חם מהתנור – קאריס לאברט ייעדר מהפליי-אין

על פי הדיווחים, קאריס לאברט מאינדיאנה נכנס לפרוטוקול קורונה, רגע לפני הפליי-אין, ויחמיץ את המשחק הערב של קבוצתו נגד שארלוט. אם הם ינצחו ויישארו בתמונת הפלייאוף הוא צפוי להחמיץ גם את המשחק הבא ואלו שאחריו. לאברט הועבר העונה לאינדיאנה בטרייד הענק שהביא את הארדן לברוקלין והתמודד עם גידול בכליה. לפני שחזר לשחק העמיד במדי הפייסרס ממוצעים של 20.7 נקודות, 4.6 ריבאונדים, 4.9 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק ב-49.3% אפקטיבי ו-82.2% מהעונשין.

בהצבעות של מאמני הליגה למאמן העונה מטעמם נבחר מונטי וויליאמס, מאמנה של פיניקס. וויליאמס הוביל את הסאנס למאזן 21-51 ולמקום השני במערב ובליגה, וכדאי להזכיר שהוא מונה לפני שנתיים אחרי עונה של 19-63 מצד פיניקס. לפי הדיווחים קיבלו קולות גם סקוט ברוקס (וושינגטון), מייקל מאלון (דנבר), נייט מקמילן (אטלנטה), דוק ריברס (פילדלפיה), קווין סניידר (יוטה) ותום ת'יבודו (ניקס).

לפוסט הזה יש 14 תגובות

    1. מה? לא. בשביל שהפייסרס יפטרו מאמן הם צריכים קודם כל בערך חודש לפני הפיטורים להחתים אותו על חוזה ארוך טווח.

  1. טוב זה ממש מקטין את הסיכויים של הפייסרס לעשות משהו… חבל בתחילת העונה היה נראה שיש שם משהו מעניין, יותר מדיי פציעות.
    אני מקווה מאוד שקווין סניידר יזכה ולא וויליאמס, לא שעשה משהו רע, אבל סניידר עושה עבודה מעולה כבר מספר שנים – והשנה הוא זכאי לתואר. לוויליאמס יש את פול, והכי חשוב, לא היו להם כמעט פציעות העונה – רוב שחקני הרוטציה היו בריאים, וזה יותר קל ככה.

  2. מבאס ממש.
    ברוגדון, וורן, טרנר, לאברט – 4 שחקני חמישיה נעדרים זה הזייה.
    חבל, דווקא עם השיפור הגדול של סאבוניס, ההגנה של טרנר והחבל שלאברט קיבל הם היו יכולים להעמיד חמישיה אולי הכי מאוזנת בליגה. סוג של יוטה משונמכת עם רכז אינטילגנטי, סקוררים בכנף וסנטר שהוא עוגן הגנתי.
    נראה מה יעשו בקיץ, אם ישלחו את אחד הגבוהים הטרייד או ינסו להמשיך עם הבסיס הקיים.

  3. בס"ד
    תודה. באמת חוסר מזל מדהים של אינדי.
    אבל נראה שיש גם בעיה עם הצוות הרפואי שם בשנים האחרונות, למרות שהפעם זו לא פציעה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט