הפליי-אין יוצא לדרך: בוסטון נגד וושינגטון ושרלוט נגד אינדיאנה / רועי ויינברג

העונה הסדירה נגמרה ואנחנו נכנסים לפליי-אין, משחקי העלייה לפלייאוף. בוסטון יפגשו את הוויזארדס למשחק על המקום השביעי בעוד שרלוט תפגוש את הפייסרס למשחק בו המנצחת תקבל צ'אנס נוסף לעלות לפלייאוף.

השיטה: המנצחת במשחק בין מקומות 7 ל-8 תעלה למקום השביעי (ותפגוש את ברוקלין בסיבוב הראשון, במקרה הספציפי הזה). המנצחת במשחק בין 9 ל-10 תעלה למשחק נוסף, בו תפגוש את המפסידה מהמשחק המקביל. המפסידה במשחק בין המקום התשיעי לעשירי תלך הביתה.

04:00-בוסטון סלטיקס (36-36, המקום השביעי)-וושינגטון וויזארדס (38-34, המקום השמיני)

מאזן עונתי: 1-2 לבוסטון.

הסלטיקס היו בתמונת הפלייאוף לאורך העונה, שנה מאכזבת עבורם. על הנייר, קבוצה עם שחקנים כמו ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון (שנפצע סמוך לסיום השנה ולא ישחק) יכולה וצריכה להתחרות על האליפות בכל שנה, במיוחד אחרי הגמר האזורי בפלייאוף האחרון. בפועל פציעות של שחקני מפתח ובפרט חזרה איטית של קמבה ווקר מהפציעה שלו פגעו בהם וגם התרומה של אוון פורנייה, שהגיע בתמורה לחריגת הטרייד הגדולה בהיסטוריה, לא שינתה את המצב.

וושינגטון מגיעה עם מומנטום אחרי חצי שני אדיר של העונה. הוויזארדס היו במאזן שלילי של 32-17 אבל הצליחו לנצח, בעזרת רצף טריפל-דאבלים נהדר של ראסל ווסטברוק, ולהגיע כל הדרך למקום ה-8 במזרח עם ניצחון על ההורנטס ביום האחרון של העונה. הם ניצחו 17 מ-23 המשחקים האחרונים שלהם, אבל רק 13 מתוכם היו נגד קבוצות שהגיעו לפלייאוף או לפליי-אין (6 נגד קבוצות שעלו ישירות לפלייאוף, מתוכם ניצחו אחד).

הוויזארדס חולמים על הפתעה ומגיעים עם המומנטום, אבל לבוסטון יש יותר ניסיון. ג'ייסון טייטום מגיע אחרי עונה מצויינת ויש להם את הכלים ההגנתיים בשביל לעצור את ווסטברוק וביל, עם מרקוס סמארט וטייטום. רוברט וויליאמס היה נקודת אור משמעותית עבור בוסטון בחצי השני של העונה ויכול למצוא את עצמו בחמישייה הערב, כנכס הגנתי מול קבוצה עם גארדים תוקפים.

ההתקפה היא סיפור מעניין לא פחות. קמבה ווקר היה טוב מאוד מאז הפציעה של ג'יילן בראון והתרומם אחרי פתיחת עונה קשה (21.3 נקודות למשחק מאז ה-1 באפריל) בזמן שאוון פורנייה התחבר והצליח להשיג נקודות. הוויזארדס אמנם הראו שיפור הגנתי, אבל לוח המשחקים הנוח במיוחד שהיה להם לאחרונה השפיע לטובה. לא בטוח שיש לוושינגטון את הכלים בשביל להתמודד עם ווקר וכמובן טייטום, אחד מכוכבי הפלייאוף האחרון.

וושינגטון, במיוחד בהתחשב בזה שבראדלי ביל חוזר מפציעה, כנראה תקום או תיפול על ראסל ווסטברוק. מצד אחד הוא מגיע אחרי עונה טובה עם מספרים סטטיסטיים מרשימים מאוד והרבה אסיסטים, מצד שני הוא מגיע עם רקורד מזעזע במשחקי הכרעה (9 מ-20 ו-4 מ-13 במשחקי ההכרעה ביוסטון בשנה שעברה, לפני כן 11 מ-31, 18 מ-43, 17 מ-39 ו-15 מ-34 מהשדה בכל אחד מהמשחקים בהם היה בסכנת הדחה עם הת'אנדר).

יכול להיות שגם הפעם נראה את ווסטברוק זורק את עצמו לדעת ומוציא את הוויזארדס מהתמונה? יכול להיות שכן. גם בריצת הטריפל-דאבלים האחרונה הוא לא היה יעיל במיוחד, בלשון המעטה, והסלטיקס כנראה ירצו לתת לו לזרוק. אני לא חושב שההתקפה של הוויזארדס תצליח להתמודד מול קבוצה טובה ממנה במשחק כזה חשוב, ולכן אני הולך עם בוסטון.

01:30-אינדיאנה פייסרס (38:34, מקום 9)-שרלוט הורנטס (39:33, מקום 10)

מאזן פנימי העונה: 2-1 לשרלוט, ניצחה את שני המשחקים האחרונים.

2 הקבוצות לא חשבו שהן יגיעו לכאן. אינדיאנה פתחה את העונה עם 6 ניצחונות מ-8 משחקים, אבל פציעות (טי ג'יי וורן, כריס לברט, מיילס טרנר) ואווירה לא טובה בחדר ההלבשה עם המאמן החדש נייט ביורקגרן, שצפוי לעזוב בסיום העונה, הורידו אותה למקום התשיעי. בחודשים האחרונים של העונה הם התקשו להרשים, לא מעט בגלל הגנה חלשה אחרי הפציעה של טרנר.

הסיפור של ההורנטס אחר. הקבוצה הפתיעה את כולם עם משחק התקפי וזורם והצליחו להגיע למקום הרביעי במזרח, אבל אז התחילו הפציעות. גורדון היווארד, בעונה מדהימה, נפצע והפסיק לשחק בתחילת אפריל. למאלו בול הרוקי נפצע וחזר, אבל הקבוצה איבדה גובה והפסידה 15 מ-21 האחרונים שלה. בתקופה הזאת הקבוצה עם הנט רייטינג השישי מהסוף בליגה, מעל קבוצות שסיימו מעשית את העונה לפני כן.

לכן אינדיאנה יכולה להיות פייבוריטית. השאלה הגדולה ביותר היא מה התשובה שיש לשרלוט לדומנאטס סאבוניס. הסנטר של הפייסרס נבחר לאול-סטאר והיה טוב לכל אורך העונה ומגיע למשחק הזה אחרי שנה של 20.2 נקודות, 11.9 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים. המצ'-אפ שלו יהיה ביסמק ביומבו, אולי הסנטר הפותח הגרוע ביותר בכל הליגה. לא בטוח שיש להורנטס מצ'-אפ לכריס לברט, שהתאושש אחרי תקופה ארוכה בחוץ וקלע 21 נקודות למשחק אחרי פגרת האול-סטאר.

הסיכוי הכי טוב של ההורנטס, שהפסידו את חמשת משחקיהם האחרונים, הוא הגארדים. טרי רוזייר מגיע עם ניסיון פלייאוף מגמר המזרח של בוסטון ב-2018 ואחרי עונה אישית טובה מאוד, אבל ההתקפה שלו ושל שרלוט לא התרוממה, כאמור, מאז הפציעה של היווארד. הם עדיין מניעים את הכדור ומשיגים הרבה נקודות מאסיסטים, אבל השיטה הזאת עלולה לפגוע בהם בהתחשב בחוסר הכישרון או הקליעה של הסגל.

הימור מעניין אחר יכול להיות הגנה אזורית. הפייסרס התקשו מול הגנה אזורית במשחקים מסויימים העונה וזה משהו ששרלוט אהבה לעשות ויכול להיות הסיכוי הטוב ביותר של הצרעות, בהתחשב ביתרון הגדול של לברט ובעיקר סאבוניס על המצ'-אפים הישירים שלהם. הפייסרס אמנם ממעטים לאבד, אבל זה יכול להוציא אותם מאזור הנוחות ולעשות את ההבדל במשחק אחד.

יש לשרלוט שחקנים כמו רוזייר וגרהאם שיכולים לתפוס יום ולהוביל את הקבוצה למשחק על המקום השמיני. אבל הקושי ההתקפי עצום והפייסרס מגיעים עם ניסיון פלייאוף, בנוסף למלקולם ברוגדון שצפוי לחזור אחרי פציעה ו-10 משחקים בחוץ. כשמוסיפים לזה את הביתיות והמומנטום, אני חושב שנראה את אינדיאנה מנצחת.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 277 תגובות

  1. תודה רועי. להמר השנה במשחקים של בוסטון זו משימה בלתי אפשרית. הקבוצה הכי בלתי צפויה שיש. ובכל זאת, אני בתחושה שאם ביל נותן משחק טוב כמו בחצי השני מול שארלוט, וושינגטון לוקחים את זה.
    לגבי שארלוט אינדיאנה מסכים שהניסיון והסאבוניס ידברו, ואינדיאנה תיקח את זה.

  2. בס"ד
    תודה רועי
    .
    בוסטון ווש תלוי על איזה צד יקומו ראס וקמבה.
    שארלוט אינדי, אינדי עדיפים בעיניי.

  3. מהרגע שדני נפצע היה ברור שוושינגטון יעלו ולא כי הוא גורם שלילי אלא כי הוא ישראלי וישראלים לא משחקים בפלייאוף (תשאלו את עמרי כספי)

      1. חחח אם אני לא יעשה את זה אז מה ישראלי בי?
        נשים את הצחוק בצד באמת שברגע שהוא נפצע אמרתי שוושינגטון יגיעו לפלייאוף אבל זה סתם כי אני חובב של הימורים פרועים עם סיבות הזויות
        אחלה דני

  4. חזרתי
    הייתי עסוק
    בנתיים ראיתי שמנחם הזכיר אותי במעורב
    וושינגטון עלו למקום 8
    ווסטברוק נבחר לשחקן החודש במזרח (מישהו דיבר על מאניטיים?..)
    נראה לי שאפרוש קרוב לשיא.

    אבל באמת אני שאלה
    שני שחקנים סיימו מקום 8 במזרח ובמערב
    אחד מלך הסלים של הליגה אחד מלך האסיסטים.
    אחד שנה ראשונה בקבוצה ומועדון מפורק
    השני באותו מועדון מתחילת דרכו בליגה , מאמן טופ 5 בליגה המועדון הכי מצליח בליגה בעשרים שנה האחרונות, אם שאלתם.
    הנסיך עם המערכת המפנקת מסביב הוא מועמד מוביל לMVP
    ההוא שעבר שבועיים לפני העונה בטרייד למועדון מפורק ומאמן שסיים את דרכו במועדון מעשית קבוצה שלא שחקה שבועיים בגלל קורונה עם פציעות של חצי קבוצה וחמישיה, עם העדרות של הסקורר הראשי בכמעט שליש מהמשחקים למרות הכל מוביל את המועדון לפלייאוף תוך שבירת שיאים היסטורים של 40 שנה
    ההוא לא מועמד אפילו לחמישיה שלישית…
    פער אדיר של דעה קדומה.
    ואני לא מוטה, אם כי אני מקצין…

    1. הספרס, הספרס הוא המועדון המצליח ביותר בעשרים השנים האחרונות. הלייקרס לקחו הכי הרבה אליפויות ונכחו בהכי הרבה גמרים.

      1. נכון
        לא הספקתי לענות שם והדף ההוא עבר לארכיון…
        מי השחקן הטוב של ווש לא רלוונטי בעיני, אני מעמיד את הנתונים המספרים של סטף מול ראס תוך ציון העובדה שביל לא שיחק בהרבה מהם, ואגב הם הפסידו בלעדיו.
        דיברנו על המדדים, נתקדם.
        אין בעיה שקרי יותר טוב מראס, אחלה.
        הפער הקיצוני בין mvp לכלום זה מה שמוזר לי.

  5. תודה רועי! מרגיש פליי-אין די מיותר, בטח יחסית לטירוף במערב. מקווה שווש ינצחו את בוסטון רק בשביל סדרה בין דוראנט לראס שתהיה אולי קצת מעניינת (הנטס ינגבו את שתיהן…)

      1. מה עם פאקינג Gsw?
        מה עם פאקינג סטיב קר?
        פאקינג שיטת משחק של חמש שנים? לך תראה את ווש משחקת בתחילת העונה, כאוס.
        מתי אי פעם היה מועמד לmvp מהמקום השמיני??

        ועוד כל מיני פאקים לעשרות, כשכל ההנחות המפליגות עושים דווקא לסטף שפאקינג מגרד את המקום השמיני!

        אבל הפאק הכי גדול הוא שאני ממשיך להתווכח…
        😛

          1. כן בראדלי ביל סבבה. אגב הוא לא קלוריות ריקות בטנש? מוזר משהו.
            מה עם בארטנס? וכל מיני נגרים מול וויגינס אוברה וויסמן? ושלא נדבר על ברוקסי.
            סטף ממש לא מועמד לmvp לדעתי בושה שהוא בכלל מוזכר שם.
            הסגל של פורטלנד דנבר יוטה מאבס פחות טובים מגולדן

            1. שמעון טנ"ש זה רק בראש שלך.
              גם קלוריות ריקות זה מונח שאין לו אחיזה במציאות.

            2. שמעון
              אל תרכב עלי…
              אני חושב שיוקיץ הוא הmvp.
              אמביד גדול העונה, אבל יוקיץ זה שח-מט!
              לטעמי ווסטברוק נותן עונה הירואית יותר מסטף, מתוך תנאים קשים יותר, זה הכל.

            3. איזו עונה הירואית! לקח קבוצה ששנה שעברה הייתה עוד יותר פצועה מ25 נצחונות ל-34 אין ספק סיפור גבורה.
              די תוריד פעם אחת את משקפי ההומר.
              ראס הוא חווית צפיה אבל לא מועמד לmvp.

        1. עוד עובדה. ממוצע הנצחונות של 6 הקבוצות הראשונות במערב הוא 47 של 6 הראשונות במזרח הוא 44. ממוצע הניצחונות של קבוצות הפלייאין במערב הוא 38 נצחונות הוא 34. אפילו לחמש קבוצות התחתית של המערב יש יתרון קל על חמש קבוצות התחתית של המזרח. במערב וושינגטון לא נכנסת לפלייאין.

  6. תודה על הפריוויו,
    לאחר מחשבה עמוקה, אני לגמרי בדעה של אברי הירוק כאן מעלי, אין שום טעם מבחינת וושינגטון לנצח הערב. זה היה סתם בשביל ללכת לסיוט 0:4 מול קבוצה שאין שום סיכוי להתמודד איתה. מה שהיה בעונה הרגילה זה סתם, גם הארדן לא היה.
    לעומת זאת – מול פילי יש לוושינגטון הרבה מאוד מה לתת. יש לה שומרי פרימטר טובים (גאריסון, סמית') יש לה שלושה גבוהים שמשחקים באופן קבוע כדי לזרוק על אמביד ולהתיש אותו, ויש לה כוח אש אדיר להחזיר זיג על כל זג. האצ'ימורה הוא מאצ' טוב להאריס.
    בשביל זה חייבים להפסיד הערב ולתת הכל במשחק הבא. כל זאת בהנחה שבראדלי ביל יכול לסחוב עוד קצת – הוא נראה סוחב רגל של שריר חבל על הזמן. משחק שעבר נתן איירבולים מכל טווח, שלוש ואפילו ממטר וחצי.
    .
    יש רק מוקש אחד – הטמיר המקורי! בשקט בשקט הוא הפך לקמע של וושינגטון, המלאך השומר של ראס, האוהד מספר 1. כשהוא שם (בבלוג הסבתא-חיה-מתה) – ראס משחק נורא – ומנצחים. הערב הוא לא יהיה לבד – פופו ורזיאל יתייצבו כמו אבירים משני צדי המתרס, שמעון יגיע בחמש ורבע לחצי השני. בחודש האחרון המאזן המצטבר של טמיר-ניצחון-ראס ודוקטור הופמן-הפסד-סטיבוט הוא בערך 2:17
    בקיצור… הלך עלינו (אימוג'י של איש עם יד על הפרצוף, המועדף על גילרי)
    אני לא יכול לצפות במשחק ולרצות שראס יפסיד, לכן עדיין לא החלטתי אם לצפות. דיסונאנס קוגניטיבי.
    בג'בארי פארקר ננוחם

      1. תאכלס צודק, אבל לפחות מול פילי יש על מה לחלום. השימוש שברוקסי עושה בגבוהים המוגבלים שלו ראוי להערכה. כל אחד מהם משחק כל משחק, שלושתם חמים ומוכנים. כל אחד מהם משחק אחרת. לן טנק, לופז חכם ועושה נייטין-סיקסטי-ניין מובס, גאפורד קפיץ ורץ למתפרצות. לאמביד יהיה קשה איתם, הם יעייפו אותו. מול ברוקלין זה יהיה התעללות אכזרית של קיידי והעז השמנמן בחבר שלהם לשעבר. יהיה לא נעים לצפייה לאף אחד.

          1. נכון אבל אז ראס שיחק עם אולדיפו מודל 67, סאבוניס מודל 48 ואלכס אברינס שביום טוב, בגילי, אני מנצח אותו בחיובים חחחח

  7. בוסטון מרגישה לי מאוד פריכה השנה, אם להשתמש במונחים מקצועיים. דווקא ווש עם הרצף שלה נראית בפורמה טובה יותר, כך שיש ממה לחשוש הערב.
    במשחק השני יש לי העדפה קלה לאינדי, אבל מי כבר שואל אותי…
    תודה רבה על הפריוויו ופלייאין (פלאיעין לדוברי היידיש שבינינו) שמח לכולם

  8. אם היתי אוהד של בוסטון היתי שבור לב. איך איינג דפק את התהליך. שחרר את מי שהיה צריך לשמור (רוזיר) הביא את מי שלא היה צריך (אירווינג, קמבה) נטש את מי שהיה צריך לעטוף (אייזיה) אסף בחירות ולא הצליח לממש. שברון לב לאוהדים

    1. טוב שלא נסחפת רן.
      היתה עונה מוזרה וקשה, וגם ממנה יצא הרבה טוב (הקפיצה של טייטום וג'יילן, פריצארד, הטיים-לורד, ניצוצות מנסמית').

      לגבי איזייה – ממש. זה יפה שאנשים שלא אוהדים את בוסטון חושבים שהיה צריך להתקע איתו על חוזה מקס. איך אומרים, לא כסף שלי, מה אכפת לי.

      כנראה שהיה צריך באמת להשאיר את רוזיר אבל זו חכמה שבדיאבד – בזמן אמת אני והרבה אחרים לא האמנו שמייקל נותן לו כל כך הרבה כסף.

      1. אם אתה מרוצה אז סבבה. רק שלפני שלוש שנים היתם בגמר האזורי, בשניתיים האחרונות בחצי הגמר האזורי והשנה לא נראה שתעברו סיבוב ראשון. לפני שלוש שנים נראתם כמו הדבר הבא. היום זה לא נראה ככה.
        .
        מי דיבר על מקס לאיזיאה? הוא היה פצוע בזמן העסקה , לא?

          1. טעות שלי. אבל מאז ההרכב נחלש, הווארד היה משמעותי. מה דעתך על הטענה המקורית שלי, שבוסטון פספסה את הרכבת?

            1. הרכבת של בוסטון רק יוצאת מהתחנה. אתה זוכר מתי טייטום ובראון הגיעו לליגה?

    2. אין אחד בליגה שלא היה מוותר על הטריידים האלה להביא את קיירי ולאחר מכן את קמבה לקבוצה שלו. בטח שהחלופות הן אייזיאה תומאס (שהיה פצוע והיום בכלל נפלט מהליגה בגלל זה) ורוזייר שנתן עונת פריצה ואז חזר לכסא האחורי.
      .
      זה שרוזייר נותן מספרים יפים (והוא באמת משחק יפה) בשארלוט לא אומר שהוא היה נותן אותו הדבר ב"לחץ" הירוק לצד טאטום ובראון שהיו לוקחים לו את רוב הכדורים. בשארלוט הוא נהנה ממערכת בלי יותר מדי ציפיות.
      בנוסף, זה לא שההורנטס כל כך מתרוממים… כל עוד למאלו והיוורד היו בריאים שארלוט היו מצויינים. ברגע ששניהם היו פצועים זה לא שרוזייר ממש סחב אותם

  9. כאוהד בוסטון, אני כועס על מה שקיבלתי מהקבוצה השנה. מצד שני אני לגמרי מתלהב ממה שעשה ראס השנה. לא רק ששיחק הרבה יותר אחראי מבעבר, אלא סחב קבוצה עם סגל יחסית קצר ומוגבל וצעיר מאוד למקום השמיני. זה הישג אדיר. אני איכשהו בעד ווש הערב.

  10. אם אני הייתי בוסטון הייתי ממש מתאמץ לנצח ואם הייתי וושינגטון הייתי ממש מתאמץ להפסיד, בוסטון לא יכולים להאט את אמביד בשום צורה זה פשוט מיס מאץ' מוחלט(לא שהנטס עדיף אבל זה LOSE LOSE פה). כנל לגבי וושינגטון מול הנטס.
    לכל אוהדי בוסטון- זה מה שקורה שבמקום להתחיל להשתמש ב*ערימות* של בחירות סיבוב ראשון ו"פוטנציאל" צעיר להשיג ווטרנים ושחקני מפתח וספסל מוכחים, ממשיכים להשתמש בהם שכבר יש לך ליבה טובה של סמארט טייטום קמבה ובראון. לטעמי קבוצה לא יכולה לבנות את כלללל הקבוצה דרך הדראפט, וברגע שהשגת את הליבה שלך לא צריך להיות גרידי בפיתוח בטח שזה לא מסתדר בטיימליין.. (קמבה כבר קצת בן 31(?), טייטום ובראון לא נראלי יחכו גם עכשיו שהצעירים האלה יתפתחו כי הם כבר סטארים). טעות קשה של איינג', לגבי המאמן- לא ראיתי משחקים לכן לא אביע את דעתי.

    חבל שהמשחק ב4:00, אוותר עליו אבל אראה את שארלוט אינדיאנה, אי אפשר להחמיץ את למלו מתחרה על הפלייאוף בפעם הראשונה אולי יהיה שם איזה התפוצצות שלו ורוז'ייר גם כן יכול להביא פתאום משחק חזק. אינדיאנה מפורקת וחבל יש להם סגל בנוי טוב עם פוטנציאל לרוץ רחוק כמה שנים אבל מיליון פצועים בחוסר מזל, מאמן שלפי מה שאומרים פה עושה בעיות בחדר הלבשה וחסר להם סטאר אחד רציני מאליפות ואפילו כמה לדעתי ברמה של טופ 10 בליגה ולא סאבוניס כשחקן מוביל(סליחה).

      1. עידו
        תגובה על למעלה
        הורדתי את המשקפיים…
        עזוב שניה מספרים נתונים וכו'
        קח את זה כסיפור
        וושינגטון זה הסיפור המרגש של העונה.
        תשווה את המסע של של כל הקבוצות העונה.
        לא היתה קבוצה כזו קיצונית לאורך העונה.
        וגם ווסטברוק עצמו הוספד מזמן בשיח וקם לתחיה והוא תמונת מראה של הקבוצה.
        לא הירואי מבחינת ההישגים, כמובן.

        ותרגע, ווסטברוק לא MVP, אפילו לא קרוב.

        1. גם הוויזארדס רחוקים מלהיות הסיפור המרגש של העונה. מה מרגש בהם? סבבה עשו ריצה יפה בסוף העונה אבל שוב אתה הופך את זה להרבה יותר ממה שזה.

  11. אני הולך לראות את וואש סלט היום כדי לראות את ווסטברוק הקלינגון וביל את ברוקס מפסידים.
    דוקי רז ,אתם מנגבים היום בלי טיטול.
    אשכרה פעם ראשונה העונה שאני טורח לראות את הWWE
    GOOOO CELTICS

  12. אני ממש בעד הפלי אין, אני חושב שהוא הוכיח את המטרה שלשמה הוא נועד, אבל אני חושש שהמפסידה בין 7-8 מול המנצחת בין 9-10 זה מפגש בעייתי מבחינת מומנטום כשמדובר במשחק אחד, הייתי עושה במקום שתי סדרות של 3 משחקים 7-10 ו8-9.

  13. סבוניס זה פלופר רציני
    קיבל גג נקי
    נפל על הפרקט אבל לא על הראש ותופס את הראש על הרצפה כאילו ירו בו

  14. איזה יופי של משחק עבור הפייסרס, ביכולת הזאת הם יעברו גם את המשחק הבא.
    .
    איזה כיף להיות צודק באקס-פקטור שבחרתי.
    דאגי נותן משחק מצויין

  15. אווירה של פלייאוף, חוץ מפורנייר שלא מבין עדיין שסלטיקס זה לא אורלנדו כל שחקני בוסטון כבר השתטחו על הפארקט נראה אם הרוח הזאת תמשיך עד הסוף

    1. מנחם, אני טוחן את זה מתחילת השנה.
      וכשהוא כבר לוקח זה לפעמים לא ברור. מדוע ולמה לקח?
      האיש מורה בבית ספר לזה הוא מתאים ולקבוצה בבנייה, לגמר אן בי איי ותואר הוא לא יביא קבוצת אן בי איי אלא עם ישתנה ויתפתח. אני לא רואה את זה קורה אבל מי יודע?

  16. עם הפציעה הזו של סמארט, נגמרה העונה של הסלטיקס.
    הטעות הכי גדולה של איינג' בעשור הנוכחי היא לא ההבאה של סטיבוט אלא זו של במבה וורטר. זו טעות שמושכת את הסלטיקס לבינוניות. איך נפטרים מהחיוך הזה וכמה שיותר מהר, זו הבעייה הכי גדולה שלו…..
    שחקן שלא מתאים לקונטיינדרית וצריך להטריד אותו שעה קודם.

  17. הזויה התוקף על ביל זרק לסל חח. סיומת רעה מאד לחצי של ווש ברוקס הכסיל צריך להביא דאבל טים על טייטום ולא לתת לו לחפור בספוטים שהוא אוהב.
    השמירה של סטיבוט על ביל שערורייה גם הוא כסיל שלא מביא דאבל טים. ראס לא יכול לפגוע אפילו בטבעת

  18. מופע אימים של וושינגטון ברבע השלישי.
    .
    עכשיו, בכל הנוגע לעבודת אימון –
    מופת של מקוריות.
    מקורות יודעי דבר מספרים שבמחצית הבוט הקריא לשחקני בוסטון את התחזית של שמעון…

    1. הוא נס ציונה אם הוא לא לבד לגמרי על הקשת. אין הגנה אין כדרור אין מסירה אין כלום
      האצימורה היה טוב שמר את טייטום טוב ופשוט מיובש במקום בארטנס 😂😂
      בארטנס זה כזה זבל שאפילו פופ שרגיל לעבוד עם זבל העיף אותו

  19. סמיילי, קראתי את התגובה המטומטמת שלך. דאנק כשאתה בא במהירות הורוזונטלית של 100 מייל לשעה? ואתה רוצה שהוא יעלה לדאנק? הוא עלה רק כדי לקבל פאול שדנעשה עליו אבל לא נישדרק.

  20. זוכרים את הרשימה שנתתי לא מזמן על הרכזים שטובים מראס? זה המקום האמיתי שלו, לא צחקתי ולא כתבתי משנאה (למרות שאני באמת מתעב אותו).
    כל שפוטי הראס פשוט עושים פה שטיפת מוח לשחקן חרא ונזק.
    המון התעסקות ומלל על קקי של עופות.

  21. מצד אחד, יש את אותה תחזית של שמעון שחשבתי שהכריע את המזרח.
    .
    ("אתה לא מאמין אלא מקווה ורוצה כמו הרבה דברים אחרים. לא יקרה אינדי הולכים הביתה כבר היום. תרשום". כתגובה לדעתו של רועי, שהפייסרס מדיחים את וושינגטון בקרב על מקום 8)
    .
    מהצד השני, עכשיו נפלה על הפייסרס קללת האשך.
    .
    זו התנגשות טיטנים שמבטיחה משחק לדורות! אסור להחמיץ את המשחק בעוד יומיים.

      1. אני מאמין שמה שלא יהיה,
        אנחנו לא עוברים את הסיבוב הראשון.
        לנו לא הייתה את הפריבילגיה שיש לנטס ולסיקסרס לקבל קבוצות כל כך חלשות.
        .
        אז כל מה שנותר לי זה לנסות ליהנות מכדורסל טוב במשחק פלייאין שמבטיח המון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט