מעורב הופס ליום ששי: אדוניס האסלם בן ה-40 רק ניכנס לשחק (נגד הסיקסרס) וכבר ניזרק… / מנחם לס

האסלם נגד האווארד: שני זקנים המנסים להחיות את העבר…(מיאמי קרעה את הסיקסרס)

1.זה סופי: איירוד (אלכס רודריגז) קנה את הוולס עם שותפו מרק לור עבור 1.5 מיליארד דולארים50-50

זה לקח קצת יותר זמן מאשר חשבו, אבל החתימה הסופית נעשתה היום, יום אחד לפני סגירת חלון ה-30 יום שניתנו לכוכב הבייסבול איירוד – רודריגז – ולור לסיים את התהליך. אז כל הגולשים שלפני כחודש הגיבו לידיעה שלי ב-"כן…הוא יהיה בעל 5% של הקבוצה"…שיחשבו שוב.

2. דריימונד גרין מגחך על כל אלה שצוחקים על סכויי הווריורס בפלייאוף

ישנם המכנים את הווריורס (כנראה יסיימו מקום 8) כ-"WE BELIEVE 2.0"

הוא הגיב לעתונאי דרו שילר ששאל לדעתו על ה-2.0: "אתה פאקינג מתבדח איתי? אנחנו לא 2.0 לאף אחד. לנו יש את סטף קרי !!" https://twitter.com/DrewShiller/status/1392341379234238465

It’s easy to recall the original “We Believe” Warriors, who famously pulled off the 8-over-1 upset of the Dallas Mavericks in the 2007 playoffs. But that was a collection of mid-tier players like Baron Davis, Al Harrington, and Stephen Jackson who played their roles well, leading to a very balanced scoring attack. It is definitely a different situation from having a superstar like Curry, a former MVP who is leading the NBA in scoring this year.

The “We Believe” team will always be near and dear to the Dubs franchise. But for his part, Green does not want to be compared to them.

3. קריסטפס פרוז'ינגיס מכחיש שישנם לו 'ISSUES' עם לוקה

פרוז'ינגיס רוצה שכל אחד יידע שאין לו מלחמות עם אף אחד ושהוא לא מחליף 'זינגרס' (ZINGERS) עם אף אחד. בראיון עם רדיו מרסה הספרדי (http://marca.com/radio/2021/05/11/609a29a2e2704ebb888b4586.html הוא הכחיש ש'ישנן אי הבנות' בינו לבין לוקה דונצ'יק.

אמר:הוא

I’ve never had any problems with my teammates off the court,” Porzingis said, “I’ve always gotten along very well with them. I don’t know what [Mavs owner Mark] Cuban was talking about. I try to be as professional as possible. Do what I have to do and be a soldier for the team.”

פאוז'י התייחס להערה של מרק קיובן שיש קצת 'DUST UPS' בין שני הכוכבים (https://larrybrownsports.com/basketball/mark-cuban-doncic-porzingis-relationship/577777 )

כל מה שיש לי להוסיף כאן היא העובדה שבעתוני דאלאס מדברים כבר מעל שבועיים על טרייד שמתבשל שפרוז'ינגיס הוא הדמות הראשית בו.

4. העונה הסתיימה עבור ויקטור אולדיפו שהחליט על ניתוח עכשיו (אתמול) ולא בסיום הפלייאוף

5. שקיל או'ניל מגלה בפודקסט האחרון שלו שהוא היה ממעריצי פט יואינג הגדולים

לכן הוא לבש מס' 33 בתיכון ובקולג'.

אבל המעניין ביותר בכל הפודקסט היתה התמונה שהתלוותה לקטע. תמונה שאף פעם לפני כן לא ראיתי. תמונה שהייתי מאשר לתמונה השנה בה היא נילקחה.

6. היום לפני…

*63 שנה: סטן מיוסיאל חובט את החבטה מס' 3,000 שלו עם A PINCH-DOUBLE מהפיצ'ר של שיקגו מו דרבובסקי בריגלי פילד בנצחון הקרדינלס 3-5.

*45 שנה: הנטס מפגרת ב-23 ברבע השלישי, אבל חוזרת לנצחון 106-112 על הדנבר נאגטס, ועם הנצחון מנצחת את אליפות ה-ABA ב-6 משחקים.

*16 שנה: טייגר וודס לא עושה את ה-CUT בבירן נלסון צ'מפיונשיפ, לראשונה אחרי 142 משחקים בהם עשה את ה-CUT ברציפות משך 7 שנים. הוא חייב היה PAR בחור ה-18 והחמיץ את החור מ-3.5 מטרים.

7. פינת החי: Shoebill

\ה-SHOEBILL נקרא כך בגלל מקורו שהוא בעל צורת נעל.

השוביל הוא אחת הציפורים הטורפות ביותר בגלל מקורה שהנשיכה שלה יכולה להרוג חיות גדולות כמו חסידות ופינגווינים. כמה מהציפורים הללו מגיעות לגובה של 1.20 מ'. רגליהן הארוכות מאפשרות להן להיכנס למים של אגמים או נחלים עד עומק של 50-60 ס"מ, מהם הם מזנקים לטרף של כמעט כל חיה הניצבת במרחק התקפה. הם לא בוחלים בשום חיה (מלבד בן האדם) וישנן תמונות של השוביל מתקיף אפילו קרוקודילים צעירים. הצפורים הללו נמצאות במזרח אפריקה ובאזור האמזון בבראזיל.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. חבל על דיפו. זאת כבר עונה שלישית ברציפות שהוא משלים באיזור ה 35 משחקים ומטה, ונראה שכשהוא סוף סוף יחזור אזי קשה להאמין שהוא יוכל לשחזר את היכולת מעונת ה All Nba שלו או אפילו קרוב לזה. מקסימום שחקן משלים.
    דריימונד מגזים אבל עדיין יש משהו בדבריו. אם במזרח יש 3 קבוצות דומיננטיות ורק מיאמי יכולה אולי להפתיע, נראה שבמערב הכל יכול להיות. לווריירס יש סיכוי מול יוטה, אבל עדיין הג'אז הם פייבוריטים ברורים אם קונלי ומיצ'ל יחזרו בזמן ובכושר מלא לסדרה.
    הציפור הזאת נראית ממזרית במיוחד. בהחלט לא הייתי רוצה להתעסק איתה…

  2. מנחמנו פאט יואינג היה סנטר נפלא ועוד אחד מאלה שסבלו מהשליטה של אלוהי הכדורסל בליגה. למרות שאף פעם לא הייתי הייטר של מייק, לא פעם קיוויתי שמיואינג תבוא הישועה אבל התבדיתי.
    לגבי הבירדי שהכנסת בפינת החי, שוב עבדו עליך עם העובדות? זה כנראה רק מראה כמה הרשת מלאה בשטויות ופייק….
    שתי הערות לגבי אי דיוקים….
    1) אין פינגווינים בכלל במרכז אפריקה, אז איך הכניסו אותן למשוואה?
    2) זה עוף שנמצא אך ורק באפריקה, אולי גם באיזה גן חיות בדרום אמריקה 🙂 ???

      1. אולי בסוף לא תהיו בפליי אין. הייתי רוצה לראות אתכם מגיעים מהמקום השביעי בפליאוף ועושים סוויפ על הגנרלוזר, אולי אני קצת הייטר שלו….
        אני עדיין לא מבין מדוע נתנו לבוקר שתי קליעות מהקו? אם כל מגע קטן צריך להפוך לעבירה גם יד שנמצאת במקום הלא נכון ופוגשת את קצה המרפק אז טייטום היה צריך כל משחק לעמוד 20 פעם ולצלוף מהקו!

        1. מה לעשות, זו עבירה.
          Reach in faul, עם מגע על מרפק היד הזורקת.
          .
          מה שלא ברור לי,
          זה אם השופטים חיפשו לתת ניצחון לסאנס,
          איך הם שרקו צעדים (הקפצה כפולה) לבוקר מספר שניות קודם לכן?
          .
          הרבה הייטר. ממש לא קצת.

  3. האסלאם הוא כמו השוביל – לא מפחד מאף אחד. הכניסו אותו כדי להרביץ למישהו (הווארד, אני מניח) והוא השלים את משימתו.
    .
    שאלה מעניינת, הלוחמים בפלייאוף, לדעתי הם אכן יעלו לפלייאוף, ואין ספק שסטף זה נשק בלתי קונבנציונלי, ויהיה תענוג לראות אותו, אבל לדעתי לא יעברו סיבוב ראשון.
    .
    אין סיבה לא להיות יואינג פאן – אחלה שחקן ואחלה גבר, ואין סיבה ששאק לא יהיה יואינג פאן.

  4. איזו ציפור מעניינת הבאת לנו הפעם דוק. ממש שווה להכנס לקרוא עליה, גם מוזרה במראה וגם בהתנהלות.
    איי רוד שיבושם לו ולאוהדי הוולבס. צריך להדגיש שוב, לא אלכס רודריגז קנה חצי מהוולבס, אלא השותפות שלו ושל הפרטנר שלו. לאיי רוד אין כסף לקנות שלושה שחקנים, ושניהם יחד שווים בקושי מליארד וחצי דולר. החברה שלהם גייסה את הסכום, והסכום הזה יוחזר בריבית לכל המשקיעים בשיטת מכור כפי יכולתך, וחלוקת דיבידנדים מאוד מאוד נדיבה. אם אני שחקן של הוולבס אני מתחיל לברר על טריידים כבר מעכשיו.

  5. תודה מנחם.
    *
    לא ממש מכיר את האסלם מעבר לראות את השם שלו מידי פעם במשחקים במיאמי – אבל אני מבין כל מי שמתעצבן על הווארד. לא מאשים אותו.
    *
    אני מחכה כבר לפארק היורה שבו וולוסיראפטורים וטי-רקסים ייראו כמו ציפורים בסגנון השוביל ולא כמו קרוקודילים מגודלים…

  6. דווייט הווארד כמה שהוא גדול ככה הוא קטן, וזה למה שאף אחד בליגה הזו לא מכבד אותו למרות שהוא DPOY ו-HOF עתידי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט