פילי, יוטה ודאלאס במשחקים גורליים ברגעי ההכרעה של העונה הסדירה, ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פילי, יוטה ודאלאס במשחקים גורליים ברגעי ההכרעה של העונה הסדירה, ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 וושינגטון וויזארדס (38-32) – קליבלנד קאבלירס (48-22):

איזה עונה הזויה עברה על הוויזארדס. עונה שהתחילה עם הטרייד על ווסטברוק במקום וול, שבעיני רבים סימנה הנפת דגל לבן, כאשר טרייד על ביל נראה בלתי נמנע. עונה שהמשיכה עם יכולת איומה, כאשר בדיעבד מסתבר שווסטברוק סבל מפציעה, ואז השתקמות בלתי סבירה ריצה נהדרת שהביאה אותם עד למרחק נצחון אחד או הפסד של שיקאגו מהבטחת המקום בפלייאין כאשר גם המקום ה-8, שמאפשר שתי הזדמנויות להגיע לפלייאוף אינו בלתי אפשרי.

כידוע אני לא ממעריציו של ווסטברוק, ואני מחזיק פחות משיא הטריפל דאבלים שלו מאנשים אחרים, אבל התפיסה שלו לא יכולה להיות חד מימדית לטוב או לרע שכן מדובר ככל הנראה בסופר סטאר המורכב ביותר של דורו. הוא משחק באינטנסיביות ורצון כמו שאף אחד אחר לא משחק ובכך הוא מרים את הרצפה של קבוצתו, מאוד נדיר שקבוצה של ווסטברוק תהיה עמוק בטאנק, אבל מצד שני העובדה שהוא עד כדי כך עסוק בעצמו, וקבלת ההחלטות המפוקפקת מאוד שלו בקראנץ' טיים, גם העונה, שמה תקרה קשיחה מעל ראשה של קבוצה שראסל מוביל. זה הדיסוננס של ווסטברוק, שהופכת אותו לדמות מקטבת ומרתקת לצפיה, אפשר לאהוב ואפשר לשנוא, אבל אי אפשר להתעלם.

הימור: וושינגטון ב-20

3:00 דטרויט פיטונס (50-20) – דנבר נאגטס (24-46):

במשך זמן רב הנראטיב על דנבר היה שהם יסימו במקום הרביעי, הלייקרס יסיימו בחמישי מה שיסדר ללייקרס עליית שלב קלה בגלל הפציעה של מארי.

שום דבר מהחלקים של הנראטיב הזה כבר אינו נכון בוודאות.

הלייקרס שנמצאים במקום ה-7 כרגע נמצאים עם סיכויים טובים מאוד לשחק בפליי אין, בוודאי הסיכוי שיגיעו למקום ה-5 קטן כרגע. דנבר נמצאת רק משחק אחד מהקליפרס שבמקום ה-3. וחשוב מהכל, דנבר, ללא מארי ממשיכה לנצח ונראית כמו קבוצה שיכולה לאתגר כל קבוצה בפלייאוף.

ואי אפשר לדבר על דנבר בלי לדבר על ה-MVP של הליגה, ניקולה יוקיץ', אולי השחקן המענג ביותר לצפיה בליגה, אולי השחקן הכי בלתי עציר נכון להיום בליגה, השחקן שגורם ל-MPJ להיראות כסופרסטאר ולכל המערכת של דנבר לתקתק. הוא לבד שווה את מחיר הכניסה, והוא לבד שווה סיכוי לדנבר לעשות משהו מהעונה הזאת שנראתה כבר כגמורה עבורה.

הימור: דנבר ב-15

3:00 פילדלפיה 76'ס (23-47) – אורלנדו מג'יק (49-21):

פילי מובילה כרגע במשחק על ברוקלין והיא תרצה לנעול את המקום ה-1 במזרח ויש לה הזדמנות פז לעשות זאת, כשהיא משחקת בבית מול אורלנדו החלשה.

ה-76'ס מגיעים למשחק הזה בגב אל גב, אחרי שהפסידו למיאמי שפשוט התעללה באמביד שזרק ל-3 מ-9 מהשדה ב-25 דקות וקלע 6 נקודות וחשף את העובדה שהוא עציר כמו גם את התלות המוחלטת של פילדלפיה בו. כן, בלי אמביד שמושך את כל תשומת הלב, אין לקלעים של פילי שום סיכוי לקבל דיי ריווח ואם לדני גרין וסת' קארי היו ימי קליעה סבירים, הפקק שנוצר כתוצאה מיכולת פושרת של אמביד לצד היכולת המוכרת של בן סימונס גרמה לכך שהאריס, טוליבר, מאקסי, מילטון וקורקמז הלכו ל-0 מ-10 משותף מחוץ לקשת, כאשר פילי פשוט לא הצליחה לעשות סל.

בעיות כאלה לא אמורות להטריד אותה הלילה, כאשר היא תשחק במשחק השני מבין שלושה מול אורלנדו, לאחר שבמשחק הראשון היא ניצחה ב-24 הפרש את המג'יק שסופרים כבר 5 הפסדים רצופים ובעיקר מחכים ללוטרי.

הימור: פילי ב-15

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (49-21) – יוטה ג'אז (20-50):

על אף יכולת פושרת באחרונה, יוטה הייתה קרובה להבטיח את המקום הראשון במערב, כאשר פיניקס הובילה מספר שניות לסיום מול פורטלנד אבל רוויו ודרמה גדולה אפשרו לפיניקס לקחת את המשחק ולהישאר בתמונת המאבק על המקום הראשון כאשר המרחק בין השתיים הוא משחק אחד בלבד.

הלילה הג'אז יפגשו את הת'אנדר שאחרי חצי עונה מכובדת קרסו לחלוטיןוהם סופרים כבר 8 הפסדים רצופים, מה שנותן לג'אז הזדמנות טובה לקטוע רצף של 2 הפסדים רצופים שלהם עצמם.

הג'אז ניצחו את שני המשחקים הקודמים בין השתיים אם כי שניהם היו צמודים יותר ממה שמאזני הקבוצות אמורים להראות. עם זאת, גם ללא דונובן מיטשל ומייק קונלי, ליוטה יש ואמורים להיות מספיק כלים כדי לנצח את המשחק הזה ולהבטיח את המקום הראשון במערב בתום העונה הסדירה.

הימור: יוטה ב-12

4:00 דאלאס מאבריקס (29-41) – טורונטו רפטורס (43-27):

למרות מאזן עלוב ועונה מהגיהנום, טורונטו נשארה בתמונת הפלייאין תקופה ארוכה במזרח, אבל רצף של 5 הפסדים רצופים והפציעה של לאורי חרצו את גורלם והם ייראו את הפוסט סיזן מהבית.

מולם הלילה תופיע קבוצה שיש לה הרבה על מה להילחם, שני משחקים לסיום העונה המאבריקס מובילים בחצי משחק על פורטלנד ומשחק על הלייקרס והם ירצו להבטיח את המקום ה-5 שיבטיח, אולי, סדרת סיבוב ראשון מהחלופות כאשר דונצ'יץ' ופורזינגס יפגשו את MPJ ויוקיץ', אני אישית כבר לא יכול לחכות.

אבל לפני שזה קורה המאבריקס צריכים לנצח את הרפטורס, מהם הם חטפו 23 הפרש באחד המשחקים החלשים של דונצ'יץ' העונה, ויהיה מעניין לראות האם לקנדים יש את המספר של לוקה, או שזה היה אירוע נקודתי מבחינתו של הפנומן.

הימור: דאלאס ב-12

4:00 ממפיס גריזליס (33-37) – סקרמנטו קינגס (39-31):

עונה ברוטלית מבחינתה של סקרמנטו, שעל אף שבחירת הדראפט שלה הצליחה מבחינת מיקום הבחירה יותר מכל קבוצה אחרת, אולי למעט שארלוט, ולמרות לא מעט כישרון צעיר, פשוט נכשלה בצורה מכפירה והיא תראה את הפליי-אין מהבית.

הלילה הם יפגשו קבוצה, שאם תשאלו אותי אינה מוכשרת מהם בשום היבט, אבל היא נלחמת כרגע על המקום ה-8 במערב, שיבטיח שתי הזדמנויות להגיע לפלייאוף דרך הפלייאין, הגריזליס נמצאים בשוויון מאזני עם הווריורס מה שהופך את המשחק הזה לגורלי עבורם.

בהתאם, הגירזליס ניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים כולל התפוצצות של 133 נקודות על דאלאס האומללה, כאשר הם מקבלים תרומה משמעותית משורה של שחקני ספסל מפתיעים בראשם ג'ון קונצ'ר הרוקי מראה יכולת לא יציבה העונה, וגם דקות המשחק שלו השתנו דרמטית לאורך העונה, אבל כשהוא טוב זה נותן בוסט משמעותי לקבוצה.

זה המשחק השני בבאק טו באק בין השתיים כאשר בראשון 30 נקודות של ברוקס הכניעו את סקרמנטו ועל אף הקושי לנצח את אותה קבוצה פעמיים בבאק טו באק אני מאמין ביכולת של ממפיס לעשות את זה הלילה.

הימור: ממפיס ב-15

4:30 גולדן סטייט ווריורס (33-37) – ניו אורלינס פליקנס (39-31):

בצד השני של המאבק על המקום ה-8, גולדן סטייט תפגוש את הקבוצה הכי מאכזבת של העונה, כשהיא גוברת על סקרמנטו בקטגוריה הזאת, הניו אורלינס פליקנס.

הווריוס מגיעים עם 4 נצחונות רצופים כאשר הם מוכיחים שגם בערבים חלשים של קארי, ואין הרבה כאלה, הם יכולים להשיג ניצחונות גדולים וההתלהבות במפרץ סביב הקבוצה שלהם, וההתלהבות בליגה לקראת מפגש אפשרי של קארי ולברון במשחק ה-7-8 לא יכולה להיות גבוהה יותר.

הקבוצות החליפו נצחונות ב-2 המשחקים הראשונים ביניהן, אלא שהפליקנס כבר סיימו א תהעונה למעשה כשהם מצהירים על אינגרם, לונזו, ציון, הארט ואדאמס כפצועים סיכוייהם לנצח הלילה אינם נראים גבוהים.

הימור: ווריורס ב-12

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. המשחק בין גולדן סטייט לממפיס בעוד יומיים יכריע בכל מקרה את המאבק על המקום השמיני, ככה שהמשחקים שלהם נגד הפליקנס וסקרמנטו בהתאמה חסרי חשיבות.

      1. או יותר מדויק – חסר ענין כי למשחקים אחרים יש חשיבות רק שהסיכוי שהתוצאה שם תלך בכיוון מסוים מאד קטן.

  2. תודה על הפריוויו, ערב חלש ממש שאין משחק ששני הקבוצות מתחרות בו ורוב המשחקים אמורים לפחות להיות חד צדדיים.
    מקווה בשביל הפליקנס שיתעוררו בזמן ויתחילו לבנות מסביב לציון עם הנכסים המרובים שלהם בין היתר להיפטר בדחיפות מאדאמס ובלדסו.
    לא ממש מכיר את ממפיס, יש להם סיכוי להעפיל לפלייאוף על חשבון גולדן? יכול להיות נחמד לראות אם מוראנט יכול להתפוצץ בפלייאוף אחרי עונה לא יציבה.

    1. ממפיס משחקים בהתאם לקבוצות שמולם – יכולים להפסיד לקבוצות גרועות (אוקלהומה, דטריוט, גולדן סטייט בלי קארי), ולנצח קבוצות טובות (קליפרס, דאלאס, מילווקי).
      מאמין שיהיה משחק תחרותי כי גולדן סטייט במצב טוב. למוראנט יש מפעם לפעם משחקים שבהם הוא מתפוצץ, סביר להניח שביום ראשון זה יקרה.

  3. יותר מידי מתרגשים אוהדי מיאמי. פילי יושנים ממזמן מקום 1 יסגר הלילה אין מה לדאוג הם עמוק במנוחה. מיאמי ניצחו משחק שהיו חייבים מול משחק חסר חשיבות לפילי.
    בפלייאוף אם בכלל יהיה מפגש כזה פילי ישחטו אותם ואמביד יעשה מבאם מטלית.
    אבל לדעתי טריי ינגב את ההיט עוד לפני אמביד

  4. זה נדיר אבל אני מסכים עם שמעון, מיאמי לא מפחידה בכלל, הם קבוצה בינונית ומוגבלת במקרה הטוב, אלופת המזרח החלשה בהיסטוריה ואם יעברו סיבוב בפלייאוף אני אופתע יותר מאשר אם הביב יעשה מעשה טוב עבור המדינה.

  5. אמביד בכלל חולה בשפעת ולא היה אמור לשחק אתמול כמו שלא שיחק נגד אינדיאנה
    אני משער שהליגה ו tnt לחצו

  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אפילו רובין לופז היה מופתע שלא שרקו לו עבירה על המתוש. ענק!

  7. + מליון
    לפעמים החלטות לא טובות שקיבלת הופכות לבומרנג וחוזרות חזק מדיי נגדך….
    לחשוב שאם IT היה קצת יותר עניו וצנוע אולי הוא היה היום עדיין בבוסטון במקום החיוך המטופש של קבומה במבהמוווו לא יוצא לי מהראש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט