מיאמי בבוסטון ופיניקס אצל הלייקרס עם תחילת השבוע האחרון – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

עוד 8 לילות של משחקים נותרו לעונה הסדירה, והערב אנחנו נקבל כמה קרבות שיכולים להיות קריטיים. 8 משחקים יתקיימו היום ובמרכזם יעמוד שחזור גמר המזרח במשחק המוקדם ביותר והלילה הזה יסתיים בקרב צמרת נוסף כשפיניקס יתארחו אצל האלופה. חוץ מזה, מצפים לנו עוד כמה משחקים שיש להם חשיבות וגם כמה שלא.

20:00 בוסטון סלסטיקס (35- 32) – מיאמי היט (36- 31):

בכל פעם העונה שנדמה לי שבוסטון במומנטום חיובי וחוזרים לכושר הטוב שראינו מהם בעונות הקרובות הם דואגים די מהר להוכיח לי את טעותי. עכשיו הם ישחקו פעמיים נגד מיאמי במה שתהיה ההזדמנות האחרונה שלהם לשמור על סיכוי לדלג על הפליי-אין. שני המשחקים נגד מיאמי הם גם שני משחקי הבית האחרונים של בוסטון העונה, אם כי כרגע התרחיש הסביר ביותר הוא חזרה שלהם הביתה לצורך משחק פליי-אין.

גם מיאמי היא קבוצה שמתקשה לשמור על יציבות העונה, אבל נדמה שההיט כן מצליחים להגיע לישורת האחרונה בכושר טוב יותר עם 8 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, ובתור אלופת המזרח הם גם זוכים לפריווילגיה מסוימת ביחס התקשורת אליהם בציפיות, ככה שהתוצאות המאכזבות פחות נלקחות בחשבון מאלו של בוסטון.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של טייטום ובאטלר. משחקים כאלה קריטיים הם זמנם של הכוכבים המובילים שצריכים עכשיו לקחת את האחריות.

רמת עניין של משחק: A+ – תתקשו למצוא משחק מעניין יותר ועם כזאת חשיבות בשבוע האחרון של העונה.

הימור: הביתיות מצד אחד, אבל משהו מרגיש שברירי אצל הסלטיקס. אני אלך בכל זאת על בוסטון ב-5.

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (45- 22) – ניו-יורק ניקס (37- 30):

הקליפרס חוזרים לניצחונות בדיוק ברגע המתאים והחזירו לעצמם את המקום השלישי במערב כרגע, מה שבשלב זה מוביל למפגש עם פורטלנד. פול ג'ורג' הוא האיש המרכזי בתקופה האחרונה, ואולי בכלל לאורך רוב העונה, בזמן שקוואי מתאושש מפציעות וחוזר בכושר בדיוק בזמן לפלייאוף. המשחק הזה יהיה משחק הבית האחרון של הקליפרס העונה, אבל מצפים להם משחקי חוץ די קלים כך שהם אמורים להסתדר.

הניקס מגיעים אחרי הפסד לפיניקס, כאשר המקום הרביעי במזרח עדיין בידיהם. יותר מזה הם כבר לא יוכלו להשיג העונה, והשאיפה של הקבוצה מהתפוח הגדול היא לשמור על מיקומם הנוכחי, כאשר אטלנטה בפיגור של חצי משחק, מיאמי בפיגור של משחק ובוסטון בפיגור של 2. אחרי המשחק הזה הלו"ז יהיה קצת יותר קל עם משחק חוץ אחרון נגד הלייקרס ואחריו 3 משחקי בית, אבל כל משחק קריטי במירוץ הזה.

המפתח של המשחק הוא רנדל וההתמודדות ההגנתית של הקליפרס איתו. יש לקליפרס המון כלים נגד רנדל ובלעדיו הניקס לא יעשו הרבה בהתקפה, אבל הוא בכושר נהדר וספק כמה ההגנה של הקליפרס תבוא לעבוד.

רמת עניין של משחק: A- – קרב צמרת בין קבוצת התקפה נהדרת עם כלים הגנתיים ובין קבוצת הגנה נפלאה קצת מוגבלת התקפית.

הימור: מכיוון שזו שאלה מי אני חושב שתנצח ולא מי אני מעדיף, אז הקליפרס ב-10.

2:00 שארלוט הורנטס (33- 34) – ניו-אורלינס פליקנס (30- 37):

שארלוט מצליחים לשמור על המקום השמיני במזרח למרות כל הפציעות, אבל הפליי-אין הופך אותם לאנדרדוגים נגד המקום השביעי ובכושר הנוכחי גם נגד וושינגטון שמנצחת המון לאחרונה. עם זאת, החזרה של רוב הפצועים משפרת קצת את מצבם של ההורנטס ואולי הם ימצאו את הדרך להתכונן טוב יותר לפליי-אין.

הפליקנס בעיקרון עדיין במירוץ לפליי-אין, ובמרחק של 2 משחקים בלבד משם, אבל פציעה של זאיון באצבע גורמת לכל שהוא יחמיץ את השבוע האחרון של העונה הסדירה, ובלעדיו קשה לראות את הפליקנס משלימים את המהפך הזה. הפליקנס יכולים להיות מעודדים מהיכולת והכשירות של זאיון לאורך העונה, ועכשיו צריכים להתחיל לבנות את הקבוצה המתאימה מסביבו ומסביב לאינגרם.

המפתח של המשחק הוא אינגרם שיצטרך לקחת על עצמו יותר בהיעדרו של זאיון, בזמן שאצל שארלוט ברדיג'ס, שהוא שחקן ההגנה הבכיר שלהם, בעיקר על פורוורדים, לא ישחק.

רמת עניין של משחק: C+ – תלוי בשאלה כמה הפליקנס שווים בלי זאיון.

הימור: שארלוט ב-4.

2:00 קליבלנד קאבלירס (21- 46) – דאלאס מאבריקס (39- 28):

אפשר לדלג על קליבלנד?
תודה

הפעם האחרונה שדאלאס הפסידו לקבוצה שאינה סקרמנטו הייתה ב-16/4, וגם 3 הפסדים לקינגס לא מנעו מהתקופה הזאת להיחשב חיובית עבור דאלאס. נכון לעכשיו הם תפסו את המקום החמישי במערב, ופתחו פער של שני משחקים על הלייקרס והפליי-אין, כך שניצחון כאן יקרב אותם מאוד להבטחת המקום בפלייאוף.

המפתח של המשחק הוא לוקה דונצ'יץ' וכמה הוא יבלוט מול ההגנה הרעה של הגארדים של קליבלנד.

רמת עניין של משחק: C – לוקה רק צריך להתאמץ כדי לגמור את זה מהר.

הימור: דאלאס ב-17.

2:00 אורלנדו מג'יק (21- 46) – מינסוטה טימברוולבס (20- 47):

בגדול, זה משחק לא מעניין, אבל ניצחון של מינסוטה יסבך אותם מאוד במירוץ ללוטרי.

הימור: אורלנדו ב-7.

3:00 דטרויט פיסטונס (20- 48) – שיקגו בולס (28- 39):

דטרויט ממשיכים לשמור על המקום האחרון במזרח, אבל מרווח הביטחון שלהם הצטמצם אחרי הניצחון בטעות על ממפיס. שיקגו ממשיכים לשמור על סיכוי להשתחל לפליי-אין, אבל הוא נמוך מאוד כרגע ויצריך סגירת פער של 3 משחקים מאינדיאנה. אפשרי, אבל לא סביר בכלל.

רמת עניין של משחק: C

הימור: שיקגו ב-15.

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (37- 30) – פיניקס סאנס (48- 19):

הלייקרס נראים בדרך הבטוחה לפליי-אין, כאשר הם במרחק של משחק וחצי מפורטלנד ו-2 מדאלאס עם פיגור במאזן הפנימי נגד שתיהן, ונדמה ששתיהן בכושר טוב בהרבה מהלייקרס. החדשות הטובות מגיעות מכיוון דיוויס שנתן משחק טוב נגד פורטלנד ואם יחזור לכושר עד הפליי-אין זה יקל מאוד על החיים של הלייקרס, בעיקר כשהכושר של לברון ושרודר לא ברור בכלל.

פיניקס ממשיכים בשיוט הנוח בצמרת המערב, ויחכו למעידה של יוטה על מנת לנסות ולהשתלט שוב על המאזן הטוב בליגה. בכל מקרה, ההיערכות לפלייאוף הרבה יותר חשובה ומעניין יהיה לראות מה דווין בוקר וחבריו שווים בפלייאוף הראשון שלהם והאם כריס פול יצליח לשמור על עצמו בריא הפעם.

המפתח של המשחק הזה הוא דיוויס, מכיוון שבלעדיו אין ללייקרס התקפה כמעט בכלל ואיתו הם יוכלו לייצר מספיק כדי שיהיה לפחות צמוד.

רמת עניין של משחק: A- אתגר מעניין מאוד לצד ההתקפי של פיניקס נגד ההגנה הטובה של הלייקרס והשאלה מה נקבל מדיוויס בתקופה הקרובה.

הימור: פיניקס ב-12.

5:00 סקרמנטו קינגס (29- 38) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (21- 47):

הקינגס עדיין עם סיכוי תיאורטי להשתחל לפליי-אין, אבל במרחק של 3 משחקים מהספרס ופיגור במאזן הפנימי ביניהן הסיכוי הזה הוא נמוך מאוד. עם זאת, 2 המשחקים הרצופים נגד אוקלהומה יכולים לצמצם את הפער ולהלחיץ את הספרס. אוקלהומה כבר מזמן ויתרו על העונה הזאת ויתמקדו בדראפט בו יהיו להם 2 בחירות סיבוב ראשון ו-4 בחירות סיבוב שני.

הימור: סקרמנטו ב-13.

ולסיום, החידה השבועית. הפעם הקודמת שבה התקיימו משחקי NBA ביום ירושלים הייתה ב-2017, אז התקיים המשחק הרביעי בסדרת גמר המזרח. מי היו הקבוצות ומי קלע את סל הניצחון במשחק 3?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. דיוויס סתם שחקן משעמם ועלוב, עשרה סנטימטר פחות ואני ככל הנראה מנצח אותו באחד על אחד, אופי של תינוק, אגרסיביות של בננה וריגוש במשחק של עוף קפוא

    1. דייוויסשלקן מעולה כשלא מפריעות לא פציעות ומשני השחקנים המובילים של הלייקרס והסיבה השנייה בחשיבותה לאליפות האחרונה של הלייקרס אחרי לברון.

      1. שזה לא יטריד את מנוחתך.
        בלי קשר, פיניקס צריכה לעשות הכל, בשביל להימנע מסדרת סיבוב ראשון מהגהינום על הלייקרס.

  2. אני חושב שהמאץ אפ האמיתי והמעניין של המשחק ב 8 בערב זה ספולס מול סטיבנס. משעמם לא יהיה שם.

  3. תודה על הסיקור.

    1. בוסטון קצרים מאוד ומיאמי בכושר לא רע, ככה שלדעתי זו דווקא תהיה מיאמי שתיקח.
    2. לחובבי הקונספירציות: בהתחשב בלוז הקשה שיש לפורטלנד, עקרונית שווה לפניקס להפסיד ללייקרס כדי לעזור לה לא לסיים במקום השביעי ולהימנע ממפגש איתה כבר בסיבוב הראשון.
    3. ההימור שלי לחידה היה רוזייר, אבל אחרי זה ראיתי שטעיתי.

  4. דכאון עם הסלטיקס האלה.
    אני מוכן להתחיל לזרום עם סטיבנס כשעיר לעזאזל. לא ביקשו הסבר הגיוני עם טרוצקי או עמנואל גולדשטיין – לא צריך כאן.
    🙂

        1. זה לא קשור להגנה , אייברסון במשך שנים היה ממובילי החטיפות ושחקן הגנה גרוע.
          ספר לנו מי מקום ראשון ברשימה הזאת, שחקן שלא מסוגל להיות על המגרש בפלייאוף יותר מ 4 דקות כי הוא לא מסוגל לשמור

          1. מקונל…?
            אחד מקרציות ההגנה הטובים ביותר.
            .
            בוא נעלה שאלה אחרת גובר אחד משחקני ההגנה המובילים בליגה אבל באחד על אחד היריבים אוכלים אותו. מה זה אומר עליו ועל התואר?

            1. מקונל הוא מיסמצ' מהלך, כל קבוצה נורמלית עושה סוויץ' עליו עם שחקן יותר חזק ויותר גבוה וזה סוף הסיפור.
              הגנה זה יותר ממיקום בקטגורה זו או אחרת.

            2. ציקו מקונל זה כמעט מטלית איזה הגנה 😂😂😂 תראה משחקים של אינדי

        2. לו דורט מגן הרבה יותר טוב מקוואי ומבן סימונס, בטח שקוואי מזייף הרבה בהגנה. עם כל הכבוד לבאטלר ואדביו הם לא ברשימה. בכללי המגן הטוב בליגה בפער לפני הפציעה היה דיוויס שלא ספר אף אחד ממטר והיה בליגה של עצמו

  5. הטיים לורד יצא ולא יחזור, המחליפים היחידים של טומפסון זה לוק קורנט וטאקו פול. דני אינג מכוון לדראפט

  6. אם הפליי-אין הולך להיות סלטיקס נגד הורנטס?
    יהיה כואב לחטוף מטרי רוזייר וגורדון היוורד (לא יודע אם האחרון יהיה בריא עד אז – ועדיין…)

    1. אריזה נראה כמו עוד בול פגיעה של ההיט, אבל הם לגמריי תלויים בגימי והקליעה משלוש, לא ברור לי איך זה יעזור להם השנה אחרי שכבר למדו אותם.

  7. לא יודע איך העונה של הסלטיקס תסתיים, אבל זה נראה שבתור הקבוצה השניה הכי צעירה בליגה הם הגיעו לאיזה מחסום והאשלייה של הגעה לגמר המזרח שלוש פעמים בארבע שנים כנראה מאכזבת את האוהדים שלה. אמנם בלי בראון בזמן האחרון אבל זה נראה שטייטום הגיע לטופ נגד הספרס ועכשיו הוא שומר כוחות לפלייאוף, אם יגיעו… פורנייה בינתיים מאכיל כובעים על ימין ושמאל, קמבה בינתיים בעיקר משתמט מאחריות בתור המבוגר האחראי. לא ברור לי הויתור על טייס, כנראה איינג' יודע על מישהו בדראפט שמתאים לו לרוסטר. אם יעברו סיבוב ראשון אחרי עונה כלכך מאכזבת זו תהיה הצלחה.

    1. איינג' בעיקר יודע שהמיליארדר שמחזיק את הקבוצה לא רוצה שהיא תוציא כסף מעל מס היוקרה שאומר שפחות כסף מגיע אליו.
      קצת מסבך את העניינים עם החוסר העמוק בעומק שלהם, אבל זו בעיה שהשעיר לעזאזל שלה בעיניי כמה הוא סטיבנס.

  8. שכנעתי את החברה שנראה ביחד קליפרס – ניקס במקום עוד איזה פרק של True Crime: The Making of a Rapist או משהו מרדים כזה.
    הבעיה שבינתיים אני נרדם פה מול המשחק. החברה לפחות נראית מתעניינת, גם אם זה בעיקר כי היא מזהה שחקן אחד מאחד הפרקים הקודמים בסדרה.

  9. הרובוט קוואי התקלקל, הניקס חיסלו אותו בצהריים.

    מתי סטיבוט הולך הביתה? ספלורטאה פעם אחר פעם מראה את ההבדל בין מאמן טוב לסטיבוט שאין לו מושג בניהול משחק, אני לא מדבר בכלל על פיתוח שחקנים והתקפה עוד שניהם שבהם הוא כושל.

    1. הסיכוי של וושינגטון להחמיץ את הפלייאין שואף ל-0
      .
      בשביל שזה יקרה, הבולס צריכים לנצח לפחות 3 מ-4 המשחקים שנותרו להם, כאשר אלו כוללים את הנטס (פעמיים), מילווקי, וטורונטו.
      .
      אם ווושינגטון מנצחים משחק אחד בלבד מאלו שנותרו (אטלנטה פעמיים, קליבלנד, שארלוט) אז הבולס צריכים לנצח הכל עד הסוף. 2 ניצחונות של וושינגטון ולבולס אין סיכוי.

  10. הניקס עם הנצחון על המדדה הבטיחו את המקום ה4 כי יש להם גם שובר שיוויון על ההוקס.
    הקליפרס זה זבל עופות מקווה שיעופו בסיב ה1 יחד עם הלייקרס. מי שהוזה שהם פתאום יעשו ריצה בפלייאוף 😂😂😂😂😂😂
    הם קבוצה נכה פול גורג גמור. המדדה נלמד וכבר לא קטלני כמו פעם וחוץ ממוריס הצוות המסייע שם זה אשפה.
    המזל שלהם שהם כנראה נגד לילי כריות בסיב ה1 שיותר גרועים מהם אבל בסיב ה2 יגמר הטקס.

    איזה מסכן ראס בלי ביל מי יעשה נק בווש? 😂😂 אין אבדיה אין ביל בבארטנס ננוחם 😂😂😂
    תם הטקס של ווש אבל ראס חייב לנתץ הערב את השיא של ביג או לסיים בטעם מתוק את העונה.
    זה גם די מבטיח לשארלוט את הפלייאוף הלכה למעשה למרות שהם עושים ממפיס ומתעקשים לחרבן בכל הכוח ולהפסיד לקבוצות טנקינג.
    ההוקס צריכים לרמוס 4 משחקים שנותרו להם קל ולהבטיח את המקום ה5 מה שלדעתי יבטיח גם מעבר לסיב 2 מול הניקס. אסור להם לפשל כמו שפישלו מול אינדי. נשאר להם פעמיים ווש בלי ביל מגיק ויוסטון… חייבים 4 מ4 והמקום ה5 שלהם.

  11. המאמן של טנש שומר את הגנרל הקטן במקרר שלא ייפצע לפנ הפלייאוף, הסאנס היום חיגרים ופיסחים. האייטון הזה קונוס רץ הלוך וחזור על הפרקט ואיי-די טוחן אותו פעם אחר פעם. מת על טיילון טאקר, העתיד שלנו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט