הניקס ואטלנטה בפלייאוף – סיקור משחקי רביעי / עמיחי קטן

ערב של 6 משחקים בסך הכל, אבל קיבלנו ממנו כמה חדשות, ובראשן ההפסד של בוסטון ששולח אותם לפליי-אין ומעניק לאטלנטה כרטיס רשמי לפלייאוף, ראשון מאז 2017, וכך גם לניקס, במקרה שלהם הראשון מאז 2013. חוץ מזה, הלייקרס השיגו ניצחון דרמטי שהשאיר להם סיכוי להעפיל ישירות לפלייאוף, אבל ניצחונות של פורטלנד ודאלאס הקשו על זה, הפליקנס יצאו מהמירוץ כך שרק הקינגס עדיין נאבקים בספרס ושיקגו עדיין בתמונה אחרי ההפסד של וושינגטון לאטלנטה.

אטלנטה הוקס (39- 31) – וושינגטון וויזארדס (32- 38) 120- 116:

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של אטלנטה שהובילו כמעט לכל אורכה, אם כי בהפרש שיא של 8 בלבד וגם הוא הצטמצם ושלשה של ווסטברוק השלימה מהפך רגע לפני המחצית והעמידה אותו על 25 נקודות. ברבע השלישי היה זה תור וושינגטון לשלוט בקצב, והם אפילו הגיעו ליתרון דו-ספרתי, אבל ריצת 9- 0 של אטלנטה החזירה אותם למשחק ברבע האחרון. אלכס לן העלה את וושינגטון ליתרון 5, קצת פחות מ-3 דקות לסיום, אבל שלשות של בוגדנוביץ' וקולינס הפכו את התוצאה והוויזארדס לא קלעו יותר עד לסיום כשסולומון היל והוארטר סוגרים עניין מהקו.

טריי יאנג הוביל את אטלנטה כשקלע 33 עם 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, בוגדנוביץ' קלע 20 עם 3 חטיפות, קולינס קלע 18 עם 2 חסימות, קאפלה תרם 17 נקודות, 11 ריבאונדים ו-2 חסימות ואוקונגו הרוקי הוסיף 11.

אצל וושינגטון, ווסטברוק קלע 34 עם 15 אסיסטים, גאפורד קלע 16, ברטנס וראול נטו הוסיפו 14 והאצ'ימורה תרם 11 נקודות.

ברוקלין נטס (46- 24) – סאן-אנטוניו ספרס (33- 36) 128- 116:

ברוקלין פתחו עם דוראנט בחמישייה, הארדן על הספסל כשהוא ישחק בהמשך וקיירי בחוץ, ודווקא בלייק גריפין פתח עם 5 נקודות מהירות כשמי שמחלק את האסיסטים הוא מייק ג'יימס שתפס את מקומו של קיירי בחמישייה. בהמשך הרבע ג'יימס גם סיפק קליעה והוביל ריצת 13- 0 של הנטס בדרך ליתרון 15 בסיום הרבע הראשון, אבל הספרס פתחו את הרבע השני עם 8 רצופות וחזרו לעניינים. השלשות של הספרס צמצמו לנקודה בלבד בהמשך, אבל אז ברוקלין החלו שוב לפתוח פער, בעיקר ברבע השלישי בו הארדן בלט, ולא השאירו לספרס סיכוי.

לנדרי שאמט היה הקלעי המוביל של ברוקלין עם 21, קלאקסטון והארדן קלעו 18 עם 2 חסימות כל אחד, כאשר הארדן הוסיף גם 2 חטיפות, 7 ריבאונדים ו-11 אסיסטים במשחק החזרה שלו, ג'ף גרין קלע 16, בראון ודוראנט קלעו 14 כל אחד, כאשר בראון לקח 11 ריבאונדים ודוראנט לקח 7 ריבאונדים, חילק 7 אסיסטים והשיג גם 3 חסימות, בלייק גריפין קלע 13 ומייק ג'יימס הוסיף 12.

אצל הספרס, דרוזן קלע 21 עם 5 אסיסטים, מילס ומארי קלעו 15 כל אחד כשהאחרון הוסיף גם 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות ורודי גיי הוסיף 10.

קליבלנד קאבלירס (22- 48) – בוסטון סלטיקס (35-35) 102- 94:

קליבלנד ברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל בוסטון צמצמו בהמשך וירדו למחצית בפיגור 42- 39 בלבד כשהסלטיקס עם 4/18 לשלוש וקליבלנד עם 1/13. הרבע השלישי היה זה שבו השלשות התחילו להיכנס ו-5 מהן של בוסטון סייעו להם להפוך את התוצאה ולקחת יתרון 2 לקראת הרבע האחרון, אבל השילוב של קווין לאב וקולין סקסטון ברבע האחרון פתאום הובילו את קליבלנד ליתרון 13 עמוק בתוך הרבע האחרון. בוסטון קצת צמצמו, אבל לא באמת איימו על הניצחון ויהיו בפליי-אין כשאטלנטה והניקס מקבלים מקום ישיר בפלייאוף.

קווין לאב הוביל את קליבלנד עם 30 נקודות ו-14 ריבאונדים ושוב הוא הורס לקאבס את התכניות, והפעם אלו שנוגעות לדראפט, סקסטון קלע 28 עם 8 אסיסטים ואוקורו קלע 15 עם 6 ריבאונדים ואסיסטים.

אצל בוסטון, טייטום קלע 29 עם 8 ריבאונדים, פורנייה ופריצ'רד קלעו 15 כל אחד ותומפסון הוסיף 10.

דאלאס מאבריקס (41- 29) – ניו-אורלינס פליקנס (31- 39) 125- 107:

הפליקנס היו חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי תיאורטי להעפיל לפליי-אין, וברבע הראשון באמת עמדו בקצב של החבורה מדאלאס שנמצאים בכושר נהדר, אבל אחרי רבע ראשון צמוד הגיעה ההתפוצצות של דאלאס ברבע השני עם 17 נקודות של לוקה ב-5 שלשות, 8 שלשות בסך הכל ברבע השני ו-45 נקודות שהובילו ליתרון 19 במחצית. גם ברבע השלישי דאלאס המשיכו בשלהם והרבע נגמר בהפרש של 31. המחליפים של דאלאס קצת התקשו היום וקלעו 14 בלבד ברבע האחרון מה שאפשר לפליקנס להוריד את ההפרש אל מתחת ל-20.

לוקה דונצ'יץ' קלע 33 עם 8 ריבאונדים ואסיסטים, הארדווי קלע 27, פורזינגיס תרם 19 ופאוול הוסיף 12 עם 8 קרשים.

יוטה ג'אז (50- 20) – פורטלנד טרייל בלייזרס (41- 29) 98- 105:

ריצת 12- 0 מאוד מוקדמת של יוטה העניקה להם יתרון 12, אבל פורטלנד צמצמו והרבע הסתיים בהפרש של 7 בלבד. משם פורטלנד היו עדיפים ולקחו את היתרון באמצע הרבע השני, כשכל הזמן הוא גדל בעוד קצת. הרבע השלישי היה זה שקירב את פורטלנד ליתרון דו-ספרתי וברבע האחרון ההפרש כבר הגיע לשיא של 16 לפני שיוטה קצת צמצמו כשזה לא שינה כלום.

לילארד הוביל את פורטלנד עם 30 נקודות, מקולום קלע 26, כרמלו קלע 18 ונורקיץ' הוסיף 11 נקודות, 15 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות ו-4 חסימות.

אצל יוטה, קלארקסון הוביל עם 29 נקודות, גובר קלע 15 עם 20 ריבאונדים, אינגלס קלע 14, בוגדנוביץ' תרם 12 וניאנג הוסיף 11.

לוס אנג'לס לייקרס (40- 30) – יוסטון רוקטס (16- 54) 124- 122:

הלייקרס עלו למשחק בלי לברון ודייויס, אבל האמינו שינצחו בלי בעיה עד שהתברר שגם קארוסו לא משחק. למרות זאת, הלייקרס פתחו טוב יותר ופתחו פער דו-ספרתי במהלך הרבע השני, אבל יוסטון צמצמו ואפילו הפכו את התוצאה לרגע ברבע השלישי לפני שהורטון-טאקר החזיר ללייקרס את היתרון שעמד על 4 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון שמר על משחק צמוד כשהלייקרס קולעים בעיקר בצבע ויוסטון בעיקר מחוץ לקשת, כאשר בשלב מסוים הלייקרס עלו ליתרון 8, אבל שלשות של קניון מרטין ג'וניור וטייט צמצמו ל-2 בלבד, דקה ורבע לסיום.

איבוד של הלייקרס אפשר למרטין להגיע לקו, שם הוא קלע רק אחד והשאיר ללייקרס יתרון מינימלי, אבל עבירת תוקף של קולדוול-פופ העבירה שוב את הכדור ליוסטון והפעם אוליניק היה זה שסחט עבירה ונשלח לעונשין ודייק פעמיים, מה שהעניק ליוסטון יתרון נקודה. הלייקרס הלכו לקוזמה וזה השתלם כשהוא החזיר את היתרון 6.9 שניות לסיום. הכדור הלך לאוליניק שאיבד למת'יוס והורטון-טאקר שנשלח לקו עם פחות משנייה לסיום, קלע את הראשונה והחטיא בכוונה את השנייה, מה שהספיק ללייקרס לניצחון צמוד.

הורטון-טאקר הוביל את הלייקרס עם 23 נקודות ו-10 אסיסטים, דראמונד קלע 20 עם 10 ריבאונדים, קוזמה קלע 19, אסף 10 קרשים וחילק 7 אסיסטים, הארל קלע 16, מרקיף מוריס קלע 14 וקולדוול-פופ את מקיני קלעו 10 כל אחד.

אצל יוסטון, ארמוני ברוקס ואוליניק קלעו 24 כל אחד, כאשר האחרון חילק 8 אסיסטים מעמדת המבוגר האחראי בקבוצה, קניון מרטין ג'וניור נהג בדרכי אביו עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, קמרון אוליבר קלע 17 וג'יישון טייט הוסיף 16. קיירי תומאס קלע 4 בלבד, אבל חילק אסיסטים כמו 2 שמותיו גם יחד עם 11 כאלה.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. סיום העונה של ויקטור אולדיפו הביא אותי לחשוב – זוכרים שהיה טרייד דדליין? אז ככה במבט מהיר לאחור זה נראה שאף קבוצה כמעט לא הצליחה להרוויח מהמהלכים שלה לפחות בטווח המיידי.
    אולדיפו גמר את העונה אחרי שנתן להיט 4 משחקים אפורים. מיאמי לפחות לא שילמו עליו הרבה בסוף.
    ווצ'ביץ נתן יופי של סיום עונה בשיקגו אבל הקבוצה במקום ללכת קדימה רק הלכה אחורה והויתור על הדראפטים הקרובים מציב הרבה סימני שאלה בשיקגו. לפחות החוזה שלו מאד נוח לקבוצה.
    פי ג'יי טאקר הלך למילווקי תמורת שתי בחירות סיבוב ראשון. בינתיים הוא קלע עבור הבאקס 47 נקודות סך הכל ב-18 משחקים. אז ברור שהביאו אותו גם בשביל הגנה אבל זה לא כאילו ראינו שם איזשהוא שיפור – להיפך.
    ארון גורדון הלך לנאגטס. מה הם מקבלים ממנו בינתיים? הגנה זה נכון אבל בצד השני הוא תורם רק 10 נקודת למשחק כשג'מאל מורי סיים את העונה ונראה שהוא תלוי לחלוטין בניקולה יוקיץ'. בוא נגיד שגאריס משחק (שזה תמיד סימן שאלה) היה יותר שימושי עבורם כרגע.
    הסלטיקס השתמשו בטרייד אקספשן שלהם כדי להביא את אוון פורנייה שישר נכנס לפגרת קורונה וחזר עכשיו לכושר אבל הסלטיקס כבר בפגרה… בקיצור מבחינתם בדיעבד היה עדיף לשמור את הקלף הזה לקיץ .
    ג'יי ג'יי רדיק הלך בניגוד מוחלט לרצונו לדאלאס וככה הוא גם נראה.
    אז מי כן הצליח לעזור לעצמו? בעיקר הקליפרס שהביאו את רונדו למלטא את החוסר הברור מאד שלהם בעשה משחק. וגם הסאנס שהנחיתו את טורי קרייג תמורת כלום ישר לתוך הרוטציה.

    1. הממ טאקר הגיע עבור 2 בחירות סיבוב ראשון?? מופרך לגמרי.
      לא מבכים בקשר לגאריס וגורדון. גורדון קריטי עבורם בשביל להאט את מי שלא יבוא בכנפיים (לברון/קוואי אולי אפילו לוקה יכול להיות לפרקים) להאט קצת גארדים הם יכולים באופן קבוצתי
      עקרונית אטלנטה גם הרוויחה מלו. למרות שכרגע הוא מתעקש לחרב

      1. להגיד שהרווחתם מלו זה להסתכל על משחק וחצי בערך.
        גורדון בהחלט תורם להם בהגנה אבל שוב בהתקפה זה שחקן שלא מסוגל לקלוע מבחוץ ותלוי לגמרי ביוקיץ' זה מאד יקשה עליהם בפלייאוף (אם מורי היה עדיין משחק זה היה טרייד מצויין עבורם – וכן זה לגמרי חוכמת הבדיעבד).

        1. אני עם ניסני. לא מסכים דהקליפרס הרוויחו משהו מרונדו להיפך הם נחלשו ונראה את סה בפלייאוף. רונדו לא באמת תרם שם במשהו.
          לו תרם להוקס כמה משחקים מה שרונדו לא היה עושה ב5 שנים והוא תמיד איום גם שהוא גרוע היריב מתמקד בו.
          גורדון נותן אחלה עבודה הנאגטס לא יודע על מה אתה מדבר.
          פורנייה בקושי שיחק נע ונד בין פציעות לקורונה ואז נכנס לגארבג של העונה שבוסטון כבר מיואשים.
          הבולס הלכו אחורה בגלל שלאבין היה בחוץ וזה בכל מקרה טרייד לעונה הבאה היה.
          טאקר כבר גופה אבל כמו דריי מקווים שהוא יתפוס איזה משחק או שניים בפלייאוף.
          בכל אופן השיקצה מתקרב בצעדי ענק למדבר ולשמש…..אני הולך לעודד אתכם בטירוף ולהתגייס זמנית לטנש אבל לא חושב שזה יעזור
          כולנו סאנס בסיב ה1😎 יהיה לכם מלא אוהדים ודחיפה גבית אפילו את הצליפות של דה שוט ופופו אני מגייס לעזור

          1. הם הלכו אחורה עוד הרבה לפני ההיעדרות של לאבין. והם ציפו לשיפור כבר העונה.
            גורדון נותן 10 נקודות זה לא מספיק .

            1. גורדון בא על תקן הגנה וחיתוכים ודאנקים. פורטר נתן את הקפיצה בסקורינג. בפלייאוף מסכים איתך שיצטרכו מגורדון גם יותר נק על הלוח

            2. אתה לא יכול להסתכל על טאקר כשלעצמו הטרייד של טאקר היה אולי אחרי הטרייד הגרוע על הולידיי (שילמו עליו מחיר של סופרסטאר), יכלו להביא את טאונס או הארדן במחיר הזה.
              הקליפרס הלכו גם הם צעד אחורה עם הגופה של רונדו

            3. זה כל כך נחמד לזרוק משפטים כמו – היו יכולים להביא את טאונס או הארדן. גאון אתה גאון.

            4. פורטר פשוט מקבל יותר כדורים. הוא בעונה הזויה. אמר מי שאמר – הדבר הכי דומה לדוראנט שהגיע לליגה.

        2. עזוב תוצאות. וויליאמס הרבה יותר מתאים לסגל מסביבו מאשר רונדו. רונדו מעולה בהנעת כדור אבל הסגל של ההוקס הרבה יותר צריך יוצר שגם יודע להרים ללוב. בזה לו הרבה יותר מתאים וטוב להם.

            1. אוקי אז גם מבחינת התוצאות לדעתי לו כרגע מוביל. איך נבדוק את זה? און אוף?

            2. לא הרווחתם משהו מהותי מהטרייד הזה. שיפור קל? יש מצב.
              אם לו-וויל ידפוק רבע מהסרטים שיהיה שווה לכם ניצחון בפלייאוף תוכל לעשות נה נה נה.

        3. תודה על הסיקור.
          מסכים עם עידו לגבי הטריידים, למרות שהביאו את גורדון למטרת הגנה, אם הוא יקלע יותר מ 10 נק' זה רווח שלהם.בשורה התחתונה הטרייד היה נמדד בכמה הם יתקדמו בזכותו בפלייאוף ואת זה לא נדע בגלל הפציעה של מארי.
          אישית אני גם חושב שהקליפרס הרוויחו מנהל משחק ומגן טוב יותר תמורת סקורר עדיף, אבל לצרכי הקבוצה טרייד טוב.

    2. מיאמי כן הפסידה על אולדיפו את אוליניק, נכון שדדמון עושה עבודה מדהימה במיאמי ועדיין חסר את אוליניק שנתן עונה טובה.
      .
      לחלוטין צודק!

      1. אוליניק נתן עונה סבבה, אבל בפלייאוף שנה שעברה הוא היה מינוס במיוחד בהגנה, וגם העונה הוא לא נתן להם את הריווח שאריזה עכשיו נותן להם.

        אגב, אריזה היה טרייד מדהים של מיאמי שעבר מתחת לרדאר.

    3. 1. זה ששחקן נפצע לא אומר שהטרייד להביא אותו היה רע. זה כמו שתגיד שדנבר היו צריכים לעשות טרייד על מארי כי הוא נפצע ולא יהיה איתם בפלייאוף.
      2. טאקר לא עבר תמורת 2 בחירות סיבוב ראשון

      1. אני לא בא להגיד שהטרייד היה רע. באתי לבדוק איך זה השתלם לקבוצות ויוצא שלרוב המקרים זה לא הביא תוצאות מידיות. לא יותר לא פחות.
        לגבי טאקר – צודק לא משנה את התוצאה האבל.

    4. טאקר שחקן מצוין אבל הוא כבר לא ילד. מה שלא יהיה, הוא ימדד בפלייאוף.
      ארון גורדון שחקן מצוין, דנבר באמת לא מנצלת אותו התקפית כמו שצריך. זה על המאמן לדעתי.
      סוויט לו מול רונדו זה טרייד טוב לשני הצדדים. גם כאן שניהם ימדדו בתפקוד פלייאוף.
      ווצ'ביץ' שחקן מצוין, זה ששיקגו מדשדשת זה או על השחקנים, אם יש משהו מתחת לקרקע, או על המאמן.
      מי אמר הבוט לשיקגו? הוא יכול להצליח שם.
      פורנייה גם שחקן מצוין אבל מה לעשות שכל הקבוצה בשקיעה רצינית. אולי בשנה הבאה הוא יתחיל להחזיר דיווידנדים.
      חבל על רדיק, זה שחקן שיכול לעזור לכל קבוצה.

  2. גיא תגיד לי מה עם החברים הערבים שלך בעכו שרק רוצים לחיות בשלום…
    מה לגבי הרשימה המשותפת לא שמעתי גינויים על ירי לישראל, אבל הם לא תומכי טרור, רק ״נאורים״ שרוצים להשמיד את ישראל

    1. פיקטיבי
      אתה צריך להרחיב את רשימת האנשים שלא מעניין אותך לשמוע מה הם אומרים ושאתה אוטם את אזנייך כדי לא לשמוע אותם ואז לרשום שלא שמעת מהם משהו שאתה דורש לשמוע רק מהם ספציפית מסיבה כלשהי.
      היי, גם אותי ואת שמעון לא שמעת מגנים ירי לעבר ישראל. יש רק מסקנה אחת ברורה מזה. אני ושמעון תומכי טרור. זה ברור.

      1. רובוטי את מי אתה מייצג? לפי מה שזכור לי הרשימה המשותפת מייצגת את רוב ערבי ישראל, אבל אני לא כסבך אותך עם עובדות

            1. אני בטוח שאפילו מגיל שמונים וווטאבר אתה מסוגל למצוא בגוגל

    2. בעכו אגב מעל 17000 תושבים ערבים. כמה אחוז מהם אתה חושב נמצא ברחובות? האם גם צריך לספור אותך כחבר בחבורה שקראת לירות בראשם אתמול בבת ים רק בגלל שהם כביכול יהודים כמוך?
      מה שמזכיר לי שבעצם גם אותך לא שמעתי מגנה ירי על ישראל אז כנראה שאתה גם תומך טרור.

    3. החיים בשחור ולבן. זה אמור להיות מתאים לגיל eighteen, לא eighty.
      .
      אני אספר לך על עכו –
      אורי ירמיאס,
      אדם נהדר, מאבירי הדו-קיום בארץ.
      הוא סיפר שאחרי שתקפו את מסעדת אורי-בורי והציתו אותה,
      אלו היו שכניו הערבים שעשו ככל שביכולתם לעזור לו ולהציל ככל האפשר מהמסעדה המפוארת שלו.
      .
      המצב בארץ עגום.
      קיצוניים מכל הכיוונים מנסים להרוס כל חלקה טובה,
      פוליטיקאים ציניים מלבים את הלהבות.
      אלו אותם אנשים שמאמינים, פועלים, ודוחפים הכל כוחם בשביל לקדם דו-קיום בארץ, שיעזרו (אולי) לחזור לנורמליות.
      .
      אתה תמשיך לשנוא את מי ששונה ממך,
      להכליל פעם אחר פעם אוכלוסות שלמות.
      .
      אני?
      מקווה שנצא מהתבערה שאוחזת בחברה שלנו,
      ואז אנסה לצד חברי להמשיך ולדחוף לכיוון של המשותף.
      .
      אני יודע שזה נשמע כמו קלישאה,
      אבל לטעמי הרווחתי את הזכות להפיץ כאלו.
      אני חי במדינה הזו,
      אני שרתתי את המדינה הזו,
      אני השלתי מעט מבריאותי עבור המדינה הזו.
      .
      (דרך אגב, אני אבחר בכל פעם בקלישאה, כאשר ממול מוצגת דמגוגיה הרסנית)

      1. +100
        מי אתם חושבים שברוב המקרים הוציאו יהודים מלינץ', ערבים. בני הדודים שלא חפצים באלימות.
        שלא יובן לא נכון, בפורעים יש לטפל כמו בטרוריסטים, כל עוד זה על רקע לאומני. הלינץ' בעכו כמו בבת ים, וכמו בטמרה ובירושלים ובכל מקום.
        זה נראה כמו חלום רע, סיוט שלא חשבנו עליו אף פעם.

  3. מי שמפסיד לקליבלנד השנה לא יכול לבוא עם ציפיות.
    גם לא מי שמאפשר לקווין לאב משחק שיא ופריחה מאוחרת. למען השם…. הוא הכוכב הרשמי היחיד שם, הצעירים לא יודעים איך לשמור עליו ?
    🙂

  4. תודה חיים.
    ראס חזר אתמול ארבע עונות אחורה. משחק ״חזירי״, 28 זריקות, יוסג׳ מטורף, הרבה דקות, ביטול מוחלט של החברים והירו בול מיותר. בדקות שישב בחוץ הקבוצה רצה נהדר. הרבה שחקנים בוושינגטון התקדמו מאוד השנה ואתמול חלקם היו מצויינים – האצימורה, נטו, גאפורד, ברטאנס, לן. גם איש סמית׳ היה נחמד. אבל ראס הרג אותם. האסיסטים שלו אתמול היו בכפייה.
    זה קורה לו כשאין כוכב לצדו וזה ממש לא נעים לצפייה. התבאסתי מאוד אתמול. אם ביל לא חוזר בפלייאין – אם בכלל ווש יגיעו לשם – אני חושש מאוד שנראה עוד מזה. על הפנים.
    .
    גילרי אחלה ניתוח של הטרייד דדליין. מהלך טוב עשה דווקא דוראנט בתור GM על גריפין (וגם אולדריג׳). (בפרי אייג׳נסי)

      1. לא מצליח למצוא יוסג׳ של אתמול אבל לדעתי היה לו הרבה מעל הממוצע (30.5) ולא רחוק מהשיא השלילי בעונת פוסט דוראנט (41.8)

            1. חחח טנש מכורים לטבלאות 😀
              בעיקרון זה די פשוט – אם אני מגיב על משחק אז סביר שראיתי אותו.
              תגובה ללא צפייה תשים אותי בשבר,
              תגובה לפי בוקס-סקור תשים אותי בטנש
              נאצות בלי קשר לכלום ישימו אותי ב-ללל
              ספירת פסקי זמן תצבע אותי בירוק
              קללות לווסטברוק ישימו אותי בקונצנזוס…

            2. שבר לא צופים? להיפך תגובה עם צפייה זה שבר אתה מתכחש לטבע שלך

            3. קבל את התנצלותי הכנה 🙏
              שבר צופים הכי הרבה מכולם (חוץ מפופו) אבל אם צריך להגיב בלי צפייה – אין בעייה 😀
              ברוך בכלל הוא אולאראונד

            4. אמרתי לך אני שבר מבחוץ, רוברט דה נירו,
              הנה אני במשחק 6 ההוא…
              https://youtu.be/Dk-a1RAX2mU

            5. אתה לא דה נירו אתה מייד מן 😂
              אתה מתכחש למוצא שלך כמו רזיאל אבל יודעים איפה הבית.
              גם פופו יצטרף בקרוב הבהלת אותו עם שוק גדול וזה ולא חתם בסוף.
              נצטרך לקחת אותו למסעדה כמו השיקצה

            1. מה קשור סטט? אתה משווה מאמן שמנסה למשוך כמה שיותר את הקריירה המצוינת שלו לשחקן שזורק סתם הרבה יותר מדי קלינגים?

    1. שמעון היקר, אני יודע שאתה חולה על סטט אז הנה קבל: בעולם יש 1800 מיליון מוסלמים לעומת 16 מליון יהודים. זה שאתה רואה הפגנות בעולם זה לא אומר על תמיכת הממשלה המקומית אלא זה רק מראה לך שיש שם מוסלמים. עכשיו בוא ננסה לנתח רגע את הסטטיסטיקה הזו, לדעתך מה אמור העם היהודי האמיתי לא הרפורמים ושאר היהודים החדשים בארהב אמור לעשות כשהוא רואה את המספרים האלה? להמשיך לתת מאה אחוז כמו ראס לתת הופעות מדהימות להביא השגים שלא ממש משפיעים על המציאות של המדינה, או לחשב מסלול מחדש ולראות איך מנצלים את הכישרון שיש לעם הזה בשביל להגיע לאיזהשהוא הישג, עם פחות יחסי ציבור ויותר שיתוף פעולה? אין למדינה הזו סיכוי להחזיק שפויה אם תמשיך בקו הזה של הקצנה, חייבים לשנות מאמן מנהל ובעל בית וללכת אול אין על בניה מחדש החל מהצעירים בני יום, כי הדור שדופק מכות עכשיו ברחוב ניראה כמו דור דפוק מפונק ושטוף מוח. לשם ההגינות הכותב אינו ממוחה לכלום אלא רק בן אדם רגיש לגזענות

      1. אז מה אתה רוצה חהמשיך לחטוף מכות? הלו שבאים אליך לבית עם בקבוק תבערה והמשטרה לא באה להגן אליך אתה אמור לירות על מנת להרוג לא?
        אתה רואה כמה לינצים מבוצעים ביהודים? איפה המשטרה שבכ? אם אין משטרה אז ברור שאזרחים יקחו את החוק לידיים ויגנו על עצמם ואם יהודים לא ירגישו בטוח למה שהם ירגישו בטוחים?
        איזה גזענות יש? אתה מתכוון גזענות של הערבים כלפי יהודים? לך ללוד תסביר להם הם יקשיבו לך.
        זה לא תלוי בנו זה מה שאתם לא מבינים הם לא רוצים אותך. תראה איך נראות מדינות ערב. זה לא במקרה

        1. עזוב שמעון מריצים פה סיסמאות ריקות כמו אחווה אהבה…
          ערבים לא ישמחו לשלום, תן להם הזדמנות לרקוד על דם של יהודי הם יקחו, רואים את זה שחור על לבן אלימות , כם זאת אלימות זה לא הפתרון להתמודד איתם

          1. די נו אני לא טוען שהערבים או מוסלמים צודקים, אני טוען שבאלימות ובגזענות לא יפתר כלום. באיזשהו שלב יצטרכו לשבת ולהגיע להבנות

            1. ברור שאלימות זה לא פתרון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט