מעורב הופס ליום שני: שיר הלל לראסל ווסטברוק! לוקה, מוטב שתתחיל להיזהר!!!/ מנחם לס

1."מה שראסל ווסטברוק עשה אמש, ומשך כל הקריירה, הוא אחד ממבצעי הכדורסל הקשים ביותר. רק שחקן NBA שהיה שם מסוגל להבין את גודל ההישג!" (מג'יק, לא מ.ל)

מילא אם אני הייתי אומר זאת. אני כנראה אמרתי זאת בצורה זו או אחרת כמה וכמה פעמים. אבל כשמג'יק ג'ונסון אומר זאת, כדאי שכל המהססים, המתלבטים, ומטילי הספק בגדולתו של ה-1.89 מ' הזה, בן ה-32, שאמש הישווה את שיא הטריפל-דאבלים של אוסקאר רוסרטסון (1.97 מ'), ובמשחק הבא כנראה ישבור אותו.

הבנאדם לוקח 12 ריב' למשחק. בדרך לעוד טריפל דאבל ממוצע העונה – החמישית שלו אם אני לא טועה – ישנם משחיקים בהם הוא קוטף 15 ריבאונדים. מג'יק כתב היום כמה קשה לקחת ריבאונד ב-NBA. אז לקחת תריסר מהם כל משחק בממוצע, ועוד לשחקן בגובה 1.89 מ'?

אני מבקש שכמה מהגולשים השבים ומגחכים על יכולתו של ראסל ווסטברוק יחשבו על שחקנים אחרים בגובהו, ולראות כמה ריבאונדים ה-ם לוקחים למשחק.

את אוסקאר רוברטסון רק מתי מספר מכם מכירים אז כשמדברים על ווסטברוק השובר את שיאו לא מצלצל כמשהו מיוחד במינו. אבל מה בקשר למג'יק ג'ונסון, 2.09 מ', שאת שיאו ראסל מזמן ריסק? הוא שבר את שיאו של ווסטברוק, וסיים קריירה עם 138 משחקי טריפל-דאבלים? אולי עתה ה-181 של ראסל יוארו באור אחר. ואם הוא ישחק עוד 3-4 שנים הוא עלול לסיים עם 220-230 טריפל דאבלים.

או מה בקשר ללברון ג'יימס שלא מסוגל לקחת את הריבאונדים שווסטברוק לוקח? אולי עתה הטריפל דאבלים של ווסטברוק יובנו אחרת ע"י המהססים. ותעשו לי טובה עם כמה ריבאונדים פה ושם ששחקנים נתנו לו לקחת במקומם? אתם באמת מאמינים שבסערת משחק מישהו, אי-פעם, ויתר על ריבאונד כדי לעזור לווסטברוק?

שטויות במיץ עגבניות. רק מי שלא מכיר את ה-NBA מקרוב מספיק מסוגל למחשבות כאלה.

ראסל הישווה את שיאו של ביג O במשחק של 33 נקודות, 19 ריבאונדים, ו-15 אסיסטים, ונצחון בהארכה על אינדיאנה, במשחק חם ביותר כשגם לאינדיאנה וגם לווסטברוק הטריפל דאבל היה הדבר האחרון במחשבתם. שתי הקבוצות מנסות לעשות את הפלייאוף, ואם רק יש סכוי לסיים במקום ששי ולמנוע את ה-PLAY-IN TOURNAMENT. לראסל היה זה הטריפל-דאבל ה-35 העונה, ולא, הוא לא ניצח עם עוד ריבאונד שאיזה יחבר קבוצה 'נתן לו'. אם היו רוצים 'לתת לו', אז כשהוא הגיע לעשרה קרשים הרצון 'לתת לו' היה נעלם.

הוא לא ניצח עם עוד ריבאונד או אסיסט. הוא ניצח עם חסימה.

מג'יק יודע גם יודע להעריך זאת כשהוא כינה היום את ראסל כ'אחד הפוינט גארדים הגדולים בתולדות המשחק', כשהוא מוסיף: הגיע הזמן שראסל ווסטברוק יקבל את הרספקט שמגיע לו ומשום מה אף פעם לא ניתן לו. זה כנראה בגלל שהאנשים השופטים דברים כאלה לא מבינים בדיוק את המאמץ הנפשי והגופני הדרוש, ואת הריכוז המלא בכל שנייה שאתה משחק, שראסל משקיע בגל דקה שהוא על הפארקט. אתה לא רואה אותו הרבה בהיילייט כי בהיילייט מופיעים השחקנים הקולעים 50 או 60 נק', לא השחקן עם הטריפל-דאבלים. בערה האחר הוא לקח, כמה? 20 ריבאונדים? משהו כזה. שחקנים אחרים משחקים 13, 15 שנה, ולא זוכים לקטוף 20 אפילו פעם אחת. אצל ראסל זה מופיע בשורה אחת עם 17, 20 נק' שקלע, כאילו ה-20 ריבאונדים זה לא ביג דיל. ובכן, זה ביג דיל. זה דבר שאפילו אני לא זכיתי לעשות!".

אני לא מבקש שהאשך והאחרים המסרבים לקבל את ווסטברוק כאחד מגדולי הפוינט גארדים יקבלו את דברי. אבל אולי כשמג'יק אומר את המילים הבאות, גם המהססים יבינו את הקושי האדיר שבטריפל דאבל, ולמה כל כך קשה להשיא אותו: כי עליך להצטיין בכל שנייה מהמשחק גם בהגנה וגם בהתקפה. עליך להיות מרוכז באלף אחוז, ולדאוג שהטריפל-דאבל שלך לא ייפגע במשחק השוטף של הקבוצה.

כמו שמגייק מסביר:

You’re controlling the offense, getting everybody their looks, their shots, putting them in position that they can be successful,” Magic said. “That’s really the toughest part, making sure that (Bradley) Beal gets his shots, and on and on and on. You’re helping everybody and putting them in a position where they can be successful. Also, you still are scoring at the same time. Also, defensively — ’cause most of those rebounds are coming at the defensive end — you’re one of the most active people on defense. The hardest thing for Oscar and Russell and myself, we were running in from the top of the key. The point guards are up top. So you’re active at the same time. That’s why you see very few triple-doubles in the history of the game. And you see very few people who can control a game.

Johnson separates score-first point guards such as Stephen CurryDamian Lillard and Kyrie Irving from Westbrook and Chris Paul — who, he says, are the two point guards “truly dominating” the game today. And Johnson echoes what Westbrook has often said about the feat — that doing it made him feel like he was involved in all facets of a game. It’s a trait, he says, that he carried into his post-playing career.

“The trait is making people better,” he said. “It’s the same thing on the court. You made your teammates better. You controlled the action. You had your fingerprints all over the game. It’s the same thing in business. I make my employees better, those that work with me better. And my fingerprints are all over the company. I was a control freak as a player, and I’m a control freak as a CEO. And that’s the truth. And that’s why I’ve been successful.”

I went after rebounds, too,” he said. “That’s part of your job. Him not hunting down those damn rebounds, they wouldn’t be on this win streak they’re on. You could say Moses Malone hunted rebounds, that he threw the ball up off the glass to get offensive rebounds. Social media, Twitter, and a lot of sportswriters who really don’t know the game have access to players. I tell you what – Beal likes playing with him. He’s not taking away from Beal. Beal’s still getting 30 points a night. Fat Lever (10th all-time in career triple-doubles, with 43) played with Danny Schayes and Blair Rassumussen and all those guys. I bet you Westbrook wouldn’t stop Dennis Rodman from leading the league in rebounding. Rebounding is about contact, especially if you’re offensive rebounding.”

ואז הוא אמר את המשפט החשוב ביותר, משפט שכל אלה הלא מאמינים בראסל ווסטברוק חייבים לזכור :

"YOU CANNOT BE A TRIPLE-DOUBLE CHAMPION AND BE SELFISH. WESTBROOK IS THE LEAST SELFISH PLAYER!"

בקשר לביקורת על ראסל ווסטברוק שהוא לא זכה אף פעם בכתר אליפות, אוסקאר רוברטסון עצמו אמר היום:

“I think he’s one of the elite guards in basketball, and I think it’s ridiculous some sportswriters criticize him because he has not won a championship,” said Robertson. “Players don’t win championships by themselves. You’ve got to have good management. You need to get with the right group of players.”https://www.nytimes.com/2021/05/05/sports/basketball/oscar-robertson-russell-westbrook-triple-double.html

2. לוקה אתה מתחיל להרשות לעצמך יותר מדי. ראה, הוזהרת!

לפי מה שאני רואה ללוקה עלתה החוצפה לראש. מוטב שייזהר או שהוא יהפוך לפרוייקט של השופטים!!!

3. הערב, לראשונה, הבוסטון גלוב מזכיר את האפשרות שהאשמה בבראד סטיבנס

אם כי דווקא הערב, נגד חמישייה כזאת של מיאמי היט, אני לא בטוח שהאשמה היא במאמן, ולא במאמן ובשחקנים. אולי הסלטיקס היא, פשוט, לא טובה מספיק.

תנו מבט במיאמי היט:

tartersMinRebAstStlBlkPts
Jimmy ButlerF39:588112026
Trevor ArizaF35:42413119
Bam AdebayoC33:15632020
Duncan RobinsonG33:32311022
Kendrick NunnG24:22220012

4. "ה-ROY שייך לאנטוני אדווארדס" הסכימו לפני האול-סטאר. מאז…הוא כמעט MVP (נא לא להתחשב בקבוצתו)

ביום רביעי הוא קבר 42 נק' ב-17 מ-22 כולל 8 מ-9 מהטריי בהפסד לממפיס. הוא גם ה-TEENAGER הראשון לקלוע 40 עם 5 שלשות במשחק אחד, והצעיר השלישי אחרי קווין דוראנט וכרמלו אנטוני לקלוע 40.

5. סטיב נאש: יוקיץ' הוא ה-MVP העונה. כן. ללא ספק!

אני לא מאמין שסטיב נאש אמר את מה שאמר לפני משחק הנטס בדנבר רק כדי לרכך את ניקולה יוקיץ'. הוא לא נראה לי כמאמן שילקק ליריב לפני מפגש ראש-בראש איתו, ומלבד כך, הוא הרי יודע שזה לא יעבוד:

היי. יוקיץ' קולע 26.4 נק', קוטף 10.9 ריב', ומחלק 8.5 סוכריות. הוא ה-MVP.

6. היום לפני…

*60 שנה: ג'ים ג'נטיל מהבולטימור אוריולס חבט שני גראנד-סלאמים רצופים בשתי חבטות, באינינג הראשון והשני בנצחון האוריולבס על מינסוטה 5-13, השחקן היחיד לעשות זאת.

*28 שנה: הפיניקס סאנס הפסידו שניים רצופים בבית נגד הלייקרס ואז חזרו וניצחו 3 רצופים בפלייאוף של 1993, הקבוצה היחידה לעשות זאת.

*22 שנה: מרשל מקדוגל חבט 6 הום ראנס בששה אינינגים בנצחון פלורידה סטייט על מצרילנד 2-26. הכל שיאי NCAA.

7. פינת הטבע: ה-swordfish של הים התיכון

דג החרב של הים התיכון יכול לגדול עד אורך של ארבעה מטרים. בגלל טעמם המעודןמ הם בסכנת הכחדה בים התיכון. היום נעשים מאמצים לשמר את הדג היפהפה הזה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 104 תגובות

  1. תודה מנחם, כל הכבוד לראס על ההישג אבל אפילו מעריציו הגדולים ביותר יודעים שהוא שחקן הגנה פח ואין קשר בין טריפל דאבל להצטיינות בהגנה כמו שאין קשר בין חסימות וחטיפות להגנה.
    .
    בסוף ראסל ווסטברוק וכל הטריפל דאבלס שלו לא מוביל לדבר החשוב ביותר וזה W בעיקר בגלל בחירת זריקות מזעזעת ומרדף אחרי סטטיסטיקה.
    הוא אחד הכשרונות הגדולים ביותר וכנראה המבוזבז ביותר שדרך על הפארקט אם היה זורק פחות עושה תנועה ללא כדור ומבין את החשיבות של W על חשבון סטטיסטיקה אישית הוא יכל בכיף להיכנס לראשמור, כי מבחינת כשרון הוא שם.
    .
    סטיבנס הידוע בכינויי סטיבוט על ידי חברי הדוק הוא מאמן חלש, שפעם אחר פעם ספלורטאה מראה לו מה ההבדל בין מאמן בטופ אליו. הוא מאמן גרוע מאוד התקפית שלא ממצא חצי מהפוטנציאל של הקבוצה, נייסמית בקבוצה אחרת אם מאמן שנותן לו דקות וביטחון היה פורח. הוא חייב לקבל את הפתקית הוורודה

    1. נו באמת….
      ראית את החסימה במשחק האחרון ואני ראיתי עוד.
      הוא מחלק את הכוחות שלו אבל הגנה הוא יודע בהחלט לעשות כשצריך!

      1. חסימה במשחק האחרון זה המדד שלך לשחקן הגנה טוב? אם כך ווטסייד צריך לקחת את שחקן ההגנה של העונה. ההגנה של וושינגטון ממוקמת במקום ה20 בליגה וכל מי שיש לו עיניים דוק וצופה יכול להגיד לך שווסטברוק מגן פח,אפס הגנתי לא קיים, בין החלשים בליגה.

        1. 4 ריב' התקפה זה לא מספיק טוב?
          הוא מחלק את הכח שלו, יש גבול למה ששחקן יכול לעשות. יש גבול ליכולת האנושית.

        2. דוק זה שהוא נתן משחק גדול נגד אינדיאנה אין ספק עדיין לא משנה את העובדה שהוא פח של מגן הם חטפו 130 נקודות מקבוצה מפורקת כמו אינדיאנה.

    2. לגבי סטיבנס, הוא מאמן מוגבל ומתאים לאמן סוג מסויים של שחקנים שמשחקים קבוצתי מאד, הוא לא מתאים באמת לאמן סופרסטארים ואינדיבידואליסטים. ייתכן שהבריחה של קיירי מצביעה על כך.
      הוא כן מאמן טוב בהכנות למשחקים לקבוצות בתחילת הדרך וחסרות אגו.
      מקווה שימצאו דרך יפה להיפרד ממנו ולהביא מאמן שיתאים לחומר השחקנים.

      1. יכול היה לעזוב סוף עונה קודמת ולהיות מה שמארק ג'קסון היה לגולדן סטייטס
        מכין את הקרקע למאמן שיגרום להתופצצות של הקבוצה

  2. תודה דוק.

    המספרים של ווסטברוק מפלצתיים ממש לאחרונה, ו-וושינגטון נראית מצוין. חבל שזה לקח כ"כ הרבה זמן עד שהתחברו, כי אני לא חושב שיש להם סיכוי נגד אף אחד מ-3 הגדולות במזרח.
    בכל מקרה, כן, שחקן היסטורי מבחינה אישית, אבל לא רואה אותו משחק תפקיד חשוב בקבוצה שתרצה אליפות.

    יוקיץ חייב להיות ה-MVP, ולגבי הסלטיקס… מה אוסיף… עונה לא טובה. זה הכל.

  3. מנחמנו

    כל מילה שאתה ומגיק וביג O אמרתם אמת ויציב!
    לגבי הריבאונד, אמרתי במהלך המשחק האחרון שהוא לקח גם 4 ריבאונד התקפה…..
    אולי שחקני אינדי נתנו לו לקחת אותם בשביל שישלים טריפל? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  4. מנחם יש פה הרבה רפי הבנה שחושבים ששמישהו יכול לנפח סטט ולקלוע 50 או לעשות עונת טריפל. איך אמרת פעם? אותם אנשים לא עושים ממוצע טריפל דאבל בליגה של ילדות בכיתה ה כמה שירצו לנפח.
    הם יושבים בכורסא ומסתכלים במחשב פר שמר טרו שמו בו דו.
    ברוך שלאחרונה נהיה רפה הבנה כמו טנש חושב שאפשר לנפח 30 נק כל משחק בליגה ו40 ו50 נק😂😂😂
    אז ברוך למה לא כולם מנפחים? למה אריק בלדסו לא שם 30 למשחק תוכל להסביר לנו?
    למה לוקה שנתיים כבר מנסה בטירוף להשיג עונת טריפל ולא מצליח?
    איך השיקצה לא עשה עונת טריפל דאבל? הוא מלך הסטט לא?
    הם קוראים ללאבין וביל קלוריות ריקות בלי לראות משחקים כאילו אין מסביבם זבל שמשחק כמו בארטנס וכאלה?

    1. מהרגעים ששמעון מדבר על עצמו…
      .
      ועכשיו טיפה יותר ברצינות….
      אז למה כריס פול בכל קבוצה שהוא מגיע אליה היא מנצחת? אותו הדבר לגבי סטוקטון ונאש, ואפילו ג'ייסון קיד… ולמה לברון, שלא ממש משנה מי מסביבו מצליח לסחוב קבוצות עד הסוף?
      ווסטברוק עם הישג יוצא דופן, כל הכבוד, אבל זה לא כל הסיפור… יש שחקנים שגורמים למי שמסביבם להיות טובים יותר, לווסטברוק פחות הולך בתחום הזה… הוא פחות מצליח לסחוב קבוצה (כמו שהארדן עושה, ואפילו כמו שלילארד עושה שנה אחרי שנה עם הבלייזרס במערב הרצחני).
      ווסטברוק בהחלט PG יחודי לדורו, אחד האתלטים הטובים ביותר שנראו על הפרקט, אבל רכז זה בעיקר קבלת החלטות, ולקיחת זריקות, לדעת לשלוט בקצב, את מי להכניס לעניינים ולנהל את החברים לקבוצה על הפרקט. ווסטברוק לעתים נראה כמו תאונת רכבות שהוא ב"זון" כי במקום להפעיל אחרים הוא מנסה לקחת בכוח.
      .
      ועדיין – יופי של הישג, באמת מכובד, אבל כנראה שזה מה שיזכרו ממנו. לטעמי, יכול אפילו להיות גדול יותר עם היה יודע לקחת את ההחלטה הנכונה.

      1. גם קבוצות של ראס ניצחו לא פחות משל פול עשה גמר וגמר מערב וmvp מה פול עשה עוד לא ראיתי אותו עושה גמר
        היה יכול להיות גדול או לא זה מה שהוא בסוף והקריירה שלו הרבה יותר גדולה משל פול. פול אפילו לא התקרב לmvp.
        זה מה שיזכרו? מה רע בזה? את פול מי בכלל יזכור?
        בכל יום הייתי בוחר להיות mvp ועם 4 עונות טריפל דאבל ושיאן הטריפלים מאשר שחקן של 10 נק למשחק ו10 אליפויות

    2. הייתי צריך לבעוט את שמעון משב״ר כי הוא נהיה נגר בין נגרים (ואני לא אעשה את הטעות של גולדן סטייט שהשאירו את גרין על דוראנט).
      .
      איך הוא מגיע ל30 נקודות על זה שהוא זורק 100 זריקות אבל אפקטיביות של ההתקפה נפגעת, אני לא אבלבל אותך שמעון עם מושגים מסובכים אבל כל פעם שראס זורק בלי סוף זה פוגע בקבוצה, בטח הפול אפס מ3, איך מנפחים ריבואנדים על זה שמשאירים לו לקחת אותם בהגנה והוא גם עוזב את השומר שלו (הוא לא ריבאונדר מצטיין בליגה בשום צורה הוא לא מסוגל להתמודד עם סנטרים על ריבאונד כל משחק).
      .
      אתה סותר את עצמך אם ראסל כוכב איך לביל אין אם מי לשחק? כמה פעמים ציינת את המזפח? בסוף כוכבים במזפח עושים פלייאוף בשינה, וטאונס ביל לווין זה אותו טייפ של סקוררים ללא הגנה שלא מביא נצחונות (על שם קווין לאב הצעיר).

      1. כי כדורסל זה 5 על 5 ברוך ויתר ה3 בווש הם רמת נס ציונה ומאמן ברמת נס ציונה. דבר שני לקח להם זמן להתחבר ראס הגיע ממש לקראת תחילת העונה והיה לא בכושר ביל אחכ היה פצוע.
        כוכבים כאלה את צריך להקיף בשחקנים כמו קאפלה קראודר שיכסו עליהם ולא פחים כמו בארטנס ורוקים קטנים.
        גאפורד למשל שיפר אותם. זה סוג שחקנים שצריך לצידם בשביל להצליח.
        ברוך אם אתה לא רואה איזה מפלצת בלתי עצירה זה ביל אתה צריך קורס בכדורסל. הוא מפרפר 2 3 שחקנים כל פעם ובלתי עציר בחדירות עם מיד ריינג קטלני ואחד על אחד עילאי.
        לקרוא לו קלוריה ריקה זה להיות עיוור ליכולות כדורסל.

        1. ממתי ראסל מקשיב למאמן? בסוף ליד פול גורג הוא עף לילדים של יוטה… הייתי מוסיף סמיילים בשבילך אם הייתי יודע איך.
          .
          חדשות טובות לליקרס דיוויס נראה שוב כמו מפלצת בלי עצירה לאחר שבהתחלה היה גמור 36 נקודות לפני יומיים מול הכריות 42 היום מול הסאנס תוך שהופך את אייטון לביץ שלו ומבצע בו מעשים מגונים (לקח אותו מפול).

          1. אני במקום אייטון מבקש וזלין מהצוות הרפואי של הסאנס למפגש הבא עם דיוויס. כמו גולם הוא היה היום ורץ מצד לצד בלי לקבל כדורים מהגמד הלוזר הסדרתי שמייבש אותו כמו פרי מיובש.

            1. ראשית, קאפלה שחקן מצוין.
              אבל אייטון טוב ממנו בהרבה.

      2. ברוך, קראת מה מגיק כתב על ראס?
        זה סתם קשקוש של עוד אדם שלא מבין בכדורסל?
        לא מאמין שאתה כותב דברים כאלה אחרי מה שהוא אמר על ראס!
        לא מאמין. 4 ריבאונד התקפה הוא לקח במשחק האחרון בגלל שאינדי נתנו לו? אתה אמיתי?
        מה היה הגובה של דניס רודמן? 2.20? לא, הוא היה פחות משני מטר אבל עשה לסנטרים בית ספר!
        זו לא בושה לשנות דעה מידי פעם ואני יודע שלפעמים אתה מודה בטעויות.

        1. דוק מה דעתך על ההתבטאויות הקשות של ברוך כלפי שמעון? קרא לו "נגר בן נגרים" ואמר שהיה צריך לבעוט אותו משב"ר. לדעתי זה בדיוק המקום לומר לו תודה ולהעיר לו.

          1. חגי, אתה מחפש לריב בכח?
            משעמם לך בחיים? אולי אתה מחפש עוד כמה נקודות אצל ה"חברה"? אולי קצת צומי?
            🙂

            1. צומי תמיד טוב לקבל אבל תודה לאל יש לי מספיק מי שנותן לי (ותודה לבת הזוג המופלאה שלי)
              משעמם לי – לא ממש
              נקודות אצל החבר'ה – אני גם ככה בטנקינג תמידי
              אז מה אני מחפש? טיפת יושרה מאדם שמתיימר להעיר לאחרים על ההתנהגויות שלהם. כי לא נראה לי שיש לך את זה. ואם כן אז בבקשה כמו שהיה לך את הזמן והאומץ להעיר לי הנה נתתי לך הזדמנות מצויינת להמשיך ולטהר את האתר הכל כך עדין הזה.

      1. נו באמת.
        יש גבול לעד כמה דמגוגי אפשר להיות (אני מקווה).
        .
        כחלק מתנועת ה-"רפרנס", אני מוכרח לציין שאני לא זוכר חברים לתנועה שיש להם בעיה עם ווסטברוק
        בגלל כל החלקים במשחקו שלא קשורים לקליעה וקבלת החלטות.
        .
        מה לעשות,
        מדובר על שחקן שקולע באחוזים רעים במשך כל הקריירה,
        ועדיין בוחר להמשיך לזרוק, והרבה.
        .
        השורה התחתונה?
        אתם מהללים שחקן שמוביל עם אולסטאר נוסף לצדו את הוויזרדס לעונה עם מאזן שלילי ומקום 10 במזרח.
        .
        מזל שיש פלייאין
        (סמיילי)

        1. זה ויכוח אינסופי שנוהל כבר 100 פעמים, מזלו של ראסל ווסטברוק שהמשכורת שלו והמורשת שלו לא נקבעות בהופס
          🙂

            1. גיא אתה יודע את מי הם בחרו איתו? את דריימונד גרין…

            2. גיוש לא מתאים לך הנדסת נתונים ככ קיצונית.
              רק תציין ש47 שחקנים מתוך 400 בליגה ענו על השאלה הזאת😂😂
              17 אחוז מתוך 47 זה 8 שחקנים 😂😂

              ביניהם זה בטח דוראנט ועוד כמה שחטפו ממנו טראש טוק
              https://www.google.com/amp/s/okcthunderwire.usatoday.com/2019/04/08/nba-player-poll-anonymous-mvp-most-overrated-russell-westbrook-draymond-green/amp/

              אפילו בהופס ראס היה מקבל יותר קולות מאשר 8…

            3. שימון, תודה על הלינק.
              מעניין באמת. אתה מדבר על טראש טוק ואני משער שאולי חלק מהמדרגים עשו זאת בגלל קנאה….

            4. חחח אתה כמו ווסטברוק שובר שיאים (של דמגוגיה)

  5. "או מה בקשר ללברון ג'יימס שלא מסוגל לקחת את הריבאונדים שווסטברוק לוקח?"
    .
    בזמן שווסטברוק סופר TD לברון סופר אליפויות… ווסטברוק אולי יחשב לאחד ה-PG הגדולים בהיסטוריה (כל אחד וטעמו…) לברון יחשב לאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה (ואין ממש ויכוח)
    .
    ועדיין, זה לא מוריד מגודל ההישג של ווסטברוק עם כמות ה-TD. שאפו! עדיין ישנה בעיה בקבלת החלטות ולקיחת זריקות

  6. מעורב מפואר מנחם, תודה רבה.
    .
    אני חושב שהתיאור של מג'יק מדויק, אבל לא שלם. הוא מתאר דברים נכונים, שנכונים הן לגבי ראסל והן לגביו. ההבדל ביניהם, והמקור לביקורת על ראסל, הוא במה שלא נאמר – בסקטבול איי.קיו. מג'יק היה גאון שקיבל החלטות מצוינות, תחת לחץ, בקצב מסחרר, בעוד שראסל, בעניין זה, מצליח פחות ממנו, בעיקר במאניטיים.
    .
    זה קשור גם לביקורת על העדר האליפויות של ראסל – אצלי, לפחות, אי זכיה באליפות לא באמת גורעת משחקן, בעיקר מכיוון שהיא תלויה בהרבה משתנים אחרים. לסטוקטון אין אליפויות וזה לא גורע ממנו, בעיני, כהוא זה, כי זה לא נתפס בעיני כ"אשמתו". אצל ראסל, לעומת זאת, בוודאי ב-2016, וגם בשלבים המכריעים של הפלייאוף בשנים שלאחר מכן – אני כן קושר בין הפסד הקבוצה לבין קבלת ההחלטות שלו במאניטיים.
    .
    נאש כנראה אמר מה הוא חושב, אני מאמין שאמביד יתאמץ עוד יותר להוכיח לו שהוא טועה…

      1. אל תיתמם. הם ממש הצטיינו בתחום ומזכירים להם את זה הרבה כחלק מהגדולה שלהם. זה לא שהם לא יכולים להעריך, אבל נקודת המוצא שלהם קרובה לזו של ווסטברוק. מג'יק (את רוברטסון לא ראיתי בכלל, בקושי סרטוני היילייטס), היה כמובן פוינט גארד אדיר, עם יכולת קבלת החלטות שונה מאוד משל הגארד של וושינגטון, אבל בעניין הזה, "אדם קרוב אצל עצמו".

          1. זה נכון. אי אפשר לומר שהם לא יכולים להוסיף מנקודת מבטם. לגבי לקבוע? הם באיזו נחיתות מול האדם האובייקטיבי. (עלאק אובייקטיבי…)
            אני לא רוצה ליפול בבעיית אד הומינם, רק מציין את הנקודה.

            1. בסדר, קיבלתי כבר…
              רק רציתי להדגיש את הזוית השניה.

            2. נהנה מהרגע…
              (אפשר לצלם?…)

            3. האור הבוהק חורך את המסך.

  7. ברגע שמג'יק ג'ונסון אומר משהו אני יודע מייד שההיפך הוא הנכון

    אני עדיין מחכה ל-לונזו הפוינט הגארד הגדול ביותר אי פעם

  8. העונות שבהן הוא מלך ה TD הן העונות בהן הוא בקבוצות חלשות, יכול להשתולל, להחזיק בכדור בלי סוף ושאין מישהו דומיננטי על ידו שחזק יותר ממנו. אילו העונות ב OKC אחרי שדוראנט עזב ובוושינגטון. בשנה שעברה יחד עם הארדן לא יכל לעשות את זה ולכן לא היו לו ממוצעי TD. הוא לא יכול להוביל קבוצה להיות קונטנדרית ולכן מתמקד בניפוח סטטיסטיקות שלא מובילות לשום דבר. אין ספק שיש לו יכולות אתלטיות מדהימות, אבל בחירת זריקות גרועה, איבודים בלי סוף, אז הוא סתם קוריוז שאפשר להינות מביצועים מרהיבים פה ושם, אבל שום קבוצה לא תגיע איתו להישגים

    1. אני מצפה לראות אתכם מול הלייקרס+לברון, בהנחה שAD ולברון בריאים נראה ממה הקבוצה שלך וכריס פול עשוייה.

  9. איזה יופי של ניצחון ללייקרס. ווגל עשה שינויים שיחק עם מונטרז 4 גאסול שותף הרבה מתיוז וקיי סי פי היו אגרסיביים. והכי חשוב קוזמה לא שיחק. הוא אוברייטד ואנחנו טובים יותר בלעדיו. גם מוריס לא שיחק והראל עדיף למרות שהוא לא מרווח כי גאסול מאזן אותו ומרווח במקומו. בכלל גאסול נראה כמו רכז הלילה

  10. וסטברוק הוא שחקן מעולהורכז נהדר אך רמה מתחת לגדולים ביותר כי הוא יותר מדי מקבל החלטות לא טובות לעומת רכזים כמו מג'יק ואחרים שמטובי הרכזים בכל הזמנים ופחות יציב ומנהיג ווינר יחסית להנ"ל ופחות עושה את האחרים שסביבו לטובים יותר.

    1. לא בטוח שזה בהכרח רק עליו, אבל גם אם כן –
      מה זה אומר, מבחינת הכדורסל, האוהדים, השחקנים, הקבוצות? זה חיובי או שלילי? או נייטרלי? האם יש לזה בכלל משמעות?

  11. ווסטברוק משחק בפול-פאואר כל הזמן ואצלו זה אומר 100 קמ"ש…שחקן מדהים ואקספלוסיבי אבל ישנם אספקטים נוספים שחשובים מאוד לרכז שאותם פשוט אין לו, כמו שליטה בקצב (CP3 המלך כאן) ולדעתי גם קליעה מבחוץ שחסרה לו וככה השומרים שלו מכווצים לאזור קו הפאול ומקשים על חיתוכים ופוסטאפים. בנוסף ראס חייב לשחק גם אוף-דה-בול ולנצל את הכח המתפרץ המטורף שלו לקבלת כדורים תוך כדי תנועה ככה הוא יאריך את הקריירה שלו. קיצר, שחקן נהדר אבל זה לא זה ואני לפחות לוקח לפניו בקלות את סטף, הזקן, דיים, לוקה ועוד כמה וכמה

  12. 1. אני אתרום את שני הסנט שלי לעניין ווסטברוק.
    הכרתי בצבא חייל שהיה סמל ותיק עם המון ניסיון וידע המון על כל דבר, גם איש מודיעין טוב, גם חירניק טוב, גם סבבה של בן אדם ועם ראש גדול. אבל מה, הוא לא עבר מבחני מיון לקצונה. פעמיים!
    בתור חייל צעיר לא הבנתי איך זה קורה. לקחו לי הרבה זמן שישנם אנשים שלא צריכים לפקד, הם מאוד מקצועיים אז תשאיר אותם במקום בו הם נמצאים ותן למישהו אחר להיות הקצין האחראי.
    זה הקטע עם ווסטברוק, הוא לא צריך להיות הקצין, זה שמוביל את הקבוצה (נניח לברון) אלא החייל.
    .
    2. שמעתם את הצליל הזה? זה צליל הפניית העורף של האשך ללוקה.
    דונצ'יץ' היה ונשאר עילוי התקפי אבל הוא מתגלה יותר ויותר כשחקן מלוכלך סטייל דריימונד גרין.

    1. היי,
      מה אתה רוצה מלוקה????
      אתה ראית את המקרה שבעקבותיו הוא הורחק?
      במקרה הטוב זאת הרחקה מאוד גבולית במקרה הרע לא היו בכלל צריכים להרחיק אותו.
      ואיפה הוא ואיפה גרין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. הרחקה בדיחה, חטף מרפק בגב, החזיר דחיפונת קלונת והורחק. לא מבין את הקלות על המשרוקית בטכניות ופלאגרנט 2.

      2. לא גבולי בכלל, על גבול המלוכלך.
        ויש לו עוד קטעים כאלה, מחוות קטנות למאמן, הוא לא ילד טוב ירושלים כמו שהוא נראה

        1. דווקא במקרה הזה באמת לא עשה כלום.
          שופט ללא גבולות החליט לבוא ביציאה של פלגרנט 2 בשביל הקטע (באמת שאין לי הסבר אחר לשריקה ההזויה הזו).

  13. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    ווסטברוק היה צריך להיות בפינת הטבע,
    גם הוא חותך את ההגנה, אבל הזן שלו( קליעה חלשה משלוש) בסכנת הכחדה.
    נקווה להתאוששות של בוסטון.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      עצומה של ראס לפינת הטבע עם קצת חומר על החיה הנדירה מוויקי…

  14. תודה מנחם
    ווסטבורק מכונה של מספרים
    ב 6 העונות הראשונות שלו בליגה היא עשה 7 טפ
    בעונה היחידה שלו בקריירה ללא טריפל דאבל הוא עשה גמר ליגה
    תכלס מאז מג’יק ואייזה תומאס לא הייתה אלופה עם רכז דומיננטי
    להוציא סטף קארי. גייסון קיד כבר היה גרוטאה בדאלאס של 2011 וההישג שלו עם 2 גמרים רצופים במדי הנטס לא מוערך מספיק
    אני מעדיף רכז כמו טוני פארקר על ווסטבורק בכל יום נתון

    1. זה שלברון 2.06 והתחיל בתור סמול פורוורד זה מבלבל את אוהד הכדורסל הממוצע, אבל כאן בהופס מבינים את המשחק, לברון כבר עשר שנים משחק בתור רכז דומיננטי

  15. תודה ד"ר
    ווסטברוק שחקן על-זמני שלרוע מזלו נפל לשחק בתקופה אולי הכי גרועה מבחינתו, וגם אחרי השיא שלו הוא פנומן ששווה לקום כדי לראות. לא השחקן הראשון של הוויזרדס שאפשר לומר עליו את זה 🙂

    לגבי לוקה (ובצורה אחרת גם זאיון), שהשופטים יזהרו לא להפוך לפרויקט של אדם סילבר…

    1. לא בטוח שווסטברוק בתקופה אחרת היה מצליח ויתכן שמאמנים היו רואים בו שחקן שלא ניתן לשליטה.
      לדוגמא: טרה יאנג שנפל בדיוק לאחר המהפיכה של קארי, כי סביר שבדורות קודמים לא היו מסתכלים עליו כי הכדורסל היה שונה

  16. רק משליפה, וללא סדר מסויים: מג’יק, סטוקטון, אייזיאה תומאס, סטיב נאש, סטפן קארי.
    .
    ווסטברוק כנראה אחד הגדולים בדורו (וגם פה ההסבה שהארדן עשה ל-PG לא עושה עימו חסד, ורק מדגישה את הטעות שבדיעבד).

  17. ווסטברוק אחד האגואיסטים הגדולים ביותר שידע המשחק, בין שאר מעלותיו.
    העונה ההיא הראשונה בלי דוראנט, היו בה רגעי שפל היסטוריים של אגו מזוקק, שטרם נראו על המסך.
    הוא התחיל למסור יותר ולוותר על זריקות רק כאשר איבד אמון לחלוטין בזריקה שלו, לפני משהו כמו 3 עונות – וזה רק כי שבר כ"כ הרבה סלים, שגם לראש האטום שלו משהו חילחל.
    האפס זרק יותר מדוראנט בהרבה מהשנים שלהם יחד, כולל בפלייאוף – וזה ה"רכז" שהוא אחד הקולעים הגרועים ביותר אפקטיבית מול הסקורר שהוא אולי מכונת הסלים המושלמת בהיסטוריה.
    זורק כמעט 19 זריקות למשחק לאורך הקריירה כולל 5 עונות מעל 20! וזה לשחקן עם 43.8% מהשדה ו-30% מהשלוש שאמור לחלק את הכדור לכולם!
    התעמולה שלכם לא תעבוד, זה אחד הרכזים הגרועים בתולדות המשחק, אחד הטיפשים שבהם, אולי החצוף מכולם, ובהחלט אחד הכושלים.
    תמשיכו לקשקש שטויות ולסגוד לעגלי זהב

  18. תעירו אותי כשהפסטיבל סביב ראסל ווסטברוק יסתיים, שחקן שממש לא כיף לראות, מכריח(שלא לומר אונס ) את המשחק וכופה את עצמו על המציאות במגרש, בגלל זה דוראנט לא משחק איתו

    1. אפשר לחשוב את דוראנט כיף לראות, מה דוראנט עשה? כשל יותר מראס בOKC, קנה אליפויות אצל קרי וקליי ולא שיחק שנתיים ורוכב עכשיו על הארדן שמשחק משחק כן משחק לא. דוראנט לא משחק איתו עלאק שילך לקנות טבעות

      1. תן כבוד לדוראנט fmvp פעמיים ברציפות מול לברון, הווריורס הפסידו אליפות לפניו ככה שטרמפיסט הוא לא.

        1. אתה מדבר שהוא הצטרף לקונטנדרית שהייתה רחוקה דקה מלהשלים 2 אליפויות רצופות וריצה היסטורית של 73-9 זאת שהדיחה אותו ב5 דקות האחרונות של גמר המערב. דוראנט הוא טראמפיסט יותר גדול מהשיקוץ במיאמי שלפחות גם בנה את הקבוצה.

          1. טוב עם טיעון של כמעט ואולי… אי אפשר ממש להתמודד. אפשר להגיד מהצד השני שהוא היה רחוק דקה מלהדיח קבוצה שעשתה הישג היסטורי כזה
            יש לו 2 אליפיות בכיס ואחת על העץ…אולי הוא עוד יעקוף את לברון במספר האליפויות

            1. השפן הגדול בהיסטוריה קנה את הטבעות באמאזון 2FMVP

  19. עוד פעם קלישאת ה"נותן 100% מאמץ בכל משחק" החבוטה והשקרית שהצליח למתג לעצמו… (נתניהו היה גאה).
    איך שחקן שלא זז בהגנה, אפילו לא שומר עם העיניים (שומר עם הגב) ועושה חורים בלי סוף, ובהתקפה מתאמץ רק כשהכדור אצלו ואם לא עומד בפינה עם ידיים על הברכיים נותן 100% מאמץ ?!
    להתפרע זה לא לתת 100% מאמץ, אתם רוצים שחקנים שמשאירים הכל על המגרש? מקונל, קמפזו, באטלר (כשבא לו), קרי (זז בלי הפסקה על המגרש) ודומיהם.
    ובהיסטוריה – ג'ורדן, פיפן, סטארקס… פעם היו הרבה שנתנו את הדם בשני הצדדים בכל משחק ובאמת נתנו הכל.

    1. אשך תודה שאתה מכניס טיפה דברי חכמה, המסע בלי שמעון קשה משחשבתי (: עכשיו אני צריך לנגב ובהצלחה לא רק את טנ״ש…
      .
      דרך אגב מה עם השיקצה כבר הצטרף לפרחאן לדעתך או עדיין לא? מנסה לבנות אגדה שמשחק פצוע ומחזיר את הלייקרס למסלול, אם קנו את משחק השפעת (שמייקל היה בריא כמו שור) למה לא יקנו את משחק הקורונה?

  20. תודה על המעורב.

    למי שמזלזל בווסטבורק- אם זה ככ קל להשיג כאלה נתונים וזה הכל קלוריות ריקות, למה כל הסטארים של הקבוצות החלשות לא מצליחים לעשות את זה? כי זה עדיין הnba והרמה גבוהה ולקחת ריבאונד זה לא כזה פשוט כמו שנראה לכם ואם שחקני עבר מהגדולים שהמשחק ידע ויודעים באיזה קושי מדובר אומרים כמה קשה זה מי אתם שתתווכחו איתם🤔
    לקלוע 31 למשחק גם ב43 אחוז מהשדה חצי ליגה הייתה חותמת על עונה כזו, זה לא ככ פשוט בטח שהכדור אצלך ואתה מקבל את רוב היחס ההגנתי ולא מקבל זריקות פנויות מהפינה.

    אין ספק שראסל מקבל החלטות חלש ששכחו ללמד אותו איך לנהל משחק ועם זאת מוסר 10 אסיסטים למשחק, אבל בכישרון הוא ככ היסטורי שהוא עדיין כוכב לגיטמי אם אתם מורידים מההישגים שלו זה נטו מחוסר אובייקטיביות גם אם זה לא בדרך הכי "יפה" לטעמכם הוא עדיין משחק ברמה היסטורית ולהוריד בגובה שלו 12 ריבאונד למשחק זה מעבר ל"הוא הולך לריבאונד פשוט" כי כולם הולכים לריבאונד ודווקא ראסל נאבק על כל החברה הגדולים ולוקח אותו.

    שומר גרוע? בדיוק כמו הגארדים הסטארים האחרים הגנה כבר לא בשבילם, אולי פעם ב מתחשק להם(הארדן, קיירי, קרי, קמבה, שומרים גרועים מאוד רק שזה לא מעניין אף אחד).

    בקיצור לרוב השחקנים יש פלוס ומינוס, אצל הרוב לא מחפשים את המינוס בליגה ואפשר למצוא בקלילות.
    ראסל לא מושלם אבל שחקן חד פעמי שצריך להנות ממנו ולכבד את ההישגים שלו על המגרש כל עוד הוא עוד שם🙂

  21. מבחינתי מדובר בכישרון ענק ומבוזבז, אנדרצ'יבר מובהק שקבלת ההחלטות שלו ככ גרועה, שלפעמים נראה שהוא מנסה לחבל לקבוצה שלו בכוונה. גארד תזזיתי שעושה כאב בעיניים לצופה שבא ליהנות מכדורסל עם היגיון וממלא אושר, אנשים שאוהבים אנדרלמוסיה ובלגן. יש לו על החגורה כמות הישגים אישיים ענקית (MVP, כמעט עשר בחירות לחמישיות העונה, היינו שלפי המדרגים של הליגה, הוא בטופ 15 הרבה זמן) ומבחינת ההישג הקבוצתי, הוא רע, אפילו רע מאוד ומדובר ברכז, שאמור להוביל את הקבוצה ולעשות את החברים טובים יותר.
    בקצרה, או חוויה מלאת ריגוש, או סרט אימה.

  22. turnovers are his only shortcomings but if you watch him lately, he got better
    way better than the beginning of the season when he was painful to watch at times with his erratic play.
    The more he focuses on passing the better he gets. He realizes it as he goes a long.
    Its truly beautiful to watch him game to game how he evolves as a basketball player – from basket first to pass first.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט