יוסטון מפתיעה את הקליפרס, וושינגטון, יוטה ודנבר לא מתקשות / דור בלוך

יוסטון מפתיעה את הקליפרס, וושינגטון, יוטה ודנבר לא מתקשות / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס 120 (38-33) – קליבלנד קאבלירס 105 (49-22):

עולם כמנהגו נוהג, השמש זרחה, קליבלנד הפסידה וראסל ווסטברוק הביא טריפל דאבל.

קליבלנד עוד הובילה ברבע הראשון, והמשחק היה מוד עד הרבע השלישי אבל ברבע הזה קליבלנד, שנהנתה ממשחק טוב של קולין סקסטון נעצרה על 20 נקודות מול 33 של ווושינגטון ונקלעה לפיגור דו ספרתי ממנו היא לא יכלה לחזור עם הכלים המוגבלים שלה בשלב הזה של העונה והיתרון הגיע כבר ל-19 לפני שוושינגטון הורידה את הרגל מהגז.

ווסטברוק סיים עם 21 וברטאנס הוסיף 17, שניהם בערב קליעה חלש מחוץ לקשת. הצ'ימורה המשיך להראות פוטנציאל עם 14 ושימו לב גם לגאפורד לקראת הפליי אין. הסנטר שהגיע משום מקום קלע 12 והוסיף 3 חסימות.

בצד השני סקסטון סיים עם 26 אלן הוסיף 18 אוקורו קלע 17 ואוסמן 16.

דטרויט פיטונס 91 (51-20) – דנבר נאגטס 104 (24-47):

גם יוקיץ' עם טריפל דאבל דיי סטנדרטי, וגם הנאגטס אפשרו לפיסטונס להישאר במשחק למשך מחצית אחת בדיוק לפני שהתחילו לשחק הגנה ועצרו את דטרויט האומללה על 38 נקודות במחצית השניה מה שהכריע את המשחק.

ערב מחריד של דטרויט מחוץ לקשת עם 6 מ-37 ושליטה של הנאגטס בריבאונד (41-49) מנעו מהמשחק הזה שיכל להיות תחרותי להיות צמוד.

דיאלו קלע 18 לפיסטונס, קוק הוסיף 17 וסירבידס עם 16 מהספסל. יוקיץ' עם 20 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים ב-26 דקות הוביל את הנאגטס, הווארד עם שיא קריירה שם 20 תרם גם הוא מהקו האחורי, מוריס הוסיף 15 מהספסל.

פילדלפיה 76'ס 122 (23-48) – אורלנדו מג'יק 97 (50-21):

פילי בשונה מדנבר וושינגטון אפילו לא חיכתה לרבע השלישי ופשוט פירקה את אורלנדו האומללה 39-19 ברבע השני הכריע את המשחק. זאת פשוט לא הייתה תחרות דבר שבלט באחוזים מהשדה כאשר ה-76'ס עשו סל כל אימת שרצו בדרך ל-47.3% מהשדה.

ברזדקיס הוביל את המג'יק עם 21 מהספסל, עם ערב דיי מחריד לכל יתר השחקנים כולל בייקון שקלע 0 מ-11 מהשדה וונדל קארטר ג'וניור שסיים עם 0 נקודות ב-21 דקות מהחמישיה.

בצד השני סת' קארי עם 20 הוביל את פילי. אמביד סיים עם 13 ו-11 ריבאונדים ב-23 דקות בעוד ערב פושר. שייק מילטון קלע 15 מהספסל.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 93 (49-21) – יוטה ג'אז 109 (20-50):

הג'אז שלטו למשחק לכל אורכו כאשר ניצחון ב-10 של הת'אנדר ברבע האחרון מסדרים קצת את הקוסמטיקה של המשחק הזה כדי שתיראה מעט יותר מכובדת.

הג'אז משלימים סוויפ על הת'אנדר 0-3 בעונה הסדירה במשחק שבו לא הובילו אף לא פעם אחת בעוד פיגור השיא שלהם הגיע ל-29.

מלדון קלע 18 למפסידים, מיכילצ'וק הוסיף 19 מהספסל ודק קלע 18 באחוזים מצוינים. בצד השני בוגדנוביץ' ממשיך להוביל את הג'אז בהיעדרו של מיטשל עם 22. גובר הוסיף 16 ו-18 ריבאונדים. קלארקסון קלע 18 מהספסל.

דאלאס מאבריקס 114 (29-42) – טורונטו רפטורס 110 (44-27):

קמבאק של טורונטו ברגעים האחרונים הלחיץ את המאבריקס במשחק שבו הובילו ב-14 במחצית, כאשר שתיים מהקו של גילספי 13 שניות לסיום צמצמו ל-2 בלבד, אבל 4 זריקות עונשין מוצלחות של ג'וש ריצ'רדסון סגרו עניין ומנעו הפתעה.

האריס הוביל את הרפטורס עם 31, פלין הוסיף 26 לקנדים ששיתפו רק 7 שחקנים. בצד השני לוקה עם 20 בערב מחריד של 1 מ-8 מחוץ לקשת ופורזינגס עם 21 ו-10 הובילו את דאלאס שנהנתה ממשחק מצוין של בראנסון שקלע 19 באחוזים טובים מהספסל.

ממפיס גריזליס 107 (33-38) – סקרמנטו קינגס 106 (40-31):

הדרמה היחידה של היום מגיעה אלינו ממפיס, שם משחק שהיהצמוד לכל אורכו מסתיים עם נצחון של הקבוצה שהייתה צריכה אותו יותר אם כי כפי שציינו בתגובות הדירוג הסופי יוכרע במפגש הישיר בין הווריורס לגריזליס.

שלשה של ראמזי ועוד 2 של ג'סטין ג'יימס עוד העלו את הקינגס ליתרון 2:30 לסיום, אבל טים פרייז'ר החזיר את היתרון לממפיס, ושלשה של טילי אפשרה לממפיס לעלות ל-6 38 שניות לסיום. שלשה של טרנס דיוויס שניות לסיום צמצמה לנקודה, ווינסלואו החטיא את שתי הזריקות שלו מהקו אבל טרנס דיוויס החטיא את השלשה שיכלה לנצח לקבוצה שלו את המשחק והנצחון נשאר אצל הדובים.

קינג עלה מהספסל והיה ענק זה לא מילה עם 27 ג'ונס הוסיף 17 וג'יימס סיים עם 16 למפסידים. בצד השני ווינסלואו הוביל את הגריזליס ששיחקו ללא כל הכוכבים עם 25, קונצ'ר הוסיף 15 מהספסל והיה שוב טוב.

יוסטון רוקס 122 (54-17) – לוס אנג'לס קליפרס 115 (25-47):

ההפתעה היחידה של הערב מגיעה אלינו מיוסטון שאפילו טנקינג לא יודעת לעשות כמ ושצריך.

קליפרס נתנו לכוכבים לנוח וחטפו 43 נקודות מיוסטון ברבע השני. הקצב הואט לקראת הסיום והרבע האחרון הסתיים 17-22 לקליפרס שלא עזר להם לחזור למשחק בו הם כבר פיגרו בדו ספרתי.

קנרד ניצל את היעדר הכוכבים וזרק 19 פעם ל-23 נקודות. איבקה הוסיף 15 מהספסל. וקאזינס, תאמינו או לא, סיים עם 13. אוליניק וטייט הובילו את יוסטון עם 20 כ"א. תומאס ולאמב הוסיפו 17 כ"א.

גולדן סטייט ווריורס 125 (33-38) – ניו אורלינס פליקנס 122 (40-31):

קמבאק מאוחר של ניו אורלינס הצליח להלחיץ את הווריורס אבל לא יותר מכך.

41 נקודות של הלוחמים ברבע הראשון נתנו את הטון והמחצית הסתיימה ב-18 הפרש לטובתם. הפליקנס התחילו את הקמבאק ברבע השלישי ועלו ליתרון ראשון 2:12 לסיום עם שלשה של אלכסנדר-ווקר. אבל כאן ההתקפה שלהם נתקעה ופאשאל העלה את הווריורס ליתרון נקודות 33 שניות לסיום.

אלכסנדר ווקר ענה בסל משלו 26 שניות לסיום, אבל ג'ורדן פול החזיר את היתרון לווריורס כשעוד 21 שניות על השעון, מספיק זמן, אבל ווקר החטיא שלשה 7 שניות לסיום ופול חתם את הסיפור עם 2 זריקות עונשין מוצלחות.

במשחק בו שתי הקבוצות הגיעו ללא הכוכבים אלכסנדר ווקר הוביל את הפליקנס עם 30, ומארשל הוסיף 20, בעוד בצדה שני ג'ורדן פול התפוצץ עם 38, ומאלדר הוסיף 28 משלו.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. clap your hands everybody to the seventy sixers
    20 שנה and we are back baby
    מקום ראשון במזרח
    מי האמין אחרי השנה שעברה
    דריל מורי
    דוק ריברס
    ג'ואל אמביד
    תנו להם את הכבוד המגיע להם

      1. +1
        קשה לי לראות אותם עוברים את מילווקי/ ברוקלין. המגבלות שלהם לא נעלמו לשום מקום. אז נכון שאמביד מראה לכולם כמה הוא דומיננטי (והוא אכן כזה) אבל בצבע הסמיך של הפלייאוף אני בספק אם זה יספיק גם הפעם.

  2. התוצאה המעניינת של הלילה היא משחק ההפסד של הקליפרס.
    הקליפרס ירדו למקום ה-4, דנבר במקום ה-3.
    למה זה משנה?
    דנבר משחקים נגד פורטלנד. ינצחו, והם מבטיחים את המקום ה-3.
    הבעיה?
    בהנחה שהלייקרס ינצחו את 2 משחקים האחרונים,
    ניצחון של דנבר על פורטלנד מסדר לנאגטס מפגש סיבוב ראשון מול הלייקרס. אאוץ'.
    יפסידו לפורטלנד? אז הקליפרס יכולים לבחור לתת גז במשחק האחרון שלהם, ולתפוס את המקום ה-3.
    .
    השורה התחתונה?
    דנבר במקום בו למרות שלכאורה יש להם יתרון בדירוג,
    היתרון הזה הוא לא בהכרח יתרון בכלל…

      1. קוואי מהיחידים בליגה שיכול קצת לעצור את דונצ'יץ', בנוסף לסוללת הערסים שבטח תציק לו. שנה שעברה פורזינגיס היה פקטור חשוב בסדרה, והוא לא ממש קיים השנה – אני צופה עוד ניצחון לקליפרס.

    1. לא הייתי לוקח את ההפסד של הקליפרס יותר מדי ברצינות כי המאמן נתן לג'ורג', ליאונרד ובברלי לנוח במשחק הזה.

  3. הזווית הספרסית – הבטחנו את הפלייאין, הבטחנו את המקום העשירי, לכאורה לא נותרו עוד סימני שאלה, אבל למעשה עדיין נותר מאבק הפוך על המאזן הסופי מול וושינגטון, שרלוט ואינדי, הפרש של 3 בחירות, מיינד יו, אינו מבוטל כלל וכלל, ואני קורא מכאן לפופ לתת מנוחה לשחקנים בשני המשחקים הבאים מול פיניקס. פיניקס, לדעתי, תרצה לנצח על מנת להימנע מהלייקרס בסיבוב הראשון, ולכן אין סיבה שלא תתאמץ קצת בשביל זה. במקביל, שרלוט, אינדי ווושינגטון עדיין נאבקות על המיקום הפנימי בפלייאין, אז אני מניח שגם הן יתאמצו לנצח, וכך נשפר את מיקומנו הצפוי בדראפט מבלי לאבד שום דבר בעונה הזו. בהצלחה! גו סאנס, גו!!!

    1. הוויזארדס משחקים נגד ההורנטס כך שיש פה קבוצהה אחת לפחות שתנצח עוד משחק. לאינדי נשאר משחק מול הראפטורס שגם פה יש פוטנציאל . בקיצור אני מצטרף לקריאה שלך…

  4. הרוקטס כבר עשו הטנקינג שלהם כמו שצריך והבטיחו את המקום האחרון כך שהן יכולים להרשות לעצמם לנצח כמה שבא להם.

  5. תודה דור על קדימון וסיקור.
    יוסטון נתנה משחק יפה מאוד, יש שם חומר שחקנים לא רע בכלל.
    קלי אוליניק למשל, יופי של שחקן עם הבנת משחק. מה ששמעון קורא ״נגר״, אבל
    כל קבוצה צריכה שחקנים כאלה.
    כל הכבוד לפילי, עכשיו הם צריכים לתת עבודה גם בפלייאוף

      1. אני מוכן עכשיו להנחית להרכב הנתון איזה סטאר ויש קבוצה אחלה (חוזים ועניינים כאלה לא מעניינים אותי).
        הארדן פנוי?
        .
        נ.ב. אתה מדבר הרבה על טאנקינג של קבוצות, זה לא היית אתה שבעבר אמר שאין דבר כזה טאנקינג?

        1. לא. זה מנחם…
          שחקנים לא עושים טנקינג – הנהלות דווקא כן.
          אתה חי בסרט זו אסופת שחקנים שרובה לא תהיה שם כבר בעונה הבאה.

          1. ברור שהם לא יהיו, אבל הראיתי אותם היום לבן שלי ואמרתי לו ״תראה, הם שחקנים מצוינים אחד אחד ועדיין זו הקבוצה החלשה בנב״א. זה רק מוכיח את הרמה שח השחקנים בליגה״
            נכון, זה מנחם אמר, אני מסכים ששחקנים לא עושים טאנקינג

            1. מה זה שחקנים לא עושים טנקינג ברור שהם עושים, שקרי או דאנקן בזמנו או X Y Z יושבים על הספסל שהם בריאים ולא משחקים זה טנקינג לכל דבר, זה שהנהלה והם קיבלו החלטה מודעת לא לשחק (אין מצב שמאמן משבחת סופרסטאר עד סוף העונה, בלי לסכם איתו) לא אומר שהם לא חלק מהטנקינג.

            2. קיד קניגאהם אחד ושפרטיטה יפסיק להתערב ויוסטוןזז עוד שנתיים חוזרת למקומה בעשור האחרון כקבוצת פלייאוף.

            3. מי למשל? אני לא רואה שם אחד כמעט שיהיה שחקן רוטציה קבוע בליגה

            4. שחקנים לא עושים טנקינג על המגרש. מי שמושיב אותם על הספסל זו הקבוצה

            5. איזה דאנקן? זה שכל הקריירה שלו פליאוף?

            6. #כשאתה מביט על השנים של גורדון בליגה וקורא את הexp כexpiration במקום experience

            7. אוי רובוטי התבלבלתי מצטער היה מאוחר בהוואי, האדמירל היה בריא והושבת מפברואר, בהחלטה משותפת עם הקבוצה אותו דבר קרי עונה שעברה (אף אחד לא יכול לבוא לכוכב ולהגיד לו אתה לא משחק חצי בלי לקבל אישור שלו). זה שהם לא עושים טנקינג על המגרש זה נכון אבל הם בהחלט שותפים מלאים לטנקינג

  6. שאלה מעניינת:
    ברור שאם אטלנטה מנצחת היא תדורג 4 כי היא ראש בית.
    ואם השתיים האחרות ינצחו גם כן, אז מיאמי 5 וניקס 6, בגלל מאזן פנימי (למרות שגם על זה אפשר להתווכח, כי מתוך השלוש לאטלנטה יש את המאזן הנחות ביותר בשובר השוויון המשולש, והיא מקבלת קדימות רק בגלל יתרון פנימי מול ההיט בקרב על ראשות הבית).
    אבל מה קורה אם מיאמי מפסידים, ולניקס ואטלנטה אותו מאזן? הניקס 5 וההוקס 4, אבל למי יתרון הביתיות? המאזן הפנימי ביניהן הוא 3:0 לטובת הניקס, אז לפי מה קובעים יתרון ביתיות? לפי מיקום (4 מול 5) או לפי מאזן פנימי?

          1. לא. ראש בית תמיד לפני מי שלא ראש בית.
            לכן שאלתי את השאלה: מדורגת גבוה יותר אבל עם מאזן נחות יותר – למי יתרון הביתיות?

            1. TIEBREAKER BASIS FOR TWO-WAY TIES:

              (-) Tie breaker not needed (better overall winning percentage)
              (1) Head-to-head won-lost percentage
              (2) Division leader wins tie from team not leading a division
              (3) Division won-lost percentage for teams in the same division
              (4) Conference won-lost percentage
              (5) W-L Percentage vs. Playoff teams, own conference
              (6) W-L Percentage vs. Playoff teams, other conference
              (7) Net Points, all games
              TIEBREAKER BASIS FOR MULTI-WAY TIES:

              (-) Tie breaker not needed (better overall winning percentage)
              (1) Division leader wins tie from team not leading a division
              (2) Head-to-head won-lost percentage
              (3) Division won-lost percentage for teams in the same division
              (4) Conference won-lost percentage
              (5) W-L Percentage vs. Playoff teams, own conference
              (6) W-L Percentage vs. Playoff teams, other conference
              (7) Net Points, all games

            2. אז זהו שלא.

    1. תסתכל תגובה אחת מעליך.
      אם ההיט מפסידים אז הביתיות תהיה של הניקס מולכם. אתם צריכים שמיאמי תנצח כדי להנות מיתרון ביתיות.

  7. הושלם שלב א של ״התוכנית״
    פילי 1
    ווש נכנסו לפלייאין
    ברוקלין מקום 2
    רק שראס לא יתלהב ויגיעו למקום 7 – זה יהיה אסון

  8. נו,
    נותר עוד מישהו עם ספק?
    .
    יש הרבה סימני שאלה על תוצאות המשך העונה.
    מעל זהות הזוכה ב-mvp יש סימן קריאה.
    .
    אם בסימני שאלה עסקינן,
    אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה בה אף אחת מ- 3 הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה לא נמצאת בטופ 4 של הפייבוריטיות בטבלאות ההימורים.
    .
    אם מחפשים "אשמים",
    התשובה היא כולם. הן בעלי הקבוצות, והן ארגון השחקנים בחרו בכסף על פני בריאות השחקנים. התוצאה?
    אני לא זוכר עונה בה כל כך הרבה שחקנים משמעותיים החמיצו כל כך הרבה משחקים.
    .
    סימן לדאגה בקרב אוהדי סאנס –
    אנחנו בריאים. מה שאנחנו רואים זה מה שיש. המקום השני שלנו הוא תולדה של לא מעט מזל טוב.
    .
    סימן מעודד ללילי ושיר אוהדי הג'אז –
    הם "על באמת". הקבוצה מנצחת גם כאשר השחקן הטוב ביותר שלהם פצוע. עם דונובן מיצ'ל בריא וכושר של הפלייאוף בעונה שעברה,
    מדובר על קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף.

    1. קשה להאמין שדונובן יהיה קרוב לשחזור היכולת של שנה שעברה. בכלל פלייאוף שעבר היה אחד המוזרים ואני מתנצל בפני אוהדי ההיט אבל לדעתי מה שקרה שנה שעברה לא מעיד על כלום.
      .
      אהבתי את האנטי ניחוסון גיא אבל אתם אם כבר על אמת. גם כשבוקר לא פגע וחירב הצלחתם לנצח כאשר אייטון לא שיחק ולא היה מי יגן על הטבעת. אתם אחת הקבוצות הכי מגוונות עם השחקן עם הארסנל הכי שלם כיום מבחינה התקפית למעט איזה אחד קווין דורנט.

      1. לצערי, ממש, זה לא אנטי-ניחוסון.
        בוקר בכושר רע, אייטון לא יציב, והפציעה שלא הגיעה במשך עונה מלאה ממתינה מעבר לסיבוב (טוב, החלק האחרון הוא אנטי-ניחוסון…)
        .
        לצערי, ממש ממש, אנחנו עפים בסיבוב הראשון במפגש לא נעים מול הלייקרס.

        1. בחיית גיא מה זה כושר רע? הוא בסלאמפס קורה. עדיף שישחרר את זה לפני הפלייאוף אם אנחנו הולכים עם ההגיון הזה.
          .
          ככל הנראה אם לברון בריא הוא מעיף כל קבוצה במצב הנוכחי. לדעתי דווקא אתם והקליפרס יכולים דווקא להדיח את הלייקרס ואם דנבר בהרכב מלא זה מפגש של 50/50. אני יודע שהחיים בצל אהדת הסאנס הרגילו אותך לרענביותר ועדיין מצבכם מעולה. בטח יותר טוב משל יוטה

          1. יוטה תפתיע אותך.
            .
            אנחנו?
            נדבר שוב בשנה הבאה. הסאנס של 05' הפסידו 1 – 4 אלופה שבדרך (בסדרה לא תחרותית בעליל), לקח להם קצת זמן ללמוד להפוך לקונטנדרים.
            .
            הבעיה, כאמור, היא שבסיבוב הראשון ככל הנראה נפגוש את הלייקרס. זה מאצ'ו אם רע עבורנו. אין לנו פתרון, לא לדייויס, ולא ללברון.
            .
            אני שם מבטחי על המשך צמיחה של אייטון,
            ועל הבנה בקבוצה שצריך לשחק עליו יותר.
            זה כאמור, בשנים הבאות.

  9. מתי דונובן וקונלי חוזרים? מה היו הפציעות שלהם? האם משמעותיות? האם יש צפי שיחזרו בחצי קלאץ' או החלמה מלאה, ובכל מקרה – מתי?

    1. מיצ'ל יחזור לפלייאוף. הוא יכל לחזור קודם, אבל אין צורך, אז הג'אז נזהרים.
      גם קונלי צפוי לחזור בזמן לפלייאוף.
      .
      מיצ'ל סובל מנקע בקרסול,
      קונלי ממתיחה בשרירי מיתר הברך (המסטרינג)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט