וושינגטון רוצים לקפוץ מעל אינדיאנה בקרב ישיר, הנטס ישמחו לקטוע את הרצף השלילי ופורטלנד רוצים להיצמד ללייקרס ביום שבת עם ריח של סיום / עידו רבינוביץ

וושינגטון רוצים לקפוץ מעל אינדיאנה בקרב ישיר, הנטס ישמחו לקטוע את הרצף השלילי ופורטלנד רוצים להיצמד ללייקרס ביום שבת עם ריח של סיום / עידו רבינוביץ

אינדיאנה פייסרס (35-31) – וושינגטון וויזארדס (36-31), 02:00

משחק שני השבוע בין שתי קבוצות המתחרות על שיפור מקומן בטבלת הפלייאין שמגיע עוד עשרה ימים. המנצחת – מקום תשיעי בפער סביר מהורנטס. המפסידה – מקום עשירי שיכול להיחטף על ידי הבולס. הפעם הפייסרס מארחים ב-"באנקרס לייף פילדהאוס" את המפגש ביניהם לבין הוושינגטון וויזארדס.

רק עשרה משחקים העונה נגמרו בהם שתי הקבוצות עברו את רף 140 הנקודות, הקרב הקודם בין אינדי לוושינגטון סיפר משחק קצבי ומעניין בו ראסל ווסטברוק התפוצץ עם 21 נקודות (ב-8 זריקות שדה בלבד!), 24 אסיסטים ו-21 כדורים חוזרים באחת מהתצוגות הסטטיסטיות הגדולות של השנים האחרונות. הוויזארדס כמובן ניצחו בהפרש דו ספרתי, 154:141 במשחק חשוב מאוד בין שתי הריביות הצמודות. כעת, יש למכשפים מהבירה הזדמנות לעקוף את הפייסרס ולהתייצב במקום התשיעי עם שליטה מוחלטת בשובר השיוויון (אם אכן יושג, הניצחון של הוויזארדס יהיה השלישי שלהם על הפייסרס העונה). כמובן שהפייסרס, שהגיעו לעונה עם ציפיות גבוהות מגירוד הפליי-אין מהתחתית, לא יוותרו בקלות.

החבורה של נייק ביורקגרן לא היו עקביים ברוב שלבי העונה, כולל בישורת הסופית הזו. המאמן, שהגיע אחרי שתפקד כעוזר של ניק נרס בטורונטו בשלוש השנים הקודמות, נמצא כעת במרכז טורנדו של שמועות שיצאו על מערכות היחסים שלו עם שחקניו. ג'ייק פישר מהאתר בליצ'ר ריפורט דיווח כי כמה שחקנים לא מסתדרים עם ביורקגרן, במיוחד טי.ג'יי וורן, שנטען כי ביקש טרייד כאשר גילה שביורקגרן מונה למאמן בקיץ (וורן שיחק תחתיו לפני כמה שנים כאשר ביורקגרן היה עוזר מאמן בסאנס). אדריאן ווז'נורובסקי כבר דיווח מוקדם יותר השבוע שהוא כנראה בדרך החוצה, ויהיה מעניין לראות כיצד הקבוצה תמשיך להגיב לסיטואציה המסובכת בתוך ריצה סבוכה לעבורה טורניר הכניסה לפלייאוף. מאז ההודעה של ווז' ביום שלישי, הפייסרס הספיקו לשחק שני משחקים: הפסד לסקרמנטו קינגס, 104:93, ביום רביעי, וניצחון 133:126 חשוב ביותר על האטלנטה הוקס ביום חמישי. למעשה, כולל הוויזארדס הערב, הפייסרס ישחקו חמש מששת המשחקים האחרונים שלהם העונה נגד קבוצות מהקונפרנס שלהם, יחד עם שני ערבי בק-טו-בק.

בדומה לפייסרס, גם הוויזארדס לא בדיוק היו מודל להמשכיות וקונסיסטנטיות לאורך העונה, אך התנודות היו עוצמתיות יותר. כרגע, המטולטלת שלהם בעלייה – הם ניצחו 12 מתוך 15 האחרונים שלהם, כאשר שלושת ההפסדים שלהם הגיעו בהפרש כולל של 5 נקודות: ב-3 הפרש לסן אנטוניו אחרי הארכה, ושני הפסדים בנקודה בלבד, נגד הדאלאס מאבריקס והמילווקי באקס מחוץ לוושינגטון.

כל ששת המשחקים האחרונים של המכשפים מגיעים נגד קבוצות מהמזרח, רצף שכולל את ההוקס פעמיים ואת ההורנטס למשחק סיום העונה שיכול להכריע רבות.

בגזרת הפצועים, מיילס טרנר וטי.ג'יי וורן לא ישחקו. מלקולם ברוגדון, ג'רמי לאמב ואדמונד סאמנר בסימן שאלה.

אצל וושינגטון, דני אבדיה ותומאס ברייאנט כידוע לא ישובו יותר העונה. צ'אנדר האצ'ינסון לא שיחק ביום חמישי בניצחון על הראפטורס ומצבו עדיין לא ברור.

הימור: בכדורסל, כמו בחיים, צריך ללכת על היד החמה. וושינגטון ב-5 הפרש לא פשוט.

פילדלפיה 76' (21-46) – דטרויט פיסטונס (47-20), 02:00

רק שבוע וחצי של משחקים מפריד בין הסיקסרס למקום הראשון במזרח. הם מוליכים בגאון על הקונפרנס עם פער של 3 משחקים מהמילווקי באקס שבמקום השני, הם ישמחו להמשיך ולחזק את המעמד שלהם בצמרת עם ניצחון על הקבוצה שנמצאת בקוטב השני של הקונפרנס, הדטרויט פיסטונס.

בפעם האחרונה שהקבוצה מעיר אחוות האחים סיימה במקום הראשון, הכוכב המוביל שלהם היה אלן אייברסון בעונת ה-MVP שלו בעונה השלמה הראשונה מתחילת המיליניום. בן סימונס היה אז בן 5, דוק ריברס רק התחיל את קריירת האימון שלו באורלנדו מג'יק וג'ואל אמביד עדיין לא הניח ידיו על כדור כדורסל, אלא התעסק בקריירת הכדורעף שניסה לפתח לעצמו בגיל צעיר.

העונה הזו כמובן מגיעה אחרי שנים שחונות ארוכות, בעקבות "תהליך" מייגע אך חשוב (צדק לסאם הינקי!). גם כאשר בן סימונס וג'ואל אמביד התגלו ככוכבים והסיקסרס התחילו לשים את חתיכות הפאזל יחדיו, הם עדיין לא חוו עונה פנטסטית בסדר גודל כזה. הם ניצחו את שבעת המשחקים האחרונים שלהם, לאחר שזה נראה כי הם יכולים לאבד את הכתר שלהם עם 4 הפסדים רצופים באמצע אפריל. נותרו להם חמישה משחקים בלבד, 4 מהם על קבוצות עם מאזן שלילי (דטרויט, אינדיאנה, אורלנדו פעמיים) ואחד מול המיאמי היט בחמישי הקרוב. הם יהיו מרוצים מאוד אם יצליחו לשמור עם החודש המושלם שלהם עם ניצחונות עד הסוף, ובקצב הנוכחי, זה לא נראה מופרך בכלל.

הם גברו אמש על הניו אורלינס פליקנס לאחר הזעה אינטנסיבית, 109:107 במשחק ביתי. טוביאס האריס קלע שלשה עם 1:10 דקות לסיום, סל שהפך דה-פקטו לסל הניצחון לאחר שאף קבוצה לא מצאה את הסל ב-70 השניות הנותרות. טובי גמר את העניין עם חטיפה של מסירה רעה של אריק בלדסו כשנותרו 2 שניות לסיום.

גם הפיסטונס הצליחו להשיג ניצחון במשחקם האחרון, תוצאה מפתיעה של 111:97 על הממפיס גריזליס. שבעה שחקני דטרויט קלעו בספרות כפולות, שהובלו על ידי המנהיגות של הוטרן, קורי ג'וזף שסיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-11 אסיסטים. הבוכנות כמובן הודחו מזמן מתמונת הפלייאוף ויוטב להם להמשיך להפסיד כדי למצב את עצמם במקום גבוה יותר בטבלת הלוטורי, אך ראינו אותם כבר קוטלים דרקונים אדירים מוקדם יותר העונה, כולל ניצחון עצום על אותם הסיקסרס, 119:104 בחודש ינואר השנה.

הם כרגע נמצאים במקום האחרון במזרח והשלישי מהסוף בכל הליגה (מיניסוטה ויוסטון מהצד השני עם פחות ניצחונות), כאשר גם אורלנדו וקליבלנד יכולות לרדת נמוך יותר שכן ההפרש ביניהם לפיסטונס הם משחק אחד בלבד.

בגזרת הפציעות, ג'וש ג'קסון, חמידו דיאלו, דניס סמית' ג'וניור ורודני מקגרודר בחוץ. ג'רמי גראנט, ויין אלינגטון וקורי ג'וזף בסימן שאלה אצל דווין קייסי.

אצל דוק ריברס, רק פורקן קורמאז לא יהיו זמין.

הימור: הברק לא מכה באותו המקום פעמיים. 28 הפרש פילדלפיה.

דנבר נאגטס (23-44) – ברוקלין נטס (24-43), 05:00

הברוקלין נטס יקוו להשוות את מאזנם לשל הנאגטס עם ניצחון הלילה כאשר הרשתות מהרובע הניו יורקי מתארחים אצל הנאגטס בקולרדו.

לאחר שנלחמו על המקום הראשון לאורך כל השנה, הנטס כעת חווים את הנפילה הגדולה ביותר שלהם העונה. הם הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל שני הפסדים רצופים וכואבים נגד המילווקי באקס, שקפצו מעליהם למקום השני. הם לא סיפקו להתאושש משני הפסדים הצורבים ביותר שלהם עד כה, הם נחלו הפסד לא פשוט לדאלאס מאבריקס ביום חמישי האחרון.

ללא ג'יימס הארדן, הנטס מתקשים מאוד, ניכר כי הוא הברומטר שמכניס את הראש של כולם למקום הנכון. בלעדיו הם במאזן 17-16 שלילי, יחד איתו הם במאזן 7-27 חיובי.

הסטאר המזוקן לא שיחק מאז תחילת אפריל. זה נתון מדאיג ביותר לנטס, שראו מה קרה בשנה שעברה לוס אנג'לס קליפרס, שלא בנו כימיה מספקת בין הכוכבים שלהם במהלך העונה הסדירה ושילמו על כך ביוקר בפלייאוף. קבוצות כמו הסיקסרס והבאקס, שמשחקות כבר כמה שנים עם הגרעין הנוכחי, מגיעות עם יתרון משמעותי, שלעיתים נחבא ונסתר, לפלייאוף.

החדשות הטובות לנטס הן שהמשחק הלילה יהיו הקשה ביותר שלהם עד סיום העונה הסדירה. שיקגו פעמיים, סן אנטוניו וקליבלנד מחכות לנטס החל מיום שלישי.

הנאגטס גם נואשים לניצחון על מנת להיצמד למרחק של חצי משחק בלבד מהקליפרס במקום השלישי במערב. הם נתקלו במאבק קשוח מאוד מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, היוטה ג'אז, והצליחו להוציא הפסד מכובד בתוצאה 127:120. הנאגטס נצמדו לג'אז כל המשחק ואף הובילו ב-2 הפרש זעום בסיום הרבע השלישי לפני שבויאן בוגדנוביץ' קלע 11 ברבע המכריע וקבר את המשחק. למרות ההפסד, יש לשבח את הנאגטס שלא ירדו רבות ביכולת גם בהיעדו של הכוכב העולה, ג'מאל מארי, שסיים את העונה לפני שלושה שבועות. הנאגטס ניצחו 13 מתוך 19 המשחקים ששיחקו ללא הרכז שלהם העונה. מי שהתעלה על עצמו במטרה לחפות על חסך הסקורינג הוא כמובן מייקל פורטר ג'וניור. הוא קולע 23.6 נקודות, מוריד 7.5 ריבואנדים ומוסר 1.3 אסיסטים במשחקים ללא מארי. הוא הוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו בקרב הקשוח מול יוטה עם 31 נקודות, אך זה לא הספיק מול שיא אדיר של בוגדנוביץ שקלע 48.

מלבד ג'מאל מארי, גם וויל בארטון, מונטה מוריס, פי.ג'יי דוזייר וזיק נאנג'י לא ישקחו אצל מייק מאלון.

אצל סטיב נאש, ג'יימס הארדן, ספנסר דינווידי וכריס צ'יוזה לא ישחקו הלילה.

הימור: אלך על מיני-הפתעה כאן, ניצחון של הנטס ב-7 שקוטע קצת את המפולת.

גולדן סטייט ווריורס (33-34) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (46-21), 05:00

שתיים מהקבוצות המשפיעות ביותר של העשור האחרון נפגשות בשחזור של סדרת גמר המערב של 2016. הלוחמים מהמפרץ צריכים להמשיך לנצח ולשמור על מיקום חיובי בטורניר הפליי-אין, הת'אנדר יאהבו להיות הספוילר למסיבת של הווריורס עם ניצחון מפתיע כאשר הרעמים מתארחים ב-"צ'ייס סנטר" שבקליפורניה.

זהו מפגש שני ביומיים בין שתי הקבוצות, גולדן סטייט שייטו בקלות אמש עם ניצחון קריטי של 118:97 שהעלה את החבורה של סטיב למקום השמיני, מעל הגריזליס שמפגרים מאחוריהם רק בחצי משחק ומשחקים כשעתיים וחצי לפני המפגש הזה נגד הראפטורס.

סטף קרי כמובן הוביל את קבוצתו לניצחון עם 34 נקודות ו-7 אסיסטים, עוד יום במשרד בשביל ה-MVP לשעבר שסוחב משקל כבד על כתפיו הצנומות. יחד עם קרי, היו כמה שחקנים מפתיעים העונה במדי הלוחמים. אמש זה היה תורו של הסופמור, מייקל מולדר, לתת משחק מפלצתי. הוא קלע 25 נקודות יחד עם 7 שלשות חשובות ביותר. למעשה, זהו המשחק החמישי מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלו בו הוא קולע בדו ספרתי. זה קרה לו רק 6 פעמים בכל העונה לפני כן.

"אני חושב שביצענו ברמה מאוד גבוהה הלילה בצד ההתקפי. אנחנו מבצעים את המהלכים בצורה מיטבית, מוצאים שחקנים שיודעים לתפוס את הכדור, לשחק בקצב מהיר, לשחק בשטף המשחק" אמר מולדר המאושר בסיום המשחק אתמול.

המשחק אמש לא ממש היה בסכנה בשלב מוקדם מאוד. הווריורס עשו ריצת 15:2 חשובה בתחילת הרבע השני ולא הסתכלו לאחור. הם הצליחו להגדיל את יתרונם עד ל-25 הפרש לפני שקוצץ בגארבג' טיים.

זהו המשחק השלישי בין הקבוצות, כאמור הווריורס ניצחו את שני הקודמים בהפרש ממוצע של 34.5 נקודות.

אלכסיי פוקושבסקי, שיי גיליג'יוס-אלכסנדר ומייק מוסקלה לא ישחקו הערב אצל מארק דייגנולט. לו דורט בספק עם פציעה בברכו.

אצל סטיב קר, דו"ח הפציעות די רגיל – קליי תומפסון, אריק פאסקל, ג'יימס וייזמן כמובן לא יעלו לפרקט. גם קרי אוברה ג'וניור ודמיון לי לא יהיו זמינים הערב.

הימור: ההפרש יקטן, אך התוצאה תישאר זהה. 11 הפרש גולדן סטייט.

פורטלנד טרייל בלייזרס (29-38) – סן אנטוניו ספרס (34-32), 05:00

לאחר המותחן שסיפקו בחודש שעבר, האוהדים ישמחו לראות עוד מערכת כוססת ציפורניים בין הדורבנים מהאלאמו לחלוצים מאורגון. הפעם הטקסנים מתארחים בצד הצפון-מערבי של המפה למפגש מערבי רותח ב-"מודה סנטר" שבפורטלנד.

המפגש הקודם בין הקבוצות הטה את כף שובר השיוויון לטובת הבלייזרס, שניצחו בהפרש נקודה בבית של הספרס. ללא דמיאן לילארד במפגש זה ב-17 לאפריל, סי.ג'יי מקולום התעלה על עצמו עם 29 נקודות ב-50% מהשדה. התרומה מהספסל של הבלייזרס הייתה קריטית, אנס קאנטר, אנפרני סימונס וכרמלו אנטוני קלעו 39 נקודות משותפות ועזרו להכריע את המערכה לטובת החבורה של טרי סטוטס.

הבלייזרס ניצחו ארבע מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם, כולל מפגש קריטי מול הלייקרס אמש שעזר להם להתקרב לקבוצה מעיר המלאכים שנמצאת במקום החמישי כרגע. דמיאן לילארד נתן תצוגה מטורפת עם 38 נקודות ב-18 זריקות בלבד וגם הוסיף 7 בונבונים לחבריו לקבוצה. כל נקודה הייתה חשובה ביום בו הספסל קולע רק 15 נקודות, 10 מתוכם מאת אנס קאנטר.

הספרס, שנמצאים כעת במקום העשירי עם יתרון 2.5 משחקים על ניו אורלינס, יקוו להשיג עוד מרחב לנשימה בנוסף לקיצוץ המרחב הזה מהגרזיליס שמובילים עליהם במשחק אחד בלבד.

הם ניצחו את המשחק האחרון שלהם, 113:104 מול הסקרמנטו קינגס. הם ירדו לרבע הרביעי בפיגור אך הציגו 12 דקות מצוינות בהן ניצחו 35:23 ויצאו עם ידם על העליונה מול הקבוצה ששוכנת בבירת קליפורניה. כל שחקני החמישייה, פלוס רודי גיי מהספסל, קלעו לפחות 11 נקודות. דמאר רוזן הוביל את כולם עם 25 נקודות ב-63.4% טרו שוטינג.

טריי ליילס ודרק וייט לא ישקחו אצל גרג פופוביץ'.

זאק קולינס סיים את העונה כאמור ולא ישחק גם הערב.

הימור: אלך על הספרס הפעם, 4 הפרש לטקסנים.

גם ישוחקו:

טורנטו ראפטורס (40-27) – ממפיס גריזליס (33-33), 02:30

יוטה ג'אז (18-49) – יוסטון רוקטס (51-16), 05:00

לפוסט הזה יש 145 תגובות

  1. תונייט ווי אול וויטנס.
    ראס משתווה לביג O. המשחק יעצר ומר ווסטברוק יקבל את הכבוד המגיע לו. במשחק הבא יחזור הריטואל.
    אולי נצטרך לחכות עוד כ 50 שנה לשבירת השיא הבאה?
    קבלו סיכום קטנטן
    https://www.usatoday.com/in-depth/sports/nba/wizards/2021/05/07/russell-westbrook-numbers-class-giants-nba/4957998001/

    1. תשמע ….
      השיא ישבר מהר ממה שאתה חושב
      לאוסקר היו 158 TD ב 6 העונות הראשונות שלו בליגה
      לווסטברוק היו 7 בלבד ב 6 עונות
      יוקיץ ודונציץ בקצב צבירה טוב, הם מסוגלים לנפק 7-8 עונות רצופות של 20 למשחק
      ווסטברוק כאלפא דוג עושה כל מה שהוא רוצה על המגרש
      אגב, ב 2012 היו לו 0 TD
      והוא היה בגמר, אז אני בהחלט לא יודע מה עדיף עבורו

      1. נחיה ונראה. אני חושב שלוקה יעבור את יוקיץ. אבל ווסטבוק יכול להמשיך עוד כמה שנים טובות והים עולה ועולה ועולה….

    2. אגב רוברטסון אמר השבוע שהוא רוצה שווסטברוק ישבור את השיא שלו.
      משהו מעניין נוסף שהוא אמר שבזמנו בכלל אף אחד לא הסתכל על זה (גם ככה החשיפה לסטטיסטיקה הייתה נמוכה בהרבה). מי שגרם לאנשים להתחיל לספור טריפל דאבלים העה מג'יק ואז התחילו ללכת לחפור בארכיונים וגילו מה ביג-או עשה בזמנו.

  2. היום אני ואשך ראש בראש. יאללה ווש צריכים לתת עבודה ולנגב את אינדי. ראס מחכה לטריפל. חבל שהמשחק ב2 בלילה ולא ב5 בבוקר הייתי צופה בו.

    מקווה שהנטס ינגבו את הסרבי

    כל השאר זבל של משחקים

          1. כשאתה אומר ה'ונילים שלי' אתה מתכוון לשחקני כדורסל בעלי גוון עור בהיר (משום מה פתאום הרגשתי צורך עז לוודא)?

          2. או שינגבו בצורה מכאיבה את ווש וסאבוניס יראה לראס מאיפה משתין הטריפל דאבל במחצית, או שנראה סבוטאז' לתפארת. בכל מקרה עם מצבת הפצועים והשמועות שרצות מתוך חדר ההלבשה זה נוטה לכיוון השני.
            בשיא חטיפות של מקונל ושיא איבודים של ווסטברוק ננוחם.

          3. רק שתדע, שמסקירה זריזה אינדיאנה לא עומדת בתקן המחייב ללבנים ברוסטר (מקונל, סאבוניס, גוגה ומקדרמוט)- נדרש לפחות שליש רוסטר באינדיאנה ויוטה. יוטה עומדת בתקן (בויאן,אינגלס, ניאנג, מאט תומאס ואיליאסובה יבדל"א)

  3. משחק מטורף באינדיאנה, התקף לב בדרך, ראס לא בהכרה, סאבוניס נהיה כוכב, ביל בטירוף, האיש שלי לאברט בדרך לטריפל דאבל

  4. סליחה הצטרפתי באיחור
    היתה לי עבודה על המחשב

    היום מתחילים את חגיגות הט"ד
    בלוג חי מורחב היום לרגל החגיגהבהשתתפות אוהדים הייטרים (אשך אנחנו יודעים שאתה פה…)
    מחר ויכוחים לאורך היום האם ראס יותר גדול מג'ורדן או יותר קטן מיובל אוחיון

    בהמשך היום יעלה טור מיוחד של גיא על נזקי השימוש בשיטה העשרונית

    אשך יעלה טור מיוחד עם 181 סיבות למה ראס הוא שיקוץ הגדול מכולם

    ועוד ועוד
    פרטים בהמשך

  5. גם סבוניס הגיע לטריפל דאבל. עכשיו נשארו רק שני אסיסטים של לאברט כדי שלראשונה בהיסטוריה יהיו לנו שלושה שחקנים עם טריפל דאבל באותו משחק (טריפל טריפל-דאבל?)

    תכלס משחק מפוזר של שתי קבוצות כל כך לא מאומנות. האנומליה הסטטיסטית הביזארית הזאת יותר מעניינת מהמשחק

  6. וושינגטון על הפנים
    בקושי מנצחים קבוצה ששונאת את המאמן שלה שקיבל התמוטטות עצבים
    כמעט יותר גרוע מאטלנטה

  7. די נו, זה המהלך הכי טוב שוושינגטון יכולים להביא לקליעה האחרונה של המשחק? זה כאילו שני המאמנים בתחרות מי יותר גרוע.

    נקווה שלאברט ישיג את האסיסטים שהוא צריך בהארכה, אולי ייצא משהו מענין מהמשחק הזה

      1. פחים וושינגטון אפילו החברה של שמעון מירושליים היו קולעים את הזריקות החופשיות, שני הקבוצות מתאמצות להפסיד ולצערם רק אחת יכןלה

  8. כל כך מגיע לו הניצחון הזה לראס. עשה הכל ועשהטוב. אפילו את כדור המשחק הוא לא נתן לאינדי להכניס.
    לקח לעצמו.
    האיש אגדה חיה וצוחק היום על כל ההייטרים למינהם.

  9. מקווה ששארלוט יעלו מהפליי-אין, יהיה הרבה יותר מעניין לראות סדרה בין פילי לבינה מאשר את אחת משתי הקבוצות האלה

  10. ווסטברוק!!!!
    איזו הצגה של הדבר המהפנט הזה!
    הלילה הזה לכל מי שלא הבין למה אוהבים את הרכבת הרים המטורללת הזו שנקראת ווסטברוק!!

  11. איזו עונה מטורפת לווסטברוק אחרי שחזר מהמתים והוספד!
    ואיזו עונהמטורפת לווש!!!!
    היה שווה את כל הלילות…
    לא באמת😇

  12. על ראס אין מילים. היה לו ריבאונד התקפה ואסיסט להאצ׳ימורה שהפך מומנטום ברבע הרביעי. וכמובן הרבה מהלכי קלאץ׳ בשני הצדדים.
    אבל מה תגידו על גאפורד?
    הגנה אדירה על סבוניס הרותח בסוף, ריבאונדים בהגנה וריבאונד התקפה + טיים אאוט ושתי קליעות קלאץ׳ בסוף הזמן החוקי. איזה גבר!

      1. זה היה ריבאונד של מי שיותר רוצה. כמה התקפות אחר כך היה לו עוד אחד כזה. הוא מפלצת ריבאונד, מקום 6 בליגה

  13. הדבר המושלם מבחינתי הוקס מנצחים את כל ה4 משחקים שנותרו. אינדי מפסידים את 3 הבאים. ניקס מפסידים איזה 3 משחקים. בוסטון ומיאמי מנצחות פעם אחת כל אחת את השנייה ככה ההוקס מקום 4. ווש מעל אינדי.
    הבעיה שסיבוב 2 זה מפגש בין פילי להוקס ולא טוב לי אבל זה מה יש

  14. ביל לא פצוע
    הוא סובל מכאבים בברך כבר תקופה
    גאפורד הוא פוטנציאל רודי גובר
    הוא יעשה לאמביד חיים מאד קשים בפלייאוף אם הם יעלו
    שמעון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט