בוסטון נגד מיאמי והניקס נגד הלייקרס בשלישי / רועי ויינברג

ערב גדוש במשחקים בשלישי האחרון של העונה הסדירה, כשיהיה קרב ישיר בין הסלטיקס להיט על המקום השישי וההימנעות מהפליי-אין במזרח. בנוסף יש משחקים לא רעים בכלל בין גולדן סטייט לפניקס (קרב אפשרי בסיבוב הראשון) והניקס נגד הלייקרס, כנראה עם לברון ג'יימס בחזרה.

02:30-בוסטון סלטיקס (33-35)-מיאמי היט (31-37)

הסלטיקס איבדו את ג'יילן בראון לשארית העונה והיא עלולה להיות קצרה במיוחד. הסלטיקס הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם והפסד הערב עלול לשלוח את הקבוצה לפליי-אין באופן סופי: יהיה פער של 3 משחקים בין הקבוצות, ישארו 3 משחקים לכל אחת ושובר השוויון יהיה שייך למיאמי. הקבוצה לא במצב טוב, בלשון המעטה. הם הפסידו 3 מ-4 האחרונים כשהניצחון היה על אורלנדו וגם רוברט וויליאמס, אחת מנקודות האור היחידות של הירוקים העונה, בספק הערב.

במיאמי המצב נראה קצת יותר טוב, לפני הפלייאוף. ויקטור אולדיפו עדיין לא חזר, אבל הקבוצה עם 9 ניצחונות מ-12 משחקים. גוראן דראגיץ' ודווין דדמון משחקים היטב מהספסל, ג'ימי באטלר מתחמם לקראת הפלייאוף ולא פחות חשוב מזה, ההתקפה מצויינת כשההיט במקום השני בכמות הנקודות ל-100 פוזשנים בתקופה הזאת ומאבדת פחות כדורים בהשוואה לתחילת העונה. לוח המשחקים השפיע (יוסטון, קליבלנד פעמיים, שיקגו פעמיים) בצורה משמעותית, אבל ההיט מגיעים בכושר טוב לפוסט-סיזן.

למרות זאת, אני חושב שתהיה הפתעה הערב. ראינו לא מעט 2 מפגשים סמוכים בין קבוצות העונה שנגמרים ב-1-1 והסלטיקס כמעט חזרו במשחק שהיה בראשון אחרי שספגו 79 נקודות במחצית הראשונה. המשחק הזה הרבה יותר חשוב לשחקנים של סטיבנס וההיט לא היו יציבים לאורך העונה. לכן אני הולך עם ניצחון של בוסטון במשחק קריטי עבורם.

05:00-לוס אנג'לס לייקרס (30-38)-ניו יורק ניקס (30-38)

אנטוני דיוויס מגיע למשחק אחרי התצוגה הטובה ביותר שלו העונה, 42 נקודות ו-12 ריבאונדים על הסאנס. הוא היה נהדר בשני המשחקים האחרונים וירצה לעזור לקבוצתו להתחמק מהפליי-אין, כשלוח המשחקים הקל שלה (ניקס, יוסטון, אינדיאנה וניו אורלינס) והקשה של פורטלנד (יוטה, פניקס, דנבר), משאיר לה סיכוי. הסיפור של המשחק מבחינתם עשוי להיות חזרתו של לברון ג'יימס. סביר שיהיה תחת הגבלת דקות ולא דומיננטי במיוחד, אבל חזרה שלו בכושר סביר לפלייאוף יכולה לשנות את כל הליגה.

מנגד, הניקס עם מומנטום טוב ועשויים להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות. דריק רוז מוסיף לא מעט, ג'וליוס רנדל יכול למצוא את עצמו בחמישיית הליגה הראשונה בסוף העונה והם מתמודדים בצורה טובה עם לוח משחקים לא קל, אחרי ניצחון מרשים על הקליפרס בראשון.

המצ'-אפ בין רנדל לדיוויס מרתק גם התקפית וגם הגנתית, במיוחד בהתחשב בכושר של AD. הלייקרס צריכה את הניצחון יותר מהניקס אבל לא בטוח שהיא הקבוצה הטובה יותר כרגע, הכל תלוי בקרסול של לברון. יהיה לנו משחק מצויין, אני חושב שהוא יסתיים בניצחון של הלייקרס.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (33-36)-פניקס סאנס (20-48)

פניקס משחק וחצי מאחורי יוטה עם משחק חסר. הווריורס במקום השמיני והמשחק עשוי להיות אחד המפגשים בסיבוב הראשון, בין אם 2 נגד 7 (דרך הפליי-אין) או 1 נגד 8. הלוחמים מגיעים למשחק הזה בבק-טו-בק, אבל אחרי 5 ניצחונות מ-6 האחרונים שלהם. סטפן קרי מדהים, כרגיל, אבל חלק מהסיפור הוא גם שחקני המשנה – ג'ורדן פול, אנדרו וויגינס ומייקל מולדר לא רעים בכלל בתקופה הזאת, בה ניצחו בעיקר קבוצות חלשות אבל הפתיעו את יוטה (בלי קונלי ומיטשל).

פניקס, עם פול ובוקר בחמישייה, לא אמורה להתקשות. יכול להיות מעניין אם הווריורס יחליטו לשחק עם סמול-בול מול דיאנדרה אייטון, הסנטר של הסאנס, אבל מונטי וויליאמס הראה שיש לו איך להתמודד מול יריבות שמשחקות עם 5 שחקנים בחוץ. יש לפניקס עוד מפגש כפול עם הספרס ואחד נגד פורטלנד, 4 משחקים שהיא יכולה לנצח בשביל להגיע ל-50 ניצחונות, נתון מרשים גם בעונה של 82 משחקים. ההגנה שלה מספיק טובה בשביל לנצח גם היום. פניקס.

03:00-ממפיס גריזליס (33-35)-דאלאס מאבריקס (28-40)

גם כאן, משחק טוב בין 2 קבוצות שנשאר להן על מה לשחק. הגריזליס מתקשים לשמור על יציבות אבל מספיק טובים בשביל להיות במקום התשיעי. ניצחון יתן להם מאזן שווה לזה של גולדן השמינית לפני משחק גדול בין 2 הקבוצות בראשון. ג'ארן ג'קסון מנסה לחזור לעצמו אחרי שהיה פצוע ברוב העונה, ג'ה מוראנט לא יציב ולא רע ויונאס ואלניוצ'אס אחד הסנטרים הטובים בליגה.

מנגד, דאלאס רוצה להישאר במקום החמישי ועדיין בקרב המשולש עם הלייקרס והבלייזרס. ניצחון כאן יתן לה מקדמה גדולה לקראת סיום העונה והמאבס בכושר טוב עם 10 ניצחונות מ-12 האחרונים, כשמלבד לוקה טים הארדוואי ג'וניור משיג נקודות ביעילות מרשימה. אני לא חושב שהגריזליס מספיק טובים כדי לעצור אותם, לכן היום דאלאס תנצח.

02:00-שרלוט הורנטס (35-33)-דנבר נאגטס (24-44)

אחד המשחקים האחרונים מהסוג המעניין של היום, כש-2 הקבוצות צריכות לנצח. דנבר הפסידה את שני משחקיה האחרונים מול יוטה וברוקלין כשההגנה שלהם לא נראתה טוב, אבל ההתקפה הצליחה להשיג נקודות גם נגד הג'אז של גובר וגם נגד הנטס. יוקיץ' מצליח להוביל את ההתקפה גם בלי מארי בחודש האחרון, כל הדרך ל-MVP.

בצד השני, שרלוט במקום השמיני ויכולה לשאוף לכניסה לפלייאוף דרך הפליי-אין. הם לא מצליחים להגיע לגבהים אליהם הגיעו עם גורדון היווארד ויש להם לוח משחקים קשה מאוד אחרי המשחק הזה (קליפרס, ניקס, וושינגטון). למרות החזרה הטובה של למאלו בול, יהיה להם קשה לשמור על המקום ה-8. מבחינת המשחק עצמו? ביסמק ביומבו ישמור על ניקולה יוקיץ'. דנבר.

03:00-אינדיאנה פייסרס (36-32)-פילדלפיה 76' (21-47)

הסיקסרס הרותחים ניצחו 8 משחקים ברצף כשהם מביסים יריבות ושולטים דרך ההגנה, הטובה בליגה ובהפרש בתקופה הזאת. ג'ואל אמביד היה לוקח את ה-MVP בעולם בלי יוקיץ' ועשוי להכנס לחמישיית העונה הודות לחלוקת עמדות ליברלית של האן.בי.איי, שמאפשרת לבחור בשניהם גם כסנטרים וגם כפורוורדים.

היום היא פוגשת יריבה לא קשה במיוחד. בצל השמועות על יחסי עבודה לא בריאים באינדיאנה הפייסרס מתמודדים עם הפציעות של מיילס טרנר ומלקולם ברוגדון. הם ניצחו את אטלנטה לאחרונה ומספיק טובים בשביל לעשות פלייאוף (יצטרכו, כנראה, לנצח את וושינגטון ושרלוט), אבל לא הרבה מעבר. הכנה טובה למפגש האפשרי בין הקבוצות בסיבוב הראשון, כשהיום פילדלפיה תנצח.

02:30-טורונטו ראפטורס (41-27)-לוס אנג'לס קליפרס (23-45)

הקליפרס עדיין לא הבטיחו את המקום השלישי והוא עשוי להיות משמעותי מאוד עבורם, ההבדל בין לברון ג'יימס ללוקה דונצ'יץ' בסיבוב הראשון. הם לא יציבים במיוחד, אבל נשאר להם לוח משחקים כמעט קיקיוני (שרלוט, אוקלהומה, יוסטון) וגם הראפטורס לא מאיימת במיוחד.

בסיום עונה קשה טורונטו איבדה סיכוי להגיע לפליי-אין. יש כמה החלטות גדולות שהם יצטרכו לקבל בקיץ, למשל על היכולת של פסקל סיאקם או פרד ואן וליט להיות הפרנצ'ייז פלייר של הקבוצה. היום הם עולים בלי אנונבי, לאורי, ואן וליט וסיאקם, כשגם בושיי בספק. לא נעים. הקליפרס מביסים.

03:00-שיקגו בולס (39-29)-ברוקלין נטס (24-44)

בתיאוריה יש לשיקגו סיכוי לעשות פליי-אין, בפועל היא מרחק 2.5 משחקים מהמקום העשירי. ההגעה של ניקולה ווצ'ביץ' לא הובילה להצלחה לה הם ציפו כשהגיע והקבוצה עם 21-13 שלילי מאז פגרת האול-סטאר. ברוקלין סבלה מפציעות, אבל דוראנט וקיירי בריאים וקשה לראות קבוצה חלשה כמו הבולס עוצרת את המכונה שלהם, שחזרה לנצח מול דנבר אחרי 4 הפסדים רצופים לקבוצות טובות. ברוקלין.

03:00-מילווקי באקס (25-43)-אורלנדו מג'יק (47-21)

המג'יק חוטפים תבוסות על ימין ועל שמאל ופוגשים קבוצת כדורסל טובה מאוד שעדיין נלחמת חזק על המקום השני במזרח. לא סביר שמילווקי תגיע אליו (מרחק משחק מברוקלין לה נשאר לוח משחקים קל), אבל היא לא תאבד את זה בגלל אורלנדו החלשה. מילווקי.

05:00-סקרמנטו קינגס (38-30)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (48-21)

משחק בין 2 קבוצות שאין להן על מה לשחק. לקינגס עוד נשאר סיכוי קלוש להגיע לפליי-אין והם טובים יותר באופן משמעותי מהת'אנדר בגרסה הנוכחית שלה, לכן יהיה כאן ניצחון של סקרמנטו במשחק שכנראה לא יזכר להרבה זמן.

02:00-דטרויט פיסטונס (49-20)-מינסוטה טימברוולבס (47-21)

מינסוטה מראה שיפור והצליחה לעלות למקום ה-13 במערב. היא לא יכולה לעלות לפלייאוף וזאת לא עונה מוצלחת שלה, אבל ההתפוצצות של אנטוני אדוארדס מסייעת לקבוצה להראות מגמה חיובית ולנצח 8 מ-15 האחרונים שלה. דטרויט עם 4 מ-16 באותה תקופה וחלשה יותר באופן משמעותי, לכן היא גם תפסיד הערב. מינסוטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 132 תגובות

  1. לילה מושלם יהיה כזה עבורי

    הפסד לדנבר-לא יקרה
    הפסד להיט-אין לי תקווה מהפסחים של בוסטון לא יקרה
    הפסד לאינדי-לא לחרבן פה עדיין יש לי התערבות שטרם הוכרעה עם האשך. גואל אתה צריך MVP תן עבודה
    הפסד לניקס- פעם ראשונה בחיים אני לטובת השיקצה שיהיה קצת תקווה למקום 4 עבור ההוקס (משחק אחרי תלויים באשך עם הדורבנות שלו….)

  2. הפלייאין עשה לי כאב ראש כבר לעקוב מי בתחרות על הפלייאוף במיוחד במזרח, לא נראה שיש משחק מעניין שבוסטון מיאמי זה בלי בראון והקרבות על הפלייאין פחות מעניינים לטעמי.. זה קבוצות שבכל מקרה יקבלו סוויפ בפלייאוף אז גם אם הם איכשהו כן קופצות כל הדרך לפלייאוף ממקום 9/10 פתאום שיש מצב שיש הפרש גדול גם זה קצת מביך, שכל מה שצריך להבנתי זה 2 נצחונות רצופים.
    מתי מיטצ'ל וקונלי חוזרים מישהו יודע? בקצב הזה בפלייאוף ישחקו רק הסגל המשלים מרוב פציעות בקבוצות שונות שמורידות עניין במהלך רוב העונה ולא משקפות את מאזני הקבוצות באמת(על שם הלייקרס).

  3. תודה על הסיקור. איך בדיוק לבוסטון יש יותר על מה לשחק ממיאמי? אם מיאמי עוברת את אטלנטה הם מקבלים את ניו יורק במקום את מילווקי. בוסטון יכולה במקסימום לשמור על המקום השביעי בדרך להפסד בסיבוב הראשון

  4. תודה רועי.
    .
    נקודה ששווה לשים אליה לב: הספסל של הווריורס. זה היה אמור להיות הספסל הגרוע בליגה ובהפרש. גם משאריות הספסל יש פצועים רבים פסקל, כריס וגם אוברה מחסיר לא מעט משחקים ושואב את בייזמור לחמישיה. אנדרסון מולדר ובעיקר פול נותנים עבודה מצויינת. פול הפך משחקן לא לגיטימי בליגה למחליף שאשכרה מחזיק את הקבוצה לכמה דקות כל משחק. אני זוקף את ההצלחה הזו לקר. שמישהו יעיז לומר שהוא לא מאמן ענק

    1. מסכים.
      יש לנו ספסל שלא היה מקבל דקות ברוב הקבוצות ביורוליג. שלא לדבר על זה שיש לנו רק שני שחקנים מעל 2 מטר ואנחנו נראים קטנים ובמשקל נוצה, בטח במערב שכולל שחקנים כמו גובר, אייטון, יוקיץ', דייויס ולברון…

    2. יותר מכל זה – מרשים לראות את אנדרו וויגינס כשחקן מועיל (אם כי אוברפייד..)
      אוברה מעשית גמר את העונה (אלא אם הם יגיעו לפלייאוף). כריס? מה נזכרת בגופה שלו עכשיו הווריורס משחקים כבר איזה חודש+ עם לוני וגרין כשני הביגמנים היחידים. הרבה קרדיט מגיע גם למאמן של קר על המגרש (אם רק היתה לו הקליעה של הראשון…) ויותר מכולם לחייזר הזה שנותן לילה אחר לילה הופעות מדהימות שיוצרות את הכאוס שמאפשר לאלה שציינת לבוא לידי ביטוי.

      1. מה שכן אתה רואה עד כמה הם חשופים ליום רע בכל התבוסות שהם חוטפים. כמו שציינתי כבר לא אחת בהשוואה לבוסטון זה המחיר של רוסטר דליל – מרווח טעות קטן בהרבה.

        1. ההבדל העיקרי בין ג"ס לבוסטון זה שעם הראשונה התחושה היא שהשלם גדול מסכום חלקיו והשחקנים די נהנים גם אם ההישגים מוגבלים. הסלטיקס הם די ההיפך.

          1. ההבדל העיקרי הוא שלווריורס יש סטף ולסלטיקס בראון את טייטום שהם אולסטארים (וטייטום יהיה סופרסטאר) אבל לא סטף. כמובן שיש כאן גם הבדל בציפיות. אני מבטיח לך שאף אחד לא היה שמח בווריורס כשהם היו ברצף תבוסות.

            1. לא דיברתי על שחקנים ספציפיים (או מאמנים)… הסלטיקס לדעתי במאזן יותר טוב מג"ס העונה. סתם הפכו לקבוצה שאם אתה בעדה אז מעצבן לצפות בה.

            2. זה כי הכדורסל שקר מריץ יפה יותר מזה של סטיבנס כבר שנים.

          2. אני חושב שחלק מהתחושה הזו נובע מההגעה הרחוקה של הסלטיקס שנה שעברה לגמר המזרח המסע שלה ושל מיאמי יצר אשליה שהן הרבה יותר טובות ממה שהן בפועל. זה שההוקס למשל נמצאים כרגע במקום החמישי זה פועל יוצא לזה שנבנתה שם קבוצה מאוד עמוקה עם כמה שחקנים לגיטימיים בכל עמדה, ככה שלמרות כל הפציעות הם הצליחו לשרוד את התקופה הקשה ולהגיע לסוף העונה בפוזיציה די טובה. העומק הזה כמובן יעלם בשנים הבאות כשהם יצטרכו לתת חוזים גדולים לשחקנים המרכזיים שלהם (קולינס יאנג האנטר)

            1. הסלטיקס גם התקצרו באיזה גורדון היוורד אחד.

            2. נכון למרות שהם התארכו עם בראון

            3. כן אבל פה בדיוק הענין שכל גופה חסרה מאד מערערת את המערכת.

            4. המזרח התחזק בקודקוד, בוסטון סבלה מהקורונה של טייטום, מפציעות ומזה שהעונה הקודמת שלהם התארכה עד גמר הקונפרנס, לעומת אטלנטה שיצאה לנופש כבר במרץ. גם מיאמי כנ"ל עם באטלר. והיא גם נחלשה בהגנה נטולת קראודר ומזה שלמדו את הירו ורובינסון.

            5. איך זה קשור ליציאה לנופש כבר במרץ? ההוקס היו אחת הקבוצות הכי פצועות השנה.

            6. אתה צודק חלקית. זה לא רק פציעות.

            7. אז מה זה עוד?

            8. עומס על כל רבדיו. עומס משפיע הרבה על פציעות. ובקבוצה קצרה כמו בוסטון כל חיסור, ובעיה כזו או אחרת משפיעה הרבה יותר.
              אבל ההשפעה היא גם על הכושר לאורך זמן ובעיות ברוח הלוחם…

            9. כושר לאורך זמן זה שם אחר לפציעות.
              בעיות ברוח הלוחם? נו באמת. אז לטורנטו יש קצת פחות בעיות ברוח הלוחם מבוסטון כי הם עפו איזה שבועיים קודם? מילווקי? קשה לקחת חלק בדיון שאין שום דרך לדון עליו

            10. אתה לא חייב להסכים. בסך הכל הבעתי את דעתי, למה להבנתי הסלטיקס וההיט דווקא שיקפו את כוחן בעונה הקודמת, כשחלק מזה קשור לפציעות, למצב הרוח המעורער, גם לסטיבנס (בוא… ההוקס בעידן פירס נלחמו על הפלייאין), לקורונה של הסופרסטאר שלהם, החיסור של ג'ימי במיאמי.
              דעתך שונה ומכובדת על ידי. אין בכך בעיה.
              להזכירך, מכל הקבוצות שהתמודדו מול הלייקרס במסע שלהם לאליפות, דווקא מיאמי נטולת שחקנים משמעותיים, התמודדה טוב יותר עם ל.א. ולקחה לה שני משחקים.

  5. אני במקום הלייקרס מוריד הילוך ומכוון לפליי אין.
    לברון ישחק בהדרגה עד שיחזור לשיאו.
    עדיף לקבל את גולדן ואז את יוטה/פיניקס, מאשר את הקליפרס כבר בסיבוב הראשון(מה גם שהקליפרס יקבלו את פורטלנד הנפיצה)

    1. אתה לא במקום, למעשה אתה מדברר את מה שנאמר בחדרי חדרים בשיחות של המאמן ווגל עם הגי אם שלו… לפחות זה מה שאני מסיק מהמעורב של מנחם על למה הגי אם לא משחק וזה לא קשור לבעיה רפואית…

  6. במקום דמדומי עונה אנחנו מקבלים משחקים עם פוטנציאל בכל ערב. אני מבין את התלונות של חלק מהשחקנים, אבל אנחנו מרוויחים, לפחות ברמה המיידית.
    תודה רבה על הפריוויו ויאללה סלטיקס, אם לא עכשיו, אימתי?

    1. אכן, הפליי אין מוכיח את עצמו לחלוטין באופן שהוא מייצר עניין ותחרות שלא היתה במשחקי סוף עונה בין קבוצות הבטן

      1. אני הייתי לוקח את זה שלב נוסף. מבטל את הקונפרנסים, עושה עונה סדירה של כולם נגד כולם בית וחוץ (58 משחקים, 62 אם מגדילים את הליגה ל32) ואז שלב בית של 3 בתים טופ 10, מידל 10 ובוטום 10, עוד 18 משחקי דירוג. הטופ 10 מאבקי ביתיות, המידל 10 מאבקי כניסה לפליאוף, והבוטום 10 ליגה פנימית על דירוגי דראפט, המנצח מרוויח המפסיד מפסיד

  7. נצחון של פילי והם מבטיחים מקום ראשון במזרח.
    אני מאמין שהם יתנו פוש גדול לנצח היום ואז ישלחו למיאמי משחק ב tnt את הג'י ליג טים

  8. אני חושב שיש הכרזת מלחמה על ישראל לא? 😂😂😂
    או שטילים בלי הכרה זה לא מלחמה מה אומרים? 😂😂
    במלחמה נראה לי אמורים להיות חוקי מלחמה לא? או שבגץ יקבע נוהל שכן?
    עזה אמורה להיות בלי בניינים במדינה מתוקנת. רק חול וגופות. תשאלו את ביידן 😂😂

    1. עזוב, לא רוצים הסלמות….
      הכל מתחיל ונגמר באירן שנותנת את ההוראות לחמאס ולג'יהד האיסלאמי ואלה נותנים הוראות פה לחלק מערביי ישראל.
      נרביץ עם נבוט והם יזרקו אבנים, הם יזרקו טילים ואנחנו נוריד בניינים ונתקוף דיונות…

    1. מאות. זה עומד בהגדרת מלחמה? 😂😂
      כמובן מה שהיה הוא שיהיה הפסקת אש עוד שבוע😂
      אמרו בצוק איתן שיכולות חמאס נפגעו לא?😂😂
      רק פה יכול להיות דבר כזה.
      ביבי מתקשר לעזה לפנות בניינים ומפציץ אבנים 😂😂😂 שיראו שהוא מגיב. לא מבין ממה מפחדים מגינוי באום? גינוי של ביידן?
      30 שנה אין אחד עם ביצים לעשות סדר שם
      ביבי אבל עובד חזק על הנדלן שם אולי עשה שורט על עזה?

        1. זה מצחיק כמה שזה עצוב.
          נגמרו הפסטיבלים, ניפגש בפסטיבל 200 בשנה הבאה….
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  9. מצטרף למי שאמר שהפלייאין מוכיח את עצמו ובגדול (ועוד לפני שהגענו אליו), למרות שאני נגד כי זה בכל זאת לא כזה הוגן
    .
    מאחל לכולם לילה שקט כמה שאפשר

  10. שימון
    אתה חושב אולי הפרופסור ניחס עם התאריך שקבע למפגש?
    בחמס קראו הופס והחליטו שהבוס לא יגיע גם השנה לספורטק?
    אולי משחק כדורסל וטילים הולך ביחד?

  11. שמעון
    ראיתי את ההצעה שלך על חוזה מקס בשב"ר מוכן לשקול עם כמה תנאים.
    1. סילוק יאנג מהסוכנות אין מקום אצלנו לכאלו.
    2.התנצלות פומבית על הכרזת ראס כגופה אין ספור פעמים והבטחה לעודד את ראס גם בגיל 38 בשנחאי., ווטאבר.
    3. בלי בחורות במסיבות בבקשה.

    1. 1. אז אני מבין שבחרת בחולצה של אמביד סבבה
      2. מתנצל על הגופה של ראס. אני תמחד מעודד אותו בלי קשר כמו אייברסון בבשיקטאש
      3. נעשה לך טיפולי המרה בכפר של הללל

      יאללה תחתום

      כמענק חתימה תקבל ניגוב של פילי על אינדי

        1. אני לא בירושלים היום עד הערב. צריך להיות באזעקות במרכז😎
          דבר שני הנגרייה שלי מושבתת לפחות עד יום א או ב

          בירד עם כאבים באכילס מיום א
          רנדל אגודל נקוע
          תמנון סובב קרסול
          לאורי לא בעיר

          אבל אתה מוזמן ליום ו אם בא לך נעשה 1 על 1 בנגרייה ותוכל לראות אימון בלייב של et
          אגב אין פה טמפרינג בין שבר לפופו זה סתם משחק בין חברים

    2. חבריקו אתה צעיר מבטיח – תשקול טוב לפני שאתה חותם. שב״ר זה שוק גדול עם הרבה לחץ, מצפים ממך להביא תוצאות מייד! תירוצים לא מעניינים אותם, אלה בוסים קשוחים. זה כמו הניקס או הלייקרס, לא כל אחד בנוי להחזיק שם מעמד. ראינו כבר מועמדים שבקושי שרדו שם ונקלעו להיעדרויות ממושכות – דקסטר, מבין בינוני קטן, יום אחד, yp, אדיסו, ובתחום הפוליטי גם יואש בן טולילה.

        1. כלל בסיס בשב״ר שאליו נבנה כל הארגון שלנו זה חשפניות ותחתים, בלי בחורות לך תשחק שחמט עם טנ״ש אצלנו גם נהנים.

      1. ספולס מאמן הרבה יותר טוב מהבוט, חטף עכשיו שתים מהירות ומייד לוקח פסק זמן.
        כולה בוסטון מובילים ב 2…. לא לוקח צאנס. ככה מאמן טוב צריך לעשות. חד וחלק מגיב ולא אוסף אותם או מבזבז אותם. או סתם לוקח בשביל שום סיבה, כי סתם נזכר באיזה תרגיל שלא השתמש בו כמה משחקים.

      2. תדבוק בכדורסל, ברוך. שם, לפעמים, אתה פוגע.
        .
        הניסיון המגוחך לתאר מציאות מורכבת במחי משפט אחד. איך אתה אוהב לכתוב? אייר בול. מהעונשין. ב-2 הזריקות.

        1. מציאות מורכבת 😂😂😂😂😂😂
          מה המציאות המורכבת בלוד גיוש? במה הם מקופחים שם? 😂😂
          הזעיקו מגב כי השוטרים מפחדים לירות במחבלים מלוד בגלל מדיניות של בית המשפט שנים חלילה לא יעצרו אותם…..
          למה יהודי צריך לברוח מהבית שלו בלוד שבאים לפגע בו? במקום לתת כדורים במצח למפגעים?
          ככה זה שמתרפסים וסמרטוטים ובתי משפט מכתיבים נורמות. בדיוק כמו שקורה עם המקופחים בארהב. מכילים את הפרעות. מדיניות הכלה בשם הנאורות לא?

          1. הייתי מציע גם לך לדבוק בכדורסל,
            אבל זה מקרה אבוד…
            .
            הייתי גם מציע לך ללמוד נושא לפני שאתה כותב עליו דעה כל כך נחרצת,
            אבל כאמור –
            מקרה אבוד.
            .
            הניסיון לצבוע אוכלוסיות שלמות בצבע אחד דטרמניסטי לא מתאר אמת כלשהי למעט על הכותב.

            1. גיא אתה חי בסרט חבל על הזמן בת יענה. הזייה באמת. בכדורסל עוד יש לך קצת הבנה אבל עם הערבים וואו.
              תוכל לומר לי מה הקיפוח בלוד?
              אולי שנותנים להם לגנוב לרצוח להחזיק נשק למכור סמים חופשי? זה תחת הגדרת קיפוח?
              תגיד תהלוכות חמאס בלוד והברחת יהודים מהבית זה הכלה? רק צד אחד מכיל? המשטרה מפחדת לירות במחבלים בגלל בתי המשפט. למה שמישהו ירה אחרי שיעשו לו חקירות מעצרים עדיף לברוח.
              החיים בלוד קשים גיא?
              תגיד הבדואים בדרום גם מקופחים?

            2. הבנת הנקרא, שמעון.
              .
              תקרא שוב מה כתב ברוך,
              ואיך זה מתייחס לתגובה שלי אודות הכללות.
              .
              יש המון גורמים ואשמים במצב בלוד. הזנחה ארוכת שנים שאפשרה לפגיעה במגזר הערבי לגאות,
              הקצנה דתית של הרבה צעירים בחברה הערבית,
              מצב כלכלי ירוד,
              ואובדן שליטה מצד הרשויות וההנהגות המקומיות.
              זה על רגל אחת,
              קצרה היריעה.
              .
              הניסיון לתייג אוליביה שלמה בצבע אחד,
              זה כאמור ניסיון שבינו לבין המציאות מאומה,
              למעט אולי לימוד משהו על הכותב.

            3. הפשיעה במגזר הערבי לגאות. (תיקון)

            4. גיא
              בהתחלה חשבתי שאין מה להתערב בוויכוח הזה שימון מול גיא (לא אגיד שב"ר מול טנ"ש) כי הוא חסר תכלית אבל אז הפכת את עצמך למומחה לענייני לוד ואתה לא. אני במקרה גר שם וקיפוח זה הדבר האחרון שיש שם. רק תבוא ותראה באילו כלי רכב מתניידים שם. כן יש גזענות אבל היא משני הצדדים. קיפוח? תעשה לי טובה. הערבים פה דואגים טוב מאד אחד לשני בחמולות שלהם. כל אחד בחמולה זוכה בחלק מהתקציב והוא חייל בצבא החמולה. אם אתה לא יודע חבל שאתה נופל שם אצל שימון כי בחלק מהדברים גם הוא צודק, לא בהכל כמובן. העירייה מטפלת בכולם באופן דיי שוויוני ויש פקידים ערבים בעירייה. כשמשפצים כביש בלוד הישנה זה כביש שמשמש את מוסא בצד אחד של הכביש ואת אשר בצד השני וככה כששמים צפרדע. כשסוללים כביש בתוך שכונה ערבית זה לא קיפוח. תעשה טובה תתמקד בחיפה ונשר. וכן גם לי יש שכנים ערבים 8 שניות מהדלת של הבית…. זה לא קיפוח זו חוצפה לנשוך את היד שמאכילה אותך.

            5. דוק,
              תקרא שוב את התגובה שכתבתי.
              .
              הלילה נהרגו 2 אזרחי ישראל בישוב ליד לוד. לא היה בישובם מיגון כלשהו. למה?
              .
              הפשיעה בלוד. היא לא תולדה של הזנחה משטרתית ארוכת שנים?
              מטפלים במשפחות הפשע במגזר הערבי כמו שטיפלו באלו מהמגזר היהודי?
              .
              הניסיון לצייר עצמך כנייטרלי, זה ניסיון שלא עובד לך יפה. תתייחס לעובדות ולמה שכתבתי, לא למה שאתה חושב שאני אומר.

            6. טענו חיטים והודה לו בשעורים…

            1. כן, נאשים את בן גוריון על אלטלנה וגם על ערביי 48. כמו שבגשש" מה לא עשו ב 66? מה שלא עשו ב 48, מה לא עשו ב 48? לך תזכור….
              אם היו עושים ב 48 ו 66 מה שהיה צריך לעשות, ייתכן שהיום לא היה שום קונפליקט במזרח התיכון.

            2. גיא אתה מחפש סיבות בכוח. נגיד מצאת שתרגיש טוב את מי זה מעניין??? איפה האכיפה והטיפול במחבלים מלוד???
              המשטרה בורחת כי מפחדת לירות בהם חוטפים אבנים ובקתבים. תגיד אבן ובקתב זה לא סכנת חיים?
              למה אין כדורים במצח של האנשים האלה?
              למה יהודים צריכים במדינת היהודים לברוח מביתם שמבצעים בהם פוגרום?
              זה מתחיל ממדיניות הכלה רופסת עוד מאי טיפול בפרעות בירושלים.
              מהר הבית היו צריכים להוציא אלפי גופות במקום זה נתנו להם להתפרע חופשי.
              אין אכיפה נגד האויב הערבי מתייחסים אליהם בכפפות של משי והשאלה שלי למה?
              ערבים מבינים רק כוח
              האבסורד זה שבדרום חיים ככה 20 שנה!!!
              זה נראה לך הגיוני? זה חולשה והתרפסות
              במלחמה צריך גופות ככה מנצחים עם גופות ואני לא רואה אצלם הרבה גופות

            3. אני חייב גם להבין איפה קיים גזענות ואפלייה ברמלה לוד? או אולי בירושלים.
              .
              זה שהם שורפים את המגינה על המחבל שנורה מיהודי שהגן על עצמו בכלל מצחיק, יותר כרוע ממקואיה ברייאנט פה. זרק לו בקבוק תבערה על האוטו מה רוצה יעשה יעמוד ויצפה? הים אותו הים וערבים אותם ערבים (לא כולם, עם זאת רובם הגדול). עצוב ומביש שאין תגובות או גינויים מהרשימה המשותפת שמייצגים את רוב הציבור הערבי בישראל

            4. גם בעכו ובירושלים הם מקופחים? הפרצוף האמיתי של המחבלים התגלה בפעם המי יודע כמה, מצחיק שהיסטוריה חוזרת על עצמה פעם אחר פעם ולא קולטים.

            5. חחחחח ברוך הרשימה המשותפת? 😂😂 הם בהפגנות איתם.

              עזוב הם התפרעו ליד האוניברסיטה העברית בכניסה שגם ככה חצי שם מחבלים לומדים.
              כל ה"מפגינים" האלה הם מחבלים בנשמה ובפוטנציה. הם בשנייה לוקחים סכין בעתיד לנסות להרוג יהודי. אין מה לרחם עליהם.

  12. הנה עוד דוגמא למה הבוט איבד את זה…
    התקפה של מיאמי, עבירה של פורנייר, אין קליעות אלא כדור מהצד והבוט לוקח פסק זמן, אחד מההזויים שלו.
    ספולס מופתע ובצדק. עכשיו הוא קיבל הזדמנות לעשות תרגיל ומי נתן לו? סטיבנס הגאון.
    אין טקטיקה, שסתם שליף שלוף…

  13. כשאתה כל כך אפאט כמאמן השופטים לא סופרים אותך. זו עובדה.
    הבוט הביא את הסלטיקס למצב שבו לא שורקים מספיק עבירות לטובתם.
    המקופח העיקרי זה כמובן טייטום שלפחות 80 אחוז מהעבירות עליו בכלל לא נשרקות. כל העבירות בכניסה לסל שלא נשרקות היו יכולות להפוך לנקודות קלות מהקו….

  14. הנה שוב מחמאות לספולס…
    2 סלים מהירים של קמבה והוא מייד עם פסק זמן כדי לא לתת לחיוך להיכנס לזון.
    ככה עובד מאמן מנוסה שיודע את העבודה….

  15. הנה הפרות ברחו מהרפת של הבוט….
    אין לסלטיקס מה למכור ומקום 7 או 8 בפליי אין יביא לסוויפ גנטלמני בפלייאוף.
    האשמה העיקרית על סטיבנס שפתח עונה מצויין ואיבד אותה כמו את שחקניו. הסלטיס הכי סבלו מהקורונה מכל 30 הקבוצות, וזגם זה באופן חלקי אשמתו וכנראה גם האשמה של איינג שכנראה לא מספיק מוערכים על ידי השחקנים שיצייתו להם.
    מה שהם עושים בזמנם החופשי ואיך שזילזלו בהוראות ונדבקו זו נגזרת של מה שקורא בקבוצה וזו אחריות של המאמן וה גנרל מנג'ר.

  16. והנה שוב, חטף שתיים מהירות והוא מייד עם פסק זמן. זה ספולסטרה והניסיון שלו מול מאמן קולג'ים. לא כוחות בכלל!

  17. והנה הוא מעיר את השחקנים שיתנו דיפנס מול קבוצה עדיפה בכישרון. זה ספולס. הוא לא ייתן לניצחון לברוח לו.

  18. היציאה מעזה היום בבוקר, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא הפסקתי לצחוק.
    אולי היום יכניסו סוף סוף את מג"ב לעיר לוד?

  19. אייטון 8 נק 4 מ5 מהשדה 😂😂 העיקר שעושה חסימות לבוקר ופול ומפנה אותם לזריקות 😂😂
    וכל סה מול גולדן קבוצה שאין לה כלום בצבע ואמור לתת עליהם 50 נק.

    לייקרס מול טנש זו סידרה סגורה 😂😂 טנש אתם הולכים הביתה סיב 1 מול השיקצה ויהיה צחוקים לראות את ההחינקות של פול מול המלך

    1. תגיד לי שמעון גם בעכו ובירושלים מקופחים? מצחיק אותי השמאל עם העצימת עיניים שלהם פעם אחר פעם חוזרת ההיסטוריה

      1. בטח מקופחים אין להם עבודה חוץ מבתי חולים מסעדות אוטובוסים רכבות. גדלו בעוני קשה😂😂😂
        אלו האנשים שעמדו דומייה באוניברסיטה בחיסול גבערי.
        הם כאלה מסכנים שאתה צריך לאפשר לו להביע את סעמו העצור ולחטוף אבן לראש בקתב וגם דקירה אם אפשר…
        אולי יפתחו להם דוכנים בשער שכם כפרס על ההתפרעויות ויתנו להם לצום בשקט😂😂

      1. בוא ניקח תרחיש אופטימי שקרי מנפק עונה כמו זאת, תומפסון חוזר כמו שצריך, גרין פחות או יותר אותו דבר, וויזמן עובר שיפור טבעי, פלוס וויגינס שיהיה עליו עוד פחות לחץ התקפי יש לך אחלה של חמישיה.
        בספסל יש לך את: פול, אוברה (אם יחליט שהוא חותם), טסקנו אנדרסון, לוני, פסקל, בייזמור ותוסיף שחקן די בכיר מהדראפט (בחירה של מינסוטה) ובחירה של גולדן בטווח הבחירה ה18 יש לך ספסל לא רע ואני מניח שיהיו עוד כמה החתמות בקיץ.

        לא צריך סתם לבלבל את השכל

        1. לא אומר שזה מה שיקרה אבל לא צריך סתם להגיד שהקבוצה תהיה לא טובה. ואני חושב שבאמת יש סיכוי ללפחות גמר מערב עונה הבאה

          1. מוכן להציע לך התערבות על זה בעונה הבאה רוצה? גולדן קבוצה גמורה. הטופ שלהם במקרה הכי אופטימי זה מקום 4 והדחה סיב 2 וזה בתנאי שקליי חוזר לכושר של פעם סטף בכושר הנוכחי וגם בזה אני מאד לארג איתם.
            הם קבוצה גמורה בלי טרייד או כוכב מהדראפט בקטע של איום על מישהו או משהו

            1. אין לי מושג מה יהיה בעונה הבאה עם די הרבה קבוצות.
              ולמרות כל ההצהרות מלאות הבטחון – גם לך לא.

  20. הלייקרס שמו עשר נקודות בהארכה. שתי נקודות, קלע הסופרסטאר הגדול אנתוני דייויס (8/24, פחות מ35% מהשדה לעשרים נקודות…), שמונה נקודות היו להורטון טאקר. מעניין.

  21. עוד מישהו חוץ מצפריר רוצה להכריז שדיוויס הוא הסנטר הטוב בליגה?
    כזה עגלה… הוא אפילו לא הסנטר הכי טוב בלייקרס, סתם אבל ממש סתם שחקן, גבוה בלי כלום חוץ מזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט