יום שבת אחרון לעונה הסדירה בסימן קרבות מיקומים בשעות נוחות! / עידו רבינוביץ

יום שבת אחרון לעונה הסדירה בסימן קרבות מיקומים בשעות נוחות! / עידו רבינוביץ

יום שבת אחרון לעונה הסדירה מספק לנו שישה מפגשים עם השלכות חשובות ל(כמעט) כולם, בנוסף לעובדה המשמחת שרובם המוחלט משוחק בשעות נוחות לקהל בארץ הקודש.

ברוקלין נטס (24-46) – שיקגו בולס (40-30), 20:00

הדרך המסובכת והצרה של הבולס לפלייאוף נסגרה אמש באופן רשמי עם הניצחון של הוויזארדס על הקאבלירס אתמול, זוהי השנה הרביעית ברציפות שהם מפספסים את הפלייאוף. למרות זאת, הם יכולים לסייע לקבוצות אחרות במזרח עם סיכול המאמצים של הברוקלין נטס, שעדיין מחזיקים במקום השני בקונפרנס בעור שיניהם.

לראשונה מאז ה-13 לפברואר, שלישיית הכוכבים של הנטס – קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג –  יעלו יחדיו על הפרקט. במשחק האחרון של הנטס, הארדן ודוראנט השתתפו בניצחון 128:116 על הסן אנטוניו ספרס, בעוד שקיירי לקח עוד משחק חופש כדי להתאושש מפציעתו. הנטס קיבלו מנוחה מאוד חשובה, שכן המשחק נגד הדורבנים התקיים ביום רביעי. קיידי והמזוקן היו סולידיים (32 נקודות, 14 כדורים חוזרים ו-18 אסיסטים משותפים) אך הסיפור הגדול היה המאמץ הקבוצתי של הנטס: 8 שחקנים קלעו לפחות 12 נקודות במדי הרשתות, כאשר המוביל היה דווקא לאנדרי שאמט שצלף 21 עם 5/7 מחוץ לקשת.
הערב זהו משחק ראשון בשני מחשקים גב אל גב די נוחים, מחר הנטס יפגשו את הקאבלירס בבית.

הבולס כאמור משחקים רק לפרוטוקול בכדי לסיים עוד עונה מאכזבת של השוורים. הם החמיצו את הפלייאוף בחמש מתוך ששת העונות האחרונות, הכי הרבה החמצות פלייאוף בטווח של שש שנים מאז שמייקל ג'ורדן עזב. רבים מהאוהדים האשימו את מצב הקבוצה, ויש לומר שדי בצדק, בניהול הרעוע של הצמד גאר פורמן וג'ון פקסון (הנודעים בתור "גאר-פקס"). העונה, תחת הנהלה חדשה של ארתוראס קרנישובאס (סגן נשיא לפעילויות כדורסל, תפקיד ה-"פט ריילי") ומארק אברסלי (ג'נרל מנג'ר), הבולס עדיין לא מצליחים להשאיר לעצמם סיכוי אפילו בעונה עם פליי-אין במזרח החלש. כמה שחקנים נתנו עונות אינדיווידואליות טובות, זאק לווין הפך לסקורר טוב ויעיל יותר, ניקולה ווצ'ביץ' נותן עוגן בעמדת הסנטר ופטריק וויליאמס פתח ב-69 משחקים ששיחק בעונת הרוקי שלו, אבל זה לא מספיק. הבולס ניצחו ארבע מחמשת משחקיהם האחרונים, כולם נגד קבוצות מזרחיות, אבל זה פשוט מעט מדי ומאוחר מדי. על אף שהם עצמם לא יהיו בפלייאוף, יש להם השפעה על המיקומים במזרח: הערב הם משחקים מול הנטס ומחר הם משחקים מול הבאקס, שתי הקבוצות שעדיין נלחמות על המקום השני. התוצאות ביומיים הקרובים יהיו קריטיות לשתיהן.

בגזרת הפציעות, טרוי בראון ג'וניור ודניאל ת'ייס לא ישחקו אצל בילי דונובן.

מאידך, ג'ו האריס, כריס צ'יוזה וכמובן ספנסר דינווידי לא ישחקו הערב אצל סטיב נאש.

הימור: כוח האש של הנטס הוא פשוט יותר מדי לבולס האלו, לא כוחות. 14 הפרש ברוקלין.

אינדיאנה פייסרס (37-33) – לוס אנג'לס לייקרס (30-40), 20:00

הפייסרס והלייקרס, שתי קבוצות פליי-אין נכון לכרגע. מי היה מאמין שהמשפט הזה ייאמר בתחילת העונה?

הפייסרס, שסיימו את העונה שעברה במקום הרביעי עם יתרון ביתיות בפלייאוף מתדרדרים למקום התשיעי ובפוטנציה לעשירי (מובילים על הוויזארס שבמקום העשירי בחצי משחק בלבד). וכמובן, האלופה היוצאת מעיר המלאכים שהיו פייבוריטים לחזור ולקחת אליפות נוספת לא בטוחים במיקום הפלייאוף שלהם עם שני משחקים לסיום העונה. שתיהן ירקו דם בניסיון לנצח את המשחק הקריטי ביותר בעונה של שתיהן כשהלליקרס מתארחים ב-"באנקרס לייף פילדהאוס" שבאינדיאנפוליס.

הפייסרס עדיין נמצאים בסערת נייט ביורקרן שהתחיל בזמן האחרון לאחר שדיווחים רבים צצו על ההתנהלות הבעייתית של מאמן הפייסרס. בכל מקרה, הפייסרס עשו בזמן האחרון עבודה לא רעה, אולם המפלה הגדולה ביותר שלהם היא שני ההפסדים לוושינגטון וויזארדס שטאטאו אותם 3-0 בסדרה העונתית ביניהם, כולל שתי ניצחונות רק בחודש האחרון (משחק ההתפוצצות של ווסטברוק בשלישי למאי, הפסד בנקודה אחת, לאחר הארכה, בשבת הקודמת). דהיינו, אם שתי הקבוצות יסיימו עם מאזן זהה, וושינגטון תעלה מעל אינדי בטבלה. לפייסרס יש עוד משחק מחר, נגד הטורונטו ראפטורס בחוץ. לוויזארדס יש משחק אחרון, בביתם מול השארלוט הורנטס מחר. למזלם של הפייסרס, הם שולטים בגורלם: שני ניצחונות רצופים והם מבטיחים לפחות את המקום התשיעי. הפסד אחד וניצחון של הוויזארדס, או שני הספדים, הם במקום העשירי עם דרך קשה מאוד להגיע לפלייאוף. אז כמובן שהפייסרס מסתכלים במראות האחוריות, אבל יש גם מקום לאופטימיות והסתכלות קדימה. את הסלטיקס שבמקום השביעי הם לא יכולים לעבור (הפסידו 2-1 בסרה הפנימית ועל כן את שובר השיוויון), אך ההורנטס עדיין יכולים ליפול מתחתיהם. שתי הקבוצות כרגע במאזן זהה, אך שובר השיוויון שייך לצרעות שניצחו 2 מתוך 3 המפגשים בין הקבוצות העונה. שארלוט מסיימים את העונה עם שני משחקים חוץ, נגד הניקס הערב ומחר נגד הוויזארדס. אינדי תשמח לשפר מיקומה, אם תנצח משחק אחד יותר מההורנטס ביומיים הקרובים.

המשחק האחרון של הפייסרס היה הפסד מכובד, 142:133, למילווקי באקס הרעבים. כל שמונת השחקנים ששיחקו דקות משמעותיות אצל אינדי קלעו בדו ספרתי, בהנהגתו של הגיבור המפתיע, ג'סטין הולידיי, שקלע 26 נקודות (6 יותר מאחיו הגדול ששיחק בצד השני), אמנם זה לא הספיק מול 40 נקודות מפלצתיות של יאניס אנטטקונמפו מנגד.

גם המצב של הלייקרס מאוד סבוך ומסקרן: הם הבטיחו מעשית את המקום השביעי (מובילים בשני משחקים על הווריורס והגריזליס שבמקומות 8 ו-9 בהתאמה, על כל אחת בנפרד הם מחזיקים בשובר השיוויון לפי הסדרות הפנימיות), אך סביר במיוחד שלא יתקדמו מעבר לכך. הם מסיימים את העונה עם שני משחקי חוץ, באינדיאנה הערב ומחר בלואיזיאנה נגד הפליקנס. הבלייזרס, שמוקדם יותר השבוע השיגו ניצחון מאסיבי על הלייקרס והטו את שובר השיוויון לטובתם, מובילים כעת על הלייקרס בחצי משחק, כאשר המערכה האחרונה שלהם היא מחר, משחק באורגון נגד הנאגטס. הלייקרס לא שולטים במצבם, הם חייבים לנצח את שני המשחקים שלהם וגם לקוות והלתפלל להפסד של הבלייזרס כדי להגיע למקום השישי ולהימנע מטורניר הפליי-אין שיכול להשאיר אותם מחוץ לפלייאוף בכלל.

הלייקרס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל האחרון שהתקיים ביום רביעי נגד היוסטון רוקטס בתוצאה הצמודה 124:122. טיילן הורטון טאקר, שהראה ניצוצות לאורך כל העונה, נתן משחק אדיר עם 23 נקודות שהובילו את רשימת הקלעים, כולל שתי זריקות עונשין שהכריעו את המשחק ללא זמן נוסף על השעון. כל זאת במשחק ללא לברון ג'יימס, אנטוני דיוויס ועוד שלל שחקנים מפתח.

קייל קוזמה צפוי לשוב להרכב, לברון, דייויס, גאסול וקארוסו בספק למשחק ואילו דניס שרודר וג'ארד דאדלי בוודאות לא ישחקו אצל הלייקרס.

אצל הפייסרס גם ישנה רשימה ארוכה: ג'רמי לאמב, מיילס טרנר וטי.ג'יי וורן כבר נשללו למשחק, מלקולם ברוגדון, אארון הולידיי, קאריס לוורט, דומאנטס סאבונס ואדמונד סאמנר, כולם סימני שאלה נכון לכתיבת שורות אלו.

הימור: אלך על הלייקרס במשחק צמוד, 3 הפרש לוס אנג'לס.

ניו יורק ניקס (31-39) – שארלוט הורנטס (37-33), 20:00

שתי קבוצות מזרחיות שמנסות לשפר את מעמדם לקראת שבוע הבא נפגשות ב-"מכה של הכדורסל" כאשר הניו יורק ניקס מקבלים לעירם את השארלוט הורנטס.

בתחילת השבוע, ההורנטס היו עם סיכוי לא רע להתחמק מהפליי-אין ולעפיל ישר לפלייאוף מהמקום השישי. כעת, הם נאחזים בקושי במקום השמיני ויכולים ליפול עד למקום העשירי אם הרצף השלילי שלהם יימשך גם הערב. הם הפסידו את שלושת המשחקים העדכניים שלהם ושבע מהעשר האחרונים, ועכשיו הם מוכרחים לשים חזרה את הרגל על הגז ולחזור לנצח.

המשחק האחרון שלהם מול הלוס אנג'לס קליפרס היה תצוגה לא פשוטה של הפרשי הרמות בין הקבוצות. הקליפרס לא הזיעו ב-"ספקטרום סנטר" שבצפון קרוליינה ושייטו לניצחון קליל של 113:90, כל זאת במשחק פושר מאוד של קוואי לאונרד, שקלע רק חמישה סלי שדה. כאמור, הם עדיין שולטים בגורלם ושני ניצחונות רצופים יותירו אותם במקום השמיני, אבל המסע חייב להתחיל היום עם ניצחון.

גם הניקס ישמחו לנצח הערב, למרות שהם לא זקוקים לכך נואשות כמו ההורנטס. הניקס הבטיחו לפחות את המקום השישי מוקדם יותר השבוע בעזרת ההתרסקות של הסלטיקס, והם יכולים לעלות עד למקום הרביעי עם יתרון הביתיות, בהתחשב בתוצאות של המיאמי היט (מקום חמישי עם מאזן זהה, משחקים בשעה המאוחרת מול מילווקי) והאטלנטה הוקס (מובילים עם ההיט והניקס בחצי משחק בלבד, משחקים מחר מול הרוקטס). הניקס האובר-אצ'יברים התמודדו בגבורה עם לו"ז קשוח בחצי השני של העונה, במיוחד בישורת האחרונה. הם ניצחו ארבע מתוך ששת המשחקים ששיחקו החודש, עם ניצחונות לא קלים בכלל על קבוצות כגון הקליפרס, הספרס והגריזליס.

הניצחון האחרון שלהם היה על הדורבנים מהאלאמו, 102:96 במדיסון סקוור גארדן. המשחק היה צמוד לכל אורכו ורבע שלישי קריטי של הספרס העלה אותם ליתרון 4 בירידה לרבע הרביעי, אך משם הניקס הצליחו להתעלות ולנצח כפי שעשו מספר לא מבוטל של פעמים העונה. אלק ברקס כיכב עם 30 נקודות ו-10 ריבאונדים מהספסל, מוכיח שוב ושוב כמה משמעותי הוא לקבוצה הזו העונה. ג'וליוס ראנדל, שכנראה ייבחר לאחת מחמישיות העונה, כמעט השלים טריפל-דאבל עם 25 נקודות, 9 כדורים חוזרים ו-9 אסיסטים.

דרק רוז בספק למשחק הלילה, והוא כככל הנראה יצטרף למיטשל רובינסון בבגדים אזרחיים על הספסל של טום ת'יבידו.

אצל ההורנטס, גורדון היווארד, מיילס ברידג'ס וקודי מרטין נשללו ולא ישחקו הלילה.

הימור: הניקס ינצלו את המומנטום הרע של שארלוט ויקחו את המשחק הזה בשני ידיים. 7 הפרש ניו יורק.

מיניסוטה טימברוולבס (48-22) – בוסטון סלטיקס (35-35), 21:00

בעקבות עוד הפסד צורב, 102:94 לקאבלירס החלשים, הסלטיקס ננעלו ביום רביעי השבוע סופית למקום השביעי, והם יארחו את המקום השמיני ב-"TD Garden" ביום שלישי כדי לקבוע מי תהיה המקום השביעי האמיתי שתשחק מול הנטס/הבאקס. הם ישמחו להקנות לטימברוולבס עוד הפסד לרשימה הארוכה שלהם שם בקור של מיניאפוליס כאשר הלפרקונים מבקרים ב-"טארגט סנטר".

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הן היו במצב דומה: הזאבים עם מאזן שלילי מינוס בעונה אבודה, הסלטיקס מנסים להחזיק לעצמם מהירות בעודם מרחקים בקו המאזן החצוי. בפעם הזו, המשחק הפתיע ונגרר להארכה, שם הסלטיקס הראו אופי וניצחו 145:136 בביתם שבמסצ'וסטס. קצת מאכזב בשבילם שהם היו צריכים 53 נקודות מג'ייסון טייטום כדי לנצח אחת מנמושות הליגה לאחר הארכה, אך כידוע, בליגה הזו אין משחקים קלים.

הסלטיקס הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם ו-9 מה-13 האחרונים בעונה שפשוט לא עמדה בציפיות לאחר שהגיעו כל הדרך לגמר המזרח בעונה שעברה. "העונה הזו שלחה לעברו המון כדורים מסובבים, נפגענו במכת פציעות קשה, אולם בסופו של יום, זה צריך להיות הבחור הבא בתור לעלות לפרקט" אמר טריסטאן תומפסון המבואס בעקבות ההפסד לאקסית מאוהיו.

לטימברוולבס אין למה לשחק מאז ה-22 באפריל, יום בו ניצחון של הספרס הדיח גם אותם וגם את היוסטון רוקטס מבחינה מתמטית ומעשית מתמונת הפליי-אין.

מבחינת כדורסל נטו, רק הגאווה והכבוד נותרו הסיבות היחידות לעלות לפרקט לנסות לנצח. אמנם, ישנן שמועות שקבוצת רכישה בהנהגת כוכב הבייסבול לשעבר, אלכס רודריגז, מרחרחת סביב הארגון ממיניסוטה. אולי שווה להם לנצח ולהעיף קצת ניצוצות באוויר לבעלים פוטנציאליים שאול יוציאו אותם מהבור שנמשך מאז שקווין גארנט עזב ליריבתם הלילה.

הימור: כיוון שזה משחק לא רלוונטי, אלך על הפתעה. 4 הרפש מיניסוטה.

סן אנטוניו ספרס (37-33) – פיניקס סאנס (21-49), 21:00

השמשות מאריזונה כבר הבטיחו את המקום השני במערב, ויצטרכו סנסציה כדי להעפיל לראשות הקונפרנס בעזרת נפילה לא סבירה בעליל של היוטה ג'אז ועוד הפסד נוסף של הספרס לסקרמנטו (שכבר הודחו מהפלייאוף) יחד עם שני ניצחונות רצופים, כדי לעלות לפסגת המערב לראשונה מזה שנים ארוכות. הספרס נעולים לחלוטין במקום העשירי, ויצטרכו לטפס במעלה הר תלול וחלקלק כדי להשתחל למקום השמיני והאחרון בפלייאוף (ניצחון במשחק ה-9 מול 10 נגד ממפיס או גולדן סטייט ואז ניצחון מול פורטלנד או הלייקרס רק כדי לעלות לסדרה כמעט בלתי אפשרית מול יוטה/פיניקס).

גם אם ינצחו את שני המשחקים מול הסאנס, הספרס כבר הבטיחו לעצמם מאזן שלילי עונה שנייה ברציפות. פעם ראשונה אי פעם שזה קורה לקבוצה המובלת על ידי גרג פופוביץ, שבגיל 72, ניצב בפסגת המאמנים הזקנים ביותר בליגה.

הסאנס כמובן מציגים עונה טובה יותר מהספרס, אך המשח הקודם בין שתי הקבוצות לא הראה זאת כלל וכלל. במשחק בו פתחו בחמישייה עם לוקה סאמניץ ודרו יובנקס, ללא הרבה מהכוכבים שלהם (בעיקר דמאר דרוזן), הספרס פירקו את האסנס לחתיכות עם ניצחון הלם בתוצאה 111:85, ההפסד הגדול ביותר של הסאנס העונה, וכל זה היה בבית של פיניקס!

דיאנדרה אייטון וקמרון ג'ונסון בסימן שאלה להלילה, ואולי ינוחו על מנת שלא יחמירו פציעותיהם. אבדול נאדר כמובן ימשיך להישאר מחוץ לסגל בשל הפציעה בברכו מחודש מרץ.

כמו במשחק הקודם, גם הערב דמאר דרוזן לא ישחק. אליו יצטרפו גם יעקב פרטל ודרק וייט. טריי ליילס ולוקה סאמניץ בספק.

הימור: פיניקס בנקודה לאחר הארכה, יש לי תחושת בטן.

מילווקי באקס (25-45) – מיאמי היט (31-39), 03:00

משחק הלילה היחיד של הלילה הוא שחזור של חצי גמר המזרח משנה שעברה, הבאקס וההיט רוצות לעלות עוד מקום אחד בלבד, ועל כן התוצאה הלילה מאוד חשובה לשתיהן כאשר ההיט מגיעים מהחום של פלורידה לקור של וויסקונסין להתארח ב-"פיסרב פורום" שבמילווקי.

הבאקס ניצחו 10 מ-13 המשחקים האחרונים שלהם ומגיעים לפלייאוף בקצב דורסני. הם קולעים יותר מכל קבוצות הליגה (120.2 נקודות בממוצע לעונה, 135 נקודות או יותר בשלוש מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם). במשחק האחרון שלהם, יאניס אנטטקונמפו נתן תצוגה MVP עם 40 נקודות עצומות בניצחון חשוב על הפייסרס באינדיאנה. הפריק היווני מציג נתונים פריקיים, אפילו בשבילו: העונה הוא לקח 535 זריקות באזור המוגן ליד הטבעת, הוא קלע אותן ב-80.6%! זה הנתון הטוב ביותר ב-25 השנים האחרונות בקטגוריה הזו, לשחקנים שלקחו מעל 200 זריקות. פשוט מפלצת שצריכה להוכיח את עצמה בפלייאוף (לטובתו אך בעיקר לטובת מייק בונדהולצר שיכול ללכת הביתה הואיל ויאכזב גם השנה ברגעים החשובים).

ההיט מגיעים למשחק הלילה ברצף של ארבעת ניצחונות רצופים, כולל האחרון שבהן על המקום הראשון במזרח, הפילדלפיה 76' והאקסית של ג'ימי באטלר ממנה עבר בטרייד להיט, שסיכם את התחושות של מיאמי בדרכם לפלייאוף במשפט אחד: "אף אחד לא מפחיד אותנו", קצר וקולע מהסופרסטאר של ההיט.

המשחק הלילה מאוד מסקרן, שכן שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה בסוף חודש דצמבר של השנה שעברה, בצמד משחקים בק-טו-בק שקשה לקחת ממנו מידע רב. הבאקס ניצחו את המערכה הראשונה ב-47 הפרש וקבעו שיא שלשות על הדרך, ויום למחרת ההיט ניצחו בדו ספרתי. וכמובן, שתי הקבוצות השתנו מאוד בארבעת החודשים וחצי האחרונים.

ויקטור אולדיפו סיים את העונה אצל מיאמי, קנדריק נאן בספק ללילה הנוכחי אך כנראה ישוב בקרוב לסגל של אריק ספולסטרה.

אין פציעות משמעותיות אצל מייק בודנהולצר והאיילים.

הימור: משחק שיכול ללכת לכל כיוון, ינחת בידיים של הבאקס. 5 הפרש מילווקי.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. מקווה שהלייקרס לא יפשלו עם אינדי. מי היה מאמין שאהיה לטובת השיקצה. השיקצה ישחק? בלעדיו ודיוויס לצערי הלכה ההתערבות לאשך המשחק הבא של אינדי מול דטרויט….
    וראס מחר מול שארלוט בקרב על המקום ה8 ראש בראש בתנאי שהניקס ינצחו היום.
    גו ניקס
    גו לייקרס
    גו באקס

  2. מינסוטה החליטו להוציא לעצמם עין ובלבד שג"ס תדפק. לו היו נשארים באחד משלושת המקומות האחרונים היו להם 40 אחוז לזכות באחד מהם בלוטו ו 60 אחוז לתת לג"ס בחירה במקום 4 או 5. לאחר סידרת ניצחונות לאחרונה הם יהיו במקום השישי מהסוף ויהיו להם כ 27 אחוזים לקפוץ לאחד משלושת המקומות ולשמור אותו אחרת ג"ס תקבל מקום בין 4 ל 10.
    .
    היכולת של הליקרס להגיע למקום השישי תלויה לחלוטין בנצחון של דנבר על פורטלנד. רק שלדנבר אין סיבה לנצח. אם ינצחו ישחקו בסיבוב הראשון נגד ליקרס ובהמשל יהיו בצד של הקליפקרס. לעומת זאת אם יפסידו הם יסימו במקום הרביעי וישחקו מול מווריקס ורק אם ליקרס יסימו במקום שמיני עשוים לפגוש אותם בהמשך. אני בנעלי דנבר לא מנצח.

    1. ההחלטה במינסוטה הייתה יותר בסגנון "וואו, סוף סוף שלושת השחקנים הכי טובים שלנו יכולים לשחק ביחד. בואו ניתן להם לרוץ קצת" מאשר תחרות הוצאת עיניים עם גולדן סטייט (הבדיחה על מינסוטה. גם בלי עיניים אני בטוח שקרי קולע איזה 37% משלוש).

    2. שחקנים לא עולים לשחק כדי להפסיד.
      הם משחקים עם כל מה שבריא אצלם והשלישיה של טאונס-ראסל-אדוארדס היא מספיק מרשימה כדי לא להיות קבוצת תחתית. לא הייתי טוען שהם ייגרדו את הטופ אבל זו כבר לא נמושת הליגה.
      *
      ושוב, מבחינת גידור עדיף שהם לא יהיו בתחתית של התחתית. אם הם נשארים במקום השישי מהסוף הם לא יירדו יותר נמוך מ-10 – והסיכויים לזה שהם יהיו 9-10 הם נמוכים מאוד. הסיכויים שהם ייפלו ב-3 הראשונות גם נחתכו במ-40% ל-27%.
      *
      אם מינסוטה לוקחים בחירת דראפט 1-3 ובריאים בעונה הבאה+רוקי אז על הנייר הסיכוי שלנו לבחור בטופ 10 ב-2022 לא יהיה גבוה מידי.

  3. קמבה שוב בחוץ. הסלטיקס ישחקו בעיקר על המחליפים וההפסד לא יהיה הפתעה בכלל.
    הפתעה תהיה עם הסלטיקס ינצחו.

  4. אני מנצל את ההזדמנות להודות לכל חברי המערכת על עונה מצויינת של פריוויום וסיקורים, תענוג.
    הסלטיקס לא מעוניינים לשחק נגד ברוקלין והם יעשו את הכל כדי להמנע ממפגש כזה. מה המצב עם סאבוניס, פצוע סיים עונה?

  5. הלייקרס פתחו בהרכב החזק (לברון דייויס דראמונד שרודר פופ)
    אינדיאנה פתחו לאברט גוגה ג' הולידיי אושיי בריסט ומקדרמוט. 7 חסרים (וורן, טרנר, ברוגדון, סאבוניס, לאמב, סאמנר, א הולידיי

  6. מצחיק איך התקשורת מדברת כל היום על השריפה של הערבי הבן 12 ומתעלמת מכל הפרעות שלהם והלינצים שלהם ביהודים שבקושי דווחו ומה שהם עושים ועכשיו מדווחים שמי שזרק את הבקתב היו ערבים שטעו בזיהוי 😂😂😂
    אני רואה התקשורת השמאלנית ובא לי להקיא הם מתחילים להפעיל לחץ בינלאומי דימיוני שלהם וכל הזמן מדברים מתי יופעל לחץ 😂😂😂
    מחליאים

  7. טקעו הביא עכשיו שני סקרינים טובים לסלטיקס, חסימה לטייטום וויש חסימה לפורנייה וויש
    עושה וישויש מצויין

  8. שימון
    תשמע לי, מה יש לך להקשיב לטפשורת?
    פתח את רוטר-נט במקום. אין שם יותר מדיי פרשענים ופרשענות או פרעושנים. יש שם חדשות נטו עם קצת תגובות וזהו.
    תאמין לי יותר טוב!

    1. אהה ושמעת?
      דובר הזרוע הצבאית של חמאס אמר שנעמוד על רגל אחת כי משחקים חת שתים שלוש דג מלוח….

  9. בבטן יש לו בן היה פנוי לגמרי זרק מ 3 ולא בגע אפילו בחישוק, לא היה קרוב אפילו. מה הוא עושה באן בי איי?

  10. הנה שוב המורה הטיפש עוזר למאמן מהקבוצה השנייה.
    למה הפסק זמן הזה היה טוב? סתם פסק זמן סתמי כשהמשחק קבוע סביב ה 20 והבוט חוזר לשולחן השרטוט. למה?
    למה זה טוב? עכשיו נתן פורמה לטאונס ושות והם מוחקים את ה 20 בקלות.

  11. הכל עובד לוושינגטון מהאולסטאר
    עכשיו הם מקום 9 לא יאומן!
    חוץ מהפציעה המחורבנת של ביל בלעדיה הם לוקחים וודאי אחד מול אטלנטה

    1. נכון אבל אין צורך, לוקחים את שארלוט ומקום 8! הזוי. הבעייה שראס עוד עלול להשתגע – הוא אוהב לשחק ב-TD גארדן (אולי בגלל ראשי התיבות 😀). ניצחון שם בפלייאין ואבדנו. זה לא היה בתוכנית!

        1. ראס עלול להשתגע ולנצח את בוסטון בחוץ בפלייאין ואז יש לך וושינגטון נגד ברוקלין סיבוב ראשון מה שאומר שאני פורש 🤦‍♂️ לא יכול לצפות בזה

  12. שמעון מוביל על האשך, מהפך כזה לא זכור לי בתולדות hoops ומועדון שב״ר
    האשך קרס וקפא כמו טורנטו בפלייאוף ומהיום יהיה ידוע בשמו אשך קפוא המקורי

    1. מדהים! ועוד עושה את זה בלי ביל (למרות שהטמיר משחק עם קבוצת יורוליג). שמעון מקרצף, גם ניצח את הרשע (טורונטו טופ 4? למה איתי הוא לא מתערב ככה?) אולי זה חלק מההבשלה של הפרוסס

  13. שרלוט ואינדי הפסידו. באסה. ועם כל הפצועים אינדי עוד תפסיד גם לטורונטו. לא בסדר. בעניין הספרס – אכן, ביקשתי להפסיד, אבל לא זכור לי שהוספתי לכך גם 12 אחוז משלוש. זה עליהם, לא קשור אלי בכלל.
    .
    תודה רבה רבינוביץ', לילה טוב לכולם, ובעיקר לטים דאנקן.

  14. תודה רבה עידו וכולם.
    רוצה להודות באהבה והערכה רבה, על סף הדורוןית, לכל הכותבים והמגיבים הקבועים והפחות.
    דה שוט – אתה גורם לי לחייך לפחות חמש פעמים ביום! עז הסוואג הבלתי מעורער של הופס בעיניי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט