'מעורב': יום ששי, שעה 11:00 לפנה"צ, 24 בספטמבר – 'מפגש הופס' / ווסטברוק שבר שיא הט"ד/ בראון סיים עונה / לברון חוזר הערב נגד ניקס / מנחם לס

1.'מפגש הופס': נא לרשום!!!! 'ספורטק'. 24/9 בשעה 11 לפנה"צ – שד' רוקח 42, ת"א. (זה איזה 150 מ' מהמקום בו שד' רוקח חוצה את אבן-גבירול).

וועדת המפגש (אנשי הוועדה החליטו להישאר בעילום שם) החליטה שהגיע הזמן לחדש את מפגשי הופס שנערכו בערך 10 פעמים בהצלחה מרשימה, קודם בפתח תקווה, מול הקניון, ואח"כ בספורטק בת"א עם גיחה אחת לאיזה פארק בירושלים.

מה עושים במפגש הופס?

ראשית עושים הכרה. מכירים את האנשים המוכרים בשמותם. בינתיים אני יודע שאני אהיה שם. אשתי גייל תהיה שם. בתי ונכדותי תהיינה שם. את גייל אני מכריח כל אחד מכם להכיר עי היא-היא נושאת תגי השמות שכל אחד מדביק על חזהו, ז"א שאם תרצו או לא, תכירו את הזקנה שלי.

שנית, עושים מה שבא. 'המפגש' – כמו כל אתר הופס עצמו – הוא קצת מבולגן. אין תכנית. הכל הולך. בד"כ משחקים כדורסל. 3 על 3. 5 על 5. זורקים שלשות. מגלים כוכבים. הפעם אבקש מאנשי הפוטבול שלנו להביא כדור או שניים לזריקת ספירלות (אם לאף אחד אין כדור פוטבול, האם ישנה אפשרות להשכרה?), ואת אנשי הבייסבול להביא כמה כדורי בייסבול ואולי אלה או שתיים לחבטות. האם למישהו ישנה כפפת בייסבול?

הפעם הוועדה החליטה על שינוי: תמיד היינו נפגשים ללא כיבודים, מלבד האבטיח שמולי נהג להביא. הפעם אנשים יתבקשו להביא נשנוש זה או אחר. אולי שקית צ'יפס? פיתות? חומוס? טחינה? שתייה זו או אחרת? כמובן שגיא רוזן מוזמן להביא את הגריל שלו ואולי נשים משהו על האש? כמו באתר עצמו – לא נארגן דבר. הכל הולך. כל אחד יביא כאוות נפשו ולא יהיה משקל בו נשקול את מה שהבאת. העיקר שיהיה כיבוד קל, וכמובן שתייה.

אולי ישנם כאלה שיכולים להביא שולחן מתקפל? אני כבר לא זוכר אם בסככה קיימים ספסלים. אני יודע שישבנו על משהו. אולי שאנשים יביאו כסאות מתקפלים JUST IN CASE?

היי, תמיד אפשר לשבת על הדשא ולנשנש מ-PAPER PLATES???

למה הסככה? כי אחד ההיילייט של המפגש הוא לקראת סופו להיפגש תחת קורת גג אחד. אני פותח בכמה מילים, ואז הבמה עוברת מאחד לשני, וכל אחד מציג את עצמו, את המבקרים שהוא הביא עמו (אנא, אנא אל תזכירו לי את האמא של נתנאל שבהופעתה הרסה לנו מפגש שלם בפ"ת כי אחרי שהיא הופיעה, המפגש נישכח והאמא של נתנאל גנבה לנו את כל ההצגה!). בכל מפגש ישנן הפתעות בסיבוב האחרון של ההצגות האישיות, ותמיד הצחוקים ומחיאות הכפיים הם הסוף הרשמי של המפגש.

אח"כ הרוב נשארים קצת, מצטלמים, ואז לאט-לאט מתפזרים עד השנה הבאה.

אני אכניס את הקטע הזה כל שבוע-שבועיים כחלק מהמעורב. אולי במשך הזמן תעלינה הצעות, התנדבות ל-COMMITTEES, הצעות לייעול, וכו'. אבל המפגש הזה נערך כבר 11 פעמים (פעם אחת עוד לפני שרכשתי את האתר) ותמיד בכיף גדול ללא ארגון וללא תכנית. אבל לך תדע – אנחנו גדלים כל הזמן ואולי ישנם ביניכם כמה עם חוש ארגון שיכולים להציע הצעות חכמות.

בינתיים אני וועדה של איש אחד, וכמובן שאשמח למתנדבים לנהל או להשתתף בוועדות (כגון 'וועדת כיבוד', 'וועדת ציוד ספורט', או 'וועדת כסאות ושולחנות מתקפלים', או 'וועדת פרסים' או מה שיעלה לכם בראש), הצעות, וכל רעיון שיכול לעזור ולשפר את 'המפגש'.

דבר אחד שלא נתחיל להתווכח עליו הוא התאריך למפגש, המקום למפגש, ושעת המפגש. אף פעם לא תהיה הסכמה (ואני מדבר מנסיון של תריסר שנים כאן), אז התאריך, השעה, והמקום נקבעו, ללא שינוי.

להשתמע! (והכי חשוב – להתראות!)

ידידכם המבוגר,

מנחם

2. ראסל ווסטברוק שבר הערב נגד ההאוקס את 'השיא שיעמוד לעולם' של ביג-O – עם 182 טריפלים!

3. ג'יילן בראון מסיים את עונתו הטובה ביותר עם ניתוח מפרק יד

ניתוח רצועת ה- scapholunate הקרועה במפרק היד סיימה לו היום את העונה.

4. בראדלי ביל מתח את שריר ההמסטרינג (ראה הארדן – – ב-NBA ישנה בעיית אימון השריר הזה!) במשחק 50 הנק' וייעדר לפחות עד סוף העונה הרגילה!

5. לברון חוזר לשחק מחר (הערב) נגד הניקס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. תודה מנחמנו
    יום שישי, יום טוב וגם השעה מספיק טובה עבור הדתיים שבינינו. יש הרבה זמן עד לכניסת השבת.
    הגיע הזמן שנצא מהקורונה ומפגש הופס בהחלט נחוץ.

  2. נפלא מל. הלוואי שאוכל להגיע. הצעה: בקש מסורוקה שיגיע עם צוות צילום לערוץ הספורט. חובה לתעד את המפגשים הללו כי לצערי ידוע כבר שהם לא יימשכו לנצח!

  3. לגבי ווסטברוק, (אני לא יודע אם מישהוא הזכיר בתגובות ש…) הוא לא רודף סטטיסטיקות אלא סובל מהפרעות אובססיביות.
    זה הופך אותו לקונטרול פריק שמרגיש שרק הוא יכול או צריך לבצע דברים בשלמות חסרת פשרות. זה מה שגורם לו לשחק כל דקה על המגרש ב110 אחוז אנרגיה, זה גם מה שגורם לו להיכנס עם הראש בקיר יותר מידיי פעמים, וזה גם מה שמביא אותו להשיג טריפל דאבלים כמו אף אחד אחר. כמו שמנחם אמר…דיברו על לברון שהוא מסוגל להשיג עונת ממוצא טריפל דאבל וזה מעולם לא קרה, גם לא כשהיה צעיר. אני ממש לא מחסידיו של ווסטברוק כי קשה לי עם שחקן שבעט בדלי כל כך הרבה ושהאסיסטים שלו לא מתרגמים לשמחק קבוצתי. אבל מצד שני בגמר מול מיאמי כשלדוראנט והארדן קפאו הביצים הוא היחיד שהמשיך לתקוף את הסל בחמת זעם ובלי פחד . אם הארדן ודוראנט היו מופיעים לסדרה ב70 אחוז יתכן מאוד ווסברוק היה הפיינלס אמ.וי.פי של אלופה באותה שנה ואוקלהומה לא היו מתפרקים והופכים לשושלת מפחידה. זה לא קרה ויכול להיות שבאוקלהומה עזרו לו קצת בעונת הטריפל הראשונה ואדאמס זז הצידה לפעמים. אבל כשעונת טריפל קורה כבר כמה פעמים ברור שלא מדובר ברדיפת סטטיסטיקה אלא בדחף נדיר להשגיות. למעשה שילוב כזה של אתלטיות ותשוקה למשחק אפשר לראות רק אצל הגדולים ביותר – קובי וג`ורדן. אם ווסטברוק היה לומד לתעל ולשלוט על האובססיות שלו (מה שרואים כמה חודשים בשנתיים האחרונות) יתכן והיינו מדברים עליו באותה נשימה כמוהם.

    1. סביר שיש בזה משהו.
      בכל אחד מאיתנו יש משהו אובססיבי, זה נטורל….
      איך 21 אסיסטים לא מיתרגם למשחק קבוצתי. יש קבוצות שלא נותנות 21 אסיסטים סה"כ והוא לא היחידי שנותן אסיסטים בקבוצות בהפ שיחק/משחק.
      דחף נדיר להשגיות… הנה נפל האסימון ועל זה אני הכי מעריך אותו כי הוא נותן 110% ומי שבוכה על ההגנה שלו צריך להבין שבכזו השקעה אי אפשר לעשות גם הגנה טובה אלא לחלק כוחות ולעשות את ההגנה כשהכי צריך, למשל בסיום המשחק הקודם!!!
      ולא, ראס לא מתקרב לרמה של מייק וקובי וגם אם היה לוקח 2, 3 אליפויות הוא לא היה ברמה שלהם.

      1. הוא לא משיג 21 אסיסטים בכל משחק. הממוצע שלו הוא 11.5. ממוצע מעולה אבל גם כזה שמושג תוך יוסג` אסטרונומי (הגבוה בליגה בדרך כלל) והמון איבודים. זה לא מתרגם למשחק קבוצתי כי הסגנון שלו פוגע בשטף ובתנועה הקבוצתית כי הכדור נשאר אצלו יותר מידיי זמן. שחקנים עומדים ומסתכלים עליו והוא מוסר להם אם הם פנויים אבל הקבוצות שלו מבוססות על בידודים ולא על הנעת כדור. אתה יכול להגיד שכמו שיש סקוררים לא יעילים ככה יש מוסרים לא יעילים כמו ראסל.
        בכל זאת בשנתיים האחרונות אנחנו רואים מספר חודשים של יעילות משופרת ומשחק הרבה יותר אחראי מצידו. אם ראסל הצעיר היה משחק ככה כל הקריירה (בלי לקחת מה110 אחוז השקעה כל הזמן) ולוקח כמה אליפויות אני בטוח שהיה מוזכר כאחד הגארדים הגדולים בהיסטוריה ואם יכולות אתלטיות בליגה של קובי וג`ורדן.

    2. צריך לתקן: הגדולים ביותר כמו ג'ורדן קובי. בניסוח שלך משמע שרק מייקל ובראיינט שייכים לגדולים ביותר.

      1. ממש לא (וגם אני אוהד של הציפור האגדית). הכוונה הגדולים ביותר בעמדות הגארד ושהם גם אתלטים יוצאיי דופן. הריי אי אפשר להשוות את ווסטברוק לסטוקטון. מדובר בעצם בהפכים.

        1. גארדים אתלטים יוצאיי דופן וגם בעליי תשוקה יוצאת דופן למשחק שנותנים הכל מעצמם על המגרש.(וינס קארטר היה אתלט לא פחות גדול מקובי, אבל אף אחד לא חושב להשוות בינהם בגלל שלוינס לא היה אפילו חצי מהדחף של קובי להצתיינות.) ווסטברוק כאמור אם היה לומד להיות יותר יעיל בגיל צעיר היה אולי יכול להגיע לגבהים שלהם.

        1. עכשיו?
          אני כולי מרוח וזה אחרי הסטוק הדפוק שקניתי ממך בפעם שעברה אני מזמין רק מהמתחרה שלך…

            1. כן, אבל האנחה….

          1. נפלתי בפח
            גם עשה לי "אנחת" חבר ב א'
            לא הפסקתי להאנח.
            ברוך, בטורקיה לא קונים ג'ינס אבל מעיל עור טוקרי שקניתי בלונדון מחזיק כבר 35 שנה.

        1. פעם שעברה באתי חולה וגם לא הייתי בכושר שאני היום.
          אני בא לקרצף תדאגו להביא יריבים ראויים בחייאת מנחם. אני זורם עם טורניר 1 על 1 המנצח מקבל גביע בצורת טוסיק של סרינה ממנחם כאלוף הופס בניגוב (אפשר גם גביע בצורת מטלית)
          הרשמה לשיעורי סטפס אצל גייל
          טנש מוזמנים לעשות אקסל של הופס רפרנס

          1. חחחחחחחחח
            אני לא שחקתי מאז המפגש הקודם והזדקנתי בשנתיים, לא פשוט.
            אני יותר על התקן של קונסטנטין פופה, נגר סופר דופר.

  4. כיף לשמוע על המפגש. על אף ביישנותי, אפילו לי יצא להשתתף באחד מהמפגשים בעבר, מומלץ לכולם להגיע השנה.
    תודה על המעורב

  5. מעולה מנחם. באמת הגיע זמן למפגש. מברוק לראס על ה 182 אבל זה קצת סמלי שדווקא במשחק שבירת השיא במינוס 1 כמה שניות לסיום הוא כמעט שובר את הטבעת בזריקה מהשלוש במקום לחדור לטבעת (בהתקפת מעבר כן?) וכמעט בטוח לקבל שריקה לטובתו. מי כתב אתמול בחירת זריקות…?

  6. אפשר וצריך לקבור את העונה הזאת של בוסטון. את הפליי-אין אנחנו לא נשרוד בלי ג'יילן, בטח לא בכושר הנוכחי. עם הפנים לדראפט.

    1. משחק ראשון כנראה מול ההורנטס… ואם לא אז אינדיאנה או וושינגטון על המקום השמיני. הייתי מהמר שבוסטון כן תהיה בפלייאוף, למרות שזה לא יהיה הלם אם לא.
      אבל אולי כן עדיף לסיים מהר ולנוח קצת במקום לחטוף תצוגת תכלית מפילי/ברוקלין.

  7. אגיע
    לכל מי שחייב לי בירות/ארוחות
    שיביא כיבוד לח׳ברה במקום
    עומר מזיג
    ויינברג (כבר לא זוכר כמה בירות את חייב)
    לאן נעלם גלעד?
    ברוך רובין? חייב ארוחה, תשלח 3 מגשי פיצות לספורטק?
    מנחם אתה חייב למומי ארוחת דגים, הוא מקווה שלא תארגן לו ברבוניות מהירקון

    1. למידן זכות גדולה בהיסטוריה של המפגשים כי לפחות 75% מהם הוא היה ראש הוועדה, והוועדה עצמה. בקשר לארוחת דגים, אין בעייה, אבל זה לא אתה שחייב לי?
      פעם במפגש בפ"ת מישהו הציע לינג חומוסים. אני חושב שמידן. הלכנו אולי 3-4 ק"מ והגענו ל סתם עוד סיפור מתולדות המפגשים.מין חומוסיאד'ה. ואז…לפתע ניכנסה האמא של נתנאל. החומוס נתקע לי בגרון עד היום. לא יצא לי לומר לה מילה. איזה 3-4 שנים אחרי קבעתי לבוא לביתה לומר לה שלום ולספר לה שהיא הפכה למספר אחד בדברי הימים של מפגשי הופס. נסעתי לפי ההוראות של נתנאל אטל תוך מין שכונה ענייה בעתלית. אני מצלצל בדלת. פותחת לי דוסית ללא איפור. מסתבר שהיא חזרה בתשובה והפכה לחסידה דתית על הפסיק האחרון. אח"כ הגיע נתנאל, ואביו – ראש מחלקה בבי"ח רמב"ם. רציתי לפגוש את כולם שלא ייראה כאילו אני מחפש ז…ן או משהו כזה. בקיצור, הייתי בטראומה מאיך שהאמא של נתנאל נראתה, אבל האוכל היה מדהים.

  8. ספטמבר זה עוד המון זמן, אשכח את זה 1000 עד אז.
    המפגש בי"ם היה בגן הפעמון, והיה עוד מפגש בת"א במועדון ההוא (האוזן השלישית או משהו דומה) עם הרצאה של מנחם ודור בלוך (נדמה לי).
    מברוק לווסטברוק, ההישג מרשים מאוד.
    חבל על גיילן בראון, באסה רצינית.
    לוושינגטון הפציעה של ביל לא כזו משמעותית . . .

  9. מאוד אשמח להגיע. אם אינני טועה אחי מתחתן כמה ימים לפניי כן…
    זה עוד הרבה זמן ונראה איך יתגבש…אך אני יכול להביא מחבטים, כדורי בייסבול, סופטבול וכמה כפפות מחבר.
    אביא גם איזה קולר עם משקאות וסנדוויצ'ים 🙂

  10. קל שאגיע בע"ה יתברך.
    עוד חזון למועד, אבל אל דאגה, כיבוד יהיה. (מעניין אם אצליח לשכנע את אמא שלי להכין ספינג'ים, זה שישי אז סיכוי קלוש, אבל נשמע אש).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט