משחקים חשובים למיקומי פלייאוף ברביעי אחרון לעונה!/אינדיאני

Would You Build Around Zion Williamson or Luka Doncic? B/R NBA Staff  Decides | Bleacher Report | Latest News, Videos and Highlights
נכון יפה? אז לא יקרה הלילה

הנה נגמרת לה אחת העונות המשוגעות שידעה הליגה וכמה כיף שזאת רק ההתחלה. יום רביעי די שפוי צפוי לנו ואיתו קרבות מיקומים בין קבוצות שיימשכו כנראה עד המחזור האחרון. לא פלא שרצתה ההשגחה שייפול מחר יום ההולדת של סטיבי וונדר. וכל מילה מיותרת.

02:00     אטלנטה הוקס (31-38) – וושינגטון וויזארדס (37-32)

הביתית: משחק מאוד חשוב עבור ההוקס שאמנם נמצאים במקום הרביעי במזרח אבל הם נמצאים שם עם אותו מאזן של הניקס ומיאמי כך שהפסד הערב יכול לשלוח אותה למקום השישי. מדובר בשחזור של המשחק לפני יומיים בו טריי יאנג התעלה והצליח להביא ניצחון דחוק על ההתקפה הטובה של וושינגטון. היות ונשאר לה רק משחקים מול יוסטון ואורלנדו החלשות אפשר לומר בזהירות שניצחון הערב יבטיח לה את הסיבוב הראשון במקום הרביעי או החמישי. האנטר בחוץ וטוני סנל בספק אבל חוץ מזה יהיו לנייט מקמילן כל הכלים הכבדים.

האורחת: הקבוצה מהבירה הבטיחה כמעט בוודאות את הפליי-אין והיא תנסה לשפר עמדות לקראת הסוף. תיאורטית יש לה עוד סיכוי להגיע למקום השמיני ולחסוך לעצמה משחק אבל בשביל שזה יקרה היא תצטרך לנצח הערב יריבה חזקה. במחזור האחרון היא הולכת לפגוש את שארלוט כך שניצחון הערב על אטלנטה וניצחון על שארלוט יכול להעלות אותה למקום טוב יותר. לשם כך היא תצטרך למצוא פתרון הגנתי לטריי והגבוהים כאשר ההתקפה נראית לא רע בכלל והדואו מצליח (ביחד ובנפרד) לייצר לא רק נקודות אלא גם נצחונות. ביל ישב על הספסל גם הלילה כמו גם תומאס בריאנט ואבדיה.

עוצרים בווגאס: אטלנטה צריכה יותר את הניצחון אבל המכשפים יצאו עם ה W. ווש ב 5.

03:00     ברוקלין נטס (24-45) – סן אנטוניו ספרס (35-33)

הביתית: ברוקלין מגיעה למשחק הקרוב בעיקר במטרה לא להיפצע כאשר אין לה באמת סיכוי להגיע למקום הראשון והיא משחק מעל מילווקי השלישית. במצב הנוכחי של הפלייאוף ירידה למקום השלישי זאת לא בהכרח אופציה רעה כאשר הפליי-אין יכול לזמן יריבה כמו בוסטון שאף אחד לא רוצה לפגוש. מה גם שדרבי ניו-יורקי בסיבוב הראשון יכול להיות מרתק לאור העובדה ששתי הקבוצות הגיעו לעונה עם רעיונות אחרים איך לחזור לעניינים. בכל מקרה קשה לי להאמין שניצחון יהיה חשוב לסטיב נאש וחבורתו שיעלו לשחק בלי קיירי ובלי הארדן. זה גם יהיה מפגש נחמד של למרכוס עם קבוצתו הישנה.

האורחת: בלי ווייט וליילס הנעדרים הקבועים סן אנטוניו הבטיחה את הפליי-אין כמעט בוודאות אחרי ההפסד של הפליקנס לממפיס והניצחון המרשים על מילווקי לפני יומיים. הבעיה היא שהמשחקים האחרונים שלה קשים במיוחד: ניו יורק ופעמיים פיניקס, כך שפופ וחברים יצטרכו להתכונן לנצח שני משחקים ללא ביתיות בשביל להגיע לפלייאוף. לוח אכזרי במיוחד לקראת סוף העונה דרדר את הספרס למקום שבו היא נמצאת ונראה שהיות והניצחון לא חשוב כל כך עבורה היא תתמקד בעיקר בחלוקת דקות שמרנית מבית מדרשו של הסבא מפופוביץ'. גם ככה יש סיכוי שיצליחו לצאת עם ניצחון היות וברוקלין לא ממש עושה הגנה.

עוצרים בווגאס: יש מצב שסן אנטוניו יקחו את זה. ספרס ב 7.

03:00     קליבלנד קאבאלירס (48-21) – בוסטון סלטיקס (34-33)

הביתית: קליבלנד מגיעה לשלב סיכומי העונה שלה ואי אפשר לומר שהיא יכולה לצאת מרוצה. עם סגל מעניין ובעל פוטנציאל היו רגעים בהם היה נראה שהקבוצה מראה תחרותיות אבל חוץ מההתקדמות של סקסטון יש לה הרבה חורים בסגל למלא. הסיבה היחידה שיש לה לנצח היא כדי לעשות דווקא לבוסטון. לפי רשימת הפצועים זה לא נראה ככה.

האורחת: שוב בוסטון נכנסת לרצף רע כאשר היא עומדת על שבעה הפסדים מתוך עשרת המשחקים האחרונים. למזלה יש לה אחרי המשחק הערב מפגש עם מינסוטה ובמחזור הסיום היא פוגשת את הניקס החזקים כך שהיא תצטרך את הנצחונות שלה בעיקר כדי לא לתת לשארלוט או אינדיאנה צ'אנס לעקוף אותה במאבק הצפוף על החלק העליון של הפליי-אין. לשם כך היא קיבלה במתנה את המשחק הלילה. כל זה לא יכסה על העובדה שהירוקים נראים רע מאוד ושספק רב אם יעברו סיבוב ראשון מול פילי או ברוקלין, וזה עוד לפני שדיברנו על החיסרון של ג'יילן בראון, השחקן הכי טוב שהיה לקבוצה בעונה האחרונה.

עוצרים בווגאס: זה ייגמר מוקדם. בוסטון ב 20.

04:00     דאלאס מאבריקס (29-40) – ניו אורלינס פליקנס (38-31)

הביתית: דאלאס מגיעה אחרי הפסד מהדהד לממפיס שסיבך אותה קצת וקירב אותה ללייקרס שבמקום השביעי. הלילה יש לה מפגש לא פשוט מול ניו אורלינס שגם היא הפסידה כמה משחקים קריטיים ותקווה לקריסה של סן אנטוניו בשביל לעלות לפליי-אין. המאבס בגדול בתקופה טובה ותעלה הלילה ללא פורזי ועם לוקה חמום מח ומול הפליקנס הפצועים זה אמור להספיק בשביל להימנע מהסתבכות מיותרת במחזורים האחרונים (טורונטו ומינסוטה).

האורחת: הפליקנס כבר יכולים להתחיל לארוז וההיתכנות שלהם להגיע לפלייאוף היא תאורטית בלבד. כשזאיון ואינגראם בחוץ ואדאמס בספק נראה שהיא יכולה להתחיל לקפל עונה די מאכזבת לאור הפוטנציאל. הלילה יהיה כבר אפשר להתחיל להיפרד מהעונה המוזרה הזאת.

עוצרים בווגאס: משהו אומר לי שהשקנאים לוקחים. פליקנס ב 7.

04:30     יוטה ג'אז (19-50) – פורטלנד טרייל בלייזרס (29-40)

הביתית: יוטה כמעט הבטיחה את המקום הראשון בליגה ותתחיל הכנות לקראת הפלייאוף המתקרב. בעונות האחרונות היא לא הצליחה לעבור שני סיבובים והשנה לא רק שהיא נמצאת במקום הראשון אלא היא גם נמצאת בעמדה הרבה יותר נוחה במידה והלייקרס תנצח את המשחק הראשון של הפליי-אין. מיטשל וקונלי יהיו בחוץ.

האורחת: פורטלנד אמנם במקום החמישי אבל היא משחק אחד מירידה למקום השביעי ולכן היא חייבת לנצח את המשחקים הקרובים כדי לשמור על המקום שלה. פורטלנד ממשיכה להיות קבוצת עונה רגילה מעולה וגם לפלייאוף הקרוב היא תגיע אם שאיפה לגמר המערב. אין היעדרויות משמעותיות בקבוצה של טרי סטוטס.

עוצרים בווגאס: פורטלנד אמורה לקחת את זה, והיא תיקח. בלייזרס ב 15.

05:30     לוס אנג'לס לייקרס (30-39) – יוסטון רוקטס (53-16)

הביתית: גם הערב לברון לא יעלה לשחק למרות שהלייקרס נמצאת משחק אחד מהיחלצות מהפליי-אין המיותר. הלילה היא קיבלה מתנה בדמות יוסטון שלא ממש רצתה לנצח לאחרונה וכשיש לה שני מפגשים עם אינדיאנה וניו אורלינס היא צריכה לצאת הערב עם ניצחון. והיא תנצח.

האורחת: מי היה מאמין שהארדן עוד שיחק שם בתחילת העונה. נתראה בשנה הבאה.

עוצרים בווגאס: יש גבול להתפרעות. דייויס ב 22.

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. תודה על הכתבות והפסקול
    לא הבנתי כיצד הפליקנס שחסרים את כל התותחים ומוטיבציה (בהעדר סיכוי אמיתי) יכולים לנצח את דאלאס שממש רוצים לנצח?
    דווקא לגבי פורטלנד – המשחק יכול ללכת לכל כיוון….

  2. טוב.
    קיירי גם הצטרף לחגיגה האנטי ישראלית.
    אם לברון ידבר משהו בעניין אולי נגייס את דריל מורי שיסתור אותו…

    1. אני בוכה. על כולנו. על היהודים ועל המוסלמים.
      .
      הלינץ' המזעזע בבת ים הוא נוראי וצריך לאסור את המבצעים לכל החיים.
      .
      הלינץ' המזעזע בעכו הוא נוראי וצריך לאסור את המבצעים לכל החיים.
      .
      לוד בוערת. יפו בוערת. הלב בוער ונשרף.

      הלוואי שמישהו במדינה הנוראית הזאת יתעורר ויוציא אותנו מחלום הבלהות הזה!
      הלוואי שהממשלה המחורבנת הזאת תתפטר ותטוס לנו מהחיים.
      הלוואי שיבוא שלום אמיתי.

  3. ראס החזיר את אטלנטה למשחק. יש לו היום משחק אוק סיטי פוסט דוראנט 🤦‍♂️ יוסג׳ מטורף אנשים לא נוגעים בכדור ומיואשים. זאת הסכנה הגדולה כשביל השאיר אותן לבד.

  4. ראס באחד המישחקים הכי מגעילים שלו. 28 זריקות יוסג׳ מכוער, ויתר על ללכת לריבאונד ולא ישב הרבה בחוץ. הקבוצה רצה נהדר כשהוא נח. החזיר את אטלנטה למשחק. ווש בלי סל שדה בשלוש דקות האחרונות. וויי כמה שראס היה מרגיז היום. לא הגיע לו לנצח

    1. 95% משחקני ה-NBA לא ראו משחק של 34 ו-125 אסיסטים אפילו בחלום. דה שוט, אני לא מבין בדיוק על מה אתה מדבר. בשתי הדקות האחרונות הוא מסר שתי מסירות נפלאות, אבל הקליעה ההוחמצה

      1. תראה את כל המשחק. קלע 25 במחצית אבל לא נתן לאף אחד ליצור כלום. רצו נהדר בלעדיו אז הוא מהר החזיר את עצמו למשחק. אחד המישחקים הכי אנוכיים שלו בטח השנה. אשכרה לא התבאסתי כשהפסיד.

    1. עכשיו לנעול את מקום 4. אגב לניקס יש שובר שיוויון על ההוקס לא הבנתי איך הם מקום 4 והניקס 6?
      וסידרה מול מיאמי תהיה טובה. רציתי את בוסטון בתחילת העונה כי האוהדים שלהם צחקו עליי שאמרתי שההוקס טובים מהם. אמרו לי טייטום יהיה mvp וטריי ינפח סטט ושבוסטון ינגבו אותם בסידרה גנטלמני 😂😂😂😂

      עכשיו אוהדי מיאמי חיים בסרט שיש להם קבוצה חזקה ובונים על הפוקס של העונה שעברה בלי האיש שלי קראודר עם הפיסח אריזה במקומו שיקבל עוד נאטמאג מטריי

      יאללה תביאו את מיאמי שהאנטר יחזור לכושר משחק וטריי יטפל בהם יפה יפה.

      נראה אם אמביד עולה הלילה מול מיאמי או בלואד עד הפלייאוף

      1. מי אמר לך?
        לא חושב שאמרתי משהו כזה, אז מי?
        מי אמר לך שטייטום MVP?
        מי אמר לך שינגבו את טריי ג'נטלמני? מי?

            1. ואללה התחזית שלי על אטלנטה מתממשת במלואה

      2. אם יהיה שוויון משולש זה הולך קודם לפי מי ראש הבית – אטלנטה או מיאמי – שם לאטלנטה יש יתרון, ואחרי זה למיאמי יש יתרון על הניקס, ככה שבמצב כזה אטלנטה תהיה 4, מיאמי 5 והניקס 6

  5. מה שכן ראיתי הלילה זה שהבוט
    הוא פשוט מאמן אדיוט!
    כל המחלות צצו. כשהכוכב שלך פשוט לא עושה הגנה ולא מציית וגם השאר דיי מחפפים והכי גרוע הוא נרדם בעמידה.
    פשוט נרדם ואחרי מאמץ חזק ברבע השלישי הוא נותן ברביעי לאחת הקבוצות הגרועות באן בי איי לרוץ עליו 8 מהירות ורק אחרי השלשה השנייה ברצף לוקח את הטיימאאוט. מאמן באלם שהחזיר את קווין לאב פשוטו כמשמעו מהקבר.
    אז כן, אדיוט. שילך לקבוצה חדשה עם שחקנים צעירים. הוא תפור בול על שיקאגו או יוסטון או על איזו מכללה שמוכנה לשים לו 70 מליון ל 7 שנים כמדומני. לסלטיקס הוא כבר (עם דגש על הכבר) לא מתאים…

        1. איזה שטויות אתה מדבר דוק? גם טיירון לו אלוף ופיסח, אותו דבר לוק וולטון… אין קשר בין שחקן כדורסל למאמן כדורסל/ מנהל כדורסל תשאל את מייקל ג’ורדן וקיד

          1. הוא לא חרא מאמן אלא מאמן טוב שפשוט לא מתאים יותר למה שנהייה עם הסלטיקס.
            זה לא אומר שלא יהיה טוב עם השיטה שלו במקום אחר.

  6. שמעון גם אני מאמין שנעבור את הניקס או מיאמי בסדרה – עכשיו כשהאנטר חוזר יש לנו את הכלים לזה. מה שכן קל זה לא יהיה

      1. כן. אבל ראית איזו החטאת עונשין גאונית. (ראה שלוש הנקודות והעובדה שהרבה אוהדי הלייקרס באתר חושבים שהוא המשיח עלי אדמות)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט