כל הקבוצות ישחקו בליל ראשון שיסכם את העונה הסדירה/ רותם אלרן

מנת השף

4:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (30-41) VS דנבר נאגטס (24-47)

המשחק המעניין ביותר של הערב יגיע אלינו ממצ'אפ קריטי בין שתיים מהקבוצות הטובות במערב שיצטרכו את הניצחון על מנת לנצח במאבק על מיקום שיקבע את היריבה שלהן בסיבוב הראשון.

פורטלנד מגיעה למשחק כשניצחון יכול להבטיח לה את המקום השישי במערב ולחסוך לה סיכון מיותר בדמות ההתמודדות בפלייאין, ובמידה שדאלאס תפסיד היום היא יכולה גם לעלות למקום החמישי במערב, אך הפסד גם יכול להיות גורלי עבורה היום ולגרום לה ליפול למקום השביעי (במידה שהלייקרס והמאבריקס ינצחו), מה שאומר שתצטרך להתמודד בפלייאין.
הקבוצה מגיעה בכושר טוב למשחק כשאמנם הפסידה את המשחק האחרון לפיניקס בנקודה בודדת, אך לפני ההפסד מול הסאנס היא ניצחה 5 משחקים רצופים, ולמרות עונה מאכזבת בחלקה היא מתחילה לחזור לכושר טוב לאחרונה, וכשהיא מגיעה למשחק בסגל מלא וביכולת טובה המשחק מאוזן מאוד משני הצדדים.

הנאגטס מגיעים כשהניצחון חשוב עבורם, אך לא הכרחי – הם כרגע ניצבים במקום השלישי במערב במאזן זהה לקליפרס וכשהם מחזיקים ביתרון פנימי עליהם, כך שניצחון היום יבטיח להם הישארות במקום השלישי במערב, ובמידה שיפסידו יצטרכו הפסד של הקליפרס על מנת להישאר בו, אך בשני המקרים הם יחזיקו בביתיות בסיבוב הראשון, כך שהניצחון יהיה יותר קריטי עבור הבלייזרס.
הבלייזרס יגיעו למשחק בכושר טוב, אך גם לנאגטס לא חסר כשניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים ונמצאים בכושר מצוין בזמן האחרון לאור פריחה של מייקל פורטר ג'וניור שמראה סט יכולות מגוון כסקורר ושחקן התקפה מוכשר מאוד. הפציעות של בארטון, קמפאצו, מילסאפ וגורדון, בנוסף לג'מאל מארי שגמר את העונה עלולות להחליש את הקבוצה, אך הם עדיין טובים כשיוקיץ' מצליח להוביל לנצחונות, ונוכל לקבל היום משחק התקפי ומהנה משני הצדדים.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פורטלנד.

שאר המשחקים

20:00 – וושינגטון וויזארדס (38-33) VS שארלוט הורנטס (38-33)

משחק נוסף שיכריע מיקומים ויקבע את סדר הפלייאין, והפעם – במזרח.

הוויזארדס מגיעים למשחק כשהם הבטיחו כניסה לפלייאין וכעת ינסו להיאבק על המיקום בו, כשהם יכולים להישאר במקום התשיעי בו הם ניצבים כרגע, לרדת לעשירי או לעלות למקום 8 במזרח. ניצחון היום יבטיח להם את המקום השמיני כשהם יהיו מעל שארלוט במאזן, וגם במקרה שהפייסרס ינצחו יש לוושינגטון יתרון פנימי עליהם, והפסד יכול לגרום להישארות במיקום הנוכחי או נפילה ל-10 (במקרה שאינדיאנה מנצחת).
היום הם ישחקו ללא בראדלי ביל, תומאס ברייאנט ודני אבדיה הפצועים, אך למרות הפציעות, הכושר המצוין של ווסטברוק משאיר לקבוצה סיכוי לניצחון על ההורנטס כשב-15 המשחקים האחרונים שלו הוא עומד על 23.3 נקודות, 14.9 אסיסטים ו-13.3 ריבאונדים בממוצע למשחק, ומול ההגנה החלשה הבינונית של ההורנטס (ממוקמת במקום ה-17 בליגה) הוא יכול להתפוצץ.

מנגד, ההורנטס גם הם יתחרו על המיקום בפלייאין כשניצחון במשחק יציב אותם בוודאות במקום השמיני (מאזן יותר טוב מוושינגטון ויתרון פנימי על הפייסרס גם במקרה שינצחו), והפסד יוכל להוריד אותם לתשיעי או עשירי כשהם בסיטואציה דומה מאוד לזו של הוויזארדס.
היכולת של שארלוט לא מספיק טובה בזמן האחרון ובשל כך היא הפסידה 4 משחקים רצופים, אך חשוב לזכור שהם היו לקבוצות חזקות (הניקס, הקליפרס והנאגטס היו 3 מ-4 הקבוצות שניצחו אותה). החזרה של לאמלו בול נראית טוב עד כה כשב-8 המשחקים מאז החזרה הוא מעמיד ממוצעים דומים לאלו שהעמיד טרום הפציעה ומשפר את הקבוצה, וההימצאות שלו בסגל היום, לצד יכולת טובה של מיילס ברידג'ס, יכולה להביא את הניצחון היום לאורחת.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ההורנטס במשחק מותח.

20:00 – טורונטו ראפטורס (44-27) VS אינדיאנה פייסרס (38-33)

משחק בין הראפטורס שנותרו מחוץ לפלייאוף באופן סופי, בעוד אינדיאנה תמשיך להיאבק על מיקומה במזרח.

טורונטו הייתה צפויה להיות אחת מהקבוצות החזקות ביותר במזרח השנה, אך במהלכה דברים רבים שיבשו את התכנית הזאת – פציעות לשחקנים מובילים ואיבוד יתרון הביתיות בשל מעבר לטמפה היו שני אלמנטים עיקריים מאוד בחולשה של הראפטורס העונה, ובסופו של דבר הדברים האלו גרמו גם לכך שהיא תישאר מחוץ לפלייאוף. היכולת של הקבוצה לא הייתה טובה לאורך העונה כולה, והיום אין לה סיבה לנצח כשניצחון לא ישנה דבר עבורה, כך שסביר להניח שלא נראה הרבה תחרות על הניצחון מצידה כשמרבית השחקנים הטובים ביותר של הקבוצה (לאורי, סיאקם, אנונובי וואן וליט) לא צפויים לשחק.

בצד השני ניצבים הפייסרס, שניצחון היום יכול להיות ההבדל עבורם בין המקום העשירי לשמיני במזרח, ולמרות עונה מאכזבת לאחר פתיחת שנה מפתיעה שהסבה את תשומת הלב אליהם וגרמה להתייחסות ודיבורים רבים מהרגיל על אינדיאנה, המשך העונה היה אפור ולא שכנע שנעשה שינוי חיובי בקבוצה השנה. רשימת הפצועים עבורם היום תכלול את מיילס טרנר, מלקולם ברוגדון וטיג'יי וורן, ובנוסף אליהם גם דומנטאס סאבוניס בספק למשחק.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הפייסרס במשחק מלא פציעות והיעדרויות.

20:00 – ניו יורק ניקס (31-40) VS בוסטון סלטיקס (35-36)

משחק חסר חשיבות עבור בוסטון, אך אחד שיכול לקבוע עבור ניו יורק אם היא תסיים עם יתרון הביתיות במזרח.

הניקס מגיעים למשחק כשהוא חשוב בהרבה עבורם – ניצחון בו ישאיר אותם במקום הרביעי במזרח במקרה שבו אטלנטה ומיאמי מפסידות היום, ואם תפסיד היא יכולה ליפול למקום החמישי (אם מיאמי תפסיד ואטלנטה תנצח) או לשישי (במקרה שמיאמי תנצח את דטרויט).
הניקס מסיימים עונה עם טעם טוב בפה כשהם נכנסים לפלייאוף באופן מובטח, בעיקר בזכות ההגנה שתיבודו השליט בקבוצה, שהייתה הרביעית בטיבה בליגה כולה העונה. היכולת ההגנתית הצטרפה להתקפה שהלכה והשתפרה בזכות ג'וליוס רנדל, אר ג'יי בארט ודריק רוז, וגם אם היא לא הרשימה במיוחד בצד ההתקפי, היא הייתה מספיק טובה על מנת להתמודד בו כל משחק מול היריבות.

מנגד, הסלטיקס מגיעים במצב הפוך כשהם איכזבו מאוד העונה ויסיימו אותה במקום השביעי במזרח שיוביל לפלייאין. העונה הזאת היא אחת שבוסטון תרצה לשכוח, כשחזרה מגומגמת של ג'ייסון טייטום מקורונה התווספה לפציעה בברך של קמבה ווקר, ולאחר שטייטום החלים הוא חזר לכושר טוב בהרבה, אך לפני מספר משחקים ג'יילן בראון גמר את העונה, ולכן ייעדר היום וישאיר ללפריקונים פחות סיכוי לנצח במשחק הזה.
היכולת של הסלטיקס לא הרשימה העונה, ואין סיבה שהיום המצב יהיה שונה מול קבוצה שהרשימה הרבה יותר ותשחק בסגל מלא, לעומת הסלטיקס שיחסירו את בראון, בנוסף לווקר וסמארט שינוחו היום.

ההימור שלי הוא על ניצחון קליל של הניקס.

21:00 – סן אנטוניו ספרס (38-33) VS פיניקס סאנס (21-50)

מפגש חוזר בין שתי קבוצות שנפגשו אמש למשחק שנגמר בניצחון של הסאנס ב-37 הפרש.

הספרס מגיעים כשהם במאזן החלש ביותר מהקבוצות בפלייאין המערבי ובכל מקרה הם יישארו במקום העשירי ויפגשו את הקבוצה שתסיים במקום התשיעי.
היכולת של הספרס מול הסאנס במשחק האחרון של השתיים לא מעוררת יותר מדי תקווה עבור סן אנטוניו במשחק הזה, כשבמשחק הקודם הם נוצחו ב-37 הפרש והקבוצה לא היוותה יריבה ראויה לפיניקס החזקה, ואין סיבה שהיום המצב יהיה שונה כשהשינוי היחיד הוא בכך שיאקוב פלטל עשוי לשחק, ולמרות שהוא מביא הגנה טובה הוא לא יהיה השינוי בין התבוסה שספגו לבין ניצחון.

הסאנס יגיעו כשהם צריכים ניצחון על מנת שיהיה להם סיכוי לעלות למקום הראשון במערב – במידה שהג'אז יפסידו והסאנס ינצחו המקום הראשון במערב יהיה שייך להם.
הקבוצה הייתה יציבה והראתה כושר מרשים לאורך העונה כולה, ואין סיבה שהיום לא ימשיכו להרשים כשישחקו מול הספרס, קבוצת הגנה בינונית העונה, וההתקפה של פיניקס שנמצאת במקום החמישי בליגה תוכל לנצל את הבינוניות הזו לטובתה ולחגוג בהתקפה.

ההימור שלי הוא על הסאנס במשחק הזה.

22:30 – גולדן סטייט ווריורס (33-38) VS ממפיס גריזליס (33-38)

משחק מוקדם נוסף יפגיש בין שתי קבוצות שהבטיחו את מקומן בפלייאין וכעת ייאבקו על מיקום בו.

הווריורס מגיעים למשחק עם 5 נצחונות רצופים תחת החגורה כשסטף קרי מציג יכולת נהדרת כשב-15 משחקיו האחרונים הוא קולע 35.2 נקודות למשחק ביעילות מצוינת ומוביל את הקבוצה לנצחונות והבטחת מקום בפלייאין, והיום ניצחון יציב אותם במקום השמיני במערב והפסד בתשיעי. ההתקפה של הקבוצה נראית טוב בזמן האחרון ולצד הגנה טובה מהמצופה (מקום חמישי בליגה) יש לה סיכוי טוב לנצח את המשחק היום מול הגריזליס.

מנגד, ממפיס מגיעה עם חמישה נצחונות רצופים משלה כשגם היא תיאבק על המיקום שלה בפלייאין המערבי. העונה של ממפיס חוותה עליות וירידות, אך החזרה של ג'ארן ג'קסון ג'וניור מצוינת עבורם ומאז שחזר הוא מביא תרומה משמעותית בשני צידי המגרש, גם אם לא יעילה במיוחד לאור הסרת החלודה שלו. היום ג'קסון יהיה בספק למשחק כשגם יונאס ולנצ'יונאס נמצא בספק, ולאחר מנוחה לרוב השחקנים המובילים אתמול הקבוצה תגיע רעננה ומוכנה למשחק.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ממפיס.

2:00 – ברוקלין נטס (24-47) VS קליבלנד קאבלירס (49-22)

מפגש נוסף בין אחת מהקבוצות החזקות ביותר של המזרח לאחת מהחלשות ביותר בו.

הנטס רק קיבלו לאחרונה את ג'יימס הארדן בחזרה ולמשחק הזה הם מגיעים כפייבוריטים ברורים, וניצחון בו ישאיר אותם במקום השני במזרח, אך הפסד עלול לגרום ירידה למקום 3 במידה שמילווקי תנצח את המשחק שלה מול הבולס. ההתקפה של הנטס הייתה החזקה ביותר בליגה העונה והיום היא תתמודד מול ההגנה הרעה של הקאבס שמדורגת במקום ה-23 בליגה במדד הרייטינג ההגנתי, ואין סיבה שהיא תתקשה יותר מדי במשחק הזה.

כאמור, קליבלנד היא אחת מהקבוצות החלשות ביותר של הקונפרנס המזרחי העונה, והיום היא תפגוש את הנטס, אחת מהקבוצות הטובות בליגה העונה, ואם זה לא מספיק אצל הקאבס קווין לאב ולארי נאנס לא ישחקו בשל פציעות, כך שהסיכוי של הקאבלירס לנצח במצ'אפ הזה הוא קטן מאוד, וכנראה שגם הרצון לנצח בו הוא לא גדול במיוחד לאור העובדה שהם בטנקינג.

ההימור כאן הוא על ניצחון מוחץ של הנטס.

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (23-48) VS אורלנדו מג'יק (50-21)

המשחק בין המדורגת הראשונה במזרח שקבעה את מקומה בו לבין אחת מהקבוצות החלשות ביותר באותו האיזור.

הסיקסרס נתנו עונה מרשימה מאוד השנה כשהבטיחו את המקום הראשון במזרח והציבו את עצמם כאחד המועדונים החזקים ביותר העונה, ולאור כך שהם ביתרון פנימי על ברוקלין שנמצאת במרחק משחק מהם גם הפסד כאן לא ישנה את העובדה שהם ניצבים במקום הראשון בקונפרנס, והיום הם יגיעו כפייבוריטים הברורים במשחק מול המג'יק החלשים.

המג'יק לא יגיעו היום עם הרבה מוטיבציה לנצח כשהם היו בטנקינג מאז הטרייד דדליין בו העבירו את רוב השחקנים המובילים של הקבוצה, ולמרות פוטנציאל שניתן לראות מצעירים דוגמת אר ג'יי המפטון או וונדל קרטר, הקבוצה לא מספיק טובה בהווה על מנת להשיג ניצחון מול פילי החזקה.

ההימור שלי הוא על בלואואאוט של פילי.

2:00 – אטלנטה הוקס (31-40) VS יוסטון רוקטס (54-17)

אטלנטה תרצה להשיג את הניצחון היום על מנת לעלות למצב שבו תוכל להשיג ביתיות – היא כרגע נמצאת בשוויון משולש עם הניקס וההיט כשיש לה יתרון פנימי מול ניו יורק, ואם תנצח היום והניקס יפסידו היא תעלה למקום הרביעי במזרח, ואם תפסיד והניקס ינצחו היא תסיים במקום החמישי.
היא מגיעה למשחק בתקופה טובה מאוד עבורה, כשחצי העונה השנייה שלה תחת נייט מקמילן הראתה תוצאות מרשימות, והיום הם מגיעים כקבוצה העדיפה במצ'אפ הזה, ובפער לא קטן בכלל. יוסטון בעיקר מנסה להפסיד ולהשיג בחירה גבוהה ככל האפשר, וכנראה שהיום אטלנטה תעזור לה להמשיך עם המסע לכיוון הבחירה.

יוסטון מנגד לא תיתן יותר מדי פייט בשל מה שציינתי כבר, ובנוסף לכך היא תשחק ללא וול המושבת, כריסטיאן ווד, קווין פורטר ג'וניור ואריק גורדון – רוב הסגל המוביל שלה העונה, וגם כך היא לא הרשימה בסגל מלא, כך שניצחון היום כנראה לא יגיע מכיוון הטקסנים.

אני מאמין שהניצחון במשחק ילך לאטלנטה.

3:00 – דטרויט פיסטונס (51-20) VS מיאמי היט (32-39)

עוד משחק שיהיה חשוב מאוד לקבוצה אחת בעוד השנייה לא צפויה להיות יריבה ראויה ותגיע ללא מספר שחקנים מובילים.

דטרויט תארח את המשחק היום כשהפסד יבטיח לה הישארות במקום ה-15 במזרח, ואין סיבה שלא תרצה להישאר בו, כשהמשמעות של מקום נמוך ככל האפשר היא סיכוי גבוה לבחירה בטופ של הדראפט הקרוב.
הקבוצה תגיע למשחק ללא ג'רמי גראנט, אייזיאה סטיוארט ודניס סמית' כשגם קורי ג'וזף נמצא בספק, ובמצב הזה כשרוב הסגל מכיל צעירים מוכשרים אך לא מפותחים, הפיסטונס מגיעים בעמדת נחיתות, וכנראה ללא יותר מדי רצון לנצח במשחק הזה.

לעומתם, ניצחון של ההיט יקבע אם יסיימו במקום החמישי או השישי במזרח, ואם ינצחו יהיה להם סיכוי לעלות למקום החמישי, דבר שיקרה במידה שהניקס יפסידו מול בוסטון. היכולת של הקבוצה הייתה מרשימה יותר מזו של יריבתה לאורך העונה כולה כשהיא עדיפה עליה בשני צידי המגרש, כך שכנראה נקבל משחק חד צדדי גם כאן, וככל הנראה ניצחון של ההיט.

ההימור שלי הוא על ניצחון של מיאמי.

4:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (50-21) VS לוס אנג'לס קליפרס (24-47)

משחק קצוות מערבי יפגיש בין הקבוצה הממוקמת במקום ה-14 במערב לזאת שנמצאת במקום הרביעי.

הת'אנדר מגיעים לערב האחרון של העונה כשהם השיגו את מטרתם העיקרית העונה – להיות אחת מהקבוצות החלשות בליגה על מנת להשיג בחירה גבוהה בדראפט הקרוב, ובעקבות המטרה הזאת הם השביתו את שיי גילג'ס אלכסנדר שלא ישחק גם היום, ומלבדו גם לו דורט, מייק מוסקלה ואל הורפורד לא ישחקו הלילה, כך שכנראה לא נקבל משחק מרשים מצד המארחת.

מנגד, הקליפרס מגיעים למשחק הזה מהמקום הרביעי במערב, אך הם נמצאים במאזן זהה לנאגטס, וניצחון במשחק היום יכול להוות את ההבדל בין המקום השלישי לרביעי באיזור. היום פול ג'ורג', קוואי לנארד ופטריק בברלי נמצאים בספק למשחק, אך גם אם לא ישחקו היום, שאר הקבוצה אמורה להספיק מול הת'אנדר שישחקו בהרכב שלא יכיל אף אחד מהשחקנים המובילים שלהם.

ההימור שלי הוא על משחק חד צדדי וניצחון של הקליפרס.

4:00 – מינסוטה טימברוולבס (49-22) VS דאלאס מאבריקס (29-42)

משחק שלא ישנה דבר עבור הטימברוולבס, שהיו בין המועדונים הראשונים שהודחו מהתחרות על הפלייאוף העונה, אך עבור המאבס הוא יכול להיות ההבדל בין מקום חמישי לשישי.

מינסוטה מגיעה למשחק בסגל כמעט מלא (למעט מאליק ביזלי וג'ארט קולבר הפצועים), אך היא גם עייפה יותר לאור ההפסד אתמול מול בוסטון, וכשהעייפות מתחברת לכך שהיא הקבוצה החלשה במצ'אפ הזה ולא מגיעה עם רצון לנצח, ואם תפסיד היא רק תוכל להעלות את הסיכויים שלה לבחירת דראפט גבוהה, וזה דבר שהיא תרצה, כך שהניצחון לא צפוי להגיע מצד הוולבס היום.

דאלאס מגיעה כשניצחון במשחק יכול להבטיח לה את המקום החמישי במערב, ומעבר לחולשה של מינסוטה, המאבס נראים מצוין לאחרונה כשניצחו 5 מששת משחקיהם האחרונים, וכשהם מגיעים בסגל כמעט מלא כשרק מקסי קליבר וג'יי ג'יי רדיק לא ישחקו, מינסוטה כמעט לא מהווה תחרות עבורם, ולאור הרצון והצורך של המאבס לנצח את המשחק והרצון של מינסוטה להשיג בחירה גבוהה, ניצחון של דאלאס כאן לא יפתיע.

ההימור שלי במשחק הזה הוא כמובן על דאלאס.

4:00 – ניו אורלינס פליקנס (40-31) VS לוס אנג'לס לייקרס (30-41)

הפליקנס שאיבדו את הסיכוי שלהם לפלייאוף יארחו את הלייקרס שירצו מאוד לנצח היום על מנת להיכנס לפלייאוף באופן מובטח ולא דרך הפלייאין.

הפליקנס יגיעו למשחק כשהם ברצף הפסדים שעומד על 3 ולאחר שנשארו בוודאות מחוץ לפלייאוף, והיום אין להם על מה להתחרות בעוד שבצד השני הלייקרס יהיו חייבים ניצחון על מנת להשאיר לעצמם סיכוי להשיג את המקום השישי במערב. השקנאים יגיעו למשחק היום ללא ארבעת השחקנים המובילים של הקבוצה (זאיון, אינגרם, לונזו ואדאמס), ומלבדם גם ג'וש הארט ייעדר היום מול הלייקרס. ניו אורלינס הייתה קבוצת התקפה טובה לאורך העונה ונמצאת במקום העשירי בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, אך ללא השחקנים המובילים אין לה יכולת להתמודד עם הלייקרס בצד זה של הפארקט, ובהגנה הם היו חלשים מאוד לאורך העונה כולה, כך שההפסד במשחק הזה ככל הנראה יגיע מכיוונם.

בצידו השני של המצ'אפ המשחק הזה יהיה חשוב מאוד עבור הלייקרס, וניצחון בו יכול לתת להם סיכוי להיכנס אל הפלייאוף ולא דרך הפלייאין – כרגע הקבוצה נמצאת במאזן זהה לזה של פורטלנד כשהם הפסידו במאזן הפנימי מול הבלייזרס, כך שניצחון במשחק הזה ישים אותם במקום השישי במערב במידה שפורטלנד מפסידה מול הנאגטס.
הלייקרס מגיעים לאחר שקיבלו את לברון במשחק האחרון, ולצד החזרה של אנתוני דיוויס לכושר הקבוצה הולכת ומשתפרת בהובלת הכוכבים שנעדרו למשך חלקים נרחבים מהעונה. היום הם מגיעים בעמדת עדיפות ויהיו חייבים להשיג את הניצחון, ואני מאמין שזה גם מה שיקרה בסופו של דבר.

אני מהמר על ניצחון של הלייקרס.

4:00 – סקרמנטו קינגס (40-31) VS יוטה ג'אז (20-51)

מפגש בין הקינגס שנשארו מחוץ לפלייאוף זו העונה ה-15 ברציפות שיארחו את הסאנס שנאבקים על המקום הראשון במערב.

סקרמנטו נשארה העונה מחוץ לפלייאוף פעם נוספת, וניצחון או הפסד היום לא ישנה הרבה עבורם, ומעבר לכך רוב הסגל המוביל שלהם יהיה מושבת היום כשפוקס, באגלי, האליברטון, הולמס ובארנס לא צפויים לשחק, מה שמשאיר את באדי הילד להתמודד עם הסאנס, אחד מהמועדונים המובילים בליגה העונה, כך שהמשחק לא אמור להיות צמוד במיוחד.

יוטה תגיעה לבירת קליפורניה כשהיא מדורגת במקום הראשון במערב והיום תנסה לשמור עליו מפני פיניקס שתנסה לעלות אליו. בהובלת דונובן מיצ'ל, רודי גובר ומייק קונלי יוטה חוותה עונה פנטסטית, אך הפציעה של מיצ'ל תגביל אותה היום. מה שתורם כנגד הפציעה של מיצ'ל היא העובדה שסקרמנטו מחזיקה בתואר המפוקפק של הקבוצה בעלת הרייטינג ההתקפי החלש בהיסטוריה, ויוטה תוכל להנות מאוד מול ההגנה הרכה של הקינגס, ובנוסף לכך רוב המובילים שלה לא ישחקו כך שלא צפויה להיות כאן תחרות אמיתית.

אני מהמר על ניצחון של הג'אז בפער גדול.

4:00 – שיקגו בולס (41-30) VS מילווקי באקס (25-45)

המשחק שיחתום את הפריוויו ואת העונה כולה יגיע אלינו משיקגו, שם הבולס יארחו את הבאקס למשחק בין קבוצות שקבעו את מקומן והמשחק הזה לא ישנה אותו עבורן.

הבולס לא חוו עונה מרשימה במיוחד השנה למרות הניסיון להשתפר עם הטרייד על ניקולה ווצ'ביץ', ומאז ההגעה של הענק המונטנגרי הם במאזן 14-13 שלילי, לא בדיוק מה שציפו, והיכולת הזו היא שהשאירה אותם מחוץ לתמונת הפלייאין. היום לא יהיו שחקנים משמעותיים שצפויים להחמיץ את המשחק במדיהם, אך גם כנראה לא נראה יותר מיד דקות של הכוכבים כשאין לקבוצה טעם להסתכן בפציעה שלהם במשחק שלא ישנה דבר עבור שיקגו.

מצידו השני של המצ'אפ, הבאקס מגיעים לאחר ניצחון על ההיט אתמול ובמקרה של ניצחון גם היום (בנוסף להפסד של הנטס) הם יכולים לעלות למקום השני במזרח. לאחר מספר פלייאופים בהם הקבוצה איכזבה וכשלה להביא תוצאות, העונה נעשה שינוי משמעותי כשהביאו את ג'רו הולידיי עבור אריק בלדסו, דבר שכרגע נראה בבירור כמו רווח גדול עבורם, ומעבר לכך בודנהולצר ניסה שיטות משחק חדשות ומגוונות יותר בשני צדדי המגרש, מה שגרם ליכולת הגנתית מעט פחות טובה מבשנים קודמות אך גם יכול להתבטא בצורה משמעותית מאוד בפלייאוף. היום הגיוון והרמה הגבוהה שלהם אמורה להיות יותר ממספיקה על מנת לנצח את הבולס הבינוניים.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הבאקס.

לפוסט הזה יש 243 תגובות

  1. תודה על פריוויו מושקע וענק!
    במערב כולם בורחים מהמפגש עם לברון.
    במזרח כולם בורחים מהמפגש עם ברוקלין.
    ביל יכול להיות שישחק, לא רואה את ווש לוקחת בלעדיו, זאת תהיה הפתעה אם ווש תקח את המשחק.
    נטו גם פצוע,כך שהמצב לא משהו. שימו לב להאצ'מורה שמתפתח למיני יאניס, מי שלא מאמין שיראה את הדאנק המדהים שלו מול קליבלנד
    הולכים לשבוע מטורף!

    1. ווש חייבים לנצח סומך על ראס אחרת האשך מנצח אותי בפוטו פיניש (אין סיכוי בעולם שאינדי יפסידו לפסחי הראפס), יאללה ראסלמניה תן לי את הטריפל והW. אם ביל חוזר לפליי אין ווש מול נטס בסיב ה1 בשביל דה שוט 🙂

      חשוב גם שהניקס ינצחו, רזיאל לך לנוח היום תן לדובי לנגב בשקט וישלחו את ההיט לנקמת יאניס. כל השאר פחות חשוב

      במנת השף דנבר במלכוד רציני 🙂 ללכת לבראקט בלי שיקצה ובלי קליפרס או לנצח את פורטלנד.
      הקליפרס לדעתי יפסידו בכוח לתאנדר 🙂

      1. לכבודך הוצאתי גם את טייטום ופורנייה.
        הדרך פתוחה לגמרי עבורך. אני מעלה חמישייה שניה ושלישית בלבד.

  2. המשחק פורטלנד – דנבר הוא MUST לציפייה בגלל מה שהסברת. תודה רותם. כל השבועות האחרונים הפריוויו שלך היא עבודה של מקצוען שחי ב-NBS כבר שנים. איזה גאווה אני מרגיש שצעיר בן 15 עושדה סופר-ג'וב. תודה בשם כל העורכים.

  3. כתבתי אתמול שלדעתי לדנבר עדיף לסיים במקום הרביעי. נקודת לתשומת לב, לקבוצות במערב עדיף לדחות את המפגש מול הליקרס ככל האפשר. ללברון ולדוויס יש סיכויים טובים להפצע שוב . הם לא הראו עמידות פיזית ,שניהם ומנטלית ,דיוויס, גדולות השנה.

  4. וואחד ערב שמרו לך לסיום העונה, תודה רבה רותם.
    נראה לי שאבחר בשארלוט ווש למנה הראשונה, בהנחה שבשאר המשחקים רק לקבוצה אחת יש על מה לשחק. משם נעבור דרך הספרס, בואכה הווריירס בעשר וחצי. לא רע

  5. היה איזה רפה הבנה אחד שאמרו לי שהיה סקאוט בבאקס או משהו שאמר שהניקס חרטא וההגנה שלהם מרמה וזה בסוף יתיישר 🙂
    התבסס על הבוקס סקור בלי לראות משחק 🙂
    שצחקתי עליו טנש צחקו עליי, איפה הרפה הבנה הזה הסקאוט מהבאקס? 🙂 מקום 4

      1. שחקן שלא מסוגל לשמור על דחליל , קבוצה שכל שנה מאכזבת, פיטרה את המאמן הטוב שלה והביאה במקומו איזה אהבל שעשו לו מרד שחקנים ולא מסוגל לעמוד בלחץ , שחקנים בינוניים שלא מסוגלים לנצח סיבוב בפלייאוף

        חוזה לכל החיים לכולם!!!!!!!!

        1. שמע, פיטורי המאמן היו הכרחיים בעיני. מה שקרה עם המחליף שלו בדיעבד ניתן לחיזוי- בקשת הטרייד של וורן אחרי ששמע על המינוי, בגלל הסכסוך מימיהם בפיניקס. בשעתו תמכתי במינוי- סמכתי על שם חדש מהמערכת של ניק נרס שיכניס דם ורעיונות חדשים לקבוצה שנזקקה לכך נואשות. הרעיון של החלפת המאמן היה טוב, הביצוע פחות.
          לגבי קבוצה שכל שנה מאכזבת- תלוי למה אתה מצפה. בתחילת השנה ציפיתי באמת אולי למעבר סיבוב בפלייאוף, אבל הפציעות (שאינדיאנה, כרגיל מתחת לרדאר, סבלה מהן קשות העונה) וככל הנראה היחסים העכורים עם המאמן הובילו לאכזבה. תכלס- הגעה לפלייאוף (אפשרי) וניצחון במשחק או שניים בסדרה (אפשרי גם) כבר מהווים התקדמות.
          ולאור בחירות הדראפט האחרונות שלנו, אולי לוטרי אינה האופציה הטובה עבורנו
          מעבר לזה, שים לב שאינדיאנה זו קבוצה שלא עושה טנקינג. יש לזה מחיר, אבל עונת תחתית היא מכה קשה מאוד למועדון שגם ככה מתקשה להתחרות על קהל ובאזז באינדיאנה.

          1. לכל הקבוצות יותר מפיניקס היו השנה פציעות , זה לא תירוץ

            המאמן הוא מאמן טוב , הוא לא היה צריך.ללכת
            פיייסרס זה קבוצה שהם סופט
            סבוניס סופט
            טרנר סופט
            ברוגדון סופט
            כולם שם ככה
            קבוצה שהאוהדים שלה כל היום מהללים איזה גמד שלא מסוגל לשחק דקה בפלייאוף
            גל שנה אומרים זאת השנה שאינדיאנה יעשו את הקפיצה וכל שנה זה לא קורה .
            בהרכב השחקנים הנוכחי זה גם לא יקרה

            1. שמע, אני האחרון שאצא מרוצה מהעונה הזו
              לגבי מקמילן- רצו לבצע קפיצת מדרגה. עם מקמילן זו הייתה התקרה. לכן גם באו והימרו על מאמן טירון אבל ממערכת טובה, ולא הלכו על כל השמות הקבועים שמסתובבים בשוק. הימור- שלא צלח.
              לגבי טענת הסופט- אין לי מושג על מה אתה מבסס את זה. דבר אחד מחזק את טענתך- זה שאינדיאנה קבוצת ריבאונד גרועה. האם זה המדד היחיד? לא נראה לי.
              לגבי פציעות- נכון, כולם סובלים מפציעות, אינדיאנה סבלה יותר (מרוב הקבוצות)- כל השחקנים הבכירים נעדרו כמות משחקים משמעותית (מבין השישייה הבכירה, היחיד לדעתי, מבלי לבדוק, שהחמיץ מספר חד ספרתי של משחקים הוא סאבוניס)
              ונשאלת גם השאלה- מה האלטרנטיבה? את הכסף לפוצץ על שחקנים בשוק החופשי אין, לא רוצים לחרוג מהתקרה ותכלס גם זה שוק קטן שהוא חור. לעשות פרוסס? תראה אולם ריק בלי קשר לקורונה, תהיה לך ירידה עצומה בהכנסות ותתקשה להעניק חוזים ראויים לשחקנים שמגיע להם, רק בשביל לבנות שחקנים שבורחים כשהם מגיעים לשיא (ע"ע הצ'וקר)
              השיפור יכול וצריך לבוא מבפנים, בעבודת אימון מתאימה שמתאימה לחומר השחקנים הבכלל לא רע שקיים פה. בזה אינדיאנה לא הצליחה השנה

  6. זה לא שאינדיאנה נראים טוב
    אבל טורונטו פשוט איומה
    סטנלי ג'ונסון עושה יותר כואב לסלים מאשר ווסטברוק

      1. לפילי יש מזל לא רגיל, עד גמר המזרח הם לא ישחקו נגד ברוקלין, באקס או מיאמי
        לא הייתה בהיסטוריה דרך יותר קלה מזו
        לנצח את וושינגטון או בוסטון, הניקס או אטלנטה
        אם הם לא מגיעים צריך.לפטר את כולם ולחתוך את כל השחקנים

  7. לאמלו עושה הצגות כל תנועה שלו על המגרש מופרזת ומוגזמת גם עכשיו זרק את עצמו כאילו ירו בו שחקן מגעיל

  8. מה צריך לקרות שהורנטס ישחקו נגד פילי בסיבוב הראשון?
    זה יהיה כמו פינג פונג3, יפסיקו את המשחק במחצית

  9. הבן שלי זיהה את זה – הורנטס היו עייפים מאתמול – חצי שני נגמרו להם הרגליים. המשחק רשום על סמית ולופז. פילי – הנה אנחנו באים!

      1. לא נראה לי שהם יצליחו להפסיד לסלטיקס…
        חוצמזה שהפסד לסלטיקס אומר שיש להם שוב לנצח את שארלוט. זה לא בא בקלות…

  10. אז יש לנו ניקס הוקס בסיב ה1. יאללה טריי ינגב אותם הפעם אין נקווה פציעות ואין לויד פירס. ואז פילי מול ההוקס.
    המשחקים של ההוקס וההיט הפכו לפרוטוקול עכשיו בטח יעלו עם סגל גי ליג הלילה.

    יאללה ממפיס גולדן תכךף

  11. יש לנו 2 סדרות סגורות באקס היט שהפעם יאניס יקרצף אותם חזק. וניקס הוקס שהן 2 קבוצות חדשות בפלייאוף אבל תכלס אם ההוקס לא יעברו אותם זה יהיה די מביך.
    נטס כנראה יתנו סוויפ לווש ופילי גנטלמני או סוויפ לרזיאל

    1. דווקא סיכוי סביר שוושינגטון ייתפוצצו על ברוקלין איזשהו משחק. ביל וראס יכולים לתת משחק כזה, בעיקר כשממול לא עומדת קבוצת הגנה גדולה. לצפות לסדרת פלייאוף עם תוצאות כמו של אולסטאר?
      *
      בפלייאוף ההגנה מדברת יותר חזק. אין לי שום הימור בניקס או הוקס – אבל זה לא יהיה הלם אם בסוף הניקס הם אלה שיישארו עומדים.

      1. עבורי יהיה הלם. ההוקס ככ הרבה יותר טובים על הנייר שיהיה קלון גדול עליהם ועל טריי אם יפסידו לניקס. כל שחקן של ההוקס עולה על שחקן של הניקס למעט רנדל מול קולינס. זה צריך להיות סידרה של סוויפ להוקס אבל בגלל חוסר ניסיון נניח חכל היותר 4 2 להם.
        אם הניקס יעברו אני כן אפול מהכסא.
        אין לניקס יכולת לשים 120 נק חסר להם כוח אש.
        הכל כמובן אם אין פציעות. ברור שאם כולם שוב נפצעים בהוקס אז לא תהיה הפתעה.
        בסדר ווש יכולים לקחת משחק 1 נכון אז יהיה סוויפ או גנטלמני והתוצאות בהחלט יהיו אסטרונומית
        לדעתי ההוקס ינצחו 4 2 את הניקס ויגררו את פילי לגיים 7

        1. אצל הניקס זה לא מה שעל הנייר. הם קבוצת הגנה מצויינת ומסודרת ואם הם יישבשו את המשחק של ההוקס אז זה לא יעזור כמה יותר מרשימים השחקנים של ההוקס על הנייר.
          שוב, מבחינתי זו מהסדרות שאין לי מושג מה ייקרה בהן כי אין ממש מבט לאחור לפלייאופים של הקבוצות האלו או איזושהי אמירה חזקה בעונה הרגילה.

          1. יש גבול למה שאפשר לשבש בסוף בפלייאוף מנצח הכשרון. לניקס יש יתרון ביתיות, מאמן יותר טוב ורנדל לכן אני נותן להם 2 משחקים.
            אין להם מי יעצור את ההוקס שהם בעלי יתרון בISO על כל שחקן שלהם בסוף זה נגמר בלובים ופלוטרים של טריי ושלשות של גאלו ובוגדן. הם לא יוכלו להוריד את ההוקס ל95 נק. אבל נראה בקרוב

  12. MIP. גורדן פול השחקן המשתפר של העונה. הוא כמובן לא יזכה ואפילו לא יקבל ניקוד. אבל בשנה שעברה הוא נחשב – לפחות באמצע העונה – לשחקן הכי גרוע בנבא.

    1. איזה מלך, 44 נקודות, 3 שלשות ברצף.
      זה רוצח בדם קפוא 10000000- מעלות מתחת לאפססססססססססססססססססססססססס

  13. שמעון, דה שוט, והאשך: חזרתי מיום ארוך, טכס הסיום של טלי, כאב ביצים, ולא ידעתי על מה לכתוב. עכשיו קראתי את כל התגובות הטריות של שלושתכם על מי שבאמת צריך להיות ה-MVP של ה-NBA (אשך – אפילו הגננת יודעת זאת. יש לי את האימייל שלה ואנחנו מתכתבים כבר שנה בסתר, כולל סקס וירטואלי), וזה נתן לי רעיון למעורב של מחר!

  14. גה מוראנט ילד טוב אבל עד שלא ילמד לתפור שלשות הוא קוריוז.
    על זה הוא חייב לעבוד בקיץ כי אין לו את זה, פשוט אין

  15. קחו את הלברון שלכם את הדוראנט שלכם את הארדן דייויס אמביד יאניס ואת כל מי שתרצו לא היה ולא יהיה כמו סטף קרי.
    אף שחקן בשום ענף ספורט לא גרם לי לקפיצות כמו משוגע.
    סטף קרי הוא מסי רק עם כריזמה

  16. כפרה על סטף. רק מחדד עד כמה ההגעה של דורנט לקבוצה פגעה בסוף במה שסטף היה מוציא מעצמו אם לא היה מגיע.לפחות קיבלנו אותו עכשיו

  17. הדומיננטיות הפיזית של לברון יחד עם חכמת המשחק שלו עשו אותו למי שנתפס כשחקן הטוב בליגה בעשור האחרון אבל צפיה במשחק שלו אינה מהנה כמו צפיה במשחק של קרי. יש לנו עוד כמה שנים לצפות בקרי. אח"כ? אולי לוקה אבל אני לא בטוח שיש לו את המשמעת העצמית של לברון וקרי שדרושה כדי לשרוד יותר עשור בליגה.

  18. תמיד כיף לדפדף בתגובות אחרי ניצחון .
    .
    דה שוט ושמעון נלחמתם בצורה אדירה כנגד האשך האכזר ,כל הכבוד!.
    .
    גרמתם לי להקרע מצחוק 😆😆ו

    1. מאזן פנימי דאלאס לקחו את הלייקרס, הסיכוי היחיד לליקרס הוא הפסד של פורטלנד וניצחון על ניו אורלינס.
      או שאני מפספס משהו…

      1. אוקיי, הבנתי וזה גם מסביר מדוע הדונקיץ והטאוויל הלטבי בחוץ.
        הטבלה בסוף היום היא שפורטלנד חמישית, הניצחון כבר שלה ודלאס שישית עם אותה תוצאה כמו הלייקרס בנצחונות/הפסדים אבל ייתרון פנימי שלה. לייקרס עם 2 משחקי פליי אין כמו בוסטונק.

    1. כןןן, אבל פווווק ואמדדה בחוץ, לא משחקים כי הם בלואד מנג'מנט.
      הסלטיקס הוציאו את כל החמישייה ללואד וגם חצי מהחמישייה השנייה….
      אם באזובי הקיר נפלה ארזת…

  19. קליפרס השיגה את מה שהיא רצתה- לפגוש את המאבס.
    דונציץ שחקן אדיר אבל אני לא רואה אותו עובר אותם.
    אוף.. קיוויתי לדרבי בלקני- יוקיץ נגד דונציץ. זה יכל להיות חתיכת סדרה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט