מעורב ליום א': ווסטברוק משווה את 'ביג O'; לברון? הראש, לא העקב; הארדן חוזר לפלייאוף; שאק לא ב'רשימת ג'יני באס'/ מנחם לס

Los Angeles Lakers star LeBron James celebrates the 2020 NBA Finals win.

1.ווסטברוק מנצח את אינדי בחסימה!!!

ובדרך עודה עוד טריפל-דאבל, מספר 181 שלו, שווה לשיא 'שלעולם לא יישבר' של אוסקאר 'ביג (' רוברטסון. ביום שני ווסטברוק שובר את השיא נגד…אטלנטה!!!

(תהרגו אותי אם אני מבין את העקשנות של כמה רפי הבנה באתר – הם יודעים טוב-טוב שאני מתכוון אליהם – מלקבל את מה שאני טוען שוב ושוב – שראסל ווסטברוק הוא הפוינט גארד הטוב ביותר ב-NBA, ואני אפילו לא מדבר כאן על שפוטי השמנמן בשם כריס פול)

2. פרנק ווגל: "ללברון אין כל בעייה רפואית (או גופנית). לא בגלל זה הוא לא משחק!"

המורה שלי קווינט לימד אותנו כבר בכיתה ב' ש"אם חוסר השתתפות הוא לא בגלל בעיה גופנית/רפואית, אז הבעיה היא רגשית, מנטלית, מוסרית, דתית, או כספית". למיטב זכרוני הוא הוסיף: "ישנה עוד אפשרות: שחוסר ההשתתפות נגרם ע"י מחשבה זדונית, או סודית, והיא ידועה רק לאדם שנעדר מההשתתפות…"

כל מה שהמורה שלי קווינט לימד אותנו חלחל אל מוחי ןנשאר שם לנצח. אם לא הבנתי מיד את הנאמר, לפחות העתקתי את הנאמר מילה במילה כדי לנסות להבין שנים אח"כ.

הטוויטר ששלח לברון אתמול מסתיר יותר מאשר הוא מגלה. טוויטר כזה מכנים 'CRYPTIC'. סודי. קצת מיסטי. קצת 'קריפי'. חידתי. נסתר. לרוב שולחים טוויטרים כאלה לנשים השונות שלך כדי שלא תהיינה בטוחות אם אתה מת עליהן או מתבדח קצת על חשבון.

אני חוש/ב שבטוויט הזה שלו THERE IS THAN MEET THE EYE, כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון גבעתיים. הווה אומר הוא שולח את המפץ שלו בצורה שיכולה להסתבר באופן שונה לעיניים – או אוזניים – שונות. תשאלו את שימון והוא יגיד לכם שהכול מתוכנן מסודר עם המאפיה. לי ישנה דעה משלי ואביע אותה, יעני, בסוף.

מה הוא כתב אתמול בטוויטר שלי?

"IT IS ALL FUN AND GAMES UNTIL THE RABBIT GOT THE GUN""

.הוא הוסיף כמה EMOJIS לטוויטר שלו שתוך עשר דקות התפםרסם בכל העולם.

כשפרנק ווגל אמר לפםני המשחק נגד פורטלנד – –

"לברון לא ישחק ואין להחלטה הזאת מאומה עם עניין רפואי או גופני", אנשים לא ידעו מה לחשוב.

הנה מילה במילה:


Frank Vogel said that LeBron's absence from the Lakers' last two games against Denver and LAC was not medically related. When asked for the reason James was not present, Vogel said, "He's just not here." Added that James was at shootaround Thursday but will not join team in POR

— Dave McMenamin (@mcten) May 7, 2021

אני מצטט מה-L.A.TIMES:

Aside from the usual critics and trolls, people who are actually curious about what LeBron had to say were baffled. Many are wondering if it’s alluding to something crazy happening with Bugs Bunny in the new Space Jam movie.

היו שאמרו:

What tf going on in space jam 2,” one fan replied.

אחרים טוענים ש…

“The Space Jam 2 reshoots are NOT going well,” another retweeted.

ואחר הוסיף:

“Yo space jam 2 is boutta be WAY different than we all thought,” wrote another.

It’s pretty hard to parse exactly what LeBron is trying to say here. He could be referring to someone else he thinks of as a rabbit, or maybe just referencing an old Bugs Bunny cartoon.

כל מי שחזה אי פעם בלוני טונס יודע שבגז באני יודע כיצד להחזיק רובה!

אתם רוצים לדעת את האמת? קווינט לימד אותנו שלעתים הסוד על אי-השתתפות ידוע רק לאחראי על הדבר, אבל במקרה הזה יש לו שותף – דוק לס – לסיבה האמתית: לברון יודע שאין לו מה לעשות עכשיו בקבוצה. הם בפליי-אין טורנמנט ולא יעזור שום דבר.

מה שלברון רוצה זה לחכות עד אז, ואז להופיע כ'המושיע והגואל הגדול' ששמו יהפוך לקדוש בקרב אוהדי הלייקרס לעולם ועד.

ואם בטעות הוא מביא אותם עד הגמר…

3. סופי: מה זה ה-PLAY-IN TOURNAMENT הזה ואיך הוא משוחק?

לשש הקבוצות הראשונות בכל קונפרנס מובטחת ההשתתפות בפלייאוף. המסיימות 7 עד 10 תשתתפנה ב-PLAY-IN TOURNAMENT לקביעת השתיים הנותרות המצטרפות לשש הראשונות בפלייאוף, כדלקמן:

משחק "1", ה-18 למאי:

קבוצה מס' 9 משחקת בבית נגד 10. המנצחת תשחק נגד המפסידה במשחק "2", וזה יקרה במשחק "3".

משחק "2", ה-19 למאי:

הקבוצה ה-7 משחקת בבית נגד הקבוצה ה-8. המנצחת זוכה במקום ה-7 בפלייאוף. והמפסידה משחקת נגד המנצחת של משחק "1" במשחק "3".

משחק "3", ה-20 למאי:

המנצחת של משחק "2" משחקת בבית נגד המפסידה במשחק "1". המנצחת עולה לפלייאוף במקום 8, והמפסידה הולכת לדראפט לוטרי.

4. ג'יימס הארדן: "אני חוזר לפני הפלייאוף"

מצבו הגופני של ג'יימס הארדן אחרי מתיחת היתר של שריר ההמסטרינג שלו נשמר בסוד כאילו הוא הכיל את סודות פצצת האורניום-מימנית -לוטאינית החדשה.

אם ישנו כאן מישהו היודע למי זה משנה בימים טרופים אלה אם הוא ישחק או לא – שיהינה מהידע שלו. את רוב הגולשים ואותי הידע הזה הוא לא יותר מ-DEBRIS – זבל מיותר – במוחנו המלא בג'אנק מיותר TO BEGIN WITH.

"אני בטוח שאחזור לשחק לפני הפלייאוף. משחק אחד או שניים, אני לא בטוח. התאמנתי כבר ב-FULL SPEED והרגל הרגישה כרגל חדשה" https://www.netsdaily.com/2021/5/6/22423294/james-harden-very-confident-hell-return-before-postseason

5. הבוס של הפליקנס דייוויד גריפין מאשים את השופטים בפציעה של ציון

דייוויד גריפין החליט לפתוח את הפה, ולהאשים את השופטים ש"נותנים לכל השחקנים רשות לניתלול עליו" בשבירת האצבע שלו. "השופטים נותנים לשחקנים 'TO MAUL HIM' (לקטוע, למחוץ):

היי. ציון ויליאמסון משחק תחת הסל. שם מתקיים קרב חופשי ערב-ערב. מוזס מלון אמר פעם בנידון: "בצבע אף אחד לא יכול לצפות מהשופטים להגן עליו. אם אתה לא יכול לסבול את החום, אל תכנס למטבח".

6. אוסטין ריברס רצה DESPERATELY רבנג' נגד הניקס, ובוי, איזה רבנג' הוא החזיר!

לדעתי הניקס ירו לעצמם בכף הרגגל כשהחליטו לשחרר את אוסטין ריברס. הטרייד היה גם מפתיע וגם לא מובן.

ריברס הועבר בטרייד בין 3 קבוצות ונחת בסוף בת'אנדר ששיחררה אותו. הנאגטס חטפה אותו, ועתה עם טרי פורטר בשני הצדדים יש לנאגטס כנפיים חדות ביותר. ריברס הוכיח זאת במשחק האחרון נגד הניקס עם 25 חיצים ב-7 מ-10 כולל 6 מ-9 מהשלוש!

אגב, אתמול אוסטין ריברס קלע 18 נק' עבור הנאגטס, וממש עתה הוא – ופורטר, בדיוק כמו שכתבתי – משלשלים אותן נגד הנטס ברבע הראשון. פורטר זה עתה קבר שלשה חמישית ברציפות!!!)

7. ג'יני באס לא כללה את שאק ברשימת 'הלייקרס החשובים ביותר". לברון כן כלול (יחד עם קובי, מג'יק, קרים, פיל ג'קסון, ולברון ג'יימס)

שקיל בד"כ לא לוקח דברים כאלה בקלות. הפעם הוא הפתיע בתגובתו:

I’m 49 years old,” said O’Neal. “For the past ten years, [I’ve learned] you have to respect people’s opinion, even if their opinion is not [the same as] yours. I love Jeanie Buss. I have never, would never say anything negative about Jeanie Buss. She gave me $120 million, $100 million, another $80 million. I would never, ever in my life say anything negative about Jeanie Buss and the Buss family. That is her opinion. I respect her opinion.

“I don’t wanna have a fight about this,” O’Neal went on. “I’m glad my name is mentioned, period. I’m glad my statue is in front of Staples Center. I’m glad my jersey is hanging over there. That’s her opinion. I love it. Look, I’m not mad about that. Listen, she’s Jeanie Buss. That’s her opinion. You ask other people, the names will vary. At 49, I’m a lot more peaceful than I was. If I was 29, I’d say, ‘Hold on, LeBron’s only been there 720 days. How you gonna put him before me?’ But look, I’m 49. I respect people’s opinions.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. נראה שלא הבינו את ווגל ומה שאמר על לברון
    לברון לא שיחק בגלל הפציעה, מאה אחוז.
    אבל למרות הפציעה הוא הגיע לכל המשחקים ואפילו היה עם הלייקרס במזרח למרות שלא יכל לשחק.
    השאלה הייתה למה לברון לא במגרש עצמו צופה מהצד כי בדרך כלל הוא שם, לא למה הוא לא משחק.

    1. זה הוא ההסבר שלך, ומצידי תחיה איתו. אני קורא מה ווגל אומר ואתה כותב לי שאני לא מבין מה שהוא אמר, כשהוא אומר ש"לברון לא שיחק לא בגלל סיבה רפואית". תמיד ידעתי שאלה שגרו או גרים בפילדלפיה – מחשבתם מתעקמת לעולם ועד.

      1. אני כל כך לא מבין בדברים האלה.. אז בטח יש מן האמת במה ששניכם כותבים..

        להערכתי כולם ייצאו מהסיפור הזה כשהם ידווחו שהוא נעשר בשל התחייבות כלשהי להפקת סרט או משהו בסגנון..

  2. 3 משחקים הסתיימו, עד כה בבוקר זה. 6 קבוצות ששיחקו 48 דקות לפחות (2 קבוצות שיחקו בהארכה).
    .
    בעודי כותב את התגובה, הרבע השלישי בסן פרנסיסקו מתקרב לסיומו.
    .
    את אותם 3 רבעים, קרי סיים עם 11 שלשות.
    מ-6 הקבוצות ששיחקו, אחת סיימה משחק עם שלשה אחת יותר מקרי , אחת עם אותו מספר, ו-4 עם פחות.

    1. עם כל הכבוד לקרי וכמה שהוא שחקן אדיר הוא לא מגרד את הארדן, הארדן הוא הפוינט גארד מספר אחד בליגה ובהפרש לקח שחקני גי ליג לפלייאוף שנה אחרי שנה, קרי לא מסוגל לקחת קבוצה לגבהיים של הארדן (וכן לשחק 82 במשחקים ברמה גבוהה זה שומה לחלוטין מלקחת מנוחות יזומות).

      1. המדדים למדידת שחקנים משתנים בין בני אדם. אתה משתמש בבירור בכמה השחקן מעלה את הרצפה של קבוצה (לוקח אותה לפלייאוף ומהיר אותה למאזן כמה שיותר טוב ללא עוד סטאר איתו). המדד הזה לגיטימי לחלוטין אבל אני חולק עליך כי גדולה אמיתית של שחקן נמדדת לדעתי לפי כמה שהוא יכול לתרום בקבוצות בהן הוא לא יהיה הכוכב היחיד והאופציה הראשונה בהכרח. במקרים האלה היכולת לשים סל מול כל מגן לא תשחק לטובתו של קרי, אלא התנועה ללא כדור (הכי טובה בהיסטוריה) והגרביטי שלו בלי הכדור שתעשה את החיים של הסטארים האחרים קלילים (כמו בגודלו סטייט בשנות השושלת). לזה קוראים להעלות את התקרה של קבוצתי- או לאיזה הישגים וגבהים שחקן יקח את קבוצה שהוא לא הסטאר היחיד או השחקן הכי טובים כמה הוא תורם כשהכדור לא רק אצלו זה אחד היסודות של הגישה הזאת. אגב ווסטברוק תורם כלום בלי הכדור ביד.

        1. שים את הארדן ליד דוראנט וקליי ויש לו 4 טבעות בשינה, בסוף כשאתה מודד שחקנים והיכולת שלהב לסחוב קבוצות רחוק, הארדן גבוה ברשימה הרבה מעל קרי (שאין מה להוריד הוא סופרסטאר) אבל הארדן נולד מאותו זן נדיר של כוכבים שהופך כל קבוצה לקונטנדרית

          1. שים את הארדן בווריורס של היום במקום סטף, איפה אתה חושב שהם מגיעים? אם אתה רואה משחקים של הלוחמים, מהרגע שסטף נכנס, המשחק משתנה. אתה רואה איך סטף מושך 2-3 שחקנים כל פעם ואיך כל המשחק מתרווח. כמעט כל פעם איך שהוא נכנס, המגמה משתנה. לא רואה את זה אצל הארדן ואל תשכח איך הארדן נעלם בכל פליאוף שנה אחרי שנה.

  3. תודה מנחם, אחלה מעורב.
    .
    לברון, לדעתי, מנקה את הראש, וחוסך מהשחקנים את פרצופי חוסר שביעות הרצון שלו מהספסל כשהוא רואה איך הם משחקים…. לא אופטימלי, אבל לא הייתי מתעקש איתו על זה. העיקר שיחזור מפוקס.
    .
    סטייטינג ת'ה אובייס – הכל תלוי במה אתה רוצה מהפוינט גארד שלך. אם אתה רוצה שהוא ישבור את השיא של ביג או, לך על ווסטברוק, אם אתה רוצה אליפויות, סטף, די-ווייד, וטוני פארקר עדיפים…

  4. ריברס על כל סל שהוא קולע מחזיר בסל שהוא מקבל על עצמו בהגנה. כנ"ל פורטר ג'וניור שלא ממש העלה רמה בצד ההגנתי של המגרש.
    חנאגטס אולי יש שני שחקני כנף מוכשרים מבחינה התקפית (פורטר הרבה יותר, ריברס פחות וגם פחות יציב) אבל גם שניים שלא מסוגלים לשמור.
    .
    רק לראות את ההבדל בין הקבוצות של פול לאלו של ווסטברוק ואת השינוי. לפעמים PG זה לא רק מספרים וסטטיסטיקה

  5. שאני טוען שוב ושוב – שראסל ווסטברוק הוא הפוינט גארד הטוב ביותר ב-NBA, ואני אפילו לא מדבר כאן על שפוטי השמנמן בשם כריס פול, שלא תתחיל מלחמת עולם….
    שימון יעשה מטעמים מהשיקסה?
    התאגיד בפעולה…..

    1. דוקטור, קרי בפער יותר טוב מראס.
      בנוגע לפול, פחות ראיתי אותו השנה, אבל ביוסטון הוא היה עצום. ולך תדע אם הוא לא היה נפצע אם הוא ואבו זקן לא מדיחים את אחת הקבוצות השלמות בהיסטוריה.

      1. יש בזה משהו וזה לא מוריד מזה שראס שחקן מלהיב.
        אם אני צריך לבחור בין ראס לקרי או פול כפויינט לסלטיקס את האחרון לא הייתי לוקח.
        הראש אומר קח את סטף אבל הלב אומר לך על ראס. אני מניח שהייתי חושב כמה ימים טובים מה אני לוקח….

  6. שמע אני מת על ווסטבורק אבל סטף יותר גדול. הוויזארדס קלעו 144 נק הלילה אבל רק 3 שחקנים היו בדאבל פיגרס. הוא לקח 26 זריקות. התקפות שלמות שחקנים לא נגעו בכדור חוץ ממנו וביל.
    לגבי שאק זה מצחיק. ברור שהוא לייקר גדול מלברון. למעשה אני לא חושה שראיתי עונה יותר מרשימה של לייקר משל שאק בשנת 2000

    1. ייתכן וייתכן שזה הפאסיב אגרסיב הרגיל העונתי שלו. באמצע העונה הוא ניגב אז לא יכל לעשות את זה. עכשיו לפני הפלייאוף זה נוח כי היה גם פציעה לפני זה וכו. פצוע הוא כבר לא. הוא צייץ איזה חרטא לא מובן בטוויטר שלו. למה הוא התכוון לדוק לס הפתרונים 🙂
      אני לא פוסל שהוא דן מעם האימאם של קיירי הקהילה השחורה לאן

  7. תודה רבה מנחם.
    אני לא רואה סיבה למה ג'יימס צריך לחזור שגם ככה הם ישחקו בפליי אין.
    ווסטברוק לדעתי אחלה פוינט גארד והשיא שלו בהחלט מציב אותו בטופ 5 או טופ 10, אבל חשוב לזכור שלפעמים זה בא על חשבון החברים שלו לקבוצה ובזה לדעתי הוא גם קצת פוגע מאוד.
    אהבתי את התגובה של שאק, נראה שהוא התבגר קצת או שסתם הוא היה שפוי לרגע.

  8. PG שטובים מראס:
    סטף, לוקה, דמיאן, הארדן, פול, פוקס, ג'מאל מוריי, ברוגדון, מוראנט, קיירי, טריי, הולידיי, קונלי, מקונל, ברונסון, הליבורטון, דרק ווייט, דז'ונטה מארי, סקסטון, קמפאזו, רוזיר.
    אני אהיה איתו לארג' בגלל השיפור בשבועות האחרונים ואשים אותו לפני רכזים כרוביו, דיאנג'לו, לונזו, שרודר, סימונס, לאורי, ולמלו שנפצע.
    זוהי תמונת המצב האמיתית לגבי יכולתו.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      פול? פוקס? ברוגדון? קיירי? חחחח קיירי בהחלט סקורר יותר טוב אבל הוא יורד ליגה עם כל קבוצה שהוא מס 1 שם. בווש הוא לא היה עולה אפילו לשחק.
      ברוגדון זה האוברייטד הכי גדול באתר, שחקן סבבה ונחמד לא יותר מזה

      מוראנט ביכולת הנוכחית שלו לא חצי מראס, הפך לנגר מדופלם שראס היה מסמיק.

      מסכים לגבי סטף דמיאן לוקה הארדן טריי ומורי.

      ואז הבאת את הגי ליג? הולידיי, קונלי, מקונל, ברונסון, הליבורטון, דרק ווייט, דז'ונטה מארי, סקסטון, קמפאזו, רוזיר. 🙂

  9. הרכזים שהייתי לוקח לקבוצה שרוצה לזכות באליפות ולא זתם להעביר את הזמן בליגה לפני ווסטברוק : קרי ,פול, רונדו,לילארד,דונציץ. בטח גם יש עוד כמה ששכחתי !!!

      1. בשכונה לא לוקחים אליפות, אם אני צריך לבנות קבוצה לאליפות אני לוקח את רונדו (לא חייב להיות רכז ראשון) ראסל בכלל לא בדיון כזה

        1. בשכונה גם סקלבריני נראה כמו סופרמן שיעשה משמעון וכל חבריו קציצות אבל מאוד קל לשבת על המקלדת ולדבר על שחקנים מקצוענים בתור נגרים ולחיות באשליה שאתה כוכב כי בשכונה קלעת שלוש מעשרים לשלוש וניצחת משחק.

  10. לא ברור הבכי של גריפין, זה לא שמרשים יותר מידי אגרסיביות בליגה.
    ניתן לו קרדיט שהוא מבין שהוא צריך לייצר רושם של דואג לכוכב שלו, כדי לשמור על הג'וב ולכסת"ח לעתיד.

  11. כל מי שראה סרטים מצוירים, יודע מה לברון אמר.
    זה כמו להגיד: אל יתהלל חוגר כמפתח.
    קרי, אלו שעכשיו מעלינו, יכולים לחגוג, אבל אנחנו לא אמרנו את המילה האחרונה.
    שום דבר מסתורי או מוצפן. משפט ברור כשמש.
    וזה שהוא לא פצוע? לא מאמין. הבנאדם לא מחמיץ משחק גם כשאומרים לו לנוח. מוסר עבודה של יפני.

  12. תודה על המעורב. ווסטברוק לפרקים (קצרים או ארוכים) נראה כמו הדבר האמיתי.
    עדיין – חובת ההוכחה עליו מבחינת הישגים ויציבות.
    לגבי הלייקרס – הם נראים פגיעים מאוד ויש הרבה קבוצות חזקות. עדיין – הם הפייבוריטים כל עוד לא הוכח אחרת.

  13. תודה על המעורב מנחם. מעניין כתמיד.
    *
    ווסטברוק – כל הכבוד על ההישג.
    אבל רק לפי הישגי העבר שלו – לא הייתי בונה קבוצת שמקווה לזכות באליפות שבה הוא הפליימייקר מספר 1 שלי ובטח לא אחת משתי האופציות הראשונות בהתקפה. וגם – עם ההישגים המוגבלים שלו בפלייאוף והטעויות ברגעי ההכרעה (לא הלילה) הוא גרם להרבה אנשים להעריך פחות את הנתון הזה של "טריפל דאבל".
    נראה איך וושינגטון יהיו בפלייאוף ואז אולי כל המבקרים יאכלו את הכובע (כולל אני).
    *
    נראה שג'יני באס הלכה לפי מספר האליפויות למועדון וזהו + חנופה לכוכב הנוכחי.
    למה שואלים רק את שאק אבל? גם ג'רי ווסט, ג'יימס וורת'י ואלג'ין ביילור הם לייקרים יותר חשובים מלברון. ואם כבר מאמנים שנכנסים לאותה רשימה עם שחקנים, אז פט ריילי חשוב גם יותר משאק.
    *
    זאיון צריך לפתח זריקה מבחוץ. גם כדי להפסיק לחטוף מכות (בין אם מקבלים את טענות המאמן או לא) וגם כדי להפוך למכונת התקפה שמתאימה לימינו. כרגע מגנים נותנים לו 2 מטרים פנויים לזריקה מהשלוש שלברון, דייויס או קוואי בחיים לא ייקבלו.

  14. מנחם,
    על כל מקרה לברון בריא לא היה מפספס הזדמנות לשחק בטח במצב המזעזע שהלייקרס נמצאים בו.
    המאמן פרנק ווגל אומר לתקשורת בדיוק את מה שלברון אמר לו להגיד.

    הרבה קווים מקבילים לעונה הראשונה של לברון בה הוא נפצע בצורה רצינית
    ולא הצליח לחזור כדי לסחוב את הלייקרס לפלייאוף.
    הטורניר המיותר של הפלייאין זה הדבר הכי גרוע לקבוצה ש-2 המובילים שלה נפצעו ותצתרך א"כ להתמודד עם עומס מטורף בפלייאוף.

  15. זיון הוא השחקן הצעיר שמקבל הכי הרבה כבוד מהשופטים ברמה הזויה.
    ברמה שיכולה להשתוות לשחקן מנוסה שכבר לקח אליפויות.

    את השריקות שהוא מקבל היום בליגה בחיים לא היו נשרקות לטובת גבוהים מההיכל כמו שאק,אלג'ין וקארים.

  16. אני מאוד אוהב את ווסטברוק בגלל הרגש שיש במשחק שלו. הבעיה העיקרית שלו היא הדומיננטיות שלו. הוא בעצם שיטת המשחק, אבל השיטה לא מנצחת ברמה של שיטת לברון או שיטת שאק (לדוגמא).
    ואז או שהוא זז הצידה ותורם פחות (כמו ביוסטון) או שהמקסימום זה לעבור סיבוב.
    יוצא דופן השנים עם דוראנט, שקשה לי להאמין שיחזרו עם עוד כוכב, אבל אם כן יכול להיות מתכון לאליפות.

  17. הלייקרס נראים זוועה
    התקפית הם פשוט מזעזעים, הקבוצה ה 26 בליגה ללא לברון
    ווגל משחק בהרכבים מוזרים, הוא עושה ניסוי כלים כמעט בכל ערב
    הבטחון העצמי של הלייקרס כל כך גבוה שהפלייאוף אין יאפשר להם לבחור את פיניקס או יוטה ואם במקרה הקליקפס תארוב הם ישלטו בסיטואציה
    לברון נח עד לפלייאוף, כנראה שגם הארדן ואולי זה נכון לעשות
    הכשרון של הלייקרס בשמיים, הם יותר חזקים מהעונה הקודמת(שרודר,מק׳למור,הארל,דראמונד והגופה של מארק גאסול)
    אף קבוצה לא לקחה אליפות מתחת למקום 6 בעונה הרגילה
    לברון יהיה הראשון לקחת מהמקום ה-7
    כמו שדוויס נראה לברון יודע שזאת ההזדמנות האחרונה שלו

    1. תוכלו לעשות טריידים בעונה הבאה ולעדכן את הקבוצה. ועדיין דייויס גם יכול להתקמבק אחרי מנוחה. הבעיה היא שלברון כבר התחיל להיפצע לא מעט ואולי יגיע השלב שבו ייצטרכו למצוא דרך שהוא יהיה מספר 2 בקונטנדרית ולא מספר 1…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט