הדרבי של לוס אנג'לס ולוקה נגד דוראנט בחמישי / רועי שושן

השבוע מתקרב לסיומו עם כמה משחקים לא רעים בכלל. הקליפרס יפגשו את הלייקרס (בלי לברון), הראפטורס ישחקו נגד וושינגטון במשחק שעלול להשאיר אותם סופית מחוץ לתמונת הפליי-אין ויש מפגש בין לוקה דונצ'יץ' לסוללת הכוכבים של ברוקלין. אחלה ערב.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (22-44)-לוס אנג'לס לייקרס (28-37)

הלייקרס צריכים לדאוג. הם הפסידו 6 משחקים מ-8 האחרונים, כולל שני המשחקים שלברון שיחק בהם. קינג ג'יימס חזר בהדרגה מהפציעה ובחוץ פעם נוספת, כשהוא היה לא רע בסטנדרט של שחקן חמישייה בליגה (וזה לא הסטנדרט של לברון ג'יימס). הם עלולים לרדת למקום השביעי במערב ולפליי-אין. בצד החיובי, אנטוני דיוויס מתחיל להראות כמו עצמו – 25 נקודות ו-9 ריבאונדים בניצחון על דנבר ו-22-11 עם 5 חסימות נגד הקינגס הם סימן טוב. בשביל לאיים על האליפות הם צריכים את שניהם בריאים, סיכוי לא רע שגם בשביל לעבור את הסיבוב הראשון בפלייאוף.

הקליפרס התמודדו עם פציעות משלהם. קוואי לנארד היה בחוץ לתקופה ממושכת וחזר בשני המשחקים האחרונים, כשגם הוא נותן משחק סביר אבל לא בסטנדרט הרגיל שלו. פול ג'ורג' הוריד הילוך אחרי רצף נהדר של משחקים (36.5% מהשדה ו-3.6 איב' על 3.4 אס' ב-5 האחרונים) אבל הם עדיין מצליחים לנצח קבוצות חלשות יותר.

היום הקליפרס פייבוריטים, בהתחשב בזה שג'יימס לא ישחק וקוואי כן, אבל הלייקרס יכולה להפתיע. ההגנה שלהם נשארה טובה לכל אורך העונה וסרג' איבקה לא ישחק, מה שיקל על דיוויס. משחק טוב של AD וניצחון יהיו הצהרת כוונות רצינית לקבוצה שצריכה אחת ומגיעה עם היתרון הפיזי של דראמונד ושל הגבה. למרות זאת, בדרך כלל הקבוצה הטובה יותר מנצחת וכאן היא גם צריכה ניצחון. הקליפרס ינצחו.

02:30-דאלאס מאבריקס (28-37)-ברוקלין נטס (23-43)

דאלאס צמודה מאוד ללייקרס ולפורטלנד ואולי במומנטום הטוב משלושתן במאבק על המקום החמישי במערב, או בעצם המאבק לא לסיים במקום השביעי במערב. ההתקפה נפלאה והקבוצה ניצחה 7 מ-9 האחרונים, כשלוקה ממשיך לשחק כדורסל עילאי וטים הארדוואי ג'וניור קולע 19.6 נקודות למשחק בתקופה הזאת באחוז גבוה.

היו לדאלאס יריבות יותר קלות ממי שהם יפגשו הערב. ברוקלין, מאז החזרה של קווין דוראנט (33.2 נקודות למשחק ב-56% מהשדה ו-54% בחמשת משחקיו האחרונים), מדהימה. הם אמנם הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם, פעמיים מול הבאקס, אבל דאלאס היא מצ'-אפ אחר ואין לה את האורך והאתלטיות שיש למילווקי. הדרך הכי טובה של דאלאס, קבוצת הגנה ממוצעת, היא לנסות לקלוע נקודה יותר מברוקלין, קבוצת הגנה רעה. זה יהיה קשה במיוחד בלי קריסטפס פורזינגיס ולכן אהמר על משחק גדול של לוקה וניצחון של ברוקלין.

02:30-טורונטו ראפטורס (39-27)-וושינגטון וויזארדס (36-30)

אולי המשחק הכי "חשוב" הלילה, כי הוא יכול להיות קריטי עבור 2 הקבוצות. וושינגטון עשירית ובמרחק 3 משחקים מטורונטו, כשנשארו לכל אחת 6 משחקים לסוף העונה. ניצחון של המכשפים יגדיל את הפער ל-4 ומעשית יסיים את הסיפור. בשביל לנצח הם צריכים משחק גדול של ראסל ווסטברוק, שנמצא בתקופה נהדרת ובדרכו לשבירת שיא הטריפל-דאבלים של אוסקר רוברטסון, ושל בראדלי ביל.

מנגד, הראפטורס מתמודדים עם עונה קשה. הקבוצה היחידה בליגה שמשחקת מחוץ למגרשה הביתי התמודדה עם עליות וירידות, פציעות ולוח משחקים קשה (משחקת בבית של פילדלפיה, ברוקלין, בוסטון וניו יורק) ועכשיו אחרי לוח משחקים קשה. פסקל סיאקם נותן הגנה טובה אבל לא עקבי בהתקפה, מלאכי פלין הרוקי נראה כמו תגלית אבל השאר לא יציבים מספיק או בריאים מספיק. למרות זאת, אני חושב שהניסיון של הראפטורס יכריע כאן ותהיה הפתעה שתפתח את המירוץ לפליי-אין. טורונטו עם ההפתעה של הערב.

02:00-שרלוט הורנטס (33-32)-שיקגו בולס (39-26)

למאלו בול חזר. הוא לא רע בכלל במשחקים האחרונים ויחד איתו שרלוט יכולה להיות מסוכנת, במיוחד אם הסיכוי הקטן שהיווארד יחזור בפלייאוף יתממש. ההתקפה שלהם טובה מאוד והם אחת ההפתעות הנעימות של העונה, במיוחד בהתחשב בעונה הנפלאה של טרי רוזייר.

מנגד, שיקגו מאכזבת. הם ציפו להפוך לקבוצת פלייאוף ברגע שווצ'ביץ' הגיע, אבל השילוב בין הגנה רעה ופציעות הרחיק אותם מהפליי-אין, כשהם מרחק 3.5 משחקים מהוויזארדס העשירית וקרוב מאוד לסוף העונה. זאק לאבין מתכנן לחזור הערב וזה משחק קריטי בשבילם, אבל שיקגו רעה. זה גם משחק חשוב בשביל ההורנטס שמארחת. אני הולך על שרלוט בהפרש קטן.

03:00-אינדיאנה פייסרס (35-30)-אטלנטה הוקס (30-37)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי בק-טו-בק, כשאינדיאנה מדרדרת. ווז' פרסם שהמאמן, נייט ביורקגרן, עלול לעזוב בסיום העונה אחרי ריבים עם השחקנים. זוכרים שבתחילת העונה דיברנו על סאבוניס בתור ה-MVP? בינתיים הוא והפייסרס לא מצליחים להיות עקביים ועלולים לעוף בפליי-אין. הם נעים בין הברקות מול קבוצות רעות (19 הפרש על המג'יק, 57 על הת'אנדר) להפסדים מול קבוצות טובות יותר.

היום, לצערם, הם פוגשים קבוצה טובה יותר. ההוקס מגיעה במומנטום טוב אחרי ניצחון מדהים על הסאנס ונמצאת חצי משחק מאחורי הניקס במקום הרביעי. טריי יאנג מעולה, בוגדן בוגדנוביץ' מעולה ונייט מקמילן עושה עבודה נפלאה עם השחקנים שהצליחו להתחבר אחרי פתיחת עונה קשה. אני לא חושב שהפייסרס, בלי מיילס טרנר, יצליחו לעצור את אחת ההתקפות הטובות בליגה. אטלנטה.

03:00-דטרויט פיסטונס (47-19)-ממפיס גריזליס (32-33)

הפיסטונס איבדו סיכוי להגיע לפלייאוף, ממפיס במקום השמיני אחרי עונה בה ג'ארן ג'קסון כמעט ולא שיחק. הגריזליס ניצחו את מינסוטה בסיום משחק נהדר וצמוד בלילה הקודם וסביר שינצחו גם כאן, כי הם טובים יותר וצריכים יותר את הניצחון. אין צורך לפרט יותר מדי, ממפיס תביס.

05:00-גולדן סטייט ווריורס (33-33)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (45-21)

הייתה סדרה אגדית בין הקבוצות וסל אייקוני של סטפן קרי בזמנו, אבל היום זה מפגש בין קבוצת סף פלייאוף לאחת שעמוק בטנקינג. הת'אנדר ניצחו משחק אחד מ-10 האחרונים ונותנים דקות לשחקנים מבטיחים, אבל לא כאלה שאפשר להגדיר היום ככאלה שינצחו משחקים בליגה (אלכסיי פוקושובסקי ות'יאו מלדון הבולטים שבהם). קרי יכול להתפוצץ עוד פעם, אבל הווריורס צריכים לנצח גם בערב "ממוצע" שלו. גולדן סטייט תנגב.

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. אנחנו חיים בעולם מוזר, עולם בו ניצחון של הראפטורס על הוויזרדז הוא הפתעה…
    תודה רבה על הפריוויו

    1. בלי לברון משחק די איבד מערכו.
      אבל משחקים טובים כאשר 2 הקבוצות בבק טו בק שזה סביר.

      ווש יסגרו הלילה את הסיפור ראס ישווה את שיא הטריפלים. ילך צמוד כמו כל משחק של ווש רק שלא יבוא לנו איזה קוננטון או פיני סמית בסוף…

      ההוקס מקווה שלא ימעדו הם צריכים לשחוט את הפייסרס. נראה לי קאפלה היום יחגוג בלובים בלי הכרה.

      המשחק של הלילה זה הדונציק מול הנטס. ילך צמוד הנטס יקחו

      1. אמרתי לך שמעון לברון ג’יימס עסוק יותר בלצייר לשוטרים לבנים מטרות על הגב מאשר בכדרוסל ( פרסם תמונה עם הכיתוב אתה הבא בתור של השוטר שמנע רצח וירה במיקאלה ברייאנט שניסתה לדקור עם סכין את מישהי שהשוטר הציל).
        https://www.google.com/amp/s/www.cbsnews.com/amp/news/makhia-braynt-shooting-more-bodycam-video-new-protests/

        הדבר הגרוע ביותר ששוב מנסים להפוך את הפושעת הזאת והרוצחת הזאת לגיבורה ולקורבן שנרצחה בידי המשטרה, במקום להגיד את האמת, שמזל שהשוטר היה שם ומנע רצח וברוך שפטרנו מהחולרה הזאת.

      2. עוד דבר מצחיק זה שאף אחד לא בא ללברון בטענות שהוא מנסה לחסל שוטרים וקורא להסתה ואלימות, העיקר ניסו להוריד את דרו בריס על זה שהוא לא הסכים עם זה שכרעו ברך, צבועים כבר אמרנו, שכחתי שנאה של אדם לבן והמשטרה זה כבר לא גזענות…

  2. תודה רועי וברכות על העבודה החדשה!
    אחד הלילות הטובים שהיו.
    לברון יבוא היום להוכיח שהוא עדיין פה דיוויס חוזר לעצמו ,הקליפרס לא נראים טוב מידי אבל בדרבי יהיה משחק אש.
    לוקה הפך להצגה שא"א להוריד ממנה את העינים, מול דוראנט וקירי נצטרך לזפזפ עם העיניים, בכ"ז קיירי ודוראנט.
    ווש אמורים להשלים היום את אחד המסעות הספורטיבים הגדולים שהיו פה בשנים האחרונות, אינדיאנה כנראה תפסיד, טורונטו תבוא להפריע ומול ווש בבקטובק יש לי תחושה שהמנחוס יגבר וטורנטו הקטנונים יתעקשו לנצח, איזה אנשים חסרי סנטימנט.

    ראס מקבל חיבוק וסיקור מלטף במדיה האמריקאית אחרי 3 שנים של הקטנה והנמכת ההישגים שלו -נבחר רק במקום ה36 בדירוג השנתי להזכירכם-
    קנדרינק פרקינס- חסר מושג כהרגלו- דירג את ווסטברוק בטופ 3 בליגה היום לפני אמביד ויוקיץ [ֱֱ!!} ואחרי סטף ודוראנט, נו שוין כמו שאומרים, בכ"ז הקבוצה שלו במקום העשירי במזרח, תנשום ,אבל סקיפ בילייס אומר שווסטברוק הוא השחקן הטוב ביותר אי פעם שלא זכה באליפות, שזה מעניין , לפני קארל מלון, אייברסון, טרייסי מקגריידי, בראקלי, זו כבר חתיכת אמירה.
    מאד הופתעתי לשמוע ממנו כזו אמירה, הופתעתי ושמחתי, אבל המדיה האמירקאית ממש מביכה ומוקצנת. אגב אם ממש משעמם לכם, ממליץ בכיף על קרבות הבוץ של סטיבן איי סמית' וווסטברוק, לא תתחרטו…

  3. לא שווסטברוק לא שחקן טוב, אבל לשים דברים בפרופורציות – אפילו בדור שלו הוא לא הרכז הכי טוב. הארדן בבירור יותר טוב, ואפשר רק לדמיין מה היה קורה אם פרסטי היה קורא את הסיטואציה נכון טרום הטרייד. גם סטף יותר טוב לדעתי.

  4. תודה רועי
    .
    הזיה מה שקורה באינדי. אחת הקבוצות שבאופן סטריאוטיפי היינו אומרים שאין סיכוי שדבר כזה יקרה אצלה, נראית מפורקת לחלוטין מבחינה מנטלית ועסוקה בלריב במקום לנסות לשמור על מה שאפשר בעונה העצובה הזו.

  5. חדשות שיצאו היום , גם אמביד וגם יוקיץ' יחשבו בתור F/C למיקום בחמישיות העונה.
    זה אומר שני מקומות סגורים בחמישייה הראשונה ורק 3 מקומות פנויים.

  6. כדי לקבל בראש מקבוצה מפורקת ומפוררת כמו אינדיאנה שבה המאמנים הולכים מכות עם השחקנים צריך כשרון מיוחד.
    רק קבוצת זבל בריבוע כמו אטלנטה מסוגלת לעשות את זה

  7. ראסל ווסטברוק מתעלל בטבעת שום טיפול פסיכולגי לא יעזור לה, מסכנים השחקנים שלידו רקטות עפות ללא הרף

  8. לא יודע מה מצב הטיימאאוטים של ווש אבל אם היה טיימאאוט, הייתי לוקח לארגן הכנסת כדור למגרש.

  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא ידענו שתיפול-פליט יודע לקלוע שלשות. למה לא לעשות עבירה שתביא רק 2 נקודות?
    יש מאמן בוושינגטון?

  10. טוב הארכה בטולונטו וראס עם עוד טריפל בדרך לאוסקר.
    מלך האתלטים יעשה את זה השנה ויעבור את O בלי בעיות.
    ואנחנו חובבי ראס נהיה פה בשביל לראות, להיות עדים.

  11. עכשיו המאמן של הוויזארדס לוקח טיימאאוט אחד מאוחר מדיי…..
    בכל יום אני לוקח את הבוט על הליצן הזה ברוקסי כמו שלוקח את ראס על קמבה.

  12. ברוקס צריך להורות לעשות פאול שתי שניות לסיום. פשוט מתבקש להרוס לנרס את התרגיל לשלשה. יקרה? לא יקרה!

  13. סיאקם זה נגר בין נגרים שירד אחרי שקיבל את החוזה הגדול הנבלה, מה שמפתיע אותי שהוא גם מזייף נורא בהגנה היה מגן על

    1. יאאכככ
      נהיית שונא של ראס. במשחק הבא הוא יקבל את הסטנדינג אובישן על הראש שלך ושל שאר הייטרים והפסטיבל יימשך גם במשחק שאחרי כן…

      1. דוק אני לא שונא אף שחקן בליגה חוץ מהנגר גרין, יש כמה שהם שודדים בסניקרס סיאקם זה אחד מהם, לגבי ראסל הוא סופר כשרוני פשוט כואב לראות שהוא כזה אהבל

  14. החלודה של דיוויס צריכה להסיר חלודה, מי אתה ומה עשית לדיוויס? קשה לי לראות אותו חוזר לכושר עד הפלייאוף, כאילו לא התאמן בכל זמן הפציעה על הזריקה שלו, הוא עדיין לא מצליח להכנס לקצב של המשחק

    1. יהההההה

      שירהבוקר הוא כמובן איי קן בוגייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאאיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אפילו לא אטרח
      Mister
      Your eyes are full of hesitation
      Sure makes me wonder
      If you know what your looking for
      Umm, baby I wan't to keep my reputation
      I'm a sensation
      You try me once you'll beg for more
      Oooohh! Yes sir, I can boogie
      But I need a certain song
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      If you stay, you can't go wrong
      I can boogie, boogie woogie all night long
      No sir
      I don't feel very much like talking
      No neither walking
      You wanna know if I can dance
      Yes sir, already told you in the first verse and in the chorus
      But I will give you one more chance
      Ooohh! Yes sir, I can boogie
      But I need a certain song
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      If you stay, you can't go wrong
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      If you stay, you can't go wrong
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      But I need a certain song
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      If you stay you can't go wrong
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      If you stay you can't go wrong
      I can boogie, boogie woogie all night long
      Yes sir, I can boogie
      If you stay you can't go wrong
      I can boogie, boogie woogie all night long

  15. יהיה מאד מעניין אם הלייקרס יגיעו לפליי אין וישחקו מול הסאנס או יוטה….
    זה יכול להיות פיצוץ של סדרה.

  16. ראיתם?
    קוזמה נופל בזריקות ל 3 גם אם אין אף אחד בסביבה.
    תיאטרון האבסורד. אולי יהיה סוף סוף שופט שייתן פאול שישי לאוויר ו 3 קליעות לקוז?

        1. אני צווארון כחול, לא שייך לאריסטוקרטייה.
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    1. מאמין שיהיו בפליי-אין, הכל תלוי בפורטלנד. לייקרס לדעתי יפתחו מול הסאנס שלך או אולי מול יוטה. בקיצור יהיה מעניין.

      1. מחר הלייקרס ופורטלנד ראש בראש.
        הן מגיעות למשחק בשוויון במאזן, ובשוויון בסדרה העונתית.
        המשמעות היא שהמפסידה לא רק זוכה ביתרון שח משחק, אלא גם ביתרון בשובר השוויון.
        .
        או במילים אחרות:
        משחק שמשמעותו, ככל הנראה, הזכות להימנע מהפלייאין.

        1. יכול להיות, אבל יש עוד משחקים בקופה.
          לגמרי לא ברור אם דייויס בכלל ישחק מחר עם הגב….
          בלי דייויס ולברון יש נסיבות מקלות.

        2. סילבר לא יכול היה לקוות לתוצאה טובה יותר עבור הפליי אין. במערב לברון נגד קרי כשלמפסיד הזדמנות נוספת ובמזרח למלו בול מול מיאמי או בוסטון עם הזדמנות נוספת לפליאוף אם שרלוט מפסידה.

          1. יש בזה משהו
            אבל כל ההמצאות האלה של סילבר, כולל הפאוליזצייה של המערכת זה חנטריש למען האמת.

  17. ובתחרות זורקי הקלינגונים זכו הטולונטו ראפורס (בלי ה-ט') שהצליחו להקלינג 4 פעמים בהתקפה אחת…
    אם לאורי היה על המגרש, זה לא היה קורה.

        1. הוא נראה כמו בחור עם שכל. גם מתייחסים אליו כאל זה שממש יודע את כל הכניסות והיציאות מההתקפות. נראה לי שהקריירה שלו גם לא תהיה ממש קצרה – אבל קצת גדול עליו שחקן חמישיה.

          1. אפילו בתיאור שלו מויקיפדיה:
            Looney had limited mobility after his hip surgeries.
            Lacking explosion, he worked on faking opponents and getting his defender off balance.

          2. אם יש שכל, שיתחיל לחשוב על החיים אחרי.
            שייקח יועץ השקעות יקר וטוב והכי חשוב ישר עם קבלות שיגיד לו איפה לקנות וכמה כסף לקחת מההשכרות.
            הוא יכול לקבל טיפים אצל מנחמנו…
            🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט