הלייקרס מסתבכים, אמביד מככב, בוגדנוביץ' מפציץ והסלטיקס מתפרקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס מסתבכים, אמביד מככב, בוגדנוביץ' מפציץ והסלטיקס מתפרקים ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פילדלפיה 76'ס 109 (21-46) – ניו אורלינס פליקנס 107 (37-30):

ואולי מירוץ ה-MVP בכל זאת לא סגור ליוקיץ'?

אמביד נתן הופעה הלילה שמצדיקה לפחות את הדיון כשהמתיר 37 נקודות ושלט בשני צידי המגרש בנצחון של פילי על הפליקנס.

פילי הובילה לאורך רוב המשחק אבל קמבאק של ניו אורלינס נתן לה את ההובלה ברבע הרביעי. 1:47 לסיום, סל של לונזו בול העלה את הפליקנס ליתרון של 3. אמביד ענה עם 2 מהקו ושלשה של האריס החזירה את היתרון ל-76'ס. מכאן במשך 1:10 שתי הקבוצות פשוט לא הצליחו לעשות סל כולל איבודי כדור מביכים אבל הנצחון נחת בחיקה של פילדלפיה.

הפליקנס עלו ללא שני הכוכבים שלהם אבל היו במשחק בכל זאת בזכות משחק מצוין של ג'קסון הייז מהספסל, שסיים עם 19, בול ובלדסואו הוסיפו 18 כל אחד.

בפילי כאמור הכל היה אמביד שסיים עם 37 ו-13 ריבאונדים כולל 12 מ-12 מהקו. האריס הוסיף 17 וקארי 16, סימונס סיים עם 8 בלבד אבל גם עם 10 אסיסטים למנצחים.

שיקאגו בולס 121 (39-28) – בוסטון סלטיקס 99 (32-35):

משחק מצוין של קמבה ווקר לא עזר לסלטיקס בערב איום ונורא של טייטום וללא ג'יילן בראון כאשר הבולס עוצרים אותם על 18 ברבע השני ופותחים פער דו ספרתי, לסלטיקס לא היו תשובות ויתר המשחק היה למעשה גרבג' טיים מתמשך.

הסלטיקס קלעו ב-28% מחוץ לקשת לעומת 45% משלוש לבולס שגם קלעו ב-94% מרשים מהעונשין, והובילו למעשה כמעט בכל פרמטר סטטיסטי מול הסלטיקס שהיו חלשים מאוד.

קמבה היה כאמור מצוין עם 6 מ-13 מחוץ לקשת ל-33 נקודות, אבל למעט פורנייה במשחקו הטוב ביותר ככל הנראה במדי הסלטיקס שסיים עם 17 באחוזים טובים אף אחד אחר לא הצליח לפגוע משום טווח, ובעיקר בלט בחולשתו טייטום שזרק ל-3 מ-15 מהשדה ו-0 מ-7 משלוש.

בצד השני לווין ווייט היו מצוינים עם 25 כל אחד, ווץ' הוסיף טריפל דאבל של 18 14 ו-10 אסיסטים.

שארלוט הורנטס 122 (34-33) – אורלנדו מג'יק 112 (46-21):

השארלוט ממשיכים לעשות את מה שהם צריכים לעשות כדי להגיע לפלייאין כשהם מנצחים את עוד אחת מנמושות הליגה אבל קל זה לא היה. המשחק היה צמוד למדי אבל במחצית השניה שארלוט התחילה לפתוח פער ולמג'יק שקלעו 62 במחצית הראשונה נגמרו הכלים במשחק בו שתי הקבוצות קלעו רע מאוד מחוץ לקשת.

בייקון נתן משחק טוב עם 26 באחוזים סבירים, אנתוני הוסיף 22, והאמפטון עלה מהספסל וקלע 16. בצד השני טרי רוזייר עם 28 בלט. בול הוסיף 26 אבל גם 0 מ-7 מחוץ לקשת. פי ג'יי וושינגטון היה הכי יעיל עם 23 ב-8 מ-14 ו-4 מ-6 מחוץ לקשת.

מיאמי היט 121 (31-36) – מיניסוטה טימברוולבס 112 (47-20):

גם ההיט מתקשים אבל עושים את העבודה. לאחר יתרון מוקדם של מיניסוטה רבע שני טוב של טיילר הירו וההיט העלה אותם ליתרון אותו לא שמטו עד הסיום.

27% משלוש של מיניסוטה מנעה מהם לחזור למשחק על אף שליטה בצבע בהובלת קארל אנתוני טאונס. הזאבים קלעו 58 לעומת 42 בלבד של ההיט בצבע, וגם זכו ליתרון בקרב הריבאונד מה שכאמור לא עזר להם.

טאונס היה טוב עם 27, ואווארדס הוסיף 25. גם ראסל היה פורה עם 17 ורוביו הוסיף 16 מה שגורם לך לחשוב שיש איזשהו קור סביר במיניסוטה אבל לצערי זה קור שחסר לחלוטין את היכולת לשחק כדורסל מנצח.

בצד השני באטלר עם 25 ו-5 חטיפות היה רצחני, אבל זה היה הערב של טיילר הירו עם 27 ו-6 מ-8 מחוץ לקשת ההיט יקוו שזאת תחילת חזרתו לכושר קליעה. דרגיץ' הוסיף 23 מהספסל.

מילוקי באקס 141 (24-43) – יוסטון רוקטס 133 (51-16):

הבאקס נתנו לרוקטס ומרטין ג'וניור להשתעשע במשך מחצית אחת ואז מחצו אותם ברבע השלישי 29-43 כאשר הרבע הרביעי שוחק לפרוטוקול עם הגנות ברמת אולסטאר והרבה מנוחה לשחקנים המובילים של הבאקס ולראיה שתי הקבוצות קלעו מעל 50% מהשדה, כשהרוקטס מגדילים וקולעים ב-47% מחוץ לקשת.

הבאקס פיצו על כך בשליטה מוחלטת בצבע עם 53 ריבאונדים לעומת 37 בלבד לרוקטס וכשיש לך עד כדי כך הרבה יותר כדורים כנראה שתהיה בסדר.

מרטין ג'וניור קלע 26 ואוליניק הוסיף 23 לרוקטס. בצד השני ברוק לופז עם 24 ב-24 דקות, מידלטון עם 23 ויאניס עם 17 ו-11 בלטו.

דאלאס מאבריקס 110 (28-39) – קליבלנד קאבלירס 90 (46-21):

נצחון קליל לדאלאס שניצחה את הרבע הראשון 19-33 ומתקרבת למקום בפלייאוף מבלי להצטרך לשחק במשחק הפלייאין למרות שיש עוד 5 משחקים עד לסיום העונה הסדירה.

המאבס שלטו בכל פרמטר של המשחק כשהקאבס לפרקים ממש מתקשים לעשות סל. הם קלעו ב-39% מהשדה ו-20% מהשלוש, ולא הובילה למין תחילת המשחק.

סקסטון הוביל את הקאבס עם 27 נקודות של קלוריות ריקות. אוסמן הוסיף 22. דונצ'יץ' במשחק פושר במונחיו קלע 24 ב-23 דקות, הרדוואי הוסיף 20 וג'ושי ריצ'רדסון היה מצוין עם 18.

יוטה ג'אז 127 (18-49) – דנבר נאגטס 120 (23-44):

נצחון ענק לג'אז במשחק שהיה צמוד לכל אורכו אבל סיומת חזקה של יוטה אפשרה לה לקחת את ה-W. דווקא ניאנג הצית את הריצה הזאת בפתיחת הרבע הרביעי עם שני סלים רצופים שהעלו את יוטה ליתרון, אותו לא השמיטה עד לסיום, כאשר זריקת עונשין של ריברס צמקה ל-3, אבל שלשה של קלארקסון 50 שניות לסיום סגרה עניין.

7 איבודים ברבע האחרון מתוך 17 במשחק כולו חרצו את גורלה של דנבר ומנעו ממנה לחזור למשחק מה שבהחלט היה אפשרי הודות ליכולת הנהדרת של מייקל פורטר ג'וניור שממשיך לקחת את המושכות ממארי בצורה מצויינת.

פורטר סיים עם 31 באחוזים טובים, בעוד יוקיץ' סיים עם 24, 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים אבל גם 5 איבודי כדור. מילסאפ הוסיף 19 וריברס עם 5 מ-7 מעולה מחוץ לקשת ו-18 נקודות הראה שהוא גם יכול להיות פקטור עבור הנאגטס.

בצד השני זה היה לגמרי הערב של בוגדנוביץ' ששבר שלל שיאים במשחק של 48 נקודות, הכי הרבה לשחקן ג'אז במאה ה-21, 8 מ-11 משלוש, הכי הרבה שלו בליגה, ויהיה מעניין מאוד לראות כיצד הוא יצליח לשמור על היכולת הזאת מחד ולפנות מקום לחוזרים מפציעות. קלארקסון הוסיף 21 מהספסל.

פיניקס סאנס 128 (19-48) – ניו יורק ניקס 105 (30-37):

המגבלות של ניו יורק באו לידי ביטוי מובהק ברבע הרביעי כאשר לאחר שלושה רבעים של משחק צמוד והפכפך הסאנס קלעו 38 מול 17 בלבד של הניקס והכריעו את המשחק בקלילות, כאשר לניקס פשוט לא היו כלים התקפיים מעבר לראנדל שמסוגלים להפוך את זה למשחק.

34% משלוש היו לניקס לעומת 44% של הסאנס, ועם כל הכבוד למיקוד שלהם במשחק הצבע, הלחימה וההגנה מול קבוצות העלית של הליגה זה לא קרוב ללהספיק.

רנדל סיים עם 24 ו-11 ריבאונדים, אר ג'יי בארט הוסיף 23 ומלבדם אף אחד לא הצליח לשים את הכדור בחישוק בצורה עיקבית. בצד השני, איטון היה מצוין, השחקן שמסומן כבטן הרכה של הסאנס בפלייאוף סיים עם 26 ו-15 ואם יוכל להביא את היכולת הזאת בפלייאוף זה יהיה משמעותי מאוד עבור הסאנס. פול הוסיף 17 ו-11 אסיסטים, והשניים כיפו על משחק איום ונורא של בוקר שסיים עם 3 מ-12 מהשדה.

פורטלנד טרייל בלייזרס 106 (29-38) – לוס אנג'לס לייקרס 101 (30-37):

עם הנצחון הזה הטרייל בלייזרס לוקחים יתרון של משחק על פני הלייקרס וכן את היתרון בשובר השוויון וזה כמובן מאוד משמעותי לקראת המשחקים האחרונים של העונה והמאבק להיכנס לפלייאוף מבלי להידרש למשחק פליי אין.

שתי הקבוצות התייחסו למשחק בשיא הרצינות ולראייה דיוויס, אחרי פציעת גב שיחק 39 דקות ועשה ממש הכל בשני צידי המגרש כדי שהקבוצה שלו תנצח, אבל בלי לברון ושרודר זה היה יותר מדי עבורו.

הגבה סיים עם 36 ו-12 ריבאונדים באחוזים טובים, קארוסו הוסיף 18 וקלדוול פופ סיים עם 17, אבל משחק חלש מאוד של דראמונד שהיה פאסיבי עם 4 נקודות ב-22 דקות, וקוזמה היה מזעזע עם 2 מ-11 מהשדה במשחק שבו הלייקרס לא יכלו להרשות לעצמם שהשחקנים שמשחקים לא יהיו בשיאם.

בצד השני לילארד היה ענק כפי שהוא נוהג להיות במשחקים מהסוג הזה, וסיים עם 38 ב-12 מ-18 מהשדה ועשה סל פשוט מתי שרצה. מקאלום הוסיף 21 ופאוול סיים עם 19.

סקרמנטו קינגס 104 (38-29) – סן אנטוניו ספרס 113 (31-35):

נצחון חשוב מאוד לספרס שעצרו את סקרמנטו ברבע הרביעי על 23 למול 35 שלהם מה שהכריע עבורם משחק בו הובילו פחות או יותר מהפתיחה, אבל הפוקוס הלך דווקא למאמן היריבה לוק וולטון שבחר שלא לשתף את הכוכב שלו ב-4 המשחקים האחרונים, מרווין באגלי במחצית השניה במהלך שבוודאי עוד ידובר בימים הקרובים, וקשה לראות את וולטון ממשיך בקבוצה הזאת.

הספרס פיצו על ערב מחריד מחוץ לקשת עם 4 מ-22 בדיוק מהעונשין ובמשחק המיד ריינג' המצוין של דרוזן. באגלי כאמור סיים עם 4 ב-19 דקות בלבד. הילד ורייט הוסיפו 17 כל אחד.

עבור הספרס דרוזן קלע 25, ומארי הוסיף 22 כאשר ווקר מסיים עם 16 ושני האחרונים עם 0 מ-10 מצטבר מחוץ לקשת שכאמור לא הפריע לספרס לקחת נצחון חשוב שמקרב אותם מאוד לפליי-אין.

Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפילי נשאר יריבות אשפה שמושלמות לניפוח סטט של אמביד לmvp. אחוזי ההצלחה של פילי איתו גבוהים משל יוקיץ. יוקיץ עוד יפסיד משחקים. אמביד קולע יותר לוקח יותר ריב שומר יותר ועושה 30 ו10 כנראה עד שהעונה תסתיים.
אין לי ספק מי צריך להיות הmvp

Berch
08/05/2021 9:01:58

תודה על הסיקור המשובח עם הקפה של שבת בבוקר 🙏
פילי ניצחו, זה העיקר 🕺

גיא רוזן
08/05/2021 9:03:26

אייטון סומן כ-"בטן הרכה של הסאנס בפלייאוף"?
.
על ידי מי?
.
למה?
.
אייטון הוא סנטר. ככזה, יש לו 2 אפשרויות –
.
הראשונה היא לשחק הסנטר, לנוע, להגיע למקומות הנכונים, להמתין לקבל כדור, ואז להפוך את מצבי הקליטה לנק' באחוזים הטובים ביותר שאפשר.
.
האפשרות השנייה היא לקחת זריקות גם ממקומות שהם לא השחקן המתגלגל בפיק אנד רול, או בפוסט. לצאת ולהתחיל מהלכים ולזרוק יותר מבחוץ. אמביד עושה זאת לא מעט, לדוגמה.
.
אייטון, לשמחת האוהדים המעוניינים בהצלחת הקבוצה, בחר עד כה באפשרות הראשונה. והוא מיישם את אותה אפשרות ביעילות מרשימה.
.
בצד ההגנתי, הוא משחק היטב כל הזמן. ללא רבעים ניצולי חמצן, וללא משחקי שביתה איטלקית.
.
הפואנטה?
.
יש המון סיבות לדאגה מכושרה הנוכחי של הסאנס.
מכל הסיבות, אייטון נמוך ברשימה. אם כבר, הדאגה היא מהגארדים שלא מפעלים אותו מספיק.
.
דרך אגב,
הוא רק בן 22. בדרך כלל, לסיורים קלאסיים לוקח קצת יותר זמן להגיע לשיא.
.
תודה, דור.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 11:22:29

אגב גיא זה נראה לי שמחפשים אותו הרבה יותר במשחקים האחרונים, וגם מוצאים. אני צודק?

עידו גילרי
08/05/2021 11:23:41

כריס פול מחפש אותו יותר

עידו גילרי
08/05/2021 11:25:41

קצת מצחיק שאתה דווקא אומר את זה אחרי המשחק מול ההוקס. אבל בכל מקרה זה לא משהו קבוע. יש משחקים ויש משחקים.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 11:44:20

לא מדבר על משחקים בודדים אלא על החודש האחרון פחות או יותר. זו תחושת בטן

עידו גילרי
08/05/2021 11:45:55

אז בגדול לא.

גיא רוזן
08/05/2021 13:29:19

נכון יש את האליה והקוץ?
אז במקרה של הסאנס אני כולי תקווה שבעקבות ההפסד המתקרב בסיבוב הראשון (חתיכת קוץ מבאס!) תהיה מעט אליה,
שהיא ההחלטה שבעונה הבאה צריך יותר אייטון.
.
בינתיים?
התשובה לשאלתך היא "לצערי, לא".

אשך טמיר המקורי
08/05/2021 13:32:22

כן, תלו מודעות נעדר

עידו גילרי
08/05/2021 13:43:58

מה שלום ארון ביינס אשכנו?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/05/2021 13:57:59

חחחחחח איזה מניוק גילרי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מזימתי מאתמול הושלמה בהצלחה – ניצחנו את סקרמנטו, השקנאים הפסידו, ועכשיו אנחנו מרחק נצחון אחד, להערכתי, מהבטחת מקומנו בפלייאין. גם לילארד עשה כמצוותי, ונכון לעכשיו הלייקרס בפלייאין. לדעתי לברון יחזור והם בהחלט יכולים לסיים 6, אבל יהיה נחמד לראות אותם מזיעים קצת בפלייאין. אם רביעית הפלייאין הנוכחית תישמר כזו אני מהמר על הלייקרס מנצחים את גולדן, ואחר כך גולדן מנצחים אותנו או את ממפיס.
.
לקלוע 4/22 משלוש ב-2021 זה בלתי מוסבר, ועוד פחות מזה כשמתברר שפאטי עם 0/0 מהטווח ב-22 דקות….וואט-דה-פאק פופ?!? אבל ניצחנו, ולוני כיכב במאניטיים, אז מה לנו כי נלין? לטווח הארוך צריך למצוא איזה צלף. אם, מעבר לשניים המוכרים, מישהו שומע על עוד בוגדנוביץ', אשמח שיגיד לי.
.
לא מבין מה עובר על בוסטון אבל נראה לי שלארי בירד, בן 64 עם בעיות בגב, יכול היה להועיל להם אתמול, בוודאי דני איינג', רק בן 62 הילד, ומכיר טוב את שאר השחקנים…

עידו גילרי
08/05/2021 9:47:43

נו כבר סגרנו את הפינה הזו ברגע שזאיון גמר את העונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

וואלה?!? גמר את העונה? לא ידעתי… באסה, לא פציעה רצינית אני מקווה.

עידו גילרי
08/05/2021 9:51:43

לא רציני (אצבע ביד) אבל מספיק כדי להשבית אותו לשבוע הקרוב.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 9:47:54

הלוואי לארי בירד, בן 64 עם בעיות בגב, יכול היה להועיל להם אתמול, בוודאי דני איינג', רק בן 62 הילד, ומכיר טוב את שאר השחקנים…
הסלטיקס היו נוראיים כולל קמבה שהראה שוב שהוא קלוריות ריקות מתוכן. יכול היה לצמצם ל 5 אבל את השלשה החשובה והדיי פנויה הוא פספס והמגמה מיד השתנתה.
כן הסלטיקס סבלו מפציעות ומחלות העונה קצת יותר מהשאר אבל לא היה אף שחקן שהחסיר יותר מדיי זמן ואין פציות מסיימות עונה.
הסלאמפ הזה בעיקר על צוות האימון. ציפיות לחוד ומציאות לחוד.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 10:56:01

דוק כאב לי עלייך ובכל זאת נהנתי מכל שנייה לצפות בגי ליג של שיקגו מפרקים מוחצים ומנתצים את הסלטיק של הבוט.
.
הבוט מנהל משחק פשוט נוראי, וההתקפה של בוסטון מפגרת מאחורי הליגה שנות אור, בין המאמנים היחידים בליגה שמוציא הרבה פחות מהסגל ומהפוטנציאל של הקבוצה.
.
לא מבין למה הבוט שוב מייבש את נייסמית ונותן לו 12 דקות, קלעי ובטח שחקן צעיר כל כך בנוי על יציבות וביטחון תן לו לשחק במקום לייבש אותו, זה שחקן שהיה סקורר מדהים בכל מסגרת.
.
לגבי טייטום הוא סקורר מצוין עם זאת הוא לא תורם בשופ אספקט אחר של המשחק פרט לזה ולא הופך את השחקנים שלצידו לטובים יותר, בערבים כמו של אתמול שהוא לא מסוגל לפגוע אפילו בקרש של השירותים הוא איום. צריך לעבוד איתו לפתח עוד אספקטים של המשחק.
.
עכשיו למשחק של פילי נגד הפליקאנס הרבה זמן לא ראיתי כאלה קומדיה של נגרים שני הקבוצות ניסו להפסיד ברבע האחרון ולמזלה של פילדלפיה היא יצאה עם W, אין לה מה לחפש בפלייאוף יש שם מחסור בכישרון מול הקונטנדריות האמיתיות והטעות של לא להעיף את הנגר סימונס בשביל הארדן תהיה בכייה לדורות.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 11:27:39

רזי אתה יכול פעם אחת להסביר מה צוות האימון עושה לא טוב? בלי להסביר את זה דרך מושגים אמורפיים כמו "מנטליות", "בעיות ביחסים" ו"חדר הלבשה" (שבמושגים הללו אני מתיימר להבין לא מעט ואתה עושה בהם פשוט שימוש שהוא לא קשור)? או לומר ש"ההתקפה לא עובדת" מה לא עובד בדיוק? ההרכבים? יותר מידי איזו? מה?
ראית מה הולך באינדיאנה? זה נקרא לאבד את חדר ההלבשה

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 12:30:09

תודה חגי על שסוף סוף אתה, שמבין במושגים כאלה, מנסח תגובה לעניין ולא מתלהמת לגבי מי שכן קורא מה שיש לך להגיד ובלי ביקורת שמנסה להקטין!
כדי שנוכל באמת להתדיין אתה צריך לראות כמה משחקים ברצף של הסלטיקס ולא תקצירים מכל סוג שהוא, אפילו לא כאלה של 40 דקות אלא 3 עד 5 משחקים מ א' ועד ת'. ואני מניח לפי האמירה שלך שאתה מבין שפת גוף.
ברוך והסגנון שלו אולי לא מקובלים עליך אבל חלק ממה שהוא כותב בהחלט נכון וזה בא מזה שהוא צופה במשחקי הסלטיקס אבל מהסיבה הלא נכונה….. חחח. לא מסכים עם כל הניתוחים שלו כמו למשל שטייטום לא תורם בשאר האספקטים. הוא ריבאונדר טוב ויש לו טריפל גם של 10 אסיסטים ויש חסימות וחטיפות כדור וכן פה ושם מתפלקים משחקים לא טובים. הוא צודק לגבי נייסמית.
חגי אתה לגמרי צודק לגבי אינדיאנה וחדר ההלבשה שלה. שם המצב יותר גרוע מאשר אצל הסלטיקס, ללא ספק. זה לא מנקה את סטיבנס ממה שקורה אצלו ומה שחוזר על עצמו עם שחקנים-כוכבים. הוא מאמן קבוצתי ומכין טוב לפי נסיון העבר את הקבוצה. בשנתיים האחרונות הוא לא מגיב נכון למה שקורה במגרש. תראה, הוא לקח רק פסק זמן אחד בחצי הראשון. זה לא מתקבל על הדעת!
לך תבדוק בסטט ג"א.
בתחילת העונה אותם השחקנים מינוס קמבה עשו פתיחת עונה מעולה, איי שם עבר חתול שחור וחיסל לגמרי את הכימיה ובעיקר בין שנים שהיו חברים. איפה הפתרון של המאמנים? זה משפיע על כל הקבוצה.
ושוב, הוא לא מסתדר עם שחקנים שקצת חורגים מהסיסטמה שלו ובסוף הם בורחים מסיבות כאלה ואחרות.
עזוב את הניתוחים שלי, תשאל מומחה הרבה יותר גדול משנינו עם ניסיון באימון וביחסים עם שחקנים מה דעתו על העבודה של סטיבנס והטאלנטים שהיו לו בעבר ושיש לו היום ותקבל חוות דעת הרבה יותר מקצועית.
אם לא ירדת לקצה דעתי, אני מתכוון למנחם לס הבעלים של הופס קו איי אל.
הוא מבחינתי בר סמכה והוא רואה משחקים של הסלטיקס גם לפי תכתובת אישית בינינו.
תודה

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 12:43:05

קצת מעצבן אותי מה שאתה רושם בהתחלה, אבל אני באמת אנסה לא להיכנס לקטעים אישיים כי לא בא לי עכשיו (בדגש על עכשיו).
עם כל הכבוד לדוק לס, ואתה יודע מה עם כל הכבוד למאמני עבר שיושבים ומפרשנים – מבחינתי זה יכול להיות בלבול מוח אחד גדול. מה אם שלמה שרף היה מאמן לצורך העניין או אם מארק ג'קסון אומר משהו בטלוויזיה זה נכון כי הוא היה מאמן? עם כל הכבוד למנחם אין לו את היכולת לדעת מה קורה בחדר ההלבשה. אבל שאני הכי לא מבין זה מה הקשר? הסלטיקס משחקים פחות או יותר את אותו הסגנון בארבעת השנים האחרונות. הם משחקים לא מעט על הנד-אוף התקפית שמייצרת לא פעם דווקא זריקת מיד-ריינג', על פיק&של הרכזים הזריזים (זה היה אייזאה בזמנו אחר כך קיירי שעשה פחות שימוש ושיחק יותר איזו ועכשיו קמבה) וממה שזה מייצר עומדים הקלעים וזורקים או שבראון מצליח לבצע חדירה/ חיתוך דרך היתרון שנוצר. הגנתית הם חסרים עוגן שבזמנו הורפורד נתן להם, אבל ההגנה של סטיבנס היא לא שבלונית כמו למשל מילווקי והוא יכול לשמור במספר סגנונות. כך זה היה ב2018, ועד השנה. אם הסלטיקס הלכו כל כך אחורה על ידי "איבוד חדר ההלבש" חתול שחר" ועוד דברים שהם במקרה הטוב אמונות טפלות, בוא תגיד במה זה מתבטא, במקום לחזור לאותם מושגים אמורפיים ולא מדידים.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 13:06:00

אני קורא קצת יותר על הסלטיקס, חתולים שחורים ומה שקורה שם, לא מדובר באמונות טפלות והדברים האלה לא מדידים.
יש בעיות בחדר ההלבשה והן קשורות בעיקר בשני שחקנים, אחד מהם אגב לא הסתדר כל כך טוב גם עם אנקל דרו.
אני אומר פעמיים תודה בפוסט ויש לך טענות? אני באמת אנסה לא להיכנס לקטעים אישיים כי לא בא לי בכלל.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 13:16:04

רזי זה שאתה כותב תודה אז זה נותן לך את הפטור לכתוב מה שבא לך? אם אני אקצין את השיטה הזו אני יכול לכתוב משהו בסגנון.
נגיד: תודה רזי שאתה סוף סוף מדבר בצורה שאפשר בכלל להבין, ולא בצורה עילגת כמו שתמיד אתה מתבטא. תודה שפעם אחת לא אתה לא כזה מניפולטיבי אני מאוד מקווה שתמשיך ככה כי יש לך פוטנציאל – תסכים איתי שזה לא משהו שאפשר לומר עליו שהוא נעים לשמיעה.
עכשיו לעניין. גם אם אתה קורא זה לא אומר שזה נכון. גם אם יש אנשים שמתיימרים להיות מאוד קרובים לחדר ההלבשה זה לא אומר שמה שהם אומרים זה נכון – אבל הרבה יותר מזה, גם אם הם נכונים איך הם מתבטאים באופן מקצועי? השחקנים מזלזלים בהגנה? השחקנים לא מקפידים על התרגילים? אין תרגילים? אפשר כל דבר לפתור בתשובה "זו בעיה מנטלית" זו בערך אותה תשובה כמו "זה כי כוכב שבתאי פוגש את כוכב נוגה באמצע החודש וזה מזל בתולה עכשיו אז ברור שהם יפסידו"

גיא רוזן
08/05/2021 13:24:35

לא מספיק נכתב על חסרונו של אל הורפורד, ועל ההשפעה האדירה שהייתה לו על הגנת הסלטיקס.
.
מה שמחזיר את הדיון לסטיבנס –
תחת אימונו של סטיסינס, עונה אחרי עונה, עם סגל שהתחלף פעם אחר פעם, הסלטיקס מציגים הגנה חזקה.
גם השנה, עם סגל בעומק של שלולית, הסלטיקס מציגים הגנה סבירה –
.
(בסוגרים: המיקום של הגנת הסלטיקס באותה עונה)
.
2014, עונת הטנקינג (17)
2015, הפסד בסיבוב הראשון בפלייאוף (12)
2016 הפסד בסיבוב הראשון של הפלייאוף (4)
2017 הפסד בגמר המזרח (13)
2018 הפסד בגמר המזרח (1)
2019 הפסד בסיבוב השני (7)
2020 הפסד בגמר המזרח (4)
2021 ? (13)
.
דרך אגב,
אם מחפשים ביקורת, היחידה שיש לי בהקשר לסלטיקס, וגם זה נטו חכמת בדיעבד –
החתמות השוק החופשי/טריידים של עמדת הרכז,
ניצול ההזדמנויות בשוק הטריידים.
.
זה אנייג', ולא סטיבנס. וגם אז,
זה כל כך קל להעביר ביקורת מכיסא האוהד.
.
עכשיו,
בכל הנוגע לוויכוח על סטיבנס –
א. כאמור, אי אפשר לזלזל ביציבות ובהישגיות שהוא הביא לקבוצה (כאמור, למרות סגל משתנה תדיר)
ב. אי אפשר לזלזל ביכולת שלו להציג קבוצות הגנתיות טובות עד מצוינות, שנה אחרי שנה.
ג. אותו דבר קטן שמשום מה יש מי ששוכחים כל כך בקלות –
היכולת של סטיבנס לתת במה לשחקנים צעירים. אם ההתפתחות של טייטום נתפסת כברורה,
אז את זו של בראון אי אפשר לקחת כמובנת מעליה.
(אפשר לציין עוד שורה של שחקנים שעברו בסלטיקס, שם נתנו את את עונותיהם הטובות ביותר)
.
מה שמחזיר אותי לאל הורפורד…

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 13:29:52

חגי, זה כבר נכנס לאישי, אילו מניפולציות עשיתי עליך? הרי התקיפות התחילו ממך למצהלות של כמה אנשים פה, ולא דווקא עליי.
ניגובים וכו'
תביא בבקשה דוגמה שסתם ככה נכנסתי בך בלי סיבה!
לגופו של עניין חלק מהמידע מגיע ממאמרים שקראתי בחודשים האחרונים. אין לי לינקים לאותם מאמרים כי לא שמרתי אותם. אין לי זמן לחפש אותם, אז או שתקבל או שלא. זה תלוי בך. אתה מוזמן גם לחפש או להיעזר באחרים שיש להם עניין אישי בוויכוח בינינו. ובטוח שיש (שוב ניגובים וכו, לאן הגענו?).

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 13:38:46

קודם כל לא אמרתי שאתה מניפולטיבי אלא רשמתי את זה כדוגמה לפסיב אגרסיב בו אתה משתמש (והאמת שלהיות פאסיב אגרסיב זה כן קצת מניפולטיבי). זה לא חכמה לומר תודה כשהמשמעות החבויה היא להכניס לי. לא שיש לי בעיה עם זה – אני תמיד נהנה מהעימותים הללו כאן, אבל פשוט תהיה מודע למה שאתה עושה. אם כבר אנחנו מדברים על זה: משום מה אתה מעיר לאנשים מאוד מסוימים, לא זוכר שראיתי אותך מעיר לשמעון על הזלזול שלו באנשים פה, (או לברוך או לדוק או ל.. ואני יכול להמשיך את הרשימה הזו אם רק תרצה) אז אם זה כך אין בעיה רק תהיה מוכן לשלם על זה את המחיר.
אתה איש אקדמיה נכון? לא רק איש אקדמיה אתה חוקר בפועל. אתה מבין כמה האמירות הללו הן בעייתיות. אי אפשר להסתמך עליהן. תחשוב כמה נקודות תורפה יש לטיעון הזה.1 – קודם כל יש איזשהם מקורות שאנחנו לא נגישים לתוכן שלהם. 2 גם אם אנחנו נגישים לתוכן שלהם אנחנו לא יודעים מהי רמת האמינות שלהם 3 גם אם אנחנו יודעים את רמת האמינות שלהם אין שום דרך להוכיח שזה משפיע מקצועית אם המשחק של הסלטיקס נראה בדיוק אותו הדבר כמו השנים האחרונות מינוס לא מעט כישרון שנזל משם (וזה באמת על איינג' הוא פישל לא מעט בשנים האחרונות)

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 15:33:17

אז מה חגי
אתה מייחס לי משמעויות סמויות?
אין פה שום משמעות סמויה אלה תודה אמיתית שהתחלת להתייחס יפה, זה הכל וזהו.
אתה לא מכיר אותי באופן אישי ולא יכול סתם להגיד שיש משמעות סמויה והפוכה במה שאמרתי.
אחרי שפתחת פה בפעמים הקודמות עניתי לך ישר ולעניין קיבלת תגובה שהתאימה למה שאמרת. היום זה היה כן על שלא חזרת על הסגנון הכביכול מתגרה ובלי שום משמעות נסתרת את זה אני משאיר למי שמגיע להם. אתה יודע טוב מי.
אגב, אני לא נהנה מהעימותים האלה כשמדובר באנשים שאותם אני כן מעריך. כמוך וכמו גיא. לפחות גיא מדבר לעניין ולא מקטין אם הוא לא מוקטן.
לגבי המקורות, שובאני קורא ולא בודק יותרמדיי בציציות כי זה ספורט, בידור להמונים. זו הגישה שלי. אני לא מתעמק יותר מדיי ולא בא מהלוגי אלא יותר מהרגש.
נחזור לשפת הגוף, אתה מוזמן לראות 5 משחקים ברצף של הסלטיקס ולראות מה התגובות של שחקנים על הספסל כולל הפסטיבל המביך במשחק הקודם בו הסלטיקס דרסו את אורלנדו עם טאקו.
אני עדיין רואה בסטיבנס יותר אשם השנה מאשר איינג'.
אני לא מקבל שההחלטות שמתקבלות לא קשורות במאמן והן החלטה בלעדית של הגנרל מנג'ר.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 15:36:42

מיקי, לפי אותן מקורות זה בראון וסמארט שהיו חברים טובים. סמארט גם פתח פה על כמה שחקנים ומשחק לגמרי מפוזר בשבועיים האחרונים. אם תראה את המשחק האחרון בשלמותו (לא 40 דקות תקציר) בטוח שתבין. זה משחק מזלזל ולא קשור בכישרון בכלל. איבודי כדור נוראיים ומאד טפשיים. לא מתאים לקבוצה של מאמן טוב ששולט בשחקניו או מוביל אותם.
תיכף אני עונה גם לגיא.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 15:47:47

גיא

התגובה הזו מכוונת אליך
קודם כל אני מעריך את זה שאתה לא מהמתלהמים כלפי גולשים אחרים באתר, אולי מלבד שמעון וברוך שמעלים לך את הג'ננה.
לגבי סטיבנס. לאיודע אם אתה קורא מה שאני כותב. כתבתי לא פעם שאני כן מעריך אותו בכל מה שקשור להכנה למשחקים. הוא יודע להכין קבוצה. הבעיה שלי היא התפקוד שלו בשנתיים האחרונות. לפני זה חשבתי שהוא גאון ואפילו חשבתי (ועדיין חושב) שהגיע לו מאמן העונה ולא לקייסי. בשנתיים האחרונות, למרות גמר המזרח, התחלתי לקבל את דעתו של מנחם בעניין. אם היית רואה את המשחק הלילה, היית מבין את הביקורת על ניהול המשחק שלו. על ההחלטות התמוהות. פסקי זמן הזויים ואי לקיחת פסקי זמן כשחייבים. יש לו קבוצה מצוינת (אתם מתעלמים מתחילת העונה למרות שאני חוזר על זה פעם אחרי פעם) שפשוט לא מתפקדת וגם בגללו. לא יעזרו ההישגים שלו בשנים שעברו. רצנטית זה לא זה!
אני לא חושב שהוא מסוגל לקחת את כל הטאלנטים ובעיקר בחירות גבוהות כמו טייטום בראון סמארט וכו' לאן שהסלטיקס מכוונים. כאוהד של הקבוצה הכי מעוטרת באן בי איי בלי ה ABA זה מפריע לי.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 16:29:30

תגיד רזי מה אתה חושב שאנשים מטמטמים?? אתה מתבטא בצורה מסויימת ולא לוקח אחריות וחושב שזה סבבה? אז או שאין לל טיפת מודעות או שאתה פשוט לא לוקח אחריות ואז עם חוסר המודעות הזו אתה עוד מתיימר לנתח שפת גוף (שזו מיומנות שדורשת הרבה מאוד מודעות). תשמע אם אתה רוצה להשליט את הכוחניות שלך אז תפדל. פשוט שתהיה לך את טיפת ההגינות הבסיסית לומר את זה ולא להתחבא מאחורי כל מיני אמירות צדקניות.
ומעכשיו תעשה טובה כל פעם שאתה מתיימר לומר את אחת האמירות הצדקניות שלך תאמר אותם לכולם כולל למנחם

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 17:07:58

הנה שוב הגישה המתנשאת הזו. התקבלת למועדון!
אני בהחלט מודע חביבי כי קודם כל אני גם זואולוג וגם מורה (עם כמה קורסים בענייננו) ולמדתי טוב אתולוגיה.
אתה לא מכיר אותי בכלל!
אני בכלל לא כוחני ובטח שלא כלפי אנשים באתר. מצד שני, מי שמחפש להתנשא דווקא לא יעבור אצלי בשתיקה.
הוא יקבל ממני תגובות באותו הסגנון.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 17:27:49

כן רק חבל שזה לא בא מחוש צדק, אלא מרצון לשלוט. אם זה היה מחוש צדק כנראה שלא היית אומר דבר, או לכל הפחות אומר בצורה שווה לכולם. זה שאתה מפריד בין מי שאתה מרגיש בנוח להעיר לו (בצדקנות מאוסה אגב) לבין מי שלא (יהיו המניעים לכך אשר יהיו) מבהיר את המניעים שלך שאיך נאמר הם לא הכי נקיים.
אגב זה שאתה מורה אומר עליך משהו? לא מזמן התפוצצה פרשייה שבה מאסטר ומטפל בפגיעות מיניות בילדים מאוד נחשב, שמשמש כמנהל בית ספר לעבודה סוציאלית – פגע מינית בבת שלו. התארים שלנו לא אומרים עלינו כלום. רק המעשים שלנו וההתבטאויות הללו ושם חביבי יש לך ים עבודה לעשות אם אתה רוצה שיקחו אותך ברצינות.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 17:47:54

שימון ועוד איך קיבל ממני הערות פה ושם אבל הן נעשו ברוח טובה. אם תבדוק טוב גם תמצא.
מעבר לתגובה שהתקבלת למועדון, אתה יודע איזה, אין לי יותר מה להגיד לך.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 17:59:20

אתה בהחלט נוהג כמו שמעון כשאתה זורק דברים ואז שולח אותי להוכיח אם יש או אין אחות. ואם אתה באמת רוצה להיכנס לזה אז בבקשה: כמעט כל תגובה שניה של שמעון מנמיכה/ מזלזלת או פוגעת במישהו. וזה בסדר. הכל נעשה ברוח טובה, רק שלך מאוד מאוד בוער להתערב. אגב אם בעינך זה ראוי לקרוא למישהו ילד כאפות אז אתה באמת שובר שיאים. אה שחכתי הם התחילו. נכון. ואגב אני מאוד שמח להיות חלק מהמועדון הזה. רזי זה לא עושה עלי רושם. ואם אין לך מה להוסיף אתה לא חייב לכתוב את זה. פשוט אל תוסיף. עד הפעם הבאה כמובן שיקפוץ לך להעיר לי. וגם אז אני מבטיח לא לעשות פנים חמוצות ולענות בסבבה כמו שעשיתי עכשיו.

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 18:00:52

אה ומשהו אחרון – תודה!! (הנה עכשיו כל מה שאמרתי בטוח בסדר)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/05/2021 21:45:16

'אז או שאין לל טיפת מודעות או שאתה פשוט לא לוקח אחריות'
זה גם וגם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא מכיר את הפרטים – מיהם שני החברים שביניהם עבר חתול שחור?

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 15:37:21

סליחה מיקי, התגובה עלתה מעליך.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 15:48:47

אגב, היתה בעייה גם עם תומפסון ואולי גם עם ג'ברי.

trusttheprocess
trusttheprocess
08/05/2021 10:25:52

טוביאס האריס משחק על הפנים מאז הפציעה שלו
בלעדיו ביכולת טובה לפילי אין מה לחפש בפלייאוף

Dor
Dor
08/05/2021 14:56:37

מדויק. עד הפציעה הוא נתן עונה נהדרת, על סף אולסטאר. אני מניח שזה עניין של קצב ושהוא ישתפר כי בלי הסקורינג שלו (השני בפילי אחרי אמביד) זה לא ילך

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 11:29:02

תודה דור.
מקווה שלא יתחילו הרינונים על טייטום במידה והסלטיקס יורדים לפלייאין. הוא נותן עונה גדולה עד עכשיו עם נפילות פה ושם.

עגל
08/05/2021 11:31:05

תודה דור.
פילי צריכה להגיד תודה לאל שהם הצליחו לחזור אחרי שהם נתנו את המשחק לנ"א נטולת ציון. אמביד בהחלט ניגב את נ"א, אבל זה צפוי מול הרננגומזים כאלה, כן?
בפלייאוף מול קבוצות טובות לתת לאמביד לחפור מול 3 מגינים זה לא מספיק, הם יצטרכו לשפר את התנועה והקלעים סביבו. אמביד גם צריך לשפר את המסירה שלו לקלעים, הוא לא מוסר לגובה החזה אלא נמוך מדי.
בוסטון עלובים, רזי חוששני שזו לא רק אשמת המאמן אלא בעיקר השחקנים.
דיאנדרה נתן סוף סוף משחק דומיננטי, שימשיך ככה.
מרטין ג'וניו זה הבן של קניון מרטין, כן? עם גנים אתלטיים כאלה אין פלא.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 12:31:46
Reply to  עגל

ברור שלא רק אשמת המאמן אבל הוא אמור למצוא פתרונות ולהחזיר את השחקנים לתלם, אם לא יעשה את זה הסוף לא יהיה טוב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/05/2021 11:39:47

ההפסד הערב של הסלטיקס הוא מעין שיקוף של העונה כולה… לא משנה מה יהיה בפלייאוף, ולא צפוי משהו מרנין, לאיינג' הולך להיות וואחד כאב ראש. במקומו הייתי שוקל פנסיה מוקדמת.
תודה על הסיקור

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 12:33:14

לא נכון
כבר שכחת את תחילת העונה?
בהתחלה דברים עבדו טוב מאד.
לא הייתי מפיל אשמה על איינג' סטיבנס אשם הרבה יותר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/05/2021 12:02:37

הלייקרס מסתבכים
איזו כותרת על הבוקר
מה קרה?גילחו את השושנה של השיקוצון?

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 12:33:36

חכה עם החיתולים שם.

מנחם לס
08/05/2021 16:24:55

הסתכלתי בשעט נפש על כל החצי השני של הסלטיקס קבוצה ללא ממאמן, ללא ננשמה, וללא הכיווןץ מממש עצוב. אקגב, ריברס העהננהדר בדנבר. צריך מיותר דקות

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 16:59:01
Reply to  מנחם לס

אוסטין באמת טוב. עבד טוב על עצמו. את הכסף הוא כבר עשה. אבא סידר אותו בחיים עם החוזה היפה בקליפרס.
אבל הוא לא מארי ולא יהיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתלטיקו בבליץ על בארסה איזה לחץ על כל המגרש איזה פריסה סימונה יכול לאמן גם בnba יותר טוב מהמאמנים שם 😂
בארסה זה רק גופות סביב מסי

דה שוט
08/05/2021 18:13:51

ומסי עם דריבל גאוני כמעט השחיל לאובלק אחד. בארסה ינצחו תהיה רגוע, אבל ליד הכדורגל האנגלי זה נראה כמו נוער. אין כוח ואין מהירות. צודק לגבי סימאונה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 18:24:32

ברצלונה גמורה, אין להם כסף, אין להם אף שחקן משמעותי פרט למסי ואין להם צעירים מבטיחים הולכים להיכנס לכמה שנים שחורות, אני במקומם מביא איזה סעודי שיקנה את הקבוצה.

דה שוט
08/05/2021 18:33:07

חחח יש מצה שאתה צודק. איך נותנים להם לשחק עם אותן תלבושות? חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 18:41:07
Reply to  דה שוט

הכדורגל הספרדי ששלט מסוף העשור הקודם עד האמצע של העשור הנוכחי ירד והכדורגל האנגלי כעת שולט, פרט לאימפריות כמו באיירן ופריז (באיירן זה הצוות הניהולי והמקצועי הטוב בעולם בפער, הם קונים שחקנים בזול והופכים אותם לשחקנים בדרגה הכי גבוהה)
.
הפוך מברצלונה שעדיין לא קלטה וקונה שחקנים בעיקר בקו ההתקפי (ועונות קודמות היה לה בעיות הגנתיות) אחרי עונה אחת מוצלחת במחיר מופקע שלא שווים+ לא מתאימים לצרכים שלה ולסגנון משחק. אני לא יכול לחשוב על רכש אחד טוב שברצלונה עשתה מאז ניימאר איש שם (שהיא כוכב בברזיל שנים)

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 18:50:17
Reply to  דה שוט

עכשיו ברצלונה נכנסה לברוך, החוב של המיליארד דולר לא מעניין אף אחד ואפשר לנקות איתו את השירותים זה חוב שלא ישולם אף פעם לאף אחד, עם זאת פשוט הם בבעיה של לקנות שחקנים

דה שוט
08/05/2021 18:52:46

גריזמן חושב שהוא עדיין באתלטיקו

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 18:56:14
Reply to  דה שוט

גם דה יונג על תקן נעדר, רכש גרוע מוסר רק לרוחב המגרש

עידו גילרי
08/05/2021 18:59:36

חשבתי שכבר סגרנו את הפינה הזו – החברה של הדיומא משקיעים הרבה מאמץ יום אחרי יום. המעט שאתם יכולים לעשות זה להתייחס למשחק שם

דה שוט
08/05/2021 19:00:56

בקטנה גילרי, ספונטני, אין כוונה מיוחדת 🙏

עידו גילרי
08/05/2021 19:01:46
Reply to  דה שוט

ברור לי שאין כוונה. אני רק מתזכר.

דה שוט
08/05/2021 19:08:22

👍👍

דה שוט
08/05/2021 19:00:10

אוי דמבלה תוריד לדשא 🤦‍♂️

דקסטר
דקסטר
08/05/2021 19:28:48
Reply to  דה שוט

טמבל'ה