אטלנטה פוגשת את פיניקס ועוד שמונה משחקים עם משמעויות פלייאוף רבות ברביעי/ אינדיאני

Hawks news: Trae Young defends Suns' Devin Booker's complaint about  double-teams in open runs
גמר עתידי?

02:00     אורלנדו מג'יק (44-21) – בוסטון סלטיקס (31-34)

אורלנדו הצטרפה רשמית לרשימת הקבוצות שיסיימו את העונה שלהן בעוד פחות מחודש וזה לא באמת מעניין אותה. הקבוצה השיגה את מטרתה על ידי ניעור הסגל וקבלת בחירת לוטרי סביבה יבנו מחדש. בוסטון לעומתה עדיין לא משכנעת עד הסוף והתעלומה סביב הקבוצה לגבי המשך העונה נמשכת. ג'יילן בראון, אולי השחקן הכי חשוב של הקבוצה ישב הערב בחוץ והוא לא אמור להיות נצרך במשחק שאמור להיות סימון וי של הסלטיקס.

02:30     קליבלנד קאבאלירס (44-21) – פורטלנד טרייל בלייזרס (29-36)

אחרי שהביאה את פיניקס למותחן מארחת קליבלנד את פורטלנד כשגם העונה שלה לקראת סיום לא מאוד אופטימי. חמישה הפסדים רצופים יש לה לפני המשחק הזה שלא הולך להיות פשוט יותר מהקודמים כשהדואו של פורטלנד עדיין חי ובועט. פורטלנד מצידה מגיעה אחרי שניצחה ארבעה משחקים לפני ההפסד מול אטלנטה לפני יומיים והיא גם מגיעה עם סכין בין השיניים ועם לילארד ומקולום שמוספדים כל שנה וחוזרים כמו גדולים. משחק מאוד חשוב עבור הבלייזרס שרוצים לעקוף את הלייקרס ולא להסתבך בפליי-אין. לילארד כרגע בספק להערב.

03:00     מינסוטה טימברוובלס (45-20) – ממפיס גריזליס (32-32)

מינסוטה נזכרו לנצח אחרי שהסיכויים שלהם להיות בפליאוף הנוכחי אבודים. קשה באמת לדעת האם מדובר במגמה טובה או בסתם אפיזודה בדרך לעוד עונה מאכזבת בשנה הבאה. ממפיס לעומתה קצת האטה אבל אוחזת חזק במקום טוב בדבוקה המערבית שתהיה מותחת כנראה עד הסוף. וולנצ'ונס ממשיך ביכולת הטובה שלו והסגל כמעט מלא לקראת המשחק החשוב הערב.

03:00     מילווקי באקס (24-41) – וושינגטון וויזארדס (35-30)

מפגש מרתק בין שתי קבוצות התקפה מעולות כשזאת שתצליח לעצור את השנייה כנראה שתיקח את המשחק. מילווקי מגיעה למשחק הזה אחרי שני נצחונות על ברוקלין האימתנית ומציגה שוב, לטוב ולרע, את התלות המוחלטת ביאניס שפשוט עושה הכל. מולה תעמוד וושינגטון שנמצאת בתקופה די טובה ותנסה הערב להתקדם עוד צעד להבטחת הפליי-אין.

03:00     אטלנטה הוקס (30-36) – פיניקס סאנס (18-47)

הביתית: שני נצחונות רצופים להוקס שהיו צריכים להתאושש משני ההפסדים מול פילי השבוע והערב היא הולכת לקבל משימה קשה הרבה יותר. כשמעט מאוד משחקים נשארו עד הפלייאוף אטלנטה בעיקר צריכה לשמור על המרחק שלה ממיאמי ומבוסטון שמתקרבות אליה ומאיימות להפיל אותה לטורניר הפליי-אין. בהקשר הזה ההיעדרות של דיאנדרה האנטר קריטית ויכולת יצירת הנקודות של ההוקס מוגבלת בלעדיו, בעיקר כשמולה עומדת הקבוצה החמה בליגה.

האורחת: אחרי שהצליחה להדביק את יוטה במקום הראשון בליגה ועם רצף של חמישה נצחונות משכנעים מאוד הסאנס יגיעו הערב במטרה לעקוף את יוטה שלה יש מפגש לא פשוט עם הספרס. בוקר הוא אחד השחקנים שמקבל הכי פחות הערכה השנה על השינוי בסגנון המשחק שלו ועל העובדה שהוא מכונת נקודות שמתפשר על 26 נקודות למשחק בשביל שהמכונה של פיניקס תמשיך לעבוד. הלילה העבודה ההגנתית שלה תהיה קשה יותר מאשר על קליבלנד אותה ניצחה בהארכה אתמול, בעיקר בגזרה של אייטון שיצטרך לעמוד מול הסנטרים היעילים של ההוקס.

03:00     אינדיאנה פייסרס (34-30) – סקרמנטו קינגס (37-28)

אוי, הפייסרס. הקבוצה שהייתה אמורה להיות בעניינים בזכות הגנה קשוחה מגיעה אחרי הפסד בו היא חטפה על הראש 154 נקודות מווסטברוק, ביל ושות' ובמצב הנוכחי כנראה שנראה אותה מודחת אחרי משחק אחד בתוך הפליי-אין. משהו בדינמיקה הקבוצתית לא עובד למרות ההשתלבות המספקת של כריס לוורט ונייט ביוקגרן הולך לעשות הרבה שיעורי בית אם הוא רוצה להישאר בתפקיד. הלילה היא אמורה לנצח את סקרמנטו שגם היא כנראה תתחיל לארוז בקרוב כשהיא נמצאת 3.5 משחקים מסן אנטוניו העשירית. נראה קצת מוזר שהמקום ה 12 עדיין בתמונת הפלייאוף ולמרות התחרותיות שזה מייצר כדאי אולי לשאול על ההצדקה של העניין.

03:00     יוסטון רוקטס (49-16) – פילדלפיה 76'ס (21-44)

עוד משחק בין קבוצת פלייאוף לקבוצה שכבר הגיעה לשלב הסיכומים. יוסטון הגיעה השנה לסוף תקופת הניסויים של מורי והשליטה של הארדן ותעלה הלילה עם הרבה חלקי חילוף באודישנים לקראת העונה הבאה. מולה תגיע מובילת המזרח פילי שאולי תיתן לכוכבים שלה להתחיל לנוח במשחקים הקרובים. במצב הנוכחי אין שום דרך לדעת מי תהיה היריבה בפלייאוף ואין כל כך סיבה שאמביד ייפצע בזמן הקרוב. הקבוצה נראית נהדר ותבוא לתת כיף לטילים שלא נשאר להם דלק. בעוד ביוסטון אין כמעט שחקנים פילי תעלה בהרכב מלא.

04:00     דנבר נאגטס (22-43) – ניו יורק ניקס (28-37)

משחק סופר מעניין וקרב ראש בראש בין שני סנטרים שסוחבים את הקבוצות שלהם אל עבר פלייאוף סופר מעניין כשהנאגטס מיצבה את עצמה במקום הרביעי ותתחיל בקרוב בהכנות והתאמות לקראת הפלייאוף הקרב ובא, מה שכנראה יביא לכך שלא נראה אותו הלילה לצד רשימת הפצועים הרגילה והארוכה של הקבוצה. מהצד השני תתייצב ניו יורק שעוד יכולה ליפול כמה שלבים ותרצה מאוד לנצח את המשחק הזה. נואל בספק להלילה, רובינסון בחוץ במשחק סופר חשוב עבור הניקס שלא תרצה להסתבך בתחתית טבלת הפלייאוף.

04:00     יוטה ג'אז (18-47) – סן אנטוניו ספרס (33-31)20

יוטה קצת מאטה לקראת הסוף במה שנראה כמו חישוב סיכונים גם במחיר של המקום השני. הג'אזיסטים הצעירים (אלה לפעמים נוטים לחפור) מציגים יעילות פסיכית מכל הכיוונים כשאחד משני המקומות הראשונים מעשית שייך להם. מולם יעמדו הספרס שהכיסא שלהם רותח ונמצאים בסכנה תיאורטית להיות מחוץ לתמונת הפלייאוף מה שמוביל את פופ וחבורתו לעבר מצב שכל משחק חשוב, בטח כשניו אורלינס נושפת בערפה במרחק שני משחקים בלבד. מיטשל וקונלי יהיו בחוץ הערב, הספרס יהיו כרגיל בלי ליילס ווייט.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. תודה אינדיאני. אולי אתה תצליח להסביר את הנפילה של הפייסרס. אפילו אחרי הפציעות של וורן וכל היתר, לא ברור איך אינדי עם ברוגדון לאברט סאבוניס ושות׳ אפילו לא מגרדת את הניקס, ההוקס, הצרעות וכאלה. ה-אכזבה במזרח מבחינתי בצוותא עם הראפס

  2. מבין כל הפצועים של ג"ס השנה (קלי בצד) מרקיז כריס הוא האבדה הגדולה ביותר. כשרואים את המשחק של ג"ס מאז שויסמן נפצע, הקבוצה נראית, רוב הערבים, כמי שהורידו אבן מהגב שלה. תנועה, מסירות ופצצות של קרי . חואניטו אולי שחקן של חוזה דו צדדי אבל הוא ניחן בהבנת משחק ובראית משחק. ויסמן ילמד לשחק עם קרי אולי כשקרי יצא לפנסיה. אוברה ופסקל בחורים טובים ויש להם נקודות חוזק במשחק אבל הם לא רואים את המשחק ולא מבינים איך לנוע ולאן ומתי למסור. מרקיז כריס הראה בשנה שעברה שיש לו את אלו וגם משחק הגנה טוב ויכולת קליעה

        1. על כל דולר חוזה שיקבל השנה הקבוצה משלמת 5 דולר מס. הבעלים מתקמצן. (הוא לא התקמצן על החוזה המטומטם לסמילי שהקבוצה חתמה בגלל שהבעלים נותן לילדים שלו להיות בהנהלה. מטגנים אותו בתקשורת של המפרץ כל העונה). אבל הוא מסתכן שקבוצה אחרת תתן לו בקיץ חוזה מעבר למה שג"ס יכולה לתת. JTA הוא יליד מזרח אוקלנד, הכי ווריאר שיש והוא לא ילד (בן 27). לקח לקר הרבה זמן להפנים שהוא הדבר הכי קרוב לדרימונד גרין שאתה קונה בחמישה עד 10 מיליון לשנה. שחקן 7 – 10 שכל קבוצה תשמח שיש לה על הספסל.

  3. וואו ראיתי עכשיו (כמו בשב"ר זצ"ל) את התקציר של דאלאס מול מיאמי. לוקה דונציץ זה מיסמאץ' לכל שומר והוא גם העלה את הטווח שלו, ככה שהוא יכול לעשות סטפ באק או סתם שלשה לכיף מכל מרחק.
    הפלייאוף במערב הולך להיות כיף לא נורמלי כבר מהסיבוב הראשון.

  4. אני רוצה להזכיר שלפני הדראפט כתבתי שלדעתי למלו הוא השחקן הטוב ביותר. אבל, מי שחושב שלמלו לו היה בג"ס היה נראה כמו שהוא נראה בגרסת שרלוט, טועה.

    1. מסכים. דווקא היה מעניין לראות את קרי משחק בעמדה 2 לצידו של יוצר עם הבנת משחק כשל לאמלו, במקום ראסל המופרע אשתקד.

      1. כן, זה יכול להיות מאד מעניין. אבל מה היו עושים ם תומפסון בשנה הבאה?
        משחקים עם 3 גארדים? אולי לאמלו יכול להיות גם SF?

  5. תודה רבה אינדיאני, מצוין.
    .
    מי היה מאמין שאהמר על הניקס נגד דנבר? באמת כל הכבוד להם.
    .
    מקווה שיוטה יקחו לילה חופשי, אבל הסבירות לא גבוהה.
    .
    לא יודע מה קרה בחדר ההלבשה של אינדי, אבל הם נחבטו חזק השנה עם פציעות, איבדו את אולדיפו ושאר מרעין בישין, אז לא יודע מה מזה באשמתו. אגב, היו שמועות לקראת הטרייד דד-ליין שהקבוצה לא פסלה להטריד את סבוניס וברוגדון, אז יתכן שאם יש בעיות בחדר ההלבשה הן דווקא בגלל המנג'ר ולא בגלל המאמן.

  6. ווגנר דוחף אצבע בתוך סטיבנס אותי העפת במקום את קורנט הקונוס?
    קבל אצבע…. 11 כואבים קיבל הבוט מוואגנר ברבע הראשון.

  7. כל כך ברור שוויליאמס השמן בבטן יש לו בן יורד במכה לקצה הרוטציה. מעניין למה לקח לבוט כל כך הרבה זמן להבין את זה? אולי שיחה אחת רצינית עם איינג'?

  8. המשחק של הסלטיקס לא משכנע גם מול נמושות הליגה….
    פשוט אין שם את הסוואג שהיה בימי IT כשבאו ונתנו הכל על המגרש. רק שחקן אחד נותן ממש הכל וזה סמארט. כל השאר פרימדונות.

  9. הנה שוב, בבטן יש לו בן עם פעולה מטומטמת והורס התקפה של הסלטיקס. מדוע לתת לו בכלל להיות על המגרש?

  10. תופעה מעניינת ששמתי אליה לב במשחקים האחרונים של הסלטיקס, הקבוצה השניה לוקחת טיימאאוט לפני או במהלך קליעות עונשין של בוסטון.

  11. קמבה לוהט מול האין הגנה של אורלנדו הפאתטיים. מה הוא יוכל לעשות מול בן סימונס? כלון ושונדפר

  12. מי שלא מסתכל על אטלנטה נגד פיניקס מפסיד משחק אדיר. רבע ראשון ההאוקס קלעה 66.7% מה-3 והסאנס 68.2% מה-3. אם המשחק ימשיך ככה יהיה משהו בסביבות 150:140

  13. אולי סוף סוף ושנתיים מאוחר מדיי סמי ובבטן יש לו בן ילכו למקום אחר. אין להם מקום באן בי איי.

  14. הסאנס תכלס עם ניהול משחק מחפיר במקום שאייטון ירמוס את הצבע הרך של ההוקס הוא לא ראה כדור. אין להם פלאן בי עם אייטון שלא הולך להם.
    בוגדן חיסל עם לחץ את כריס פול ברבע ה3. חצי ליגה נותנת לו לנוח ולהקפיץ בנחת

      1. זה לא שהבאקס שמרו כן? גאפורד הטמבל הזה עשה שטויות ב2 מהלכים שהרג אותם, מה אתה לא סוגר ריב שהולידיי זורק באחד על אחד ברור שהוא יחטיא את זה. הנה ראס לא זרק והפסידו עדיין 🙂

        יאללה היום מול טורנטו צריך לנגב אותם ולסגור את הפליי אין. ההוקס צריכים לעשות עבורם עבודה מול אינדי, רק שלא יהיה שטויות על אינדי. מה שטוב שהשחקנים בהוקס נחו טוב היום יחסית

    1. טיגון של הניקס על ידי הגאון הסרבי אין מילה אחרת, הוא לקח את הMIP והפך אותו ואת כל ההגנה הנפלאה של הניקס לילדות עם קוקיות, נואל ורנדל חמודים לא יכולים להתמודד עם הפיזיות של הגאון. מגיע לגאון העונה גם את פרס הMIP וגם את פרס הMVP

        1. שאני אצטרף לטנ״ש? השתגעת אני מעדיף חשפניות על שחנט פשוט התחלת להיות נגר כמו גרין, ושב״ר זה מועדון ששלט ביד רמה בhoops וברגע שאתה מנגר זורקים אותך לקרשים.
          .
          מי לדעתך ייקח את הMVP? יוקיץ סטטיסטיקה טובה מאמביד כשהוא במערב מאזן טוב יותר שיחק 20 משחקים יותר ונרטיב… השנה זה של יוקיץ ובצדק

          1. אצלי הMVP זה אמביד בפער.

            למי יתנו? לא בטוח שליוקיץ אבל זה בינו לבין אמביד. אמביד עכשיו צריך לנפח סטט מול כמה זבל עד לסיום העונה.
            אז מה אם שיחק יותר? לפילי מאזן טוב יותר יהיה עד לסיום העונה. הוא קולע יותר, לוקח ריב יותר ושומר יותר
            אגב מבחינתי בוקר הרבה לפני יוקיץ במירוץ לMVP

            1. יוקיץ 64 משחקים משחק ההתקפה של דנבר הרבה יותר טוב, מוסר יותר אסיסטים per גבוה יותר טרו שווטינג ואפקטיבי גבוה יותר, כמעט בכל מדד סטטיסטי הוא עוקף את אמביד + 20 משחקים אין פה שאלה בכלל, הmvp מגיע ליוקיץ

            2. מה זה ההתקפה של דנבר יותר טובה חח, יש להם שיטת משחק אחרת זה לא רק בגללו.

              פר שמר טרו שמו מדדי חרטטת, היא לא מעניין. אמביד ובוקר הרבה לפני הסרבי ואמביד עכשיו רק יגדיל את הפער נשאר לו מלא זבל עד לסיום העונה

            3. מה זה שיטת משחק אחרת? כל ההתקפה בנוייה על יכולת הסקוררינג שלן ויכולת ניהול המשחק שלו, הוא אחראי ל38% מאסיסטים של דנבר!!! ואני לא מדבר בכלל על מהלכי הנדאוף ופוסט והחיתוכים שקוראים בגללו (דנבר מוסרת הרבה אבל בקושי נעה על המגרש).
              .
              עם כל הכבוד לבוקר הוא בכלל לא בדיון הוא עדיין לא בקליאבר של mvp למרות עונה מוצלחת קבוצתית.
              .
              שמעון אתה רוצה להיות גבר פעם אחת ולהמר על הMVP?

        2. שימון, נראה לי נשארת לבד.
          אני תומך בך אבל מבחוץ.
          שיהיה סופ"ש נעים, אני אולי אתחדש היום ב 12, רק צריך לבדוק אם הוא עמיד למי ים. אני מחסל סלולארים סדרתי….

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

          1. אני מתחיל לרוץ סולו שוב דוק, אני מנגב מקצועי באתר מ2015 , שמעון הצטרף אליי ברגע שהיו עושים דאבל וטריפל טים שלא יכולתי להתמודד איתו והיה מפציץ והשילוב בינינו הוביל שינוי באתר (חלק בכו למנחם על דומיננטיות הדיחו את שמעון מהצוות…), לצערי בשבועות האחרונים הוא לא פוגע בקרש של השירותים(:

      1. חגי אל תספוק את ההשפלה מהבוסים (: אם תרצה מחכים לך אצלנו חשפניות וחוזה מקס, ויש גם טיפולי המרה מהנטייה המוחלטת לסטטיסטיקות

      2. אני מבין שמבחור נחמד שהיית הפכת ליותר מדי ציני ולא אכחיש שזה לא עושה לך טוב.
        לא שומר על רמת מוסר אבל אפשר להיות נחמד אחד לשני (בדגש על אנשים שנמצאים באתר וקוראים אחד את השני….) בלי לחפש לעקוץ על ימין ועל שמאל.
        אני בטוח שאתה מבין למה אני מתכוון ובכל זאת השתנית ולא לטובה, אולי כי זה נותן לך קצת יותר נקודות אצל אנשים מסויימים?

        1. עלית עלי. הייתי ממשיך בכיף רזי אבל באמת שאין לי זמן לזה עכשיו. אפשר בערב אם בא לך להמשיך להראות לי את פרצופי האמיתי. אבל בקשה אחת. תפסיק עם הארשת הצדקנית הזו. כבר מוח יותר אדם עם עיתון הארץ, שנוזף באנשים שמעשנים בחוץ שזה מפריע לו ומצקצק בלי סוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט