ציון נגד פילי, הנאגטס נגד הג'אז, הסאנס נ' הניקס והלייקרס נגד פורטלנד בלילה גורלי של כדורסל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ציון נגד פילי, הנאגטס נגד הג'אז, הסאנס נ' הניקס והלייקרס נגד פורטלנד בלילה גורלי של כדורסל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ערב כל כך גורלי של משחקים בעונה הסדירה הוא דבר מאוד נדיר ב-NBA, אבל קיצור הליגה ל-72 משחקים, והוספת הפליי-אין גרמו לסיום העונה להיות הרבה יותר מעניינת, וכך המשחק בין הג'אז לנאגטס גורלי לגורל המקום ה-1 במערב והמקום ה-3, המשחק של הלייקרס נגד פורטלנד גורלי לשאלה מי תגיע לפליי אין, ובוסטון, הניקס, הספרס והפליקנס שישחקו גם כן חייבות ניצחון בשביל מאבקי המיקום והכניסה לפלייאין שלהן, יהיה מעניין מאוד לראות ואשמח אם תרשמו בתגובות, האם לאור החשיבות של המשחקים מרגישים עלייה באינטנסיביות.

וכעת, בואו ניגש לאקשן!

2:00 פילדלפיה 76'ס (21-45) – ניו אורלינס פליקנס (36-30):

עם 6 נצחונות רצופים וסיכוי ממשי לסיים במקום ה-1 במזרח פילדלפיה מגיעה למשחק מול הפליקנס, ובעוד למיקום הזה לעיתים אין חשיבות גדולה, במקרה הזה דווקא יש לו לטעמי. פחות בגלל הבטחת יתרון הביתיות בגמר המזרח, ויותר מאחר שהמקום הראשון יבטיח לפילי לא לפגוש את ברוקלין או מילווקי עד גמר המזרח, כלומר דרך שתיאורטית אמורה להיות הרבה הרבה יותר קלה.

נראה שגם בפילי חושבים ככה וה-76'ס נראים פשוט מצוין וניצחו את 6 משחקיהם האחרונים, כשהם מנצלים לוח משחקים נוח, אבל גם מפגינים הגנה רצחנית מול יריבות פלייאוף פוטנציאליות כמו אטלנטה אותם פגשו פעמיים ברצף הזה.

המשחק קריטי גם לניו אורלינס שנמצאת כרגע במקום ה-11 במערב, מרחק משחק וחצי מהספרס הלא יציבים, כך שהמקום ה-10 שמוביל לפליי אין בהחלט בהישג יד אבל לגבי האפשרות הזאת אני חצוי. מצד אחד ציון נגד ג'ה ואולי לאחר מכן ציון נגד קארי, לילארד או לברון זה הרבה יותר מעניין מאשר האפשרות שהספרס יהיו במקום הזה, אבל מהצד השני אני חושב שהעונה הזאת של הפליקנס צריכה להסתיים באופן הראוי לבזבוז הכישלון הפלילי ובניית הקבוצה השערוריריתית שהלכה שם – הליכה הביתה בלי פוסט סיזן בכלל.

רק תוצאה כזאת תבטיח את העפתו של ואן גאנדי, בתקווה שלא ישוב לאמן עוד בליגה, וגם תבטיח החלפה של שחקנים כמו סטיבן אדאמס שלא הגיוני בשום צורה לצד ציון, ואולי גם מהלך על אינגרם.

השתיים נפגשו לפני חודש כאשר 37 של וויליאמסון הבטיחו לפליקנס נצחון ביתי מפתיע, הלילה ללא אינגרם, הארט וכאשר אלכסנדר ווקר ואדאמס בספק, קשה לי לראות את ניו אורלינס מצליחה לשחזר את ההישג.

הימור: פילי ב-10

2:30 שיקאגו בולס (39-27) – בוסטון סלטיקס (31-35):

אני חושב ששיקאגו איבדה רשמית את הסיכוי להגיע לפלייאין עם הנצחון של וושינגטון אתמול, 3.5 משחקים פער כשיש להם עוד 6 משחקים לשחק בלבד נראה כמו יותר מדי וזאת אכזבה עצומה לקבוצה שעשתה מהלך גדול בטרייד דד ליין והעמידה לצד לווין את ווץ', אך השילוב אכזב מאוד ושיקאגו לא רק שלא התקדמה מאז אלא שהלכה אחורה, וכאמור סבלה מההתאוששות המדהימה של וושינגטון. הבולס קטעו רצף הפסדים עם נצחון על שארלוט אבל הלילה הם יפגשו את בוסטון.

הסלטיקס נצחו 3 מ-4 משחקיהם האחרונים והם במאבק איתנים מול מיאמי שמתחתיהם (שוויון מאזן), ואטלנטה וניו יורק שמעליהן (משחק ו-2 משחקים הפרש בהתאמה) כאשר יכולת טובה עד סיום העונה יכולה להבטיח את המקום ה-4 ויתרון ביתיות בסיבוב הראשון ואילו יכולת לא טובה יכולה להוביל את כל אחת מ-4 הקבוצות הללו, אל מאבקי הפלייאין הלא פשוטים בכלל.

במפגש הקודם בין השתיים, הראשון מאז שווצ'ביץ' הגיע לשיקאגו, הוא נתן את משחקו הטוב ביותר בקבוצה עם 29 נקודות והבטיח לשיקאגו ניצחון, אבל האם הוא יוכל לעשות זאת שוב הפעם?

ללא ג'יילן בראון זה צפוי להיות קרב של טייטום וקמבה בצד אחד מול לווין ווץ' בצד השני, מספיק כח אש כדי לייצר משחק מעניין.

הימור: בוסטון ב-7

3:00 שארלוט הורנטס (34-32) – אורלנדו מג'יק (45-21):

הקבוצה הכי ressilient בליגה בדמות שארלוט הורנטס שספגה פציעות ארוכות פחות או יותר לכל שחקני המפתח שלה, תשחק בפלייאין השנה, אבל להזכירכם יש הבדל גדול בין התרחיש בו תשמור על המקום ה-8 בו היא מחזיקה כרגע, ביתרון משחק על אינדיאנה, לבין שתפסיד אותו, שכן המקום ה-8 מאפשר שתי הזדמנויות לעלות לפלייאוף בעוד המקום ה-9 מחייב שני נצחונות כדי לעשות זאת, כאשר המשחק הראשון יהיה מול וושינגטון שנמצאת כידוע במומנטום נהדר.

ההורנטס מנצחים משחק כן משחק לא ב-5 המשחקים האחרונים, וגרוע מזה הם מצליחים לנצח רק את נמושות הליגה, כפי שקרה בנצחון הכפול על דטרויט, עם לנזו בול שחוזר מפציעה וללא היוורד, מי שלוקחים את המושכות הם ברידג'ס ורוזייר, מול דטרויט ודומותיה זה נראה טוב, היו להם 29 ו-27 נקודות בהתאמה במשחק מול דטרויט.

למזלם הלילה יש להם משחק מול אורלנדו משחק ש"חובת נצחון" רשום עליו באותיות קידוש לבנה.

הימור: ההורנטס ב-20

3:00 מיאמי היט (31-35) – מיניסוטה טימברוולבס (46-20):

בגדול היינו אומרים שהמשחק הזה הוא ניצחון קל למיאמי שצריכה את הנצחון על אחת הקבוצות החלשות בליגה, אבל אז אם חוזרים שלושה שבועות אחורה מוצאים הנצחון המפתיע של הזאבים על ההיט עם הגנה נהדרת ברבע האחרון ו-24 של טאונס במשחק שבו הדקות והזריקות של אדווארס וראסל הוגבלו למינימום.

זה היה עוד משחק שהראה כמה גדול עדיין הפער בין מיאמי של העונה שעברה למיאמי של העונה הזאת. יתרון הביתיות המטורף שהיה לה אבד, היית של הירו ורובינסון נעלמה לחלוטין (4 מ-12 משותף היה להם במשחק הזה), ובאטלר לא מצליח לסחוף את הקבוצה.

ההיט כבר ספרו 3 נצחונות רצופים לפני שספגו תבוסה קשה לעיכול מול דאלאס במשחק שבו הם חטפו 127 נקודות מהמאבריקס. למרות זאת ההיט עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, כאשר באטלר ובאם ממשיכים להיראות כמו סופרסטארים, אם וכאשר הגארדים של מיאמי יתחילו לקלוע בצורה יציבה, היזהרו כולם כי אתם תשמעו הרבה בלבולי מוח על היט קולצ'ר, כל הדרך עד ההפסד הבלתי נמנע בחצי גמר המזרח לאחת מהאריות האמיתיות של האזור.

הימור: מיאמי ב-20

3:00 מילוקי באקס (24-42) – יוסטון רוקטס (50-16):

הבאקס למודי ניסיון מהעבר, ועל אף שהמקום ה-1 במזרח נמצא בהישג יד מבחינתם, הם לא יקרעו את עצמם כדי להגיע אליו, הם כבר יודעים שהדבר החשוב הוא איך נראה המצ'אפ שלך מול הקונטנדריות האחרות של האיזור בהמשך הדרך.

למרות זאת הבאקס השתמשו בצמד המשחקים מול ברוקלין כסוג של הצהרה – אל תשכחו לספור אותנו. הם השיגו שני נצחונות במשחק צמודים באווירת פלייאוף כדי לסגור 4 נצחונות רצופים, ויהיה מעניין לראות, אם נקבל סדרה בין השתיים, עד כמה היא תהיה דומה למה שראינו בעונה הסדירה.

הלילה הם יפגשו את הרוקטס ויקוו לנקום את ההפסד במשחק הקודם בין השתיים, כאשר כל העיניים יהיו נשואות אל קווין פורטר ג'וניור שקלע באותו משחק 50 נקודות במשחק פסיכי לגמרי, ראוי לציין שלפני כן ומאז הוא לא התקרב לאיזור הזה והוא למעשה כמעט ולא מגיע ל-20 נקודות או יותר.

הימור: מילווקי ב-15

3:30 דאלאס מאבריקס (28-38) – קליבלנד קאבלירס (45-21):

המאבק הכי מעניין מבין מאבקי הדירוג לקראת הפלייאוף והפלייאין הוא המאבק המשולש בין דאלאס, הלייקרס והטרייל בלייזרס. הפציעות והבעיות קורונה של הלייקרס יצרו לפתע מצב לפיו אחת מבין השלוש יצטרכו לשחק במשחק פלייאין, אולי מול קארי והווריורס, ובכלל לא בטוח שזאת לא תהיה לוס אנג'לס.

הלייקרס נמצאים משחק אחד אחרי דאלאס, ובשוויון מוחלט לפורטלנד, ונצחון של דאלאס הלילה, יקרב אותם מאדוד להבטחת המקום ה-5, ובסבירות גבוהה משחק סיבוב ראשון מול דנבר, שעל אף היכולת הנהדרת שלהם לאחרונה נראית כמו האפשרות הטובה ביותר לסיבוב הראשון (בוודאי טובה יותר מהקליפרס אם תשאלו אותי).

והמאבס מגיעים לנקודה הזאת בזכות ולא בחסד, אחרי פתיחת עונה מאכזבת, נראה שדאלאס מתייצבת ועם 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כולל נצחונות על ברוקלין ומיאמי האיכותיות לוקה והחברים לא אמורים להתקשות בבית מול קליבלנד שמגיעה עם 8 הפסדים רצופים משלה אף שמקסי קלבר ופורזינגס צפויים שלא לשחק בשל פציעות.

4:00 יוטה ג'אז (18-48) – דנבר נאגטס (22-44):

אולי המשחק הכי מהנה לצפיה הלילה יפגיש את יוטה, שמובילה את המערב, מרחק משחק מעל פיניקס, לבין דנבר, שללא מארי משיכה להדהים ורושמת 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כולל נצחונות על הניקס והקליפרס בשבוע החולף.

במשחק הזה כמו בכל משחק, אני הייתי מוכן לצפות ב-48 דקות (פלוס 5 הארכה אם אפשר) ביוקיץ' ובאופן שהוא משחק, אבל אני חושב שמדברים עליו מספיק באחרונה מבלי שאני אצטרך להוסיף (MVP וודאי, ומי שלא משוכנע מוזמן להאזין לפודקאסט האחרון של ביל סימונס) ולכן אני רוצה לדבר דווקא על השחקן האהוב עליי בליגה היום, קמפאצו הנהדר. מותר להטיל ספק האם השטיק שלו יעבוד בפלייאוף, אבל לאחר שהתחיל את העונה רגוע, ב-5 המשחקים האחרונים שלו יש לו 19, 12, 10, 8 ו-16, כאשר הוא מוסיף לכך 8 אסיסטים ומעלה בשני משחקים, 5 חטיפות בשני משחקים, ואחוזים יפים מהשדה, למרות שהקליעה משלוש עדיין לא התייצבה ממש.

הפציעה של מארי הייתה אמורה לגמור להם את העונה, אבל הפריצה של פורטר והיכולת של יוקיץ' גורמים לכך שבעצם הנאגטס רחוקים קפיצת מדרגה של בארטון או קמפאצו מלהיות רלבנטיים במערב, במיוחד אם הפציעות של הלייקרס ימשיכו להכביד עליהם.

יוטה חזרה לקצב שלה השבוע וניצחה 3 משחקים רצופים כדי להתייצב במקום הראשון במערב, הג'אז ניצחו במפגש הראשון בין השתיים ונדרשו 47 של יוקיץ' כדי להכניע אותם במשחק האחרון, כך שהמשחק הלילה יכריע את סדרת העונה הסדירה בין היריבות.

היה פחות דיבור על העובדה שהפציעה של מיטשל הייתה אמורה לפגוע קשות במה שיוטה עושה, וזה לא ממש קרה, במשחקים מול הספרס וטורונטו קלארקסון, בוגדנוביץ' ואינגלס, כל אחד בשלב אחר התעלו כדי להשאיר את תקוות המקום הראשון במערב של יוטה בחיים, הלילה הם יפגשו יריבה חזקה בהרבה ויהיה מעניין כיצד יוטה, שהפסידה במשחק היחיד שלה מול יריבת עילית באחרונה (פיניקס) תתמודד עם יוקיץ' וחבורתו כאשר כמובן הקרב בין יוקיץ' וגובר, והיכולת של האחרון להתמודד עם ה-MVP המיועד יעמדו במוקד.

הימור: דנבר ב-5

5:00 פיניקס סאנס (19-47) – ניו יורק ניקס (29-37):

הצד השני של המאבק על המקום הראשון במערב, הפיניקס סאנס, יארחו הלילה את הניו יורק ניקס בין שתי קבוצות שנמצאות במומנטום נהדר (הניקס 2-8 בעשרת האחרונים, הסאנס 3-7), אבל שספגו הפסדים כואבים במשחק האחרון, הניקס הובסו מול הנאגטס והסאנס מול ההוקס.

33 של בוקר העניקו לסאנס ניצחון על הניקס במשחק הקודם בין השתיים, והם יצטרכו תצוגה דומה מהסקורר המוביל שלהם כדי לגבור שנית על ג'וליוס ראנדל והניקס. זה מדהים כמו ראנדל הוא כל מה שיש לקבוצה הזאת וזה מספיק. הניקס לגמרי מחויבים לאג'נדה של ת'יבס וכשזה קורה תהיו בטוחים שהקבוצה תשחק הגנה מצוינת וראנדל הוא זה שנותן את הניצוץ ההתקפי שמספיק כדי לנצח דיי משחקים כדי להחזיר את הניקס לפלייאוף.

אני לפחות סקפטי לגבי כמה רחוק אתה יכול להגיע אם השחקן השני שלך הוא אר ג'יי בארט אבל לפחות כרגע, כאשר יש להם לא פחות מ-5 שחקנים ברוטציה שקולעים סביב ה-40% מחוץ לקשת, זאת קבוצת הניקס הטובה ביותר שראינו מאז ימי כרמלו אנתוני הלא כל כך עליזים, והעיר ניו יורק בטירוף לגביהם.

בסאנס זה בוקר בנקודות, ואיטון מתחת לסל, וגם היכולת הטובה של ברידג'ס וקראודר ובעיקר ביציבות שלהם בקליעה עוזרות, אבל אי אפשר לדבר על הקפיצה שהקבוצה הזאת עשתה בלי כריס פול, האיש שבורא עולמות בכוח ניהול המשחק שלו, ויודע לתפור את קצב המשחק וניהולו לסיטואציה ולפרסונל שמסביבו, מי שפקפק בו מוזמן להעיף מבט על הסאנס הזאת, ולראות עד כמה, גם בגילו המתקדם, הוא תורם לקונטנדרית.

הימור: פיניקס ב-3

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (29-37) – לוס אנג'לס לייקרס (29-37):

הלייקרס מגיעים למה שעלול להיות המשחק החשוב ביותר שלהם העונה, בבאק טו באק, אחרי תבוסה כואבת ליריבה העירונית, ללא שרודר בגלל קורונה, כאשר לברון שלא שיחק מול הקליפרס בספק בגלל פציעה וככל הנראה עם דיוויס, על אף פציעה בגב שגרמה לכך שישחק רק 9 דקות מול הקליפרס.

הלייקרס זכו למחמאות רבות על יכולתם, בעיקר בהגנה, בתקופה שבה דיוויס ולברון לא שיחקו, אבל דווקא עם חזרתם, הם סופרים כבר 4 הפסדים ב-5 משחקים ומתקשים מאוד לחזור לקצב, ואם כולנו כתבנו את התסריט לפיו לברון ודיוויס חוזרים רעננים, מזניקים את הלייקרס למקום ה-5 בדרך לסדרת הסיבוב הראשון שהכי מתאימה להם – מול דנבר – כעת הסיפור נראה מורכב יותר וכפי שתואר לעיל, הם בסיכון אמיתי להגיע לפלייאין אם יפסידו הלילה.

פורטלנד מנגד, סופרת 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, ואחרי תקופה מאוד לא טובה, הם התייצבו ו-141 נקודות על קליבלנד, הבהירו שבין לילארד-מקאלום-נארקיץ' (שלישיה שציפיתי כבר לפני כמה שנים שתהפוך לביג 3 מה שכמובן לא קרה), מלו שאימץ את תפקיד הספסל שלו בצורה נהדרת, אנס קנטר שעושה דברים יפים מאוד עבורם, לפחות בהתקפה, ושלל שחקנים משלימים שכל אחד מהם יכול לתפוס יום יש להם דיי כח אש כדי להפתיע כל קבוצה בערב נתון, ואם הם בסוף יהיו הקבוצה שתיפול לפלייאין, כדאי ליריבות להיזהר מאוד, כמו גם ליוטה או פיניקס אם זאת תהיה סדרת הסיבוב הראשון.

הימור: הלייקרס ב-5

5:00 סקרמנטו קינגס (37-29) – סן אנטוניו ספרס (31-34):

צריך להודות על האמת, הספרס, כפי שתואר לעיל, הם הקבוצה שאף אחד לא רוצה להיות בפלייאין, ציון וניו אורלינס אטרקטיבים בהרבה מהספרס האפורים, אבל הנסיון של פופ והיכולת הנפלאה של דרוזן, אולי השחקן הכי מסוכן בליגה מחצי מרחק, משאירים את הספרס במקום ה-10, משחק וחצי מעל ניו אורלינס וניצחון הלילה לצד הפסד של ניו אורלינס אמור לסגור עניין עבורם.

עבור הקינגס המאכזבים זאת באמת הזדמנות אחרונה. כאשר מומנטום נהדר שלהם הביא אותם מרחק 2.5 משחקים מהספרס, אבל פער של 3.5 משחקים הם כבר לא יסגרו.

הקינגס מגיעים למשחק הזה לאחר 4 נצחונות רצופים כולל על דאלאס החזקה, בעוד הספרס בהתפרקות מוחלטת מגיעים אחרי 5 הפסדים רצופים, כולם מול יריבות חזקות, כך שקשה לצפות כיצד יתפתח המשחק הלילה.

שני המפתחות אני חושב יהיו היכולת ההגנתית של הקינגס. סקרמנטו החזיקה 3 מ-4 היריבות האחרונות שלה על פחות מ-100 נקודות, והיכולת של מרווין באגלי. הפוואר פורוורד המעט מושמץ חזק אחרי חודש וחצי ללא כדורסל, ישר לאותם ארבעה נצחונות רצופים כאשר השיא היה 31 נקודות מול אינדיאנה, יכולת כזאת הלילה לא תשאיר לספרס הרבה סיכוי ותפתח באופן מאוד מעניין את המאבק על המקום האחרון בפלייאין.

הימור: סקרמנטו ב-8

Subscribe
Notify of
79 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
וניל טרופי
וניל טרופי
07/05/2021 15:08:23

ערב מצויין. זה מדהים שאין ממש פייבוריטיות השנה והכל פתוח, והפלייאין הזה הולך לטרוף את כל הקלפים בנוסף.

עידן
עידן
07/05/2021 15:34:20

+1
מת לאליפות של יוטה פיניקס דאלאס משהו בסגנון.
הכי לא רוצה-ברוקלין

רן הנרגן
רן הנרגן
07/05/2021 15:19:33

פינת ג"ס. מזמן לא היתה. יש קונצנסוס כמעט מלא בקרב המדיה שסובבת את ג"ס שויסמן לא יתרום לאליפות בטווח של השנים הקרובות גם אם כולם חושבים שהוא עתיד להיות שחקן מצוין. הוא פשוט לא מתאים לשיטת המשחק נוכחית שהציר שלה הם קרי ובמידה רבה גם גרין וקצב הלימוד שלו לא תואם את חלון הזמן – השנה הבאה!. אני מסכים עם הערכות האלו. הוא נכס ברמה ש AD נכס. שחקן מצוין אבל לעולם לא יוכל לסחוב קבוצה כמספר אחד. בתור שכזה עבור אליפות שווה להחליף אותו בשחקן אחר שיתרום משמעותית בשנה הבאה.
.
בקיצור מי רוצה אותו?. זו לא מכירת חיסול והוא לא יועבר בנזיד עדשים. נא להציע שחקנים שיתרמו לקבוצה במירוץ לאליפות בשנה הבאה. פרויפל מבוקש: מינימום אול סטאר גבולי. יכולת ליצר נקודות בעצמו. משחק הגנה חיובי. הבנת משחק – למדנו ממקרה קלי אוברה. מי שלא רואה את המגרש ומבי לאן נעים השחקנים ולאן עליו לנוע, מתי למסור , מתי לחדור ומתי לזרוק לא יתאים. וויגינס עבר את המבחן. TJA עבר בהצטינות. אפילו פול עבר השנה (מועד ב). אוברה לא. ויסמן לא. אפשר להציע חבילה שכוללת עוד שחקנים וגם לבקש שחקנים אחרים מג"ס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דרוזן שלך, שוטף + 90.
.
לדעתי הטעות הייתה שלא הטרידו את הבחירה של וייסמן. היה ברור שהוא לא מתאים לטיים ליין, פשוט בזבזו שנה, ולדעצי היו מקבלים יותר על הבחירה מאשר עליו.

עידו גילרי
07/05/2021 15:47:01

אתה שוכח שכדי לקבל שחקן משמעותי הם היו צריכים להעביר מישהו עם הבחירה.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/05/2021 16:37:12

היו מטרידים את הנגר גרין, ואז עושים שוד הבעיה שהקבוצות עלו עליו כבר ואפילו גיא לא רצה להביא בשבילו ובצדק מוחלט!!! שחקן חמישייה בדמות ברידגס וקמרון ג’ונסון . בכללי גולדן סטייט גמורה לשנים הבאות, גם קליי גופה (קשה לי לראות את קליי חוזר בגיל 32 אחרי שנתיים+ שלא שיחק והפציעות הקשות שעבר)

הנרגן עם כל הכבוד לוויזמן הוא לא נכס ברמה של אנתוני דיוויס אפילו לא קרוב, AD הוכיח שהוא סופרסטאר שנה אחרי שנה , וויסמן רק הלך אחורה השנה ועוד נפצע פציעה שלא מובילה סימנים לטובות,

רן הנרגן
רן הנרגן
07/05/2021 18:53:51

לא מחליף את גרין. דעותינו עליו ועל תרומתו חלוקות. צודק שויסמן לא התפתח הרבה השנה אבל הפוטנציאל קיים .

רן הנרגן
רן הנרגן
07/05/2021 18:51:39

אי אפשר. מחייב החתמה והעברה וגורר תקרת שכר קשיחה לקבוצה המקבלת. ג"ס חורגת בהרבה מהתקרה. הבחור שחקן חופשי ויכול לחתום בג"ס תמורת MLE אבל יקבל יותר אפילו בסאן אנטוניו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ממש ברמה של ad 😂😂😂 תכף רצים….
אתה סוחר טוב נרגן. על וויסמן מוכן להציע לך את מייק סקוט ואלטון בראנד עם דוויט מה אומר?

jefffoster10
07/05/2021 18:37:13

המממ…שוקל להציע לך את מיילס טרנר, אבל אני רוצה גם בחירה. הרצוי זה סיבוב ראשון מוגנת לוטרי- לא בא להיות פה גרידי, אפשר לדבר על זה (אתה נותן לי בוסר, אני נותן לך את ה-7 פוטר הטוב ביותר שהיה לג"ס בכל עידן סטיב קר, עם קליעה טובה מ-3 וטופ 5 בהגנה על הטבעת, שיושב על חוזה מצוין יחסית שגם טוב למצבך המאוד עדין עם תקרת השכר. מושלם לג"ס למעט חילופים בהגנה שגם בזה הוא לא רע. ואל תשכח שאתה לחוץ יותר ממני על אליפות כאן ועכשיו בגלל הטיימליין שלך, לכן תסכים לשלם לי בבחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי).
למה אני רוצה את ווייסמן? אני רוצה עתיד, יש כאן פוטנציאל לסופרסטאר שאפשר לפתח. אין לי דרך אחרת להשיג סופרסטארים אלא לפתח אותם/לפגוע בדראפט. היות והעניין השני לא קורה כבר שנים, נותרה לי האופציה הראשונה, וטרנר עצמו וסאבוניס הוכיחו שמערכת פיתוח הגבוהים באינדיאנה עובדת לא רע (טי ג'יי ליף היה טעות, ביטאדזה מראה ניצוצות).

רן הנרגן
רן הנרגן
07/05/2021 18:59:21
Reply to  jefffoster10

אוהב את מיילס אבל הוא לא מה שאני צריך. ציינת נכון במה הוא טוב אבל הסנטר שלי חייב לדעת למסור והוא לא יודע. אני צריך גארד גבוה או ווינג חזק שקולע. לוורט או וורן עשויים להתאים. לא נותן עוד בחירות. תחשוב על ויסמן כעל בחירה. בכלל מערכת היחסים בין השחקנים לארגון באינדיאנה לא ברורה. תבדוק אולי אתה רוצה להחליף כמה שחקנים ולקבל אחרים. אפשר לדבר על כולם למעט קלי, קרי וגרין. תהיה יצירתי.

jefffoster10
07/05/2021 19:37:02

מי מהסנטרים שלך בעונות האליפות ידע למסור (מוזמן לרענן את זכרוני אם בוגוט, ורז'או, פאצ'וליה, ספייטס, אזילי ושות' היו מוסרים עילאיים). טרנר יכול ללמוד את המערכת של ג"ס, וכשיש לך את גרין על המגרש כדאי לך סנטר שמרווח, שיכול לסיים מהלכים ליד הטבעת כמו גם מעבר לקשת, ומגן טבעת טוב. הוא יסתדר עם הנעת הכדור.
על לוורט אני לא רוצה לוותר כרגע, וורן זו שאלה אחרת- הוא יושב על חוזה מאוד נוח (10 מיל' דולר) אבל בעונה אחרונה. מצד שני, אני במחסור אדיר בעמדות הכנף, להוסיף את ווייסמן לטרנר, סאבוניס וביטאדזה סתם יוצר לי חוסר איזון בקבוצה.
לגבי מערכת היחסים בין השחקנים לארגון- אני שומע את הקולות, אבל אני יודע טוב כמוך וכמו כל אחד אחר מה באמת הולך בחדר ההלבשה- משמע, אני לא יודע כלום. מאמין שאחרי ההדחה מהפלייאוף, בין אם בפלייאין או בסיבוב הראשון, נדע יותר. עד כה ביורקגרן לא בדיוק מה שציפיתי ממנו, אבל יש לו פקטור מבחינתי של עונת קורונה+ פציעות למכביר (כן כן, כל הקבוצות בליגה סבלו מפציעות, אבל אינדיאנה הייתה מבין אלו שסבלו יותר).
לא חושב על ווייסמן כעל בחירה- אם הוא היה בחירה, יכול להיות שהייתי בוחר אחרת. בחירה הוא לא.
לגבי הבחירה- שוב, תזכור באיזה מצב אתה. אתה לחוץ על אליפות עכשיו, החלון שלך מאוד קצר ולך תדע איך קליי יחזור משנתיים בחוץ בלי כדורסל, ככה שלא הייתי פוסל על הסף את האפשרות שתיאלץ להוסיף בחירה. סיבוב ראשון מוגנת לוטרי זה הוגן בעיניי, ואמרתי שכבר אפשר לדבר על זה.
בשורה התחתונה- את ווייסמן אני רוצה, טרנר הוא הנכס המרכזי שלי לעניין. טרייד שהצליח, בלי בחירה, שמערב את הסלטיקס- ווייזמן, סמארט ובייזמור לאינדיאנה, וורן לג"ס, טרנר לסלטיקס.
אתה מקבל את הוורן שרצית. בוסטון מקבלת סוף סוף את הסנטר שחסר להם (במחיר סמארט). אינדיאנה מקבלת את ווייסמן הפרויקט ואת סמארט שיוסיף לי קשיחות והגנה לקו האחורי.
בנוסף, אני פוטר אותך מקללת ההוקס 14-15 שבייזמור מביא עמו, וזה חשוב.
יכול להיות שיפטרו אותי כאן, אבל אשמח לשמוע לדעתך.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/05/2021 20:46:44
Reply to  jefffoster10

הסנטרים שידעו למסור הם בוגוט (טוב מכולם) וווסט ופצוליה. אם אני זוכר גם ספיטס מסר טוב למרות שבעיקר זרק. את ביזמור אני לא יכול לתת בעסקה כי הוא שחקן חופשי. אני לא חושב שהוא ירצה לשחק באינדיאנה ואשמח אם יחליט להמשיך בג"ס. לא יודע אם בוסטון ירצו את טרנר תמורת סמרט אבל מבחינתי זה לא מפריע. המאמן שלכם עף בסוף השנה. האוהדים של ג"ס מפנתזים על סבוניס, לא כי אינדיאנה רוצה שילך אלא כי הוא ידרוש. במקרה הזה ג"ס כנראה תהיה מוכנה לשלם יותר מאשר רק ויסמן. טוב חבטנו בזה מספיק לבינתיים. נדבר שוב בקיץ.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/05/2021 21:39:42

הנרגן אתה לא מחפש סנטר מוסר אלא סנטר חוסם שמסוגל להשתתף ומבין את הנעת הכדור של הווריורס, ופחות סנטר שמשחק פיקאנדרול כי יש לכם את הנגר.
.
אממה הערך של וויסמן שלא היה גבוה מהתחלה (יש לזכור זה דראפט שהיה מאוד חלש זה לא הדראפט של השנה+ תוסיף את העובדה שוויסמן לא הראה פוטנציאל של סופרסטאר העונה נפל עוד יותר עם הפציעה הלא פשוטה שעבר).
.
בכללי גולדן סטייט בבעייה פרט לחוזה של קרי כל החוזים נוראיים, החוזה של גרין של וויגנס של קליי (שאף אחד לא ידע שזה יהיה המצב)+ הגילאים, שום קונטנדרית לא תהיה שם, פירוק שה ההחלטה המקצועית הנכונה שלא יקרה בגלל האולם החדש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה דור, מצוין כרגיל.
.
השקנאים יפסידו. אנחנו ננצח, כי בכל זאת סקרמנטו. הלייקרס יפסידו, לילארד לא מפספס את ההזדמנות. יוטה דנבר יהיה מעניין.

עידו גילרי
07/05/2021 15:47:38

יש לכם 7 משחקים בעשרה ימים – שיהיה בהצלחה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לשקנאים 6 משחקים ב-8 ימים, נגד פילי, שרלוט, ממפיס, דאלאס, גולדן והלייקרס. לכולן, נכון לעכשיו, יש בשביל מה להתאמץ.
.
לנו יש סקרמנטו, פורטלנד, מילוואקי, נטס, ניקס, פיניקס, פיניקס. לדעתי ניקח את סקרמנטו. לא יודע כמה מילוואקי, הנטס, ופיניקס יתאמצו בשלב הזה של העונה. בין האכילס של דוראנט להמסטרינג של הארדן ושל כריס פול, לדעתי ננצח לפחות משחק אחד מתוכם. זה אומר שהשקנאים יצטרכו לנצח 4.5 משחקים כדי להשתוות אלינו. סבירות נמוכה מאד לדעתי.

עידו גילרי
08/05/2021 0:15:47

והנה הבטחתם פליי-אין

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 0:39:15

זאיון בחוץ עד סוף העונה סוף סוף השקנאים חכמים והשביתו אותו, צריך עכשיו לרדת 3 מקומות ולהפסיד את כל המשחקים ולקחת גארד בדראפט

דוקטור רזי הופמן
07/05/2021 16:50:52

תודה דור

המשחק של הסלטיקס הלילה הוא מתכון לאיבוד נקודות. כבר היינו בסרט הזה כשהסלטיקס הפסידו לאותה השיקאגו נטולת לה-ווין. אם רוצים לסיים במקום רביעי או אפילו חמישי צריך לקחת את 3 המשחקים הבאים גם שיקאגו בחוץ וגם מיאמי פעמיים בבית. אבל קשה לי להאמין שהסלטיקס של במבה יעשו את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לה וויין 😂😂 אחד הטובים רזיאל

דוקטור רזי הופמן
07/05/2021 16:59:45

שני המשחקים של הלילה הם דנוור-קליפרס ולייקרס-פורט. אם הלייקרס מפסידים אני מאמין שלברון יהיה בפליי אין בסיום העונה.
אז או שיהיה פצוע עם דייוויס או שיהיה רדמפשיאון כשהוא מעיף את הסאנס ואחרי כן את לוקה ועולה לגמר על חשבון דנוור…..
שם הוא מעיף את הארדן ושות וזוכה לתואר דה גואט יעני העז ואז ההייטרים יחתכו את הוורידים ויואל יאכל חיתול משומש פעמיים….
מיאו.
מר בלוךךךך ביקשת? קיבלת!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2021 22:48:02

מה זה משומש? טבול בתמיסה ריחנית עמוק באדמה ובשימוש אחרי חמינדוס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/05/2021 21:46:33

ערב חם, תודה רבה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/05/2021 2:50:18

איזה באסה שסת' קארי פרץ (יחסית) כל כך מאוחר. איזו קליעה מדהימה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 3:36:17

דוק צדקת הסטיבוט חייב ללכת הביצה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 3:48:48

טאטום הערב לא מסוגל לפגוע בקרש של השירותים, והבעיה שהוא רק סקורר נהדר שלא תורם באספקטים אחרים ובלילות שהקליעה לא נכנסת זה עונש

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 3:53:06

פילי פחים

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:06:23

קבוצות גי ליג, סימונס איירבול בלייאף אחרי זה הייז חוטף בלוק מגרין שמוסר לסימונס שמאבד את הכדור האפס בול מוסר הפליקאנס לא מצליחים לקלוע במתפרצת, לונזו מקבל על ה3 שובר את הטבעת. הייז. לא ברמה של הליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:07:56

הארדן הולך לנגב את פילי כל כך חזק בפלייאוף, וישכיח להם את חלומות האליפות לעשור הקרוב. זה לא קבוצה לאליפות לא קרוב, חוסר כשרון

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:08:20

חוסר כשרון ביחס לקונטנדרית, אמביד אחד זה לא מספיק שסימונס לא מסוגל לקלוע הנגר

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:18:33

בלדסו נלחם בבול מי יפגע בטבעת יותר, בול בלי סקוררים לידו לא שחקן חמישייה כמעט בשום קבוצה בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:22:07

פוסטר יבן זונה מכור, הפליקאנס איבדו כדור בלדסו מציל מהקו לידיים של אמביד במקום כדור של פילי גאמפ בול, צריך לשבת בכלא הנבלה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:24:12

דוק תודה שאתה מחטיא את זה ולא רואה את בוסטון אהובתך נרמסת תחת שיקגו, טאטום חייב לחמוד להשפיע באספקטים אחרים של המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:26:02

פילי לא עוברים את החצי ב8 שניות ומחזירים כדור לפליקאנס, כאלה נכים לא ראיתי הרבה זמן

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 4:27:27

איזה פח הבלדסו הזה מאבד כדור שוב באותו תרגיל טיפשי שלונזו איבד חצי דקה לפני.

מנחם לס
08/05/2021 4:39:12

סלטיקס – מהפח אל הפחת

מנחם לס
08/05/2021 4:40:24

לברון לא משחק הערב. פרנק ווגל: "זה לא בגלל בעייה גופנית".

מנחם לס
08/05/2021 4:51:34

20 הפרש לשיקגו, ועכשיו עם 2 דקות בראד סטיבנס קורא 'טיים'. סלטיקס הפכו לעלובי החיים של הכדורסל

מנחם לס
08/05/2021 4:52:11

ווצ'ביץ ולוויין חוגגים עליהם

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 5:17:36

ביוקיץ אנוחם
ושיר הלילה, מר אד מוקדש באהבה לרובוטים באשר הם ובמיוחד לסטיבוטים

A horse is a horse of course of course
And no one can talk to a horse of course.
That is of course unless the horse
Is the famous Mister Ed!
.
Go right to the source and ask the horse.
He'll give you the answer that you'll endorse
He's always on a steady course.
Talk to Mister Ed!
.
People yakkity-yak a streak
And waste your time of day,
but Mister Ed will never speak
Unless he has something to say!
.
A horse is a horse of course of course
And this one'll talk ’til his voice is hoarse.
You've never heard of a talking horse?
Well, listen to this…
.
"I am Mister Ed!"

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2021 6:15:31

לילארד חם הלייקרס בבעיה הערב

Jonathan
08/05/2021 6:16:47

איך כן שרקו עבירה ליוקיץ' אחרי ההתנגשות עם בוגדנוביץ' – ולא שרקו קפיצה לרודי גובר? הוא נחסם, נחת בלי להפיל את הכדור לרצפה ופשוט קפץ שוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אין קפיצה בnba זה כדור ביניים אוטומט מצב כזה. במקרה שתיארת היו צריכים לשרוק ביניים. אם לא שרקו זה באמת מצחיק

Jonathan
08/05/2021 6:58:34

די בטוח שיש קפיצה. אבל גם כדור ביניים היה סביר על דבר כזה. לתת לזה להמשיך לסל לא היה רגע שיפוטי מזהיר.

המשגיח
08/05/2021 6:17:16

חבל שהלייקרס וקליפרס לא ייפגשו גם העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

איך יפגשו הן בורחות אחת מהשנייה 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה אייטון עם 22 נק ו11 זריקות שעוד לא נגמר 3 רבעים? הלו עבר את המכסה ממזמן.
רנדל מנגב

רזיאל רזיאל הבוט נוגב ועי מי? לה ווין!! אפילו קובי וויט שם 25… טייטום הפך לראס רק בלי הטריפל 😂😂

בויאן!! 48 נק!! הפסד של יוקיץ תמיד טוב לאמביד שניפח מול תיק שקנאי😂😂

מתי מיצל חוזר מושבת לא מעט זמן

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 6:51:31

יוטה עובדת מצוין גם בלי מיטצל. את ההבדל עושה מאמן טוב שמשחק על השחקן החם ולוקח משחק על מוצארט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה חם? בוער מהסיר מבעבע מהטוסטר בויאן

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:01:00

יפפפפפ
הבעיה עם קומבהמלה זה שאתה יודע שהוא יכול לשים 45 נקודות אבל יפספס את השלשה החשובה באמת.
עם זה התחתננו לפני שנתיים ומייק מחכך ידיים בהנאה. השנה באמת יש לו קבוצה טובה. שנה הבאה הם כנראה בפליאוף ואם יצליחו להעיף בפליי אין את הרובוט….. אולי נראה סוף סוף דרך חדשה בסלטיקס והרובוט ילך לקבוצה אחרת או לקולג'

חגי "התותח" ניסני
08/05/2021 6:49:29

צ'יזס קמרון פיין מאיפה זה בא???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נער המגבות והכיף היי של ראס 😂

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 6:55:39

שימון, מה יהיה עם לילי? לילי קריות לילה? או לילי מהקריות? קרית אתא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילי כריות יעופו בסיב ה1 זה מה יהיה

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:08:15

מארק גאזולי מחזיק תלייקרס עם המנהיגות.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:11:54

פווווק נהנה מן ההפקר אז מה עם מווק שיטטט?

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:13:49

שימון, תה קולט שמחר ב 4 בבוקר ראס מגיע לאוסקר?
כבר יש לו עונה רביעית של טריפל אפילו עם לא ייקח ריבאונד אחד ולא ימסור אסיסט או יקלע נקודה.
שמשון הגיבור!

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:16:31

אז מה? השופטים בתחתונים של גיני? בכיס של הגינס שלה?

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:23:41

לילי והשלשות, להקת פאנק-הארדקור בת ים

Jonathan
08/05/2021 7:29:59

בסאנס-ניקס זה קרה כשעוד היה סוג של משחק, 11 הפרש:
https://www.youtube.com/watch?v=NmtJX9rUmx4
כריס פול מתעצבן זה תמיד מצחיק אבל אחרי זה הוא והסנאס פירקו את הניקס. אז אולי היה פחות מצחיק לניקס.

דובי
08/05/2021 7:37:18
Reply to  Jonathan

אוי כן, מצחיק, קורע, די די אני נחנק פה

Jonathan
08/05/2021 7:38:43
Reply to  דובי

גם הניקס נחנקו

דובי
08/05/2021 7:41:00
Reply to  Jonathan

נגמר הכוח בסוף השלישי ביתרון 7.
מכאן ממשיכים לקליפרס, לייקרס, ספרס, הורנטס ובוסטון.
הורגים אותנו

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:54:51
Reply to  דובי

תשמע שובי דובי, בגלל זה אני מאד אוהב את ציפיטפוט. טאג' לא עיפרון כידוע וציפי פטפט לו והוציא אותו מדעתו, כמו גאר גארבינקס או גר גר נט…. הדחיפה הזו יש לה סיבה אבל השופטים לא מתעניינים באמת…
אם אחרי קללה שהובילה לדחיפה היית מגיע לשוטר ואומר, אמאאא הוא דחפו-תיייי השוטר היה שולח אותך הבית לדבר ללמפה.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:31:18

סטוט צריך פסק זמן ומהר

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:34:39

סטיבנס זה הסטוט של בוסטון?

Jonathan
08/05/2021 7:37:45

בוא, אתה יודע כמה אני אוהב אותם – אבל אם הסלטיקס היו במערב הם היו כרגע איפשהו בין סקרמנטו והפליקנס. פורטלנד לא מדהימים – אבל אין מה להשוות.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:50:03
Reply to  Jonathan

כנראה
וזה עם דואו כמו טייטום ובראון….
אז בעצם אתה אולי רומז שסטוא גדול על הבוט?

Jonathan
08/05/2021 8:02:33

אני לא יודע.
מעבר לשורת הנצחונות בסוף אין לי באמת דרך טובה להעריך את איכות המאמנים. יכול לדבר על כדורסל שהוא כיף לצפיה אבל זה לא אומר הרבה.
מסכים שהסלטיקס נראים פחות טוב ממה שחשבתי שהם יהיו. לא מוכן להתחייב על סטיבנס בעניין הזה.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 9:38:28
Reply to  Jonathan

לגמרי לגיטימי דנקאן

אשך טמיר המקורי
08/05/2021 7:35:54

פורטלנד אחת מקבוצות הספורטק הטובות שראיתי.
אני חושב שהם אף יכולים ללכת עד הסוף בשכונה של שמעון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן מקרצף אותנו חחח 1 על 5😂😂

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:39:48

היום גם הסלטיקס וגם הלייקרס הדרדרו לתהומות.
תאומות זהות.

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:48:21

מה שנשאר ללילי זה ה 5 הכי קשים כי הם פוגשים יוטה סאנס ומוצארט אבל השניים הקרובים קלים.
דלאס קל, שומרים על המקום, יש להם רק גריזלים כאתגר. לייקרס יהיה קשה כי יש סאנס וניקס רציף. אחר כך קל.
קיצר לברון בסיכוי גבוה לשחק בפליי אין. משעמם לא יהיה.

רן הנרגן
רן הנרגן
08/05/2021 7:40:32

מה הסיפור עם לברון?

דוקטור רזי הופמן
08/05/2021 7:57:41

אולי גאולה.
ווי אול וויטנס?
ואחר כך שירי תהילה בכל העולם והשתפכויות, גם פה. ומנחמנו שוב ישים את התמונה של האצבע של הוד מלכותו הראשון לחליסיים ואחרון הבונו…אים.
אשתו עדה.