד הקלעים הגדולים שהמשחק ידע
    3. שלשה חופשית של פול מחמיצה הזדמנות להשוות ומחדדת את התלות של הווריירס בנק' של קרי ווויגינס
    4. דריימונד גרין הוא נכס אמיתי ולראות אותו לוחץ ידיים בספורטיביות לשחקני הלייקרס בסיום המשחק ממחיש את זה היטב.
    5. באסה.

    1. לא יודע מתי מיטשל וקונלי חוזרים, אבל אם הם היו מחסירים נניח את שני המשחקים הראשונים, בסדרה מול הלייקרס, זה היה נגמר בסוויפ.

      1. לא זוכר מתי הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה עפה בסוויפ סיבוב ראשון, ברור שבלי מיטצל זה לא אותו דבר אבל דחילאק קצת ריספקט

  36. משחק אדיר. הלוואי כל הפלייאוף כאלה משחקים.
    הווריורס היו מצוינים במחצית הראשונה, אבל ברגע שלברון ראה יותר דקות במחצית השנייה הם לא יכלו לליקרס והיו צריכים ניסים של קרי בשביל להישאר צמודים.

  37. בפוזשן האחרון – היה שם רגע שבו קרי קיבל את הכדור ושולשה שחקני לייקרס שמרו עליו- אם הוא היה מצליח להעיף אותו קדימה היה לפול או ויגינס מבט פנוי לשלוש, אני חושב שבמובן הזה הטיים אאוט של קר רק הרס להם כי זה נתן ללייקרס זמן להתארגן בשמירות באותם שניות שנותרו, אבל זה באמת היה סיכוי קלוש.
    אני חושב שהווריורס הוכיחו שהם שווים פלייאוף ואני מקווה שינצחו את ממפיס כי יש להם לדעתי מה להראות בסדרה מול יוטה

  38. העניין הוא, שהלייקרס הצליחו להחליף תוכנה כבר במחצית, בה הם קלעו 42 וספגו 55 (שזה לא כזה הרבה), הידקו את ההגנה, שלחו את דראמונד לירכתי הספסל, קלעו 61 וספגו 45.
    לא הזיק כמובן שהסקוררים הבאמת מובילים שלה, קרי: לברון, דייויס ושרודר, התעוררו במחצית השנייה, ואחרי מחצית ראשונה משותפת של 13(!) נקודות, הן ניפקו תצורה של 46 נקודות במחצית השנייה.

  39. המנצחת של הערב היא כמובן הקליפרס שטינקקו יפה בשני המשחקים האחרונים שלהם בעונה הסדירה וציפו שהלייקרס ינצחו את הווריורס כדי שיפגשו אותם רק בגמר המערב

  40. הלייקרס מורידים חלודה. רואים הבדל משמעותי אצל דייוויס ולברון בין המחציות. ליבי עם טנש, זה יהיה כואב (הנה, פתחתי לכם חלון 😀)
    .
    אי אפשר לשחק עם שניים וחצי שחקנים בהתקפה ברמות האלה. סטף עם סלים בלתי אפשריים, אחרת זה היה נגמר מזמן. מקום 8 זה התקרה של קבוצה שהכוכב השני שלה הוא גרין. חוטף – מאבד. השחקן שלו קבוע בדאבל טים. בסוף ראו שסטף לא יכול למסור לו. אני מניח שנגד ממפיס זה עשוי להספיק – אבל היו שם היום 7000 צופים אז אולי לא.

  41. סדרת פלייאוף בין כריס פול ללברון זה מה שהליגה הייתה צריכה עוד מלפני עשור.
    סופרלטיבים על שני הFloor Generals נפגשים,
    דיאגרמות ון על אנשים ששונאים כל אחד מהם בנפרד ואת שניהם ביחד…
    יהיה מעניין.

    1. פול יצטרך להזמין סטוקים של חיתולים בסיטונאות מיואל שהוא ישחק מול מלכו
      אייטון יצטרך להזמין את החומרים מהבהאמה כדי לנטרל את הפוסט טראומה ממה שדיוויס עשה ויעשה לו

      בבוקר וקראודר ננוחם

  42. בסוף ההגנה ניצחה,ושתי ההגנות היו מעולות, אבל ג"ס איבדו 20 כדורים, לעומת 11, זה כיסה על ההבדל בקליעה שבה הם היו יותר טובים. היו גם כמה שריקות אקסטרא לטובת לייקרס, זה גם היה משמעותי מאוד בתוצאה בסוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט