מומי נגד הדוק: LA נגד NY

התמונה שהדוק בחר כתמונה ראשית לדו הקרב המילולי. התמונה הזאת היא קצת לא פיירית כי הפרופסור הכניס אותה אחרונה מבלי שלנהג המונית תהיה הזדמנות משלו, אבל- בינינו – היא מספרת את הסיפור כולו, לא?

התמונה שמומי בחר כתמונה ראשית לדו הקרב!

הדו-קרב המילולי:

היום זה התור של הדוק להיות המארגן של הדו-קרב המילולי בין שני 'תותחי הפה' של האתר. ברצוני שהגולשים היקרים יבינו כיצד השתלשלו העיניינים ביני לבין מומי החציל עד הלום, ולא יחשבו שהדוק הזקן עושה דאווינים על נהג הטכסי, וסתם מנסה לבייש אותו בפני כל עדת ישראל.

תתפלאו, אבל זה היה מומי שקרא אותי לקרב נוסף אחרי שבקרב הראשון בקשר ל-"מזרח נגד המערב" נראה לי שהראיתי לו מאיזה צד משתין הדג. אגב, גיליתי שהדג בכלל לא משתין מהצד אלא ישר למעלה מהראש, ואם אתם לא מאמינים, אז תשאלו את מומי. אחרי הקרב הראשון הייתי בטוח שזהו זה.פתאום אני מקבל מסר ממומי שהוא מבקש רבנג'. זה קרה אחרי שהמגזין של המהגרים הישראלים באל-איי בעריכת גיל גל שלנו הכניס את הקרב המילולי בשני העמודים המרכזיים של המגזין. כנראה שמומי נידלק כי באל איי יש לו כמה פציינטים מהימים שהוא מכר אלקטרוניקה בחנות של הפרסי. פתאום הם רואים את מומי החציל מדבר כעתונאי יעני באתר ההופס המכובד בישראל. אז כנראה שמומי רוצה עוד INK  במגזין, אז השבוע אני מקבל ממנו מסר בזו הלשון:

(מסר של מומי):

מומי כוכב גדול באל איי למרות שהפרופסור הוא האגדה , מומי לא פראייר בכלל

בטח הקוראים של המגזין הלכו חד צדדי עם מומי ולא עם הפרופסור

 מומי מזמין את הדוקטור לדו קרב נוסף

אני טיים , אני פלייס , כל נושא !

אז קבענו שאנחנו הולכים קרב פעם בחודש, והנושאים נקבעים לפי התור, פעם הוא, פעם אני. הכל הולך: חקלאות, יחסי אנוש, בישול, פילוסופיה בודהיסטית, יחסי מין בעולם החרקים. הכל עם אספקטים (מומי – 'אספקט' זה חזית, כיוון, היבט) לכיוון הספורט בכלל והכדורסל בפרט. קבענו שהנושא ייקבע לפי התור, ומאחר והוא בחר ראשון "מזרח נגד מערב", אז אני בוחר לדו הקרב הנוכחי "ניו יורק נגד לוס אנג'לס". התפוח הגדול נגד טינזלטאון. העיר האמיתית נגד הכפר המכסיקני בקוטר 120 מייל שלהגיע מהקצה האחד שלה לקצה השני צריכים למלא שני טנקים של בנזין. אז אנחנו שומרים על התובנה שהשתמשנו בה לדו הקרב הראשון:  אחראי הדו קרב (הפעם אנוכי) פותח בדו הקרב. שולח טיוטה ראשונה לאוייב. אחרי שהאוייב כותב את שלו, לאחראי ישנה הזדמנות להגיב, ואז לאוייב הזדמנות אחרונה משלו לךהגיב, ואז הפרסום. ברור לי שהפעם לחציל אין צ'אנס, אבל זאת היא 'עיר ללא רחמים'; DOG EATS DOG. בפעם הבאה הוא בוודאי  יבחר נושא  לנצחון אחרי שני הפסדים מחפירים (בוודאי  משהו כגון "מרצדס דיזל" נגד "מרצדס בנזין"), אבל NO WORRY. בעזרת השם נסתדר! אז מומי, הנה הנושאים:

1. מראה וגיאוגרפיה

הדוק:

מומי, אתה יכול להוריד את המכנסיים כבר כאן ולקחת הפסד כבוד של 0-1 קטן. למה להתבאס? אבל אם אתה מתעקש אז ככה. כשאתה מגיע במטום או באוניית נוסעים לנמל מנהטן המהולל (יש לנו נמל גם במנהטן, לא רק בברוקלין מ'החשמלית ושמה תשוקה'; שניהם יחד, נמלי מנהטן וברוקלין הם פי 4 גדולים מכל נמל אחר בארה"ב – ויקיפידיה) אתה לא מגיע לעיר. אתה מגיע למרכז העולם. אתה מגיע לדופק שלפיו דופק ורוקד העולם כולו, רק אלעד רבין קצת מקלקל.  מה רואים?  קודם את הוורזנו ברידג' המהולל, הגשר התלוי השני בגודלו בעולם. ואז את הליידי האדירה עם זרועה המורמת שנתנו לנו הצרפתים לפני 150 שנה, מזמינה את כל חלכאי העולם, העניים המרודים,  הנפולות שבנמושות שיבואו לשכון בחיקה. ואז המגדלים המגיעים לשמיים של וול סטריט, והענק מכולם, האמפייר סטייט מזדקר מעל כולם, להסביר בגובהו מי היא האימפריה האמיתית. ומשני צידי מנהטן האיסט ריבר המהמם עם גשר ברוקלין , ומשמאל נהר הודסון הענק עם גשר וושינגטון בואך ניו ג'רסי. שבעה עשר גשרים ענקים מחוברים לה למנהטן, כשבע עשרה זרועות ענקיות. ארבע עשרה תעלות ענקיות (הגדולות ביותר – מידטאון, לינקולן, והולנד טנל ,  הן העמוסות ביותר בעולם!). ווואללה שבא לי לבכות רק מהזכרונות. ומה יש לכם, מומי, מלבד שלט דפוק על גבעה דפוקה המבשר "HOLLYWOOD". הוליווד MY ASS דידי מומי.

 

 

 

הגברת הנאה בכניסה לעיר: "בואו אלי כל החלשים, העניים, והלא יוצלחים, ואני אדאג לכם כמו אמא" – ה-ESSENCE של ארה"ב כבר בכניסה לעיר! 

מומי:

נראה לי שאתה טועה ומטעה , או במילים אחרות נו פאקיניג ווי !!

בחיאת דינק , הדיבורים שלך זה הונאה , וואלק מומי מוכן ללכת לבית משפט , ראית פעם הטיילת של סנטה מוניקה ? עמק סן פרנדדו , רכס ההרים של סנטה מוניקה,האקוינוס הפסיפי . את השלט של הוליווד אין ילד בעולם שלא מכיר.

אתה יודע שמומי אוהב אותך יא פרופסור , אבל ביקרת פעם בקווניס ? ברונקס ? ברוקלין ?  אז יש את הגברת עם הלפיד + כמה בינינים יפים , אבל לכלכת יותר מחבורה של כלבים שאכלו דוגלי מקולקל ולכלו את שדרות רוטשילד.

 

מי שחושב שזאת עיר מסריחה שיילך לשתות נס קפה עם סוכרזית

מנחם: התמונה של הסקייליין של לוס אנג'לס ובאופק הרים מושלגים היא מזוייפת! מומי השיג אותה במאורת הנחשים שם הוא משחק פוקר באור עקיבא!

2. מקדשי חשיבות וחמדה

הדוק:

לא סתם מכנים אותנו "התפוח הגדול".

מהיכן להתחיל מומי?  מטיימס סקוור, הצטלבות רח' 42 וברודוויי וכן השדרה השביעית. כל שם הוא נושא לספרים, הצגות, סרטים. "הפלא על רח' 42". "ברודוויי, ברודוויי". ספרים, אגדות. דיימון רניון. הבאר של ג'ק דמפסי. "הקסם של השדרה השביעית". סנטרל פארק. לינקולן סנטר. בניין האומות המאוחדות. רח' דילנסי. FIFTH AVENUE, השדרה המפורסמת בעולם. חנות 'מייסי'ס'. חנות 'טיפני' עם היהלומים הגדולים בעולם. מוזיאון גוגנהיים. מטרופוליטן אופרה…שכונת הארלם…וול סטריט…שוק הדגים…WEST SIDE…מטרופוליטן מיוזיאום אוף ארט…מיוזיאון אוף נטורל היסטורי…גראנד סנטרל…בניין קרייזלר…מדיסון סקוור גארדן…ליטל איטלי…סוהו…ניו יורק סטוק מרקט,,,COMMODITY MARKET…ניו יורק מרתון…ברוקלין בוטניקל גרדן…ברונקס ZOO (הגדול בארה"ב!)…קוני איילנד… להמשיך או קלטת את הרעיון?

 

 



 

 


מומי:

הרסת למומי את הכליות , מומי עשה פיפי במרפסת על עצמו . רודיאו דרייב מכיר ? בתי הסלבס בוורלי הילס ?אל איי היא בירת הבידור של העולם . לוס אנג'לס היא הבית של הוליווד  שנודע בעולם כמקום בו נולדו לראשונה הסינמה . איפה נערך טקס האוסקר ? ביד אליהו ? בסנירמה ? באל איי !! אלא מה .וולט דיסני מכיר ? דיסנילנד בברונקס , רעיון טוב אם יש לך ביטוח חיים . על יוניברסל סטודיו שמעת ? האולפנים , שדרת הכוכבים מכיר ?בניו יורק תראה כוכבים רק אם תחטוף מכות מההומלסים בסאות' פרי פארק , התיאטרון הסיני ? בארים ומסעדות , כיד הדמיון והמלך .

אולי הדוק חושב שמומי שומע ניסים גרמה וג'קי מקייטן , אבל מומי היה בהופעה של הפילרמונית של לוס אנג'לס שידועה כטובה העולם !

סטיפלס סנטר , איפה נערך גמר המונדיאל ? לוס אנג'לס , אז מומי אומר תוציא את החשמל מהבלנדר ותפסיק לערבב את המאיזנים התמימים.

ככה נראה אולם רציני

גודל עוצמה  

דוק:

מומי, אני מקווה שאתה יודע לקרוא אנגלית ולהבין מה שאתה קורא: אז הנה, תרגום מילה במילה מויקיפדיה:

"ניו יורק היא העיר המאוכלסת ביותר בארה"ב[123][124].  לפי הספירה הרשמית האחרונה חיים בה 8,336,679 איש, יותר מאשר בעיר השנייה לוס אנג'לס, והעיר השלישית שיקגו, גם יחד 2012 United State  Unite)"

קלטת במה מדובר מומי? גודל. עוצמה. אנחנו יותר גדולים מאל איי ושיקגו  ב-י-ח-ד!!!

המשך התרגום: "ניו יורק היא ה-'האב' global hub  מספר אחד בעולם. היא המרכז העולמי לבנקאות, פיננסים, RETAILING, תחבורה, תיירות, אופנה, תקשורת, ADVERTISING, תרבות ואומנות.

The New York metropolitan area had a gross metropolitan product (GMP) of approximately $1.28 trillion in 2010,[286] making it the largest regional economy in the world. According to Cinco Dias, New York controlled 40% of the world's finances by the end of 2008, making it the largest financial center in the world.[287][288][289]

מומי, מומי, מומי אתה קולט? 40% מהכלכלה העולמית נמצאת כאן, בתפוח הגדול, 1.28 טריליון ב-2,008. טריליון מומי. לא מיליון.

מומי! מה שאתה אוכל, מה שאתה מרוויח, וכמה עולה הדלק במיכל המונית שלך, נקבע כאן כל דקה, וכל מה שאתה יכול לעשות זה רק להסתכל ולהתפלל ליום טוב!

 

עיר על המים מוקפת מים

מומי:

40 % מהכלכלה ? הכל בכיסים של מיידוף ולימהן ברדרס , מומי לא פריאיר ומבין בכלכלה , הכל פונזי , אז תבדוק טוב טוב כן.

17.8 מיליון תושבים לא טועים , תכלס יש יותר תושבים באל איי , על כל תושב חוקי יש מינימום עוד 2 מקסיכנים בבגאז'.

ויקיפדיה ? מומי נעזר בסמי פדידה , זה גאון לעיניני אל איי וחבר טוב

לוס אנג'לס יש את הנמל ה 5 בעולם והיא עיר כלכלית עם שגשוג , שלא תבחש את מומי . אל איי זה לא מועצה איזורית באר טוביה , זו העיר מס 3 בעולם אחרי טוקיו וניו יורק מבחינת התל"ג , מומי מניח שאתה יודע מה זה תל"ג. אל איי זה מרכז התעשייה בווסט קוסט , נפט , ברזל , תקשורת + תעשיית הפורנו שהיא תעשיה מאוד משגשת , גם הדוקטור מנוי ? לא ככה ?

הדוק מכר סיפורים שאל איי בגודל של קרית מלאכי

קולטורה, אופנה, וטכנולוגיה

דוק:

שוב, הכנסתי מויקיפדיה אבל טענת שאתה לא מבין באנגלית, ושאתרגם. אז תפאדאל:

"ניו יורק היא ה-POWER CITY בעולם ב-.,[7]  Commerce, entertainment, education,  finance, media, art, fashion, research,  technology in the world"e

היא הבית של האומות המאוחדות, והיא ה-New York had become the cultural capital of the world.[10][1

אתה קולט מומי? לא רק כסף וספורט (שתיכף נגיע אליו) אלא גם קולטורה.   שמה פאס על פאריז. 29 תיאטראות ברודוויי. המטרופוליטן אופרה ידוע היום בטופ בעולם. מרכז האופנה העולמי שמזמן עבר את פריז ומילנו, ומה שלא ידעתי עד עתה כשערכתי מעט מחקר – ניו יורק הפכה גם ל-HUB טכנולוגי בעיקר בענייני טכנולוגיה רפואית, STEM-CELL RESEARCH, ושלב הבא בחיינו – שליטת רובוטים ברוב פעולות חיינו כולל נהיגה!

מומי:

שלב לרוורס יא דוקטור , באל איי יש מעל ל 840 מוזיואנים וגלריות , יש אמנות באל איי ולא רק של עירום . בתי ספר למשחק הטובים בעולם , אופנה ? קפוץ לביקור בבוורלי הילס ובחניות של רודיאו דרייב , תאמין למומי , סיבוב שם יותר טוב מ 4 ויאגרה או חצי צנצנת חילבה , יא זלמה , אל איי הכל הולך עם סטייל .

לןס אנג'לס זאת עיר שכולם חיים שם בסרט , וזה מה שמומי אוהב בעיר !

טקס האוסקר , אם היה נערך בניו יורק היה מבוטל בגלל מזג האויר
זה לא חוף גודרון , סנטה מוניקה

********************

(תוספת של הדוק אחרי שמומי לא התבייש להכניס תמונה של חוף סנטה מוניקה):

אפילו בחופים אנחנו שמים את אל איי בתחת:

ברייטון ביץ' בברוקלין. מלא רוסיות שמנות בביקיני, ווודקה בכוסות פלסטיק ללא קרח!

 

חוף רוקוויי בקווינס

 

מים, מים. לאן שרק תסתכל – מים!

מומי ( חבל שהמים קפואים , והנהרות מזוהמים )

קוני איילנד – הלונה פארק מס' 1 בעולם!

(סוף התוספת של הדוק!)

**********************

אתה משווה לונה פארק של דולר תשעים לדיסני לנד ?
הסטודיו העולמי

ספורט

 

דוק: תראה מה נמצא אצלנו בניו יורק:

 

יאנקי סטדיום – האיצטדיון היקר בעולם: ביליון (מיליארד) דולארים!

 

US OPEN – איצטדיון הטניס הגדול בעולם

 

ניו יורק מרתון – הגדול בעולם~

 

 

 

New York City is home to the headquarters of the National Football League,[256] Major League Baseball,[257] the National Basketball Association,[258]the National Hockey League,[259] and Major League Soccer.[260] Four of the ten most expensive stadiums ever built worldwide (MetLife Stadium, the new Yankee StadiumMadison Square Garden, and Citi Field) are located in the New York metropolitan area.[261] The New York metropolitan area has the most professional sports teams in these five leagues.

כל ההדקוורטרס של כל הספורטים הבמקצועניים בארה"ב: NFL, NHL, NBA, MLB, ו-MSL.

ארבעת מהאיצטדיונים היקרים ביותר מעשר בעולם. הכל כתוב למעלה. אני לא ממציא שום דבר. וללוס אנג'לס אין אפילו קבוצת פוטבול פור גוד סייק.

העייר היא בירת הבייסבול של העולם: 35 וורלס סרייס. 73 אליפויות פננטס. בוסטון מצחיקה את הבולבול שלי כשהיא טוענת לעליונות. ואגב, 14 מהוורלד סרייס היו שתי קבוצות מהעייר לוחמות אחת בשנייה. הג'איינטס ניצחו 6 סופרבולים. הריינג'רס, האיילנדרס, והדוויל זכו ב-8 אליפויות, ורק בכדורסל הניקס זכו רק פעמיים באליפות. היום במטרופוליטן משחקות 2 קבוצות פוטבול, 2 קבוצות בייסבול, שתי קבוצות כדורסל, ושלוש קבוצות הוקי קרח. אין דבר כזה בשום עיר אחרת בארה"ב.

מומי:

שוב פעם מומי תפס את הדוקטור עם הריץ רץ פתוח . פוטבול לא מעניין אף אחד באל איי , זה ספורט מחוץ לאמריקה ? על האל איי גלאקסי שמעת ? דויד בקאהם הגדול בא לשחק שם , הם זכו באליפות הפוטבול 4 פעמים .

הניקס מול הלייקרס ? כמו להשוות בין בר רפאלי לאורנה בנאי , שמעת על הקינגס מאל איי , אלופת ההוקי ? מומי מתבייש להזכיר אבל הקליפרס מול הנטס ? הקליפרס בהליכה , המטס קבוצת בייסבול ? לא לפי מה שמומי יודע , אפילו הדוג'רס נגעלו מניו יורק וברחו מהעיר המסריחה להיכן ? לאל איי 'וזה בלי להזכיר את האינ'גלס

2 אולמפיאדות היו באל איי , איפה נערך גמר המונידאל של 94 ? ניחשתם נכון , לוס אנג'לס !!

WNBA מכיר ? תבדוק מה הספראקס עשו לליברטי

שלא תבלבלו

סיכום

הדוק: אני מתנצל שעליתי על מומי הקטן עם כל העוצמה והגודל של ניו יורק. זו לא אשמתו. זאת אשמת לוס אנג'לס, שאפילו השם שלה ספרדי!!!מה אני יכול לעשות שלוס אנג'לס היא עיירה קטנה בהשוואה. אני יודע שמומי יפציץ אותי עם כוסיות וחופים, אבל גם כאן לא אמרתי את המילה האחרונה עדיין! ואיך שכחתי את היתרון הגדול של התפוח הגדול: אלעד רבין מתגורר שם!

מומי החציל יצא אציל ולא ירד לרמה הנמוכה של מנחם הדוקטור , בלי להזכיר כוסיות ,סילקיון ומסיבות סטייל לוס אנג'לס . מומי גר קצת בניו יורק , אבל מה מומי לא בנוי לנסוע בסאבוואי או לשלם 25$ לרבע שעה חנייה , מומי אוהב את המרחבים של אל איי , האוקיונוס הפסיפי , דיסנילנד , האולפנים , הבארים והמסיבות , שלא לדבר על מזג האויר בניו יורק , כל החורף אתה תקוע בבית כמו פנסיונר . אם בא לך להרטיב את החציל , סע לאל איי , כי חיים רק פעם אחת !

מסיבה באל איי


אפילו פרנק סינטרה קובע: ניו יורק! ניו יורק!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

    1. מה אתה אומר
      אף פעם לא באת טוב למומי ואף פעם לא תבוא
      תמשיך לגור בדירת חדר וחצי שלך באפר ווסט סייד עם השותפים שדואגים לחמם אותך בלילה , ושלא נראה אותך באיזור

      מכל הלב

  1. בגדול מחמאות למומי – הוא למד להעלות טיעונים ולא רק לטעון שב LA יש יותר שרמוטות. ורוב הזמן היה תייקו בעייני. אבל אז מומי כמו טירון מטומטם רושם שהכלכלה ב LA גדולה. ורק שלישית ל טוקיו ו… ניו יורק.

    גול עצמי למומי והדוקטור ב 1:0.

    בעניין התמונות: שלג מזוייף ב LA מתאזן מול חוף ברייטון עם מגרש חנייה רייק.

      1. מומי – הבאת רשימה שלוס אנג'לס מקום יותר נ-מ-ו-ך מניו יורק. אתה צריך רשימה של"א מקום יותר גבוה מניו יורק אחרת אתה משחק לטיעונים של הדוק…. .
        חסר דברים של"א עושה יותר טוב? חפש רשימה של שוברי הקופות בקולנוע על פי עיר ושם ל"א בטוח ראשונה. חפש מי אחראי למשבר הכלכלי העולמי ה-GFC שם ניו יורק ראשונה.

    1. מומי יסביר לך כמו שמסבירים ליהודה שישליק
      מומי אוהב אותך , אבל אתה לא המטבע הכי חד בארנק

      ניו יורק 1.2 ביליון על 8 מילון תושב
      לוס אנג'לס 0.8 על פחות מ 4 מילון

      ניו יורק 1.5 על תושב , לוס אנג'לס 2

      אז מי יותר חזק ?????

        1. מקרה אבוד
          מומי חשב על עצמו שהוא גדול הטמבלים שיש

          הד"ר הציג את לוס אנג'לס ככפר , מומי נתן וואלה לחיבור
          לוס אנג'לס לוקחת את התפוח הרקוב שנקרא ניו יורק בסיבוב

          מומי לא משקר לעולם , מומי דוגרי ואוריגינל יותר מהאשך

    1. ברמה האישית אני מעדיף את ג'נה ג'יימסון ובריאנה בנקס

      אל דאגה , מומי משתין בקשת מהמרפסת על כל העולם
      מומי גאה להיות הישראלי המטונף

  2. מומי, הרסת אותי. גמרת אותי. הלכתי לישון כמו בייבי ופתאום ב-2:30 התעוררתי.
    "יא דוק, איך שכחת? איך? איך? שכחת את "ברנשים וחתיכות" על הברודוויי של דיימון רניון, בכוכובו של מרלון ברנדו שנולד וגדל בעיר!?"

    http://www.youtube.com/watch?v=xVlQXvrWC_A

    1. מומי קם רק עכשיו
      מומי ישן כמו תינוק , יא מנחם
      זה לא בושה להפסיד למומי

      אם החבר'ה בתחנת מונית היו יודעים קרוא וכתוב , היה יוצא עשן לבן מהדו קרב
      ברנשים וחתיכות חרא
      אין על השאפות של אל איי

  3. מתנצל שעליתי על מומי כמו בולדוזר. פשוט נושא הדו קרב המילולי לא השאיר לו צ'אנס. סורי מולי. לא היתה כאן כל כוונה אישית!

  4. אחלה דו-קרב, מומי נתן פייט אמיתי למרות נקודת פתיחה נחותה. אני חושב שבהופס צריך לתת נקודות נוספות לעליונות של הלייקרס על הניקס, בכל זאת, ה-NBA זה הלחם והחמאה

  5. מומי, כל הכבוד על הידע ( תל"ג ? )
    האם עולים למונית אנשי כלכלה ואתם דנים בענייני היום ?

    תודה רבה לך ולמנחם על פוסט אדיר

    1. מומי עשה כמה קורסים בבורסה ומסחר
      לא צריך להיות פרופסור בשביל להבין
      פה ושם נכנסים כמה אנשים מאחד העם למונית , נותנים טיפים

      תכל'ס דנים דנים כולים אוהבים דיונים ( אם אתה מבין את מומי )

  6. פוסט מופלא באמת. אישית ברור לי שאני מעדיף את ניו-יורק, אבל מומי בנה יופי של טיעונים לזכות LA ותכל'ס באופן כללי לא כזה פשוט להכריע בין האיזור בכלל של מדינות ניו-יורק וניו-ג'רסי לבין קליפורניה.
    בכל מקרה, אישית אם אני צריך להכריע אם לגור שנה באחת משני הערים, אין לי בכל ספק שאבחר NY, וכדורסל טוב אראה כשיגיעו קבוצות טובות להכניס לניקס ולנטס בבית…

  7. עזבו שטויות, בואו לבאר יעקב. אמנם אין כאן בנייה מפוארת או תל"ג (לא גבוה או נמוך, פה אין תל"ג בכלל), אבל בכל ארה"ב הברית אין כמו המאפייה של רותי ומשה אוננה (כן, כן, האליל מנבחרת ישראל).
    ומטר מפה יש את חומוס חליל ברמלה, וזה מה שנקרא באמהרית ספרותית: Game, set and match

    1. ד"ר מנחם , מה לך ולקשקשן הזה ?
      אני מוכן לשים כסף חי עם הוכחות שמומי היה בניו יורק בשנה שעברה עם סילבי

      זה שרבין גר בניו יורק , סוגר את הסיפור , לא תרבות , לא קלאסה , ערימה של באסה

      נוק אאוט למומי

    2. אני הייתי בניו יורק בקיץ האחרון כשבתי סיגל והנכדות הגיעו מישראל. אני על רבין לא שם קצוץ, אבל שלחתי לו 4 ספרים (5; אחד כמו מפגר נתתי לו מתנה)
      רבין, אני הייתי שנה וחצי נהג מונית בעיר ב-1961. ומ-1967 עד 2000 הייתי בעיר 2-3 פעמים בשבוע. אני מכיר כל חור וכל מסעדה טובה במנהטן, ברונקס, ברוקלין, וקווינס. רק סטייטן איילנד אני פוחות מכיר. כשאגיע יום אחד לניו יורק אעשה לך סיור בעיר.
      אתה הרי לא אכלת פעם אחת במסעדה בעיר מלבד פיצה ומקדונלד.

    1. למה שלא ישים וידיאו של ה=KINGSTON TRIO?
      אני מביא מרלון ברנדו ו-"עיניים ח[כחולות" פרנק סינטרה, והוא מביא איזו להקת פופ עם זמרת שמנה להתחרות בי.

  8. לישראלים הבעייה המרכזית בניויורק היא מזג האוויר!
    כעיר כנראה היא עדיפה, אבל מבחינת אקלים קליפורניה לוקחת בגדול!

    1. "כנראה"?
      מזג האוויר? אז למה בצפון ארה"ב גרים פי 2.9 תושבים משבדרום (ןןשינגטון DC היא הקו החוצה)?

      רק ישראלים לבנטיניים אוהבים את החום המעיק. דבר אחד – אחד – לא הומצא בארצות החום. הכל הומצא בארצות הקור, שם גרים אנשים נורמליים שהמוח לא התייבש להם.

  9. מומי מודה לכולם על התמיכה הטכנית !
    מומי מת על אל איי , חבל שצו ההרחקה נגד ג'ניפר גרושתי השניה עדין בתוקף

    מומי דוגרי אוסול ואוריגיניל
    להשוות את ניו יורק ללוס אנג'לס וואלה קשה מאוד

    מומי חושב שכבוד גדול בשבילו לעשות אחד על אחד עם הפרופסור.

    מומי מודה לפרופסור , למאזינים ומג'יק "חיים של מומי" ג'ונסון שהביאוני עד הלום

  10. מומי כפרה אתה יודע שאני אוהב אותך ובאמת אתה כותב מוכשר כמו שד אבל אתה נכנס פה לקרבות עם שתי ידיים קשורות מאחורי הגב. בשום יקום בשום עולם אין עיר כמו ניו-יורק.
    זה כמו שבקרב הבא תעשו הלייקרס מול הניקס. נראה את מנחם יוצא מזה

  11. כתבה כיפית תודה לשניכם !
    לדעתי ניו יורק טובה מלוס אנג'לס (מדבר בתור תייר ולא בתור תושב אחד המקומות כי את זה עוד לא ניסיתי), אבל כמדינה קליפורניה לא רואה את מדינת ניו יורק..

  12. דו-קרב ב-15 סיבובים, שני היריבים היכו ללא רחם זה בזה, כולל מכות מתחת לחגורה!

    הטוען לכתר הצנוע מפ"ת לא פחד מצילו של הענק, עמד במכות בכבוד ועל כל מהלומה החזיר אחת משלו!

    האלוף הוותיק שחשב שהקרב אצלו בכיס ציפה לסיים בנוק-אאוט בסיבוב הראשון ולא צפה נכון את עוצמת ההתנגדות!

    ת'כלס, ניצחון בנקודות לדוק.
    אבל אם שואלים אותי – ניו-יורק מול ל.א זה "סיינפלד" מול "תרגיע" – ולמרות ששתיהן סדרות מופת אני הולך עם ל.א ותרגיע!

  13. אשך סיכם לעניין; התפוח הגדול קופא כרגע מקור ואנחנו משתזפים בצל של שלט הוליווד
    מומי – יפה שהזכרת את תעשיית הפורנו, שיש בה גם כמה ישראלים שמקדמים את הכלכלה המקומית בעמק סן פרננדו.
    דבר נוסף זה היי-טק – לגוגל ויאהו יש מרכזים בסנטה מוניקה והלהיט האחרון של הצעירים – סנאפצ'ט – מנוהל ע"י שני גיקים ממערב העיר בווניס.
    שלא לדבר על תעשיית הפאפרצ'י – מתאבדים שיעים מכל העולם מגיעים הנה כדי לתפוס את הידוענים בתנוחות מביכות…
    חוץ מזה
    בשבוע הבא אייל גולן מופיע בעיר המלאכים – יש למומי איזה מסר לשדר אליו?

  14. ההשוואה כאן מוטעית לחלוטין (APPLES TO APPLES) אלה שתי ערים שונות במהות ובמבנה.
    קודם כל שלא יהיו אי הבנות ניו יורק זה מנהטן, כל מי שמהלל את קווינס או הברונקס וחלקים נכבדים מברוקלין כנראה מעולם לא היה שם, ג'יפה של הג'יפה. מנהטן היא משהו מיוחד שאין כמוהו בעולם, האורבניות במיטבה על איזור כלכך קטן, המקום היחיד שדומה לו באורבניות זה אולי הונג קונג וזהו. אבל יש לעיר הזאת שני מינוסים כבדים – מזג אויר (אני כאן כבר 7 שנים ועדין כל חורף זה סיוט) ויוקר מחייה – לא משנה כמה כסף תעשה, זה אף פעם לא מספיק, וזה לא רק הנדלן, זה גם כל המסביב.
    איפה עדיף? אז קודם כל השאלה אם אתה מסוגל להתמודד עם הקור הניו יורקי או לא, אח"כ זה כבר אינבידואלי כי ניו יורק היא לא עיר קלה ומאוד אינטנסיבית, לא מתאים לכל אחד. לוס אנג'לס זה סיפור אחר לגמרי והיא תמיד מרגישה כמו פרבר אחד גדול (לא שזה רע) עם מזג אויר מעולה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט