אירועי דיומא – 15.05.2021: אופניים ומרוץ סוסים

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A0BA8448-3904-4AB0-8DC0-A9D4F29DFB78.jpeg

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הג'ירו ד'איטליה – קטע 8

קטע 7 של אתמול היה קטע שטוח יחסית עם סיום בעלייה קלה, שהיה נטול אירועים מיוחדים לחלוטין. כפי שהיה צפוי, קיבלנו מיאוץ סיום אל הקו, בו קיילב יואן הוכיח שוב עליונות מרשימה על מתחריו, עם ניצחון ברור במיאוץ עוצמתי. האוסטרלי רושם ניצחון שני במירוץ, שהעניק לו גם את המאליה צ'קלאמינו, חולצת המאיצים הסגולה. דווידה צ'מולאי, שהקדים את טים מרלייה, רשם פודיום רביעי במירוץ לקבוצת ISN. הקטע לא שינה את תמונת ה-GC, ואטילה ואלטר עדיין מוביל במירוץ לפני אוונפול (11+), ברנאל (16+), ולאסוב (24+), ורוואקה (25+), קארתי (38+), קארוזו (39+), צ'יקונה (41+), מרטין (47+) וייטס (49+).

קטע 8 של היום חוזר להרים, אם כי לא נראה שאלה יהיו מהסוג שיאתגר במיוחד את המטפסים הכבדים כאן. אחרי טיפוס ארוך בשיפוע מתון יחסית, נקבל סיום בטיפוס קצר יותר ובשיפוע תלול מעט יותר, אך כאמור לא משהו שאמור להוות בעיה עבור החבר'ה. מאד סביר שגם היות וקטע מחר אמור להיות הרבה יותר קשה, אזי קבוצת בריחה פוטנציאלית תקבל היום חבל ארוך, ושהתזוזות ב-GC יהיו מינוריות. שידור ביורוספורט ב-13:45.

מרוצי סוסים / מנחם לס

מנצח הקנטקי דרבי, מדינה ספיריט, הורשה להשתתף במרוץ הפריקנס בבולטימור – הצלע השנייה של הטריפל דאבל, אחרי שדנצחונו בדרבי בוטל – ואח"כ אושר – על מציאת חומר אסור בדמו, שהתברר שלא היה אלא שמן מיוחד על עורו כנגד מחלת העור שלו.

הוא עבר את כל הבדיקות הרפואיות לפריקנס. הוא המועמד לנצחון היום ביחס 5 ל-9.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. הפולני הגיע לשיא כיבוש השערים של המפציץ גרהארד מולר מ 72 עם 40 שערים השנה בבונדסליגה.
    הגול ה 40 של הפולני בפנדל אחרי הכשלה שת תומס מולר.
    אם ישים עוד אחד היום או במשחק הבא יקבע רקורד חדש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט